• Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • POV
    • Όλα
    • EDITORIAL
    • ΑΠΟΨΗ
    Η επανάσταση του Κακού Γούστου

    Η επανάσταση του Κακού Γούστου

    Τι να κάνω; Δεν ξέρω τι να κάνω. Κι όμως κάτι συμβαίνει.

    Τι να κάνω; Δεν ξέρω τι να κάνω. Κι όμως κάτι συμβαίνει.

    Τραμπ ολέ, μέχρι να μας πάρει και να μας σηκώσει όλους

    Τραμπ ολέ, μέχρι να μας πάρει και να μας σηκώσει όλους

    Με το 2 μπροστά: Τα δεντράκια της γενιάς Ζ

    Με το 2 μπροστά: Τα δεντράκια της γενιάς Ζ

    Τελικά, ένα τραγούδι προκαλεί ή αποκαλύπτει την μισαναπηρία μιας κοινωνίας;

    Τελικά, ένα τραγούδι προκαλεί ή αποκαλύπτει την μισαναπηρία μιας κοινωνίας;

    Και αν κάποιες φορές φταίει το ξερό μας το κεφάλι;

    Και αν κάποιες φορές φταίει το ξερό μας το κεφάλι;

    Η φρενίτιδα του καφέ

    Η φρενίτιδα του καφέ

    Χάσμα | Εditorial τ.120

    Χάσμα | Εditorial τ.120

    Δε μάθαμε ποτέ

    Δε μάθαμε ποτέ

    • ΑΠΟΨΗ
    • EDITORIAL
      • ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • Όλα
    • ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ: ΜORE
    • ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    Τρέχω για να υπάρξω;

    Τρέχω για να υπάρξω;

    Είπαν για την Τέχνη…

    Είπαν για την Τέχνη…

    Η γενιά Alpha είναι «Tralalero Tralala» και της αρέσει

    Η γενιά Alpha είναι «Tralalero Tralala» και της αρέσει

    9 φορές που η «Τέχνη* προκάλεσε

    9 φορές που η «Τέχνη* προκάλεσε

    Αρχαία τεχνολογικά θαύματα | Η Ευφυής Οινοχόη του Φίλωνος

    Αρχαία τεχνολογικά θαύματα | Η Ευφυής Οινοχόη του Φίλωνος

    Η ιστορία της Χιονάτης όπως πρωτοδημοσιεύτηκε και οι συμβολισμοί της

    Η ιστορία της Χιονάτης όπως πρωτοδημοσιεύτηκε και οι συμβολισμοί της

    Ένα ξεχασμένο πογκρόμ εναντίον Ελλήνων του Καναδά

    Ένα ξεχασμένο πογκρόμ εναντίον Ελλήνων του Καναδά

    Situationship: Αυτός ο φασαίος των σχέσεων

    Situationship: Αυτός ο φασαίος των σχέσεων

    Αφιέρωμα: Πώς μιλάμε στα παιδιά για την 25η Μαρτίου;

    Αφιέρωμα: Πώς μιλάμε στα παιδιά για την 25η Μαρτίου;

  • PRESS HUB
    Eurovision 2025: Όλα τα τραγούδια του τελικού – Τι δείχνουν τα στοιχήματα μετά τους ημιτελικούς

    Eurovision 2025: Όλα τα τραγούδια του τελικού – Τι δείχνουν τα στοιχήματα μετά τους ημιτελικούς

    Σεισμός 6,2 βαθμών κοντά στην Κωνσταντινούπολη

    Σεισμός 6,2 βαθμών κοντά στην Κωνσταντινούπολη

    Καιρός: Πού θα βρέξει σήμερα Μεγάλη Τετάρτη – Οι 5 περιοχές

    Καιρός: Πού θα βρέξει σήμερα Μεγάλη Τετάρτη – Οι 5 περιοχές

    Αποχαρακτηρισμένο αρχείο της CIA αναφέρεται σε «μάχη» σοβιετικών στρατιωτών με UFO – Οι εξωγήινοι «μετέτρεψαν τους στρατιώτες σε πέτρα»

    Αποχαρακτηρισμένο αρχείο της CIA αναφέρεται σε «μάχη» σοβιετικών στρατιωτών με UFO – Οι εξωγήινοι «μετέτρεψαν τους στρατιώτες σε πέτρα»

    Απεργία 9 Απριλίου: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Τι ισχύει για τα σχολεία

    Απεργία 9 Απριλίου: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Τι ισχύει για τα σχολεία

    Τέμπη: Το αλαλούμ με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την πυρόσφαιρα

    Τέμπη: Το αλαλούμ με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την πυρόσφαιρα

    Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών ομόφωνα καταδίκασε την Πισπιρίγκου για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συρροή

    Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών ομόφωνα καταδίκασε την Πισπιρίγκου για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συρροή

    Αυτό είναι ολόκληρο το πόρισμα του ΕΔΟΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη

    Αυτό είναι ολόκληρο το πόρισμα του ΕΔΟΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη

    Τέμπη: Τι λέει το πόρισμα της Γάνδης – Οι δύο εκρήξεις και οι 4 τόνοι υδρογονανθράκων στο τρίτο βαγόνι

    Τέμπη: Τι λέει το πόρισμα της Γάνδης – Οι δύο εκρήξεις και οι 4 τόνοι υδρογονανθράκων στο τρίτο βαγόνι

  • Πολιτισμoς
    • Όλα
    • ΒΙΒΛΙΟ
    • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΜΙΚΡΗ ΦΟΡΜΑ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
    • ΦΕΣΤΙΒΑΛ
    Συνέντευξη με τον Özgür Ozan Demirel από τους Patika Rebetika Band

    Συνέντευξη με τον Özgür Ozan Demirel από τους Patika Rebetika Band

    Μία μέλισσα έφερε την Άνοιξη στη Δημοτική Αγορά

    Μία μέλισσα έφερε την Άνοιξη στη Δημοτική Αγορά

    Το Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων συνεχίζεται για 4η εβδομάδα με πολιτισμό, μουσική, περιηγήσεις και παραδοσιακές δράσεις

    Το Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων συνεχίζεται για 4η εβδομάδα με πολιτισμό, μουσική, περιηγήσεις και παραδοσιακές δράσεις

    Αναπτυξιακή Εταιρεία Δήμου Αθηναίων: Στρατηγική συμμαχία με κορυφαίο κινεζικό όμιλο για την προώθηση του τουρισμού

    Αναπτυξιακή Εταιρεία Δήμου Αθηναίων: Στρατηγική συμμαχία με κορυφαίο κινεζικό όμιλο για την προώθηση του τουρισμού

    Summer Camp 2025 στο Μουσείο Κοτσανά – «Μικροί Ξεναγοί του Ελληνικού Πολιτισμού!»

    Summer Camp 2025 στο Μουσείο Κοτσανά – «Μικροί Ξεναγοί του Ελληνικού Πολιτισμού!»

    H Θεοδοσία Τσάτσου στην ταράτσα του MICRAASIA

    H Θεοδοσία Τσάτσου στην ταράτσα του MICRAASIA

    Το τραγούδι της ημέρας: Ο Τζίμης Πανούσης για την ομοφοβία, 1984

    Το τραγούδι της ημέρας: Ο Τζίμης Πανούσης για την ομοφοβία, 1984

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Μια «τυφλή φοράδα», αντικριστά στο σκοτάδι (με τρυφερότητα)

    Μια «τυφλή φοράδα», αντικριστά στο σκοτάδι (με τρυφερότητα)

    Αντώνης Φωνιαδάκης: Unseen & Boléro σε μουσική Μωρίς Ραβέλ

    Αντώνης Φωνιαδάκης: Unseen & Boléro σε μουσική Μωρίς Ραβέλ

    60 / 45 χρόνια | Οι Χειμερινοί Κολυμβητές στου Φιλοπάππου

    60 / 45 χρόνια | Οι Χειμερινοί Κολυμβητές στου Φιλοπάππου

    BIG BAND ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ | FEATURING DIMITRIS TSAKAS

    BIG BAND ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ | FEATURING DIMITRIS TSAKAS

    RED JASPER CABARET THEATRE | 4ο φεστιβάλ σύγχρονου καλλιτεχνικού καμπαρέ

    RED JASPER CABARET THEATRE | 4ο φεστιβάλ σύγχρονου καλλιτεχνικού καμπαρέ

    Γιάξεμπόρε | ένα μουσικό μπουλούκι στις ιστορικές σκηνές και τα αστικά καφέ

    Γιάξεμπόρε | ένα μουσικό μπουλούκι στις ιστορικές σκηνές και τα αστικά καφέ

  • ΜΙΛΗΣΑΜΕ
    Συνέντευξη με τον Özgür Ozan Demirel από τους Patika Rebetika Band

    Συνέντευξη με τον Özgür Ozan Demirel από τους Patika Rebetika Band

    Ο Δαμιανός Κωνσταντινίδης και η Δέσποινα Σαραφείδου δίνουν φωνή επί σκηνής στον λόγο του Σωτήρη Δημητρίου

    Ο Δαμιανός Κωνσταντινίδης και η Δέσποινα Σαραφείδου δίνουν φωνή επί σκηνής στον λόγο του Σωτήρη Δημητρίου

