• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

    Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

    Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

    Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

    Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

    Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

    Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Κάτια Σπερελάκη

    Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

    Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

    Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

    Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

    Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

    Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

    Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

    Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

    Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

    IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

    Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

    Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

    Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

    Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

    ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

    Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

    ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

    Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

    ΜΠΛΕ – BLUE | Ομαδική Εικαστική Έκθεση στον Ελληνογαλλικό Σύνδεσμο

    Κοίταξε πίσω / Look back | Ψηφιακή φωτογραφική έκθεση του Νίκου Ζαφειρόπουλου

    Ναπάλμ Χάσταγκ Φάμιλι. Μια οικογενειακή ιλαροτραγωδία σε κείμενο και σκηνοθεσία Πάνου Κούγια | Κριτική

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

    Φrίdda με άρωμα κρασιού

    Ατμοσφαιρικά Χριστούγεννα σε στυλ… «de Grèce», στον πεζόδρομο της Ηπίτου

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

    Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

    «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

    H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

    Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

    Πας μαγειρεύοντας

    Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

    Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

    Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

    To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

      Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

      Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

      Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

      Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

      Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

      Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

      Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

      Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

      Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

      Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

      Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

      Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

      Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

      Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

      IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

      Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

      Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

      Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

      Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

      ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

      Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

      ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

      Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

      ΜΠΛΕ – BLUE | Ομαδική Εικαστική Έκθεση στον Ελληνογαλλικό Σύνδεσμο

      Κοίταξε πίσω / Look back | Ψηφιακή φωτογραφική έκθεση του Νίκου Ζαφειρόπουλου

      Ναπάλμ Χάσταγκ Φάμιλι. Μια οικογενειακή ιλαροτραγωδία σε κείμενο και σκηνοθεσία Πάνου Κούγια | Κριτική

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

      Φrίdda με άρωμα κρασιού

      Ατμοσφαιρικά Χριστούγεννα σε στυλ… «de Grèce», στον πεζόδρομο της Ηπίτου

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

      Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

      Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

      «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

      H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

      Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

      Πας μαγειρεύοντας

      Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

      Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

      Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

      To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result
      ραμόν

      Μήπως τα στέκια που αγαπάμε θέλουν τη βοήθειά μας;

      Μιλήσαμε με τη Μελίνα για το Ραμόν στο Παγκράτι, αλλά και για το μέλλον της εστίασης!

      από Άντα Κουγιά
      05/05/2020
      στην κατηγορία Μιλήσαμε
      Reading Time: 1 min read
      Share on FacebookShare on Twitter

      Το Ραμόν στο Παγκράτι είναι στέκι. Όχι μόνο για μένα, αλλά και για πολλούς άλλους. Γιατί; Δεν μπορείς να εξηγήσεις ακριβώς ούτε το γιατί ούτε το πώς ένα μέρος γίνεται στέκι. Είναι το κλίμα; Η μουσική; Νομίζω το “κλειδί” στην απάντηση είναι οι άνθρωποι. Οι άνθρωποι που αγαπούν αυτό που κάνουν, σέβονται τον εαυτό τους και εσένα, γουστάρουν να σε βλέπουν χαρούμενο μέσα στο δικό τους χώρο. Ότι έχουν βάλει ένα λιθαράκι για να διασκεδάσεις και ξεδώσεις.

      Το Ραμόν έχει αυτήν την ιδιότητα: να γίνεται αυτομάτως στέκι. Όταν είδα λοιπόν ότι το στέκι μου ετοίμασε ένα crowdfunding “για να μείνει όρθιο και η ομάδα του ακέραιη”, δεν μπορούσα να μην μιλήσω με τη Μελίνα γι’αυτό. Μου εξήγησε τους λόγους που το έκανε, αλλά μου παρέθεσε και τους λόγους για τους οποίους πολλοί επιχειρηματίες στην εστίαση θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα την επόμενη περίοδο. Έχει πολύ ενδιαφέρον, γιατί έμαθα πράγματα, που προσωπικά, δεν ήξερα, ούτε μου περνούσαν από το μυαλό.

