fbpx
  • Άποψη
  • Χαρτί
  • Θέμα
  • Μιλήσαμε
  • Βιβλίο
  • Πολιτισμός
  • Έξοδος
  • Άνθρωποι
  • Εκδόσεις Λογότυπο
  • #Breaktime
  • Υγεία
  • ΔΙΑΝΟΜΗ
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη
    Τεχνητή Νοημοσύνη

    Τεχνητή Νοημοσύνη

    πλατεία Αη Γιώργη

    Οι συμπληγάδες, η πλατεία και οι κάτοικοι

    Άμλετ

    Υπάρχει κάτι το σάπιο στο βασίλειο της Δανιμαρκίας

    Το μεγαλείο της γλώσσας

    Το μεγαλείο της γλώσσας

    imera-eutuxias

    Υποχρεωτική ευτυχία, αυτή η μάστιγα.

    Το φίμωτρο

    Το φίμωτρο

    φεμινισμός

    Φεμινισμός/Μετα-Φεμινισμός/4ο Κύμα ή ανθρώπινα δικαιώματα;

    photoshop_tsipras

    Το photoshop στην εποχή της παραπληροφόρησης.

    ρόμποκοπ

    Ρόμποκοπ. Είστε σίγουροι;

    Ορισμένες σκέψεις για συζήτηση

    Ορισμένες σκέψεις για συζήτηση

    H κοινωνία του “Σώπα μη μιλάς”

    H κοινωνία του “Σώπα μη μιλάς”

    lykos

    Ο λύκος μασκαρεμένος σε πρόβατο.

    karydi

    Η τοποθέτηση της Σμαράγδας Καρύδη για τις καταγγελίες στο χώρο του θεάτρου.

    Χαιρέτα μου τον Πλάτανο ή κάθε “χωριό’’ έχει τον Πλάτανό του.

    Χαιρέτα μου τον Πλάτανο ή κάθε “χωριό’’ έχει τον Πλάτανό του.

    KAPITALISMO’ MON AMOUR

    KAPITALISMO’ MON AMOUR

    Να σπάσει το απόστημα, να σταματήσει η εκμετάλλευση και η απαξίωση

    Να σπάσει το απόστημα, να σταματήσει η εκμετάλλευση και η απαξίωση

    πρόβα

    Θέατρο μετά

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • Συνεντεύξεις
    • Τεύχη
    • Φώντας Λάδης
    Μικρές ιστορίες: Σιωπηλά βροχερά απογεύματα, πίσω από κλειστές πόρτες

    Μικρές ιστορίες: Σιωπηλά βροχερά απογεύματα, πίσω από κλειστές πόρτες

    Σέργιος Μοσχονάς: Ο Μεσαίωνας μπροστά στα μάτια μας. Ο Μεσαίωνας αλλιώς.

    Πλατεία Καρύτση: Δολοφονήστε τον υπουργό Δικαιοσύνης!

    Πλατεία Καρύτση: Δολοφονήστε τον υπουργό Δικαιοσύνης!

    Υπάρχει ο λόγ(γ)ος Γκανιάν… πέρα από τα πατώματα και τα ταβάνια *Κοζίνσκι

    Υπάρχει ο λόγ(γ)ος Γκανιάν… πέρα από τα πατώματα και τα ταβάνια *Κοζίνσκι

    Σκέψεις προς σκάπτοντες και σκέπτοντες… | Editorial | Τεύχος 82

    Σκέψεις προς σκάπτοντες και σκέπτοντες… | Editorial | Τεύχος 82

    Η σχολή Themis Fousias K9 είναι ό,τι χρειάζεται μία χώρα που αρχίζει με αλματώδεις ρυθμούς να εντάσσει τους σκύλους στην καθημερινότητά της.

    Η σχολή Themis Fousias K9 είναι ό,τι χρειάζεται μία χώρα που αρχίζει με αλματώδεις ρυθμούς να εντάσσει τους σκύλους στην καθημερινότητά της.

  • Θέμα
    andrianos

    Η Αθήνα του Αδριανού

    Ας μην αφήσουμε να δύσει το ΚΕΘΕΑ

    Ας μην αφήσουμε να δύσει το ΚΕΘΕΑ

    Ξεσκονίζοντας την μόδα!

    Ξεσκονίζοντας την μόδα!

    Ένα σχολείο, μία αυλή και κάποια κοντέινερς.

    Ένα σχολείο, μία αυλή και κάποια κοντέινερς.

    i-psixi-ten-pragmatwn

    Η ψυχή των πραγμάτων

    Το χρονικό του Ever Given, του πλοίου που σταμάτησε το παγκόσμιο εμπόριο

    Το χρονικό του Ever Given, του πλοίου που σταμάτησε το παγκόσμιο εμπόριο

    justice

    Παραγραφή αδικημάτων: Νομικό ψεγάδι ή απόδειξη πολιτισμού;

    Πως μιλάμε στα παιδιά για την 25η Μαρτίου;

    Πως μιλάμε στα παιδιά για την 25η Μαρτίου;

    Τα κουρέλια των Εξαρχείων παίρνουν την γλυκιά ρεβάνς.

    Τα κουρέλια των Εξαρχείων παίρνουν την γλυκιά ρεβάνς.

    πίνακας

    Η μοναξιά της Τρίτης Ηλικίας

    xartis

    ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ: Ο νόμος, η τάξη κι ο λαϊκός περίπατος.

    κλειστή εστίαση

    Το “καραντινάτο” παρόν της εστίασης

    Κι όμως συμβαίνει σε κάθε γωνιά του κόσμου!

    Κι όμως συμβαίνει σε κάθε γωνιά του κόσμου!

    Οι ιερές μητέρες των πολιτισμών

    Οι ιερές μητέρες των πολιτισμών

  • Μιλήσαμε
    Τάκης Βουγιουκλάκης: Η αδερφή μου η Αλίκη! (1ο μέρος)

    Τάκης Βουγιουκλάκης: Η αδερφή μου η Αλίκη! (2ο μέρος)

    Τάκης Βουγιουκλάκης: Η αδερφή μου η Αλίκη! (1ο μέρος)

    Τάκης Βουγιουκλάκης: Η αδερφή μου η Αλίκη! (1ο μέρος)

    vitoratos-sinentefksi

    Ο Γιώργος Βιτωράτος διατηρεί ζωντανή τη μνήμη μιας γυναίκας με τέσσερα ονόματα.

    Ο Δημήτρης Κουρούμπαλης ονειρεύεται “ένα θέατρο πιο δυνατό από διατάγματα και γκλομπ”

    Ο Δημήτρης Κουρούμπαλης ονειρεύεται “ένα θέατρο πιο δυνατό από διατάγματα και γκλομπ”

    kakopoiisi

    Παιδική σεξουαλική κακοποίηση: Πρόληψη πριν την αντιμετώπιση!

    Στρατής Πασχάλης

    Στρατής Πασχάλης: “Η ποίηση δεν είναι μόνο ρομαντική φυγή”

    kwstas-fragkiadakis

    Μιλήσαμε με τον Κώστα Φραγκιαδάκη, εικονογράφο των Μπλεκ και Μικρού Ήρωα.

    Καραγκιόζης Μένια Σπαθάρη Μουσείο Καραγκιόζη

    Καραγκιόζης: ένα θέαμα παντός καιρού | Συνέντευξη με την Μένια Σπαθάρη

    tsolakidis

    jORGO tsolakidis – “Σε κάθε φωτογραφία μου αποτυπώνεται ένα μοναδικό συναίσθημα…”

    Φρόσω Μπενετή

    Η Φρόσω Μπενετή μας συστήνει τη Συνθετική Παιγνιόδραση

    Καραντίνα No 2

    Καραντίνα No 2

    stelios-tsoukias

    Στέλιος Τσουκιάς: Ο μουσικός πίσω από τον «Άγιο Ψεύτη».

    βιασμός νόμος

    Η νομική υπόσταση των βιασμών

    Νίκος Δροσάκης: Χρειάζεται μια επανάσταση πρώτα μέσα μας!

    Νίκος Δροσάκης: Χρειάζεται μια επανάσταση πρώτα μέσα μας!

    skandalis

    Μία συνέντευξη για την ημερολογιακή έκφανση του Έρωτα, με τον Γιώργο Σκανδάλη.

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις
    8 βιβλία που απαγορεύτηκαν επειδή θεωρήθηκαν επικίνδυνα

    8 βιβλία που απαγορεύτηκαν επειδή θεωρήθηκαν επικίνδυνα

    Κυκλοφόρησε το δίτομο έργο του Νίκου Παναγιωτόπουλου «Για την Ελλάδα του’ 21»

    Κυκλοφόρησε το δίτομο έργο του Νίκου Παναγιωτόπουλου «Για την Ελλάδα του’ 21»

    ekdoseiskampyli

    Νέα βιβλία από τις Εκδόσεις Καμπύλη.