    Οι βελονιές της Διονυσίας Παπαδοπούλου ενώνουν το χθες με το σήμερα

    Οι βελονιές της Διονυσίας Παπαδοπούλου ενώνουν το χθες με το σήμερα

    Ένα σκοτεινό μυστήριο ξυπνά στα υπόγεια της Αθήνας από τον Ian Cosmatos και τις εκδόσεις BELL

    Ένα σκοτεινό μυστήριο ξυπνά στα υπόγεια της Αθήνας από τον Ian Cosmatos και τις εκδόσεις BELL

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Παντελής Κυραμαργιός

    Ο Παντελής Κυραμαργιός μάς βάζει να χορέψουμε με ποίηση και με φιλοσοφία

    Ζε Μήτσο, μίλα μας για Spoken, μίλα μας για σένανε μικρό

    Ζε Μήτσο, μίλα μας για Spoken, μίλα μας για σένανε μικρό

    Το μπλε που έγινε φωνή: Ο «Μπλε Πυρετός» της Σταυρούλας Τσιάμη

    Το μπλε που έγινε φωνή: Ο «Μπλε Πυρετός» της Σταυρούλας Τσιάμη

    «Ιστορία χορού: Κεφάλαιο 1 – Ραλλού Μάνου» – Συνέντευξη με τον χορογράφο Γιάννη Νικολαΐδη

    «Ιστορία χορού: Κεφάλαιο 1 – Ραλλού Μάνου» – Συνέντευξη με τον χορογράφο Γιάννη Νικολαΐδη

    Η Sugahspank έγραψε την ποιητική συλλογή της χρονιάς και μάς θύμισε το πραγματικό της όνομα

    Η Sugahspank έγραψε την ποιητική συλλογή της χρονιάς και μάς θύμισε το πραγματικό της όνομα

    Σταύρος Σιόλας: «Με ενθουσιάζει η προοπτική μιας λαϊκής εξέγερσης που θα τα γκρεμίσει όλα»

    Σταύρος Σιόλας: «Με ενθουσιάζει η προοπτική μιας λαϊκής εξέγερσης που θα τα γκρεμίσει όλα»

    Οι μαχαιριές της Λίνας Φουντόγλου αστράφτουν άνοιξη

    Οι μαχαιριές της Λίνας Φουντόγλου αστράφτουν άνοιξη

    χρήστος παναγιωτάκης

    Συνέντευξη με τον συγγραφέα Χρήστο Παναγιωτάκη

    ΣΤΟΜΑ: Η μουσική ως διάλογος χωρίς σενάριο

    ΣΤΟΜΑ: Η μουσική ως διάλογος χωρίς σενάριο

  • BREAK & MORE
    • Όλα
    • BREAKTIME
    • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
    • ΖΩΔΙΑ
    • ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ
    • ΤΑ ΛΟΙΠΑ
    Έχει φύγει το παιδί: Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ ανεβαίνει σε παπί

    Έχει φύγει το παιδί: Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ ανεβαίνει σε παπί

    Νεγκλιζέ: Άννα, οι άνθρωποι πονούν (και τους φοβίζει το σκοτάδι)

    Νεγκλιζέ: Άννα, οι άνθρωποι πονούν (και τους φοβίζει το σκοτάδι)

    Βιοπειρατεία άλλοτε και τώρα…

    Βιοπειρατεία άλλοτε και τώρα…

    Εμείς ρωτάμε, τα άστρα απαντούν | Δίδυμος

    Εμείς ρωτάμε, τα άστρα απαντούν | Δίδυμος

    Fidgets: Μια πρόσφατη μόδα ή κάτι πολύ παλιότερο;

    Fidgets: Μια πρόσφατη μόδα ή κάτι πολύ παλιότερο;

    Το νήμα της Κλαυδίας

    Το νήμα της Κλαυδίας

    Ένας φάκελος, 575 λέξεις

    Ένας φάκελος, 575 λέξεις

    Ελένη Δήμου: η φωνή ως queer καταφυγή

    Ελένη Δήμου: η φωνή ως queer καταφυγή

    Δωρεάν συνταγογράφηση τριών βιβλίων για πιο υποφερτά 20’s

    Δωρεάν συνταγογράφηση τριών βιβλίων για πιο υποφερτά 20’s

  • Αφιερωμα
    Όχι άλλο κρέας ρε παιδιά! | Η πληθωρική Ελληνική Κουζίνα

    Όχι άλλο κρέας ρε παιδιά! | Η πληθωρική Ελληνική Κουζίνα

    Τρελός παπάς σε βάφτισε: Όταν η έμπνευση φαίνεται από το όνομα

    Τρελός παπάς σε βάφτισε: Όταν η έμπνευση φαίνεται από το όνομα

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Απριλίου

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Απριλίου

    Γλυκές αμαρτίες και άλλα θαύματα!

    Γλυκές αμαρτίες και άλλα θαύματα!

    Τα Barber shop στην Αθήνα: Οι μικροί ναοί της αντρικής περιποίησης

    Τα Barber shop στην Αθήνα: Οι μικροί ναοί της αντρικής περιποίησης

    Αφιέρωμα: Η Κυψέλη δεν κάθεται ήσυχη

    Αφιέρωμα: Η Κυψέλη δεν κάθεται ήσυχη

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Μαρτίου

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Μαρτίου

    Εδώ τα βρίσκεις όλα! – Παντοπωλεία, Μπακάλικα, Ντελικατέσεν: Ένα ταξίδι γεμάτο νοσταλγία και γευστικές αναμνήσεις.

    Εδώ τα βρίσκεις όλα! – Παντοπωλεία, Μπακάλικα, Ντελικατέσεν: Ένα ταξίδι γεμάτο νοσταλγία και γευστικές αναμνήσεις.

    Η πατριδογνωσία της γεύσης: Κάθε τόπος και παράδοση

    Η πατριδογνωσία της γεύσης: Κάθε τόπος και παράδοση

  • CITY GOING OUT
    • Όλα
    • JENGA'S MONDAYS
    • SHOPPING
    • TASTE & BOOZE
    • THAT'S MY SPOT
    • ΒΟΛΤΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
    • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
    Αυλή Μεζέ: Άνοιξη με γεύση παρεΐστικη

    Αυλή Μεζέ: Άνοιξη με γεύση παρεΐστικη

    Jimmy’s Hall: Η ήρεμη επανάσταση της Ιπποκράτους

    Jimmy’s Hall: Η ήρεμη επανάσταση της Ιπποκράτους

    Ουζερί του Λάκη: Βίρα τις άγκυρες!

    Ουζερί του Λάκη: Βίρα τις άγκυρες!

    Κάτω από την Τέντα: Το Monokimono μας προσκαλεί σε ένα ανοιξιάτικο happening

    Κάτω από την Τέντα: Το Monokimono μας προσκαλεί σε ένα ανοιξιάτικο happening

    Άριστον Λομποτέση: 119 χρόνια μοσχοβολάει η Αθήνα πίτες

    Άριστον Λομποτέση: 119 χρόνια μοσχοβολάει η Αθήνα πίτες

    Ουζερί του Γιώργου «Το Λιμανάκι»: Γεύσεις θάλασσας στην πιο γραφική γωνιά της πόλης!

    Ουζερί του Γιώργου «Το Λιμανάκι»: Γεύσεις θάλασσας στην πιο γραφική γωνιά της πόλης!

    Μαγείρικο Σπιτικά μαγειρέματα: Η ισχύς εν τη ενώσει

    Μαγείρικο Σπιτικά μαγειρέματα: Η ισχύς εν τη ενώσει

    Αυλή Μεζέ: Οι εποχές της γεύσης

    Αυλή Μεζέ: Οι εποχές της γεύσης

    Πλατεία οινομαγειρείο: Φαγητό για την παρέα

    Πλατεία οινομαγειρείο: Φαγητό για την παρέα

  • WELL BEING
    • Όλα
    • URBAN JUNGLE
    • ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ
    • ΟΜΟΡΦΙΑ - ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
    • ΣΠΙΤΙ
    • ΥΓΕΙΑ
    Η μουσούδα της εβδομάδας: Τίμος | Προς υιοθεσία!

    Η μουσούδα της εβδομάδας: Τίμος | Προς υιοθεσία!

    Ορτανσία: Το πιο εντυπωσιακό φυτό της άνοιξης και πώς να το διατηρήσεις ανθισμένο

    Ορτανσία: Το πιο εντυπωσιακό φυτό της άνοιξης και πώς να το διατηρήσεις ανθισμένο

    Η μουσούδα της εβδομάδας: Γοδεφρίγος | Προς υιοθεσία!

    Η μουσούδα της εβδομάδας: Γοδεφρίγος | Προς υιοθεσία!

    βασιλικός φροντίδα μαγειρική κλάδεμα φυτό

    Ο Βασιλιάς των αρωματικών φυτών: Ο απόλυτος οδηγός για τη φροντίδα του Βασιλικού

    Σκύλος-ψυχολόγος: Μπορεί ο σκύλος σου να καταλάβει πώς νιώθεις;

    Σκύλος-ψυχολόγος: Μπορεί ο σκύλος σου να καταλάβει πώς νιώθεις;

    Σύνδρομο Καρπιαίου Σωλήνα: Από τη διάγνωση στη θεραπεία

    Σύνδρομο Καρπιαίου Σωλήνα: Από τη διάγνωση στη θεραπεία

    «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2025: Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για γυναίκες με καρκίνο μαστού.

