• Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • POV
    • Όλα
    • EDITORIAL
    • ΑΠΟΨΗ
    Με το 2 μπροστά: Τα δεντράκια της γενιάς Ζ

    Με το 2 μπροστά: Τα δεντράκια της γενιάς Ζ

    Τελικά, ένα τραγούδι προκαλεί ή αποκαλύπτει την μισαναπηρία μιας κοινωνίας;

    Τελικά, ένα τραγούδι προκαλεί ή αποκαλύπτει την μισαναπηρία μιας κοινωνίας;

    Και αν κάποιες φορές φταίει το ξερό μας το κεφάλι;

    Και αν κάποιες φορές φταίει το ξερό μας το κεφάλι;

    Η φρενίτιδα του καφέ

    Η φρενίτιδα του καφέ

    Χάσμα | Εditorial τ.120

    Χάσμα | Εditorial τ.120

    Δε μάθαμε ποτέ

    Δε μάθαμε ποτέ

    Οι «φύλακες» της πλατείας

    Οι «φύλακες» της πλατείας

    Το σύγχρονο κοινωνικό κέντρο και οι «Κυρ-Παντελήδες»

    Το σύγχρονο κοινωνικό κέντρο και οι «Κυρ-Παντελήδες»

    Τι θα κάνουμε τελικά με την Ακρόπολη;

    Τι θα κάνουμε τελικά με την Ακρόπολη;

    • ΑΠΟΨΗ
    • EDITORIAL
      • ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • Όλα
    • ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ: ΜORE
    • ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    Είπαν για την Τέχνη…

    Είπαν για την Τέχνη…

    Η γενιά Alpha είναι «Tralalero Tralala» και της αρέσει

    Η γενιά Alpha είναι «Tralalero Tralala» και της αρέσει

    9 φορές που η «Τέχνη* προκάλεσε

    9 φορές που η «Τέχνη* προκάλεσε

    Αρχαία τεχνολογικά θαύματα | Η Ευφυής Οινοχόη του Φίλωνος

    Αρχαία τεχνολογικά θαύματα | Η Ευφυής Οινοχόη του Φίλωνος

    Η ιστορία της Χιονάτης όπως πρωτοδημοσιεύτηκε και οι συμβολισμοί της

    Η ιστορία της Χιονάτης όπως πρωτοδημοσιεύτηκε και οι συμβολισμοί της

    Ένα ξεχασμένο πογκρόμ εναντίον Ελλήνων του Καναδά

    Ένα ξεχασμένο πογκρόμ εναντίον Ελλήνων του Καναδά

    Situationship: Αυτός ο φασαίος των σχέσεων

    Situationship: Αυτός ο φασαίος των σχέσεων

    Αφιέρωμα: Πώς μιλάμε στα παιδιά για την 25η Μαρτίου;

    Αφιέρωμα: Πώς μιλάμε στα παιδιά για την 25η Μαρτίου;

    «Χριστέ βοήθα να δούμε την ταινία»: Τι συνέβη το 1988, τη χρονιά που προβλήθηκε «Ο τελευταίος πειρασμός» στα σινεμά της Αθήνας

    «Χριστέ βοήθα να δούμε την ταινία»: Τι συνέβη το 1988, τη χρονιά που προβλήθηκε «Ο τελευταίος πειρασμός» στα σινεμά της Αθήνας

  • PRESS HUB
    Σεισμός 6,2 βαθμών κοντά στην Κωνσταντινούπολη

    Σεισμός 6,2 βαθμών κοντά στην Κωνσταντινούπολη

    Καιρός: Πού θα βρέξει σήμερα Μεγάλη Τετάρτη – Οι 5 περιοχές

    Καιρός: Πού θα βρέξει σήμερα Μεγάλη Τετάρτη – Οι 5 περιοχές

    Αποχαρακτηρισμένο αρχείο της CIA αναφέρεται σε «μάχη» σοβιετικών στρατιωτών με UFO – Οι εξωγήινοι «μετέτρεψαν τους στρατιώτες σε πέτρα»

    Αποχαρακτηρισμένο αρχείο της CIA αναφέρεται σε «μάχη» σοβιετικών στρατιωτών με UFO – Οι εξωγήινοι «μετέτρεψαν τους στρατιώτες σε πέτρα»

    Απεργία 9 Απριλίου: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Τι ισχύει για τα σχολεία

    Απεργία 9 Απριλίου: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Τι ισχύει για τα σχολεία

    Τέμπη: Το αλαλούμ με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την πυρόσφαιρα

    Τέμπη: Το αλαλούμ με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την πυρόσφαιρα

    Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών ομόφωνα καταδίκασε την Πισπιρίγκου για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συρροή

    Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών ομόφωνα καταδίκασε την Πισπιρίγκου για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συρροή

    Αυτό είναι ολόκληρο το πόρισμα του ΕΔΟΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη

    Αυτό είναι ολόκληρο το πόρισμα του ΕΔΟΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη

    Τέμπη: Τι λέει το πόρισμα της Γάνδης – Οι δύο εκρήξεις και οι 4 τόνοι υδρογονανθράκων στο τρίτο βαγόνι

    Τέμπη: Τι λέει το πόρισμα της Γάνδης – Οι δύο εκρήξεις και οι 4 τόνοι υδρογονανθράκων στο τρίτο βαγόνι

    «ΜySaFeTyPlan» η νέα πλατφόρμα με καταφύγια για τους σεισμούς

    «ΜySaFeTyPlan» η νέα πλατφόρμα με καταφύγια για τους σεισμούς

  • Πολιτισμoς
    • Όλα
    • ΒΙΒΛΙΟ
    • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΜΙΚΡΗ ΦΟΡΜΑ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
    • ΦΕΣΤΙΒΑΛ
    Οι Vodka Juniors γιορτάζουν 25 χρόνια πορείας με μία μεγάλη συναυλία στην Αθήνα!

    Οι Vodka Juniors γιορτάζουν 25 χρόνια πορείας με μία μεγάλη συναυλία στην Αθήνα!

    Το τραγούδι της ημέρας: «Μαμά γερνάω»

    Το τραγούδι της ημέρας: «Μαμά γερνάω»

    Συναυλία με την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ στο Θέατρο Ολύμπια

    Συναυλία με την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ στο Θέατρο Ολύμπια

    100 χρόνια Μίμης Πλέσσας – Τραγούδια που δεν έχουν εποχές

    100 χρόνια Μίμης Πλέσσας – Τραγούδια που δεν έχουν εποχές

    Χορεύοντας με τη Συμφωνική Ορχήστρα Δήμου Αθηναίων στο Θέατρο Ολύμπια

    Χορεύοντας με τη Συμφωνική Ορχήστρα Δήμου Αθηναίων στο Θέατρο Ολύμπια

    «Πάμε γι’ άλλα!» – Ματθίλδη Μαγγίρα & Παντελής Αμπαζής στο ΘΕΑΤΡΑΛΕ

    «Πάμε γι’ άλλα!» – Ματθίλδη Μαγγίρα & Παντελής Αμπαζής στο ΘΕΑΤΡΑΛΕ

    Μάιος – Ιούνιος 2025 στο Μουσείο Συναισθημάτων

    Μάιος – Ιούνιος 2025 στο Μουσείο Συναισθημάτων

    Cannibal Radio invites Egyptian Lover, στην Πλατεία Κλαυθμώνος

    Cannibal Radio invites Egyptian Lover, στην Πλατεία Κλαυθμώνος

    «Ιστορία χορού: Κεφάλαιο 1 – Ραλλού Μάνου» του Γιάννη Νικολαΐδη στο Θέατρο Ολύμπια

    «Ιστορία χορού: Κεφάλαιο 1 – Ραλλού Μάνου» του Γιάννη Νικολαΐδη στο Θέατρο Ολύμπια

    ADAF 2025 Το μεγαλύτερο φεστιβάλ ψηφιακών τεχνών της Ελλάδας ξεπέρασε κάθε προσδοκία!

    ADAF 2025 Το μεγαλύτερο φεστιβάλ ψηφιακών τεχνών της Ελλάδας ξεπέρασε κάθε προσδοκία!

    «ΜΕΤΑΝΑΑΑΑΣΤΕΣ» ή «Είμαστε πάρα πολλοί πάνω σ’αυτήν τη βάρκα»  του Ματέι Βιζνιέκ στο θέατρο Σημείο

    «ΜΕΤΑΝΑΑΑΑΣΤΕΣ» ή «Είμαστε πάρα πολλοί πάνω σ’αυτήν τη βάρκα» του Ματέι Βιζνιέκ στο θέατρο Σημείο

    Ιφιγένεια: Ένα έργο μουσικού θεάτρου του σχήματος àktapha

    Ιφιγένεια: Ένα έργο μουσικού θεάτρου του σχήματος àktapha

    «Μαγιάτικο Στεφάνι, σύμβολο ευτυχίας και καλής τύχης»

    «Μαγιάτικο Στεφάνι, σύμβολο ευτυχίας και καλής τύχης»

    Sonic Dances: Ένα έργο για την ηχώ, την αντήχηση και τη δόνηση.