    Χρήστος Οικονόμου

    Για τον Χρήστο Οικονόμου τα βιβλία είναι ζωντανοί οργανισμοί

    h-gynaika-me-ta-4-onomata

    «Η Γυναίκα με τα Τέσσερα Ονόματα» του Γιώργου Βιτωράτου | Εκδόσεις Άρτεμις

    tim-weaver

    Στις Ράγες των Νεκρών (The Dead Tracks), του Tim Weaver | Εκδόσεις BELL

    εξώφυλλο

    Λύω, σιωπή! | Mark Christopher da Costa | Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή

    xronis_missios_cover

    “Χαμογέλα, ρε… τι σου ζητάνε;” Χρόνης Μίσσιος | Σταύρος Μπουγκάς

    never-cover-ken-follett

    Νέο μυθιστόρημα-έκπληξη του Ken Follett τον Νοέμβριο του 2021 | Εκδόσεις BELL

    anoixi-myalou

    «άνοιξη μυαλού»: Ένας ύμνος για τη Ζωή που από παντού αντηχεί, «Βάστα, ρε!»

    Το πηγάδι του Ναστάση

    “Το πηγάδι του Ναστάση” μας ταξιδεύει στην ελληνική επαρχία

    to-diko-tis-dwmatio-cover

    Γιάννης Λασπιάς – Το δικό της δωμάτιο | Κάπα Εκδοτική

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
    tasos-kourakis-parousiasi-ianos

    IANOS: Διαδικτυακή παρουσίαση βιβλίου του Τάσου Κουράκη «Ποιήματα 1995 – 2020»

    exarcheia

    ​Διαδικτυακή παρουσίαση με θέμα: «Περπατώντας στα Εξάρχεια».

    sti-diapaswn-martios

    Στη Διαπασών…

    istories-antikeimenwn

    Οι «Ιστορίες Αντικειμένων» επιστρέφουν στο Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

    texnopolis-jazz-festival

    20th Athens Technopolis Jazz Festival * hybrid edition

    taxidia-IANOS

    «Ταξίδια» – IANOS| Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2021

    epigrafiko-mouseio

    Το ΕΠΙΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ και τα Εξάρχεια

    Tania-Tsanaklidou

    Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια: Τάνια Τσανακλίδου

    sto-gypso

    Τέσσερα Βραβεία και μια τιμητική μνεία για την ταινία «Στο Γύψο».

    IANOS-ekdilwsi

    IANOS | Διαδικτυακή παρουσίαση του βιβλίου: «Κρύο Δέρμα» της Κικής Τσιλιγγερίδου

    kadinsky

    Βασίλι Καντίνσκι, 1925.

    «Η Εποχή των ηρώων» οn demand!

    «Η Εποχή των ηρώων» οn demand!

    ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ | YOUTUBE LIVE ΣΑΒΒΑΣ ΠΑΤΣΑΛΙΔΗΣ | ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ ΙΙ | UNIVERSITY STUDIO PRESS

    ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ | YOUTUBE LIVE ΣΑΒΒΑΣ ΠΑΤΣΑΛΙΔΗΣ | ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ ΙΙ | UNIVERSITY STUDIO PRESS

    semina-digeni

    Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια: Σεμίνα Διγενή

    ianos

    IANOS | Διαδικτυακή παρουσίαση του βιβλίου «Ελληνισμός και ελλαδικό κράτος. Δύο αιώνες αντιμαχίας 1821-2021»

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας
    μπούφαλος

    “Μπούφαλος”: Όλη η Κυψέλη μονολογεί “Με τα χέρια μάνα μου!”

    criterium

    Criterium: στο Νέο Ηράκλειο θα βρεις τα πάντα για το ποδήλατο

    πρίγκιπας

    Πρίγκιπας Streetfood

    Δώρα για εσάς και τους φίλους σας!

    Δώρα για εσάς και τους φίλους σας!

    Κάνει κρύο, καιρός για…γλυκό!

    Κάνει κρύο, καιρός για…γλυκό!

    Amazing Chocolate: Ένα ζαχαροπλαστείο όνομα και πράμα!

    Amazing Chocolate: Ένα ζαχαροπλαστείο όνομα και πράμα!

    Ζαχαροπλαστείο Πετέκ: Η γλυκιά φωλιά της πλατείας Βικτωρίας

    Ζαχαροπλαστείο Πετέκ: Η γλυκιά φωλιά της πλατείας Βικτωρίας

    Από το 1967 η «Αθηναία» μας κακομαθαίνει με τα γλυκά της

    Από το 1967 η «Αθηναία» μας κακομαθαίνει με τα γλυκά της

    Αγαπημένο μου delivery…

    Αγαπημένο μου delivery…

    Η Ροζαλία μας συστήνει την ελληνική κουζίνα στα καλύτερά της!

    Η Ροζαλία μας συστήνει την ελληνική κουζίνα στα καλύτερά της!

    Μετρώντας Χιλιόμετρα: Φιγούρες στον δρόμο

    Εδώ και σχεδόν 40 χρόνια το ψητοπωλείο ο Γιώργος σερβίρει το σωστό ελληνικό σουβλάκι

    Οι Νοστιμιές της Μαίρης: Σπιτικό φαγητό που έρχεται στην πόρτα μας!

    Οι Νοστιμιές της Μαίρης: Σπιτικό φαγητό που έρχεται στην πόρτα μας!

    ραδιουργίες

    Οι Ραδιουργίες, το αγαπημένο μας στέκι, πλέον έρχεται σπίτι μας!

    croissant

    Θα θέλατε ένα φρεσκοψημένο κρουασάν με τον καφέ σας;

    food

    Το φαγητό είναι σαν το σεξ! Όλοι νομίζουν ότι κάνουν το καλύτερο…

    eshop

    Ανακαλύψτε μοναδικά αντικείμενα στο e-shop του Βιομηχανικού Μουσείου Φωταερίου

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!
    Μικρές ιστορίες: Σιωπηλά βροχερά απογεύματα, πίσω από κλειστές πόρτες

    Μικρές ιστορίες: Σιωπηλά βροχερά απογεύματα, πίσω από κλειστές πόρτες

    Xάος αναρχία σαπούνι [une epoque dadaesque – erotikon]

    Xάος αναρχία σαπούνι [une epoque dadaesque – erotikon]

    kwstilata

    Ψηλά στην Κωστηλάτα

    mpatsoi-giatroi

    Το σύνθημα της πανδημίας.

    ελληνική σημαία

    Γαλανόλευκη

    lefteria-se-olous

    «Λευτεριά σε όλους μας».

    Kουρδισμένα πορτοκαλί [the divide]

    Kουρδισμένα πορτοκαλί [the divide]

    lies

    Ζώντας με ψέματα…ή… πες μου το καλύτερο ψέμα!

    Επόμενος σταθμός «Αχαρνών»*

    Επόμενος σταθμός «Αχαρνών»*

  • Εκδόσεις Λογότυπο
    Ανεξήγητη πόλη

    Ανεξήγητη πόλη | Θανάσης Βέμπος

    Στα νερά της Μεσογείου

    Στα νερά της Μεσογείου | Νίκος Γ. Μοσχονάς

    Θύελλα και ορμή

    Θύελλα και ορμή | Χρύσανθος Ξάνθης

    Παραμύθια λαϊκά βγαλμένα απ' της ζωής το αχ

    Παραμύθια λαϊκά βγαλμένα απ’ της ζωής το αχ | Δημήτρης Β. Προύσαλης

    Οι ερωσυλίες της Ερωφίλης

    Οι Ερωσυλίες της Ερωφίλης | Γιώργος Σκανδάλης

  • #Breaktime
    Ασύμμετρες σχέσεις

    Ασύμμετρες σχέσεις

    Ο Απρίλης είναι αναιδής!

    Ο Απρίλης είναι αναιδής!

    Mary Ellen Wilson: Το κορίτσι που έγινε σύμβολο κατά της παιδικής κακοποίησης

    Mary Ellen Wilson: Το κορίτσι που έγινε σύμβολο κατά της παιδικής κακοποίησης

    bradpitt-zampetas

    Το Καφενείο των Σελέμπριτιζ

    … Παρέλαση…  25η Μαρτίου 2021…

    … Παρέλαση… 25η Μαρτίου 2021…

    επανάσταση

    Επανάσταση: Ψάχνοντας το … νόημα στον κόσμο της Βαβέλ

    thetiki-energeia

    8 +1 τρόποι να βελτιώσετε τη διάθεσή σας

    Δύο επιστροφές επάνω [elevate]

    Δύο επιστροφές επάνω [elevate]

    tragoudi-imera-gynaikas

    «Το άριστα δέκα»: Ένα τραγούδι για την Γυναίκα.

    epikindynes-apostoles

    Επικίνδυνες αποστολές δια χειρός Έλον Μάσκ.

    Γεράκι

    Η… Άγρια Ζωή της Πόλης

    χρόνος στο instagram

    Περνάς πολύ χρόνο στο Instagram; Αυτή η έρευνα σε ενδιαφέρει!

