• Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • POV
    • Όλα
    • EDITORIAL
    • ΑΠΟΨΗ
    Η επανάσταση του Κακού Γούστου

    Η επανάσταση του Κακού Γούστου

    Τι να κάνω; Δεν ξέρω τι να κάνω. Κι όμως κάτι συμβαίνει.

    Τι να κάνω; Δεν ξέρω τι να κάνω. Κι όμως κάτι συμβαίνει.

    Τραμπ ολέ, μέχρι να μας πάρει και να μας σηκώσει όλους

    Τραμπ ολέ, μέχρι να μας πάρει και να μας σηκώσει όλους

    Με το 2 μπροστά: Τα δεντράκια της γενιάς Ζ

    Με το 2 μπροστά: Τα δεντράκια της γενιάς Ζ

    Τελικά, ένα τραγούδι προκαλεί ή αποκαλύπτει την μισαναπηρία μιας κοινωνίας;

    Τελικά, ένα τραγούδι προκαλεί ή αποκαλύπτει την μισαναπηρία μιας κοινωνίας;

    Και αν κάποιες φορές φταίει το ξερό μας το κεφάλι;

    Και αν κάποιες φορές φταίει το ξερό μας το κεφάλι;

    Η φρενίτιδα του καφέ

    Η φρενίτιδα του καφέ

    Χάσμα | Εditorial τ.120

    Χάσμα | Εditorial τ.120

    Δε μάθαμε ποτέ

    Δε μάθαμε ποτέ

    • ΑΠΟΨΗ
    • EDITORIAL
      • ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • Όλα
    • ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ: ΜORE
    • ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    Τρέχω για να υπάρξω;

    Τρέχω για να υπάρξω;

    Είπαν για την Τέχνη…

    Είπαν για την Τέχνη…

    Η γενιά Alpha είναι «Tralalero Tralala» και της αρέσει

    Η γενιά Alpha είναι «Tralalero Tralala» και της αρέσει

    9 φορές που η «Τέχνη* προκάλεσε

    9 φορές που η «Τέχνη* προκάλεσε

    Αρχαία τεχνολογικά θαύματα | Η Ευφυής Οινοχόη του Φίλωνος

    Αρχαία τεχνολογικά θαύματα | Η Ευφυής Οινοχόη του Φίλωνος

    Η ιστορία της Χιονάτης όπως πρωτοδημοσιεύτηκε και οι συμβολισμοί της

    Η ιστορία της Χιονάτης όπως πρωτοδημοσιεύτηκε και οι συμβολισμοί της

    Ένα ξεχασμένο πογκρόμ εναντίον Ελλήνων του Καναδά

    Ένα ξεχασμένο πογκρόμ εναντίον Ελλήνων του Καναδά

    Situationship: Αυτός ο φασαίος των σχέσεων

    Situationship: Αυτός ο φασαίος των σχέσεων

    Αφιέρωμα: Πώς μιλάμε στα παιδιά για την 25η Μαρτίου;

    Αφιέρωμα: Πώς μιλάμε στα παιδιά για την 25η Μαρτίου;

  • PRESS HUB
    Eurovision 2025: Όλα τα τραγούδια του τελικού – Τι δείχνουν τα στοιχήματα μετά τους ημιτελικούς

    Eurovision 2025: Όλα τα τραγούδια του τελικού – Τι δείχνουν τα στοιχήματα μετά τους ημιτελικούς

    Σεισμός 6,2 βαθμών κοντά στην Κωνσταντινούπολη

    Σεισμός 6,2 βαθμών κοντά στην Κωνσταντινούπολη

    Καιρός: Πού θα βρέξει σήμερα Μεγάλη Τετάρτη – Οι 5 περιοχές

    Καιρός: Πού θα βρέξει σήμερα Μεγάλη Τετάρτη – Οι 5 περιοχές

    Αποχαρακτηρισμένο αρχείο της CIA αναφέρεται σε «μάχη» σοβιετικών στρατιωτών με UFO – Οι εξωγήινοι «μετέτρεψαν τους στρατιώτες σε πέτρα»

    Αποχαρακτηρισμένο αρχείο της CIA αναφέρεται σε «μάχη» σοβιετικών στρατιωτών με UFO – Οι εξωγήινοι «μετέτρεψαν τους στρατιώτες σε πέτρα»

    Απεργία 9 Απριλίου: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Τι ισχύει για τα σχολεία

    Απεργία 9 Απριλίου: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Τι ισχύει για τα σχολεία

    Τέμπη: Το αλαλούμ με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την πυρόσφαιρα

    Τέμπη: Το αλαλούμ με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την πυρόσφαιρα

    Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών ομόφωνα καταδίκασε την Πισπιρίγκου για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συρροή

    Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών ομόφωνα καταδίκασε την Πισπιρίγκου για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συρροή

    Αυτό είναι ολόκληρο το πόρισμα του ΕΔΟΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη

    Αυτό είναι ολόκληρο το πόρισμα του ΕΔΟΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη

    Τέμπη: Τι λέει το πόρισμα της Γάνδης – Οι δύο εκρήξεις και οι 4 τόνοι υδρογονανθράκων στο τρίτο βαγόνι

    Τέμπη: Τι λέει το πόρισμα της Γάνδης – Οι δύο εκρήξεις και οι 4 τόνοι υδρογονανθράκων στο τρίτο βαγόνι

  • Πολιτισμoς
    • Όλα
    • ΒΙΒΛΙΟ
    • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΜΙΚΡΗ ΦΟΡΜΑ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
    • ΦΕΣΤΙΒΑΛ
    Αναπτυξιακή Εταιρεία Δήμου Αθηναίων: Στρατηγική συμμαχία με κορυφαίο κινεζικό όμιλο για την προώθηση του τουρισμού

    Αναπτυξιακή Εταιρεία Δήμου Αθηναίων: Στρατηγική συμμαχία με κορυφαίο κινεζικό όμιλο για την προώθηση του τουρισμού

    Summer Camp 2025 στο Μουσείο Κοτσανά – «Μικροί Ξεναγοί του Ελληνικού Πολιτισμού!»

    Summer Camp 2025 στο Μουσείο Κοτσανά – «Μικροί Ξεναγοί του Ελληνικού Πολιτισμού!»

    H Θεοδοσία Τσάτσου στην ταράτσα του MICRAASIA

    H Θεοδοσία Τσάτσου στην ταράτσα του MICRAASIA

    Το τραγούδι της ημέρας: Ο Τζίμης Πανούσης για την ομοφοβία, 1984

    Το τραγούδι της ημέρας: Ο Τζίμης Πανούσης για την ομοφοβία, 1984

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Μια «τυφλή φοράδα», αντικριστά στο σκοτάδι (με τρυφερότητα)

    Μια «τυφλή φοράδα», αντικριστά στο σκοτάδι (με τρυφερότητα)

    Αντώνης Φωνιαδάκης: Unseen & Boléro σε μουσική Μωρίς Ραβέλ

    Αντώνης Φωνιαδάκης: Unseen & Boléro σε μουσική Μωρίς Ραβέλ

    60 / 45 χρόνια | Οι Χειμερινοί Κολυμβητές στου Φιλοπάππου

    60 / 45 χρόνια | Οι Χειμερινοί Κολυμβητές στου Φιλοπάππου

    BIG BAND ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ | FEATURING DIMITRIS TSAKAS

    BIG BAND ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ | FEATURING DIMITRIS TSAKAS

    RED JASPER CABARET THEATRE | 4ο φεστιβάλ σύγχρονου καλλιτεχνικού καμπαρέ

    RED JASPER CABARET THEATRE | 4ο φεστιβάλ σύγχρονου καλλιτεχνικού καμπαρέ

    Γιάξεμπόρε | ένα μουσικό μπουλούκι στις ιστορικές σκηνές και τα αστικά καφέ

    Γιάξεμπόρε | ένα μουσικό μπουλούκι στις ιστορικές σκηνές και τα αστικά καφέ

    Οι Vodka Juniors γιορτάζουν 25 χρόνια πορείας με μία μεγάλη συναυλία στην Αθήνα!

    Οι Vodka Juniors γιορτάζουν 25 χρόνια πορείας με μία μεγάλη συναυλία στην Αθήνα!