    Sonic Dances: Ένα έργο για την ηχώ, την αντήχηση και τη δόνηση.

    Στη Διαπασών | Απρίλιος 2025

    Στη Διαπασών | Απρίλιος 2025

  • ΜΙΛΗΣΑΜΕ
    Το μπλε που έγινε φωνή: Ο «Μπλε Πυρετός» της Σταυρούλας Τσιάμη

    Το μπλε που έγινε φωνή: Ο «Μπλε Πυρετός» της Σταυρούλας Τσιάμη

    «Ιστορία χορού: Κεφάλαιο 1 – Ραλλού Μάνου» – Συνέντευξη με τον χορογράφο Γιάννη Νικολαΐδη

    «Ιστορία χορού: Κεφάλαιο 1 – Ραλλού Μάνου» – Συνέντευξη με τον χορογράφο Γιάννη Νικολαΐδη

    Η Sugahspank έγραψε την ποιητική συλλογή της χρονιάς και μάς θύμισε το πραγματικό της όνομα

    Η Sugahspank έγραψε την ποιητική συλλογή της χρονιάς και μάς θύμισε το πραγματικό της όνομα

    Σταύρος Σιόλας: «Με ενθουσιάζει η προοπτική μιας λαϊκής εξέγερσης που θα τα γκρεμίσει όλα»

    Σταύρος Σιόλας: «Με ενθουσιάζει η προοπτική μιας λαϊκής εξέγερσης που θα τα γκρεμίσει όλα»

    Οι μαχαιριές της Λίνας Φουντόγλου αστράφτουν άνοιξη

    Οι μαχαιριές της Λίνας Φουντόγλου αστράφτουν άνοιξη

    χρήστος παναγιωτάκης

    Συνέντευξη με τον συγγραφέα Χρήστο Παναγιωτάκη

    ΣΤΟΜΑ: Η μουσική ως διάλογος χωρίς σενάριο

    ΣΤΟΜΑ: Η μουσική ως διάλογος χωρίς σενάριο

    Ο Ζερόμ Καλούτα θα τα σπάσει με το γιουκαλίλι του στο Κύτταρο

    Ο Ζερόμ Καλούτα θα τα σπάσει με το γιουκαλίλι του στο Κύτταρο

    Paula Lakah: Χρειαζόμαστε φως και διαφάνεια

    Paula Lakah: Χρειαζόμαστε φως και διαφάνεια

    Τραγούδια για τους Σκοτεινούς Καιρούς – Συνέντευξη με τους συντελεστές

    Τραγούδια για τους Σκοτεινούς Καιρούς – Συνέντευξη με τους συντελεστές

    Άρτεμις Πλανάκη: Μία μάνα σαν όλες τις άλλες, μιλά στο ΗΠΖ

    Άρτεμις Πλανάκη: Μία μάνα σαν όλες τις άλλες, μιλά στο ΗΠΖ

    Οι Τοξικοεξαρτημένοι στον Χάρτη της Αθήνας | Συνέντευξη με τον Ηρακλή Καραμπάτο

    Οι Τοξικοεξαρτημένοι στον Χάρτη της Αθήνας | Συνέντευξη με τον Ηρακλή Καραμπάτο

    Ο πιτσιρικάς με το στέμμα, που κέρδισε το παιχνίδι! | Μια κουβέντα με τον Σπύρο Ορνεράκη

    Ο πιτσιρικάς με το στέμμα, που κέρδισε το παιχνίδι! | Μια κουβέντα με τον Σπύρο Ορνεράκη

    iota: Από μια «μικρή» ιδέα, σε έναν «μεγάλο» ήχο

    iota: Από μια «μικρή» ιδέα, σε έναν «μεγάλο» ήχο

    Δημήτρης Ζερβουδάκης: «Ο κίνδυνος να χάσουμε την ψυχή μας είναι μεγάλος και υπαρκτός»

    Δημήτρης Ζερβουδάκης: «Ο κίνδυνος να χάσουμε την ψυχή μας είναι μεγάλος και υπαρκτός»

  • BREAK & MORE
    • Όλα
    • BREAKTIME
    • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
    • ΖΩΔΙΑ
    • ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ
    • ΤΑ ΛΟΙΠΑ
    Με ένα splitter στους δρόμους

    Με ένα splitter στους δρόμους

    Eurovision 2025: Μήπως Ήρθε η Ώρα να Πέσει η Αυλαία;

    Eurovision 2025: Μήπως Ήρθε η Ώρα να Πέσει η Αυλαία;

    Νεγκλιζέ: Σας λένε τα κορίτσια του Μάη

    Νεγκλιζέ: Σας λένε τα κορίτσια του Μάη

    Να μείνει μεταξύ μας: Κρεμ μπρουλέ

    Να μείνει μεταξύ μας: Κρεμ μπρουλέ

    Η Ρώμη Ζει

    Η Ρώμη Ζει

    Ανεμοδαρμένη ευτυχία, στα Εξάρχεια

    Ανεμοδαρμένη ευτυχία, στα Εξάρχεια

    Πίσω από καθετί, κρύβεται το αντίθετό του

    Πίσω από καθετί, κρύβεται το αντίθετό του

    Ο άγιος Γεώργιος και το Μοτίβο του Δρακοκτόνου Ήρωα

    Ο άγιος Γεώργιος και το Μοτίβο του Δρακοκτόνου Ήρωα

    Εμείς ρωτάμε, τα άστρα απαντούν | ΤΑΥΡΟΣ

    Εμείς ρωτάμε, τα άστρα απαντούν | ΤΑΥΡΟΣ

  • Αφιερωμα
    Τρελός παπάς σε βάφτισε: Όταν η έμπνευση φαίνεται από το όνομα

    Τρελός παπάς σε βάφτισε: Όταν η έμπνευση φαίνεται από το όνομα

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Απριλίου

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Απριλίου

    Γλυκές αμαρτίες και άλλα θαύματα!

    Γλυκές αμαρτίες και άλλα θαύματα!

    Τα Barber shop στην Αθήνα: Οι μικροί ναοί της αντρικής περιποίησης

    Τα Barber shop στην Αθήνα: Οι μικροί ναοί της αντρικής περιποίησης

    Αφιέρωμα: Η Κυψέλη δεν κάθεται ήσυχη

    Αφιέρωμα: Η Κυψέλη δεν κάθεται ήσυχη

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Μαρτίου

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Μαρτίου

    Εδώ τα βρίσκεις όλα! – Παντοπωλεία, Μπακάλικα, Ντελικατέσεν: Ένα ταξίδι γεμάτο νοσταλγία και γευστικές αναμνήσεις.

    Εδώ τα βρίσκεις όλα! – Παντοπωλεία, Μπακάλικα, Ντελικατέσεν: Ένα ταξίδι γεμάτο νοσταλγία και γευστικές αναμνήσεις.

    Η πατριδογνωσία της γεύσης: Κάθε τόπος και παράδοση

    Η πατριδογνωσία της γεύσης: Κάθε τόπος και παράδοση

    Ξεκάλτσωτα ρεμπέτικα: Εφτά –σχετικά άγνωστα– τραγούδια  αναβιώνουν το ρεμπέτικο

    Ξεκάλτσωτα ρεμπέτικα: Εφτά –σχετικά άγνωστα– τραγούδια αναβιώνουν το ρεμπέτικο

  • CITY GOING OUT
    • Όλα
    • JENGA'S MONDAYS
    • SHOPPING
    • TASTE & BOOZE
    • THAT'S MY SPOT
    • ΒΟΛΤΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
    • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
    Ο έρωτας περνάει από… το προφιτερόλ (του Pap Liber)

    Ο έρωτας περνάει από… το προφιτερόλ (του Pap Liber)

    Jenga’s Mondays: Στο Κιουζίν

    Jenga’s Mondays: Στο Κιουζίν

    Το Σούπα μου ‘πες αποδεικνύει πως η σούπα είναι απόλαυση και όχι… φάρμακο!

    Το Σούπα μου ‘πες αποδεικνύει πως η σούπα είναι απόλαυση και όχι… φάρμακο!

    Gigifioggos: Ένα μπιστρό με ατμόσφαιρα Παριζιάνικη

    Gigifioggos: Ένα μπιστρό με ατμόσφαιρα Παριζιάνικη

    Ευλόγησον: Ένα μεγάλο γευστικό θαύμα στο Ίλιον

    Ευλόγησον: Ένα μεγάλο γευστικό θαύμα στο Ίλιον

    Gyroleague: Ο γύρος που σηκώνει κύπελο!

    Gyroleague: Ο γύρος που σηκώνει κύπελο!

    Όποιος έρχεται στο Αγγεlucky είναι τυχερός

    Όποιος έρχεται στο Αγγεlucky είναι τυχερός

    Ένα στα όρθια: Γρήγορο, λαχταριστό, ακαταμάχητο!

    Ένα στα όρθια: Γρήγορο, λαχταριστό, ακαταμάχητο!

    Το σπιτικό φαγητό έχει όνομα: Panoramix!

    Το σπιτικό φαγητό έχει όνομα: Panoramix!

