• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

    Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

    Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

    Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

    Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

    Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

    Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Κάτια Σπερελάκη

    Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

    Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

    Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

    Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

    Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

    Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

    Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

    Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

    Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

    «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

    Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

    Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

    IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

    Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

    Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

    Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

    Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

    ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

    Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

    ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

    Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

    ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

    Φrίdda με άρωμα κρασιού

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

    Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

    «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

    H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

    Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

    Πας μαγειρεύοντας

    Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

    Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

    Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

    To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

      Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

      Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

      Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

      Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

      Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

      Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

      Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

      Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

      Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

      Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

      Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

      Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

      Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

      Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

      «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

      Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

      Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

      IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

      Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

      Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

      Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

      Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

      ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

      Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

      ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

      Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

      ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

      Φrίdda με άρωμα κρασιού

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

      Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

      Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

      «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

      H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

      Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

      Πας μαγειρεύοντας

      Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

      Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

      Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

      To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result
      Billie Holiday

      Μπίλι Χόλιντεϊ: Το κορίτσι με την γαρδένια στα μαλλιά και τα δάκρυα στα μάτια

      από Στεφανία Τσολάκη
      09/05/2020
      στην κατηγορία Faces, Main Slider
      Reading Time: 2 mins read
      Share on FacebookShare on Twitter

      H Μπίλι Χόλιντεϊ γεννήθηκε το 1915 στη Φιλαδέλφεια, στις 7 Απριλίου. Η μητέρα της, Σέιντι Φέιγκαν ήταν δεκαεννέα ετών και ο πατέρας της, Κλάρενς Χόλιντεϊ δεκαεπτά. Δεν παντρεύτηκαν ποτέ… Η αυτοβιογραφία της Μπίλι Χόλιντεϊ (Lady Sings the Blues) θα ξεκινήσει όμως διαφορετικά: “Παντρεύτηκαν όταν εκείνος ήταν δεκαοκτώ, εκείνη δεκαέξι, εγώ ήμουν τριών ετών“. 

      Ο πατέρας της ήταν μουσικός της τζαζ και η μητέρα της εργαζόταν καθαρίζοντας και μαγειρεύοντας σε λευκούς. Το πραγματικό όνομα του μικρού κοριτσιού ήταν Ελεανόρα ενώ η μητέρα της θα την δηλώσει με το όνομα Ντεβίζ, το όνομα του αγοριού με το οποίο έβγαινε εκείνο το διάστημα. Από τα δύο της έτη η Μπίλι θα αφήνεται εδώ και εκεί, σε σπίτια του οικογενειακού περιβάλλοντος που δεν θα της φερθούν και με τον καλύτερο τρόπο. Το μικρό κορίτσι γνωρίζει πολύ σύντομα τον φόβο, τη βία αλλά και την ευχαρίστηση του να την προκαλεί, κάτι που θα την ακολουθήσει σε όλη της τη ζωή.

      lady day

      Ο πατέρας της που την επισκέπτεται αραιά θα της δώσει το παρατσούκλι: Μπιλ. Η Μπιλ μεγαλώνει ουσιαστικά μόνη της, εργάζεται από ΄δω κι από ΄κει για την επιβίωση και γίνεται πια ανεξέλεγκτη. Αγαπάει τον κινηματογράφο και φροντίζει να μπαίνει από την πίσω πόρτα ώστε να δει την αγαπημένη της ηθοποιό, Μπίλι Νταβ. Κάνει συχνά κοπάνες από το σχολείο και τριγυρίζει στους δρόμους με αγόρια. 

