• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

    Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

    Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

    Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

    Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

    Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

    Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Κάτια Σπερελάκη

    Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

    Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

    Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

    Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

    Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

    Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

    Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

    Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

    Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

    Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

    IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

    Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

    Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

    Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

    Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

    ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

    Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

    ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

    Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

    ΜΠΛΕ – BLUE | Ομαδική Εικαστική Έκθεση στον Ελληνογαλλικό Σύνδεσμο

    Κοίταξε πίσω / Look back | Ψηφιακή φωτογραφική έκθεση του Νίκου Ζαφειρόπουλου

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

    ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

    Φrίdda με άρωμα κρασιού

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

    Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

    «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

    H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

    Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

    Πας μαγειρεύοντας

    Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

    Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

    Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

    To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

      Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

      Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

      Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

      Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

      Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

      Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

      Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

      Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

      Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

      Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

      Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

      Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

      Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

      Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

      Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

      IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

      Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

      Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

      Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

      Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

      ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

      Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

      ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

      Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

      ΜΠΛΕ – BLUE | Ομαδική Εικαστική Έκθεση στον Ελληνογαλλικό Σύνδεσμο

      Κοίταξε πίσω / Look back | Ψηφιακή φωτογραφική έκθεση του Νίκου Ζαφειρόπουλου

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

      ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

      Φrίdda με άρωμα κρασιού

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

      Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

      Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

      «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

      H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

      Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

      Πας μαγειρεύοντας

      Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

      Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

      Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

      To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result

      “Το Αίνιγμα του Χαμένου Θεού” | Κριτική παράστασης

      από Γιώργος Χριστόπουλος
      24/08/2022
      στην κατηγορία Main Slider, Θέατρο, Κριτικές, Πολιτισμός
      Reading Time: 1 min read
      Share on FacebookShare on Twitter
      Το έργο του με τίτλο “Το Αίνιγμα του Χαμένου Θεού” σκηνοθετεί ο Χριστόφορος Χριστοφής.

      Αυτό τοποθετείται χρονικά στο τελευταίο διάστημα της ζωής του Μακεδόνα στρατηλάτη Μεγάλου Αλεξάνδρου στη Βαβυλώνα, μια περίοδος σκοτεινή, εσωστρεφής και μάλλον μοναχική, που ρίχνει την αυλαία της πολυκύμαντης ζωής της σπουδαίας αυτής προσωπικότητας. Ο θάνατος του αδελφικού του φίλου και συνοδοιπόρου Ηφαιστίωνα, ο χαμός του έμπιστου Κλείτου πάνω σε καυγά, το τέλος του αγέρωχου αλόγου του, του Βουκεφάλα, σωρεύονται και του δημιουργούν μια συνθήκη ενός δύσκολα διαχειρίσιμου πένθους και τον αποπροσανατολίζουν, ενώ η απαίτησή του από το στράτευμα και τους οικείους του να τον προσκυνούν ως Θεό, φαντάζουν ανοίκεια και φαύλα στη νέα γενιά των Ελλήνων οπότε έρχονται σε σύγκρουση μαζί του (Συνωμοσία των Παίδων). Μία εκφυλιστική ατμόσφαιρα πλανάται και η αντίδραση του Αλέξανδρου δεν είναι πάντοτε η δέουσα, επηρεασμένη προφανώς από τη μοναξιά και την αδράνεια στην οποία έχει περιπέσει και κάποιες υποψίες και εμμονές που τον στοιχειώνουν, ότι το περιβάλλον του προσπαθεί να τον βλάψει ή να τον εξοντώσει. Ο νους θολωμένος, μπερδεμένος και ενίοτε ανίκανος να πάρει σωστές αποφάσεις, ξεσπά επί δικαίων και αδίκων, μεταξύ αυτών και στον Καλλισθένη, ανιψιό του αγαπημένου του δασκάλου Αριστοτέλη. Χρησιμοποιώντας υπαρκτά ιστορικά πρόσωπα ο συγγραφέας επιχειρεί να αναδείξει και να φωτίσει διαχρονικά θέματα και αναζητήσεις της ανθρώπινης ύπαρξης, στην ακμή και την παρακμή της. Ο Πτολεμαίος, σύντροφος και ίσως ο ισχυρότερος από τους επιγόνους του Μεγάλου Αλεξάνδρου, προσπαθεί να αποτυπώσει και να χαράξει ένα μέλλον για την αυτοκρατορία και να κρατήσει τις ισορροπίες μέσα σε αυτήν για να μην καταρρεύσει. Η Θαΐδα, μια εταίρα που ακολούθησε τον στρατηλάτη σε ολόκληρη την πορεία του, ερωμένη του Πτολεμαίου, του οποίου το τέκνο έχει στα σπλάχνα της, θέλει να εξασφαλίσει το καλύτερο δυνατό αύριο. Ο Καλλισθένης συμμετείχε στη Συνωμοσία των Παίδων και γι’ αυτή του τη συμμετοχή λοιδορείται και βασανίζεται χωρίς έλεος. Ο Πύρρων, ο φιλόσοφος από την Ηλεία, επιχειρεί να συστήσει και να μυήσει τους γύρω του σε ένα νέο τρόπο σκέψης, πιο ρεαλιστικό και ανθρωποκεντρικό. Τέλος, ο Λύκων, ο ηθοποιός από τη Θήβα, είναι παρών για να διασκεδάσει τους πρωταγωνιστές και να διατηρήσει κατά το δυνατόν τις ούτως ή άλλως εύθραυστες ισορροπίες μεταξύ τους.