    «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2025: Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για γυναίκες με καρκίνο μαστού.

    NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας!

    NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας!

    Barberia Atenes: Με άρωμα πολυτέλειας

    Barberia Atenes: Με άρωμα πολυτέλειας

    Le Barbier d’ Athènes: Το απόλυτο barbering experience

    BOSS HOGG: Who’s the boss?

  • ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ
    Η Σχολή του Αριστοτέλη στη Νάουσα: Ένας Ιερός χώρος παγκόσμιας σημασίας

    Η Σχολή του Αριστοτέλη στη Νάουσα: Ένας Ιερός χώρος παγκόσμιας σημασίας

    Το Σπήλαιο του Νταβέλη: Ένα Στοιχειωμένο Σπήλαιο γεμάτο Μυστήριο

    Το Σπήλαιο του Νταβέλη: Ένα Στοιχειωμένο Σπήλαιο γεμάτο Μυστήριο

    Πάμε κάπου όμορφα για λίγες μέρες;

    Πάμε κάπου όμορφα για λίγες μέρες;

    Ξενώνας Αλεξίου: Ζεστή φιλοξενία στη καρδιά της φύσης!

    Ξενώνας Αλεξίου: Ζεστή φιλοξενία στη καρδιά της φύσης!

    YeeOn Boutique City Hotel: Ευεξία με θέα το Γύθειο!

    YeeOn Boutique City Hotel: Ευεξία με θέα το Γύθειο!

    Αγιονόρι Κορινθίας: Η μάχη του Δράμαλη και το κάστρο της Κλεισούρας 1821

    Αγιονόρι Κορινθίας: Η μάχη του Δράμαλη και το κάστρο της Κλεισούρας 1821

    Το Μυστικό της Πελοποννήσου: Ανακαλύπτοντας ένα Ανεξήγητο Φαινόμενο

    Το Μυστικό της Πελοποννήσου: Ανακαλύπτοντας ένα Ανεξήγητο Φαινόμενο

    Άμπελος Βοχαϊκού: Μία φάρμα που ξεκίνησε από την αγάπη για τη φύση και τη ζωή!

    Άμπελος Βοχαϊκού: Μία φάρμα που ξεκίνησε από την αγάπη για τη φύση και τη ζωή!

    Ανακαλύπτοντας το Σέσι και το Μικρό Σέσι στο Γραμματικό Αττικής

    Ανακαλύπτοντας το Σέσι και το Μικρό Σέσι στο Γραμματικό Αττικής

    Χειμωνιάτικα Γιάννενα, της ομίχλης και των οντάδων

    Χειμωνιάτικα Γιάννενα, της ομίχλης και των οντάδων

  • ΤΕΥΧΗ
    • Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ
    • FREE ATHENS
      • ISSUES
      • Free Athens: Koukaki – Acropolis
      • FEATURED
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΝΟΜΗ
No Result
View All Result
  • POV
    • Όλα
    • EDITORIAL
    • ΑΠΟΨΗ
    Η επανάσταση του Κακού Γούστου

    Η επανάσταση του Κακού Γούστου

    Τι να κάνω; Δεν ξέρω τι να κάνω. Κι όμως κάτι συμβαίνει.

    Τι να κάνω; Δεν ξέρω τι να κάνω. Κι όμως κάτι συμβαίνει.

    Τραμπ ολέ, μέχρι να μας πάρει και να μας σηκώσει όλους

    Τραμπ ολέ, μέχρι να μας πάρει και να μας σηκώσει όλους

    Με το 2 μπροστά: Τα δεντράκια της γενιάς Ζ

    Με το 2 μπροστά: Τα δεντράκια της γενιάς Ζ

    Τελικά, ένα τραγούδι προκαλεί ή αποκαλύπτει την μισαναπηρία μιας κοινωνίας;

    Τελικά, ένα τραγούδι προκαλεί ή αποκαλύπτει την μισαναπηρία μιας κοινωνίας;

    Και αν κάποιες φορές φταίει το ξερό μας το κεφάλι;

    Και αν κάποιες φορές φταίει το ξερό μας το κεφάλι;

    Η φρενίτιδα του καφέ

    Η φρενίτιδα του καφέ

    Χάσμα | Εditorial τ.120

    Χάσμα | Εditorial τ.120

    Δε μάθαμε ποτέ

    Δε μάθαμε ποτέ

    • ΑΠΟΨΗ
    • EDITORIAL
      • ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • Όλα
    • ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ: ΜORE
    • ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    Τρέχω για να υπάρξω;

    Τρέχω για να υπάρξω;

    Είπαν για την Τέχνη…

    Είπαν για την Τέχνη…

    Η γενιά Alpha είναι «Tralalero Tralala» και της αρέσει

    Η γενιά Alpha είναι «Tralalero Tralala» και της αρέσει

    9 φορές που η «Τέχνη* προκάλεσε

    9 φορές που η «Τέχνη* προκάλεσε

    Αρχαία τεχνολογικά θαύματα | Η Ευφυής Οινοχόη του Φίλωνος

    Αρχαία τεχνολογικά θαύματα | Η Ευφυής Οινοχόη του Φίλωνος

    Η ιστορία της Χιονάτης όπως πρωτοδημοσιεύτηκε και οι συμβολισμοί της

    Η ιστορία της Χιονάτης όπως πρωτοδημοσιεύτηκε και οι συμβολισμοί της

    Ένα ξεχασμένο πογκρόμ εναντίον Ελλήνων του Καναδά

    Ένα ξεχασμένο πογκρόμ εναντίον Ελλήνων του Καναδά

    Situationship: Αυτός ο φασαίος των σχέσεων

    Situationship: Αυτός ο φασαίος των σχέσεων

    Αφιέρωμα: Πώς μιλάμε στα παιδιά για την 25η Μαρτίου;

    Αφιέρωμα: Πώς μιλάμε στα παιδιά για την 25η Μαρτίου;

  • PRESS HUB
    Eurovision 2025: Όλα τα τραγούδια του τελικού – Τι δείχνουν τα στοιχήματα μετά τους ημιτελικούς

    Eurovision 2025: Όλα τα τραγούδια του τελικού – Τι δείχνουν τα στοιχήματα μετά τους ημιτελικούς

    Σεισμός 6,2 βαθμών κοντά στην Κωνσταντινούπολη

    Σεισμός 6,2 βαθμών κοντά στην Κωνσταντινούπολη

    Καιρός: Πού θα βρέξει σήμερα Μεγάλη Τετάρτη – Οι 5 περιοχές

    Καιρός: Πού θα βρέξει σήμερα Μεγάλη Τετάρτη – Οι 5 περιοχές

    Αποχαρακτηρισμένο αρχείο της CIA αναφέρεται σε «μάχη» σοβιετικών στρατιωτών με UFO – Οι εξωγήινοι «μετέτρεψαν τους στρατιώτες σε πέτρα»

    Αποχαρακτηρισμένο αρχείο της CIA αναφέρεται σε «μάχη» σοβιετικών στρατιωτών με UFO – Οι εξωγήινοι «μετέτρεψαν τους στρατιώτες σε πέτρα»

    Απεργία 9 Απριλίου: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Τι ισχύει για τα σχολεία

    Απεργία 9 Απριλίου: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Τι ισχύει για τα σχολεία

    Τέμπη: Το αλαλούμ με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την πυρόσφαιρα

    Τέμπη: Το αλαλούμ με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την πυρόσφαιρα

    Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών ομόφωνα καταδίκασε την Πισπιρίγκου για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συρροή

    Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών ομόφωνα καταδίκασε την Πισπιρίγκου για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συρροή

    Αυτό είναι ολόκληρο το πόρισμα του ΕΔΟΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη

    Αυτό είναι ολόκληρο το πόρισμα του ΕΔΟΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη

    Τέμπη: Τι λέει το πόρισμα της Γάνδης – Οι δύο εκρήξεις και οι 4 τόνοι υδρογονανθράκων στο τρίτο βαγόνι

    Τέμπη: Τι λέει το πόρισμα της Γάνδης – Οι δύο εκρήξεις και οι 4 τόνοι υδρογονανθράκων στο τρίτο βαγόνι

  • Πολιτισμoς
    • Όλα
    • ΒΙΒΛΙΟ
    • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΜΙΚΡΗ ΦΟΡΜΑ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
    • ΦΕΣΤΙΒΑΛ
    Συνέντευξη με τον Özgür Ozan Demirel από τους Patika Rebetika Band

    Συνέντευξη με τον Özgür Ozan Demirel από τους Patika Rebetika Band

    Μία μέλισσα έφερε την Άνοιξη στη Δημοτική Αγορά

    Μία μέλισσα έφερε την Άνοιξη στη Δημοτική Αγορά

    Το Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων συνεχίζεται για 4η εβδομάδα με πολιτισμό, μουσική, περιηγήσεις και παραδοσιακές δράσεις

    Το Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων συνεχίζεται για 4η εβδομάδα με πολιτισμό, μουσική, περιηγήσεις και παραδοσιακές δράσεις

    Αναπτυξιακή Εταιρεία Δήμου Αθηναίων: Στρατηγική συμμαχία με κορυφαίο κινεζικό όμιλο για την προώθηση του τουρισμού

    Αναπτυξιακή Εταιρεία Δήμου Αθηναίων: Στρατηγική συμμαχία με κορυφαίο κινεζικό όμιλο για την προώθηση του τουρισμού

    Summer Camp 2025 στο Μουσείο Κοτσανά – «Μικροί Ξεναγοί του Ελληνικού Πολιτισμού!»

