• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

    Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

    Μικρές διαδρομές σε μια μεγάλη πόλη | Ασ’τους να λένε

    Η ευθανασία είναι δικαίωμα | Ασ’τους να λένε

    Μία σύνθεση σημείων αποσύνθεσης

    Τα όρια της γλώσσας

    Μια ειδική ανάγκη της πολιτικής ορθότητας

    Κρίμα σε όλους μας

    Ένας αητός καθότανε

      Ο κος Αντετοκούνμπο και η αμηχανία

    Τι έφτιαξε ο άνθρωπος!

    Σε ποιον ανήκει ο Λεξ;

    Κοίτα κάτι σαγιονάρες με ήθος

    Από το θάρρος στο θράσος

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Φώντας Λάδης

    Tι μπορεί να σημαίνει το «κάτω τα χέρια από τους μετανάστες»; | Editorial | Τεύχος #100

    «Πάρε το 100» – *Εκ της Διευθύνσεως

    Στη Διαπασών… | Οκτώβριος 2023

    Τεύχος #100

    Τα γράφαμε εμείς | Τo Ψήφισμα της κρήνης. Περί το 432/1 π.χ.

    Οδός Σκουφά (Κολωνάκι): Το σπίτι των πρώτων κατά συρροή δολοφόνων στην Ελλάδα

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    Τι γυρεύει ένας τσολιάς στο ΚΥΤΤΑΡΟ;

    Η Δώρα Παρδάλη είναι αγόρι, κορίτσι και ηθοποιός. Και γαμάτη.

    Το Blue Swimming Center άνοιξε τις πόρτες του στην Κυψέλη

    Γιώργος Σκεύας: «Χωρίς κοινό δεν υπάρχει θέατρο»

    Η Creative Icon Films μάς αφυπνίζει κοινωνικά

    Η θηλυκή πλευρά της ΚΟΣΜΟΪΑΤΡΙΚΗΣ συνεχίζει την ιστορία

    Ελένη Φιλίνη: «Η εργασία σώζει τη γυναίκα από τον εξευτελισμό»

    Η Ήρα Κατσούδα βιώνει, δουλεύοντας, το καλύτερο συναίσθημα στον κόσμο

    Στο μυαλό του Γιάννη Σκαραγκά | Ο σεναριογράφος του «Κάνε ότι κοιμάσαι» αποκαλύπτεται

    Σωτήρης Καλυβάτσης: «Προτιμώ να υπηρετώ την κωμωδία και να κάνω τον κόσμο να γελά»

    Μωρά στη Φωτιά: O Στέλιος Σαλβαδόρ απάντησε σε 8 ερωτήσεις μας

    Η Ξένια Κούρτογλου μας δίνει την έμπνευση της ημέρας στον σταθμό του Galaxy 92

    Χρήστος Χατζηπαναγιώτης: «Ονειρεύομαι να έχω όνειρα μέχρι το τέλος»

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

    Κωνσταντίνος Μπούρας «Τα θεατρικά της καραντίνας» | Παρουσίαση βιβλίου

    «M’ ένα βιβλίο συζητώ» | “Ο Γλάρος Ιωνάθαν”

    fbt

    Αυτό το βιβλίο θα σε κάνει να λατρέψεις τη χημεία. Αλήθεια!

    Γιάννης Ευσταθιάδης | Παρουσίαση δίτομου έργου στον Ιανό της Αθήνας

    Νίκος Αρβανιτάκης – Ο λευκός φασίστας

    Θάνος Αλεξανδρής – Αυτή η νύχτα μένει

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων | Πρόγραμμα Φεβρουαρίου 2023

    Ο Μποτιτσέλι στην Πυρά | Θέατρο Vault

    Διαβάστηκε… | Μια μουσικοθεατρική κωμωδία στο Red Jasper Cabaret Theatre

    Opening | ΤΡΑΝΣ – Konstantinos Berdeklis | 10 Φεβρουαρίου

    «Η Αρκούδα» του Άντον Τσέχωφ στο Χοροχρόνο

    HUMAN Party με τους TRIART στο Χορoστάσιο | Σάββατο 11 Φεβρουαρίου

    Untold Φιλμ Φεστιβάλ Ελληνικών Ταινιών | Κινηματογράφος Τριανόν

    26ο Παζάρι Βιβλίου 2023 | Πλατεία Κλαυθμώνος

    Variete Show στο Red Jasper | Πέμπτη 26 Ιανουαρίου

    Axis Mundi – Το τελευταίο δέντρο | Από 20 Ιανουαρίου στο BIOS exploring urban culture

    Ναπάλμ Χάσταγκ Φάμιλι, σε κείμενο και σκηνοθεσία Πάνου Κούγια | Θέατρο Φούρνος

    Σκληρές Φωτογραφίες, του Κυριάκου Βέρη | Studio Mαυρομιχάλη

    Επιγραφικό Μουσείο | Παράταση για την εικαστική έκθεση «H ανάγκη της θύμησης»

    «Σμυρνεϊκα Μινόρε» με την Γλυκερία στο Θέατρο Ολύμπια

    Τάκης Γερμενής «in-your-face» | Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα» Δήμου Αθηναίων

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

    Φrίdda με άρωμα κρασιού

    Ατμοσφαιρικά Χριστούγεννα σε στυλ… «de Grèce», στον πεζόδρομο της Ηπίτου

    Booking Hill: Μία ξεχωριστή περίπτωση βιβλιοκαφέ στην πόλη

    Ήρθε η ώρα για απόδραση με το Escapepolis

    Στον αριθμό 27 της Ερατοσθένους σε οδηγεί η μυρωδιά λυκίσκου

    Η οδός Κερκύρας πάνω κάτω

    Χριστουγεννιάτικο χωριό στα Ξύλινα Καισαριανής

    Kυβέλη: Σημαίνει Κυψέλη. Και το ανάποδο

    Για brunch στο Φrídda Γκρίκ Μπιστρό

    Το TraMe φέρνει ιταλικό άρωμα στο αθηναϊκό street brunch

    Το Στόρι επιμένει στο μπραντς αλά ελληνικά

    Το Pair all day σε βάζει στο πιο γευστικά υγιεινό πρόγραμμα

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

    O Φοίβος Δεληβοριάς και το “ANIME” ζωντανά στην Τεχνόπολη

    Bonsai – Memories | Γκολ

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    Τούτο το φθινόπωρο, μίλα μου με χρώματα!