      Όσο για το crowdfunding αυτό καθεαυτό, η ομάδα του Ραμόν δεν έκατσε με σταυρωμένα χέρια μπροστά στις προκλήσεις που όλοι θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε αργά ή γρήγορα. Συγκροτήθηκε, δυνάμωσε και είναι κοντά μας! Έφτιαξε μια σειρά από προϊόντα με ειδικές ετικέτες και στάμπες για την περίσταση! Δείτε το σαν ένα είδος “προπώλησης” και πάρτε ότι τραβάει η καρδιά σας! Ακόμη και ποτό και μεζέ για διασκέδαση με ιδιαίτερο “άρωμα Ραμόν”. Μπορείτε να κλικάρετε εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες: https://www.giveandfund.com/giveandfund/project/Ramon-2020?fbclid=IwAR0CGtY3zcLwbRNv-T8cg7GNWBfzXkno6X7SLsQ_TOKB4Z1O44xkD35pzB0

      Ραμόν


      Μελίνα, είσαι η “ψυχή” του Ραμόν στο Παγκράτι, με πιστούς θαμώνες και φίλους. Πότε θα ανοίξει το μαγαζί και με ποιο τρόπο; Π.χ μόνο με τραπέζια έξω;

      To Ραμόν έχει ψυχή ακριβώς επειδή δεν είμαι μόνο εγώ…αλλιώς θα λεγόταν Μελίνα! Απ’ ότι ξέρουμε, μέχρι στιγμής, θα ανοίξουμε τον Ιούνιο, μετά από 2,5 μήνες αναστολής εργασιών, με τραπέζια μόνο έξω και σε διπλάσιες αποστάσεις το ένα με το άλλο απ’ότι πριν. Τώρα, λένε ότι μπορεί να δοθεί προσωρινή, ειδική άδεια από τους Δήμους για κατάληψη επιπλέον χώρου “όπου αυτό επιτρέπεται”, κάτι του οποίου το νόημα δεν είναι ξεκάθαρο.

      Ποιοι ήταν οι λόγοι που σε οδήγησαν στη δημιουργία του funding;

      Η πρώτη ιδέα δεν είχε να κάνει με το funding και στην αρχή, μάλιστα, δεν ήμουν καθόλου σίγουρη πώς θα φανεί κάτι τέτοιο. Έχουμε μια επιχείρηση, δεν είναι κάποια μη κερδοσκοπική ή μια ΜΚΟ ας πούμε.

      Η πρώτη σκέψη ήταν απλά μαθηματικά. Είχαμε ένα πρόβλημα να λύσουμε. Ως συνεταιριστική, η επιχείρηση δεν επρόκειτο να λάβει καμία ενίσχυση. Υπολογίσαμε πόσα θα χρωστάμε τον Ιούνιο, δηλαδή: τα, έστω και μειωμένα, ενοίκια, το ρεύμα, τη σύνδεση τηλέφωνο/ίντερνετ, τις δόσεις στην ΕΥΔΑΠ, τις δόσεις του δανείου, τις δόσεις των μουσικών, πνευματικών και εκτελεστικών δικαιωμάτων, τα χρήματα που κανονικά μαζεύουμε αυτούς τους μήνες για να πληρώσουμε τραπεζοκαθίσματα, τα ασφάλιστρα αστικής ευθύνης, τις προμήθειες που πρέπει να αγοράσουμε (ολόκληρο τον κατάλογο!) και μπορώ να συνεχίσω για πολύ ακόμα. Αυτά, χωρίς να συμπεριλάβω τα τέλη και το φόρο επί του τζίρου στον Δήμο (που δεν ξέρουμε πότε θα πληρώσουμε), χωρίς το ΙΚΑ και το ΦΠΑ που έχουν ανασταλεί.

      Αυτά τα λεφτά (μόνο τα κατεπείγοντα δηλαδή!) για να τα βγάλουμε, θα ήταν ούτως ή άλλως δύσκολο, πόσω μάλλον με τα μισά τραπέζια. Από πλευράς προσωπικού δε, δεδομένων των λίγων τραπεζιών, μια λύση στο πρόβλημα θα ήταν να κόψουμε τα μεροκάματα στα μισά -στην καλύτερη περίπτωση- για τουλάχιστον 4 με 5 μήνες έως ότου σταθεροποιηθούμε ξανά. Το μόνο που θα συνέφερε πραγματικά, οικονομικά μιλώντας, θα ήταν να γίνει σελφ-σέρβις το μαγαζί!

      Ουσιαστικά, τα προβλήματα δεν έχουν τέλος.

      Ναι. Αλλά κάπου εδώ, ας αφήσουμε τα μαθηματικά. Γιατί δε μετράει μόνο η λογική στην επίλυση ενός προβλήματος και ένα πρόβλημα δεν έχει πάντα μόνο μια λύση. Εκτός από την λογική, υπάρχει και η κρίση. Οπότε το θέμα δεν είναι μόνο να βρεις μια λύση, αλλά και το τι είδους λύση ψάχνεις.