    τι φορούσαν το 1821

    Τι φορούσαν τα κορίτσια του 1821;

    Χιόνι στο κέντρο της πόλης [τώρα αρχίζω να θυμάμαι]

    Χιόνι στο κέντρο της πόλης [τώρα αρχίζω να θυμάμαι]

    sofia_vempo

    «Εικόνα σου είμαι κοινωνία, και σου μοιάζω»

    David  Bowie: Ένας μύθος μια πραγματικότητα

    David Bowie: Ένας μύθος μια πραγματικότητα

    «Κορώνα ή γράμματα;»

    «Κορώνα ή γράμματα;»

  • Υγεία
    Health Diary: Οι συνήθειες που νομίζεις ότι μειώνουν το άγχος αλλά στην πραγματικότητα το εντείνουν

    Health Diary: Οι συνήθειες που νομίζεις ότι μειώνουν το άγχος αλλά στην πραγματικότητα το εντείνουν

    self-test

    Τα Δημοτικά Ιατρεία του Δήμου Αθηναίων σας μαθαίνουν να κάνετε με ασφάλεια και εγκυρότητα τα self test

    ethelontiki-aimodosia

    Εθελοντική αιμοδοσία στις 8 Απριλίου από τον Δήμο Αθηναίων.

    webinar

    Webinar: “Στηρίζοντας τη γυναίκα με καρκίνο μαστού ή γυναικολογικό καρκίνο: Ο ρόλος της οικογένειας”

    koinwniko-odontiatreio

    Πολύτιμες υπηρεσίες οδοντιατρικής φροντίδας στο Κοινωνικό Οδοντιατρείο του Δήμου Αθηναίων.

    psyxiki-anthektikotita

    Ψυχική Ανθεκτικότητα & Covid-19: Οι επιπτώσεις στην Οικογένεια.

    Λατρεύεις τον μαραθώνιο σειρών και ταινιών; Δες πώς μπορεί να σου γυρίσει μπούμερανγκ

    Λατρεύεις τον μαραθώνιο σειρών και ταινιών; Δες πώς μπορεί να σου γυρίσει μπούμερανγκ

    Δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο «COVID-19: Εμβολιασμός & Καρκίνος Μαστού»

    Δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο «COVID-19: Εμβολιασμός & Καρκίνος Μαστού»

    αγκαλιά

    Αγκάλιασέ με

  • ΔΙΑΝΟΜΗ
No Result
View All Result
  • Άποψη
    Τεχνητή Νοημοσύνη

    Τεχνητή Νοημοσύνη

    πλατεία Αη Γιώργη

    Οι συμπληγάδες, η πλατεία και οι κάτοικοι

    Άμλετ

    Υπάρχει κάτι το σάπιο στο βασίλειο της Δανιμαρκίας

    Το μεγαλείο της γλώσσας

    Το μεγαλείο της γλώσσας

    imera-eutuxias

    Υποχρεωτική ευτυχία, αυτή η μάστιγα.

    Το φίμωτρο

    Το φίμωτρο

    φεμινισμός

    Φεμινισμός/Μετα-Φεμινισμός/4ο Κύμα ή ανθρώπινα δικαιώματα;

    photoshop_tsipras

    Το photoshop στην εποχή της παραπληροφόρησης.

    ρόμποκοπ

    Ρόμποκοπ. Είστε σίγουροι;

    Ορισμένες σκέψεις για συζήτηση

    Ορισμένες σκέψεις για συζήτηση

    H κοινωνία του “Σώπα μη μιλάς”

    H κοινωνία του “Σώπα μη μιλάς”

    lykos

    Ο λύκος μασκαρεμένος σε πρόβατο.

    karydi

    Η τοποθέτηση της Σμαράγδας Καρύδη για τις καταγγελίες στο χώρο του θεάτρου.

    Χαιρέτα μου τον Πλάτανο ή κάθε “χωριό’’ έχει τον Πλάτανό του.

    Χαιρέτα μου τον Πλάτανο ή κάθε “χωριό’’ έχει τον Πλάτανό του.

    KAPITALISMO’ MON AMOUR

    KAPITALISMO’ MON AMOUR

    Να σπάσει το απόστημα, να σταματήσει η εκμετάλλευση και η απαξίωση

    Να σπάσει το απόστημα, να σταματήσει η εκμετάλλευση και η απαξίωση

    πρόβα

    Θέατρο μετά

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • Συνεντεύξεις
    • Τεύχη
    • Φώντας Λάδης
    Μικρές ιστορίες: Σιωπηλά βροχερά απογεύματα, πίσω από κλειστές πόρτες

    Μικρές ιστορίες: Σιωπηλά βροχερά απογεύματα, πίσω από κλειστές πόρτες

    Σέργιος Μοσχονάς: Ο Μεσαίωνας μπροστά στα μάτια μας. Ο Μεσαίωνας αλλιώς.

    Πλατεία Καρύτση: Δολοφονήστε τον υπουργό Δικαιοσύνης!

    Πλατεία Καρύτση: Δολοφονήστε τον υπουργό Δικαιοσύνης!

    Υπάρχει ο λόγ(γ)ος Γκανιάν… πέρα από τα πατώματα και τα ταβάνια *Κοζίνσκι

    Υπάρχει ο λόγ(γ)ος Γκανιάν… πέρα από τα πατώματα και τα ταβάνια *Κοζίνσκι

    Σκέψεις προς σκάπτοντες και σκέπτοντες… | Editorial | Τεύχος 82

    Σκέψεις προς σκάπτοντες και σκέπτοντες… | Editorial | Τεύχος 82

    Η σχολή Themis Fousias K9 είναι ό,τι χρειάζεται μία χώρα που αρχίζει με αλματώδεις ρυθμούς να εντάσσει τους σκύλους στην καθημερινότητά της.

    Η σχολή Themis Fousias K9 είναι ό,τι χρειάζεται μία χώρα που αρχίζει με αλματώδεις ρυθμούς να εντάσσει τους σκύλους στην καθημερινότητά της.

  • Θέμα
    andrianos

    Η Αθήνα του Αδριανού

    Ας μην αφήσουμε να δύσει το ΚΕΘΕΑ

    Ας μην αφήσουμε να δύσει το ΚΕΘΕΑ

    Ξεσκονίζοντας την μόδα!

    Ξεσκονίζοντας την μόδα!

    Ένα σχολείο, μία αυλή και κάποια κοντέινερς.

    Ένα σχολείο, μία αυλή και κάποια κοντέινερς.

    i-psixi-ten-pragmatwn

    Η ψυχή των πραγμάτων

    Το χρονικό του Ever Given, του πλοίου που σταμάτησε το παγκόσμιο εμπόριο

    Το χρονικό του Ever Given, του πλοίου που σταμάτησε το παγκόσμιο εμπόριο

    justice

    Παραγραφή αδικημάτων: Νομικό ψεγάδι ή απόδειξη πολιτισμού;

    Πως μιλάμε στα παιδιά για την 25η Μαρτίου;

    Πως μιλάμε στα παιδιά για την 25η Μαρτίου;

    Τα κουρέλια των Εξαρχείων παίρνουν την γλυκιά ρεβάνς.

    Τα κουρέλια των Εξαρχείων παίρνουν την γλυκιά ρεβάνς.

    πίνακας

    Η μοναξιά της Τρίτης Ηλικίας

    xartis

    ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ: Ο νόμος, η τάξη κι ο λαϊκός περίπατος.

    κλειστή εστίαση

    Το “καραντινάτο” παρόν της εστίασης

    Κι όμως συμβαίνει σε κάθε γωνιά του κόσμου!

    Κι όμως συμβαίνει σε κάθε γωνιά του κόσμου!

    Οι ιερές μητέρες των πολιτισμών

    Οι ιερές μητέρες των πολιτισμών

  • Μιλήσαμε
    Τάκης Βουγιουκλάκης: Η αδερφή μου η Αλίκη! (1ο μέρος)

    Τάκης Βουγιουκλάκης: Η αδερφή μου η Αλίκη! (2ο μέρος)

    Τάκης Βουγιουκλάκης: Η αδερφή μου η Αλίκη! (1ο μέρος)

    Τάκης Βουγιουκλάκης: Η αδερφή μου η Αλίκη! (1ο μέρος)

    vitoratos-sinentefksi

    Ο Γιώργος Βιτωράτος διατηρεί ζωντανή τη μνήμη μιας γυναίκας με τέσσερα ονόματα.

    Ο Δημήτρης Κουρούμπαλης ονειρεύεται “ένα θέατρο πιο δυνατό από διατάγματα και γκλομπ”

    Ο Δημήτρης Κουρούμπαλης ονειρεύεται “ένα θέατρο πιο δυνατό από διατάγματα και γκλομπ”

    kakopoiisi

    Παιδική σεξουαλική κακοποίηση: Πρόληψη πριν την αντιμετώπιση!

    Στρατής Πασχάλης

    Στρατής Πασχάλης: “Η ποίηση δεν είναι μόνο ρομαντική φυγή”

    kwstas-fragkiadakis

    Μιλήσαμε με τον Κώστα Φραγκιαδάκη, εικονογράφο των Μπλεκ και Μικρού Ήρωα.