  • WELL BEING
    • Όλα
    • URBAN JUNGLE
    • ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ
    • ΟΜΟΡΦΙΑ - ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
    • ΣΠΙΤΙ
    • ΥΓΕΙΑ
    βασιλικός φροντίδα μαγειρική κλάδεμα φυτό

    Ο Βασιλιάς των αρωματικών φυτών: Ο απόλυτος οδηγός για τη φροντίδα του Βασιλικού

    Σκύλος-ψυχολόγος: Μπορεί ο σκύλος σου να καταλάβει πώς νιώθεις;

    Σκύλος-ψυχολόγος: Μπορεί ο σκύλος σου να καταλάβει πώς νιώθεις;

    Σύνδρομο Καρπιαίου Σωλήνα: Από τη διάγνωση στη θεραπεία

    Σύνδρομο Καρπιαίου Σωλήνα: Από τη διάγνωση στη θεραπεία

    «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2025: Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για γυναίκες με καρκίνο μαστού.

    «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2025: Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για γυναίκες με καρκίνο μαστού.

    NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας!

    NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας!

    Barberia Atenes: Με άρωμα πολυτέλειας

    Barberia Atenes: Με άρωμα πολυτέλειας

    Le Barbier d’ Athènes: Το απόλυτο barbering experience

    BOSS HOGG: Who’s the boss?

    πελαργόνι φροντίδα

    Πελαργόνι: Ένα εντυπωσιακό και ανθεκτικό φυτό για κήπους και μπαλκόνια

    Tiago Grooming Studio: Navy vibes, Tiago grooming!

    Tiago Grooming Studio: Navy vibes, Tiago grooming!

    Απλές αλλαγές στο σπίτι που κάνουν τη διαφορά αλλάζοντας τη διάθεση

    Απλές αλλαγές στο σπίτι που κάνουν τη διαφορά αλλάζοντας τη διάθεση

  • ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ
    Η Σχολή του Αριστοτέλη στη Νάουσα: Ένας Ιερός χώρος παγκόσμιας σημασίας

    Η Σχολή του Αριστοτέλη στη Νάουσα: Ένας Ιερός χώρος παγκόσμιας σημασίας

    Το Σπήλαιο του Νταβέλη: Ένα Στοιχειωμένο Σπήλαιο γεμάτο Μυστήριο

    Το Σπήλαιο του Νταβέλη: Ένα Στοιχειωμένο Σπήλαιο γεμάτο Μυστήριο

    Πάμε κάπου όμορφα για λίγες μέρες;

    Πάμε κάπου όμορφα για λίγες μέρες;

    Ξενώνας Αλεξίου: Ζεστή φιλοξενία στη καρδιά της φύσης!

    Ξενώνας Αλεξίου: Ζεστή φιλοξενία στη καρδιά της φύσης!

    YeeOn Boutique City Hotel: Ευεξία με θέα το Γύθειο!

    YeeOn Boutique City Hotel: Ευεξία με θέα το Γύθειο!

    Αγιονόρι Κορινθίας: Η μάχη του Δράμαλη και το κάστρο της Κλεισούρας 1821

    Αγιονόρι Κορινθίας: Η μάχη του Δράμαλη και το κάστρο της Κλεισούρας 1821

    Το Μυστικό της Πελοποννήσου: Ανακαλύπτοντας ένα Ανεξήγητο Φαινόμενο

    Το Μυστικό της Πελοποννήσου: Ανακαλύπτοντας ένα Ανεξήγητο Φαινόμενο

    Άμπελος Βοχαϊκού: Μία φάρμα που ξεκίνησε από την αγάπη για τη φύση και τη ζωή!

    Άμπελος Βοχαϊκού: Μία φάρμα που ξεκίνησε από την αγάπη για τη φύση και τη ζωή!

    Ανακαλύπτοντας το Σέσι και το Μικρό Σέσι στο Γραμματικό Αττικής

    Ανακαλύπτοντας το Σέσι και το Μικρό Σέσι στο Γραμματικό Αττικής

    Χειμωνιάτικα Γιάννενα, της ομίχλης και των οντάδων

    Χειμωνιάτικα Γιάννενα, της ομίχλης και των οντάδων

  • ΤΕΥΧΗ
    • Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ
    • FREE ATHENS
      • ISSUES
      • Free Athens: Koukaki – Acropolis
      • FEATURED
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΝΟΜΗ
No Result
View All Result
  • POV
    • Όλα
    • EDITORIAL
    • ΑΠΟΨΗ
    Με το 2 μπροστά: Τα δεντράκια της γενιάς Ζ

    Με το 2 μπροστά: Τα δεντράκια της γενιάς Ζ

    Τελικά, ένα τραγούδι προκαλεί ή αποκαλύπτει την μισαναπηρία μιας κοινωνίας;

    Τελικά, ένα τραγούδι προκαλεί ή αποκαλύπτει την μισαναπηρία μιας κοινωνίας;

    Και αν κάποιες φορές φταίει το ξερό μας το κεφάλι;

    Και αν κάποιες φορές φταίει το ξερό μας το κεφάλι;

    Η φρενίτιδα του καφέ

    Η φρενίτιδα του καφέ

    Χάσμα | Εditorial τ.120

    Χάσμα | Εditorial τ.120

    Δε μάθαμε ποτέ

    Δε μάθαμε ποτέ

    Οι «φύλακες» της πλατείας

    Οι «φύλακες» της πλατείας

    Το σύγχρονο κοινωνικό κέντρο και οι «Κυρ-Παντελήδες»

    Το σύγχρονο κοινωνικό κέντρο και οι «Κυρ-Παντελήδες»

    Τι θα κάνουμε τελικά με την Ακρόπολη;

    Τι θα κάνουμε τελικά με την Ακρόπολη;

    • ΑΠΟΨΗ
    • EDITORIAL
      • ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • Όλα
    • ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ: ΜORE
    • ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    Είπαν για την Τέχνη…

    Είπαν για την Τέχνη…

    Η γενιά Alpha είναι «Tralalero Tralala» και της αρέσει

    Η γενιά Alpha είναι «Tralalero Tralala» και της αρέσει

    9 φορές που η «Τέχνη* προκάλεσε

    9 φορές που η «Τέχνη* προκάλεσε

    Αρχαία τεχνολογικά θαύματα | Η Ευφυής Οινοχόη του Φίλωνος

    Αρχαία τεχνολογικά θαύματα | Η Ευφυής Οινοχόη του Φίλωνος

    Η ιστορία της Χιονάτης όπως πρωτοδημοσιεύτηκε και οι συμβολισμοί της

    Η ιστορία της Χιονάτης όπως πρωτοδημοσιεύτηκε και οι συμβολισμοί της

    Ένα ξεχασμένο πογκρόμ εναντίον Ελλήνων του Καναδά

    Ένα ξεχασμένο πογκρόμ εναντίον Ελλήνων του Καναδά

    Situationship: Αυτός ο φασαίος των σχέσεων

    Situationship: Αυτός ο φασαίος των σχέσεων

    Αφιέρωμα: Πώς μιλάμε στα παιδιά για την 25η Μαρτίου;

    Αφιέρωμα: Πώς μιλάμε στα παιδιά για την 25η Μαρτίου;

    «Χριστέ βοήθα να δούμε την ταινία»: Τι συνέβη το 1988, τη χρονιά που προβλήθηκε «Ο τελευταίος πειρασμός» στα σινεμά της Αθήνας

    «Χριστέ βοήθα να δούμε την ταινία»: Τι συνέβη το 1988, τη χρονιά που προβλήθηκε «Ο τελευταίος πειρασμός» στα σινεμά της Αθήνας

  • PRESS HUB
    Σεισμός 6,2 βαθμών κοντά στην Κωνσταντινούπολη

    Σεισμός 6,2 βαθμών κοντά στην Κωνσταντινούπολη

    Καιρός: Πού θα βρέξει σήμερα Μεγάλη Τετάρτη – Οι 5 περιοχές

    Καιρός: Πού θα βρέξει σήμερα Μεγάλη Τετάρτη – Οι 5 περιοχές

    Αποχαρακτηρισμένο αρχείο της CIA αναφέρεται σε «μάχη» σοβιετικών στρατιωτών με UFO – Οι εξωγήινοι «μετέτρεψαν τους στρατιώτες σε πέτρα»

    Αποχαρακτηρισμένο αρχείο της CIA αναφέρεται σε «μάχη» σοβιετικών στρατιωτών με UFO – Οι εξωγήινοι «μετέτρεψαν τους στρατιώτες σε πέτρα»

    Απεργία 9 Απριλίου: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Τι ισχύει για τα σχολεία

    Απεργία 9 Απριλίου: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Τι ισχύει για τα σχολεία

    Τέμπη: Το αλαλούμ με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την πυρόσφαιρα

    Τέμπη: Το αλαλούμ με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την πυρόσφαιρα

    Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών ομόφωνα καταδίκασε την Πισπιρίγκου για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συρροή

    Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών ομόφωνα καταδίκασε την Πισπιρίγκου για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συρροή

    Αυτό είναι ολόκληρο το πόρισμα του ΕΔΟΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη

    Αυτό είναι ολόκληρο το πόρισμα του ΕΔΟΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη

    Τέμπη: Τι λέει το πόρισμα της Γάνδης – Οι δύο εκρήξεις και οι 4 τόνοι υδρογονανθράκων στο τρίτο βαγόνι

    Τέμπη: Τι λέει το πόρισμα της Γάνδης – Οι δύο εκρήξεις και οι 4 τόνοι υδρογονανθράκων στο τρίτο βαγόνι

    «ΜySaFeTyPlan» η νέα πλατφόρμα με καταφύγια για τους σεισμούς

    «ΜySaFeTyPlan» η νέα πλατφόρμα με καταφύγια για τους σεισμούς

  • Πολιτισμoς
    • Όλα
    • ΒΙΒΛΙΟ
    • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΜΙΚΡΗ ΦΟΡΜΑ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
    • ΦΕΣΤΙΒΑΛ
    Οι Vodka Juniors γιορτάζουν 25 χρόνια πορείας με μία μεγάλη συναυλία στην Αθήνα!