      Την περίοδο αυτή οι διακρίσεις κατά των μαύρων είναι δραστικές. Απαγορεύεται να κατοικούν σε συνοικίες λευκών, να εκκλησιάζονται στις ίδιες εκκλησίες, να κάθονται στα μπροστινά καθίσματα των λεωφορείων ή να μπαίνουν στο ίδιο βαγόνι. κ.α  Κανείς μαύρος δεν εξυπηρετείται στα καταστήματα … η Μπίλι ωστόσο θα καταφέρει να κλέψει τις μεταξωτές κάλτσες που ονειρευόταν… Γι’ αυτήν την πράξη θα βρεθεί, σε  ηλικία μόλις δέκα  ετών, ενώπιον του δικαστηρίου και θα μπει -λόγω ανήλικης άνευ γονικής επιμέλειας- για ένα χρόνο στον  Οίκο του Καλού Ποιμένα, ένα ίδρυμα που προοριζόταν για ανήλικες έγχρωμες κακοποιούς. Λόγω καλής διαγωγής μετά από εννέα  μήνες θα επιστρέψει στη μητέρα της. Εγκαταλείπει το σχολείο, βιάζεται από έναν γείτονα, το διαπιστώνει η Σέιντι (μάνα) και καλεί την αστυνομία.

      Σύντομα θα αφαιρεθεί από την Σέιντι η επιμέλεια της μικρής κι έτσι θα επιστρέψει στις καλόγριες του Καλού Ποιμένα. Η Μπίλι θα αρχίσει να εκδίδεται από πολύ μικρή ηλικία… Νιώθει ενοχές για ό,τι έχει συμβεί στην ζωή της, την απώλεια της γιαγιάς της, την απόρριψη από τους γονείς της και τιμωρεί τον εαυτό της. Αποκτά εξάρτηση από τους άνδρες, το αλκοόλ και την ηρωίνη. Από τους άνδρες της ζωής της ζητά να την δέρνουν, ο πόνος είναι μια λύτρωση γι’ αυτήν και ένα μέσο για να φτάσει στην ηδονή. 

      Εργάζεται σε ένα πορνείο, στη δούλεψη της Άλις Ντιν ως το παιδί για όλες τις δουλειές (σφουγγάρισμα, ψώνια κτλ) και σε αντάλλαγμα για την καλή της συμπεριφορά, η Ντιν, της παραχωρεί το προσωπικό της σαλόνι για να ακούει στο γραμμόφωνο Βικτρόλα, δίσκους του Λούις Άρμστρονγκ και της Μπέσι Σμίθ.  Η Μπίλι μαγεύεται από την τζαζ. Αποκτά σύντομα  τη συνήθεια να πηγαίνει σε “After Hour” μπαρ, που μένουν ανοιχτά μετά το κλείσιμο των κλαμπ… Όταν ο πιανίστας κουράζεται, βάζουν έναν δίσκο κι εκείνη τραγουδά τα λόγια.

      Το 1920 είναι η περίοδος της Ποτοαπαγόρευσης. Οι νυχτόβιοι πίνουν λαθραίο ουίσκι και καπνίζουν μαριχουάνα στο πίσω μέρος των οίκων ανοχής και των παράνομων κλαμπ, επονομαζόμενων “speakeasies” … Η τζαζ εξυπηρετεί στο να ξεχνάς τη φτώχεια, τις διακρίσεις και τη δυστυχία. Η Μπίλι συμμετέχει στη “Βραδιά του Ερασιτέχνη” και κερδίζει τις εντυπώσεις. Αρχίζει να τραγουδά σε σταθερή βάση στο κλαμπ Πάρανταιζ.

      Η μικρή κοπέλα φεύγει από την Βαλτιμόρη και πηγαίνει στη Νέα Υόρκη, είναι δεκατεσσάρων ετών, μένει σε έναν οίκο ανοχής, και σύντομα μετατρέπεται σε κολ- γκερλ, με την παρότρυνση της μάνας της. Ωστόσο, θα γίνει έφοδος και μαζί με τις υπόλοιπες θα συλληφθεί και η Μπίλι, η οποία όμως θα πει ψέματα ότι είναι είκοσι ετών. Κίνητρο Σύλληψης: Ψάρεμα πελατών από τον δρόμο.