    Καραγκιόζης Μένια Σπαθάρη Μουσείο Καραγκιόζη

    Καραγκιόζης: ένα θέαμα παντός καιρού | Συνέντευξη με την Μένια Σπαθάρη

    tsolakidis

    jORGO tsolakidis – “Σε κάθε φωτογραφία μου αποτυπώνεται ένα μοναδικό συναίσθημα…”

    Φρόσω Μπενετή

    Η Φρόσω Μπενετή μας συστήνει τη Συνθετική Παιγνιόδραση

    Καραντίνα No 2

    Καραντίνα No 2

    stelios-tsoukias

    Στέλιος Τσουκιάς: Ο μουσικός πίσω από τον «Άγιο Ψεύτη».

    βιασμός νόμος

    Η νομική υπόσταση των βιασμών

    Νίκος Δροσάκης: Χρειάζεται μια επανάσταση πρώτα μέσα μας!

    Νίκος Δροσάκης: Χρειάζεται μια επανάσταση πρώτα μέσα μας!

    skandalis

    Μία συνέντευξη για την ημερολογιακή έκφανση του Έρωτα, με τον Γιώργο Σκανδάλη.

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις
    8 βιβλία που απαγορεύτηκαν επειδή θεωρήθηκαν επικίνδυνα

    8 βιβλία που απαγορεύτηκαν επειδή θεωρήθηκαν επικίνδυνα

    Κυκλοφόρησε το δίτομο έργο του Νίκου Παναγιωτόπουλου «Για την Ελλάδα του’ 21»

    Κυκλοφόρησε το δίτομο έργο του Νίκου Παναγιωτόπουλου «Για την Ελλάδα του’ 21»

    ekdoseiskampyli

    Νέα βιβλία από τις Εκδόσεις Καμπύλη.

    Χρήστος Οικονόμου

    Για τον Χρήστο Οικονόμου τα βιβλία είναι ζωντανοί οργανισμοί

    h-gynaika-me-ta-4-onomata

    «Η Γυναίκα με τα Τέσσερα Ονόματα» του Γιώργου Βιτωράτου | Εκδόσεις Άρτεμις

    tim-weaver

    Στις Ράγες των Νεκρών (The Dead Tracks), του Tim Weaver | Εκδόσεις BELL

    εξώφυλλο

    Λύω, σιωπή! | Mark Christopher da Costa | Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή

    xronis_missios_cover

    “Χαμογέλα, ρε… τι σου ζητάνε;” Χρόνης Μίσσιος | Σταύρος Μπουγκάς

    never-cover-ken-follett

    Νέο μυθιστόρημα-έκπληξη του Ken Follett τον Νοέμβριο του 2021 | Εκδόσεις BELL

    anoixi-myalou

    «άνοιξη μυαλού»: Ένας ύμνος για τη Ζωή που από παντού αντηχεί, «Βάστα, ρε!»

    Το πηγάδι του Ναστάση

    “Το πηγάδι του Ναστάση” μας ταξιδεύει στην ελληνική επαρχία

    to-diko-tis-dwmatio-cover

    Γιάννης Λασπιάς – Το δικό της δωμάτιο | Κάπα Εκδοτική

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
    tasos-kourakis-parousiasi-ianos

    IANOS: Διαδικτυακή παρουσίαση βιβλίου του Τάσου Κουράκη «Ποιήματα 1995 – 2020»

    exarcheia

    ​Διαδικτυακή παρουσίαση με θέμα: «Περπατώντας στα Εξάρχεια».

    sti-diapaswn-martios

    Στη Διαπασών…

    istories-antikeimenwn

    Οι «Ιστορίες Αντικειμένων» επιστρέφουν στο Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

    texnopolis-jazz-festival

    20th Athens Technopolis Jazz Festival * hybrid edition

    taxidia-IANOS

    «Ταξίδια» – IANOS| Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2021

    epigrafiko-mouseio

    Το ΕΠΙΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ και τα Εξάρχεια

    Tania-Tsanaklidou

    Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια: Τάνια Τσανακλίδου

    sto-gypso

    Τέσσερα Βραβεία και μια τιμητική μνεία για την ταινία «Στο Γύψο».

    IANOS-ekdilwsi

    IANOS | Διαδικτυακή παρουσίαση του βιβλίου: «Κρύο Δέρμα» της Κικής Τσιλιγγερίδου

    kadinsky

    Βασίλι Καντίνσκι, 1925.

    «Η Εποχή των ηρώων» οn demand!

    «Η Εποχή των ηρώων» οn demand!

    ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ | YOUTUBE LIVE ΣΑΒΒΑΣ ΠΑΤΣΑΛΙΔΗΣ | ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ ΙΙ | UNIVERSITY STUDIO PRESS

    ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ | YOUTUBE LIVE ΣΑΒΒΑΣ ΠΑΤΣΑΛΙΔΗΣ | ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ ΙΙ | UNIVERSITY STUDIO PRESS

    semina-digeni

    Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια: Σεμίνα Διγενή

    ianos

    IANOS | Διαδικτυακή παρουσίαση του βιβλίου «Ελληνισμός και ελλαδικό κράτος. Δύο αιώνες αντιμαχίας 1821-2021»

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας
    μπούφαλος

    “Μπούφαλος”: Όλη η Κυψέλη μονολογεί “Με τα χέρια μάνα μου!”

    criterium

    Criterium: στο Νέο Ηράκλειο θα βρεις τα πάντα για το ποδήλατο

    πρίγκιπας

    Πρίγκιπας Streetfood

    Δώρα για εσάς και τους φίλους σας!

    Δώρα για εσάς και τους φίλους σας!

    Κάνει κρύο, καιρός για…γλυκό!

    Κάνει κρύο, καιρός για…γλυκό!

    Amazing Chocolate: Ένα ζαχαροπλαστείο όνομα και πράμα!

    Amazing Chocolate: Ένα ζαχαροπλαστείο όνομα και πράμα!

    Ζαχαροπλαστείο Πετέκ: Η γλυκιά φωλιά της πλατείας Βικτωρίας

    Ζαχαροπλαστείο Πετέκ: Η γλυκιά φωλιά της πλατείας Βικτωρίας

    Από το 1967 η «Αθηναία» μας κακομαθαίνει με τα γλυκά της

    Από το 1967 η «Αθηναία» μας κακομαθαίνει με τα γλυκά της

    Αγαπημένο μου delivery…

    Αγαπημένο μου delivery…

    Η Ροζαλία μας συστήνει την ελληνική κουζίνα στα καλύτερά της!

    Η Ροζαλία μας συστήνει την ελληνική κουζίνα στα καλύτερά της!

    Μετρώντας Χιλιόμετρα: Φιγούρες στον δρόμο

    Εδώ και σχεδόν 40 χρόνια το ψητοπωλείο ο Γιώργος σερβίρει το σωστό ελληνικό σουβλάκι

    Οι Νοστιμιές της Μαίρης: Σπιτικό φαγητό που έρχεται στην πόρτα μας!

    Οι Νοστιμιές της Μαίρης: Σπιτικό φαγητό που έρχεται στην πόρτα μας!

    ραδιουργίες

    Οι Ραδιουργίες, το αγαπημένο μας στέκι, πλέον έρχεται σπίτι μας!

    croissant

    Θα θέλατε ένα φρεσκοψημένο κρουασάν με τον καφέ σας;

    food

    Το φαγητό είναι σαν το σεξ! Όλοι νομίζουν ότι κάνουν το καλύτερο…

    eshop

    Ανακαλύψτε μοναδικά αντικείμενα στο e-shop του Βιομηχανικού Μουσείου Φωταερίου

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!
    Μικρές ιστορίες: Σιωπηλά βροχερά απογεύματα, πίσω από κλειστές πόρτες

    Μικρές ιστορίες: Σιωπηλά βροχερά απογεύματα, πίσω από κλειστές πόρτες

    Xάος αναρχία σαπούνι [une epoque dadaesque – erotikon]

    Xάος αναρχία σαπούνι [une epoque dadaesque – erotikon]

    kwstilata

    Ψηλά στην Κωστηλάτα

    mpatsoi-giatroi

    Το σύνθημα της πανδημίας.

    ελληνική σημαία

    Γαλανόλευκη

    lefteria-se-olous

    «Λευτεριά σε όλους μας».

    Kουρδισμένα πορτοκαλί [the divide]

    Kουρδισμένα πορτοκαλί [the divide]

    lies

    Ζώντας με ψέματα…ή… πες μου το καλύτερο ψέμα!

