• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Είπα ξείπα | Σκέψεις για τους κινηματογράφους ΙΝΤΕΑΛ, ΑΣΤΟΡ, Ίριδα

    Το πορτραίτο μιας πόλης που φλέγεται

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | τ.96

    Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

    Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

    Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

    Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

    Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Κάτια Σπερελάκη

    Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

    Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

    Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

    Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

    Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

    Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

    Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

    Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

    Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Παρουσίαση βιβλίου στο JUKEBOX / Ζωρζ Πιλαλί, ΟΧΛΟΔΟΞΙΑ

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Τα σινεμά μας, η πόλη μας!

    Η Kate Zubok στο Bolivar | Κυριακή 2 Απριλίου

    Το Αρχείο του Στάθη Αρφάνη στο Ωδείο Αθηνών

    Π.Ο.Π – Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης, του Θανάση Κριτσάκη

    Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

    «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

    Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

    Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

    IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

    Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

    Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

    Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

    Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

    ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

    Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

    ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

    Φrίdda με άρωμα κρασιού

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Contrust Collective

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

    Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

    «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

    H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

    Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

    Πας μαγειρεύοντας

    Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

    Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

    Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

    To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Είπα ξείπα | Σκέψεις για τους κινηματογράφους ΙΝΤΕΑΛ, ΑΣΤΟΡ, Ίριδα

      Το πορτραίτο μιας πόλης που φλέγεται

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

      Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | τ.96

      Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

      Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

      Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

      Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

      Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

      Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

      Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

      Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

      Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

      Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Παρουσίαση βιβλίου στο JUKEBOX / Ζωρζ Πιλαλί, ΟΧΛΟΔΟΞΙΑ

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Τα σινεμά μας, η πόλη μας!

      Η Kate Zubok στο Bolivar | Κυριακή 2 Απριλίου

      Το Αρχείο του Στάθη Αρφάνη στο Ωδείο Αθηνών

      Π.Ο.Π – Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης, του Θανάση Κριτσάκη

      Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

      «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

      Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

      Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

      IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

      Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

      Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

      Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

      Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

      ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

      Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

      ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

      Φrίdda με άρωμα κρασιού

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Contrust Collective

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

      Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

      «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

      H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

      Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

      Πας μαγειρεύοντας

      Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

      Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

      Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

      To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Συνέντευξη: Θάνος Ξάνθος

      από ΗΠΖ
      10/03/2023
      στην κατηγορία Main Slider NEW, Μιλήσαμε
      Reading Time: 1 min read
      Share on FacebookShare on Twitter

      Βράδυ Παρασκευής. Η ατμόσφαιρα μυρίζει καμένο από τα χημικά και τα δακρυγόνα στο κέντρο της Αθήνας, νέοι και νέες στους δρόμους, ζητώντας ανάσες ζωής, πολιτισμού και φωτός, ζητώντας δικαιοσύνη για τα αδικοχαμένα θύματα στο δυστύχημα, κοντά στην κοιλάδα των Τεμπών.

      Με ένα μικρό βάρος στο στήθος, μπαίνω στο θέατρο Τζένη Καρέζη επί της οδού Ακαδημίας. Είχαμε δώσει ραντεβού με τον Γεράσιμο Σκιαδαρέση στις 19.45. Ήταν συνεπής στην ώρα του και ολίγον εκνευρισμένος γιατί δεν έβρισκε να παρκάρει. Με καλωσόρισε όμως ευδιάθετος, με χαμόγελο κι ενθουσιασμό, καθώς βρισκόμασταν στο φουαγιέ του θεάτρου. Αυτή η κουβέντα ήταν ένα φως μέσα στην άκρη του σκοτεινού τούνελ. Ένας ηθοποιός με σπουδαία πορεία και δυναμικό χαρακτήρα, έντιμος και με χιούμορ, εξομολογείται περί τέχνης και ζωής. Το μαγνητοφωνάκι αρχίζει να γράφει…

      «Αμπιγιέρ». Ένα διαχρονικό έργο με γνώμονα τον ρόλο της Τέχνης. Πού συνίσταται η διαχρονικότητά του;