    Ημιμάθεια κάτω απ’ την Ακρόπολη

    Χριστόφορε; Ξαναγύρισες, ε;

    Πέρασμα Ρ9 [Ρέικιαβικ] – εναπόθεση [του ξάρχειου]

    Και η σόουμπιζ έχει δικαίωμα στη μητρότητα

    Καιλοκαιρινή σιέστα μέχρι που χτύπησε ένα Tweet

    Αναγνώσματα Καλοκαιριού

    πέρασμα Ρ8 [Ρέικιαβικ]- ανοιχτοί ουρανοί, κλειστοί ουρανοί

    Η Δημοσιογραφία του μπικίνι

    Πιστεύετε;

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Υγεία

    Stalking – Όταν η εμμονή βαφτίζεται έρωτας

    Αντιμετώπισε τις δυσκολίες της ζωής σου σε 4 βήματα!

    To Mandala Clothing κλείνει 7 χρόνια παρουσίας και το γιορτάζει

    Το Blue Swimming Center άνοιξε τις πόρτες του στην Κυψέλη

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος | Παραδοσιακό ελληνικό σουβλάκι και πλούσιες γεύσεις

    Vrettos Antiques | Το παλαιοπωλείο που ταξιδεύει απ’ την Πλατεία Αβησσυνίας μέχρι τα Χανιά

    Κλείσε το 2022 με τον πιο θετικό τρόπο!

    1Η ΗΜΕΡΙΔΑ | Το τραύμα της κακοποίησης & η επανόρθωσή του.

    Μία… bookla για τις σελίδες σου

    Blue Swimming Center: Τώρα κολυμπάμε στο κέντρο της Αθήνας

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

      Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

      Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

      Μικρές διαδρομές σε μια μεγάλη πόλη | Ασ’τους να λένε

      Η ευθανασία είναι δικαίωμα | Ασ’τους να λένε

      Μία σύνθεση σημείων αποσύνθεσης

      Τα όρια της γλώσσας

      Μια ειδική ανάγκη της πολιτικής ορθότητας

      Κρίμα σε όλους μας

      Ένας αητός καθότανε

        Ο κος Αντετοκούνμπο και η αμηχανία

      Τι έφτιαξε ο άνθρωπος!

      Σε ποιον ανήκει ο Λεξ;

      Κοίτα κάτι σαγιονάρες με ήθος

      Από το θάρρος στο θράσος

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Φώντας Λάδης

      Tι μπορεί να σημαίνει το «κάτω τα χέρια από τους μετανάστες»; | Editorial | Τεύχος #100

      «Πάρε το 100» – *Εκ της Διευθύνσεως

      Στη Διαπασών… | Οκτώβριος 2023

      Τεύχος #100

      Τα γράφαμε εμείς | Τo Ψήφισμα της κρήνης. Περί το 432/1 π.χ.

      Οδός Σκουφά (Κολωνάκι): Το σπίτι των πρώτων κατά συρροή δολοφόνων στην Ελλάδα

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

      Τι γυρεύει ένας τσολιάς στο ΚΥΤΤΑΡΟ;

      Η Δώρα Παρδάλη είναι αγόρι, κορίτσι και ηθοποιός. Και γαμάτη.

      Το Blue Swimming Center άνοιξε τις πόρτες του στην Κυψέλη

      Γιώργος Σκεύας: «Χωρίς κοινό δεν υπάρχει θέατρο»

      Η Creative Icon Films μάς αφυπνίζει κοινωνικά

      Η θηλυκή πλευρά της ΚΟΣΜΟΪΑΤΡΙΚΗΣ συνεχίζει την ιστορία

      Ελένη Φιλίνη: «Η εργασία σώζει τη γυναίκα από τον εξευτελισμό»

      Η Ήρα Κατσούδα βιώνει, δουλεύοντας, το καλύτερο συναίσθημα στον κόσμο

      Στο μυαλό του Γιάννη Σκαραγκά | Ο σεναριογράφος του «Κάνε ότι κοιμάσαι» αποκαλύπτεται

      Σωτήρης Καλυβάτσης: «Προτιμώ να υπηρετώ την κωμωδία και να κάνω τον κόσμο να γελά»

      Μωρά στη Φωτιά: O Στέλιος Σαλβαδόρ απάντησε σε 8 ερωτήσεις μας

      Η Ξένια Κούρτογλου μας δίνει την έμπνευση της ημέρας στον σταθμό του Galaxy 92

      Χρήστος Χατζηπαναγιώτης: «Ονειρεύομαι να έχω όνειρα μέχρι το τέλος»

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

      Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

      Κωνσταντίνος Μπούρας «Τα θεατρικά της καραντίνας» | Παρουσίαση βιβλίου

      «M’ ένα βιβλίο συζητώ» | “Ο Γλάρος Ιωνάθαν”

      fbt

      Αυτό το βιβλίο θα σε κάνει να λατρέψεις τη χημεία. Αλήθεια!

