• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

    Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

    Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

    Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

    Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

    Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

    Ο κανών των ανικάνων | Η ψυχή της πόλης

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Κάτια Σπερελάκη

    Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

    Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

    Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

    Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

    Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

    Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

    Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

    Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

    Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

    Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

    Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

    ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

    Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

    ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

    Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

    ΜΠΛΕ – BLUE | Ομαδική Εικαστική Έκθεση στον Ελληνογαλλικό Σύνδεσμο

    Κοίταξε πίσω / Look back | Ψηφιακή φωτογραφική έκθεση του Νίκου Ζαφειρόπουλου

    Ναπάλμ Χάσταγκ Φάμιλι. Μια οικογενειακή ιλαροτραγωδία σε κείμενο και σκηνοθεσία Πάνου Κούγια | Κριτική

    «Viva la Muerte» του Γιάννη Παπάζογλου, σε σκηνοθεσία Τάσου Ράπτη στο Θέατρο Βαφείο – Λάκης Καραλής

    Ο Αργύρης Μπακιρτζής τραγουδά Γιώργο Κωστογιώργη

    IANOS | Σεμινάρια | Εικονογράφηση με τον Σβετλίν

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

    Φrίdda με άρωμα κρασιού

    Ατμοσφαιρικά Χριστούγεννα σε στυλ… «de Grèce», στον πεζόδρομο της Ηπίτου

    Booking Hill: Μία ξεχωριστή περίπτωση βιβλιοκαφέ στην πόλη

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

    «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

    H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

    Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

    Πας μαγειρεύοντας

    Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

    Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

    Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

    To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

    Η γοητεία του άντρα μένει αναλλοίωτη στον χρόνο χάρη στο The Barber Man

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

      Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

      Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

      Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

      Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

      Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

      Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

      Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

      Ο κανών των ανικάνων | Η ψυχή της πόλης

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

      Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

      Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

      Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

      Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

      Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

      Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

      Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

      Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

      ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

      Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

      ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

      Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

      ΜΠΛΕ – BLUE | Ομαδική Εικαστική Έκθεση στον Ελληνογαλλικό Σύνδεσμο

      Κοίταξε πίσω / Look back | Ψηφιακή φωτογραφική έκθεση του Νίκου Ζαφειρόπουλου

      Ναπάλμ Χάσταγκ Φάμιλι. Μια οικογενειακή ιλαροτραγωδία σε κείμενο και σκηνοθεσία Πάνου Κούγια | Κριτική

      «Viva la Muerte» του Γιάννη Παπάζογλου, σε σκηνοθεσία Τάσου Ράπτη στο Θέατρο Βαφείο – Λάκης Καραλής

      Ο Αργύρης Μπακιρτζής τραγουδά Γιώργο Κωστογιώργη

      IANOS | Σεμινάρια | Εικονογράφηση με τον Σβετλίν

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

      Φrίdda με άρωμα κρασιού

      Ατμοσφαιρικά Χριστούγεννα σε στυλ… «de Grèce», στον πεζόδρομο της Ηπίτου

      Booking Hill: Μία ξεχωριστή περίπτωση βιβλιοκαφέ στην πόλη

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

      Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

      «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

      H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

      Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

      Πας μαγειρεύοντας

      Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

      Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

      Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

      To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

      Η γοητεία του άντρα μένει αναλλοίωτη στον χρόνο χάρη στο The Barber Man

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result
      σχολεία

      Μιλήσαμε με μια σύμβουλο εφηβικής υγείας, εν όψει πανελλαδικών και όχι μόνο

      από Γεωργία Δρακάκη
      29/05/2020
      στην κατηγορία Main Slider, Μιλήσαμε
      Reading Time: 1 min read
      Share on FacebookShare on Twitter

      Οι κάμερες στα σχολεία και η επιστροφή, εν γένει, σε αυτά έστρεψε την επικαιρότητα στα παιδιά και τους εφήβους, τα νεαρά κύτταρα της κοινωνίας μας, τα πλέον ευαίσθητα. Οι πανελλαδικές εξετάσεις πλησιάζουν και αυτή δεν ήταν μια φυσιολογική σχολική χρονιά. Δεν χρειαζόμαστε όμως έναν ιό και την καραντίνα που αυτός επιφέρει για να προσεγγίσουμε τα παιδιά μας, είτε από το μετερίζι του γονιού, είτε από αυτό του εκπαιδευτικού.