      Νομίζω στη δύναμη των χαρακτήρων του και των σχέσεων που έχει. Συνέβησαν και θα συμβαίνουν πάντα, και στον χώρο της Τέχνης πολύ περισσότερο, φαινόμενα άσκησης και κατάχρησης εξουσίας και μάλιστα υποδόριας. Συνέβαιναν και θα συμβαίνουν γιατί είμαστε πολύ ευάλωτοι απέναντι σε αυτό. Είναι ένας χώρος όπου δουλεύεις κυρίως με την ψυχή σου κι όταν το εργαλείο σου είναι η ψυχή και τα συναισθήματά σου είναι πάρα πολύ εύκολο κάποιος να κάνει κατάχρηση σε αυτό. Βλέπουμε τώρα όμως και μία τελείως διαφορετική αντιμετώπιση από αυτή που ζούμε εδώ στην Ελλάδα με την απαξίωση της τέχνης. Βλέπουμε πως σε άλλες χώρες και σ’ άλλες εποχές υπήρχε μεγάλος σεβασμός απέναντι σε αυτό το πράγμα. Εν καιρώ πολέμου τα θέατρα μένουν ανοιχτά, αποτελώντας σημαντική «ανάσα» για τον κόσμο και δείχνοντας σε τι υψηλό επίπεδο εκτίμησης είχαν και έχουν τους καλλιτέχνες, σε αντίθεση με αυτό που ζούμε εμείς σήμερα.

      Υποδύεστε τον πιστό Νόρμαν. Μπαίνοντας στον ρόλο ανακαλύψατε κοινά στοιχεία με αυτόν;

      Πάντα, σε κάθε ρόλο, βάζω κομμάτια από εμένα. Αυτός ο ρόλος δεν είναι και πολύ κοντά μου σαν ψυχοσύνθεση, αλλά πολλές φορές έχω δει κομμάτια του πάνω στη δουλειά και μέσω αυτής της παράστασης τα θυμήθηκα. Πέρα απ’ αυτό, όταν προσεγγίζεις έναν ρόλο τον βλέπεις, τουλάχιστον στην αρχή, μ’ ένα παρθένο μάτι, προσπαθώντας να δεις τη δική σου ανάγνωση και να μην επηρεαστείς είτε από πρόσωπα που μπορεί να μοιάζουν είτε από άλλα εμβάσματα, κ.λπ.

      Γυρνάω στο θέμα του ΠΔ και των αγώνων σας. Μέχρι πού έχετε σκοπό να το φτάσετε;

      Δεν μπορεί να τα προκαθορίσει κανείς αυτά, είναι δύσκολο. Καταρχάς ό,τι έχει γίνει μέχρι τώρα το χρωστάμε κυρίως στους σπουδαστές των σχολών που ξεσηκώθηκαν –και δεν νομίζω ότι έχουν και διάθεση να το τελειώσουν– και στους καθηγητές και τη στήριξη που έδειξαν σε όλο αυτό. Εμείς ερχόμαστε δίπλα τους να τους συμπαρασταθούμε. Εμένα με νοιάζει και λίγο περισσότερο γιατί είμαι και πατέρας παιδιών που θα ασχοληθούν με τον χώρο. Προσωπικά δεν με επηρεάζει και πολύ αυτό το προεδρικό διάταγμα, δεν θα μου αλλάξει κάτι στη ζωή μου. Αλλά δεν δέχομαι, για το ηθικό πάνω απ’ όλα κομμάτι, αυτή την απαξίωση. Έφτασε ο «κόμπος στο χτένι» και δεν γίνεται άλλο με αυτή την υποβάθμιση και την υποτίμηση. Δεν ξέρω πώς θα κλιμακωθούν οι αντιδράσεις με όλα όσα συμβαίνουν παράλληλα στη χώρα.

      Το θέατρο αποτελεί μια μορφή «επανάστασης» για όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας;

      Ιστορικά, το θέατρο ήταν και είναι πάντα ένας χώρος όπου ακούγονται αλήθειες, που ξεκινάνε ενδιαφέρουσες συζητήσεις, κ.λπ. Σε κάθε χώρο της τέχνης, υπάρχει μία ελευθερία που μας διαφυλάσσει από παρωπίδες. Χωρίς καμιά κομματική ταυτότητα, εγώ πάντα ήμουν με αυτό που αισθανόμουν ότι είναι δίκαιο. Με οποιαδήποτε κυβέρνηση ήταν, είναι και θα είναι πάνω, διαμαρτυρόμουν και θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια. Το θέατρο είναι ένας χώρος που το ευνοεί αυτό, αφού προϋποθέτει ένα ανοιχτό μυαλό, φαντασία και πράγματα χρήσιμα που σου επιτρέπουν να έχεις μια ανοιχτή ματιά.