      Γιάννης Ευσταθιάδης | Παρουσίαση δίτομου έργου στον Ιανό της Αθήνας

      Νίκος Αρβανιτάκης – Ο λευκός φασίστας

      Θάνος Αλεξανδρής – Αυτή η νύχτα μένει

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων | Πρόγραμμα Φεβρουαρίου 2023

      Ο Μποτιτσέλι στην Πυρά | Θέατρο Vault

      Διαβάστηκε… | Μια μουσικοθεατρική κωμωδία στο Red Jasper Cabaret Theatre

      Opening | ΤΡΑΝΣ – Konstantinos Berdeklis | 10 Φεβρουαρίου

      «Η Αρκούδα» του Άντον Τσέχωφ στο Χοροχρόνο

      HUMAN Party με τους TRIART στο Χορoστάσιο | Σάββατο 11 Φεβρουαρίου

      Untold Φιλμ Φεστιβάλ Ελληνικών Ταινιών | Κινηματογράφος Τριανόν

      26ο Παζάρι Βιβλίου 2023 | Πλατεία Κλαυθμώνος

      Variete Show στο Red Jasper | Πέμπτη 26 Ιανουαρίου

      Axis Mundi – Το τελευταίο δέντρο | Από 20 Ιανουαρίου στο BIOS exploring urban culture

      Ναπάλμ Χάσταγκ Φάμιλι, σε κείμενο και σκηνοθεσία Πάνου Κούγια | Θέατρο Φούρνος

      Σκληρές Φωτογραφίες, του Κυριάκου Βέρη | Studio Mαυρομιχάλη

      Επιγραφικό Μουσείο | Παράταση για την εικαστική έκθεση «H ανάγκη της θύμησης»

      «Σμυρνεϊκα Μινόρε» με την Γλυκερία στο Θέατρο Ολύμπια

      Τάκης Γερμενής «in-your-face» | Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα» Δήμου Αθηναίων

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

      Φrίdda με άρωμα κρασιού

      Ατμοσφαιρικά Χριστούγεννα σε στυλ… «de Grèce», στον πεζόδρομο της Ηπίτου

      Booking Hill: Μία ξεχωριστή περίπτωση βιβλιοκαφέ στην πόλη

      Ήρθε η ώρα για απόδραση με το Escapepolis

      Στον αριθμό 27 της Ερατοσθένους σε οδηγεί η μυρωδιά λυκίσκου

      Η οδός Κερκύρας πάνω κάτω

      Χριστουγεννιάτικο χωριό στα Ξύλινα Καισαριανής

      Kυβέλη: Σημαίνει Κυψέλη. Και το ανάποδο

      Για brunch στο Φrídda Γκρίκ Μπιστρό

      Το TraMe φέρνει ιταλικό άρωμα στο αθηναϊκό street brunch

      Το Στόρι επιμένει στο μπραντς αλά ελληνικά

      Το Pair all day σε βάζει στο πιο γευστικά υγιεινό πρόγραμμα

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

      Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

      O Φοίβος Δεληβοριάς και το “ANIME” ζωντανά στην Τεχνόπολη

      Bonsai – Memories | Γκολ

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

      Τούτο το φθινόπωρο, μίλα μου με χρώματα!

      Ημιμάθεια κάτω απ’ την Ακρόπολη

      Χριστόφορε; Ξαναγύρισες, ε;

      Πέρασμα Ρ9 [Ρέικιαβικ] – εναπόθεση [του ξάρχειου]

      Και η σόουμπιζ έχει δικαίωμα στη μητρότητα

      Καιλοκαιρινή σιέστα μέχρι που χτύπησε ένα Tweet

      Αναγνώσματα Καλοκαιριού

      πέρασμα Ρ8 [Ρέικιαβικ]- ανοιχτοί ουρανοί, κλειστοί ουρανοί

      Η Δημοσιογραφία του μπικίνι

      Πιστεύετε;

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Υγεία

      Stalking – Όταν η εμμονή βαφτίζεται έρωτας

      Αντιμετώπισε τις δυσκολίες της ζωής σου σε 4 βήματα!

      To Mandala Clothing κλείνει 7 χρόνια παρουσίας και το γιορτάζει

      Το Blue Swimming Center άνοιξε τις πόρτες του στην Κυψέλη

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος | Παραδοσιακό ελληνικό σουβλάκι και πλούσιες γεύσεις

      Vrettos Antiques | Το παλαιοπωλείο που ταξιδεύει απ’ την Πλατεία Αβησσυνίας μέχρι τα Χανιά

      Κλείσε το 2022 με τον πιο θετικό τρόπο!

      1Η ΗΜΕΡΙΔΑ | Το τραύμα της κακοποίησης & η επανόρθωσή του.

      Μία… bookla για τις σελίδες σου

      Blue Swimming Center: Τώρα κολυμπάμε στο κέντρο της Αθήνας

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result

      “H Πόλη ζει” στο Lung Fanzine

      Συντάκτης: Μιχάλης Κουρής | Αναδημοσίευση από το www.lungfanzine.gr

      από ΗΠΖ
      09/12/2022
      στην κατηγορία 10 χρόνια ΗΠΖ, Main Slider NEW
      Reading Time: 1 min read
      Share on FacebookShare on Twitter
      Με την ευκαιρία της επετείου των 10 ετών από την παρθενική κυκλοφορία του εντύπου Η Πόλη Ζει, προσκαλέσαμε τον Χρύσανθο και την Άντα στο στούντιο του Strummer Radio όπου κατέλαβαν την πρώτη ώρα του Radio Lung.