      Εκατό μέρες σε αναμορφωτήριο και στη συνέχεια παραμονή στο νοσοκομείο. Όταν αποφυλακιστεί θα επιστρέψει στα γνώριμα λημέρια, όπου θα ξαναβρεί τη Σέιντι η οποία είχε σταματήσει την πορνεία και ζητά από την κόρη της το ίδιο. Εκείνη αρνείται να γίνει δούλα, γνωρίζει τον Κέθεν Χόλον (σαξoφωνίστας), κάνουν πρόβες και περιφέρονται παρέα. Αποφασίζει να αλλάξει το όνομα της.

      Από εδώ και πέρα θα είναι η Μπίλι Χόλιντεϊ

      Συνεργάζεται με διάφορους μουσικούς, μεταξύ των οποίων και ο Μπόμπι Χέντερσον με τον οποίο κάνουν πάταγο. Ωστόσο, οι  μισθοί είναι γελοίοι σε αντίθεση με τα γενναία φιλοδωρήματα. Η Μάτι Χάιτ μία τολμηρή τραγουδίστρια που σηκώνει τη φούστα της και μαζεύει τα φιλοδωρήματα με τα μπούτια της, συμβουλεύει το ίδιο και την Μπίλι. Έτσι και η μικρή αγοράζει μια όμορφη κιλότα στολισμένη με χάντρες και βάζει τα δυνατά της για να τα καταφέρει. Παρ’ όλ’ αυτά διατηρεί το εκτόπισμα της και τα κορίτσια του κλαμπ την κοροϊδεύουν “Πριγκιπέσα, περνιέσαι για Κυρία!” “Βρε καλώς την Κυρία“..

      Σε λίγο θα γινόταν όντως η Lady Day!

      Μπίλι

      Το 1933 την ανακαλύπτει ο Τζόν Χάμοντ και θα κάνει την πρώτη ηχογράφηση με τον Μπένι Γκούντμαν. To 1934 θα κάνει το πρώτο πέρασμα από το Απόλο Θίατερ. Έναν χρόνο μετά παίζει στο “Symphony in Black“,  με την ορχήστρα του Ντιούκ Έλιγκτον, ηχογραφεί για την Μπράνσγουικ, με τον Τέντι Γούιλσον. Το 1936 κάνει τις πρώτες της ηχογραφήσεις για την Βοκάλιον/ Κολούμπια με την ορχήστρα της. Υπογράφει συμβόλαιο με την Κολούμπια.

      Το 1937 θα χάσει τον πατέρα της.  Την ίδια εποχή θα κάνει περιοδεία με την ορχήστρα του Κάουντ Μπέσι. Το 1939 τραγουδά στο Καφέ Σοσάιετι (το πρώτο κλαμπ που μάχεται κατά  των φυλετικών διακρίσεων) της Νέας Υόρκης. Η Μπίλι γίνεται εριστική και κυκλοφορούν φήμες ότι πίνει. Πολλές φορές πηγαίνει μαστουρωμένη στην ηχογράφηση. (Κάποια στιγμή αρνήθηκε να σβήσει το τσιγαριλίκι της μπροστά σε μεγάλα ονόματα της δισκογραφικής εταιρείας.)  Ερωτεύεται τον Σόνι Γουάιτ (πιανίστας) ο οποίος της χαρίζει ένα δαχτυλίδι αρραβώνων. Ωστόσο ζουν χωριστά και ο καθένας με την μητέρα του.

      Strange Fruit

      Το 1939 ο ‘Αμπελ Μίροπολ, νεαρός καθηγητής λυκείου, γνωστός ως Λούις Άλαν, προτείνει στον Μπάρνεϊ Τζόζεφσον ένα ποίημα που μελοποίησε. Το ποίημα μιλά για κάτι περίεργα φρούτα που καλλιεργούνται στο Νότο. Αναφέρεται, μεταφορικά στο λιντσάρισμα, όπου βασανισμένοι μαύροι με παραμορφωμένο στόμα και μάτια βγαλμένα, κρέμονται από ένα σχοινί που είναι δεμένο σε ένα δέντρο. Η σκηνή θύμιζε αναπόφευκτα μία φωτογραφία της δεκαετίας του ΄30.