      Ο Χριστόφορος Χριστοφής σκηνοθετεί την παράσταση σαν ένα θεατρικοποιημένο αναλόγιο, έχοντας δημιουργήσει σαφείς και αναγνωρίσιμους χαρακτήρες και προσπαθώντας να διερευνήσει τα μύχια της σκέψης και της ψυχοσύνθεσής τους. Η αρχή της έχει έντονη αυτή τη μορφή του αναλογίου, αλλά στη ροή της λαμβάνει τη μορφή μιας κανονικής θεατρικής δουλειάς. Μέχρι το τέλος η μετάβαση από το ένα είδος στο άλλο λαμβάνει και πάλι χώρα, κάτι που έχει ως συνέπεια να είναι λίγο ασαφής η σκηνοθετική πρόθεση και να αφήνει κενά ως προς τη συνέχειά της. Τα συναισθήματα και οι ψυχολογικές μεταπτώσεις των ηρώων είναι σαφείς και καθαρές, ενώ συχνά η ισορροπία μεταξύ ρεαλισμού και φιλοσοφικού λόγου είναι δυναμική, αναδεικνύοντας τις προσωπικές (παράλληλες) ιστορίες τους. Το παρόν προσπαθεί να χαράξει και να προοικονομήσει το μέλλον, ψήγματα του οποίου γίνονται αισθητά εν τη ρύμη του λόγου, ένα τέλος που πλησιάζει, δείχνει αναπόφευκτο και αφήνει ερωτηματικά για την αβέβαιη συνέχεια. Κάποια εγγενής φλυαρία δεν αποφεύγεται και κάποιες εναλλαγές στις σκηνές άφησαν κενά, αλλά αυτό δεν μειώνει τη γενικότερη καλή αίσθηση που αποκομίζει ο θεατής από την παράσταση, από την οποία αντλεί γνώση, αλλά και δημιουργικό προβληματισμό.

      Ο Βασίλης Αθανασόπουλος είναι ένας στιβαρός και συγκεντρωμένος Πτολεμαίος που αποφεύγει τόσο τις λεκτικές όσο και τις κινητικές υπερβολές και σκιαγραφεί έναν εν δυνάμει ηγεμόνα που γνωρίζει ότι το μέλλον του επιφυλάσσει έναν σημαντικό ρόλο. Η Βερόνικα Αργέντζη δημιουργεί μια ενδιαφέρουσα Θαΐδα, της οποίας η γυναικεία φύση είναι ισχυρή, γνωρίζει τη δύναμή της, αλλά δεν αποκρύπτει και μια (πιο συγκαλυμμένη) ευαισθησία και αγωνία για το μέλλον της. Ο Γιάννης Λασπιάς ως Πύρρων είχε την αναγκαία σκηνική άνεση, αλλά και ευφράδεια λόγου για να πείσει ως φιλόσοφος με σκέψη αιχμηρή. λόγο ενίοτε συμβιβαστικό και αυξημένη κριτική ικανότητα. Ο Γιώργος Μπένος στο ρόλο του ταλαιπωρημένου Καλλισθένη είχε εξαιρετική εκφραστικότητα όσον αφορά το βλέμμα και την κίνησή του, αν και ορισμένες φορές ο λόγος του δεν είχε το σθένος και την ένταση που χρειαζόταν. Ο Δημήτρης Μαύρος παίζοντας τον ηθοποιό Λύκωνα, ισορρόπησε ιδανικά το κωμικό και το τραγικό στοιχείο του χαρακτήρα του με τη χροιά της φωνής του να είναι ενίοτε σαγηνευτική. Στη σκηνή βρίσκεται και ο αρπίστας Θοδωρής Ματούλας ο οποίος συνοδεύει το λόγο με τις νότες του.