    Επόμενος σταθμός «Αχαρνών»*

    Επόμενος σταθμός «Αχαρνών»*

  • Εκδόσεις Λογότυπο
    Ανεξήγητη πόλη

    Ανεξήγητη πόλη | Θανάσης Βέμπος

    Στα νερά της Μεσογείου

    Στα νερά της Μεσογείου | Νίκος Γ. Μοσχονάς

    Θύελλα και ορμή

    Θύελλα και ορμή | Χρύσανθος Ξάνθης

    Παραμύθια λαϊκά βγαλμένα απ' της ζωής το αχ

    Παραμύθια λαϊκά βγαλμένα απ’ της ζωής το αχ | Δημήτρης Β. Προύσαλης

    Οι ερωσυλίες της Ερωφίλης

    Οι Ερωσυλίες της Ερωφίλης | Γιώργος Σκανδάλης

  • #Breaktime
    Ασύμμετρες σχέσεις

    Ασύμμετρες σχέσεις

    Ο Απρίλης είναι αναιδής!

    Ο Απρίλης είναι αναιδής!

    Mary Ellen Wilson: Το κορίτσι που έγινε σύμβολο κατά της παιδικής κακοποίησης

    Mary Ellen Wilson: Το κορίτσι που έγινε σύμβολο κατά της παιδικής κακοποίησης

    bradpitt-zampetas

    Το Καφενείο των Σελέμπριτιζ

    … Παρέλαση…  25η Μαρτίου 2021…

    … Παρέλαση… 25η Μαρτίου 2021…

    επανάσταση

    Επανάσταση: Ψάχνοντας το … νόημα στον κόσμο της Βαβέλ

    thetiki-energeia

    8 +1 τρόποι να βελτιώσετε τη διάθεσή σας

    Δύο επιστροφές επάνω [elevate]

    Δύο επιστροφές επάνω [elevate]

    tragoudi-imera-gynaikas

    «Το άριστα δέκα»: Ένα τραγούδι για την Γυναίκα.

    epikindynes-apostoles

    Επικίνδυνες αποστολές δια χειρός Έλον Μάσκ.

    Γεράκι

    Η… Άγρια Ζωή της Πόλης

    χρόνος στο instagram

    Περνάς πολύ χρόνο στο Instagram; Αυτή η έρευνα σε ενδιαφέρει!

    τι φορούσαν το 1821

    Τι φορούσαν τα κορίτσια του 1821;

    Χιόνι στο κέντρο της πόλης [τώρα αρχίζω να θυμάμαι]

    Χιόνι στο κέντρο της πόλης [τώρα αρχίζω να θυμάμαι]

    sofia_vempo

    «Εικόνα σου είμαι κοινωνία, και σου μοιάζω»

    David  Bowie: Ένας μύθος μια πραγματικότητα

    David Bowie: Ένας μύθος μια πραγματικότητα

    «Κορώνα ή γράμματα;»

    «Κορώνα ή γράμματα;»

  • Υγεία
    Health Diary: Οι συνήθειες που νομίζεις ότι μειώνουν το άγχος αλλά στην πραγματικότητα το εντείνουν

    Health Diary: Οι συνήθειες που νομίζεις ότι μειώνουν το άγχος αλλά στην πραγματικότητα το εντείνουν

    self-test

    Τα Δημοτικά Ιατρεία του Δήμου Αθηναίων σας μαθαίνουν να κάνετε με ασφάλεια και εγκυρότητα τα self test

    ethelontiki-aimodosia

    Εθελοντική αιμοδοσία στις 8 Απριλίου από τον Δήμο Αθηναίων.

    webinar

    Webinar: “Στηρίζοντας τη γυναίκα με καρκίνο μαστού ή γυναικολογικό καρκίνο: Ο ρόλος της οικογένειας”

    koinwniko-odontiatreio

    Πολύτιμες υπηρεσίες οδοντιατρικής φροντίδας στο Κοινωνικό Οδοντιατρείο του Δήμου Αθηναίων.

    psyxiki-anthektikotita

    Ψυχική Ανθεκτικότητα & Covid-19: Οι επιπτώσεις στην Οικογένεια.

    Λατρεύεις τον μαραθώνιο σειρών και ταινιών; Δες πώς μπορεί να σου γυρίσει μπούμερανγκ

    Λατρεύεις τον μαραθώνιο σειρών και ταινιών; Δες πώς μπορεί να σου γυρίσει μπούμερανγκ

    Δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο «COVID-19: Εμβολιασμός & Καρκίνος Μαστού»

    Δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο «COVID-19: Εμβολιασμός & Καρκίνος Μαστού»

    αγκαλιά

    Αγκάλιασέ με

  • ΔΙΑΝΟΜΗ
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Ζουγκός Ζαχαρακης

Αριστερά: Κώστας Ζαχαράκης Δεξιά: Δημήτρης Ζουγκός

Συζήτηση με τον Δημήτρη Ζουγκό

Κώστας Ζαχαράκης από Κώστας Ζαχαράκης
9 μήνες ago
στην κατηγορία Main Slider, Μιλήσαμε
355
SHARES
2.7k
Προβολές
Share on FacebookShare on Twitter
Με έναν τόσο ταλαντούχο άνθρωπο μόνο απρόβλεπτες συζητήσεις αξίζει να κάνεις. Στο τηλεφώνημα που προηγήθηκε της συνέντευξης μου ζήτησε να έρθω δίχως προκάτ ερωτήσεις. Το έκανα και προέκυψε μια κουβέντα-ποταμός η οποία δεν γίνεται να καταγραφεί εξ ολοκλήρου. Είπε κι άλλα εκτός από αυτά που θα διαβάσετε. Όταν τον ρώτησα που θα ήθελε να δίνονται τα έσοδα από τα έργα του σε περίπτωση που πεθάνει απάντησε «στη Γιάννα Αγγελοπούλου Δασκαλάκη». Και φαινόταν ειλικρινής.
Δημήτρη βρισκόμαστε για καφέ στην Κυψέλη -στο μέσον ενός πολύ δύσκολου καλοκαιριού- κι απ` ότι ξέρω τα τελευταία χρόνια συνηθίζεις να μένεις σε περιοχές όπως Πατήσια, Κυψέλη κτλ. Τι σ` αρέσει στην από δω πλευρά της Αθήνας;

Δεν έχει σημασία η περιοχή, σημασία έχει που μπορείς να ζήσεις, τίποτα περισσότερο.

Απλά είναι για σένα πιο εύκολο να επιβιώσεις εδώ;

Προφανώς. Επίσης είναι κέντρο οπότε έχεις αρκετά εύκολη πρόσβαση σε διάφορα μέρη.

Η ελληνική Βικιπαίδεια έδωσε ως ημερομηνία θανάτου σου τις 16 Ιούλη του `20. Εγώ μάλιστα έσπευσα την άλλη μέρα να σου κάνω έναν μίνι επικήδειο στο facebook. Το έκανε κάποιος για να σε πειράξει; Τι παίχτηκε;

Η τυχαιότητα έχει έναν μοναδικό τρόπο να επαναλαμβάνεται και καμιά φορά να επιβεβαιώνεται κιόλας.

Μα γιατί σου αρέσει να μιλάς αινιγματικά; Διαβάζοντας κανείς συνεντεύξεις σου νομίζει πως μιλά με έναν καταραμένο ποιητή…

Αυτό είναι κάτι το οποίο μόνο οι άλλοι μπορούν να στο αποδώσουν.

Γιατί όμως τόσος μηδενισμός;

Ο μηδενισμός δεν προέρχεται μέσα από σένα αλλά από αυτό που υπάρχει γύρω σου. Στη δική μου περίπτωση ό,τι βλέπουν τα μάτια μου γύρω μου αγγίζει το μηδέν.

Η αλήθεια είναι πως ζούμε μια απίστευτα δύσκολη εποχή. Συμπληρώνουμε μια δεκαετία κρίσης, εδώ και μήνες παλεύουμε με τον κορονοιό, τώρα τα ελληνοτουρκικά… Το καλοκαίρι του `20 το λες φρίκη.

Γενικά είναι δύσκολο να επιβιώσεις οπουδήποτε το καλοκαίρι. Σε οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη.

Γιατί ειδικά το καλοκαίρι;

Γιατί το καλοκαίρι είναι η εποχή που αν είσαι δημιουργός δεν γίνεται και δεν συμβαίνει τίποτα.

Η πιο καλή σου εποχή για να γράφεις ποια είναι;

Ήταν -γιατί πλέον δεν γράφω- τυχαίες εποχές, πάντως όχι καλοκαίρι.

Πως γράφει ο Ζουγκός; Μας δίνεις ένα θεατρικό έργο ας πούμε. Πως ξεκινάει αυτή η διαδικασία και πως διεκπεραιώνεται; Μου έχεις πει πως για όσο γράφεις ένα συγκεκριμένο έργο ακούς το ίδιο τραγούδι.

Μπορεί να είναι ένα τραγούδι ή μια μελωδία. Διαρκεί όσο διαρκεί και το έργο που γράφω είτε πρόκειται για μυθιστόρημα είτε για θεατρικό έργο κτλ. Διασφαλίζει πως συντηρείς την ίδια ψυχική διάθεση, το ίδιο συναίσθημα.

Δηλαδή αν ένα θεατρικό έργο το γράφεις 5 ώρες τη μέρα για 5 μήνες;

Ακούω 5 ώρες τη μέρα για 5 μήνες το ίδιο τραγούδι.