      H παιδαγωγός και σύμβουλος εφηβικής υγείας, Μαίρη Μαρκογιαννάκη, απάντησε σε ερωτήσεις σχετικά με την πολύτιμη πλην δύσκολη σχέση μας με τα παιδιά και τους εφήβους, ενώ ομολόγησε πως η έννοια “πρότυπο γονιού” είναι επίπλαστη και ίσως να είχει θέση μόνο στον κόσμο των πλατωνικών ιδεών… Σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν ορισμένα αλάνθαστα συστατικά ανάκτησης ή βελτίωσης της επικοινωνίας του γονέα με το παιδί του, διαχρονικά και τεκμηριωμένα από την ίδια την ψυχολογία.

      Μαίρη Μαρκογιαννάκη
      Η Μαίρη Μαρκογιαννάκη

      Ο επίλογος του προσφάτως δημοσιευθέντος άρθρου σας ας αποτελέσει εναρκτήριο λάκτισμα αυτής της συνομιλίας μας. Ακρογωνιαίος λίθος, λέτε, της υγιούς εφηβείας είναι οι καλές σχέσεις των γονέων με τους εφήβους. Πόσο εύκολο είναι αυτό το… “απλό πράγμα”, στην πραγματικότητα;

      Οι καλές σχέσεις γονέων-εφήβων χτίζονται μέρα με τη μέρα από τη γέννηση κιόλας του παιδιού. Ο δεσμός αυτός αναπτύσσεται και καλλιεργείται μέσα από το βλέμμα αγάπης και αποδοχής, την αγκαλιά, τον χρόνο παιχνιδιού στο πάτωμα, τα νέα της οικογένειας γύρω από το τραπέζι, με τη συζήτηση, τη διαπραγμάτευση, την ενθάρρυνση, την αναγνώριση, με τα όρια, την ασφάλεια.

      Αυτά είναι τα εφόδια του παιδιού σε όλη του τη ζωή. Στη συνέχεια έρχεται η εφηβεία και οι πρώτοι κραδασμοί στη σχέση γονέων-παιδιών. Η πρώτη σοβαρή αμφισβήτηση έως και απομυθοποίηση του γονέα, η ανάγκη ανεξαρτητοποίησης, οι συγκρούσεις. Αν η σχέση δεν έχει χτιστεί σε γερά θεμέλια κατά την παιδική ηλικία, η προσέγγιση των εφήβων είναι δυσκολότερη. Σφοδρές συγκρούσεις παρατηρούμε σε περιπτώσεις κατά τις οποίες οι γονείς προσπαθούν να επιβάλουν όρια για πρώτη φορά στην εφηβεία. Οι έφηβοι που δεν έχουν μάθει να λειτουργούν εντός ορίων αντιδρούν συχνά σπασμωδικά και βίαια.

      Οι γονείς, κατά την άποψή σας, πρέπει να συζητούν τα πάντα με τα παιδιά τους; Μπορεί να υπάρχουν ζητήματα που ένα παιδί στην εφηβεία να έχει ανάγκη να κουβεντιάσει, αλλά να ξέρει ότι “δεν το παίρνει” γιατί “αυτά δεν τα λέμε με τους γονείς”…

      Επιτυχία για τον γονέα είναι η δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης μέσα στο σπίτι, προκειμένου ο έφηβος να νιώθει την ασφάλεια ότι μπορεί να συζητήσει τα πάντα, ότι δεν υπάρχουν θέματα “ταμπού” που σκεφτόμαστε, αλλά δεν εκφράζουμε. Θέλουμε τα παιδιά να προστρέχουν σε μας στα σοβαρά ζητήματα. Γιατί αν δεν έρθουν σε μας, θα στραφούν “αλλού”, όπου εμείς πιθανότατα να μην έχουμε πρόσβαση και έλεγχο.

      Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως οι γονείς πρέπει να συμπεριφέρονται «σαν φίλοι» για να κερδίσουν τα παιδιά τους. Οι ρόλοι είναι διακριτοί. Εξάλλου τα παιδιά φίλους έχουν. Όταν τα παιδιά απευθύνονται σε μας έρχονται με την ανάγκη καταρχάς να τα ακούσουμε. Καλό είναι να μη σπεύδουμε να δώσουμε έτοιμες απαντήσεις, αλλά να συζητάμε μαζί τους. “Ποιες είναι οι σκέψεις σου…;”,  “Εσύ τι πιστεύεις…;”, “Όμως νιώθω πως κάτι σε προβληματίζει. Τι είναι αυτό…; “. Με αυτόν τον τρόπο, «διά της μαιευτικής», θα λέγαμε, πολλές φορές οι ίδιοι οι έφηβοι μάς αποκαλύπτουν τους προβληματισμούς και τους ενδοιασμούς τους. Και από τη θέση αυτή είναι πιο εύκολο να τους δείξουμε τη σωστή κατεύθυνση .