      Για εσάς το θέατρο είναι μια μορφή ψυχοθεραπείας;

      Πάνω στη σκηνή τα προβλήματα δεν λύνονται, αλλά είναι μεγάλη ανακούφιση, αφού μέχρι ένα σημείο, νιώθεις ότι τα μοιράζεσαι με τους θεατές, με τους συναδέλφους σου και τους συντελεστές μιας παράστασης. Δημιουργείται μια ιδιαίτερη ζύμωση που δεν είναι ορατή με το μάτι. Υπάρχει μια ανταλλαγή απόψεων, βλέπεις τι περνάει, τι δεν περνάει και γιατί κι όλο αυτό σου δημιουργεί μια αμφισβήτηση για τα πάντα και ταυτόχρονα το να είσαι ανοιχτός να δεχθείς νέες προτάσεις. Για παράδειγμα, σε παραστάσεις που παίζουμε για δυο χρόνια, φτάνουμε στο τέλος της δεύτερης χρονιάς και λέμε ότι τώρα αρχίζουμε να… μυρίζουμε τον ρόλο. Που σημαίνει ότι όλον αυτό τον καιρό εκπαιδευόμασταν για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο.

      Θυμάστε κάποια δύσκολη στιγμή μέσα στην ως τώρα πορεία σας;

      Σε γενικές γραμμές ήμουν πολύ τυχερός και βρήκα πολύ γρήγορα ανθρώπους που τους θεώρησα φωτεινά παραδείγματα στη ζωή μου και ήθελα να γίνω σαν κι αυτούς. Βρήκα και τη σκοτεινή πλευρά του θεάτρου, αλλά με τρόμαξε τόσο πολύ που τραβήχτηκα αμέσως. Είχα την τύχη και ατυχία ταυτόχρονα να μη θέλω να κάνω συνέχεια το ίδιο πράγμα και να επαναλαμβάνομαι υποκριτικά.

      Μιλήσατε για ανθρώπους «φωτεινά παραδείγματα» στην πορεία σας. Υπήρξαν προσωπικότητες που έπαιξαν ρόλο ή καθόρισαν αυτή σας την πορεία;

      Νομίζω τώρα πια ότι μπορώ να πω πως υπήρξαν κάποιοι άνθρωποι που με «σημάδεψαν», άνοιξαν τους ορίζοντές μου και με εξέλιξαν! Ξεκινώντας από τον Δημήτρη Μαυρίκιο, που ήταν ο πρώτος που δούλεψα μαζί του. Μετά με τον Αντώνη Αντύπα, τον Μίνωα Βολανάκη, τον Γιώργο Χουβαρδά και φτάνοντας στον κορυφαίο Γιώργο Μιχαλακόπουλο, που είναι αυτό που θα ήθελα να είμαι εγώ ως ηθοποιός. Ένας άνθρωπος που αντιμετωπίζει τη δουλειά με χαρά, δε γερνάει ποτέ ως ψυχοσύνθεση και ενδιαφερόταν πάντα για ποιοτικές δουλειές!

      Υπήρξαν «ναι» ή «όχι» για τα οποία να μετανιώσατε;

      Ναι, φυσικά. Υπήρξαν δουλειές που αποδείχθηκαν ότι δεν ήταν έτσι όπως πίστευα, δεν ήταν καλές και υπήρξαν και δουλειές που απάντησα αρνητικά αλλά μετά κατάλαβα ότι έκανα μεγάλο σφάλμα – είτε γιατί είχα φοβηθεί κάτι, είτε γιατί δεν τα είχαμε βρει οικονομικά, είτε για πολλούς άλλους λόγους.

      Είπατε πριν ότι οι κόρες σας ακολουθούν το δρόμο της υποκριτικής. Πιστεύετε, μέσα από συζητήσεις σας, ότι αποτελείτε φωτεινό παράδειγμα για τις ίδιες;

      Δεν το ξέρω αυτό, ίσως θα μπορούσαν οι ίδιες να το απαντήσουν. Σίγουρα έχουν πάρει πολλά στοιχεία –καλά και κακά– τόσο από εμένα, όσο και από τη σύζυγό μου, Μπέσσυ Μάλφα. Αλλά ευτυχώς πολύ γρήγορα ξεχώρισαν και κάνουν τη δική τους πορεία. Σκεφτείτε όταν έδωσαν εξετάσεις στη δραματική σχολή, εμείς δεν ξέραμε καν σε τι κομμάτια θα εξεταστούν, τίποτα.