      Για να διατηρήσουμε όλες τις θέσεις εργασίας, το λιγότερο που θα πρέπει να γίνει είναι να μη χρωστάμε τόσα χρήματα ανοίγοντας κι άρα να έχουμε περιθώριο τους μήνες που θα υπολειτουργούμε.

      Έπεσε η ιδέα να εκμεταλλευτούμε όλα τα πράγματα που έχουμε ήδη αγοράσει και κάθονται (οι μπλούζες π.χ είχαν αγοραστεί για τα γενέθλια του μαγαζιού, μια γιορτή που αναβλήθηκε). Επειδή το Ραμόν διαθέτει και άδεια παντοπωλείου, μπορεί θεωρητικά να πουλήσει μπλούζες και πολλά άλλα. Ωστόσο, θα ήταν ασύμφορο να ανοίξουμε μόνο ως παντοπωλείο σε έναν τόσο μεγάλο χώρο, με τόσα έξοδα. Μετά ήρθε η σκέψη της ηλεκτρονικής “προπώλησης” των προϊόντων. Κάποιος μας πληρώνει τώρα και παραλαμβάνει τα προϊόντα όταν ανοίξουμε και μπορούμε να κόβουμε αποδείξεις. Κι αυτό όμως ήταν δύσκολο να το υποστηρίξουμε μόνοι μας, το λογιστικό τοπίο ήταν θολό και δεν είχαμε και την κατάλληλη υποδομή.

      Το crowdfunding το σκέφτηκα όταν ένας γνωστός μου, συνιδιοκτήτης μπαρ στην Γερμανία (Du Beast / κλειστό λόγω καραντίνας), χρησιμοποίησε μια τέτοια πλατφόρμα για να μαζέψει χρήματα για τους μισθούς των υπαλλήλων, δίνοντας ως “δώρο” -ή ως ανταπόδοση αν θέλετε- μπλούζες που σχεδίασαν. Τότε σκέφτηκα ότι, μέσω μιας τέτοιας πλατφόρμας, δεν είναι αναγκαστικό να μείνεις σε μια προσέγγιση “δωρεάς” και ότι θα μπορούσε να μας λύσει τα χέρια. Το giveandfund.com παρεμπιπτόντως είναι η μοναδική τέτοια πλατφόρμα στην Ελλάδα και όλες οι πλατφόρμες του εξωτερικού έχουν αποκλείσει τα πρότζεκτ από την χώρα μας από την περίοδο των capital controls.

      Τι προϊόντα, λοιπόν, μπορούμε να βρούμε να αγοράσουμε;

      Αυτά που θα έβρισκε κανείς και σε ένα ανοιχτό Ραμόν: ποτό δηλαδή και μεζέ… Με ειδικό όμως packaging! Ντιπ πάπρικας μακεδονίτικης, μια σειρά από πίκλες (αγγουράκια-κολοκυθάκια-κρεμμυδάκια) και λικέρ τσίλι. Σε όλα τα βαζάκια προσθέσαμε τις ειδικά σχεδιασμένες για την περίσταση ετικέτες μας. Επίσης, σχεδιάσαμε δύο διαφορετικά μπλουζάκια με στάμπες που συνδυάζουν το ύφος του μαγαζιού με την περίοδο που διανύουμε. Εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να πω ότι όλα αυτά δε θα μπορούσαμε να τα κάνουμε εάν δε μας βοηθούσαν -αμισθί- φίλοι σχεδιαστές και γραφίστες και αν αρκετοί προμηθευτές μας δε δέχονταν να μας στείλουν επί πιστώσει ό,τι μας έλειπε για να ολοκληρωθεί η προσπάθεια.

      προϊόντα

      Ποια ακριβώς προβλήματα αναδύονται στην “μετά-καραντίνα” εποχή που επηρεάζουν τη βιωσιμότητα επιχειρήσεων σαν τη δική σας; Μπορείς με απλά λόγια να εξηγήσεις σε κάποιον που δεν ξέρει γιατί κινδυνεύουν ακόμη και με κλείσιμο οι επιχειρήσεις εστίασης;

      Αν προσθέσει κανείς τα χρέη που συσσωρεύτηκαν κατά τη διάρκεια της καραντίνας αλλά, κυρίως τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες θα λειτουργούν οι επιχειρήσεις για άγνωστο έως τώρα χρονικό διάστημα, τότε το μείγμα είναι εκρηκτικό. Κάποιος που δε γνωρίζει, δε μπορεί να φανταστεί καταρχάς όλα αυτά που καλείται να πληρώσει μια επιχείρηση εστίασης, ένα δείγμα αυτών ανέφερα πρωτύτερα.