    Οι Vodka Juniors γιορτάζουν 25 χρόνια πορείας με μία μεγάλη συναυλία στην Αθήνα!

    Το τραγούδι της ημέρας: «Μαμά γερνάω»

    Το τραγούδι της ημέρας: «Μαμά γερνάω»

    Συναυλία με την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ στο Θέατρο Ολύμπια

    Συναυλία με την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ στο Θέατρο Ολύμπια

    100 χρόνια Μίμης Πλέσσας – Τραγούδια που δεν έχουν εποχές

    100 χρόνια Μίμης Πλέσσας – Τραγούδια που δεν έχουν εποχές

    Χορεύοντας με τη Συμφωνική Ορχήστρα Δήμου Αθηναίων στο Θέατρο Ολύμπια

    Χορεύοντας με τη Συμφωνική Ορχήστρα Δήμου Αθηναίων στο Θέατρο Ολύμπια

    «Πάμε γι’ άλλα!» – Ματθίλδη Μαγγίρα & Παντελής Αμπαζής στο ΘΕΑΤΡΑΛΕ

    «Πάμε γι’ άλλα!» – Ματθίλδη Μαγγίρα & Παντελής Αμπαζής στο ΘΕΑΤΡΑΛΕ

    Μάιος – Ιούνιος 2025 στο Μουσείο Συναισθημάτων

    Μάιος – Ιούνιος 2025 στο Μουσείο Συναισθημάτων

    Cannibal Radio invites Egyptian Lover, στην Πλατεία Κλαυθμώνος

    Cannibal Radio invites Egyptian Lover, στην Πλατεία Κλαυθμώνος

    «Ιστορία χορού: Κεφάλαιο 1 – Ραλλού Μάνου» του Γιάννη Νικολαΐδη στο Θέατρο Ολύμπια

    «Ιστορία χορού: Κεφάλαιο 1 – Ραλλού Μάνου» του Γιάννη Νικολαΐδη στο Θέατρο Ολύμπια

    ADAF 2025 Το μεγαλύτερο φεστιβάλ ψηφιακών τεχνών της Ελλάδας ξεπέρασε κάθε προσδοκία!

    ADAF 2025 Το μεγαλύτερο φεστιβάλ ψηφιακών τεχνών της Ελλάδας ξεπέρασε κάθε προσδοκία!

    «ΜΕΤΑΝΑΑΑΑΣΤΕΣ» ή «Είμαστε πάρα πολλοί πάνω σ’αυτήν τη βάρκα»  του Ματέι Βιζνιέκ στο θέατρο Σημείο

    «ΜΕΤΑΝΑΑΑΑΣΤΕΣ» ή «Είμαστε πάρα πολλοί πάνω σ’αυτήν τη βάρκα» του Ματέι Βιζνιέκ στο θέατρο Σημείο

    Ιφιγένεια: Ένα έργο μουσικού θεάτρου του σχήματος àktapha

    Ιφιγένεια: Ένα έργο μουσικού θεάτρου του σχήματος àktapha

    «Μαγιάτικο Στεφάνι, σύμβολο ευτυχίας και καλής τύχης»

    «Μαγιάτικο Στεφάνι, σύμβολο ευτυχίας και καλής τύχης»

    Sonic Dances: Ένα έργο για την ηχώ, την αντήχηση και τη δόνηση.

    Sonic Dances: Ένα έργο για την ηχώ, την αντήχηση και τη δόνηση.

    Στη Διαπασών | Απρίλιος 2025

    Στη Διαπασών | Απρίλιος 2025

  • ΜΙΛΗΣΑΜΕ
    Το μπλε που έγινε φωνή: Ο «Μπλε Πυρετός» της Σταυρούλας Τσιάμη

    Το μπλε που έγινε φωνή: Ο «Μπλε Πυρετός» της Σταυρούλας Τσιάμη

    «Ιστορία χορού: Κεφάλαιο 1 – Ραλλού Μάνου» – Συνέντευξη με τον χορογράφο Γιάννη Νικολαΐδη

    «Ιστορία χορού: Κεφάλαιο 1 – Ραλλού Μάνου» – Συνέντευξη με τον χορογράφο Γιάννη Νικολαΐδη

    Η Sugahspank έγραψε την ποιητική συλλογή της χρονιάς και μάς θύμισε το πραγματικό της όνομα

    Η Sugahspank έγραψε την ποιητική συλλογή της χρονιάς και μάς θύμισε το πραγματικό της όνομα

    Σταύρος Σιόλας: «Με ενθουσιάζει η προοπτική μιας λαϊκής εξέγερσης που θα τα γκρεμίσει όλα»

    Σταύρος Σιόλας: «Με ενθουσιάζει η προοπτική μιας λαϊκής εξέγερσης που θα τα γκρεμίσει όλα»

    Οι μαχαιριές της Λίνας Φουντόγλου αστράφτουν άνοιξη

    Οι μαχαιριές της Λίνας Φουντόγλου αστράφτουν άνοιξη

    χρήστος παναγιωτάκης

    Συνέντευξη με τον συγγραφέα Χρήστο Παναγιωτάκη

    ΣΤΟΜΑ: Η μουσική ως διάλογος χωρίς σενάριο

    ΣΤΟΜΑ: Η μουσική ως διάλογος χωρίς σενάριο

    Ο Ζερόμ Καλούτα θα τα σπάσει με το γιουκαλίλι του στο Κύτταρο

    Ο Ζερόμ Καλούτα θα τα σπάσει με το γιουκαλίλι του στο Κύτταρο

    Paula Lakah: Χρειαζόμαστε φως και διαφάνεια

    Paula Lakah: Χρειαζόμαστε φως και διαφάνεια

    Τραγούδια για τους Σκοτεινούς Καιρούς – Συνέντευξη με τους συντελεστές

    Τραγούδια για τους Σκοτεινούς Καιρούς – Συνέντευξη με τους συντελεστές

    Άρτεμις Πλανάκη: Μία μάνα σαν όλες τις άλλες, μιλά στο ΗΠΖ

    Άρτεμις Πλανάκη: Μία μάνα σαν όλες τις άλλες, μιλά στο ΗΠΖ

    Οι Τοξικοεξαρτημένοι στον Χάρτη της Αθήνας | Συνέντευξη με τον Ηρακλή Καραμπάτο

    Οι Τοξικοεξαρτημένοι στον Χάρτη της Αθήνας | Συνέντευξη με τον Ηρακλή Καραμπάτο

    Ο πιτσιρικάς με το στέμμα, που κέρδισε το παιχνίδι! | Μια κουβέντα με τον Σπύρο Ορνεράκη

    Ο πιτσιρικάς με το στέμμα, που κέρδισε το παιχνίδι! | Μια κουβέντα με τον Σπύρο Ορνεράκη

    iota: Από μια «μικρή» ιδέα, σε έναν «μεγάλο» ήχο

    iota: Από μια «μικρή» ιδέα, σε έναν «μεγάλο» ήχο

    Δημήτρης Ζερβουδάκης: «Ο κίνδυνος να χάσουμε την ψυχή μας είναι μεγάλος και υπαρκτός»

    Δημήτρης Ζερβουδάκης: «Ο κίνδυνος να χάσουμε την ψυχή μας είναι μεγάλος και υπαρκτός»

  • BREAK & MORE
    • Όλα
    • BREAKTIME
    • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
    • ΖΩΔΙΑ
    • ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ
    • ΤΑ ΛΟΙΠΑ
    Με ένα splitter στους δρόμους

    Με ένα splitter στους δρόμους

    Eurovision 2025: Μήπως Ήρθε η Ώρα να Πέσει η Αυλαία;

    Eurovision 2025: Μήπως Ήρθε η Ώρα να Πέσει η Αυλαία;

    Νεγκλιζέ: Σας λένε τα κορίτσια του Μάη

    Νεγκλιζέ: Σας λένε τα κορίτσια του Μάη

    Να μείνει μεταξύ μας: Κρεμ μπρουλέ

    Να μείνει μεταξύ μας: Κρεμ μπρουλέ

    Η Ρώμη Ζει

    Η Ρώμη Ζει

    Ανεμοδαρμένη ευτυχία, στα Εξάρχεια

    Ανεμοδαρμένη ευτυχία, στα Εξάρχεια

    Πίσω από καθετί, κρύβεται το αντίθετό του

    Πίσω από καθετί, κρύβεται το αντίθετό του

    Ο άγιος Γεώργιος και το Μοτίβο του Δρακοκτόνου Ήρωα

    Ο άγιος Γεώργιος και το Μοτίβο του Δρακοκτόνου Ήρωα

    Εμείς ρωτάμε, τα άστρα απαντούν | ΤΑΥΡΟΣ

    Εμείς ρωτάμε, τα άστρα απαντούν | ΤΑΥΡΟΣ

  • Αφιερωμα
    Τρελός παπάς σε βάφτισε: Όταν η έμπνευση φαίνεται από το όνομα

    Τρελός παπάς σε βάφτισε: Όταν η έμπνευση φαίνεται από το όνομα

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Απριλίου

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Απριλίου

    Γλυκές αμαρτίες και άλλα θαύματα!