Πλάκα κάνεις!

Μπορεί και όλη τη μέρα να το ακούω. Η συγγραφή δεν είναι αυτές οι 5 ώρες, η συγγραφή δεν σημαίνει «γράφω». Σημαίνει σκέφτομαι ακόμα κι όταν κοιμάμαι. Οι ώρες της κατάθεσης στο χαρτί είναι μια απλή χειρωνακτική εργασία.

Είναι σα να μου λες πως γράφεις «24 ώρες το 24ωρο».

Δεν υπάρχει καν ύπνος, κοιμάσαι με ανοιχτά τα μάτια. Συνεχίζει το έργο και δουλεύει.

Όταν ξεκινάς να γράφεις το έχεις ήδη το έργο μέσα σου;

Ναι, απόλυτα.

Ξέρεις τι θα γράψεις;

Απόλυτα. Το έργο δεν με κατευθύνει. Η συγγραφή δεν είναι μια δημιουργική διεργασία που ξεκινά με το που αρχίζεις να γράφεις. Όταν αρχίζεις να γράφεις ξεκινά μια κουραστική, πολλές φορές αηδιαστική εργασία, γιατί έχει τελειώσει αυτό μέσα σου και συ απλά πρέπει να το καταθέσεις. Είναι σαν να `χεις ζήσει μια ιστορία και να πρέπει να τη λες σε έναν τρίτο, μετά σε έναν τέταρτο, σε έναν πέμπτο κ.ό.κ. Κι ενώ θέλω να πάω παρακάτω, να δημιουργήσω κάτι άλλο, είμαι υποχρεωμένος να σταματάω το χρόνο και να επαναλαμβάνομαι.

Πόσα θεατρικά έργα έχεις έτοιμα στο συρτάρι σου;

Γύρω στα 10 τα οποία είναι καλά.

Ποια θεωρείς τη μεγαλύτερη δημιουργική σου στιγμή; Σε ποιο έργο σου -θεατρικό, ποίημα, πεζό- κατέθεσες το απόλυτο του εαυτού σου;

Το απόλυτο του εαυτού μου δεν το έχω καταθέσει ποτέ μέχρι σήμερα. Τη μεγαλύτερή μου στιγμή άλλοι θα την κρίνουν, όχι εγώ. Είναι σαν να ρωτάς τον Κάφκα αν η Δίκη ή ο Πύργος είναι το κορυφαίο του έργο, δεν θα μπορούσε να απαντήσει.

Έγραψες για πρώτη φορά γύρω στα 25. Κάποιος θα έλεγε «μεγάλος» για να γίνεις συγγραφέας και μάλιστα τόσο καλός.

Δεν υπάρχει μεγάλος και μικρός.

Θες να μιλήσουμε για τη ¨στιγμή¨ που γίνεσαι συγγραφέας;

Έχει ειπωθεί παλιότερα, έχει καταγραφεί. Δεν αφορά κανέναν πλέον, δεν υπάρχει λόγος, ένα βιογραφικό στοιχείο είναι.

Θα χώριζες τη ζωή σου όμως σε προ και μετά εκείνης της στιγμής;

Θα χώριζα τη ζωή μου μέχρι πριν από 2 χρόνια και μετά.

Μιλάς για την γνωστή ιστορία του εγκλεισμού στο ψυχιατρείο.

Αυτό το οποίο δεν έχει γραφτεί ποτέ και δεν έχει ειπωθεί ποτέ είναι το τι συνέβη μετά το 2018 και δεν εννοώ κοινωνικά. Μέσα μου.

Κοινωνικά ανοίξανε ή κλείσανε πόρτες από τότε;

Προφανώς και κλείσανε. Προσωπικά όμως αυτό που συνέβη είναι ότι κατάλαβα ότι η γραφή δεν αποδίδει, η Τέχνη η ίδια δεν αποδίδει, δεν μπορεί να επηρεάσει κανέναν. Αυτό βεβαίως έχει ειπωθεί και στο παρελθόν, σε διάφορες εποχές από διάφορους ανθρώπους που διαπίστωσαν πως δεν μπορούν να επηρεάσουν τα πράγματα. Δυστυχώς εγώ μπορώ να μιλήσω μόνο για τη δική μου εμπειρία στη δική μου εποχή. Βλέποντας ότι κάτι στο οποίο έχεις αφιερώσει τη ζωή σου δεν αποδίδει φτάνεις στο άγωστο. Αμέσως προσπαθείς να δώσεις εκ νέου νόημα στα πράγματα. Ψάχνεις ποια είναι η θέση σου, σταματάς να είσαι ο συγγραφέας, προσπαθείς να ανακαλύψεις κάποια άλλη ιδιότητα και που μπορεί αυτή η ιδιότητα να είναι χρήσιμη. Αν δεν τα καταφέρεις καταλήγεις να θεωρείς τον εαυτό σου βάρος επι της γης.

Δημήτρη πως θα ήθελες την ελληνική κοινωνία;

Θα ήθελα κάτι ουτοπικό, να αντιμετωπίζεται η αδικία που γίνεται ακόμα και μέσα στο κάθε σπίτι. Η οποιαδήποτε ατομική αδικία, η αδικία που γίνεται ας πούμε σε έναν άνθρωπο που τον δικάζει το κράτος για μια μικροποσότητα ναρκωτικών.

Ερώτηση-παγίδα. Θα μπορούσε ενας δικτάτορας να αλλάξει τον κόσμο προς το καλύτερο;

Θα σου πω κάτι που αφορά τον Χίτλερ. Ο Χίτλερ σκότωσε όσα εκατομμύρια σκότωσε αλλά παράλληλα συγκέντρωσε όλους τους επιστήμονες γύρω του κι αυτούς τους επιστήμονες πήρε τελικά η Αμερική κι έφτασε εκεί που έφτασε. Οπότε μπαίνουν σε μια σφαίρα ζυγίσματος αυτά τα πράγματα.

Αυτό θα το κόψω γιατί θα καταστραφείς.

Μου είναι αδιάφορο αν θα κοπεί ή όχι γιατί είναι μια πραγματικότητα άσχετα με το ποιος διαφωνεί. Το αν εννοεί κάποιος κάτι φασιστικό ή όχι εξαρτάται από το ποιόν του. Πρέπει να εξετάζουμε ποιος λέει τι. Εγώ είμαι με το μέρος του ανθρώπου, είμαι ένας άνθρωπος αν θες μετανάστης μέσα στην ίδια του τη χώρα. Καταλαβαίνω όσο κανένας τους μετανάστες και τους αστέγους και μάλιστα αρνούμαι να χρησιμοποιήσω τις δομές που υπάρχουν ή τα επιδόματα που παίρνουν αυτοί.

Δηλαδή αρνείσαι να πάρεις τα επιδόματα που δικαιούσαι;

Δεν τα ψάχνω καν. Ο καλλιτέχνης βρίσκεται εκ των πραγμάτων απέναντι σε κάθε εξουσία, για να ισχύει κάτι τέτοιο δεν μπορεί να θρέφεται από αυτήν. Μπορεί να είναι απέναντι και στο λαό ακόμα ο καλλιτέχνης αν ο λαός δεν αντιδρά στην εξουσία ή στην εκμετάλλευση που υφίσταται.

Έχουμε δει καλλιτέχνες να γίνονται σύμβολα συγκεκριμένων κομμάτων. Τον Λαζόπουλο όταν ταυτίστηκε με τον Σύριζα, τον Κραουνάκη κτλ. Εσύ πως το κρίνεις αυτό; Θα έμπαινες σε μια αντίστοιχη διαδικασία για να προωθήσεις το έργο σου ή για να υπηρετήσεις έναν υψηλότερο σκοπό;

Δεν υπάρχει κανένας λόγος, το πολύ-πολύ να σε ανεβάσουν στο Εθνικό όπου θα πάρεις 1 ή 2 χιλιάρικα. Είναι αστείο. Αυτός ο οποίος αποφασίζει να εκμεταλλευτεί την εξουσία για να προωθήσει το έργο του πρέπει να είναι έτοιμος αν πάσα ώρα και στιγμή να κριθεί, να δικαστεί ή να πάει εξορία. Τότε ας το κάνει. Εκφράσεις όπως «πολεμάω το σύστημα εκ των έσω» είναι χαζές για να μην πω αηδιαστικές. Ο κόσμος δεν τους παρακολουθεί πλεόν, δεν μας παρακολουθεί, δεν τον ενδιαφέρει η Τέχνη κι αυτοί το ξέρουν τόσο αυτό όσο και το ότι κανείς δεν θα κληθεί σε απολογία για οτιδήποτε. Κάθε φορά που τα «ναι» γίνονται «όχι» πρέπει να υπάρχει ποινική ευθύνη.

Ψήφισες τότε;

Όχι.

Συνήθως ψηφίζεις;

Όχι, δεν με ενδιαφέρει.

Πιστεύεις στην Δημοκρατία Δημήτρη;

Με τον ίδιο τρόπο που πιστεύω και στον Θεό, απλά θα ήθελα να υπάρχει. Τίποτα περισσότερο.