    Summer Camp 2025 στο Μουσείο Κοτσανά – «Μικροί Ξεναγοί του Ελληνικού Πολιτισμού!»

    H Θεοδοσία Τσάτσου στην ταράτσα του MICRAASIA

    H Θεοδοσία Τσάτσου στην ταράτσα του MICRAASIA

    Το τραγούδι της ημέρας: Ο Τζίμης Πανούσης για την ομοφοβία, 1984

    Το τραγούδι της ημέρας: Ο Τζίμης Πανούσης για την ομοφοβία, 1984

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Μια «τυφλή φοράδα», αντικριστά στο σκοτάδι (με τρυφερότητα)

    Μια «τυφλή φοράδα», αντικριστά στο σκοτάδι (με τρυφερότητα)

    Αντώνης Φωνιαδάκης: Unseen & Boléro σε μουσική Μωρίς Ραβέλ

    Αντώνης Φωνιαδάκης: Unseen & Boléro σε μουσική Μωρίς Ραβέλ

    60 / 45 χρόνια | Οι Χειμερινοί Κολυμβητές στου Φιλοπάππου

    60 / 45 χρόνια | Οι Χειμερινοί Κολυμβητές στου Φιλοπάππου

    BIG BAND ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ | FEATURING DIMITRIS TSAKAS

    BIG BAND ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ | FEATURING DIMITRIS TSAKAS

    RED JASPER CABARET THEATRE | 4ο φεστιβάλ σύγχρονου καλλιτεχνικού καμπαρέ

    RED JASPER CABARET THEATRE | 4ο φεστιβάλ σύγχρονου καλλιτεχνικού καμπαρέ

    Γιάξεμπόρε | ένα μουσικό μπουλούκι στις ιστορικές σκηνές και τα αστικά καφέ

    Γιάξεμπόρε | ένα μουσικό μπουλούκι στις ιστορικές σκηνές και τα αστικά καφέ

  • ΜΙΛΗΣΑΜΕ
    Συνέντευξη με τον Özgür Ozan Demirel από τους Patika Rebetika Band

    Συνέντευξη με τον Özgür Ozan Demirel από τους Patika Rebetika Band

    Ο Δαμιανός Κωνσταντινίδης και η Δέσποινα Σαραφείδου δίνουν φωνή επί σκηνής στον λόγο του Σωτήρη Δημητρίου

    Ο Δαμιανός Κωνσταντινίδης και η Δέσποινα Σαραφείδου δίνουν φωνή επί σκηνής στον λόγο του Σωτήρη Δημητρίου

    Οι βελονιές της Διονυσίας Παπαδοπούλου ενώνουν το χθες με το σήμερα

    Οι βελονιές της Διονυσίας Παπαδοπούλου ενώνουν το χθες με το σήμερα

    Ένα σκοτεινό μυστήριο ξυπνά στα υπόγεια της Αθήνας από τον Ian Cosmatos και τις εκδόσεις BELL

    Ένα σκοτεινό μυστήριο ξυπνά στα υπόγεια της Αθήνας από τον Ian Cosmatos και τις εκδόσεις BELL

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Παντελής Κυραμαργιός

    Ο Παντελής Κυραμαργιός μάς βάζει να χορέψουμε με ποίηση και με φιλοσοφία

    Ζε Μήτσο, μίλα μας για Spoken, μίλα μας για σένανε μικρό

    Ζε Μήτσο, μίλα μας για Spoken, μίλα μας για σένανε μικρό

    Το μπλε που έγινε φωνή: Ο «Μπλε Πυρετός» της Σταυρούλας Τσιάμη

    Το μπλε που έγινε φωνή: Ο «Μπλε Πυρετός» της Σταυρούλας Τσιάμη

    «Ιστορία χορού: Κεφάλαιο 1 – Ραλλού Μάνου» – Συνέντευξη με τον χορογράφο Γιάννη Νικολαΐδη

    «Ιστορία χορού: Κεφάλαιο 1 – Ραλλού Μάνου» – Συνέντευξη με τον χορογράφο Γιάννη Νικολαΐδη

    Η Sugahspank έγραψε την ποιητική συλλογή της χρονιάς και μάς θύμισε το πραγματικό της όνομα

    Η Sugahspank έγραψε την ποιητική συλλογή της χρονιάς και μάς θύμισε το πραγματικό της όνομα

    Σταύρος Σιόλας: «Με ενθουσιάζει η προοπτική μιας λαϊκής εξέγερσης που θα τα γκρεμίσει όλα»

    Σταύρος Σιόλας: «Με ενθουσιάζει η προοπτική μιας λαϊκής εξέγερσης που θα τα γκρεμίσει όλα»

    Οι μαχαιριές της Λίνας Φουντόγλου αστράφτουν άνοιξη

    Οι μαχαιριές της Λίνας Φουντόγλου αστράφτουν άνοιξη

    χρήστος παναγιωτάκης

    Συνέντευξη με τον συγγραφέα Χρήστο Παναγιωτάκη

    ΣΤΟΜΑ: Η μουσική ως διάλογος χωρίς σενάριο

    ΣΤΟΜΑ: Η μουσική ως διάλογος χωρίς σενάριο

  • BREAK & MORE
    • Όλα
    • BREAKTIME
    • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
    • ΖΩΔΙΑ
    • ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ
    • ΤΑ ΛΟΙΠΑ
    Έχει φύγει το παιδί: Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ ανεβαίνει σε παπί

    Έχει φύγει το παιδί: Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ ανεβαίνει σε παπί

    Νεγκλιζέ: Άννα, οι άνθρωποι πονούν (και τους φοβίζει το σκοτάδι)

    Νεγκλιζέ: Άννα, οι άνθρωποι πονούν (και τους φοβίζει το σκοτάδι)

    Βιοπειρατεία άλλοτε και τώρα…

    Βιοπειρατεία άλλοτε και τώρα…

    Εμείς ρωτάμε, τα άστρα απαντούν | Δίδυμος

    Εμείς ρωτάμε, τα άστρα απαντούν | Δίδυμος

    Fidgets: Μια πρόσφατη μόδα ή κάτι πολύ παλιότερο;

    Fidgets: Μια πρόσφατη μόδα ή κάτι πολύ παλιότερο;

    Το νήμα της Κλαυδίας

    Το νήμα της Κλαυδίας

    Ένας φάκελος, 575 λέξεις

    Ένας φάκελος, 575 λέξεις

    Ελένη Δήμου: η φωνή ως queer καταφυγή

    Ελένη Δήμου: η φωνή ως queer καταφυγή

    Δωρεάν συνταγογράφηση τριών βιβλίων για πιο υποφερτά 20’s

    Δωρεάν συνταγογράφηση τριών βιβλίων για πιο υποφερτά 20’s

  • Αφιερωμα
    Όχι άλλο κρέας ρε παιδιά! | Η πληθωρική Ελληνική Κουζίνα

    Όχι άλλο κρέας ρε παιδιά! | Η πληθωρική Ελληνική Κουζίνα

    Τρελός παπάς σε βάφτισε: Όταν η έμπνευση φαίνεται από το όνομα

    Τρελός παπάς σε βάφτισε: Όταν η έμπνευση φαίνεται από το όνομα

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Απριλίου

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Απριλίου

    Γλυκές αμαρτίες και άλλα θαύματα!

    Γλυκές αμαρτίες και άλλα θαύματα!

    Τα Barber shop στην Αθήνα: Οι μικροί ναοί της αντρικής περιποίησης

    Τα Barber shop στην Αθήνα: Οι μικροί ναοί της αντρικής περιποίησης

    Αφιέρωμα: Η Κυψέλη δεν κάθεται ήσυχη

    Αφιέρωμα: Η Κυψέλη δεν κάθεται ήσυχη

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Μαρτίου

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Μαρτίου

    Εδώ τα βρίσκεις όλα! – Παντοπωλεία, Μπακάλικα, Ντελικατέσεν: Ένα ταξίδι γεμάτο νοσταλγία και γευστικές αναμνήσεις.

    Εδώ τα βρίσκεις όλα! – Παντοπωλεία, Μπακάλικα, Ντελικατέσεν: Ένα ταξίδι γεμάτο νοσταλγία και γευστικές αναμνήσεις.

    Η πατριδογνωσία της γεύσης: Κάθε τόπος και παράδοση

    Η πατριδογνωσία της γεύσης: Κάθε τόπος και παράδοση

  • CITY GOING OUT
    • Όλα
    • JENGA'S MONDAYS
    • SHOPPING
    • TASTE & BOOZE
    • THAT'S MY SPOT
    • ΒΟΛΤΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
    • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
    Αυλή Μεζέ: Άνοιξη με γεύση παρεΐστικη

    Αυλή Μεζέ: Άνοιξη με γεύση παρεΐστικη

    Jimmy’s Hall: Η ήρεμη επανάσταση της Ιπποκράτους

    Jimmy’s Hall: Η ήρεμη επανάσταση της Ιπποκράτους

    Ουζερί του Λάκη: Βίρα τις άγκυρες!