      Η Μπίλι,  λόγω ρεπερτορίου, διστάζει στην αρχή να το πει. Στην συνέχεια θα το αφιερώσει στον πατέρα της αποδίδοντας τον θάνατο του σε ρατσιστικό έγκλημα  (μεταφερόταν από νοσοκομείο σε νοσοκομείο). Το πρώτο βράδυ που θα το τραγουδήσει τα μάτια της θα γεμίσουν δάκρυα. Το τραγούδι αυτό, θα είναι το πρώτο τραγούδι Διαμαρτυρίας. Θα αποτελέσει λάβαρο των μαύρων στον πόλεμο κατά του λιντσαρίσματος και τον ύμνο για όλα τα θύματα του ρατσισμού.

      Τα δέντρα του Νότου έχουν ένα παράξενο καρπό

      με αίμα στα φύλλα και τις ρίζες 

      Ένα μαύρο κορμί ταλαντεύεται από την αύρα του Νότου

      Περίεργος καρπός κρεμασμένος στις λεύκες

      Βουκολική στιγμή του γενναίου Νότου

      Με βγαλμένα μάτια, παραμορφωμένο στόμα

      Με γλυκό και φρέσκο άρωμα μανόλιας

      και ξαφνικά μυρωδιά καμένης σάρκας.

      Αυτόν τον καρπό θα τον  αρπάξουν τα κοράκια, 

      Θα τον μαζέψει η βροχή, και θα τον σκορπίσει ο άνεμος

      Θα τον σαπίσει ο ήλιος, θα πέσεις από το δέντρο, 

      Τι παράξενη και πικρή σοδειά.

      Το  “Strange Fruit” θα κάνει διάσημη την Μπίλι Χόλιντεϊ κι εκείνη θα συνειδητοποιήσει την αξία της τέχνης της. Το τραγούδι θα τραβήξει την προσοχή του Εφ Μπι Άι, που τελικά θα την συλλάβει – όταν εκείνη θα παραβιάσει τη διαταγή να μην το τραγουδήσει- για κατοχή ναρκωτικών. 

      Το 1940 συναντά τον Τζίμι Μονρόου, με τον οποίον παντρεύεται αλλά λίγους μήνες μετά θα χωρίσει. Συνεχίζει την καριέρα της, υπογράφει συμβόλαιο με τον Μιλτ Γκαμπλερ, για λογαριασμό της Ντέκα. Θα κάνει περιοδεία με την ορχήστρα του Τζο Γκάι, ενώ το 1945 θα χάσει τη μητέρα της. Παράλληλα συμμετέχει σε μία ταινία  μαζί με τον Λούις Αρμστρονγκ “Νέα Ορλεάνη“, κάνει την πρώτη σόλο συναυλία στο Τάουν Χολ της Νέας Υόρκης. Δύο χρόνια μετά μπαίνει για αποτοξίνωση, καταδικάζεται για χρήση ναρκωτικών και φυλακίζεται.

      Ο Τζο Γκάι, που εκτός από προμηθευτής της ήταν και έμπορος ναρκωτικών,  γλυτώνει εξαιτίας της Μπίλι η οποία δηλώνει ότι  είναι υπεύθυνη η ίδια  για τις πράξεις της, και  ρίχνει μερίδιο στον Τζίμι Ασέντιο που φυλακίστηκε και αυτός για έναν χρόνο.  Η Μπίλι είναι γεμάτη σημάδια από τις ενέσεις. Μετά το τεστ ικανοτήτων επιδεικνύει “μέτρια προς χαμηλή εξυπνάδα“, φτωχές γενικές γνώσεις, αλλά καλύτερες επιδόσεις στη γλώσσα και το λεξιλόγιο.