      Έπειτα, ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο τι θα γίνει με τις πληρωμές που έχουν ανασταλεί, πότε και με ποιον τρόπο θα πρέπει να τα πληρώσουμε. Κι όλα αυτά ενώ έχουμε καταγράψει ταμείο μηδέν τους δύο από τους τέσσερις πιο δυνατούς μήνες του χρόνου (τον Απρίλη και το Μάιο δηλαδή, που γεμίζει ένα μαγαζί “μέσα-έξω”, όπως συμβαίνει το Σεπτέμβρη κι τον Οκτώβρη για τα μαγαζιά που βρίσκονται στις πόλεις). Τέλος, έχουμε μπροστά μας μια περίοδο κατά την οποία θα πρέπει να καλύψουμε τα ίδια έξοδα, του ίδιου χώρου χωρίς όμως να μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τις δυνατότητες του χώρου αυτού.

      Σε αυτά, φυσικά, δεν αναφέρω τα χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στον κλάδο της εστίασης στην Ελλάδα και τα οποία αποτελούν μια καθημερινή απειλή για την βιωσιμότητα κάθε τέτοιας επιχείρησης, ακόμη και της πλέον πετυχημένης, που γεμίζει καθημερινά τα τραπέζια της.

      Ποια θα έλεγες ότι είναι αυτά, τα χρόνια προβλήματα;

      Η εστίαση αποτελεί τη βασική πηγή γρήγορου και εύκολου ρευστού για το κράτος και βρίσκεται πάντα στην πρώτη γραμμή των όποιων επιδρομών. Βολεύει επειδή είναι στο ισόγειο, η πόρτα πάντα ανοιχτή και τα σκυλιά δεμένα που λέμε. Βολεύει, επίσης, επειδή, ό,τι και να γίνει, λίγο “ρευστό”, θα υπάρχει στο ταμείο το βράδυ, άσχετα εάν η επιχείρηση τα χρωστάει αλλού αυτά. Θα κόψει το λαιμό του, θα τα μαζέψει τα λεφτά, ο επιχειρηματίας στην εστίαση. Ξέρετε άλλο κλάδο επιχειρηματικό που να δέχεται 5 με 10 διαφορετικούς ελέγχους τον μήνα; Ήρεμα ρωτάω!

      Δημοτική αστυνομία, ΙΚΑ, Επιθεώρηση Εργασίας, ΣΔΟΕ, Υγειονομικό, μια η αστυνομία για “τυπικό έλεγχο”, μια η αστυνομία από “ανώνυμη καταγγελία” κι όλη αυτή η παρέλαση διαδοχικά και πάλι από την αρχή, όποια ώρα, όποια μέρα. Ο επιχειρηματίας στον κλάδο μας αντιμετωπίζεται μονίμως ως παραβάτης, πρέπει να αποδεικνύει συνεχώς τα αυταπόδεικτα και ότι δεν άνοιξε κάποια νύχτα στα κρυφά, ενώ από πάνω του πλανάται μια μόνιμη απειλή απαγορευτικών προστίμων για την τήρηση νόμων και κανόνων, που φάσκουν κι αντιφάσκουν μεταξύ τους. Εάν καθόταν κάποιος να βάλει όλους αυτούς του κανόνες μαζί, όλους όμως, θα αντιλαμβανόταν ότι ζητάει από τον επιχειρηματία να τετραγωνίσει τον κύκλο. Και μάλλον αυτός τα καταφέρνει, γιατί η εστίαση συνεχίζει να αποτελεί βασική πηγή εσόδων των δήμων και επειδή συνεχίζουμε να επιβιώνουμε against all odds.

      Θα πει κανείς ότι μπορεί αυτό να αποδεικνύει ότι είμαστε λαμόγια. Μπορεί κάποιοι να είναι. Εγώ πάλι θα πω ότι μπορεί να αποδεικνύει ότι δε το βάζουμε κάτω. Και, εν πάση περιπτώσει, αυτό για μένα είναι το βασικότερο πρόβλημα στην εστίαση, είτε πριν είτε μετά την καραντίνα. Δε μπορεί το πλαίσιο δικαίου που διέπει έναν ολόκληρο κλάδο να στηρίζεται στην υπόθεση ότι ο κλάδος απαρτίζεται από απατεώνες. Ούτε είναι δυνατόν μια επιχείρηση να αισθάνεται μονίμως ότι το κράτος είναι εχθρός της.