      Κρατώντας στα χέρια μου το πιο πρόσφατο τεύχος, γεννήθηκε η απορία πώς τελικά θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε το έντυπο αυτό;

      Χρύσανθος: “Μέσα σε αυτά τα 10 χρόνια, το ενδιαφέρον πράγμα είναι που ο κόσμος το ονομάζει με διαφορετικούς τρόπους. Άλλος το λέει έντυπο, άλλος το λέει εφημερίδα, άλλος περιοδικό, οπότε έχουμε ήδη πάρα πολλές ταυτότητες, δεν χρειαζόμαστε άλλες!”

      Άντα: “Εγώ δουλεύω στο Η Πόλη Ζει από όταν γίναμε Η Πόλη Ζει, δηλαδή από το τέλος του 2017 με αρχές του 2018. Μέχρι τότε ήμασταν Η Πατησίων Ζει. Ο τίτλος της μοιάζει λίγο με σύνθημα, πολλές φορές το έχουμε ακούσει αυτό. Το 2017 μεγαλώσαμε, γίναμε πολλοί, μπήκα και εγώ στην ομάδα και έχουμε κάνει πολύ ωραία πράγματα”

      Χρύσανθος: “Το ξεκινήσαμε σε μία πολύ δύσκολη περίοδο, ήταν αρκετές οι προκλήσεις. Σε όλους είπαμε ότι θα κυκλοφορήσουμε για τρία φύλλα και μετά θα δούμε αν θα μας σηκώσει η αγορά. Αυτό ήταν ειλικρινές, εκτιμήθηκε από τον κόσμο καθώς δεν ήταν αυτό που περίμενε.Έχω καταλάβει είναι ότι πρέπει να λες την αλήθεια με όσο μεγαλύτερη ειλικρίνεια γίνεται και αυτό θα δείξει αν θα το εκτιμήσει ο κόσμος. Ο κόσμος το εκτίμησε, το αγάπησε και σε δύσκολες όντως συνθήκες. Αλλά δεν είναι δύσκολες για το έντυπο μόνο. Κάποιος είχε πει ότι είμαστε γέννημα-θρέμμα της κρίσης. Πάντως είναι μία ωραία ιστορία που ξεκίνησε ως Η Πατησίων Ζει. Όντως ο τίτλος σε όλους προκαλούσε μία αμηχανία. Ανησυχούσαν ότι έβγαινες και έλεγες τότε μέσα στην περίοδο της κρίσης ότι η ζωή συνεχίζεται και πρέπει να συνεχιστεί και θα προχωρήσουμε με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Αυτό είναι μάλλον που αγάπησε ο κόσμος, το στήριξε, και έτσι έχουμε προχωρήσει και φτάσει σήμερα σε αυτή τη δεκαετία.”

      Άντα: ”Πράγματι και με αφορμή αυτό το επετειακό τεύχος, είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον το γεγονός ότι κάτσαμε και ξαναδιάβασαμε όλα τα 120 editorial. Ήταν σαν να κάναμε ένα ταξίδι στο χρόνο και να θυμόμαστε ακριβώς πώς ήταν οι συνθήκες εκείνη την περίοδο και ίσως αυτό έτσι μπορεί να σου μάθει και λίγο να δεις, όχι να προβλέψεις. Δεν μπορείς να το προβλέψεις, γιατί τώρα μας βρήκε κάτι τελείως διαφορετικό από την κρίση, μας βρήκε ένα level παραπάνω, μία πίστα πιο δύσκολη.” Χρύσανθος: “Μέσα σε ένα απόγευμα γεννήθηκε η ιδέα του περιοδικού. Μάλιστα όλο αυτό η ιδέα ανήκει στον αγαπημένο μου φίλο Σταύρο, ο οποίος δουλεύει σε μας σαν courier – αγαπημένοι μου οι courier, να το ξέρεις, για αυτό τους έχουμε κάνει και πολλά αφιερώματα – ο οποίος ήρθε και μου είπε να κάνουμε ένα περιοδικό για τα μαγαζιά της Πατησίων. Δεν μιλούσα για 10-15 λεπτά και το έβλεπα όλο μπροστά μου να περνάει. Έτσι βγήκε η ιδέα και προχώρησε, τόσο απλά”

      Άντα: ”Και ευτυχώς προχώρησε, γιατί ο Χρύσανθος έχει πάρα πολύ καλές ιδέες και δίνει και έμπνευση και σε μας τους πιο νέους και αυτό θέλω να το πω είναι σπάνιο. Αυτό είναι ευχάριστο και για αυτό το λόγο έχει αντέξει 10 χρόνια παρά τις αντιξοότητες και τις όποιες δυσκολίες”

      Χρύσανθος: “Τα πρώτα τεύχη ήταν αρκετά κλεισμένα σε αυτό που λέγεται Πατησίων. Η Πατησίων είναι μία τεράστια λεωφόρος και δεν μιλάω τώρα για το πόσο μεγάλη είναι, αλλά για την ποικιλοχρωμία και την πολυμορφία που έχει και έχει τεράστια ιστορία. Δεν έχω τίποτα με τη Μεσογείων με την Κηφισίας, αλλά αν έλεγα π.χ. Η Μεσογείων ζει δεν θα μπορούσε να σταθεί ας πούμε. Η Πατησίων Ζει όμως είχε μία ουσία, γιατί ενώνει πολύ διαφορετικές περιοχές, έχει τεράστια ιστορία και εάν την πάρεις κομμάτι-κομμάτι σου γεννάει θέματα. Η θεματολογία μας ήταν οι καθημερινοί ανθρώποι που ζουν εκεί, καταστάσεις που υπάρχουν στην Πατησίων. Είναι πάρα πολύ ωραίο να βρίσκεις ένα τσαγκαράδικο δίπλα σε ένα κινηματογράφο. Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό, δηλαδή δεν είναι πιάτσα του πολιτισμού ή πιάτσα των μαγαζιών ή πιάτσα της εστίασης. Τα έχει όλα. Έτσι λοιπόν αυτό που στην αρχή κάναμε ήταν απλώς να κοιτάμε, να ξύνουμε λίγο το τσιμέντο και να βλέπουμε τι υπήρχε. Για αυτό και μία στήλη λεγόταν Που Πατάς Και Πού Πηγαίνεις. Είχαμε πάρα πολλά κτίρια, πάρα πολλές πλατείες να μιλήσουμε και βέβαια πάρα πολύ ωραίο κόσμο να μας μιλήσει και να μας βοηθήσει για αυτό. Έτσι ξεκίνησε και όλο προχωρούσε, αρχίσαμε να αναπτυσσόμαστε σιγά-σιγά και να πηγαίνουμε σε άλλες περιοχές, πρώτα Εξάρχεια, μετά Γαλάτσι και φτάσαμε σε ένα σημείο όπου πλέον ή το κλείναμε ή θα το κάναμε Η Πόλη Ζει.