    Το τραγούδι της ημέρας: «Μαμά γερνάω»

    Το τραγούδι της ημέρας: «Μαμά γερνάω»

    Συναυλία με την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ στο Θέατρο Ολύμπια

    Συναυλία με την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ στο Θέατρο Ολύμπια

  • ΜΙΛΗΣΑΜΕ
    Οι βελονιές της Διονυσίας Παπαδοπούλου ενώνουν το χθες με το σήμερα

    Οι βελονιές της Διονυσίας Παπαδοπούλου ενώνουν το χθες με το σήμερα

    Ένα σκοτεινό μυστήριο ξυπνά στα υπόγεια της Αθήνας από τον Ian Cosmatos και τις εκδόσεις BELL

    Ένα σκοτεινό μυστήριο ξυπνά στα υπόγεια της Αθήνας από τον Ian Cosmatos και τις εκδόσεις BELL

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Παντελής Κυραμαργιός

    Ο Παντελής Κυραμαργιός μάς βάζει να χορέψουμε με ποίηση και με φιλοσοφία

    Ζε Μήτσο, μίλα μας για Spoken, μίλα μας για σένανε μικρό

    Ζε Μήτσο, μίλα μας για Spoken, μίλα μας για σένανε μικρό

    Το μπλε που έγινε φωνή: Ο «Μπλε Πυρετός» της Σταυρούλας Τσιάμη

    Το μπλε που έγινε φωνή: Ο «Μπλε Πυρετός» της Σταυρούλας Τσιάμη

    «Ιστορία χορού: Κεφάλαιο 1 – Ραλλού Μάνου» – Συνέντευξη με τον χορογράφο Γιάννη Νικολαΐδη

    «Ιστορία χορού: Κεφάλαιο 1 – Ραλλού Μάνου» – Συνέντευξη με τον χορογράφο Γιάννη Νικολαΐδη

    Η Sugahspank έγραψε την ποιητική συλλογή της χρονιάς και μάς θύμισε το πραγματικό της όνομα

    Η Sugahspank έγραψε την ποιητική συλλογή της χρονιάς και μάς θύμισε το πραγματικό της όνομα

    Σταύρος Σιόλας: «Με ενθουσιάζει η προοπτική μιας λαϊκής εξέγερσης που θα τα γκρεμίσει όλα»

    Σταύρος Σιόλας: «Με ενθουσιάζει η προοπτική μιας λαϊκής εξέγερσης που θα τα γκρεμίσει όλα»

    Οι μαχαιριές της Λίνας Φουντόγλου αστράφτουν άνοιξη

    Οι μαχαιριές της Λίνας Φουντόγλου αστράφτουν άνοιξη

    χρήστος παναγιωτάκης

    Συνέντευξη με τον συγγραφέα Χρήστο Παναγιωτάκη

    ΣΤΟΜΑ: Η μουσική ως διάλογος χωρίς σενάριο

    ΣΤΟΜΑ: Η μουσική ως διάλογος χωρίς σενάριο

    Ο Ζερόμ Καλούτα θα τα σπάσει με το γιουκαλίλι του στο Κύτταρο

    Ο Ζερόμ Καλούτα θα τα σπάσει με το γιουκαλίλι του στο Κύτταρο

    Paula Lakah: Χρειαζόμαστε φως και διαφάνεια

    Paula Lakah: Χρειαζόμαστε φως και διαφάνεια

  • BREAK & MORE
    • Όλα
    • BREAKTIME
    • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
    • ΖΩΔΙΑ
    • ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ
    • ΤΑ ΛΟΙΠΑ
    Fidgets: Μια πρόσφατη μόδα ή κάτι πολύ παλιότερο;

    Fidgets: Μια πρόσφατη μόδα ή κάτι πολύ παλιότερο;

    Το νήμα της Κλαυδίας

    Το νήμα της Κλαυδίας

    Ένας φάκελος, 575 λέξεις

    Ένας φάκελος, 575 λέξεις

    Ελένη Δήμου: η φωνή ως queer καταφυγή

    Ελένη Δήμου: η φωνή ως queer καταφυγή

    Δωρεάν συνταγογράφηση τριών βιβλίων για πιο υποφερτά 20’s

    Δωρεάν συνταγογράφηση τριών βιβλίων για πιο υποφερτά 20’s

    Το κουλούρι

    Το κουλούρι

    Με ένα splitter στους δρόμους

    Με ένα splitter στους δρόμους

    Eurovision 2025: Μήπως Ήρθε η Ώρα να Πέσει η Αυλαία;

    Eurovision 2025: Μήπως Ήρθε η Ώρα να Πέσει η Αυλαία;

    Νεγκλιζέ: Σας λένε τα κορίτσια του Μάη

    Νεγκλιζέ: Σας λένε τα κορίτσια του Μάη

  • Αφιερωμα
    Όχι άλλο κρέας ρε παιδιά! | Η πληθωρική Ελληνική Κουζίνα

    Όχι άλλο κρέας ρε παιδιά! | Η πληθωρική Ελληνική Κουζίνα

    Τρελός παπάς σε βάφτισε: Όταν η έμπνευση φαίνεται από το όνομα

    Τρελός παπάς σε βάφτισε: Όταν η έμπνευση φαίνεται από το όνομα

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Απριλίου

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Απριλίου

    Γλυκές αμαρτίες και άλλα θαύματα!

    Γλυκές αμαρτίες και άλλα θαύματα!

    Τα Barber shop στην Αθήνα: Οι μικροί ναοί της αντρικής περιποίησης

    Τα Barber shop στην Αθήνα: Οι μικροί ναοί της αντρικής περιποίησης

    Αφιέρωμα: Η Κυψέλη δεν κάθεται ήσυχη

    Αφιέρωμα: Η Κυψέλη δεν κάθεται ήσυχη

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Μαρτίου

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Μαρτίου

    Εδώ τα βρίσκεις όλα! – Παντοπωλεία, Μπακάλικα, Ντελικατέσεν: Ένα ταξίδι γεμάτο νοσταλγία και γευστικές αναμνήσεις.

    Εδώ τα βρίσκεις όλα! – Παντοπωλεία, Μπακάλικα, Ντελικατέσεν: Ένα ταξίδι γεμάτο νοσταλγία και γευστικές αναμνήσεις.

    Η πατριδογνωσία της γεύσης: Κάθε τόπος και παράδοση

    Η πατριδογνωσία της γεύσης: Κάθε τόπος και παράδοση

  • CITY GOING OUT
    • Όλα
    • JENGA'S MONDAYS
    • SHOPPING
    • TASTE & BOOZE
    • THAT'S MY SPOT
    • ΒΟΛΤΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
    • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
    Κάτω από την Τέντα: Το Monokimono μας προσκαλεί σε ένα ανοιξιάτικο happening

    Κάτω από την Τέντα: Το Monokimono μας προσκαλεί σε ένα ανοιξιάτικο happening

    Άριστον Λομποτέση: 119 χρόνια μοσχοβολάει η Αθήνα πίτες

    Άριστον Λομποτέση: 119 χρόνια μοσχοβολάει η Αθήνα πίτες

    Ουζερί του Γιώργου «Το Λιμανάκι»: Γεύσεις θάλασσας στην πιο γραφική γωνιά της πόλης!

    Ουζερί του Γιώργου «Το Λιμανάκι»: Γεύσεις θάλασσας στην πιο γραφική γωνιά της πόλης!

    Μαγείρικο Σπιτικά μαγειρέματα: Η ισχύς εν τη ενώσει

    Μαγείρικο Σπιτικά μαγειρέματα: Η ισχύς εν τη ενώσει

    Αυλή Μεζέ: Οι εποχές της γεύσης

    Αυλή Μεζέ: Οι εποχές της γεύσης

    Πλατεία οινομαγειρείο: Φαγητό για την παρέα

    Πλατεία οινομαγειρείο: Φαγητό για την παρέα

    Jenga’s Mondays: Στη Φάρμα Άμπελος Βοχαϊκού

    Jenga’s Mondays: Στη Φάρμα Άμπελος Βοχαϊκού

    Κυβέλη: Η άνοιξη στο πιάτο

    Κυβέλη: Η άνοιξη στο πιάτο

    Το κουτούκι του Γρίλλη: Κάτι από τα παλιά…

    Το κουτούκι του Γρίλλη: Κάτι από τα παλιά…

  • WELL BEING
    • Όλα
    • URBAN JUNGLE
    • ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ
    • ΟΜΟΡΦΙΑ - ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
    • ΣΠΙΤΙ
    • ΥΓΕΙΑ
    Η μουσούδα της εβδομάδας: Γοδεφρίγος | Προς υιοθεσία!

    Η μουσούδα της εβδομάδας: Γοδεφρίγος | Προς υιοθεσία!

    βασιλικός φροντίδα μαγειρική κλάδεμα φυτό

    Ο Βασιλιάς των αρωματικών φυτών: Ο απόλυτος οδηγός για τη φροντίδα του Βασιλικού

    Σκύλος-ψυχολόγος: Μπορεί ο σκύλος σου να καταλάβει πώς νιώθεις;

    Σκύλος-ψυχολόγος: Μπορεί ο σκύλος σου να καταλάβει πώς νιώθεις;

    Σύνδρομο Καρπιαίου Σωλήνα: Από τη διάγνωση στη θεραπεία

    Σύνδρομο Καρπιαίου Σωλήνα: Από τη διάγνωση στη θεραπεία

    «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2025: Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για γυναίκες με καρκίνο μαστού.