      Θεωρείς ότι ο κόσμος θα φοβάται να βγει έξω, παρά το γεγονός ότι το κράτος έχει ορίσει συγκεκριμένα μέτρα ασφαλείας;

      Δεν ξέρω καθόλου. Αλλά έχω την υποψία ότι η εικόνα θα είναι πολύ διαφορετική ανάλογα με τις ηλικίες. Επίσης νομίζω θα παίξει ρόλο η αναγνωριστική πρώτη έξοδος που θα γίνει -και το τι θα ακολουθήσει κυρίως από πλευράς αυξομείωσης των κρουσμάτων κλπ.

      Ραμόν

      Πώς κρίνεις γενικά το μέλλον της εστίασης, έχοντας εμπειρία στο χώρο;

      Κοίτα, είμαστε σε μια χώρα της οποίας το κλίμα λειτουργεί σα μαγνήτης και βγάζει τον κόσμο από το σπίτι. Μπορεί να κλείσουν συγκεκριμένες επιχειρήσεις, αλλά θα ανοίξουν άλλες. Δε θεωρώ ότι η εστίαση, σαν εστίαση, μπορεί εύκολα να αφανιστεί σε αυτόν τον τόπο, ακόμη κι αν την αντιμετωπίζουν ως τον τελευταίο τροχό της αμάξης.

      Θεωρείς ότι θα πρέπει να αλλάξει και ο τρόπος προσέγγισης των πελατών; Ότι δηλαδή – τώρα περισσότερο από ποτέ- η εστίαση έχει ανάγκη καινοτομίας;

      Όχι. Θεωρώ ότι πρέπει να αλλάξει ο τρόπος προσέγγισης των πολιτών. Και ότι τώρα περισσότερο από ποτέ, η πολιτεία θα πρέπει να αντιληφθεί τον ρόλο και την ευθύνη της. Δεν αρκεί να είσαι διαχειριστής, θα πρέπει να μπορείς και να σχεδιάζεις. Το σύστημα υγείας ήταν σε τέτοια κατάσταση που έγινε αντιληπτό σε όλους – το αναγνώριζαν κι οι ίδιοι οι κυβερνώντες- πως εάν τα πράγματα πήγαιναν έστω και λίγο χειρότερα, δε θα μπορούσε να ανταπεξέλθει. Νομίζω ήταν κι από τις βασικές αιτίες που οι περισσότεροι συμμορφώθηκαν με τις επιταγές αποστασιοποίησης, επειδή όλοι όσοι ζούμε στην Ελλάδα γνωρίζουμε πολύ καλά τι έχει υποστεί η δημόσια υγεία, άρα ξέρουμε εάν θα μπορούσε ή όχι να ανταπεξέλθει σε μια κατάσταση τύπου Ιταλίας. Οπότε, δε θα τσουγκρίζουμε τα ποτήρια μας -ως ακραίο παράδειγμα το αναφέρω- από την οθόνη με ηχητικά εφέ για να το βαπτίσουμε καινοτομία, επειδή κάποιοι δεν αντιλαμβάνονται τι σημαίνει υγειονομικός σχεδιασμός.

      Όσο για την καινοτομία, την πραγματική εννοώ, δεν υπάρχει, νομίζω, στιγμή που να είναι πιο κατάλληλη από άλλη, ακόμη κι όταν φαίνεται να μην υπάρχει χώρος, ακριβώς επειδή είναι καινοτομία, καταφέρνει να τον δημιουργήσει. Αν έχεις μια ιδέα, προχώρα, δοκίμασέ την. Χθες ήταν νωρίς, αύριο θα είναι αργά (κάτι που κρατάω από τον Λένιν).