      Στη φυλακή αναλαμβάνει ελαφριές δουλειές, καθαριότητα σκευών κ.α Πλησιάζουν Χριστούγεννα και δε μπορεί να φανταστεί ότι δεν θα έχει ένα ποτήρι αλκοόλ. Με φλούδια από πατάτες προσπαθεί να φτιάξει ουίσκι αλλά σύντομα θα το μυριστούν οι αρχές και θα της μειώσουν τις  κούτες τσιγάρων.

      Αποφυλακίζεται σε λίγους  μήνες και συνεχίζει τις συναυλίες της αλλά σύντομα θα της αφαιρεθεί η άδεια εργασίας γιατί δεν πληροί τις απαιτούμενες “ηθικής φύσης” προϋποθέσεις για την ανανέωση της.

      Ενδιάμεσα από  εμφανίσεις και ρεκόρ προσέλευσης κόσμου στο Στράντ Θίατερ, η Μπίλι θα έρθει πολύ κοντά με την Ταλούτα Μπράνκχεντ με την οποία θα ξεκινήσει και ένα ειδύλλιο…(Η Ταλούτα δεν θα θυμώσει για τη σύντομη περιπέτεια της Μπίλι με την Μάρλεν Ντίντριχ, αλλά θα ασκήσει πιέσεις  ώστε να μην αναφέρει στην αυτοβιογραφία της την σύντομη σχέση τους).

      Λίγο καιρό μετά… Σε δημοσιογράφο του Μέτρονομ η Μπίλι θα δηλώσει ότι ο κόσμος έρχεται να δει μια ναρκομανή, προσθέτοντας:”Αν θέλουν να με βλέπουν κομμάτια, ας το κάνουν, δεν θα βγάλουν τίποτα απ’αυτό”.

      Ο τύπος την κατηγορεί για έλλειψη επαγγελματισμού και σεβασμού στο κοινό, χονδροειδή συμπεριφορά και  αποδίδει τη συμπεριφορά της στην κατάχρηση κονιάκ. Γενικά η Μπίλι Χόλιντεϊ εκτός από την εξάρτηση της στις ουσίες και το αλκοόλ, είχε εξάρτηση και στη βία. Ο Τζον Λίβι που την ξυλοφορτώνει τακτικά θα πει στον Μπόμπι Τάκερ: “Αποδίδει καλύτερα στη σκηνή μετά από μία γερή μπάτσα” Ο Μπόμπι Τάκερ που λατρεύει την Μπίλι την εγκαταλείπει μη αντέχοντας να είναι μάρτυρας στην κακοποιητική σχέση μεταξύ αυτής και του Λίβι.  

      downbeat

      Δίκες, σκάνδαλα, βία, εξαρτήσεις, σύντομοι δεσμοί… Η Μπίλι δεν έχει καμία αίσθηση του χρόνου, στα διαλείμματα φεύγει από το μαγαζί, κόβει βόλτες στους δρόμους, μπαίνει σε μπαρ, πίνει και πιάνει κουβέντα με όποιον να’ναι, και ξεχνά εντελώς ότι πρέπει να βγει στη σκηνή.

      LADY Day

      Στο περιοδικό που θα γίνει εξώφυλλο η Lady day ο τίτλος του άρθρου είναι: “Είτε Κυρία της Μέρας είτε Κυρία της Νύχτας, παραμένει μια Μεγάλη Κυρία”

      Το 1954 μετά από πολλές διακυμάνσεις κάνει την πρώτη της περιοδεία στην Ευρώπη. Λαμβάνει το βραβείο του περιοδικού Ντάουν Μπιτ. Το 1956 συλλαμβάνεται με τον Λούις Μακέι, στο Σαν Φρανσίσκο, για κατοχή ναρκωτικών. Μπαίνει για νέα αποτοξίνωση και κυκλοφορεί την αυτοβιογραφία της “Lady Sings the Blues” που έγραψε ο Γούιλιαμ Ντάφι.  Υπογράφει νέο συμβόλαιο με την Κολούμπια, παντρεύεται τον Λούις Μακέι.