    «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2025: Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για γυναίκες με καρκίνο μαστού.

    NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας!

    NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας!

    Barberia Atenes: Με άρωμα πολυτέλειας

    Barberia Atenes: Με άρωμα πολυτέλειας

    Le Barbier d’ Athènes: Το απόλυτο barbering experience

    BOSS HOGG: Who’s the boss?

    πελαργόνι φροντίδα

    Πελαργόνι: Ένα εντυπωσιακό και ανθεκτικό φυτό για κήπους και μπαλκόνια

    Tiago Grooming Studio: Navy vibes, Tiago grooming!

    Tiago Grooming Studio: Navy vibes, Tiago grooming!

  • ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ
    Η Σχολή του Αριστοτέλη στη Νάουσα: Ένας Ιερός χώρος παγκόσμιας σημασίας

    Η Σχολή του Αριστοτέλη στη Νάουσα: Ένας Ιερός χώρος παγκόσμιας σημασίας

    Το Σπήλαιο του Νταβέλη: Ένα Στοιχειωμένο Σπήλαιο γεμάτο Μυστήριο

    Το Σπήλαιο του Νταβέλη: Ένα Στοιχειωμένο Σπήλαιο γεμάτο Μυστήριο

    Πάμε κάπου όμορφα για λίγες μέρες;

    Πάμε κάπου όμορφα για λίγες μέρες;

    Ξενώνας Αλεξίου: Ζεστή φιλοξενία στη καρδιά της φύσης!

    Ξενώνας Αλεξίου: Ζεστή φιλοξενία στη καρδιά της φύσης!

    YeeOn Boutique City Hotel: Ευεξία με θέα το Γύθειο!

    YeeOn Boutique City Hotel: Ευεξία με θέα το Γύθειο!

    Αγιονόρι Κορινθίας: Η μάχη του Δράμαλη και το κάστρο της Κλεισούρας 1821

    Αγιονόρι Κορινθίας: Η μάχη του Δράμαλη και το κάστρο της Κλεισούρας 1821

    Το Μυστικό της Πελοποννήσου: Ανακαλύπτοντας ένα Ανεξήγητο Φαινόμενο

    Το Μυστικό της Πελοποννήσου: Ανακαλύπτοντας ένα Ανεξήγητο Φαινόμενο

    Άμπελος Βοχαϊκού: Μία φάρμα που ξεκίνησε από την αγάπη για τη φύση και τη ζωή!

    Άμπελος Βοχαϊκού: Μία φάρμα που ξεκίνησε από την αγάπη για τη φύση και τη ζωή!

    Ανακαλύπτοντας το Σέσι και το Μικρό Σέσι στο Γραμματικό Αττικής

    Ανακαλύπτοντας το Σέσι και το Μικρό Σέσι στο Γραμματικό Αττικής

    Χειμωνιάτικα Γιάννενα, της ομίχλης και των οντάδων

    Χειμωνιάτικα Γιάννενα, της ομίχλης και των οντάδων

  • ΤΕΥΧΗ
    • Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ
    • FREE ATHENS
      • ISSUES
      • Free Athens: Koukaki – Acropolis
      • FEATURED
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΝΟΜΗ
No Result
View All Result
  • POV
    • Όλα
    • EDITORIAL
    • ΑΠΟΨΗ
    Η επανάσταση του Κακού Γούστου

    Η επανάσταση του Κακού Γούστου

    Τι να κάνω; Δεν ξέρω τι να κάνω. Κι όμως κάτι συμβαίνει.

    Τι να κάνω; Δεν ξέρω τι να κάνω. Κι όμως κάτι συμβαίνει.

    Τραμπ ολέ, μέχρι να μας πάρει και να μας σηκώσει όλους

    Τραμπ ολέ, μέχρι να μας πάρει και να μας σηκώσει όλους

    Με το 2 μπροστά: Τα δεντράκια της γενιάς Ζ

    Με το 2 μπροστά: Τα δεντράκια της γενιάς Ζ

    Τελικά, ένα τραγούδι προκαλεί ή αποκαλύπτει την μισαναπηρία μιας κοινωνίας;

    Τελικά, ένα τραγούδι προκαλεί ή αποκαλύπτει την μισαναπηρία μιας κοινωνίας;

    Και αν κάποιες φορές φταίει το ξερό μας το κεφάλι;

    Και αν κάποιες φορές φταίει το ξερό μας το κεφάλι;

    Η φρενίτιδα του καφέ

    Η φρενίτιδα του καφέ

    Χάσμα | Εditorial τ.120

    Χάσμα | Εditorial τ.120

    Δε μάθαμε ποτέ

    Δε μάθαμε ποτέ

    • ΑΠΟΨΗ
    • EDITORIAL
      • ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • Όλα
    • ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ: ΜORE
    • ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    Τρέχω για να υπάρξω;

    Τρέχω για να υπάρξω;

    Είπαν για την Τέχνη…

    Είπαν για την Τέχνη…

    Η γενιά Alpha είναι «Tralalero Tralala» και της αρέσει

    Η γενιά Alpha είναι «Tralalero Tralala» και της αρέσει

    9 φορές που η «Τέχνη* προκάλεσε

    9 φορές που η «Τέχνη* προκάλεσε

    Αρχαία τεχνολογικά θαύματα | Η Ευφυής Οινοχόη του Φίλωνος

    Αρχαία τεχνολογικά θαύματα | Η Ευφυής Οινοχόη του Φίλωνος

    Η ιστορία της Χιονάτης όπως πρωτοδημοσιεύτηκε και οι συμβολισμοί της

    Η ιστορία της Χιονάτης όπως πρωτοδημοσιεύτηκε και οι συμβολισμοί της

    Ένα ξεχασμένο πογκρόμ εναντίον Ελλήνων του Καναδά

    Ένα ξεχασμένο πογκρόμ εναντίον Ελλήνων του Καναδά

    Situationship: Αυτός ο φασαίος των σχέσεων

    Situationship: Αυτός ο φασαίος των σχέσεων

    Αφιέρωμα: Πώς μιλάμε στα παιδιά για την 25η Μαρτίου;

    Αφιέρωμα: Πώς μιλάμε στα παιδιά για την 25η Μαρτίου;

  • PRESS HUB
    Eurovision 2025: Όλα τα τραγούδια του τελικού – Τι δείχνουν τα στοιχήματα μετά τους ημιτελικούς

    Eurovision 2025: Όλα τα τραγούδια του τελικού – Τι δείχνουν τα στοιχήματα μετά τους ημιτελικούς

    Σεισμός 6,2 βαθμών κοντά στην Κωνσταντινούπολη

    Σεισμός 6,2 βαθμών κοντά στην Κωνσταντινούπολη

    Καιρός: Πού θα βρέξει σήμερα Μεγάλη Τετάρτη – Οι 5 περιοχές

    Καιρός: Πού θα βρέξει σήμερα Μεγάλη Τετάρτη – Οι 5 περιοχές

    Αποχαρακτηρισμένο αρχείο της CIA αναφέρεται σε «μάχη» σοβιετικών στρατιωτών με UFO – Οι εξωγήινοι «μετέτρεψαν τους στρατιώτες σε πέτρα»

    Αποχαρακτηρισμένο αρχείο της CIA αναφέρεται σε «μάχη» σοβιετικών στρατιωτών με UFO – Οι εξωγήινοι «μετέτρεψαν τους στρατιώτες σε πέτρα»

    Απεργία 9 Απριλίου: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Τι ισχύει για τα σχολεία

    Απεργία 9 Απριλίου: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Τι ισχύει για τα σχολεία

    Τέμπη: Το αλαλούμ με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την πυρόσφαιρα

    Τέμπη: Το αλαλούμ με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την πυρόσφαιρα

    Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών ομόφωνα καταδίκασε την Πισπιρίγκου για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συρροή

    Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών ομόφωνα καταδίκασε την Πισπιρίγκου για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συρροή

    Αυτό είναι ολόκληρο το πόρισμα του ΕΔΟΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη

    Αυτό είναι ολόκληρο το πόρισμα του ΕΔΟΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη

    Τέμπη: Τι λέει το πόρισμα της Γάνδης – Οι δύο εκρήξεις και οι 4 τόνοι υδρογονανθράκων στο τρίτο βαγόνι

    Τέμπη: Τι λέει το πόρισμα της Γάνδης – Οι δύο εκρήξεις και οι 4 τόνοι υδρογονανθράκων στο τρίτο βαγόνι

  • Πολιτισμoς
    • Όλα
    • ΒΙΒΛΙΟ
    • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΜΙΚΡΗ ΦΟΡΜΑ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
    • ΦΕΣΤΙΒΑΛ
    Αναπτυξιακή Εταιρεία Δήμου Αθηναίων: Στρατηγική συμμαχία με κορυφαίο κινεζικό όμιλο για την προώθηση του τουρισμού

    Αναπτυξιακή Εταιρεία Δήμου Αθηναίων: Στρατηγική συμμαχία με κορυφαίο κινεζικό όμιλο για την προώθηση του τουρισμού

    Summer Camp 2025 στο Μουσείο Κοτσανά – «Μικροί Ξεναγοί του Ελληνικού Πολιτισμού!»