      Η καραντίνα πιστεύετε ότι βοήθησε ή δυσκόλεψε τα πράγματα; Οικογένειες μέσα σε σπίτια, άλλοι ρυθμοί, συγκρούσεις, αλλά και στιγμές χαράς, μοιράσματος…

      Η καραντίνα ήταν μια ευκαιρία για τα μέλη της οικογένειας να επανενωθούν, να κατεβάσουν ρυθμούς και σε κάποιες περιπτώσεις να “ξαναγνωριστούν” μεταξύ τους. Τα παιδιά ευχαριστήθηκαν τους γονείς τους και έστω μέσω της τριβής και των συγκρούσεων η οικογένεια ήρθε πιο κοντά. Βέβαια, υπήρξαν και οικογένειες που ζορίστηκαν πολύ, ιδίως αν προϋπήρχαν προβλήματα ή στις περιπτώσεις που οι γονείς συνέχισαν να εργάζονται όπως πριν ή και περισσότερο.

      Οι πανελλαδικές κοντοζυγώνουν. Ποιος πρέπει να είναι κατά την άποψή σας ο ρόλος του γονέα πλάι στον μαθητή ή την μαθήτρια που μελετά και βρίσκεται στην τελική ευθεία;

      Στη φάση της τελικής ευθείας, οι γονείς το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να βρίσκονται εκεί για τα παιδιά τους. Να είναι δίπλα τους στη στιγμή της λιποψυχίας, του πανικού, να τους υπενθυμίζουν ότι θα τα αγαπάνε ανεξαρτήτως αποτελέσματος και βαθμού. Το ήρεμο και σταθερό περιβάλλον επίσης βοηθά. Οφείλουμε να είμαστε προσεκτικοί ώστε να μην τους μεταδώσουμε τυχόν δικό μας άγχος για τη δική τους επίδοση.

      Υπάρχουν επίσης παιδιά που αποθαρρύνθηκαν φέτος από την περιρρέουσα ατμόσφαιρα (ιός, κλειστά σχολεία, σχολεία με κάμερες, φοβισμένοι γονείς, απομακρυσμένοι παππούδες κλπ) και εξέφρασαν επιθυμία παραίτησης ή έδειξαν σημάδια εγκατάλειψης στην προσπάθειά τους. Εκεί, τι θα συμβουλεύατε έναν γονιό που ενδιαφέρεται;

      Πολλές φορές στη ζωή αυτό που μας επηρεάζει δεν είναι το καθαυτό γεγονός στην αντικειμενική του διάσταση, αλλά η σημασία που αποδίδουμε εμείς σ’ αυτό. Αν οι έφηβοι έχουν προσδώσει αρνητικό φορτίο στις πανελλαδικές λόγω της έκτακτης αυτής συγκυρίας, μπορούμε να τους βοηθήσουμε “να τη δουν αλλιώς”. Να εκμεταλλευτούν, για παράδειγμα, τον χρόνο παραμονής στο σπίτι για μελέτη, να συγκεντρωθούν απερίσπαστοι στον στόχο τους αφού “δεν υπάρχει και τίποτα άλλο να κάνουν.

      Επίσης, κάποιες φορές οι έφηβοι ενδέχεται απλώς να θέλουν να μοιραστούν την αγωνία τους. Οφείλουμε να τους ακούσουμε με ειλικρινές ενδιαφέρον, να συμμεριστούμε το άγχος τους και στη συνέχεια να τους υποστηρίξουμε. Να μην ξεχνάμε, τέλος, πως τα παιδιά πολλές φορές υιοθετούν υποσυνείδητα δικούς μας φόβους και αγωνίες. Άρα είναι χρέος μας να διατηρήσουμε πρωτίστως εμείς την ψυχραιμία μας σε σχέση με τα γεγονότα, ώστε να νιώθουν και αυτά ηρεμία και ασφάλεια.