    Γλυκές αμαρτίες και άλλα θαύματα!

    Τα Barber shop στην Αθήνα: Οι μικροί ναοί της αντρικής περιποίησης

    Τα Barber shop στην Αθήνα: Οι μικροί ναοί της αντρικής περιποίησης

    Αφιέρωμα: Η Κυψέλη δεν κάθεται ήσυχη

    Αφιέρωμα: Η Κυψέλη δεν κάθεται ήσυχη

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Μαρτίου

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Μαρτίου

    Εδώ τα βρίσκεις όλα! – Παντοπωλεία, Μπακάλικα, Ντελικατέσεν: Ένα ταξίδι γεμάτο νοσταλγία και γευστικές αναμνήσεις.

    Εδώ τα βρίσκεις όλα! – Παντοπωλεία, Μπακάλικα, Ντελικατέσεν: Ένα ταξίδι γεμάτο νοσταλγία και γευστικές αναμνήσεις.

    Η πατριδογνωσία της γεύσης: Κάθε τόπος και παράδοση

    Η πατριδογνωσία της γεύσης: Κάθε τόπος και παράδοση

    Ξεκάλτσωτα ρεμπέτικα: Εφτά –σχετικά άγνωστα– τραγούδια  αναβιώνουν το ρεμπέτικο

    Ξεκάλτσωτα ρεμπέτικα: Εφτά –σχετικά άγνωστα– τραγούδια αναβιώνουν το ρεμπέτικο

  • CITY GOING OUT
    • Όλα
    • JENGA'S MONDAYS
    • SHOPPING
    • TASTE & BOOZE
    • THAT'S MY SPOT
    • ΒΟΛΤΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
    • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
    Ο έρωτας περνάει από… το προφιτερόλ (του Pap Liber)

    Ο έρωτας περνάει από… το προφιτερόλ (του Pap Liber)

    Jenga’s Mondays: Στο Κιουζίν

    Jenga’s Mondays: Στο Κιουζίν

    Το Σούπα μου ‘πες αποδεικνύει πως η σούπα είναι απόλαυση και όχι… φάρμακο!

    Το Σούπα μου ‘πες αποδεικνύει πως η σούπα είναι απόλαυση και όχι… φάρμακο!

    Gigifioggos: Ένα μπιστρό με ατμόσφαιρα Παριζιάνικη

    Gigifioggos: Ένα μπιστρό με ατμόσφαιρα Παριζιάνικη

    Ευλόγησον: Ένα μεγάλο γευστικό θαύμα στο Ίλιον

    Ευλόγησον: Ένα μεγάλο γευστικό θαύμα στο Ίλιον

    Gyroleague: Ο γύρος που σηκώνει κύπελο!

    Gyroleague: Ο γύρος που σηκώνει κύπελο!

    Όποιος έρχεται στο Αγγεlucky είναι τυχερός

    Όποιος έρχεται στο Αγγεlucky είναι τυχερός

    Ένα στα όρθια: Γρήγορο, λαχταριστό, ακαταμάχητο!

    Ένα στα όρθια: Γρήγορο, λαχταριστό, ακαταμάχητο!

    Το σπιτικό φαγητό έχει όνομα: Panoramix!

    Το σπιτικό φαγητό έχει όνομα: Panoramix!

  • WELL BEING
    • Όλα
    • URBAN JUNGLE
    • ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ
    • ΟΜΟΡΦΙΑ - ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
    • ΣΠΙΤΙ
    • ΥΓΕΙΑ
    βασιλικός φροντίδα μαγειρική κλάδεμα φυτό

    Ο Βασιλιάς των αρωματικών φυτών: Ο απόλυτος οδηγός για τη φροντίδα του Βασιλικού

    Σκύλος-ψυχολόγος: Μπορεί ο σκύλος σου να καταλάβει πώς νιώθεις;

    Σκύλος-ψυχολόγος: Μπορεί ο σκύλος σου να καταλάβει πώς νιώθεις;

    Σύνδρομο Καρπιαίου Σωλήνα: Από τη διάγνωση στη θεραπεία

    Σύνδρομο Καρπιαίου Σωλήνα: Από τη διάγνωση στη θεραπεία

    «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2025: Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για γυναίκες με καρκίνο μαστού.

    «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2025: Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για γυναίκες με καρκίνο μαστού.

    NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας!

    NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας!

    Barberia Atenes: Με άρωμα πολυτέλειας

    Barberia Atenes: Με άρωμα πολυτέλειας

    Le Barbier d’ Athènes: Το απόλυτο barbering experience

    BOSS HOGG: Who’s the boss?

    πελαργόνι φροντίδα

    Πελαργόνι: Ένα εντυπωσιακό και ανθεκτικό φυτό για κήπους και μπαλκόνια

    Tiago Grooming Studio: Navy vibes, Tiago grooming!

    Tiago Grooming Studio: Navy vibes, Tiago grooming!

    Απλές αλλαγές στο σπίτι που κάνουν τη διαφορά αλλάζοντας τη διάθεση

    Απλές αλλαγές στο σπίτι που κάνουν τη διαφορά αλλάζοντας τη διάθεση

  • ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ
    Η Σχολή του Αριστοτέλη στη Νάουσα: Ένας Ιερός χώρος παγκόσμιας σημασίας

    Η Σχολή του Αριστοτέλη στη Νάουσα: Ένας Ιερός χώρος παγκόσμιας σημασίας

    Το Σπήλαιο του Νταβέλη: Ένα Στοιχειωμένο Σπήλαιο γεμάτο Μυστήριο

    Το Σπήλαιο του Νταβέλη: Ένα Στοιχειωμένο Σπήλαιο γεμάτο Μυστήριο

    Πάμε κάπου όμορφα για λίγες μέρες;

    Πάμε κάπου όμορφα για λίγες μέρες;

    Ξενώνας Αλεξίου: Ζεστή φιλοξενία στη καρδιά της φύσης!

    Ξενώνας Αλεξίου: Ζεστή φιλοξενία στη καρδιά της φύσης!

    YeeOn Boutique City Hotel: Ευεξία με θέα το Γύθειο!

    YeeOn Boutique City Hotel: Ευεξία με θέα το Γύθειο!

    Αγιονόρι Κορινθίας: Η μάχη του Δράμαλη και το κάστρο της Κλεισούρας 1821

    Αγιονόρι Κορινθίας: Η μάχη του Δράμαλη και το κάστρο της Κλεισούρας 1821

    Το Μυστικό της Πελοποννήσου: Ανακαλύπτοντας ένα Ανεξήγητο Φαινόμενο

    Το Μυστικό της Πελοποννήσου: Ανακαλύπτοντας ένα Ανεξήγητο Φαινόμενο

    Άμπελος Βοχαϊκού: Μία φάρμα που ξεκίνησε από την αγάπη για τη φύση και τη ζωή!

    Άμπελος Βοχαϊκού: Μία φάρμα που ξεκίνησε από την αγάπη για τη φύση και τη ζωή!

    Ανακαλύπτοντας το Σέσι και το Μικρό Σέσι στο Γραμματικό Αττικής

    Ανακαλύπτοντας το Σέσι και το Μικρό Σέσι στο Γραμματικό Αττικής

    Χειμωνιάτικα Γιάννενα, της ομίχλης και των οντάδων

    Χειμωνιάτικα Γιάννενα, της ομίχλης και των οντάδων

  • ΤΕΥΧΗ
    • Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ
    • FREE ATHENS
      • ISSUES
      • Free Athens: Koukaki – Acropolis
      • FEATURED
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΝΟΜΗ
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Ζουγκός Ζαχαρακης

Αριστερά: Κώστας Ζαχαράκης Δεξιά: Δημήτρης Ζουγκός

Συζήτηση με τον Δημήτρη Ζουγκό

Κώστας Ζαχαράκης από Κώστας Ζαχαράκης
5 έτη ago
στην κατηγορία ΜΙΛΗΣΑΜΕ
376
SHARES
2.9k
Προβολές
Share on FacebookShare on Twitter
Με έναν τόσο ταλαντούχο άνθρωπο μόνο απρόβλεπτες συζητήσεις αξίζει να κάνεις. Στο τηλεφώνημα που προηγήθηκε της συνέντευξης μου ζήτησε να έρθω δίχως προκάτ ερωτήσεις. Το έκανα και προέκυψε μια κουβέντα-ποταμός η οποία δεν γίνεται να καταγραφεί εξ ολοκλήρου. Είπε κι άλλα εκτός από αυτά που θα διαβάσετε. Όταν τον ρώτησα που θα ήθελε να δίνονται τα έσοδα από τα έργα του σε περίπτωση που πεθάνει απάντησε «στη Γιάννα Αγγελοπούλου Δασκαλάκη». Και φαινόταν ειλικρινής.
Δημήτρη βρισκόμαστε για καφέ στην Κυψέλη -στο μέσον ενός πολύ δύσκολου καλοκαιριού- κι απ` ότι ξέρω τα τελευταία χρόνια συνηθίζεις να μένεις σε περιοχές όπως Πατήσια, Κυψέλη κτλ. Τι σ` αρέσει στην από δω πλευρά της Αθήνας;

Δεν έχει σημασία η περιοχή, σημασία έχει που μπορείς να ζήσεις, τίποτα περισσότερο.