    Summer Camp 2025 στο Μουσείο Κοτσανά – «Μικροί Ξεναγοί του Ελληνικού Πολιτισμού!»

    H Θεοδοσία Τσάτσου στην ταράτσα του MICRAASIA

    H Θεοδοσία Τσάτσου στην ταράτσα του MICRAASIA

    Το τραγούδι της ημέρας: Ο Τζίμης Πανούσης για την ομοφοβία, 1984

    Το τραγούδι της ημέρας: Ο Τζίμης Πανούσης για την ομοφοβία, 1984

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Μια «τυφλή φοράδα», αντικριστά στο σκοτάδι (με τρυφερότητα)

    Μια «τυφλή φοράδα», αντικριστά στο σκοτάδι (με τρυφερότητα)

    Αντώνης Φωνιαδάκης: Unseen & Boléro σε μουσική Μωρίς Ραβέλ

    Αντώνης Φωνιαδάκης: Unseen & Boléro σε μουσική Μωρίς Ραβέλ

    60 / 45 χρόνια | Οι Χειμερινοί Κολυμβητές στου Φιλοπάππου

    60 / 45 χρόνια | Οι Χειμερινοί Κολυμβητές στου Φιλοπάππου

    BIG BAND ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ | FEATURING DIMITRIS TSAKAS

    BIG BAND ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ | FEATURING DIMITRIS TSAKAS

    RED JASPER CABARET THEATRE | 4ο φεστιβάλ σύγχρονου καλλιτεχνικού καμπαρέ

    RED JASPER CABARET THEATRE | 4ο φεστιβάλ σύγχρονου καλλιτεχνικού καμπαρέ

    Γιάξεμπόρε | ένα μουσικό μπουλούκι στις ιστορικές σκηνές και τα αστικά καφέ

    Γιάξεμπόρε | ένα μουσικό μπουλούκι στις ιστορικές σκηνές και τα αστικά καφέ

    Οι Vodka Juniors γιορτάζουν 25 χρόνια πορείας με μία μεγάλη συναυλία στην Αθήνα!

    Οι Vodka Juniors γιορτάζουν 25 χρόνια πορείας με μία μεγάλη συναυλία στην Αθήνα!

    Το τραγούδι της ημέρας: «Μαμά γερνάω»

    Το τραγούδι της ημέρας: «Μαμά γερνάω»

    Συναυλία με την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ στο Θέατρο Ολύμπια

    Συναυλία με την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ στο Θέατρο Ολύμπια

  • ΜΙΛΗΣΑΜΕ
    Οι βελονιές της Διονυσίας Παπαδοπούλου ενώνουν το χθες με το σήμερα

    Οι βελονιές της Διονυσίας Παπαδοπούλου ενώνουν το χθες με το σήμερα

    Ένα σκοτεινό μυστήριο ξυπνά στα υπόγεια της Αθήνας από τον Ian Cosmatos και τις εκδόσεις BELL

    Ένα σκοτεινό μυστήριο ξυπνά στα υπόγεια της Αθήνας από τον Ian Cosmatos και τις εκδόσεις BELL

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Παντελής Κυραμαργιός

    Ο Παντελής Κυραμαργιός μάς βάζει να χορέψουμε με ποίηση και με φιλοσοφία

    Ζε Μήτσο, μίλα μας για Spoken, μίλα μας για σένανε μικρό

    Ζε Μήτσο, μίλα μας για Spoken, μίλα μας για σένανε μικρό

    Το μπλε που έγινε φωνή: Ο «Μπλε Πυρετός» της Σταυρούλας Τσιάμη

    Το μπλε που έγινε φωνή: Ο «Μπλε Πυρετός» της Σταυρούλας Τσιάμη

    «Ιστορία χορού: Κεφάλαιο 1 – Ραλλού Μάνου» – Συνέντευξη με τον χορογράφο Γιάννη Νικολαΐδη

    «Ιστορία χορού: Κεφάλαιο 1 – Ραλλού Μάνου» – Συνέντευξη με τον χορογράφο Γιάννη Νικολαΐδη

    Η Sugahspank έγραψε την ποιητική συλλογή της χρονιάς και μάς θύμισε το πραγματικό της όνομα

    Η Sugahspank έγραψε την ποιητική συλλογή της χρονιάς και μάς θύμισε το πραγματικό της όνομα

    Σταύρος Σιόλας: «Με ενθουσιάζει η προοπτική μιας λαϊκής εξέγερσης που θα τα γκρεμίσει όλα»

    Σταύρος Σιόλας: «Με ενθουσιάζει η προοπτική μιας λαϊκής εξέγερσης που θα τα γκρεμίσει όλα»

    Οι μαχαιριές της Λίνας Φουντόγλου αστράφτουν άνοιξη

    Οι μαχαιριές της Λίνας Φουντόγλου αστράφτουν άνοιξη

    χρήστος παναγιωτάκης

    Συνέντευξη με τον συγγραφέα Χρήστο Παναγιωτάκη

    ΣΤΟΜΑ: Η μουσική ως διάλογος χωρίς σενάριο

    ΣΤΟΜΑ: Η μουσική ως διάλογος χωρίς σενάριο

    Ο Ζερόμ Καλούτα θα τα σπάσει με το γιουκαλίλι του στο Κύτταρο

    Ο Ζερόμ Καλούτα θα τα σπάσει με το γιουκαλίλι του στο Κύτταρο

    Paula Lakah: Χρειαζόμαστε φως και διαφάνεια

    Paula Lakah: Χρειαζόμαστε φως και διαφάνεια

  • BREAK & MORE
    • Όλα
    • BREAKTIME
    • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
    • ΖΩΔΙΑ
    • ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ
    • ΤΑ ΛΟΙΠΑ
    Fidgets: Μια πρόσφατη μόδα ή κάτι πολύ παλιότερο;

    Fidgets: Μια πρόσφατη μόδα ή κάτι πολύ παλιότερο;

    Το νήμα της Κλαυδίας

    Το νήμα της Κλαυδίας

    Ένας φάκελος, 575 λέξεις

    Ένας φάκελος, 575 λέξεις

    Ελένη Δήμου: η φωνή ως queer καταφυγή

    Ελένη Δήμου: η φωνή ως queer καταφυγή

    Δωρεάν συνταγογράφηση τριών βιβλίων για πιο υποφερτά 20’s

    Δωρεάν συνταγογράφηση τριών βιβλίων για πιο υποφερτά 20’s

    Το κουλούρι

    Το κουλούρι

    Με ένα splitter στους δρόμους

    Με ένα splitter στους δρόμους

    Eurovision 2025: Μήπως Ήρθε η Ώρα να Πέσει η Αυλαία;

    Eurovision 2025: Μήπως Ήρθε η Ώρα να Πέσει η Αυλαία;

    Νεγκλιζέ: Σας λένε τα κορίτσια του Μάη

    Νεγκλιζέ: Σας λένε τα κορίτσια του Μάη

  • Αφιερωμα
    Όχι άλλο κρέας ρε παιδιά! | Η πληθωρική Ελληνική Κουζίνα

    Όχι άλλο κρέας ρε παιδιά! | Η πληθωρική Ελληνική Κουζίνα

    Τρελός παπάς σε βάφτισε: Όταν η έμπνευση φαίνεται από το όνομα

    Τρελός παπάς σε βάφτισε: Όταν η έμπνευση φαίνεται από το όνομα

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Απριλίου

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Απριλίου

    Γλυκές αμαρτίες και άλλα θαύματα!

    Γλυκές αμαρτίες και άλλα θαύματα!

    Τα Barber shop στην Αθήνα: Οι μικροί ναοί της αντρικής περιποίησης

    Τα Barber shop στην Αθήνα: Οι μικροί ναοί της αντρικής περιποίησης

    Αφιέρωμα: Η Κυψέλη δεν κάθεται ήσυχη

    Αφιέρωμα: Η Κυψέλη δεν κάθεται ήσυχη

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Μαρτίου

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Μαρτίου

    Εδώ τα βρίσκεις όλα! – Παντοπωλεία, Μπακάλικα, Ντελικατέσεν: Ένα ταξίδι γεμάτο νοσταλγία και γευστικές αναμνήσεις.

    Εδώ τα βρίσκεις όλα! – Παντοπωλεία, Μπακάλικα, Ντελικατέσεν: Ένα ταξίδι γεμάτο νοσταλγία και γευστικές αναμνήσεις.