      Την προσέχουν οι Αθηναίοι την πόλη τους;

      Άντα: “ Πιστεύω ότι την ίδια στιγμή που την προσέχουν, την ίδια στιγμή δεν την προσέχουν κιόλας. Οι αυθεντικοί-αυθεντικοί Αθηναίοι αγαπάνε πάρα πολύ αυτή την πόλη, την θεωρούν την ομορφότερη όπου και να ταξιδέψουν. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα έχουν πάρει τις κακές της συνήθειες, δηλαδή λίγο την περιρρέουσα ατμόσφαιρα, μέχρι και τα σκουπίδια, το τσιγάρο που θα πετάξει στο δρόμο – σαν να είναι κομμάτι των Αθηναίων. Την παρατηρούν στα κομμάτια της και λαμβάνουν την ατμόσφαιρα της, ενώ κάποιες φορές απλά κινούνται με την ταχύτητα που επιβάλλει η εποχή και δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς, απλά χάνονται μέσα στην κίνηση, τα φανάρια της και τα στενά της. Θεωρώ ότι θέλουν να πάνε μπροστά την πόλη. Απλά μερικές φορές ο μικρόκόσμος σε κάνει να μη σκέφτεσαι πολύ συχνά τον μακρόκοσμο. Αλλά εγώ είμαι πιο αισιόδοξη οπότε πιστεύω ότι η πόλη αλλάζει προς το καλό, αν θέλεις να δεις και το θετικό πρόσημο σε όλο αυτό.”

      Χρύσανθος: “Μία ψυχή συνεχίζει να υπάρχει. Αν συγκρίνεις το πρώτο με το τελευταίο τεύχος, θα δείς διαφορετικά πράγματα με διαφορετικούς τρόπους και όλα αυτά υπάρχει ένα νήμα που τα ενώνει. Όμως αν πας να το δεις λίγο πιο αντικειμενικά και όχι έτσι όπως το βλέπω εγώ του το νιώθω σαν παιδί μου και το αγαπάω, θα δει μεγάλες διαφορές. Δηλαδή η Πατησίων Ζει είχε μία ένταση που δεν την έχει ίσως τώρα το Η Πόλη Ζει. Ήταν λίγο πιο αναρχικό έντυπο, όχι στις απόψεις αλλά στο πώς ήταν στημένο, στο τι μπορούσες να διαβάζεις, σε διάφορες ατάκες που υπήρχαν. Λέω το αναρχικό όχι τόσο όχι με την έννοια του πολιτικού στιγματισμού ή κατεύθυνσης, αλλά με την ταυτότητα του. Μπορείς να διαβάσεις τελείως διαφορετικά πράγματα και ήθελα από την αρχή να είναι τελείως διαφορετικά. Στο πρώτο τεύχος είχαμε μία συνέντευξη από προσκόπους, μία συνέντευξη από μία ομάδα κοινωνικής αλληλεγγύης και αν δεν κάνω λάθος και από μία ενορία. Δηλαδή πάντα είμαστε αυτό που έλεγε πριν η Άντα: προσπαθούμε να κυκλώσουμε το ζήτημα και να το δούμε από διαφορετικές μεριές. Συν το ότι ο ίδιος ο τίτλος του Πατησίων Ζει, εκείνη την περίοδο που όλοι λέγανε ότι έχουμε πεθάνει γιατί μπαίνουμε στην κρίση, βγαίνεις και λες ευθαρσώς με θαυμαστικό “Η Πατησίων ζει” και όποιος δεν θέλει να πάει να πεθάνει. Θυμάμαι χαρακτηριστικά στο πρώτο τεύχος είχαμε στο editorial ότι εάν έχεις μάθει να πηγαίνεις και να πίνεις στον καθόλα αγαπητό Σφακιανάκη με 200 ευρώ το μπουκάλι και τώρα δεν μπορείς να το κάνεις, δεν σημαίνει ότι δεν θα συνεχίσεις να ζεις. Πάρε το παιδί σου και πήγαινε μία βόλτα, πάρε την παρέα σου, πήγαινε σε ένα λόφο πάνω και πίνε ένα μπουκάλι κρασί. Όσο προχωρούσε γίνονταν κάποιες μορφοποίσεις, γ γίνονταν λίγο πιο συνετά τα πράγματα, όχι όμως συντηρητικά, κάθε άλλο, απλώς και η μορφή άλλαζε γινόταν λίγο πιο οργανωμένοι. κάθε φορά έχουμε ένα δίλημμα εάν χάνουμε τη φρεσκάδα μας και έτσι πολλές φορές και στο Η Πόλη Ζει επιχειρούμε κάποια λίγο πιο παλαβά αφιερώματα, πιο σουρεάλ καταστάσεις. Πάντως όλοι θέλουμε να ξέρετε ότι λέμε πάντα τη γνώμη μας με τη μεγαλύτερη ειλικρίνεια, για αυτό η Πόλη Ζει έχει αγαπηθεί από τον κόσμο και έχει καθιερωθεί με τη δική του ταυτότητα ως έντυπο πόλης.”