Απλά είναι για σένα πιο εύκολο να επιβιώσεις εδώ;

Προφανώς. Επίσης είναι κέντρο οπότε έχεις αρκετά εύκολη πρόσβαση σε διάφορα μέρη.

Η ελληνική Βικιπαίδεια έδωσε ως ημερομηνία θανάτου σου τις 16 Ιούλη του `20. Εγώ μάλιστα έσπευσα την άλλη μέρα να σου κάνω έναν μίνι επικήδειο στο facebook. Το έκανε κάποιος για να σε πειράξει; Τι παίχτηκε;

Η τυχαιότητα έχει έναν μοναδικό τρόπο να επαναλαμβάνεται και καμιά φορά να επιβεβαιώνεται κιόλας.

Μα γιατί σου αρέσει να μιλάς αινιγματικά; Διαβάζοντας κανείς συνεντεύξεις σου νομίζει πως μιλά με έναν καταραμένο ποιητή…

Αυτό είναι κάτι το οποίο μόνο οι άλλοι μπορούν να στο αποδώσουν.

Γιατί όμως τόσος μηδενισμός;

Ο μηδενισμός δεν προέρχεται μέσα από σένα αλλά από αυτό που υπάρχει γύρω σου. Στη δική μου περίπτωση ό,τι βλέπουν τα μάτια μου γύρω μου αγγίζει το μηδέν.

Η αλήθεια είναι πως ζούμε μια απίστευτα δύσκολη εποχή. Συμπληρώνουμε μια δεκαετία κρίσης, εδώ και μήνες παλεύουμε με τον κορονοιό, τώρα τα ελληνοτουρκικά… Το καλοκαίρι του `20 το λες φρίκη.

Γενικά είναι δύσκολο να επιβιώσεις οπουδήποτε το καλοκαίρι. Σε οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη.

Γιατί ειδικά το καλοκαίρι;

Γιατί το καλοκαίρι είναι η εποχή που αν είσαι δημιουργός δεν γίνεται και δεν συμβαίνει τίποτα.

Η πιο καλή σου εποχή για να γράφεις ποια είναι;

Ήταν -γιατί πλέον δεν γράφω- τυχαίες εποχές, πάντως όχι καλοκαίρι.

Πως γράφει ο Ζουγκός; Μας δίνεις ένα θεατρικό έργο ας πούμε. Πως ξεκινάει αυτή η διαδικασία και πως διεκπεραιώνεται; Μου έχεις πει πως για όσο γράφεις ένα συγκεκριμένο έργο ακούς το ίδιο τραγούδι.

Μπορεί να είναι ένα τραγούδι ή μια μελωδία. Διαρκεί όσο διαρκεί και το έργο που γράφω είτε πρόκειται για μυθιστόρημα είτε για θεατρικό έργο κτλ. Διασφαλίζει πως συντηρείς την ίδια ψυχική διάθεση, το ίδιο συναίσθημα.

Δηλαδή αν ένα θεατρικό έργο το γράφεις 5 ώρες τη μέρα για 5 μήνες;

Ακούω 5 ώρες τη μέρα για 5 μήνες το ίδιο τραγούδι.

Πλάκα κάνεις!

Μπορεί και όλη τη μέρα να το ακούω. Η συγγραφή δεν είναι αυτές οι 5 ώρες, η συγγραφή δεν σημαίνει «γράφω». Σημαίνει σκέφτομαι ακόμα κι όταν κοιμάμαι. Οι ώρες της κατάθεσης στο χαρτί είναι μια απλή χειρωνακτική εργασία.

Είναι σα να μου λες πως γράφεις «24 ώρες το 24ωρο».

Δεν υπάρχει καν ύπνος, κοιμάσαι με ανοιχτά τα μάτια. Συνεχίζει το έργο και δουλεύει.

Όταν ξεκινάς να γράφεις το έχεις ήδη το έργο μέσα σου;

Ναι, απόλυτα.

Ξέρεις τι θα γράψεις;

Απόλυτα. Το έργο δεν με κατευθύνει. Η συγγραφή δεν είναι μια δημιουργική διεργασία που ξεκινά με το που αρχίζεις να γράφεις. Όταν αρχίζεις να γράφεις ξεκινά μια κουραστική, πολλές φορές αηδιαστική εργασία, γιατί έχει τελειώσει αυτό μέσα σου και συ απλά πρέπει να το καταθέσεις. Είναι σαν να `χεις ζήσει μια ιστορία και να πρέπει να τη λες σε έναν τρίτο, μετά σε έναν τέταρτο, σε έναν πέμπτο κ.ό.κ. Κι ενώ θέλω να πάω παρακάτω, να δημιουργήσω κάτι άλλο, είμαι υποχρεωμένος να σταματάω το χρόνο και να επαναλαμβάνομαι.

Πόσα θεατρικά έργα έχεις έτοιμα στο συρτάρι σου;

Γύρω στα 10 τα οποία είναι καλά.

Ποια θεωρείς τη μεγαλύτερη δημιουργική σου στιγμή; Σε ποιο έργο σου -θεατρικό, ποίημα, πεζό- κατέθεσες το απόλυτο του εαυτού σου;

Το απόλυτο του εαυτού μου δεν το έχω καταθέσει ποτέ μέχρι σήμερα. Τη μεγαλύτερή μου στιγμή άλλοι θα την κρίνουν, όχι εγώ. Είναι σαν να ρωτάς τον Κάφκα αν η Δίκη ή ο Πύργος είναι το κορυφαίο του έργο, δεν θα μπορούσε να απαντήσει.

Έγραψες για πρώτη φορά γύρω στα 25. Κάποιος θα έλεγε «μεγάλος» για να γίνεις συγγραφέας και μάλιστα τόσο καλός.

Δεν υπάρχει μεγάλος και μικρός.

Θες να μιλήσουμε για τη ¨στιγμή¨ που γίνεσαι συγγραφέας;

Έχει ειπωθεί παλιότερα, έχει καταγραφεί. Δεν αφορά κανέναν πλέον, δεν υπάρχει λόγος, ένα βιογραφικό στοιχείο είναι.

Θα χώριζες τη ζωή σου όμως σε προ και μετά εκείνης της στιγμής;

Θα χώριζα τη ζωή μου μέχρι πριν από 2 χρόνια και μετά.

Μιλάς για την γνωστή ιστορία του εγκλεισμού στο ψυχιατρείο.

Αυτό το οποίο δεν έχει γραφτεί ποτέ και δεν έχει ειπωθεί ποτέ είναι το τι συνέβη μετά το 2018 και δεν εννοώ κοινωνικά. Μέσα μου.

Κοινωνικά ανοίξανε ή κλείσανε πόρτες από τότε;

Προφανώς και κλείσανε. Προσωπικά όμως αυτό που συνέβη είναι ότι κατάλαβα ότι η γραφή δεν αποδίδει, η Τέχνη η ίδια δεν αποδίδει, δεν μπορεί να επηρεάσει κανέναν. Αυτό βεβαίως έχει ειπωθεί και στο παρελθόν, σε διάφορες εποχές από διάφορους ανθρώπους που διαπίστωσαν πως δεν μπορούν να επηρεάσουν τα πράγματα. Δυστυχώς εγώ μπορώ να μιλήσω μόνο για τη δική μου εμπειρία στη δική μου εποχή. Βλέποντας ότι κάτι στο οποίο έχεις αφιερώσει τη ζωή σου δεν αποδίδει φτάνεις στο άγωστο. Αμέσως προσπαθείς να δώσεις εκ νέου νόημα στα πράγματα. Ψάχνεις ποια είναι η θέση σου, σταματάς να είσαι ο συγγραφέας, προσπαθείς να ανακαλύψεις κάποια άλλη ιδιότητα και που μπορεί αυτή η ιδιότητα να είναι χρήσιμη. Αν δεν τα καταφέρεις καταλήγεις να θεωρείς τον εαυτό σου βάρος επι της γης.