    Η πατριδογνωσία της γεύσης: Κάθε τόπος και παράδοση

    Η πατριδογνωσία της γεύσης: Κάθε τόπος και παράδοση

  • CITY GOING OUT
    • Όλα
    • JENGA'S MONDAYS
    • SHOPPING
    • TASTE & BOOZE
    • THAT'S MY SPOT
    • ΒΟΛΤΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
    • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
    Κάτω από την Τέντα: Το Monokimono μας προσκαλεί σε ένα ανοιξιάτικο happening

    Κάτω από την Τέντα: Το Monokimono μας προσκαλεί σε ένα ανοιξιάτικο happening

    Άριστον Λομποτέση: 119 χρόνια μοσχοβολάει η Αθήνα πίτες

    Άριστον Λομποτέση: 119 χρόνια μοσχοβολάει η Αθήνα πίτες

    Ουζερί του Γιώργου «Το Λιμανάκι»: Γεύσεις θάλασσας στην πιο γραφική γωνιά της πόλης!

    Ουζερί του Γιώργου «Το Λιμανάκι»: Γεύσεις θάλασσας στην πιο γραφική γωνιά της πόλης!

    Μαγείρικο Σπιτικά μαγειρέματα: Η ισχύς εν τη ενώσει

    Μαγείρικο Σπιτικά μαγειρέματα: Η ισχύς εν τη ενώσει

    Αυλή Μεζέ: Οι εποχές της γεύσης

    Αυλή Μεζέ: Οι εποχές της γεύσης

    Πλατεία οινομαγειρείο: Φαγητό για την παρέα

    Πλατεία οινομαγειρείο: Φαγητό για την παρέα

    Jenga’s Mondays: Στη Φάρμα Άμπελος Βοχαϊκού

    Jenga’s Mondays: Στη Φάρμα Άμπελος Βοχαϊκού

    Κυβέλη: Η άνοιξη στο πιάτο

    Κυβέλη: Η άνοιξη στο πιάτο

    Το κουτούκι του Γρίλλη: Κάτι από τα παλιά…

    Το κουτούκι του Γρίλλη: Κάτι από τα παλιά…

  • WELL BEING
    • Όλα
    • URBAN JUNGLE
    • ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ
    • ΟΜΟΡΦΙΑ - ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
    • ΣΠΙΤΙ
    • ΥΓΕΙΑ
    Η μουσούδα της εβδομάδας: Γοδεφρίγος | Προς υιοθεσία!

    Η μουσούδα της εβδομάδας: Γοδεφρίγος | Προς υιοθεσία!

    βασιλικός φροντίδα μαγειρική κλάδεμα φυτό

    Ο Βασιλιάς των αρωματικών φυτών: Ο απόλυτος οδηγός για τη φροντίδα του Βασιλικού

    Σκύλος-ψυχολόγος: Μπορεί ο σκύλος σου να καταλάβει πώς νιώθεις;

    Σκύλος-ψυχολόγος: Μπορεί ο σκύλος σου να καταλάβει πώς νιώθεις;

    Σύνδρομο Καρπιαίου Σωλήνα: Από τη διάγνωση στη θεραπεία

    Σύνδρομο Καρπιαίου Σωλήνα: Από τη διάγνωση στη θεραπεία

    «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2025: Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για γυναίκες με καρκίνο μαστού.

    «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2025: Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για γυναίκες με καρκίνο μαστού.

    NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας!

    NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας!

    Barberia Atenes: Με άρωμα πολυτέλειας

    Barberia Atenes: Με άρωμα πολυτέλειας

    Le Barbier d’ Athènes: Το απόλυτο barbering experience

    BOSS HOGG: Who’s the boss?

    πελαργόνι φροντίδα

    Πελαργόνι: Ένα εντυπωσιακό και ανθεκτικό φυτό για κήπους και μπαλκόνια

    Tiago Grooming Studio: Navy vibes, Tiago grooming!

    Tiago Grooming Studio: Navy vibes, Tiago grooming!

  • ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ
    Η Σχολή του Αριστοτέλη στη Νάουσα: Ένας Ιερός χώρος παγκόσμιας σημασίας

    Η Σχολή του Αριστοτέλη στη Νάουσα: Ένας Ιερός χώρος παγκόσμιας σημασίας

    Το Σπήλαιο του Νταβέλη: Ένα Στοιχειωμένο Σπήλαιο γεμάτο Μυστήριο

    Το Σπήλαιο του Νταβέλη: Ένα Στοιχειωμένο Σπήλαιο γεμάτο Μυστήριο

    Πάμε κάπου όμορφα για λίγες μέρες;

    Πάμε κάπου όμορφα για λίγες μέρες;

    Ξενώνας Αλεξίου: Ζεστή φιλοξενία στη καρδιά της φύσης!

    Ξενώνας Αλεξίου: Ζεστή φιλοξενία στη καρδιά της φύσης!

    YeeOn Boutique City Hotel: Ευεξία με θέα το Γύθειο!

    YeeOn Boutique City Hotel: Ευεξία με θέα το Γύθειο!

    Αγιονόρι Κορινθίας: Η μάχη του Δράμαλη και το κάστρο της Κλεισούρας 1821

    Αγιονόρι Κορινθίας: Η μάχη του Δράμαλη και το κάστρο της Κλεισούρας 1821

    Το Μυστικό της Πελοποννήσου: Ανακαλύπτοντας ένα Ανεξήγητο Φαινόμενο

    Το Μυστικό της Πελοποννήσου: Ανακαλύπτοντας ένα Ανεξήγητο Φαινόμενο

    Άμπελος Βοχαϊκού: Μία φάρμα που ξεκίνησε από την αγάπη για τη φύση και τη ζωή!

    Άμπελος Βοχαϊκού: Μία φάρμα που ξεκίνησε από την αγάπη για τη φύση και τη ζωή!

    Ανακαλύπτοντας το Σέσι και το Μικρό Σέσι στο Γραμματικό Αττικής

    Ανακαλύπτοντας το Σέσι και το Μικρό Σέσι στο Γραμματικό Αττικής

    Χειμωνιάτικα Γιάννενα, της ομίχλης και των οντάδων

    Χειμωνιάτικα Γιάννενα, της ομίχλης και των οντάδων

  • ΤΕΥΧΗ
    • Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ
    • FREE ATHENS
      • ISSUES
      • Free Athens: Koukaki – Acropolis
      • FEATURED
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΝΟΜΗ
No Result
View All Result
No Result
View All Result
2 m Θεατρικά Μπουλούκια: Μια γνήσια μορφή θεάτρου

Θεατρικά Μπουλούκια: Μια γνήσια μορφή θεάτρου

Άντα Κουγιά από Άντα Κουγιά
30/10/2018
στην κατηγορία ΘΕΜΑΤΑ: ΜORE
Reading Time: 2 mins read
Share on FacebookShare on Twitter

Στήνουμε θέατρα και τα χαλνούμε

όπου σταθούμε κι όπου βρεθούμε

στήνουμε θέατρα και σκηνικά,

όμως η μοίρα μας πάντα νικά

 

και τα σαρώνει και μας σαρώνει

και τους θεατρίνους και το θεατρώνη

υποβολέα και μουσικούς

στους πέντε ανέμους τους βιαστικούς.

 

Σάρκες, λινάτσες, ξύλα, φτιασίδια,

ρίμες, αισθήματα, πέπλα, στολίδια,

μάσκες, λιογέρματα, γόοι και κραυγές

κι επιφωνήματα και χαραυγές

 

ριγμένα ανάκατα μαζί μ’ εμάς

(πες μου που πάμε; πες μου που πας;)

πάνω απ’ το δέρμα μας γυμνά τα νεύρα

σαν τις λουρίδες ονάγρου ή ζέβρα

 

γυμνά κι ανάερα, στεγνά στην κάψα

(πότε μας γέννησαν; πότε μας θάψαν;)

και τεντωμένα σαν τις χορδές

μιας λύρας που ολοένα βουίζει. Δες

 

και την καρδιά μας∙ ένα σφουγγάρι,

στο δρόμο σέρνεται και στο παζάρι

πίνοντας το αίμα και τη χολή

και του τετράρχη και του ληστή.

 

Μέση Ανατολή, Αύγουστος ’43

Γιώργος Σεφέρης «Θεατρίνοι, Μ.Α.»

Αν μπορούσε όλη μου η ζωή να περιστρέφεται γύρω από το θέατρο, θα ήμουνα πάρα πολύ ευχαριστημένη.

Δυστυχώς, η πεζή πραγματικότητα με κάνει πολλές φορές να ξεχνάω όλη αυτή τη μαγεία που περικλείει ουσιαστικά η λέξη και η έννοια θέατρο. Πλησιάζεται λίγο στις πρόβες, αλλά και πάλι…

Για να … πλησιάσω λοιπόν ξανά σε αυτή τη μαγεία, εκτός του ότι βλέπω συχνά κι άλλες παραστάσεις, στις οποίες δεν παίζω, τον ελεύθερο (ελάχιστο) χρόνο που μου απομένει, διαβάζω ό,τι έχει σχέση με αυτό.

Ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία (το οποίο δεν το έχω τελειώσει και αυτό συμβαίνει επίτηδες διότι δεν θέλω να τελειώσει) είναι το: “Ο Ηθοποιός” του Ζαν Ντιβινιό.

Στόχος της μελέτης του Ντιβινιό είναι να ανασυνθέσει την εξέλιξη της επαγγελματικής πορείας του ηθοποιού και να εξετάσει τη θέση του και το ρόλο του θεάτρου στις ιστορικά δοσμένες κοινωνικές δομές.

Ουσιαστικά, να ενώσει το θέατρο με τον κόσμο.

Ένα από τα κεφάλαια του βιβλίου έχει τίτλο “ο ηθοποιός νομάς και ο ηθοποιός υπάλληλος”. Αυτός ακριβώς ο τίτλος (και όχι ακριβώς το περιεχόμενο) μου έδωσε και το έναυσμα ώστε να ασχοληθώ με ένα θέμα για το οποίο ελάχιστα γνωρίζουμε, ειδικά η γενιά μου.

Και αυτό δεν είναι άλλο από τα θεατρικά μπουλούκια που όργωναν την Ελλάδα από τις αρχές της δημιουργίας του νεοελληνικού κράτους, ιδιαιτέρως από το β’μισό του 19ου αιώνα και μετά!

 

Ο Ορισμός

Η λέξη μπουλούκια προέρχεται από την τούρκικη λέξη bölük. Και σημαίνει ουσιαστικά ομάδα ανθρώπων. Συγκεκριμένα για το θέατρο, η λέξη μπουλούκι περιγράφει μία ομάδα ηθοποιών, έναν μικρό περιφερόμενο θίασο,  ο οποίος ταξίδευε είτε με μέσα είτε με τα πόδια για να παρουσιάσει μία παράσταση από τη μία άκρη της χώρας σε μία άλλη.

 

λήψης Θεατρικά Μπουλούκια: Μια γνήσια μορφή θεάτρου
apokries1970 Θεατρικά Μπουλούκια: Μια γνήσια μορφή θεάτρου
thiasos Θεατρικά Μπουλούκια: Μια γνήσια μορφή θεάτρου

Η ιστορία τους

Ο Θέσπις ήταν Έλληνας ποιητής και θεωρείται συνήθως ο ιδρυτής του δράματος αφού ήταν ο πρώτος που χρησιμοποίησε στα έργα του υποκριτή, παράλληλα με το χορό και τον κορυφαίο. Ο Θέσπις περιέφερε τους ηθοποιούς του με ένα κάρο («άρμα Θέσπιδος») το οποίο χρησίμευε και ως σκηνή. Έτσι, το ελληνικό θεατρικό μπουλούκι είναι μάλλον απευθείας απόγονος του «άρματος Θέσπιδος».

Η άνθησή του ξεκίνησε γύρω στο 19ο αιώνα, λίγο μετά από την ίδρυση του επίσημου ελληνικού κράτους.

Η ελληνική οικονομία στηριζόταν τότε σε αγροτικές εργασίες, στην οικοτεχνία και τη μικρή βιοτεχνία. Η επαρχία είχε πολύ μεγαλύτερο πληθυσμό, σε αντίθεση με τις μεγάλες πόλεις. Έχοντας στο αίμα μας το θέατρο, ο πολιτισμός «ζητούσε» να ανθίσει παντού.

Η έλλειψη υποδομών μακριά από τις πόλεις (από τότε!) δεν επέτρεπε την ίδρυση μόνιμων θιάσων με σταθερή έδρα. Ετσι, εμφανίζεται το φαινόμενο των μπουλουκιών. Επιπλέον, τα ελάχιστα αστικά θέατρα, αδυνατούσαν να απορροφήσουν πολλούς ηθοποιούς. Βασικός λόγος λοιπόν που οι ηθοποιοί έγιναν «μπουλουξήδες» ήταν η … επιβίωση.

Οι θεατρίνοι των μπουλουκιών έπαιζαν ακόμα και για να εξασφαλίσουν ένα πιάτο φαγητό. Υπήρχε εισιτήριο της τάξεως των 2-5 δραχμών, αλλά στα πολύ μικρά χωριά δεν υπήρχε ούτε αυτό! Ο κόσμος πλήρωνε με ….τον τρόπο του: ψωμί, ζώα, αυγά κλπ κλπ.

Τα έξοδα μετακίνησης καλύπτονταν, καθώς ταξίδευαν με όποιον τρόπο μπορούσαν: ωτοστόπ, τρένα και λεωφορεία με τις φθηνότερες θέσεις, με γαϊδούρια και πολλές φορές, με τα πόδια!

Με ελάχιστα μέσα, πρόχειρα σκηνικά, φτωχικά κοστούμια, αλλά με πολλή αγάπη και με στόχο να προσφέρουν θέαμα στον κόσμο, οι μπουλουξήδες περιφέρονταν σε κωμοπόλεις και χωριά της επαρχιακής Ελλάδας.

Έπαιζαν σε καφενεία, αποθήκες, πλατείες, σχολεία ή και ακόμη και σε σκηνές/τσαντίρια που οι ίδιοι έστηναν. Χαρακτηριστικό είναι το παρακάτω απόσπασμα από την εφημερίδα ΝΕΑ ΕΦΗΜΕΡΙΣ στις 9 Μαρτίου 1883:

«Εν Βόλω δίδει παραστάσεις θίασος υπό τον κ. Ανδρονόπουλον όστις ήρχισε δια του Οθέλλου. Ως θέατρον διεσκευάσθη προσηκόντως του καφενείου Ζαλούχου».

Ο βίος τους, πλανόδιος & νομαδικός, τους έκανε να φτάσουν εκεί όπου δεν έφταναν μεγάλοι και αναγνωρισμένοι θίασοι της εποχής. Αυτό δε σημαίνει ότι όποιος θίασος περιόδευε ήταν «μπουλούκι».

Μπουλούκια ήταν θίασοι αυτόνομοι και αυτάρκεις από άποψη στέγασης και εξοπλισμού, με σταθερή σύνθεση και ρεπερτόριο.

«Κλασικά» έργα μπουλουκιών θεωρούνταν μεταξύ άλλων: «Ο αγαπητικός της βοσκοπούλας», η «Γκόλφω», «Η ωραία του πέραν», «Ο κουρσάρος», «Εσμέ η Τουρκοπούλα» «Μαρία Πενταγιώτισα», «Η Κασσιανή», «Η Γενοβέφα», «Αι δύο Ορφαναί».

Βασικό μέρος το ρεπερτορίου δε, αποτελούσαν «νούτικες κωμωδίες» (από το νου). Οι κωμωδίες αυτές δεν είχαν καθόλου κείμενο: βασίζονταν στον αυτοσχεδιασμό του ηθοποιού, έχοντας βέβαια μια «ραχοκοκκαλιά» ώστε να μην χάνεται η υπόθεση, και άλλαζαν λόγια και καταστάσεις, ανάλογα με τις συνήθειες της περιοχής ή της επικαιρότητας.

Όσο μεγαλύτερο ρεπερτόριο είχε ο θίασος, τόσο περισσότερο μπορούσε να μείνει σε ένα μέρος ,αλλάζοντας έργο κάθε βράδυ. Γιατί οι «μπουλουξήδες» δεν σταματούσαν πουθενά! Μπορούσαν κάθε βράδυ να παίζουν κάτι διαφορετικό!

Σε κάποιες περιπτώσεις, οι ηθοποιοί των περιφερόμενων αυτών θιάσων ήταν μέλη ίδιων οικογενειών.

Για να συνειδητοποιήσουμε πόσο μεγάλο «σχολείο» ήταν τα μπουλούκια για τους ηθοποιούς, αξίζει να αναφέρουμε ότι μέλη τέτοιων θιάσων υπήρξαν αρκετοί γνωστοί και δημοφιλείς ηθοποιοί της νεότερης Ελλάδας όπως η Σπεράντζα Βρανά, ο Μίμης Φωτόπουλος, ο Κώστας Χατζηχρήστος, η Καλή Καλό, ο Κώστας και Γιώργος Γακίδης, ο Στέφανος και η Αλέκα Στρατηγού, καθώς και οι οικογένειες Στέφανου και Κατίνας Καλουτά με τις γνωστές κόρες Άννα και Μαρία, τα γνωστά τότε «Καλουτάκια», την οικογένεια Κοτοπούλη όπου έπαιξε σε ηλικία 12 χρονών στον «Αγαπητικό της βοσκοπούλας»- η κατόπιν μεγάλη Μαρίκα Κοτοπούλη-, η οικ. Νέζερ, η οικ. Πρεβελέγγιου, ο Βεάκης, ο Μουσούρης, ο Αυλωνίτης, ο Μαυρέας.