      Χώρισαν λίγους μήνες μετά, όταν η Μπίλι διαπίστωσε ότι ο άνδρας της ήταν προαγωγός, αλλά το οριστικό τέλος ήρθε όταν εκείνη στην προσπάθεια της να γλυτώσει από το ξύλο, γεμάτη αίματα έτρεξε να βρει προστασία στον Ζέιντινς (δικηγόρος) που έμενε εκεί κοντά.

      Ο Ζέιντινς κάλεσε την αστυνομία και φρόντισε την Μπίλι, η οποία του ανέθεσε αρχικά να μαζέψει τα δικαιώματα της από τις δισκογραφικές αλλά και μία ακόμα πιο λεπτή υπόθεση. Του εξήγησε ότι παντρεύτηκε τον Μακέι για να δημιουργήσει οικογένεια, να είναι παντρεμένη και ικανή να μεγαλώσει ένα  παιδί που θα του προσφέρει ένα σταθερό σπιτικό. Ο Ζείντινς ανέλαβε να συλλέξει υπογραφές και μαρτυρίες ότι θα γινόταν μία εξαίρετη μητέρα και υπέβαλλε αίτηση υιοθεσίας.

      Το όνειρό της όπως θα το περιγράψει η ίδια:

      “Μια μεγάλη έκταση στην εξοχή, όπου θα ασχολούμαι με χαμένα σκυλιά και ορφανά, με παιδιά που δεν ζήτησαν να γεννηθούν και που κυρίως δεν ζήτησαν να γεννηθούν μαύρα, μπλε ή πράσινα. Θα ήθελα να είμαι σίγουρη για ένα πράγμα: ότι κανείς δεν θα τα ήθελε, ότι είναι καρποί παράνομου έρωτα, χωρίς μητέρα και πατέρα. Θα τα έπαιρνα, λοιπόν, μαζί με τρεις, τέσσερις χοντρές και τρυφερές τροφούς, σαν την μάνα μου, για να ασχολούνται μαζί τους, να τα ταΐζουν, να τα προσέχουν μέχρι που τα μικρά μπασταρδάκια μου να πάνε στο σχολείο τους, να τους τραβάω τα αυτιά όταν κάνουν βλακείες, αλλά κυρίως να τ’ αγαπώ έτσι όπως είναι, καλά ή κακά”

      Το 1958 παράλληλα με την διαδικασία διαζυγίου ξεκινά μια νέα περιοδεία στην Ευρώπη. Ένα χρόνο  μετά η υγεία της κλονίζεται… Στις 30 Μαΐου θα μεταφερθεί σε κωματώδη κατάσταση στο νοσοκομείο. Όταν λίγο θα αναρρώσει θα υπογράψει την εμφάνιση της στην ταινία που ετοιμάζεται “No Honor Among Thevies”.

      Παρόλο που η Μπιλ παίρνει βάρος,  οι γιατροί θεωρούν ότι είναι ακόμα σε  κρίσιμη κατάσταση. Στις 11 Ιουνίου η νοσοκόμα βρίσκει άσπρη σκόνη σε ένα κουτί με χαρτομάντηλα στο προσκέφαλό της και η Μπίλι συλλαμβάνεται επισήμως για κατοχή ηρωίνης. Στις 10 Ιουλίου η καρδιά της δείχνει σημεία ανεπάρκειας, τα νεφρά έχουν μολυνθεί και η μόλυνση συνοδεύεται από πνευμονική συμφόρηση. Ο Λούις Μακέι δεν την αφήνει λεπτό. Στις 17 Ιουλίου η Μπίλι εγκαταλείπει την μάχη.