      Κρατάω στα χέρια μου ένα συγκεκριμένο τεύχος και δίνεται η αφορμή να μιλήσουμε για το πώς διαχειρίζονται τα “δύσκολα” θέματα στο έντυπο.

      Η Άντα παίρνει το λόγο: “Στο συγκεκριμένο τεύχος είχαμε βγάλει για το τεύχος του Οκτωβρίου κάποια συγκεκριμένη θεματολογία, η οποία αν θυμάμαι καλά είχε να κάνει με την 28η Οκτωβρίου, με σημάδια της κατοχής που έχουν μείνει στη πόλη, τη Βαρβάκειο και άλλα. Κάποια στιγμή έσκασε στην επικαιρότητα αυτό που έγινε με το παιδί στον Κολωνό. Εμείς λοιπόν εντάξαμε έξτρα το θέμα αυτό και προσπαθήσαμε να το αντιμετωπίσουμε, όχι όμως ρεπορταζιακά ούτε μέ τρόπο κίτρινο. Απευθυνθήκαμε στο Χαμόγελο Του Παιδιού με σκοπό όχι να αναλύσουμε αυτό το κοινωνικό φαινόμενο, απλώς κάπως να αναδειχθεί και το κυριότερο να μας δώσουν λίγα εργαλεία για το πώς μπορεί να εξαλειφθεί. Να φανούμε χρήσιμοι, ακριβώς αυτό που λέει ο Χρύσανθος. Γιατί αν θέλεις να κοινωνήσεις ένα θέμα και να λέγεσαι Η Πόλη Ζει, πρέπει να λαμβάνεις υπόψη και τα σκοτεινά και τα φωτεινά αυτής της πόλης, το παρελθόν και το παρόν και το μέλλον. Για αυτό που έχεις στο μυαλό σου και για αυτό που οραματίζεσαι, πρέπει να είναι οι κεραίες ανοιχτές για να κυκλώσεις και δύσκολα θέματα με ένα τρόπο προσεκτικό.”

      Υπήρχαν κάποια θέματα για τα οποία σκέφτηκαν δεύτερη φορά πώς θα τα προσεγγίσουν;

      Άντα: “Πολλές φορές. Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο παράδειγμα, αλλά έχουν υπάρξει θέματα για τα οποία έχω διαβάσει πάρα πολύ για να γράψω κάτι, και με τους συναδέλφους συζητούσαμε μέρες για αυτό”

      Χρύσανθος: “Πάνω από τους ανθρώπους που θέλουν να γράψουν μία γνώμη, πλανάται μία απειλή. Ζούμε σε μία εποχή που δεν μπορείς να πεις θαρεττά τη γνώμη σου. Πρέπει να προσέξεις πώς θα το πεις, να μην τα βάλεις με αυτό το σινάφι, να μην θίξεις κάτι άλλο. Αυτό για μένα είναι ένα καθεστώς ανελευθερίας. Προσπαθώ να γράφω τη γνώμη μου και λέω στους ανθρώπους να γράφουν τη γνώμη τους. Προσωπικά έχω μεγάλη απόσταση από όλο το politically correct. Aπεναντίας είμαι υπέρ της ευγένειας και της ενσυναίσθησης. Όσον αφορά το politically correct, το θεωρώ ένα κατασκεύασμα που αυτή τη στιγμή μάλιστα το διαχειρίζονται κάποιες τηλεπερσόνες, κάποια άτομα, δεν ξέρω ποιοι το διαχειρίζονται και ποιοι το έχουν επιβάλλει. Κάναμε ένα αφιέρωμα, θυμάμαι, για τον για τους βιασμούς που ήταν ένα δύσκολο θέμα εκείνη την περίοδο. Εμείς θέλαμε να γράψουμε για τέσσερις-πέντε καταστάσεις που βιώνει μία μέση γυναίκα μέσα στο σπίτι, μέσα στην οικογένεια, μέσα στη σχέση και να μείνουμε εκεί και να μιλήσουμε για αυτό, όχι να αρχίσουμε τις φωνές και να μιλάμε για αυτά που κάνει η πατριαρχεία ή ότι αυτό είναι σεξισμός. Όλα αυτά αποπροσανατολίζουν κατά τη δική μου γνώμη. Επειδή έχω πολλές κοπέλες στο γραφείο, έχει τύχει να έχουμε διαφορετικές απόψεις και όλες αυτές εκφράζονται. Πρέπει να είσαι πάρα πολύ προσεκτικός και στο τέλος δεν κάνεις τίποτα. ‘Εχω φτιάξει μία σελίδα η οποία λέγεται Άστους Να Λένε, όπου θέλω να φιλοξενώ εκεί δύο απόψεις όπυ θα πει κάποιος θαρρετά τη γνώμη του. Όταν τους λες να γράψουν 400 λέξεις χωρίς δική μου παρέμβαση, είναι από τις πιο δύσκολες στήλες να στελεχωθεί, γιατί υπάρχει αυτό το φάντασμα που σας λέω.

      Άντα: “Εφόσον είμαι και ηθοποιός, επιφορτίστηκα με το politically incorrect του παλιού ελληνικού κινηματογράφου. Αν δεις αυτές τις ταινίες σήμερα, πραγματικά είναι τελείως εκτός σύμφωνα με το politically correct. ‘Όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να τις απορρίπτουμε, γιατί κάθε τι δημιουργείται μέσα σε μία εποχή και σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο το οποίο οφείλουμε να σεβόμαστε κι ας αλλάζει στην πορεία.”