    Ουζερί του Λάκη: Βίρα τις άγκυρες!

    Κάτω από την Τέντα: Το Monokimono μας προσκαλεί σε ένα ανοιξιάτικο happening

    Κάτω από την Τέντα: Το Monokimono μας προσκαλεί σε ένα ανοιξιάτικο happening

    Άριστον Λομποτέση: 119 χρόνια μοσχοβολάει η Αθήνα πίτες

    Άριστον Λομποτέση: 119 χρόνια μοσχοβολάει η Αθήνα πίτες

    Ουζερί του Γιώργου «Το Λιμανάκι»: Γεύσεις θάλασσας στην πιο γραφική γωνιά της πόλης!

    Ουζερί του Γιώργου «Το Λιμανάκι»: Γεύσεις θάλασσας στην πιο γραφική γωνιά της πόλης!

    Μαγείρικο Σπιτικά μαγειρέματα: Η ισχύς εν τη ενώσει

    Μαγείρικο Σπιτικά μαγειρέματα: Η ισχύς εν τη ενώσει

    Αυλή Μεζέ: Οι εποχές της γεύσης

    Αυλή Μεζέ: Οι εποχές της γεύσης

    Πλατεία οινομαγειρείο: Φαγητό για την παρέα

    Πλατεία οινομαγειρείο: Φαγητό για την παρέα

  • WELL BEING
    • Όλα
    • URBAN JUNGLE
    • ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ
    • ΟΜΟΡΦΙΑ - ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
    • ΣΠΙΤΙ
    • ΥΓΕΙΑ
    Η μουσούδα της εβδομάδας: Τίμος | Προς υιοθεσία!

    Η μουσούδα της εβδομάδας: Τίμος | Προς υιοθεσία!

    Ορτανσία: Το πιο εντυπωσιακό φυτό της άνοιξης και πώς να το διατηρήσεις ανθισμένο

    Ορτανσία: Το πιο εντυπωσιακό φυτό της άνοιξης και πώς να το διατηρήσεις ανθισμένο

    Η μουσούδα της εβδομάδας: Γοδεφρίγος | Προς υιοθεσία!

    Η μουσούδα της εβδομάδας: Γοδεφρίγος | Προς υιοθεσία!

    βασιλικός φροντίδα μαγειρική κλάδεμα φυτό

    Ο Βασιλιάς των αρωματικών φυτών: Ο απόλυτος οδηγός για τη φροντίδα του Βασιλικού

    Σκύλος-ψυχολόγος: Μπορεί ο σκύλος σου να καταλάβει πώς νιώθεις;

    Σκύλος-ψυχολόγος: Μπορεί ο σκύλος σου να καταλάβει πώς νιώθεις;

    Σύνδρομο Καρπιαίου Σωλήνα: Από τη διάγνωση στη θεραπεία

    Σύνδρομο Καρπιαίου Σωλήνα: Από τη διάγνωση στη θεραπεία

    «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2025: Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για γυναίκες με καρκίνο μαστού.

    «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2025: Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για γυναίκες με καρκίνο μαστού.

    NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας!

    NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας!

    Barberia Atenes: Με άρωμα πολυτέλειας

    Barberia Atenes: Με άρωμα πολυτέλειας

    Le Barbier d’ Athènes: Το απόλυτο barbering experience

    BOSS HOGG: Who’s the boss?

  • ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ
    Η Σχολή του Αριστοτέλη στη Νάουσα: Ένας Ιερός χώρος παγκόσμιας σημασίας

    Η Σχολή του Αριστοτέλη στη Νάουσα: Ένας Ιερός χώρος παγκόσμιας σημασίας

    Το Σπήλαιο του Νταβέλη: Ένα Στοιχειωμένο Σπήλαιο γεμάτο Μυστήριο

    Το Σπήλαιο του Νταβέλη: Ένα Στοιχειωμένο Σπήλαιο γεμάτο Μυστήριο

    Πάμε κάπου όμορφα για λίγες μέρες;

    Πάμε κάπου όμορφα για λίγες μέρες;

    Ξενώνας Αλεξίου: Ζεστή φιλοξενία στη καρδιά της φύσης!

    Ξενώνας Αλεξίου: Ζεστή φιλοξενία στη καρδιά της φύσης!

    YeeOn Boutique City Hotel: Ευεξία με θέα το Γύθειο!

    YeeOn Boutique City Hotel: Ευεξία με θέα το Γύθειο!

    Αγιονόρι Κορινθίας: Η μάχη του Δράμαλη και το κάστρο της Κλεισούρας 1821

    Αγιονόρι Κορινθίας: Η μάχη του Δράμαλη και το κάστρο της Κλεισούρας 1821

    Το Μυστικό της Πελοποννήσου: Ανακαλύπτοντας ένα Ανεξήγητο Φαινόμενο

    Το Μυστικό της Πελοποννήσου: Ανακαλύπτοντας ένα Ανεξήγητο Φαινόμενο

    Άμπελος Βοχαϊκού: Μία φάρμα που ξεκίνησε από την αγάπη για τη φύση και τη ζωή!

    Άμπελος Βοχαϊκού: Μία φάρμα που ξεκίνησε από την αγάπη για τη φύση και τη ζωή!

    Ανακαλύπτοντας το Σέσι και το Μικρό Σέσι στο Γραμματικό Αττικής

    Ανακαλύπτοντας το Σέσι και το Μικρό Σέσι στο Γραμματικό Αττικής

    Χειμωνιάτικα Γιάννενα, της ομίχλης και των οντάδων

    Χειμωνιάτικα Γιάννενα, της ομίχλης και των οντάδων

  • ΤΕΥΧΗ
    • Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ
    • FREE ATHENS
      • ISSUES
      • Free Athens: Koukaki – Acropolis
      • FEATURED
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΝΟΜΗ
No Result
View All Result
No Result
View All Result
2 13 Όλγα Μαλέα | Η θηλυκή πλευρά του κινηματογράφου και της τηλεόρασης

Όλγα Μαλέα | Η θηλυκή πλευρά του κινηματογράφου και της τηλεόρασης

Συνέντευξη Στην Ηλέκτρα Τζώρτσου

Ηλέκτρα Τζώρτσου από Ηλέκτρα Τζώρτσου
05/11/2021
στην κατηγορία ΜΙΛΗΣΑΜΕ
Reading Time: 1 mins read
Share on FacebookShare on Twitter

Από την πρώτη της σκηνοθετική εμφάνιση, φάνηκε ότι πρόκειται για μία πολλά υποσχόμενη παρουσία στον χώρο της σκηνοθεσίας, με φρέσκες ιδέες. Από τότε έβαλε μπρος τη μηχανή και απολαμβάνουμε τις δουλειές της στον κινηματογράφο και την τηλεόραση, οι οποίες έχουν ευαισθησία, μία ιδιαίτερη ματιά στα πράγματα και το απαραίτητο χιούμορ. Η χαρακτηριστική της εικόνα με τα φουντωτά μαλλιά, το ήρεμο χαμόγελο και τα έντονα μπλε μάτια, σε συνδυασμό με την αμεσότητα και την απλότητά της, σε κάνουν να θέλεις να την κάνεις φίλη σου. Σε μία προσπάθεια να την γνωρίσουμε λίγο καλύτερα, σας παραδίδουμε την παρακάτω συνέντευξη.

μαλεα 4 1 1 Όλγα Μαλέα | Η θηλυκή πλευρά του κινηματογράφου και της τηλεόρασης

Πώς ξεκινήσατε να ασχολείστε με τη σκηνοθεσία και ποια ήταν η πρώτη σας ταινία; Θυμάστε το άγχος της πρώτης φοράς;

Ξεκίνησα τη σκηνοθεσία περίπου… λαθραία, στο πανεπιστήμιο του Γέηλ, όπου έκανα ένα Διδακτορικό Ψυχολογίας. Τα Αμερικάνικα πανεπιστήμια, ακόμα και σε μεταπτυχιακό επίπεδο που ήμουν εγώ, είναι κάτι σαν την παιδική χαρά της γνώσης. Σου επιτρέπεται να παίρνεις ό,τι μαθήματα θέλεις, σε όποια σχολή θέλεις. Έτσι άρχισα να παίρνω απανωτά μαθήματα κινηματογράφου στο περίφημο Yale Drama and Film School. Ενθουσιάστηκα. Αλλά επειδή η υποτροφία μου ήταν για την Ψυχολογία, συνέχισα παράλληλα την έρευνά μου και το διδακτορικό μου. Δεν ήθελα να τα παρατήσω κι έτσι πήρα το πτυχίο μου στην ψυχολογία, αλλά το μικρόβιο του σινεμά με είχε τσιμπήσει για τα καλά. Αντί, λοιπόν, να κάνω αίτηση για δουλειά ως ψυχολόγος, πήρα a year off, μια χρονιά εκτός του επαγγέλματός σου, για να εξερευνήσω την τύχη μου ως σκηνοθέτρια.