      billie

      Η κηδεία της έλαβε χώρα στις 21 Ιουλίου το 1959, στην εκκλησία του Σεντ Πολ, στη Λεωφόρου Κολούμπους. Το περιοδικό Ντάουν Μπιτ μάζεψε συνδρομές για να της αφιερώσει την επιτύμβια στήλη. Ο Μακέι απαίτησε να επιστραφούν οι δωρεές. Το 1960 το φέρετρο της εκταφιάστηκε και τοποθετήθηκε σε ξεχωριστό τάφο από αυτόν της μητέρας της. “Στην πολυαγαπημένη μου γυναίκα, Μπίλι Χόλιντεϊ, Lady Day, 7 April 1915-17 July 1959”


      Last recording


      Πηγή:  Billie Holiday, Sylvia Fol/ Εκδόσεις ΚΑΣΤΑΛΙΑ μτφ. Άννυ Καλύβα

      Tags: Billie HolidayLady DayΗ ζωή τηςΜπιλί Χόλιντεϊ

      Στεφανία Τσολάκη

      Μικρή θα γινόταν τα πάντα. Ακόμα το πιστεύει. Σπούδασε δημοσιογραφία ...συνεχίζει ακάθεκτη να μελετά για τον Ελληνικό πολιτισμό, να γράφει, να ρωτάει, να αφουγκράζεται και να ονειρεύεται. Χάνεται στον χρόνο, ξεχνά πανεύκολα, γελά δυνατά και ψάχνει του κόσμου τα τάλαντα.

      Σχετικά άρθρα

      Υγεία

      Πώς θα βρεις τη σχέση που ονειρεύεσαι!

      Υγεία

      Αντιμετώπισε τις δυσκολίες της ζωής σου σε 4 βήματα!

      Faces

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Υγεία

      Κλείσε το 2022 με τον πιο θετικό τρόπο!

      Μιλήσαμε

      Ελένη Φιλίνη: «Η εργασία σώζει τη γυναίκα από τον εξευτελισμό»

      Κριτικές

      Η κυρία Κλάιν του Νίκολας Ράιτ στο Θέατρο Αργώ | Κριτική παράστασης

      Next Post
      Μανώλης Αναγνωστάκης

      Αφιέρωμα στην Ποίηση | Μανόλης Αναγνωστάκης | Μέρος Β'

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

        415 shares
        Share 166 Tweet 104
      • Πας μαγειρεύοντας

        415 shares
        Share 166 Tweet 104
      • «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

        408 shares
        Share 163 Tweet 102
      • Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

        365 shares
        Share 146 Tweet 91
      • Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

        361 shares
        Share 144 Tweet 90

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • > > Η σοφία της ημέρας...
 πιο συμβατή με την πραγματικότητα

#ολαθαπανεκαλα #ισωςκαιοχι
#ηποληζει #ισωςκαιοχι
      • .
>> Το νέο μας τεύχος κυκλοφορεί από σήμερα στους δρόμους και αισθάνεται περίεργα.
Ένας δύσκολος Μάρτης, σε μια δύσκολη χώρα.
Ένα τεύχος, που δε ξέρει πως να συστηθεί.

Μπορείτε να μας ξεφυλλίσετε και ηλεκτρονικά στο ISSUU:
Link στο bio.

#ipolizei #februaryissue #freepress #streetpress
      • 🎁GIVEAWAY |  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ🎁

Σε συνεργασία με το @holywoodstage.athens (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 289) προσφέρουμε μια φιάλη κρασί & ελεύθερη είσοδο για εσένα και 3 ακόμα φίλες-ους σου, για την βραδιά παρουσίασης του δίσκου
      • Η σοφία της ημέρας
#patisionmood #ipolizei_gr #ipolizei
      • >> Λόγω... βάρβαρων καιρικών συνθηκών, η διανομή του τελευταίου μας τεύχους ενδεχομένως να καθυστερήσει σε κάποια σημεία της Πόλης.
Μέχρι τότε μας ξεφυλλίζετε ολόστεγνους, στο link που θα βρείτε στο bio
ή κάνετε μια βόλτα στο site μας:
www.ipolizei.gr
 
#ipolizei #februaryissue
      • #ipolizei #streetpress #patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.