      στιγμές
      Στιγμές στο Ραμόν

      Γνωρίζω προσωπικά πόσο στηρίζεις τους καλλιτέχνες και ιδιαίτερα τη μουσική (στο Ραμόν εργάζονται 6 μουσικοί, κάνετε live συχνά, έχει δημιουργηθεί χώρος για πρόβες που παραχωρείτε δωρεάν, έχεις διαθέσει το χώρο μέχρι και στο περιοδικό μας για φωτογραφίσεις). Ποια είναι η άποψή σου για το γεγονός ότι ακόμη το τοπίο για τον πολιτισμό είναι θολό;

      Κατ’αρχάς δεν εκπλήσσομαι. Κατά δεύτερον, όταν μια πολιτεία συγχέει τον πολιτισμό με την πολυτέλεια -ξεχνώντας ότι ο πολιτισμός όχι μόνο δεν είναι πολυτέλεια, αλλά είναι δικαίωμα- βάζει τα χέρια της και βγάζει τα μάτια της. Και μετά έρχεται η ώρα που όλοι κοιταζόμαστε μεταξύ μας κι αναρωτιόμαστε πώς γέμισε φασιστοειδή η Ελλάδα. Πώς; Απλά δεν αφήσαμε κανέναν άλλον όρθιο. Κανέναν άλλον που να μπορεί να μιλήσει, να τραγουδήσει, να εκφράσει, να ζωγραφίσει, να χορέψει το βαθύτερο ψυχισμό μας. Έτσι γέμισε. Κι έτσι γεμίζουν πάντα, στην Ελλάδα και αλλού. Είναι λυπηρό να βλέπεις την πολιτεία να κρύβεται πίσω από το δάχτυλό της και να καταφεύγει σε “παραθυράκια” ωσάν να ήταν η ίδια απατεωνίσκος της σειράς.

      Ευχαριστούμε πολύ τη Μελίνα για το χρόνο της!

      Προϊόντα μπορείτε να αγοράσετε εδώ 

      Ραμόν
      Σπύρου Μερκούρη 22Α, Παγκράτι
      FB Page: https://www.facebook.com/RamonKafeneio/

      Δείτε το promo video του crowdfunding

       

      Tags: crowdfundingfundingπαγκράτιΡαμόνστεκιστέκια της αθήνας

      Άντα Κουγιά

      Παιδί του κέντρου, παιδί της πόλης που ζει ακόμη! Σπούδασε δημοσιογραφία και θέατρο, χάνεται σε βιβλιοπωλεία και σε μουσικές του ελληνικού κινηματογράφου, σκέφτεται με αυτόνομο τρόπο για το τι άλλο θα μπορούσε να γίνει...

      Σχετικά άρθρα

      Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Μιλήσαμε

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Μιλήσαμε

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Μιλήσαμε

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη
      Μιλήσαμε

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Μιλήσαμε

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Next Post
      αφίσα

      As you sleep, the world empties | Vassilis Kekatos

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

        409 shares
        Share 164 Tweet 102
      • «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

        408 shares
        Share 163 Tweet 102
      • Πας μαγειρεύοντας

        399 shares
        Share 160 Tweet 100
      • Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

        360 shares
        Share 144 Tweet 90
      • Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

        353 shares
        Share 141 Tweet 88

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • > > Η σοφία της ημέρας...
 πιο συμβατή με την πραγματικότητα

#ολαθαπανεκαλα #ισωςκαιοχι
#ηποληζει #ισωςκαιοχι
      • .
>> Το νέο μας τεύχος κυκλοφορεί από σήμερα στους δρόμους και αισθάνεται περίεργα.
Ένας δύσκολος Μάρτης, σε μια δύσκολη χώρα.
Ένα τεύχος, που δε ξέρει πως να συστηθεί.

Μπορείτε να μας ξεφυλλίσετε και ηλεκτρονικά στο ISSUU:
Link στο bio.

#ipolizei #februaryissue #freepress #streetpress
      • 🎁GIVEAWAY |  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ🎁

Σε συνεργασία με το @holywoodstage.athens (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 289) προσφέρουμε μια φιάλη κρασί & ελεύθερη είσοδο για εσένα και 3 ακόμα φίλες-ους σου, για την βραδιά παρουσίασης του δίσκου
      • Η σοφία της ημέρας
#patisionmood #ipolizei_gr #ipolizei
      • >> Λόγω... βάρβαρων καιρικών συνθηκών, η διανομή του τελευταίου μας τεύχους ενδεχομένως να καθυστερήσει σε κάποια σημεία της Πόλης.
Μέχρι τότε μας ξεφυλλίζετε ολόστεγνους, στο link που θα βρείτε στο bio
ή κάνετε μια βόλτα στο site μας:
www.ipolizei.gr
 
#ipolizei #februaryissue
      • #ipolizei #streetpress #patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.