Η πρώτη δουλειά που έκανα ως σκηνοθέτρια και σεναριογράφος ήταν το 1985 στην Αργεντινή, όπου βρέθηκα μαζί με τον Ρωμύλο, έναν Ιταλό συμφοιτητή μου, που έκανε μια ιστορική έρευνα εκεί. Παρένθεση, λίγο αργότερα με το Ρωμύλο παντρευτήκαμε και κάναμε δύο παιδιά. Τελοσπάντων, στην Αργεντινή έμαθα Ισπανικά και έκανα μια ταινία για τη νοσταλγία και την περίφημη La Boca, τη Γενοβέζικη γειτονιά του Μπουένος Άιρες. Το ντοκιμαντέρ αυτό πουλήθηκε στη RAI, έβγαλα τότε ένα εκατομμύριο δραχμές και κάπως έτσι… πήραν τα μυαλά μου αέρα και ο ένας-χρόνος-εκτός άρχισε να επεκτείνεται στο διηνεκές.

Πάντως, το μεγάλο πήδημα στο κενό ήταν το 1996 με τον Οργασμό της αγελάδας, όταν κλήθηκα να κάνω μια ταινία μεγάλου μήκους σε 35mm φιλμ και να δουλέψω με ηθοποιούς, κάτι που δεν είχα ξανακάνει. Από την αγωνία μου, έχασα 8 κιλά στις 8 εβδομάδες που κράτησαν τα γυρίσματα, αλλά ευτυχώς το αποτέλεσμα ήταν καλό. «Πέρασες τις εξετάσεις με άριστα», μου είπε ο αγαπημένος σκηνοθέτης Γιώργος Πανουσόπουλος στην πρεμιέρα, πηδώντας τα καθίσματα για να με πλησιάσει. Η χαρά μου ήταν απερίγραπτη που είχα την αποδοχή ενός τόσο εμπνευσμένου ανθρώπου.

Το 1996, Ο οργασμός της αγελάδας ήταν η πρώτη ανεξάρτητη παραγωγή, δηλαδή μια παραγωγή χωρίς την ενίσχυση του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, με διανομή σε μεγάλες και καλές αίθουσες. Έκανε 200.000 εισιτήρια, σε μια εποχή που Ελληνικές ταινίες έκοβαν 2 με 3 χιλιάδες εισιτήρια και άνοιξε τον δρόμο για να μπουν ιδιωτικά λεφτά στην παραγωγή των ελληνικών ταινιών.

Ποιο είναι για εσάς το πιο γοητευτικό κομμάτι στη διαδικασία παραγωγής μίας ταινίας;

Όλα τα κομμάτια είναι γοητευτικά για εμένα, μου αρέσει η διαδικασία, που λένε. Πάντως, τα γυρίσματα σίγουρα είναι μια στιγμή κορύφωσης της διαδικασίας, που απαιτούν πολλή ενέργεια και συντονισμό αλλά και εξασφαλίζουν μεγάλο μέρος του αποτελέσματος.

Τι στοιχεία χρειάζεται να έχει μία σκηνοθετική δουλειά για να είναι ευχάριστη και δημιουργική;

Η κάθε δουλειά πρέπει να έχει λόγο ύπαρξης και αυτό γίνεται η κινητήριος δύναμη για όλη την ομάδα. Γιατί θέλουμε να πούμε αυτήν την ιστορία; Γιατί θέλουμε να την πούμε με ένα συγκεκριμένο τρόπο; Όταν απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα, ξέρεις τα κίνητρά σου και άρα μπορείς να υπηρετήσεις καλύτερα τη δουλειά σου.

Φαντάζεστε ποτέ τον εαυτό σας ψυχολόγο ή δικηγόρο;

Φαντάζομαι τον εαυτό μου πολλά πράγματα, όπως και γιατρό. Θα μου είχε αρέσει να σπουδάσω ιατρική, αλλά δεν προέκυψε. Θα ήμουν γιατρός παθολόγος, με ειδίκευση στο γυναικείο σώμα, το οποίο δυστυχώς έχει συστηματικά παραμεληθεί από την ιατρική έρευνα. Όλα τα φάρμακα και οι θεραπείες δοκιμάζονται σε άνδρες 30 χρονών, με αποτέλεσμα να μην είναι πάντα ταιριαστές στα γυναικεία σώματα. Θεραπείες που μπορεί να βοηθάνε ιδιαίτερα τις γυναίκες δεν διερευνώνται καν, με αποτέλεσμα η υγεία των γυναικών να πάσχει, καθώς δεν λαμβάνουν τις θεραπείες που χρειάζονται. Για παράδειγμα, όταν μια γυναίκα παθαίνει έμφραγμα, έχει άλλα συμπτώματα από ό,τι ένας άντρας. Επειδή όμως τα συμπτώματα αυτά δεν είναι γνωστά, το έμφραγμα δεν αξιολογείται και η γυναίκα μπορεί να πεθάνει. Κρίμα δεν είναι;

Οι σπουδές σας στη νομική και στην ψυχολογία σας έχουν βοηθήσει στη δουλειά που τελικά επιλέξατε να κάνετε;

Γενικά πιστεύω στην εκπαίδευση και τη γνώση, να ανοίγει το μυαλό που λένε, γιατί μας βοηθάνε να καταλαβαίνουμε καλύτερα πόσο σχετικά είναι τα πράγματα, πως κάτι που για τον ένα είναι καλό για τον άλλο μπορεί να μην είναι. Επίσης, μέσα την εκπαιδευτική διαδικασία μαθαίνουμε να οργανώνουμε τη σκέψη μας, να την επικοινωνούμε και να συνεργαζόμαστε με τους άλλους. Αυτές είναι πολύτιμες δεξιότητες και απαραίτητες για κάθε δουλειά, καλλιτεχνική ή μη.

Τα Καλύτερά μας χρόνια είναι μία σειρά που έχει καταφέρει να κρατάει τις ισορροπίες ανάμεσα στο κωμικό και το τραγικό, την ιστορία και την καθημερινότητα, την απλότητα και την υπερβολή. Χωρίς φωνές, τυμπανοκρουσίες και διδαχές. Πώς έχει επιτευχθεί αυτό;

Οι ισορροπίες αυτές είναι καταρχήν επίτευξη των σεναριογράφων Νίκου Απειρανθίτη και Κατερίνας Μπέη, αλλά και της παραγωγού Ναταλύ Δούκα. Τα σενάρια βρήκαν σιγά-σιγά το στιλ τους και εμείς στο γύρισμα το επαυξήσαμε, τόσο με την υποκριτική των ηθοποιών μας όσο και με το στήσιμο των πλάνων.

Σας βρίσκετε κάπου μέσα στην ιστορία της σειράς;

Ναι, έχω την ίδια ηλικία με τον νεαρό πρωταγωνιστή, γεννήθηκα κι εγώ το 1960, και έχω βάλει πολλά δικά μου πράγματα στα 58 επεισόδια του 1ου κύκλου που σκηνοθέτησα. Το κομμάτι του κοριτσιού που μεγαλώνει, όμως, έμεινε για μια ακόμα φορά απέξω, γιατί ο νεαρός πρωταγωνιστής είναι αγόρι.

Σε ποιον χαρακτήρα ταινίας που έχετε σκηνοθετήσει θα θέλατε να μπείτε μέσα για μία εβδομάδα και να ζήσετε ως αυτός;

Νιώθω πολύ κοντά σε όλες τις ηρωίδες των ταινιών μου: τα κορίτσια που το κάνουν για πρώτη φορά στον Οργασμό της αγελάδας, οι τρεις αδελφές που φλερτάρουν και ερωτεύονται σε έναν κόσμο που αλλάζει και η γυναίκα διεκδικεί έναν ρόλο διαφορετικό από τη γλυκιά αδύναμη ύπαρξη, που κάθε τόσο λιποθυμάει, στη Διακριτική γοητεία των αρσενικών, οι μαμάδες που ζορίζονται με το μεγάλωμα των παιδιών σε συνδυασμό με την καριέρα στο Ριζότο.

Σε πολλές δουλειές έχετε συνεργαστεί με παιδιά. Πώς είναι να δουλεύεις μαζί τους;

Είναι ωραίο να δουλεύεις με παιδιά, γιατί φέρνουν μια μοναδική φρεσκάδα, ειλικρίνεια και αθωότητα στον ρόλο. Κάνω η ίδια το κάστινγκ για τα παιδιά και έχω αποκτήσει την εμπειρία να αναγνωρίζω το ταλέντο τους. Μετά, στο γύρισμα, πρέπει να πηγαίνεις με τα νερά τους και τους χρόνους τους. Δεν μπορείς να τα πιέσεις περισσότερο από τόσο, γιατί μετά τα χάνεις υποκριτικά.

Έμπνευση. Είναι κάτι που περιμένουμε να ‘ρθει ή είναι αποτέλεσμα δουλειάς;

Η έμπνευση έρχεται όποτε της καπνίσει και μετά θέλει σκληρή δουλειά για να μεταμορφωθεί σε μια ιστορία που θα αφορά.

«Με ενδιαφέρει πολύ να κάνω δουλειές με γυναίκες πρωταγωνίστριες που διευρύνουν τους ορίζοντες μας όσον αφορά τις επιθυμίες και τις δυνατότητες κάθε γυναίκας».