      Το σκηνικό του Κώστα Ζωγραφόπουλου υποστήριξε την αναλογιακή μορφή της παράστασης, αλλά σε κάποιες άλλες σκηνές ο χώρος έμοιαζε να είναι γυμνός και ανεκμετάλλευτος. Τα κοστούμια της Εριέττας Βορδώνη υποστήριξαν εύστοχα την ιδιαιτερότητα του κάθε ρόλου και τον έντυσαν ανάλογα. Η μουσική του Νίκου Ξανθούλη στάθηκε πολύτιμος αρωγός του λόγου, ενώ οι φωτισμοί του Μανώλη Μπράτση προτίμησαν κάποια γενικά πλάνα και δεν εστίασαν πάντοτε καίρια στον κάθε ηθοποιό.

      Συμπερασματικά, παρακολούθησα μια παράσταση ενός ενδιαφέροντος κειμένου που προσπαθούσε να ισορροπήσει μεταξύ αναλογίου και κανονικής θεατρικής ροής, όχι πάντοτε επιτυχημένα, αλλά κατάφερε να δώσει σαφείς και ευδιάκριτους χαρακτήρες καθώς και την ιδιαίτερη ψυχοσύνθεση του καθενός από αυτούς. Κάποιες αδυναμίες στο ρυθμό δεν επισκίασαν το θετικό τελικό πρόσημο της δουλειάς αυτής, στην οποία ήταν εμφανή τόσο το ατομικό ταλέντο των ηθοποιών που συμμετείχαν, όσο και η πολύ καλή σκηνική τους συνεργασία.


       

      Tags: το αίνιγμα του χαμένου θεού

      Γιώργος Χριστόπουλος

      Σχετικά άρθρα

      Πολιτισμός

      Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

      Πολιτισμός

      Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

      Πολιτισμός

      IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

      Κριτικές

      Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

      Κριτικές

      Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

      Πολιτισμός

      Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

      Next Post

      Μπάλτιζα Work in Progress | Φωτογραφικά ντοκουμέντα με θέμα την ξυλοναυπηγική των Σπετσών 1930-1960

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

        412 shares
        Share 165 Tweet 103
      • Πας μαγειρεύοντας

        410 shares
        Share 164 Tweet 103
      • «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

        408 shares
        Share 163 Tweet 102
      • Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

        361 shares
        Share 144 Tweet 90
      • Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

        359 shares
        Share 144 Tweet 90

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • > > Η σοφία της ημέρας...
 πιο συμβατή με την πραγματικότητα

#ολαθαπανεκαλα #ισωςκαιοχι
#ηποληζει #ισωςκαιοχι
      • .
>> Το νέο μας τεύχος κυκλοφορεί από σήμερα στους δρόμους και αισθάνεται περίεργα.
Ένας δύσκολος Μάρτης, σε μια δύσκολη χώρα.
Ένα τεύχος, που δε ξέρει πως να συστηθεί.

Μπορείτε να μας ξεφυλλίσετε και ηλεκτρονικά στο ISSUU:
Link στο bio.

#ipolizei #februaryissue #freepress #streetpress
      • 🎁GIVEAWAY |  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ🎁

Σε συνεργασία με το @holywoodstage.athens (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 289) προσφέρουμε μια φιάλη κρασί & ελεύθερη είσοδο για εσένα και 3 ακόμα φίλες-ους σου, για την βραδιά παρουσίασης του δίσκου
      • Η σοφία της ημέρας
#patisionmood #ipolizei_gr #ipolizei
      • >> Λόγω... βάρβαρων καιρικών συνθηκών, η διανομή του τελευταίου μας τεύχους ενδεχομένως να καθυστερήσει σε κάποια σημεία της Πόλης.
Μέχρι τότε μας ξεφυλλίζετε ολόστεγνους, στο link που θα βρείτε στο bio
ή κάνετε μια βόλτα στο site μας:
www.ipolizei.gr
 
#ipolizei #februaryissue
      • #ipolizei #streetpress #patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.