      Ας πάμε στην απέναντι όχθη. Υπάρχουν γονείς αυτή την εποχή που έπεσαν σε κατάθλιψη, απομονώθηκαν, αγχώθηκαν με τα οικονομικά, μπορεί να έγιναν πιο νευρικοί, ίσως και βίαιοι με τα παιδιά τους. Ένας έφηβος πού μπορεί να απευθυνθεί για βοήθεια και, πριν το κάνει αυτό, πώς θα μπορούσε να χειριστεί μια τέτοια περίπτωση γονέα;

      Είναι πολύ σκληρό για ένα παιδί να πρέπει να φυλαχτεί από τον άνθρωπο που θα όφειλε να είναι το σημείο αναφοράς της εμπιστοσύνης και η πηγή ασφάλειας στη ζωή του. Αν και υπάρχουν γραμμές στήριξης και φορείς όπου μπορεί να απευθυνθεί, δεν μπορούμε να αναμένουμε από έναν ανήλικο να χειριστεί την κατάσταση σαν ενήλικος. Εμείς, ως εκπαιδευτικοί, συγγενείς, γείτονες πρέπει να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά για αυτά τα παιδιά, να τα υποστηρίξουμε ηθικά ο καθένας από τη θέση του. Αν ωστόσο η κατάσταση ξεφεύγει από το πεδίο επιρροής μας οφείλουμε να απευθυνθούμε σε ειδικούς και να ενημερώσουμε τους αρμόδιους.

      Η πλειοψηφία των “ανήσυχων νιάτων” έχουμε πει έστω μία φορά στους γονείς μας ότι τους μισούμε ή ότι δεν τους θέλουμε για γονείς μας. Μοιάζει αυτό να λέγεται πιο εύκολα από το “σ’ αγαπώ”. Ξέρετε, να το πει αυτό ένας γιος στον πατέρα ας πούμε, μπορεί να φαντάζει πολύ δύσκολο. Εγώ θα σας πω ακόμα και μια κόρη στην μητέρα της…

      Έτσι είναι, αλλά οι συγκρούσεις είναι αναμενόμενες στην εφηβεία, καθώς το παιδί βρίσκεται σε μια μεταβατική κατάσταση, κατά την οποία από τη μια επιθυμεί να ανεξαρτητοποιηθεί, από την άλλη έχει ακόμη ανάγκη την ενήλικη καθοδήγηση και προστασία. Η πρώτη ανάγνωση τέτοιων επιθετικών λόγων είναι επόμενο να τρομάζει τους γονείς. Το “σε μισώ” μπορεί να εκφράζει οργή εκείνη τη δεδομένη χρονική στιγμή, αλλά ενδέχεται να σημαίνει και “δεν καταλαβαίνεις τις ανάγκες μου”, “δεν με ακούς” ή ακόμη και “είμαι στενοχωρημένος/η”,  “σε χρειάζομαι”. Γι’ αυτό και μετά την έκρηξη, σε στιγμή ηρεμίας καλό είναι να επιδιώκουμε συζήτηση για το συμβάν.

      Είστε της άποψης ότι, όταν τα παιδιά ενηλικιώνονται και είναι σε θέση να εργαστούν, “πρέπει” να αρχίζουν να ανοίγουν τα φτερά τους και να πετούν σιγά σιγά πέρα από τα στενά πλην ασφαλή όρια της οικογενειακής εστίας; Είναι ένα ζήτημα που απασχολεί και τους γονείς και τους νεαρούς ενήλικες, μετέφηβους.

      Ασφαλώς και ο νεαρός ενήλικος πρέπει να αρχίσει σταδιακά να απογαλακτίζεται στα διάφορα επίπεδα (συναισθηματικό, επαγγελματικό, οικονομικό κλπ), με απώτερο στόχο να καταστεί στο μέλλον ικανός για τη δημιουργία της δικής του οικογένειας. Η διαδικασία αυτή της ανεξαρτητοποίησης ξεκινάει από την εφηβεία, κατά την οποία μπορούμε να αναθέτουμε ευθύνες στα παιδιά μας, να συναποφασίζουμε ζητήματα που τα αφορούν και να συνδιαμορφώνουμε τους κανόνες. Έτσι προετοιμάζουμε τους εφήβους στην αναζήτηση του ρόλου τους ως ενηλίκων.