Θεωρείς τον εαυτό σου ευνοημένο από την κριτική; Αδικημένο; Σου είναι αδιάφορη η κριτική;

Η κριτική είναι απαραίτητη σε όλες τις τέχνες, δυστυχώς στην Ελλάδα δεν έχουμε ανθρώπους κατάλληλους, εκπαιδευμένους, που η κριτική τους να επηρεάζει το λαό.

Και γιατί να το κάνει αυτό θα πει κάποιος.

Γιατί όταν ο κόσμος δίνει 20 και 30 ευρώ για να πάει να δει μια παράσταση παρακινούμενος από όσα γράφει ένας πληρωμένος κονδυλοφόρος τότε στην ουσία συντελείται ένα οικονομικό έγκλημα.

Ο κόσμος έχει δικαίωμα να γιουχάρει μια παράσταση;

Ασφαλώς.

Ακόμα κι αν δίνεται στον ¨ιερό¨ χώρο της Επιδαύρου;

Παντού έχει δικαίωμα να αντιδράσει ο κόσμος.

Εσύ πως ένιωσες ως θεατής βλέποντας πριν χρόνια έναν επώνυμο Αθηναίο να διαμαρτύρεται έντονα μέσα στην Επίδαυρο;

Δεν αισθάνθηκα απολύτως τίποτα. Δεν περιμένα από ένα έργο να αλλάξει τον κόσμο ούτε από συμπεριφορές θεατών ή συντελεστών να αναβαθμιστεί ή να απαξιωθεί το σύστημα. Μεμονωμένα περιστατικά που αναλόγως το άτομο μπορεί να μαρτυρούν από εγωισμό μέχρι μεγαλομανία δεν λένε τίποτα. Αν μπορούσε να συμβαίνει κάτι αντίστοιχο σε κάθε παράσταση και ο θεατής είχε το δικαίωνα έως και να ζητήσει τα λεφτά του πίσω όπως το κάνει όταν ένα μαγαζί του πουλάει σκάρτο πράμα τότε ναι, θα έλεγε κάτι.

Δηλαδή αν έρθει κάποιος σε δικό σου έργο και πει «Δημήτρη Ζουγκό δεν πήρα αυτό που ήθελα» και ζητήσει τα λεφτά του πίσω;

Θα ήθελα να μπορεί να το κάνει.

Ποια θέση πιστεύεις πως θα έχουν τα έργα σου σε 30 χρόνια από σήμερα;

Ουδεμία, δεν θα υπάρχουν καν.

Συμφωνείς πως η Αθήνα οργιάζει θεατρικά;

Καθόλου.

Μα, πως μπορείς να το λες αυτό με τόσες παραστάσεις που ανεβαίνουν κάθε χρόνο; Και σκέψου πως ανεβάζουμε έργα γαλλικά, λατινοαμερικάνικα, θρίλερ, ηθογραφίες, μιούζικαλ, ακριβά και φτηνά, Ξενόπουλο και Τσέχωφ και αναλόγιο και μονόλογο και της Παναγιάς τα μάτια…

Πρόκειται για ένα σώμα που πεθαίνει και εκλύει αδρεναλίνη, κάποιοι το περνάνε για ζωή. Δεν είναι δράση, είναι αντίδραση. Ένας ηθοποιός ή ένας σκηνοθέτης που είναι υποχρεωμένος να κάνει 5 και 6 παραγωγές για να επιβιώσει σε καμία από αυτές δεν θα δώσει το 100% του εαυτού του, άρα δίνει στον θεατή κάτι λιγότερο. Ο θεατής από την άλλη δεν μπορεί να πάει σε πολλές παραγωγές, θα παρακολουθήσει λίγες και δεν θα είναι αυτές που αξίζουν. Γιατί όπως είπα και πριν οι πληρωμένοι κοντυλοφόροι που εργάζονται για το τάδε site ή για την τάδε εφημερίδα θα τον επηρεάσουν προς την κατεύθυνση που επιθυμούν.

Να πάμε κάπου αλλού; Προσφυγικό. Ακούμε από το ότι «δεν χωράνε άλλοι μετανάστες στην Ελλάδα» μέχρι το «ανοίξτε τα σύνορα, κανείς άνθρωπος δεν είναι παράνομος».

Υπάρχει η λογική αντιμετώπιση των πραγμάτων υπάρχει και η συναισθηματική αντιμετώπισή τους. Ναι, όλοι θέλουμε να βοηθήσουμε τους άστεγους. Ναι, όλοι θέλουμε να βοηθήσουμε τους μετανάστες. Έχεις ένα ψυγείο σε ένα σπίτι και είσαι ελεύθερος να βάλεις όσα τρόφιμα θέλεις, θα χρησιμοποιήσω αυτό το παράδειγμα. Αν αγοράσω εκατομμύρια τρόφιμα δεν θα μπορέσω να τα βάλω όλα στο ψυγείο, επομένως κάποια θα χαλάσουν. Αν παρόλα αυτά εγώ τα θέλω μπορώ να τα αγοράσω – όμως θα είναι από τα πράγματα που γίνονται χωρίς μέθοδο και λογική. Όλοι θέλουμε να βοηθήσουμε τους πρόσφυγες, πρέπει όμως να το κάνουμε με μια μέθοδο. Ποια είναι αυτή η μέθοδος; Δεν έχω ιδέα. Θα σου πω όμως κάτι που έχει άμεση σχέση με αυτό. Πολύ πριν το προσφυγικό… το 1995 στην Αθήνα υπήρχαν 15 με 20 χιλιάδες άστεγοι.

Δεν υπήρχαν δομές αφού υποτίθεται πως ζούσαμε μέσα στην ευμάρεια. Όταν αυτός ο αριθμός άρχισε να αυξάνεται, ειδικά μετά το κραχ στο Χρηματιστήριο, δεν μπορούσαμε να αντιμετωπίσουμε το φαινόμενο. Κι από ένα σημείο και μετά υπήρχε επίτηδες αυτή η εγκατάλειψη ώστε να παραδειγματιστεί ο κόσμος, να καταλάβει πως τον περιμένουν τα παγκάκια αν δεν συμμορφωθεί, αν δεν παραμείνει στις νόρμες, αν δεν συνεχίσει να τραβάει κουπί…. Κατάλαβες; Καμία μέριμνα, μόνο έτσι θα πάρει το μάθημά του και ο μη άνεργος. Μόνο όταν καταλάβει πως είναι υποψήφιος άνεργος.

Δεν είναι καθόλου δύσκολο να πάρεις ένα παλιό στρατόπεδο να βάλεις 50, 100, 200 κρεβάτια μέσα κι ένα μαγειρείο και πλυντήρια να πλένουν τα ρούχα τους και να φροντίσεις τους ανθρώπους αυτούς ή οποιοδήποτε παλιό κτίριο και τα λοιπά. Κι όλοι εμείς αποδεχτήκαμε αυτή τη συμπεριφορά προς τους συνανθρώπους μας και περιοριστήκαμε στα λόγια, τα λόγια είναι εύκολα. Εγώ το καλοκαίρι του `18 άφησα τα λόγια κι έκανα τη δική μου επανάσταση, ας την κάνουν και οι άλλοι. Δυο χρόνια μετά από `κείνο το καλοκαίρι δημιουργούνται κινήματα για να υπερασπιστούν την Τέχνη, αυτό δηλαδή που έκανα εγώ τότε…

Ποιο κίνημα υπάρχει τώρα;

Το Support Art Workers ας πούμε. Βέβαια το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχουν τώρα είναι ότι προσπαθούν να συνεννοηθούν με την πιο ηλίθια υπουργό που έχει υπάρξει ποτέ!

Μόνο αυτό είναι το πρόβλημα;

Ζητάνε λεφτά και τίποτ` άλλο, ο καθένας κοιτάει την πάρτη του. Το θέμα δεν μπορεί να είναι μόνο στο «δώστε μας λεφτά» και να τελειώνει εκεί. Αρχίδια καλλιτέχνης είσαι άμα σκέφτεσαι έτσι, όσοι σκέφτονται έτσι θέλουν γιουχάισμα.

Ξαναγυρίσαμε σ` αυτό που λέγαμε πριν για το γιουχάισμα…

Γιουχάισμα στον άνθρωπο που σκύβει το κεφάλι του, παίρνει τα 5 φράγκα του και λέει «πηγαίνετε να γαμηθείτε όλοι οι υπόλοιποι». Και το κάνει αυτό μπροστά στα μούτρα σου καμιά φορά επικαλούμενος τα υψηλά ιδεώδη της Τέχνης. Δεν ενδιαφέρεται πλέον για την κοινωνία γύρω του που αργοπεθαίνει. Δεν μπορώ να σκάω ρε φίλε για την Τέχνη όταν γύρω μου οι άνθρωποι αυτοκτονούν και δεν τους μετράνε καν, τους καταγράφουν δήθεν ως θύματα του κορονοιού!