Δημήτρη πως θα ήθελες την ελληνική κοινωνία;

Θα ήθελα κάτι ουτοπικό, να αντιμετωπίζεται η αδικία που γίνεται ακόμα και μέσα στο κάθε σπίτι. Η οποιαδήποτε ατομική αδικία, η αδικία που γίνεται ας πούμε σε έναν άνθρωπο που τον δικάζει το κράτος για μια μικροποσότητα ναρκωτικών.

Ερώτηση-παγίδα. Θα μπορούσε ενας δικτάτορας να αλλάξει τον κόσμο προς το καλύτερο;

Θα σου πω κάτι που αφορά τον Χίτλερ. Ο Χίτλερ σκότωσε όσα εκατομμύρια σκότωσε αλλά παράλληλα συγκέντρωσε όλους τους επιστήμονες γύρω του κι αυτούς τους επιστήμονες πήρε τελικά η Αμερική κι έφτασε εκεί που έφτασε. Οπότε μπαίνουν σε μια σφαίρα ζυγίσματος αυτά τα πράγματα.

Αυτό θα το κόψω γιατί θα καταστραφείς.

Μου είναι αδιάφορο αν θα κοπεί ή όχι γιατί είναι μια πραγματικότητα άσχετα με το ποιος διαφωνεί. Το αν εννοεί κάποιος κάτι φασιστικό ή όχι εξαρτάται από το ποιόν του. Πρέπει να εξετάζουμε ποιος λέει τι. Εγώ είμαι με το μέρος του ανθρώπου, είμαι ένας άνθρωπος αν θες μετανάστης μέσα στην ίδια του τη χώρα. Καταλαβαίνω όσο κανένας τους μετανάστες και τους αστέγους και μάλιστα αρνούμαι να χρησιμοποιήσω τις δομές που υπάρχουν ή τα επιδόματα που παίρνουν αυτοί.

Δηλαδή αρνείσαι να πάρεις τα επιδόματα που δικαιούσαι;

Δεν τα ψάχνω καν. Ο καλλιτέχνης βρίσκεται εκ των πραγμάτων απέναντι σε κάθε εξουσία, για να ισχύει κάτι τέτοιο δεν μπορεί να θρέφεται από αυτήν. Μπορεί να είναι απέναντι και στο λαό ακόμα ο καλλιτέχνης αν ο λαός δεν αντιδρά στην εξουσία ή στην εκμετάλλευση που υφίσταται.

Έχουμε δει καλλιτέχνες να γίνονται σύμβολα συγκεκριμένων κομμάτων. Τον Λαζόπουλο όταν ταυτίστηκε με τον Σύριζα, τον Κραουνάκη κτλ. Εσύ πως το κρίνεις αυτό; Θα έμπαινες σε μια αντίστοιχη διαδικασία για να προωθήσεις το έργο σου ή για να υπηρετήσεις έναν υψηλότερο σκοπό;

Δεν υπάρχει κανένας λόγος, το πολύ-πολύ να σε ανεβάσουν στο Εθνικό όπου θα πάρεις 1 ή 2 χιλιάρικα. Είναι αστείο. Αυτός ο οποίος αποφασίζει να εκμεταλλευτεί την εξουσία για να προωθήσει το έργο του πρέπει να είναι έτοιμος αν πάσα ώρα και στιγμή να κριθεί, να δικαστεί ή να πάει εξορία. Τότε ας το κάνει. Εκφράσεις όπως «πολεμάω το σύστημα εκ των έσω» είναι χαζές για να μην πω αηδιαστικές. Ο κόσμος δεν τους παρακολουθεί πλεόν, δεν μας παρακολουθεί, δεν τον ενδιαφέρει η Τέχνη κι αυτοί το ξέρουν τόσο αυτό όσο και το ότι κανείς δεν θα κληθεί σε απολογία για οτιδήποτε. Κάθε φορά που τα «ναι» γίνονται «όχι» πρέπει να υπάρχει ποινική ευθύνη.

Ψήφισες τότε;

Όχι.

Συνήθως ψηφίζεις;

Όχι, δεν με ενδιαφέρει.

Πιστεύεις στην Δημοκρατία Δημήτρη;

Με τον ίδιο τρόπο που πιστεύω και στον Θεό, απλά θα ήθελα να υπάρχει. Τίποτα περισσότερο.

Θεωρείς τον εαυτό σου ευνοημένο από την κριτική; Αδικημένο; Σου είναι αδιάφορη η κριτική;

Η κριτική είναι απαραίτητη σε όλες τις τέχνες, δυστυχώς στην Ελλάδα δεν έχουμε ανθρώπους κατάλληλους, εκπαιδευμένους, που η κριτική τους να επηρεάζει το λαό.

Και γιατί να το κάνει αυτό θα πει κάποιος.

Γιατί όταν ο κόσμος δίνει 20 και 30 ευρώ για να πάει να δει μια παράσταση παρακινούμενος από όσα γράφει ένας πληρωμένος κονδυλοφόρος τότε στην ουσία συντελείται ένα οικονομικό έγκλημα.

Ο κόσμος έχει δικαίωμα να γιουχάρει μια παράσταση;

Ασφαλώς.

Ακόμα κι αν δίνεται στον ¨ιερό¨ χώρο της Επιδαύρου;

Παντού έχει δικαίωμα να αντιδράσει ο κόσμος.

Εσύ πως ένιωσες ως θεατής βλέποντας πριν χρόνια έναν επώνυμο Αθηναίο να διαμαρτύρεται έντονα μέσα στην Επίδαυρο;

Δεν αισθάνθηκα απολύτως τίποτα. Δεν περιμένα από ένα έργο να αλλάξει τον κόσμο ούτε από συμπεριφορές θεατών ή συντελεστών να αναβαθμιστεί ή να απαξιωθεί το σύστημα. Μεμονωμένα περιστατικά που αναλόγως το άτομο μπορεί να μαρτυρούν από εγωισμό μέχρι μεγαλομανία δεν λένε τίποτα. Αν μπορούσε να συμβαίνει κάτι αντίστοιχο σε κάθε παράσταση και ο θεατής είχε το δικαίωνα έως και να ζητήσει τα λεφτά του πίσω όπως το κάνει όταν ένα μαγαζί του πουλάει σκάρτο πράμα τότε ναι, θα έλεγε κάτι.

Δηλαδή αν έρθει κάποιος σε δικό σου έργο και πει «Δημήτρη Ζουγκό δεν πήρα αυτό που ήθελα» και ζητήσει τα λεφτά του πίσω;

Θα ήθελα να μπορεί να το κάνει.

Ποια θέση πιστεύεις πως θα έχουν τα έργα σου σε 30 χρόνια από σήμερα;

Ουδεμία, δεν θα υπάρχουν καν.

Συμφωνείς πως η Αθήνα οργιάζει θεατρικά;

Καθόλου.

Μα, πως μπορείς να το λες αυτό με τόσες παραστάσεις που ανεβαίνουν κάθε χρόνο; Και σκέψου πως ανεβάζουμε έργα γαλλικά, λατινοαμερικάνικα, θρίλερ, ηθογραφίες, μιούζικαλ, ακριβά και φτηνά, Ξενόπουλο και Τσέχωφ και αναλόγιο και μονόλογο και της Παναγιάς τα μάτια…

Πρόκειται για ένα σώμα που πεθαίνει και εκλύει αδρεναλίνη, κάποιοι το περνάνε για ζωή. Δεν είναι δράση, είναι αντίδραση. Ένας ηθοποιός ή ένας σκηνοθέτης που είναι υποχρεωμένος να κάνει 5 και 6 παραγωγές για να επιβιώσει σε καμία από αυτές δεν θα δώσει το 100% του εαυτού του, άρα δίνει στον θεατή κάτι λιγότερο. Ο θεατής από την άλλη δεν μπορεί να πάει σε πολλές παραγωγές, θα παρακολουθήσει λίγες και δεν θα είναι αυτές που αξίζουν. Γιατί όπως είπα και πριν οι πληρωμένοι κοντυλοφόροι που εργάζονται για το τάδε site ή για την τάδε εφημερίδα θα τον επηρεάσουν προς την κατεύθυνση που επιθυμούν.

Να πάμε κάπου αλλού; Προσφυγικό. Ακούμε από το ότι «δεν χωράνε άλλοι μετανάστες στην Ελλάδα» μέχρι το «ανοίξτε τα σύνορα, κανείς άνθρωπος δεν είναι παράνομος».

Υπάρχει η λογική αντιμετώπιση των πραγμάτων υπάρχει και η συναισθηματική αντιμετώπισή τους. Ναι, όλοι θέλουμε να βοηθήσουμε τους άστεγους. Ναι, όλοι θέλουμε να βοηθήσουμε τους μετανάστες. Έχεις ένα ψυγείο σε ένα σπίτι και είσαι ελεύθερος να βάλεις όσα τρόφιμα θέλεις, θα χρησιμοποιήσω αυτό το παράδειγμα. Αν αγοράσω εκατομμύρια τρόφιμα δεν θα μπορέσω να τα βάλω όλα στο ψυγείο, επομένως κάποια θα χαλάσουν. Αν παρόλα αυτά εγώ τα θέλω μπορώ να τα αγοράσω – όμως θα είναι από τα πράγματα που γίνονται χωρίς μέθοδο και λογική. Όλοι θέλουμε να βοηθήσουμε τους πρόσφυγες, πρέπει όμως να το κάνουμε με μια μέθοδο. Ποια είναι αυτή η μέθοδος; Δεν έχω ιδέα. Θα σου πω όμως κάτι που έχει άμεση σχέση με αυτό. Πολύ πριν το προσφυγικό… το 1995 στην Αθήνα υπήρχαν 15 με 20 χιλιάδες άστεγοι.