      Ποια είναι η θέση σας για τις κάμερες στα σχολεία; Τι αντίκτυπο θα μπορούσε να έχει η παρουσία τους στον εύθραυστο και πολλές φορές μπερδεμένο ψυχικό κόσμο των μαθητών; Μιλώ, ιδίως, για τους εφήβους, τους μαθητές γυμνασίων και λυκείων, δηλαδή.

      Πολλές φορές ,επ’ αφορμή του μαθήματος, τα παιδιά μάς εκμυστηρεύονται μικρές ή μεγάλες προσωπικές τους αλήθειες και μοιράζονται μαζί μας “άγουρες” και ανεπεξέργαστες σκέψεις τους που θα μπορούσαν εκτός πλαισίου να παρεξηγηθούν. Αυτό συμβαίνει όταν νιώθουν ασφάλεια μέσα στην ομάδα. Νομίζω πως μια κάμερα διακυβεύει το κλίμα εμπιστευτικότητας και ασφάλειας της τάξης. Επίσης η οποιαδήποτε έκθεση των παιδιών οφείλει να μας βρίσκει επιφυλακτικούς.

      Πώς μπορούμε να διασφαλίσουμε πως μόνο αυτός που δικαιούται θα έχει πρόσβαση στο μάθημα; Από την άλλη, στις έκτακτες συνθήκες τις οποίες βιώνουμε, η βιντεοσκόπηση της παράδοσης του μαθήματος θα μπορούσε να λειτουργήσει ευεργετικά ως «tutorial», αλλά χωρίς την παράλληλη έκθεση των μαθητών. Εξάλλου, η αποστολή του εκπαιδευτικού εκπληρώνεται μόνο όταν η διδασκαλία του φτάσει και στον πιο απομακρυσμένο μαθητή.

      Τελικά, κατά την άποψή σας, από το σχολείο ή από το σπίτι μαθαίνουμε; Υποθέτω ισχύει ένα κράμα των δύο, αλλά ζητώ την πάντα τεκμηριωμένη σας ματιά.

      Το σπίτι, η οικογένεια είναι το Α και το Ω στη ζωή ενός παιδιού. Τα παιδιά ανακαλύπτουν τον κόσμο μιμούμενα τους «σημαντικούς άλλους», που στα πρώτα χρόνια της ζωής είναι οι γονείς και τα αδέρφια. Οι πρώτες καθοριστικές προσλαμβάνουσες παραστάσεις, η συναισθηματική αμοιβαιότητα, τα γνωστικά ερεθίσματα, οι αξίες και οι στάσεις, η κατανόηση του κόσμου αλλά και του εαυτού γεννώνται και καλλιεργούνται εντός της οικογένειας.

      Η σημασία της οικογένειας είναι καίρια και στην εφηβεία. Μάλιστα, έρευνες αποκαλύπτουν ότι οι έφηβοι είναι πιθανότερο να ταυτιστούν με τους γονείς πάρα με τους φίλους τους. Το σχολείο από την άλλη, αποτελεί για τα παιδιά “το παράθυρο”.

      Είναι η ευκαιρία τους να γνωρίσουν κι άλλους κόσμους, διαφορετικούς από τον δικό τους. Να διασταυρώσουν, να διερευνήσουν, να αμφισβητήσουν και τελικά να διαμορφώσουν τη δική τους κριτική σκέψη και στάση. Ειδικά για τα παιδιά που προέρχονται από προβληματικά οικογενειακά περιβάλλοντα, το σχολείο μπορεί να διαδραματίσει μείζονα ρόλο, καθώς μέσα από την κοινωνικοποίηση και την ένταξη στην ομάδα των συνομηλίκων, το παιδί αντλεί αποδοχή, αναγνώριση, δύναται να επαναπροσδιορίσει την ταυτότητά του και τελικά να βρει διέξοδο και σκοπό. Γι’ αυτό και ο ρόλος του σχολείου οφείλει να μην εξαντλείται στον γνωστικό τομέα. Ο παιδαγωγικός είναι εξίσου σημαντικός, αν όχι σημαντικότερος.