      Υπάρχουν βέβαια και τα σουρεαλιστικα θέματα.

      Χρύσανθος: “Το αγαπημένο μου εξώφυλλο είναι στην Αγίου Μελετίου, βράδυ, πήγαμε στη στοά και φωτογραφίσαμε ντυθήκαμε με στολές, υπήρχε φωτογράφος πήγαν 2-3 άτομα που ρωτήθηκαν, κάναμε μία φωτογράφιση και γράφτηκε πάνω σε αυτό ένα editorial ότι όταν πέφτει η νύχτα βγαίνουν διάφορες ομάδες και σκοτώνονται μεταξύ τους. Προφανώς κάτι θέλει να πει, ότι είναι πλέον κομμάτι της καθημερινότητάς μας και για αυτό αισθανόμαστε και λίγο άβολα, δεν ξέρουμε τι ακριβώς συμβαίνει, μία είδηση είναι άραγε πραγματικότητα; Λίγος σουρεαλισμός υπάρχει και μέσα στο γραφείο όταν βγαίνουν αυτά. Μερικές φορές κολλάμε με κάποια τραγούδια και κάποια είδη μουσικής, τα ακούμε όλη μέρα και στο τέλος δεν ξέρω ποιος γεννάει το τραγούδι την ιδέα ή η ιδέα τα τραγούδια…”

      Η Πόλη Ζει διαθέτει και website, που κινείται καθώς ανεξάρτητα από το έντυπο.

      Ο Χρύσανθος εξηγεί: “Το μότο μας είναι “έντυπο που διαβάζεται”, υπονοώντας ότι υπάρχουν έντυπα που δεν διαβάζονται, αλλά μας ενδιαφέρει πάρα πολύ ένα site που δεν βομβαρδίζει. Το διαδίκτυο δίνει τέτοιες δυνατότητες, όμως αν δεν το σεβαστείς, το ίδιο το μέσο ευτελίζεται. Εάν πρέπει να ανεβάζω λόγω ανταγωνισμού κάθε 10 λεπτά ένα άρθρο, δεν υπάρχει χρόνος για να το δει κάποιος, να το διαβάσει και να το εκτιμήσει. Μετά δεν μπορείς να το βρεις εύκολα, ούτε εσύ μπορείς να το γράφεις ακριβώς. Σαφώς και το ίντερνετ καθορίζει τα πράγματα, εγώ προσωπικά, κι ας έχω πολλές ενστάσεις για όλο αυτό, είμαι μέσα σε αυτό, το παρακολουθώ, ενημερώνομαι μέσα από αυτό. Μία εντολή η οποία έχει δοθεί, και σε αυτό είμαι κάπως αυστηρώς, είναι τα θέματα τα οποία πρέπει να κάνουν με βιασμούς, δολοφονίες και τέτοια πράγματα, δεν γράφουμε για αυτά εάν δεν περάσουν δυο-τρεις ή παραπάνω μέρες. Αυτές τις δύο-τρεις ημέρες θα φανεί περισσότερο η αλήθεια, έχουν γίνει άπειρες πατάτες. Ο άνθρωπος χρειάζεται να κινείται περισσότερο με τον χρόνο της φύσης και όχι τον χρόνο του διαδικτύου. Είναι σημαντικό αυτό σαν πολιτιστικός και πολιτικός πυρήνας, γιατί αλλιώς θα καταναλώνεις ειδήσεις, πληροφορίες γνώσεις. Άλλοι άνθρωποι που έχουν πολύ καλύτερα από μένα οπότε δεν βαδίζει το site μας έχει δική του ύλη. Κάνουμε και διάφορες “τρολιές”. Θυμάμαι μία ωραία πολύ σουρεάλ, όπου είχαμε ένα αφιέρωμα 8 σελίδων που δεν είχε καθόλου κείμενα και τυπογραφικά ήταν λευκές σελίδες με QR code. Δηλαδή είχαν γραφτεί τα κείμενα, τα οποία είχαν αναρτηθεί στο site μας, αλλά δεν μπορούσες να τα διαβάσεις στην εφημερίδα. Έτσι λέγαμε ότι θα είναι τα έντυπα μετά από χρόνια, μία λευκή σελίδα με ένα μαύρο στίγμα. Ήταν λίγο σοκαριστικό και βέβαια κάποιος κόσμος έχει αποκλειστεί και δεν μπορούσε να τα διαβάσει. Σε πολλούς δεν άρεσε που ήθελαν να διαβάσουν το κείμενο στη σελίδα αλλά αυτό ακριβώς θέλαμε να πετύχουμε, να δούμε πώς θα αντιδράσει ο κόσμος. Δεν πιστεύω ποτέ ότι το έντυπο ή το χαρτί θα πεθάνει ό,τι και αν ακούγεται. Το διαδίκτυο ευτελίζεται όλο και περισσότερο και το έντυπο αναβαθμίζεται, αποκτά άλλη βαρύτητα. οπότε και μεγάλα ειδησεογραφικά site του εξωτερικού έχουν βάλει ελάχιστη συνδρομή για να διαβάσεις κάποια άρθρα, γιατί έτσι μπορούν να κάνουν και τη δουλειά τους όπως θέλουν, ενώ το διαδίκτυο σου δίνει ελευθερίες που δεν μπορείς να τις ελέγξεις.”