Όσοι δηλαδή στην πορεία, αποτέλεσαν την «αφρόκρεμα» του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου.

Γιατί ενώ τα μπουλούκια γνώρισαν μέρες δόξας, σιγά σιγά εξαφανίστηκαν από την παράδοση; Πρώτον, διότι από το 1950 κ.ε. άρχισαν να ιδρύονται περιφερειακά θέατρα (τα σημερινά ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ) και δεύτερον και κυριότερο, από το 1960 άνθισε ο ελληνικός κινηματογράφος.

Παίζονταν παντού ταινίες, ακόμη και σε αυτοσχέδιους κινηματογράφους, ενώ σιγά σιγά έκανε την εμφάνισή της, η τηλεόραση. Έτσι, κάθε σπίτι είχε πρόσβαση στην διασκεδάση και δεν χρειαζόταν πλέον να περιμένουν… τα μπουλούκια.

 

ΣΑΝΤΑΝ Θεατρικά Μπουλούκια: Μια γνήσια μορφή θεάτρου
λήψης 1 Θεατρικά Μπουλούκια: Μια γνήσια μορφή θεάτρου
2 m Θεατρικά Μπουλούκια: Μια γνήσια μορφή θεάτρου

Το θεατρικό μπουλούκι και η επιρροή στην κοινωνία

Ο «θεσμός» του ελληνικού μπουλουκιού έχει μακρόχρονη ιστορία και αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι της πολιτισμικής διαδρομής της Ελλάδας. Σίγουρα, δεν μπορούν να καλυφθούν τα ιστορικά στοιχεία σε μερικές αράδες. Και σίγουρα, δεν μπορούμε να ξέρουμε και ποια ήταν η συνολική προσφορά τους στη διαμόρφωση της τότε κοινωνίας.

Ταξιδευτές είναι και οι ηθοποιοί: νομάδες και περιπλανώμενοι, από τον ένα ρόλο στον άλλον κι άρα, από τη μία ζωή στην άλλη. Ακροβάτες ανάμεσα στο όνειρο και στην πραγματικότητα.

Γνωρίζουμε ότι το πέρασμά τους από την ελληνική επαρχία γινόταν – κατά κανόνα – αποδεκτό με ευχαρίστηση από τον κόσμο. Υπήρχαν ωστόσο μερικές περιπτώσεις που η παρουσία και το θέαμα των μπουλουκιών θεωρούνταν πρόκληση:

οι «θεατρίνοι» προκαλούσαν γιατί άντρες και γυναίκες έμεναν μαζί, έβλεπαν ο ένας τον άλλον γυμνούς για να αλλάξουν ρούχα, τάχα ερωτεύονταν, τάχα παντρεύονταν κ.ο.κ.

Ό,τι κι αν έκαναν οι θιασάρχες (φρόντιζαν τα σχήματα να είναι οικογενειακά και τα υπόλοιπα μέλη να είναι όσο το δυνατόν ζευγάρια για να μην προκαλούν), η προκατάληψη για τα αξιοπερίεργα όντα που λέγονται ηθοποιοί, που έκαναν πως «ζούσαν» άλλες ζωές, ήταν βαθιά ριζωμένη.

Σε κάθε περίπτωση όμως,  η προσφορά του θεατρικού μπουλουκιού  στη διάδοση της θεατρικής παιδείας σε όλη τη χώρα, ήταν σπουδαία.

Σίγουρα, αναβαθμίστηκε το πολιτιστικό επίπεδο των ανθρώπων της υπαίθρου. Επιπλέον, οι μεταφερόμενοι θίασοι ήταν ένας βασικός τρόπος διάδοσης των νέων από τη μία περιοχή στην άλλη, ενώ τους έφερναν και σε επαφή με έναν κόσμο, που ίσως ήταν αρκετά «ξένος» και απομακρυσμένος από αυτούς: η μόδα, η αστική τάξη και η συμπεριφορά της κ.α.

Ένα απλό μέσον ψυχαγωγίας αποτέλεσε για παραπάνω από μισό αιώνα κομμάτι της ιστορίας.

Οι μπουλουξήδες κράτησαν ζωντανό το πλανόδιο θέατρο, διέδωσαν την τέχνη σε κάθε απόμακρη γωνιά της Ελλάδας και κατάφεραν, παρόλα τα στοιχειώδη μέσα που διέθεταν, να αποτελέσουν ένα ξεχωριστό κεφάλαιο στην ιστορία του επαγγελματικού θεάτρου.

Πολύ περισσότερο δε, αποτέλεσαν βασική αισθητική και θεματική επιρροή για τον εμπορικό κινηματογράφο και την επιθεώρηση.

Όσο για σήμερα, ίσως η φράση «μπουλούκι» έχει πάρει αρνητική χροιά. Θα διαφωνήσω με όσους το χρησιμοποιούν αρνητικά και θα παραθέσω τα λόγια του Κ. Γεωργουσόπουλου, που βρίσκονται στο πρόγραμμα μιας εκδήλωσης πρίν μερικά χρόνια:

«Η αστική μας σοβαροφάνεια και ένα σύνδρομο μιας ηθικολογούσας σεμνοτυφίας, που κυριαρχεί ακόμα και στον κόσμο του θεάτρου, οδήγησε σε μια περιφρόνηση, ακόμη και από την πλευρά των ιστορικών και των θεωρητικών του νεοελληνικού θεάτρου, του φαινομένου που ονομάστηκε με απαξίωση “θεατρικό μπουλούκι”. Προσωπικά, και το έχω δημόσια και πολλές φορές διατυπώσει, είδα πολύ θέατρο και έμαθα την αλφάβητο του θεάτρου από περιοδεύοντα μπουλούκια που συγκροτούσαν μεγάλοι μαστόροι, υπεύθυνοι σκυταλοδρόμοι της αδιάκοπης πορείας των αγίων μίμων μέσα σε σκοτεινές ή ημιφωτισμένες ατραπούς».

Η Ελένη Ζαφειρίου

lleenniaiakrggiirir000 353x221 Θεατρικά Μπουλούκια: Μια γνήσια μορφή θεάτρου
eleni zafeiriou11a Θεατρικά Μπουλούκια: Μια γνήσια μορφή θεάτρου

Και η Ελένη Ζαφειρίου ανήκε σε οικογένεια μπουλουξήδων και έπαιξε και πολλές φορές ως παιδί, μέχρι που έγινε ηθοποιός του θεάτρου και του κινηματογράφου. Στο βιβλίο της: «Τι να σου πρωτοθυμηθώ βρε μάνα» (εκδ. Πανός, Αθήνα 1991) περιγράφει πώς αποφάσισε να γίνει ηθοποιός και μέσα σε όλα, μεταφέρει συνειδητά ή ασυνείδητα, τη διαφορά μεταξύ θεάτρου και μπουλουκιών:

«Θα έχω να το λέω ότι οι ηθοποιοί των μπουλουκιών ήταν υπέροχοι άνθρωποι. Ήταν αγνοί, τρυφεροί, καλόκαρδοι, δεν τσιγκουνεύονταν να εκφράσουν τα ευγενικά αισθήματά τους ακόμα και με προσωπική θυσία, οικονομική και καλλιτεχνική. Αυτός είναι ο λόγος που όταν μπήκα στον κύκλο των μεγάλων καλλιτεχνών ξεχώρισα ελάχιστους με αυτά τα χαρίσματα, και τους λάτρεψα. […]Μια μέρα [ η μάνα μου] μου λέει «αύριο ή μεθαύριο να πάμε να δεις ένα έργο που το ξέρεις κι έχεις παίξει» […] σε λίγο φτάσαμε στο «Εθνικό Θέατρο». […] Θεέ μου, τι έκπληξη ήταν αυτή μόλις αντίκρισα το σκηνικό![…]Παρακολουθώντας αυτή την παράσταση, νοερώς αποφάσισα να ακολουθήσω το επάγγελμα του ηθοποιού, αλλά σ’ αυτό το χώρο. Στο φινάλε τους αποθέωσαν. Εγώ δεν είχα συνέλθει. Βρισκόμουν μεταξύ πραγματικότητας και ονείρου. Όταν βγήκαμε απ’ το θέατρο και πήραμε τον κατήφορο για το σπίτι μας η μάνα μου με ρωτούσε πως μου φάνηκε η παράσταση. […] Ο νους μου ήταν πώς θα μπορέσω να βρω τρόπο να μπω σ’ αυτό το χώρο. Ήξερα ότι η μάνα μου εκτός που δεν ανήκε σ’ αυτό το καλλιτεχνικό περιβάλλον, αλλά και αν ακόμα τους γνώριζε, θ’ αντιδρούσε. Δεν θα με βοηθούσε, γιατί μόνο για ηθοποιό δεν με προόριζε».