Ένα άλλο στοιχείο που υπάρχει ισχυρά στις ταινίες σας είναι οι γυναικείοι χαρακτήρες. Η χωρισμένη γυναίκα, η εργαζόμενη γυναίκα, η γυναίκα-μητέρα, η γυναίκα-σύζυγος, η γυναίκα-γκόμενα. Πόσα πράγματα είναι αυτή η γυναίκα τελικά;

Με ενδιαφέρει πολύ να κάνω δουλειές με γυναίκες πρωταγωνίστριες που διευρύνουν τους ορίζοντες μας όσον αφορά τις επιθυμίες και τις δυνατότητες κάθε γυναίκας. Μας πηγαίνουν σε αχαρτογράφητα νερά και αυτό είναι σημαντικό. «Άμα μπορείς να πεις μια ιστορία, μπορείς και να την ζήσεις», λένε οι Αγγλοσάξονες και πιστεύω ότι αυτό κρύβει μεγάλη αλήθεια. Πρώτα, λοιπόν, βλέπουμε έναν ενδιαφέροντα γυναικείο χαρακτήρα στην οθόνη μας, που μας κάνει να σκεφτόμαστε διαφορετικά τον ρόλο μας σε αυτόν τον κόσμο και μετά σκεφτόμαστε ότι κι εμείς θα μπορούσαμε ίσως να το τολμήσουμε. Για παράδειγμα, όταν ο Μπέργκμαν έκανε τις Σκηνές από ένα γάμο, όπου έδειξε ένα ενδιαφέρον σύγχρονο ζευγάρι σε κρίση, το οποίο τελικά χωρίζει, αυξήθηκαν τα διαζύγια στη Σουηδία. Δηλαδή, ζευγάρια που δεν τα πήγαιναν καλά και ταλαιπωριόντουσαν για χρόνια, μέσα από την ταινία είδαν δυνατότητες που πριν δεν τις είχαν σκεφτεί.

μαλεα 3 1 1 Όλγα Μαλέα | Η θηλυκή πλευρά του κινηματογράφου και της τηλεόρασης

Σε πολλές δουλειές σας υπάρχει έντονο το στοιχείο της οικογένειας. Της οικογένειας όπως μεταβάλλεται από εποχή σε εποχή. Σήμερα, τι είναι οικογένεια;

Τα καλύτερά μας χρόνια άρεσαν τόσο γιατί παρουσιάζουν μια μορφή της οικογένειας που έχει λείψει, μια οικογένεια όπου οι δεσμοί είναι αδιαμφισβήτητοι ό,τι κι αν συμβαίνει. Είναι λίγο ρομαντικό αυτό βέβαια, αλλά καλό είναι να μην το ξεχνάμε. Πιστεύω ότι σήμερα υπάρχουν κάποιες φιλίες που είναι αδιαμφισβήτητες, ίσως περισσότερο από τους βιολογικούς δεσμούς. Την οικογένειά μας την κληρονομούμε, τους φίλους μας τους διαλέγουμε.

Οι σύγχρονες σειρές και ταινίες που γυρίζονται θα έπρεπε κατά τη γνώμη σας να εντάσσουν με κάποιον τρόπο τη νέα συνθήκη του κορονοϊού;

Φαντάζομαι θα συμβεί κι αυτό. Αλλά για να επεξεργαστούμε κάτι, χρειαζόμαστε κάποιο χρόνο και απόσταση, γιατί τότε βλέπουμε τα πράγματα πιο καθαρά.

Πολλές μορφές που είχαν αναδειχθεί τα προηγούμενα χρόνια και έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη ζωή της Ελλάδας, φεύγουν. Έρχονται καινούριες;

Πάντα έρχονται καινούργιες μορφές που παίζουν σημαντικό ρόλο. Σήμερα, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαδίκτυο, τα πράγματα είναι πιο σχετικά και ρευστά. Πολλές μικρές σφαίρες επιρροής. Παλιότερα, τα νέα τα διάβαζες κυρίως στην εφημερίδα ή περίμενες να δεις το δελτίο ειδήσεων στην τηλεόραση. Σήμερα, τα μαθαίνεις αμέσως στο διαδίκτυο και ο καθένας μπορεί να εκφράσει την άποψή του. Για μένα αυτό είναι θετικό, καθώς αποδυναμώνει τα κέντρα εξουσίας.

«Τα καλύτερά μας χρόνια άρεσαν τόσο γιατί παρουσιάζουν μια μορφή της οικογένειας που έχει λείψει, μια οικογένεια, όπου οι δεσμοί είναι αδιαμφισβήτητοι ό,τι κι αν συμβαίνει».

Η προσελήνωση του 1969 ήταν ένα γεγονός που καθήλωσε τους ανθρώπους μπροστά στην τηλεόραση σε πλατείες, καφενεία, σπίτια που είχαν ήδη το περιβόητο κουτί. Ποιο είναι το γεγονός στις μέρες που θα μπορούσε να δημιουργήσει αντίστοιχες αντιδράσεις και φαινόμενα;

Σίγουρα μας καθήλωσε η τρομοκρατική ενέργεια των Δίδυμων Πύργων που την είδαμε σε ζωντανή μετάδοση στις τηλεοράσεις μας και δεν πιστεύαμε στα μάτια μας. Σήμερα δεν μπορώ να φανταστώ ποιο θα ήταν ένα αντίστοιχο γεγονός.

Ζούμε στην εποχή που η πολιτική ορθότητα έχει εισβάλει στις ζωές μας και στην τέχνη. Προς τα πού το βλέπετε να πηγαίνει όλο αυτό;

Γενικά νομίζω ότι είναι καλό να ξεχωρίζουμε την εξουσία από την κατάχρησή της. Δημιουργεί καλύτερες συνθήκες εργασίας και πιο παραγωγική διαδικασία και καλύτερο αποτέλεσμα. Η κατάχρηση εξουσίας είναι μια διαστροφή, η οποία μας κάνει να υποφέρουμε και χαλάει το αποτέλεσμα της δουλειάς μας. Αν, για παράδειγμα, ένας παραγωγός βάζει μέσα στο συμβόλαιο έναν όρο που λέει ότι μπορεί να σε διώξει χωρίς λόγο, αυτό είναι κατάχρηση εξουσίας. Σε διώχνει μόνο και μόνο γιατί έτσι γουστάρει, χωρίς να νιώθει καμία υποχρέωση απέναντι στο ηθικό και πνευματικό σου δικαίωμα. Άμα ζούμε σε έναν κόσμο χωρίς ηθική, όπου κάποιοι, με ηγεμονικές τάσεις, αποφασίζουν αυθαίρετα για την τύχη των εργαζομένων, οδηγούμαστε σε έναν εργασιακό μεσαίωνα. Αυτό όμως μπορεί και πρέπει να αλλάξει. Το #metoo έδειξε τον δρόμο.

«Άμα ζούμε σε έναν κόσμο χωρίς ηθική, όπου κάποιοι, με ηγεμονικές τάσεις, αποφασίζουν αυθαίρετα για την τύχη των εργαζομένων, οδηγούμαστε σε έναν εργασιακό μεσαίωνα».

Την άνοιξη που μας πέρασε παρακολουθήσαμε τα όσα συνέβησαν με τις καταγγελίες στον χώρο του θεάτρου και της τηλεόρασης. Ήταν κοινό μυστικό στον χώρο; Ποιος ο ρόλος της κοινότητας που γίνεται μάρτυρας τέτοιων περιστατικών;

Φυσικά και ήταν κοινό μυστικό ότι υπήρχε σεξουαλική παρενόχληση στον χώρο μας, αλλά κανένας δεν μίλαγε. Τα φαινόμενα αυτά όμως μπορούν να αντιμετωπιστούν μόνο με μαζικές κινητοποιήσεις, όπως έγινε τώρα με το #metoo, πράγμα το οποίο είναι ελπιδοφόρο.

Υπήρξε ανακοίνωση από τα κανάλια ότι θα σταματήσουν να προβάλουν τα σίριαλ στα οποία συμμετείχε ο Φιλιππίδης. Τι σκέφτεστε πάνω σε αυτό;

Σκέφτομαι ότι, όταν ο Φιλιππίδης τιμωρηθεί για τις παράνομες πράξεις του, τότε μπορεί να παίζονται τα σίριαλ στα οποία συμμετείχε, γιατί το θετικό του κομμάτι θα έχει διαχωριστεί από το αρνητικό. Τώρα είναι όλα μπερδεμένα και υπάρχει πολύς θυμός, γιατί ο Φιλιππίδης –και ο κάθε Φιλιππίδης– δεν έχει υποστεί τις συνέπειες των πράξεών του, με τις οποίες έβλαψε τόσο κόσμο.

Τρεις στιγμές που καθόρισαν τη ζωή σας.

Την επαγγελματική να υποθέσω. Θα πω μια: Ο οργασμός της αγελάδας, γιατί με έκανε σκηνοθέτη και με έκανε να ελπίζω και να πιστεύω ότι τα όνειρα μπορούν να γίνουν πραγματικότητα.

Τι κάνετε όταν ηττάστε;

Σκέφτομαι πώς μπορώ να γίνω καλύτερη. Πιστεύω ότι οι ήττες είναι μέρος της ζωής και δεν πρέπει να τις παίρνουμε κατάκαρδα και να σκεφτόμαστε ότι στη γωνία μας περιμένει μια ωραία νίκη!