      Μία σύμβουλος εφηβικής υγείας, όπως εσείς, είναι αυτομάτως και “πρότυπο μητέρας”; Σας πιάνετε να ανησυχείτε καμιά φορά για το τι είδους μητέρα θα είστε για τα παιδιά σας όταν αυτά μεγαλώσουν;

      Δεν νομίζω να υπάρχει πρότυπο μητέρας, παρά μόνο στον κόσμο των πλατωνικών ιδεών (γέλια). Επίσης δεν μπορώ να χωρίσω τις μητέρες σε «είδη». Θεωρώ δεδομένο πως κάθε μητέρα ενδιαφέρεται για το παιδί της. Αυτό που αλλάζει είναι οι μέθοδοι που μετέρχεται. Είμαι αισιόδοξη για τη νέα γενιά γονέων. Θεωρώ ότι στην πλειοψηφία τους οι νέοι γονείς ενημερώνονται, ακούν, ψάχνουν το κάτι καλύτερο και επιθυμούν να είναι ενεργοί στη ζωή και στην καθημερινότητα των παιδιών τους. Αυτό που καλείται να συνειδητοποιήσει κάθε γονέας είναι ο διαχωρισμός του εαυτού του από το παιδί του.

      Τα παιδιά μας δεν μας ανήκουν, είναι ανεξάρτητες οντότητες. Και πολλές φορές «παγιδεύονται» από τις δικές μας προσδοκίες για να μας ευχαριστήσουν. Τι άλλο όμως να θέλει ένας γονιός από το γίνει το παιδί του ευτυχισμένο; Οπότε δεν μπορώ να απαντήσω στο τι είδους μητέρα θα γίνω, αλλά σίγουρα επιθυμώ να γίνω μητέρα ολοκληρωμένων, υγιών κι ευτυχισμένων ανθρώπων.


      Μαίρη ΜαρκογιαννάκηΗ Μαίρη Μαρκογιαννάκη είναι Φιλόλογος, Ειδική Παιδαγωγός, MSc, Σύμβουλος Εφηβικής Υγείας, ΜSc.

      Tags: εφηβειαΚάμερεςΚάμερες στα σχολείαΜιλήσαμεπανελλαδικέςσύμβουλος εφηβικής υγείαςσυνέντευξη

      Γεωργία Δρακάκη

      Απόφοιτη Νομικής. Δημοσιογραφεί γιατί το είχε όνειρο από παιδί: ραδιόφωνο, γράψιμο, ρεπορτάζ και πολύ διάβασμα γεμίζουν τις μέρες της. Δύο θεατρικά έργα και μια συλλογή διηγημάτων έχουν δια χειρός της κυκλοφορήσει. Παρακολουθεί την πραγματική ζωή και τους ανθρώπους της πόλης και καταγράφει τραγουδώντας σε ρε μινόρε.

      Σχετικά άρθρα

      Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Μιλήσαμε

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Μιλήσαμε

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Μιλήσαμε

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη
      Μιλήσαμε

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Μιλήσαμε

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Next Post
      Omoiofoviki

      Η Ομοιοφοβική μου υπόσταση

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

        406 shares
        Share 162 Tweet 102
      • Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

        399 shares
        Share 160 Tweet 100
      • Πας μαγειρεύοντας

        380 shares
        Share 152 Tweet 95
      • Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

        390 shares
        Share 156 Tweet 98
      • Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

        358 shares
        Share 143 Tweet 90

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • .
>> Το νέο μας τεύχος κυκλοφορεί από σήμερα στους δρόμους και αισθάνεται περίεργα.
Ένας δύσκολος Μάρτης, σε μια δύσκολη χώρα.
Ένα τεύχος, που δε ξέρει πως να συστηθεί.

Μπορείτε να μας ξεφυλλίσετε και ηλεκτρονικά στο ISSUU:
Link στο bio.

#ipolizei #februaryissue #freepress #streetpress
      • 🎁GIVEAWAY |  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ🎁

Σε συνεργασία με το @holywoodstage.athens (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 289) προσφέρουμε μια φιάλη κρασί & ελεύθερη είσοδο για εσένα και 3 ακόμα φίλες-ους σου, για την βραδιά παρουσίασης του δίσκου
      • Η σοφία της ημέρας
#patisionmood #ipolizei_gr #ipolizei
      • >> Λόγω... βάρβαρων καιρικών συνθηκών, η διανομή του τελευταίου μας τεύχους ενδεχομένως να καθυστερήσει σε κάποια σημεία της Πόλης.
Μέχρι τότε μας ξεφυλλίζετε ολόστεγνους, στο link που θα βρείτε στο bio
ή κάνετε μια βόλτα στο site μας:
www.ipolizei.gr
 
#ipolizei #februaryissue
      • #ipolizei #streetpress #patisionmood
      • cheek to cheek 
Ζήτω τα οπωροφόρα της Αθήνας!

#patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.