 

«Ο ΘΙΑΣΟΣ» του Θ. Αγγελόπουλου 

147710 o thiasos 07 Θεατρικά Μπουλούκια: Μια γνήσια μορφή θεάτρου
THIASOS ORFEOS Θεατρικά Μπουλούκια: Μια γνήσια μορφή θεάτρου
thiasos titlos Θεατρικά Μπουλούκια: Μια γνήσια μορφή θεάτρου

Η ωραιότερη ταινία του Θόδωρου Αγγελόπουλου, «Ο Θίασος», αποτελεί μεταξύ άλλων ένα μέσο για να δημιουργήσουμε μια πολύ καθαρή εικόνα της ζωής των μπουλουκιών:

Η ταινία ακολουθεί τις περιπέτειες ενός περιοδεύοντος θιάσου στην Ελλάδα από το 1939 μέχρι το 1952, ο οποίος προσπαθεί να παρουσιάσει μια θεατρική παράσταση του βουκολικού δράματος του Περεσιάδη, Γκόλφω η βοσκοπούλα. Μπροστά μας ξεδιπλώνεται τόσο η πολιτική ιστορία της Ελλάδας, όσο και η ιδιωτική ζωή των μελών του θιάσου, που είναι ταυτόχρονα και μέλη της ίδιας οικογένειας.

https://www.imdb.com/title/tt0073800/?ref_=ttfc_fc_tt

Ο νομαδικός χαρακτήρας του θεάτρου

«Η θεατρική τέχνη, σε κάθε λογής εκδήλωση της, συνεχίζεται αδιάκοπα. Το θέατρο μεταφέρει τα τσαντήρια του και τα παιχνίδια του από της δωρικές πολιτείες της αρχαίας Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη των τελευταίων Παλαιολόγων αφού πρώτα θρέψει με την ζωντανή του παράδοση της χώρες της Ανατολής και σ’ αντανάκλαση της Δύσης» Αλέξης Σολομός

Από τις λατρευτικές διονυσιακές τελετές μέχρι το άρμα Θέσπιδος, από την κομέντια ντελ’ άρτε στα μπουλούκια, κι από εκεί στα σημερινά θέατρα, αντιλαμβανόμαστε ότι το θέατρο ήταν και είναι μια τέχνη… νομαδική. Αυτή είναι η γνήσια μορφή θεάτρου: ένα ταξίδι στον τόπο και στον χρόνο. Μεταφορικά και κυριολεκτικά.

Ταξιδευτές είναι και οι ηθοποιοί: νομάδες και περιπλανώμενοι, από τον ένα ρόλο στον άλλον κι άρα, από τη μία ζωή στην άλλη. Ακροβάτες ανάμεσα στο όνειρο και στην πραγματικότητα.

Όσο για σήμερα; Ναι, τα πράγματα άλλαξαν. Όλοι οι ηθοποιοί ψάχνουν μια στέγη. Κι αν περιοδεύσουν, πάλι θα το κάνουν υπό άλλες, πιο σύγχρονες συνθήκες.

Και έτσι πρέπει. Τα πράγματα… εξελίσσονται.

Πώς όμως μπορούμε να έχουμε καλύτερες συνθήκες και παράλληλα, να διατηρήσουμε την αυθεντικότητα εκείνων των εποχών; Εκείνων των ανθρώπων; Εκείνων των ηθοποιών; Εκείνων των…. «μπουλουξήδων»;

Tags: ΗθοποιόςθέατροΜπουλούκι
">
Άντα Κουγιά

Άντα Κουγιά

Παιδί του κέντρου, παιδί της πόλης που ζει ακόμη! Σπούδασε δημοσιογραφία και θέατρο, χάνεται σε βιβλιοπωλεία και σε μουσικές του ελληνικού κινηματογράφου, σκέφτεται με αυτόνομο τρόπο για το τι άλλο θα μπορούσε να γίνει...

Σχετικά άρθρα

Είπαν για την Τέχνη…
ΘΕΜΑΤΑ: ΜORE

Είπαν για την Τέχνη…

Στην αρχή είπαμε να κάνουμε ένα αφιέρωμα για το «τι είναι τέχνη». Όταν το καλοσκεφτήκαμε είπαμε: «Άσ’ το καλύτερα». Οπότε αποφασίσαμε να...

Διάβασε περισσότεραDetails
Η γενιά Alpha είναι «Tralalero Tralala» και της αρέσει
ΘΕΜΑΤΑ: ΜORE

Η γενιά Alpha είναι «Tralalero Tralala» και της αρέσει

Όταν σκέφτηκα την ιδέα για ένα θέμα που να αφορά τη γλώσσα και τις συνήθειες της Gen Alpha ήξερα ότι ελλοχεύει ο...

Διάβασε περισσότεραDetails
Αρχαία τεχνολογικά θαύματα | Η Ευφυής Οινοχόη του Φίλωνος
ΘΕΜΑΤΑ: ΜORE

Αρχαία τεχνολογικά θαύματα | Η Ευφυής Οινοχόη του Φίλωνος

Πρόκειται για μία «έξυπνη κανάτα» που μπορεί να σερβίρει οίνο, νερό ή νερωμένο οίνο (το κρασί δηλαδή). Χωρίζεται εσωτερικά σε δύο τμήματα...

Διάβασε περισσότεραDetails
Η ιστορία της Χιονάτης όπως πρωτοδημοσιεύτηκε και οι συμβολισμοί της
ΘΕΜΑΤΑ: ΜORE

Η ιστορία της Χιονάτης όπως πρωτοδημοσιεύτηκε και οι συμβολισμοί της

Το 1812, οι Αδελφοί Γκριμ δημοσίευσαν την πρώτη εκδοχή της Χιονάτης στο βιβλίο Children’s and Household Tales. Περιείχε πολλά από τα στοιχεία...

Διάβασε περισσότεραDetails
Ένα ξεχασμένο πογκρόμ εναντίον Ελλήνων του Καναδά
ΘΕΜΑΤΑ: ΜORE

Ένα ξεχασμένο πογκρόμ εναντίον Ελλήνων του Καναδά

Την 1η Αυγούστου 1918 ο ανάπηρος βετεράνος του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, Claude Cludernay, βρισκόταν στο ελληνικής ιδιοκτησίας White City Café, στο Τορόντο....

Διάβασε περισσότεραDetails
Next Post
unnamed file 19 Τι είναι, τελικά, αυτός ο Ζαμπονοκόπτης;

Τι είναι, τελικά, αυτός ο Ζαμπονοκόπτης;

Discussion about this post

No Result
View All Result

Τεύχος #120

Join our Newsletter

  • Όχι άλλο κρέας ρε παιδιά! | Η πληθωρική Ελληνική Κουζίνα

    Όχι άλλο κρέας ρε παιδιά! | Η πληθωρική Ελληνική Κουζίνα

    365 shares
    Share 146 Tweet 91
  • Ο έρωτας περνάει από… το προφιτερόλ (του Pap Liber)

    414 shares
    Share 166 Tweet 104
  • Το νήμα της Κλαυδίας

    355 shares
    Share 142 Tweet 89
  • Άριστον Λομποτέση: 119 χρόνια μοσχοβολάει η Αθήνα πίτες

    355 shares
    Share 142 Tweet 89
  • Jenga’s Mondays: Στη Φάρμα Άμπελος Βοχαϊκού

    363 shares
    Share 145 Tweet 91
Η Πόλη Ζει

Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

Περιηγηθείτε στο site μας

  • ΑΠΟΨΗ
  • EDITORIAL
  • ΑΝΕΞΗΓΗΤΗ ΠΟΛΗ
  • ΜΙΛΗΣΑΜΕ
  • ΒΙΒΛΙΟ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
  • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
  • ΘΕΑΤΡΟ
  • ΜΟΥΣΙΚΗ
  • ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
  • BREAKTIME
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
  • ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ
  • Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ

Follow Us

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • POV
    • EDITORIAL
      • ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
    • ΑΠΟΨΗ
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ: ΜORE
    • ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
  • PRESS HUB
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΒΙΒΛΙΟ
    • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΜΙΚΡΗ ΦΟΡΜΑ
    • ΦΕΣΤΙΒΑΛ
  • ΜΙΛΗΣΑΜΕ
  • BREAK & MORE
    • BREAKTIME
    • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
    • ΖΩΔΙΑ
    • ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑ
  • CITY GOING OUT
    • JENGA’S MONDAYS
    • SHOPPING
    • TASTE & BOOZE
    • THAT’S MY SPOT
    • ΒΟΛΤΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
    • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
  • WELL BEING
    • ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ
    • ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ
    • ΟΜΟΡΦΙΑ – ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
    • URBAN JUNGLE
    • ΣΠΙΤΙ
    • ΥΓΕΙΑ
  • ΤΕΥΧΗ
    • Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ
    • FREE ATHENS
      • ISSUES
      • Free Athens: Koukaki – Acropolis
      • FEATURED
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΓΡΑΦΟΥΝ
  • ΔΙΑΝΟΜΗ

Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.