Παιδική ηλικία. Η πρώτη εικόνα που θέλετε να μας περιγράψετε.

Μου άρεσε πολύ όταν πήγα στο σχολείο, στην πρώτη δημοτικού, γιατί είχε πολλά παιδιά. Ως μοναχοπαίδι στο σπίτι υπέφερα από έλλειψη παρέας.

Τρία πράγματα που δεν θα κάνατε ποτέ;

Γενικά μου αρέσει να σκέφτομαι θετικά και όχι αρνητικά, οπότε δεν έχω σκεφτεί τρία πράγματα που δεν θα έκανα ποτέ, αλλά τα δεκάδες που ήθελα να κάνω!

Ποια είναι η σχέση σας με τα παιδιά σας;

Τα αγαπώ πολύ, καθώς και τα εγγονάκια μου.

Αθήνα. Τι αγαπάτε σε αυτήν την πόλη και τι αποστρέφεστε;

Μου αρέσει που ξέρω τόσο κόσμο από διαφορετικές εποχές της ζωής μου. Πάντα συναντάω γνωστούς, όταν βγαίνω, και αυτό είναι ευχάριστο, γιατί δημιουργεί μια αίσθηση έντονου κοινωνικού ιστού, μια αίσθηση ότι ανήκω.

Αποστρέφομαι το κακότεχνο και θυμωμένο γκράφιτι που έχει κατακλύσει όλο το κέντρο και το έχει ασχημύνει. Υπέροχα νεοκλασικά να είναι έτσι μουτζουρωμένα. Θα ήθελα ο Δήμαρχος να κάνει κάτι γι’ αυτό άμεσα, έτσι ώστε να απολαμβάνουμε το κέντρο της πόλης μας χωρίς όλες αυτές τις θυμωμένες μουτζούρες.

Ο Τζουλιάνι, όταν ήταν Δήμαρχος της Νέας Υόρκης, καθάρισε το μετρό και τα βαγόνια από το γκράφιτι μέσα σε ένα χρόνο. Το μετρό άλλαξε όψη και ξαφνικά έγινε πιο φιλικό και πιο ασφαλές. Το ίδιο πιστεύω ότι μπορεί να γίνει και στην Αθήνα. Θα έχει σημαντικό θετικό αντίκτυπο στη διάθεσή μας προς τον εαυτό μας και προς τους άλλους. Πιστεύω ότι κάτι τέτοιο είναι εφικτό και ελπίζω να γίνει.

Μιλήστε μας για τη νέα σας σειρά Πυρετός στην Κυψέλη. Η έδρα μας είναι στην Κυψέλη και έχουμε μία ιδιαίτερη ευαισθησία περί του θέματος.

Θα ήθελα πολύ να κάνω μια σειρά που διαδραματίζεται στην Κυψέλη και σίγουρα ακουμπάει το θέμα των διαφορετικών φυλών που έχουν ενταχθεί σε αυτή τη γειτονιά. Δεν θέλω να πω περισσότερα για να μην το ματιάσουμε. Πάντως… I Love Kyspeli!

«Πιστεύω ότι οι ήττες είναι μέρος της ζωής και δεν πρέπει να τις παίρνουμε κατάκαρδα και να σκεφτόμαστε ότι στη γωνία μας περιμένει μια ωραία νίκη!»

μαλεα 5 1 Όλγα Μαλέα | Η θηλυκή πλευρά του κινηματογράφου και της τηλεόρασης

Tags: ελληνική τηλεόρασηελληνικός κινηματογράφοςΟ οργασμός της αγελάδαςΌλγα ΜαλέαΣκηνοθεσίαΤα καλύτερά μας χρόνια
">
Ηλέκτρα Τζώρτσου

Ηλέκτρα Τζώρτσου

Της αρέσουν οι αντιθέσεις, το ροζ και τα παντζάρια. Το αγχολυτικό της είναι το περπάτημα.

Σχετικά άρθρα

Συνέντευξη με τον Özgür Ozan Demirel από τους Patika Rebetika Band
ΜΙΛΗΣΑΜΕ

Συνέντευξη με τον Özgür Ozan Demirel από τους Patika Rebetika Band

Ένα Σάββατο βράδυ, κατά τη διάρκεια ενός χαλαρού scroll, ο αλγόριθμος με οδήγησε σε ένα κομμάτι που... με έβαλε τελικά σε δυο...

Διάβασε περισσότεραDetails
Ο Δαμιανός Κωνσταντινίδης και η Δέσποινα Σαραφείδου δίνουν φωνή επί σκηνής στον λόγο του Σωτήρη Δημητρίου
ΜΙΛΗΣΑΜΕ

Ο Δαμιανός Κωνσταντινίδης και η Δέσποινα Σαραφείδου δίνουν φωνή επί σκηνής στον λόγο του Σωτήρη Δημητρίου

Με αφορμή την παράσταση «Τυφλή, τυφλή φοράδα, πού πας;», που παρουσιάζεται στο Θέατρο Φούρνος από τις 8 Μαΐου 2025 για οκτώ μόνο...

Διάβασε περισσότεραDetails
Οι βελονιές της Διονυσίας Παπαδοπούλου ενώνουν το χθες με το σήμερα
ΜΙΛΗΣΑΜΕ

Οι βελονιές της Διονυσίας Παπαδοπούλου ενώνουν το χθες με το σήμερα

Σε μια εποχή που όλα κινούνται αδιάκοπα και το βλέμμα συχνά χάνει το βάθος του, η Διονυσία Παπαδοπούλου διαλέγει με επίγνωση ένα...

Διάβασε περισσότεραDetails
Ένα σκοτεινό μυστήριο ξυπνά στα υπόγεια της Αθήνας από τον Ian Cosmatos και τις εκδόσεις BELL
ΜΙΛΗΣΑΜΕ

Ένα σκοτεινό μυστήριο ξυπνά στα υπόγεια της Αθήνας από τον Ian Cosmatos και τις εκδόσεις BELL

Με φόντο τις υπόγειες στοές της Αθήνας και τα απόκρυφα Ελευσίνια Μυστήρια, ο Ian S. Cosmatos κάνει την εκρηκτική του είσοδο στον...

Διάβασε περισσότεραDetails
Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά
ΜΙΛΗΣΑΜΕ

Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

Μετρώντας πάνω από δύο δεκαετίες στη σκηνή, Μανώλης Ολαγίνκα Αφολάνιο, γνωστός και ως MC Yinka, δεν είναι απλώς ένας rapper. Είναι performer,...

Διάβασε περισσότεραDetails
Next Post
Ούπατις ούπατις ουπς*: Φόρος τιμής στους σαλταδόρους, στους μικρούς ήρωες και στα «όχι»

Ούπατις ούπατις ουπς*: Φόρος τιμής στους σαλταδόρους, στους μικρούς ήρωες και στα «όχι»

No Result
View All Result

Τεύχος #120

Join our Newsletter

  • Εμείς ρωτάμε, τα άστρα απαντούν | Δίδυμος

    Εμείς ρωτάμε, τα άστρα απαντούν | Δίδυμος

    390 shares
    Share 156 Tweet 97
  • Ουζερί του Λάκη: Βίρα τις άγκυρες!

    370 shares
    Share 148 Tweet 93
  • Jimmy’s Hall: Η ήρεμη επανάσταση της Ιπποκράτους

    357 shares
    Share 143 Tweet 89
  • Το νήμα της Κλαυδίας

    357 shares
    Share 143 Tweet 89
  • Ορτανσία: Το πιο εντυπωσιακό φυτό της άνοιξης και πώς να το διατηρήσεις ανθισμένο

    356 shares
    Share 142 Tweet 89
Η Πόλη Ζει

Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

Περιηγηθείτε στο site μας

  • ΑΠΟΨΗ
  • EDITORIAL
  • ΑΝΕΞΗΓΗΤΗ ΠΟΛΗ
  • ΜΙΛΗΣΑΜΕ
  • ΒΙΒΛΙΟ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
  • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
  • ΘΕΑΤΡΟ
  • ΜΟΥΣΙΚΗ
  • ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
  • BREAKTIME
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
  • ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ
  • Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ

Follow Us

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • POV
    • EDITORIAL
      • ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
    • ΑΠΟΨΗ
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ: ΜORE
    • ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
  • PRESS HUB
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΒΙΒΛΙΟ
    • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΜΙΚΡΗ ΦΟΡΜΑ
    • ΦΕΣΤΙΒΑΛ
  • ΜΙΛΗΣΑΜΕ
  • BREAK & MORE
    • BREAKTIME
    • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
    • ΖΩΔΙΑ
    • ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑ
  • CITY GOING OUT
    • JENGA’S MONDAYS
    • SHOPPING
    • TASTE & BOOZE
    • THAT’S MY SPOT
    • ΒΟΛΤΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
    • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
  • WELL BEING
    • ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ
    • ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ
    • ΟΜΟΡΦΙΑ – ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
    • URBAN JUNGLE
    • ΣΠΙΤΙ
    • ΥΓΕΙΑ
  • ΤΕΥΧΗ
    • Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ
    • FREE ATHENS
      • ISSUES
      • Free Athens: Koukaki – Acropolis
      • FEATURED
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΓΡΑΦΟΥΝ
  • ΔΙΑΝΟΜΗ

Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.