Δεν υπήρχαν δομές αφού υποτίθεται πως ζούσαμε μέσα στην ευμάρεια. Όταν αυτός ο αριθμός άρχισε να αυξάνεται, ειδικά μετά το κραχ στο Χρηματιστήριο, δεν μπορούσαμε να αντιμετωπίσουμε το φαινόμενο. Κι από ένα σημείο και μετά υπήρχε επίτηδες αυτή η εγκατάλειψη ώστε να παραδειγματιστεί ο κόσμος, να καταλάβει πως τον περιμένουν τα παγκάκια αν δεν συμμορφωθεί, αν δεν παραμείνει στις νόρμες, αν δεν συνεχίσει να τραβάει κουπί…. Κατάλαβες; Καμία μέριμνα, μόνο έτσι θα πάρει το μάθημά του και ο μη άνεργος. Μόνο όταν καταλάβει πως είναι υποψήφιος άνεργος.

Δεν είναι καθόλου δύσκολο να πάρεις ένα παλιό στρατόπεδο να βάλεις 50, 100, 200 κρεβάτια μέσα κι ένα μαγειρείο και πλυντήρια να πλένουν τα ρούχα τους και να φροντίσεις τους ανθρώπους αυτούς ή οποιοδήποτε παλιό κτίριο και τα λοιπά. Κι όλοι εμείς αποδεχτήκαμε αυτή τη συμπεριφορά προς τους συνανθρώπους μας και περιοριστήκαμε στα λόγια, τα λόγια είναι εύκολα. Εγώ το καλοκαίρι του `18 άφησα τα λόγια κι έκανα τη δική μου επανάσταση, ας την κάνουν και οι άλλοι. Δυο χρόνια μετά από `κείνο το καλοκαίρι δημιουργούνται κινήματα για να υπερασπιστούν την Τέχνη, αυτό δηλαδή που έκανα εγώ τότε…

Ποιο κίνημα υπάρχει τώρα;

Το Support Art Workers ας πούμε. Βέβαια το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχουν τώρα είναι ότι προσπαθούν να συνεννοηθούν με την πιο ηλίθια υπουργό που έχει υπάρξει ποτέ!

Μόνο αυτό είναι το πρόβλημα;

Ζητάνε λεφτά και τίποτ` άλλο, ο καθένας κοιτάει την πάρτη του. Το θέμα δεν μπορεί να είναι μόνο στο «δώστε μας λεφτά» και να τελειώνει εκεί. Αρχίδια καλλιτέχνης είσαι άμα σκέφτεσαι έτσι, όσοι σκέφτονται έτσι θέλουν γιουχάισμα.

Ξαναγυρίσαμε σ` αυτό που λέγαμε πριν για το γιουχάισμα…

Γιουχάισμα στον άνθρωπο που σκύβει το κεφάλι του, παίρνει τα 5 φράγκα του και λέει «πηγαίνετε να γαμηθείτε όλοι οι υπόλοιποι». Και το κάνει αυτό μπροστά στα μούτρα σου καμιά φορά επικαλούμενος τα υψηλά ιδεώδη της Τέχνης. Δεν ενδιαφέρεται πλέον για την κοινωνία γύρω του που αργοπεθαίνει. Δεν μπορώ να σκάω ρε φίλε για την Τέχνη όταν γύρω μου οι άνθρωποι αυτοκτονούν και δεν τους μετράνε καν, τους καταγράφουν δήθεν ως θύματα του κορονοιού!

Τι μπορείς να κάνεις για όλους αυτούς όταν αγωνίζεσαι την ίδια στιγμή για την καλλιτεχνική σου επιβίωση στην Αθήνα;

Ας καεί η πόλη. Ας πηδήξουν όλοι ομαδικά από τα μπαλκόνια.

Η πόλη κάηκε και τίποτα δεν έγινε.

Όσο πας καθημερινά σε μια δουλειά που σε σκοτώνει για 600 και 700 ευρώ και δηλώνεις ευχαριστημένος τίποτα δεν θα γίνεται.

Ποιος σου είπε πως οι άνθρωποι που το βιώνουν αυτό είναι ευχαριστημένοι; Μπορεί να δίνουν μάχη για να το αντέξουν, να καταστέλλουν κάθε εσωτερική αντίδραση.

Όσο όμως αυτός καταστέλει με νύχια και με δόντια το θυμικό του κάποιοι πεθαίνουν εξαιτίας του επειδή δεν τους υπερασπίζεται.

Πιστεύεις λοιπόν στην Ανυπακοή.

Δεν πιστεύω στην Ανυπακοή, η κατάσταση απαιτεί Ανυπακοή. Μακάρι να ήταν διαφορετική η κατάσταση και όλοι να είμασταν υπάκουοι και ευνομούμενοι και όλα αυτά τα ωραία – όχι, είμαστε ένα μπουρδέλο και μισό!

Ίσως ο καθένας προσπαθεί απλώς να επιβιώσει ο ίδιος. Και αν πάμε στους καλλιτέχνες, αυτοί προσπαθούν να επιβιώσουν καλλιτεχνικά.

Χέστηκα για την Τέχνη και το Θέατρο όταν γύρω μου οι άνθρωποι πεθαίνουν! Από τη στιγμή που γίνεται ο Ισπανικός Εμφύλιος πρέπει να πας στον Ισπανικό Εμφύλιο!

Έχεις ζηλέψει ποτέ τη ζωή άλλου συγγραφέα; Aς πούμε τον Χέμινγουαίη, αφού ανέφερες τον Ισπανικό Εμφύλιο.

Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις με πρώτη και καλύτερη τον Βιγιόν. Μια χαρούλα ζωή είχε και ο Μπάροουζ.

Tags: Δημήτρης Ζουγκόςσυνέντευξη
">
Previous Post

Με ποιους να πάω διακοπές;

Next Post

Ζαχαροπλαστείο Αθηναία: Παγωμένος πειρασμός

Next Post
ζαχαροπλαστείο Αθηναία

Ζαχαροπλαστείο Αθηναία: Παγωμένος πειρασμός

No Result
View All Result

Τεύχος #120

Join our Newsletter

  • Τρελός παπάς σε βάφτισε: Όταν η έμπνευση φαίνεται από το όνομα

    Τρελός παπάς σε βάφτισε: Όταν η έμπνευση φαίνεται από το όνομα

    376 shares
    Share 150 Tweet 94
  • Ο έρωτας περνάει από… το προφιτερόλ (του Pap Liber)

    368 shares
    Share 147 Tweet 92
  • Ο Βασιλιάς των αρωματικών φυτών: Ο απόλυτος οδηγός για τη φροντίδα του Βασιλικού

    356 shares
    Share 142 Tweet 89
  • Τελικά, ένα τραγούδι προκαλεί ή αποκαλύπτει την μισαναπηρία μιας κοινωνίας;

    345 shares
    Share 138 Tweet 86
  • Νεγκλιζέ: Σας λένε τα κορίτσια του Μάη

    342 shares
    Share 137 Tweet 86
Η Πόλη Ζει

Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

Περιηγηθείτε στο site μας

  • ΑΠΟΨΗ
  • EDITORIAL
  • ΑΝΕΞΗΓΗΤΗ ΠΟΛΗ
  • ΜΙΛΗΣΑΜΕ
  • ΒΙΒΛΙΟ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
  • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
  • ΘΕΑΤΡΟ
  • ΜΟΥΣΙΚΗ
  • ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
  • BREAKTIME
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
  • ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ
  • Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ

Follow Us

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • POV
    • EDITORIAL
      • ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
    • ΑΠΟΨΗ
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ: ΜORE
    • ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
  • PRESS HUB
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΒΙΒΛΙΟ
    • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΜΙΚΡΗ ΦΟΡΜΑ
    • ΦΕΣΤΙΒΑΛ
  • ΜΙΛΗΣΑΜΕ
  • BREAK & MORE
    • BREAKTIME
    • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
    • ΖΩΔΙΑ
    • ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑ
  • CITY GOING OUT
    • JENGA’S MONDAYS
    • SHOPPING
    • TASTE & BOOZE
    • THAT’S MY SPOT
    • ΒΟΛΤΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
    • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
  • WELL BEING
    • ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ
    • ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ
    • ΟΜΟΡΦΙΑ – ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
    • URBAN JUNGLE
    • ΣΠΙΤΙ
    • ΥΓΕΙΑ
  • ΤΕΥΧΗ
    • Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ
    • FREE ATHENS
      • ISSUES
      • Free Athens: Koukaki – Acropolis
      • FEATURED
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΓΡΑΦΟΥΝ
  • ΔΙΑΝΟΜΗ

Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.