      Ο Χρύσανθος δίνει πλέον προοπτική στο έντυπο σε πιο περιορισμένη χρονικά βάση:

      “Παλιά προγραμμάτιζα σε ετήσια βάση, μετά πήγα εξάμηνη, τώρα είμαι τρίμηνη και πιστεύω πως ωραία θα ήτανε να έχουμε μία ωραία άνοιξη, δηλαδή να φτάσουμε ως το Μάρτιο. Δεν το θεωρώ λίγο – και δεν έχει να κάνει με εκλογές αυτό, δεν με νοιάζουν καθόλου – αλλά λέω να είμαστε κάπως καλύτερα, ζωντανοί, με ψυχή, με ιδέες και να κάνουμε πράξη ορισμένα πράγματα που έχουμε στο μυαλό μας και δεν έχουμε καταφέρει ακόμα. Θα βγάλουμε τώρα αυτό το τεύχος που είναι για τα 10 χρόνια, ένα τεύχος που δεν έχει καθόλου διαφήμιση και για αυτό θέλω να ευχαριστήσω πραγματικά τη Γιώτα Τριανταφύλλου και την Κοσμοϊατρική που μας βοήθησε με πάρα πολλούς τρόπους να το κάνω πράξη αυτό. Θα είναι 64 σελίδες όλο κείμενα. Το να βρίσκεις ανθρώπους που να σε ακολουθούν και να σε στηρίζουν είναι πάρα πολύ σημαντικό. Ένα επόμενο τεύχος θέλω να είναι ασπρόμαυρο, να μην έχει καθόλου χρώμα, όπως να υλοποιήσουμε και άλλες ιδέες. Ραντεβού λοιπόν το Μάρτη με ένα μεγάλο πάρτι και έχει ο θεός ή ότι υπάρχει τέλος πάντων.”


      Το άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση από το www.lungfanzine.gr

      Ολόκληρη η ραδιοφωνική κουβέντα, σε ηχητικό αρχείο στο mixcloud, υπάρχει εδώ.

      Tags: 10 χρόνια ΗΠΖlung fanzineΗ πόλη ζει

      ΗΠΖ

      Η Πόλη Ζει. Η αναθεώρηση της αστικής εμπειρίας, η αφήγηση της πραγματικής ζωής. Πάνω από όλα όμως να ανακαλύπτεις και να δημιουργείς ενδιαφέροντα εγχειρήματα για την ίδια την Πόλη και τους ανθρώπους της, σε όλες τις κοινωνικές εκφράσεις. Στον Πολιτισμό, στο Εμπόριο, στην Επικοινωνία.

      Σχετικά άρθρα

      Editorial

      Tι μπορεί να σημαίνει το «κάτω τα χέρια από τους μετανάστες»; | Editorial | Τεύχος #100

      Διάφορα

      «Πάρε το 100» – *Εκ της Διευθύνσεως

      Στη Διαπασών

      Στη Διαπασών… | Οκτώβριος 2023

      10 χρόνια ΗΠΖ

      10 χρόνια ΗΠΖ | Πώς ένα ταξίδι μπορεί να σε οδηγήσει σε ένα άλλο ταξίδι

      10 χρόνια ΗΠΖ

      Οι «χαρακτήρες» είναι δύναμη – Από το Φ έως το Ω | (τ.98, επετειακό)

      Μιλήσαμε

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Next Post

      Τεύχος #98 | Δέκα χρόνια διαδρομές

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

        425 shares
        Share 170 Tweet 106
      • Τι γυρεύει ένας τσολιάς στο ΚΥΤΤΑΡΟ;

        366 shares
        Share 146 Tweet 92
      • Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

        348 shares
        Share 139 Tweet 87
      • «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

        342 shares
        Share 137 Tweet 86
      • Πού θα φας και πού θα πιείς στην Καισαριανή!

        1084 shares
        Share 434 Tweet 271

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • Ψυρρή - Βαβυλώνα : Χ 

#patisionmood
      • #ipolizei #patisionmood #streetpress
      • Where is Acropolis? 

#patisionmood
      • 🎁GIVEAWAY |  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ🎁

Σε συνεργασία με το πιστοποιημένο  κατάστημα @biorewild χαρίζουμε σε ένα τυχερό ένα πακέτο περιποίησης  4 προϊόντων  με εκχύλισμα κάνναβης, της εταιρείας HEMPIKA.

Για να τα διεκδικήσεις ακολούθησε τα βήματα:
➡️Κάνε like στη δημοσίευση
➡️Ακολούθησε τα προφίλ @ipolizei_ και @biorewild
➡️Κάνε tag σε σχόλιο ένα φίλο

Το bundle αποτελείται από:
1. Κρέμα Προσώπου Κάνναβης “Face Cream” 50 mL 
2. Body Butter 150mL
3.Σαπούνι για μαλλιά "Shampoo" 50gr
4. Χειροποίητο Σαπούνι "Soap Bar"  100gr

Ο διαγωνισμός διαρκεί έως και την Τετάρτη 01.02. 
Οι νικητές θα ανακοινωθούν την Πέμπτη 02.02 .

Βρες το κατάστημα στην οδό Αναπαύσεως 7 και μάθε περισσότερα για τα οφέλη της CBD στην επιδερμίδα!

Καλή επιτυχία σε όλα!
.
.
.
#διαγωνισμός #giveaway #giveawaygreece #giveawaygr
      • 🎁 ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ! 🎁

Σε συνεργασία με το KYTTARO Live Club σας δίνουμε δώρο 1 διπλή πρόσκληση για την πρεμιέρα (Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου) της παράστασης «Αριστεία Καπαμά» των Αποστόλη Μπαρμπαγιάννη: Τσολιάς εν δε Τσόλια Μπαντ!

Για συμμετοχή:

➡️ Follow τις σελίδες @kyttarolive & @ipolizei_
➡️ Κάνετε στα σχόλια tag έναν/μια φίλο/φίλη σας.

Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 01/02 στις 14:00 και ο νικητής θα ενημερωθεί στα σχόλια.

Καλή επιτυχία!
      • Κυριακή & Βόλτα. 

#patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.