Τι μπορείς να κάνεις για όλους αυτούς όταν αγωνίζεσαι την ίδια στιγμή για την καλλιτεχνική σου επιβίωση στην Αθήνα;

Ας καεί η πόλη. Ας πηδήξουν όλοι ομαδικά από τα μπαλκόνια.

Η πόλη κάηκε και τίποτα δεν έγινε.

Όσο πας καθημερινά σε μια δουλειά που σε σκοτώνει για 600 και 700 ευρώ και δηλώνεις ευχαριστημένος τίποτα δεν θα γίνεται.

Ποιος σου είπε πως οι άνθρωποι που το βιώνουν αυτό είναι ευχαριστημένοι; Μπορεί να δίνουν μάχη για να το αντέξουν, να καταστέλλουν κάθε εσωτερική αντίδραση.

Όσο όμως αυτός καταστέλει με νύχια και με δόντια το θυμικό του κάποιοι πεθαίνουν εξαιτίας του επειδή δεν τους υπερασπίζεται.

Πιστεύεις λοιπόν στην Ανυπακοή.

Δεν πιστεύω στην Ανυπακοή, η κατάσταση απαιτεί Ανυπακοή. Μακάρι να ήταν διαφορετική η κατάσταση και όλοι να είμασταν υπάκουοι και ευνομούμενοι και όλα αυτά τα ωραία – όχι, είμαστε ένα μπουρδέλο και μισό!

Ίσως ο καθένας προσπαθεί απλώς να επιβιώσει ο ίδιος. Και αν πάμε στους καλλιτέχνες, αυτοί προσπαθούν να επιβιώσουν καλλιτεχνικά.

Χέστηκα για την Τέχνη και το Θέατρο όταν γύρω μου οι άνθρωποι πεθαίνουν! Από τη στιγμή που γίνεται ο Ισπανικός Εμφύλιος πρέπει να πας στον Ισπανικό Εμφύλιο!

Έχεις ζηλέψει ποτέ τη ζωή άλλου συγγραφέα; Aς πούμε τον Χέμινγουαίη, αφού ανέφερες τον Ισπανικό Εμφύλιο.

Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις με πρώτη και καλύτερη τον Βιγιόν. Μια χαρούλα ζωή είχε και ο Μπάροουζ.

Tags: Δημήτρης Ζουγκόςσυνέντευξη
Previous Post

Με ποιους να πάω διακοπές;

Next Post

Ζαχαροπλαστείο Αθηναία: Παγωμένος πειρασμός

Next Post
ζαχαροπλαστείο Αθηναία

Ζαχαροπλαστείο Αθηναία: Παγωμένος πειρασμός

No Result
View All Result

Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

  • Άποψη
  • Χαρτί
  • Editorial
  • Ανεξήγητη πόλη
  • Αφιερώματα
  • Διάφορα
  • Η ψυχή της Πόλης
  • Καυστική ποτάσα
  • Συνεντεύξεις
  • Φώντας Λάδης
  • Θέμα
  • Μιλήσαμε
  • Βιβλίο
  • Άνθρωποι του βιβλίου
  • Αφιερώματα στο Βιβλίο
  • Βιβλιοκριτικές
  • Νέες εκδόσεις
  • Πολιτισμός
  • TV & Movies
  • Εικαστικά
  • Θέατρο
  • Κλίκ
  • Μουσική
  • Έξοδος
  • Πόλη Αφιέρωμα
  • Explore Athens
  • Πρόταση Εβδομάδας
  • #Breaktime
  • Για τον Δήμο Αθηναίων
  • Υγεία
  • Free Athens
  • Articles
  • Explore Athens
  • Άνθρωποι
  • Faces
  • Συναντηθήκαμε
  • Σύνθημα
  • Τι ‘πες τώρα!
  • Μαγείρεψε το!
  • The Saucha Life
  • Γεύσεις Κατοχής
  • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
  • Ζώδια
  • Κατοικίδια
  • Τα δωρεάν της Πόλης
  • Τεύχη

Ακολούθησε μας

  • .
Γεννήθηκε σαν σήμερα, στις 9 Απριλίου στην Δράμα, και από μικρή είχε δείξει ότι το τσαγανό και η καθαρότητα θα αποτελέσουν δομικά στοιχεία του χαρακτήρα της. Όσοι τη γνωρίζουν καλά μιλάνε για μια γυναίκα με ευθύτητα και ειλικρίνεια στα πιστεύω της, τρυφερή και μαχητική, δεν διστάζει να θυσιάσει τα κέρδη μιας Politically correct στάσης και να εκφραστεί πηγαία μέσα από την καρδιά της. Διεκδικεί το όνειρο στην προσωπική και την επαγγελματική της ζωή και δεν επιτρέπει σε κανενός είδους εξουσία να της το στερήσει.
.
Μέσα από τις ερμηνείες της στο τραγούδι και στο θέατρο, με ευαισθησία και ενσυναίσθηση ζει στο έπακρο κάθε στιγμή επάνω στη σκηνή, φλέγεται και καταθέτει τις στάχτες της, μέσα από τις οποίες ξαναγεννιέται κάθε φορά πιο δυνατή και πιο σοφή, πρόθυμη να μας κάνει κοινωνούς μιας σπάνιας και ακριβής καρδιάς.
.
Πολλά Χρόνια στη ζωή σου, Τάνια! Πολλά, υγιή και με αγάπη πολλή!
Μας έλειψες!
.
- Κείμενο & Συνέντευξη : @mercury_ermis 
- Link in bio.
.
#ipolizei #freepress #tatragoudialenepantatinalitheia #taniatsanaklidou
  • .
>> Το νέο μας τεύχος, αύριο κυκλοφορεί στους δρόμους! 

«Αν υπάρχει κάτι "που αξίζει", αυτό είναι θαμμένο κάτω από τόνους χώματος.» 
.
Μπορείτε ήδη μας μας ξεφυλλίσετε ηλεκτρονικά - link στο bio.
.
#ipolizei #frepress #streetpress
  • .
"Πάντα στη μνήμη μου έχω τη Σεμίνα Διγενή με έντονα χρώματα, γιατί οι εκπομπές της ήταν συνυφασμένες με γιορτινά γλέντια, οικογενειακές συναθροίσεις και χριστουγεννιάτικες αλησμόνητες βραδιές, με ωραίο λόγο, χιούμορ με έξυπνες ατάκες, και λίγο λειτουργούσαν σαν μηχανή του χρόνου (Όλες οι επόμενες μουσικές εκπομπές που ακολούθησαν, είναι αντιγραφές των εκπομπών της Σεμίνας. Μέχρι και τίτλοι αυτούσιοι έχουν αντιγραφεί!). Στο ‘’Κοίτα τι έκανες’’, έκαναν εμφάνιση ακριβοθώρητες καλλιτεχνικές παρουσίες, που ξυπνούσαν συναισθήματα έκπληξης και ευφορίας από το παρελθόν και θυμάμαι γύρω από το τραπέζι ατέλειωτες συζητήσεις με φίλους και συγγενείς, όταν παρήλαυναν από ‘κει πολλά πρόσωπα που σημάδεψαν την σύγχρονη πολιτιστική ιστορία..."
.
Η @seminadigeni στην αγαπημένη στήλη του Γιάννη Κολλιάκου @mercury_ermis 
.
🔗 Link in bio.
.
#ipolizei #interview #seminadigeni
  • .
"Ήρθες και στο δρόμο μου
Φώτισε ο ουρανός
Να η καρδιά μου πέταξε
Κόκκινος χαρταετός..."
.
*Μανώλης Φάμελλος.
.
#ipolizei #redkite #katharadeftera
  • .
"Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια" του Γιάννη Κολλιάκου @mercury_ermis φιλοξενούν τον υπέροχο @athanasios_alevras !
.
Link στο bio.
.
#ipolizei #freepress #interview #thanasisalevras #tatragoudialenepantatinalitheia
  • Στη σύζυγο, στην κόρη, στην μάνα, στην αδελφή, στην φίλη, στην εργαζόμενη και σε κάθε γυναίκα που ομορφαίνει, εμπνέει και δίνει νόημα στη ζωή μας! #ipolizei #internationalwomensday #HappyWomensDay
Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Άποψη
  • Χαρτί
    • Editorial
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • Παράξενες ιστορίες
    • Συνεντεύξεις
  • Θέμα
  • Μιλήσαμε
  • Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
  • Πολιτισμός
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Κλίκ
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
  • Έξοδος
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας
    • Explore Athens
  • #Breaktime
  • Free Athens
    • Articles
    • Explore Athens
      • A walk in neighbourhoods
      • Athens Museums
      • Taste in Athens
  • Άνθρωποι
    • Faces
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι ‘πες τώρα!
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
  • Υγεία
  • Μαγείρεψε το!
    • The Saucha Life
    • Γεύσεις Κατοχής
    • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
  • Ζώδια
  • Κατοικίδια
  • Εκδόσεις Λογότυπο
  • Για τον Δήμο Αθηναίων
  • Τα δωρεάν της Πόλης
  • Τεύχη

Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.