      Απωθημένα έχετε ως ηθοποιός;

      Όχι. Σίγουρα θα ήθελα να δουλέψω με κάποιους ανθρώπους και δεν έχει τύχει να γίνει ή να παίξω σε έργα του Σαίξπηρ, που είναι από τους αγαπημένους μου συγγραφείς. Αλλά όχι, δεν μπορώ να μιλάω για απωθημένα.

      Σας ενοχλεί που ο κόσμος μπορεί να σας συνδέει μόνο με κωμικούς τηλεοπτικούς ρόλους που έχετε υποδυθεί;

      Βαθιά μέσα μου με ενοχλεί λίγο. Ξέρω τη δύναμη της τηλεόρασης και δεν μπορώ να το απαιτώ αυτό. Θα ήθελα να υπάρχει η απαιτούμενη παιδεία και το απαιτούμενο ανοιχτό μυαλό που να μπορεί το κοινό να ξεχωρίζει κάποια πράγματα και να μη σε ταυτίζει τόσο εύκολα. Βεβαίως αυτή είναι μια μάταιη δικιά μου ελπίδα. Έχει τρομερή δύναμη η τηλεόραση και μακάρι να έφτανε και το θέατρο σε τέτοιο επίπεδο και να είχε την ίδια δυναμική.

      Παρ’ όλα αυτά βλέπουμε τον κόσμο να έχει ανάγκη το θέατρο, ειδικά τα τελευταία χρόνια.

      Νομίζω ότι πάντα υπήρχε μία καλή σχέση του θεάτρου με το κοινό στην Ελλάδα. Παρ’ όλο που είμαστε μια φτωχή χώρα με αρκετά προβλήματα, με κάποιο τρόπο δείχνουμε ότι ζούμε στη χώρα που γέννησε το θέατρο. Ο κόσμος το αγαπάει το θέατρο και το στηρίζει. Για το μέγεθος της χώρας και το συνολικό πνευματικό επίπεδο του κόσμου, λέω «πάλι καλά».

      Θα απαντήσετε εύκολα σε κάποιον «hater» που θα σας κάνει κάποιο κακεντρεχές σχόλιο στα social media ή θα το προσπεράσετε;

      Μπαίνω στον πειρασμό μερικές φορές και το κάνω, αλλά το 90% αυτών το σβήνω αμέσως γιατί εκφράζω την οργή μου. Αλλά καμιά φορά, κυρίως όταν στηρίζονται σε απόλυτη παραπληροφόρηση, εκεί έχω πέσει στην «παγίδα» να απαντήσω. Δε θεωρώ ότι είναι υγιές και δεν έχει νόημα να κάνουμε διάλογο με τέτοιους ανθρώπους γιατί έχουν αδιάλλακτες απόψεις. Με ανθρώπους που γνωρίζω και ξέρω ποιοι είναι και τι πρεσβεύουν, ευχαρίστως κάνω διάλογο.

      Είστε από τους ηθοποιούς που λένε «θέλω να πεθάνω στο σανίδι»;

      Με τίποτα. Θέλω να φύγω (γέλια). Αισθάνομαι σχεδόν πλήρης. Αν μπορούσα και είχα την δυνατότητα να ζήσω χωρίς να δουλεύω, θα το έκανα με χαρά και θα δούλευα μόνο από χόμπι. Έχω δουλέψει αρκετά όλα αυτά τα χρόνια. Θλιβερό μου φαίνεται να πεθάνω πάνω στο σανίδι.

      Σκεφτήκατε ποτέ να αφήσετε αυτό το επάγγελμα και να κάνετε κάτι άλλο;

      Δυστυχώς δεν είχα άλλα προσόντα ή τα απαιτούμενα για να κάνω κάτι άλλο. Θα έπρεπε ή να κάνω κάτι δικό μου, που δεν είμαι καθόλου επιχειρηματικό μυαλό και θα αποτύχω, ή να πάω σε μια άλλη δουλειά, που όμως δεν είχα τα προσόντα, καθώς ήμουν ένας… απόφοιτος Λυκείου.

      Γιατί η Ελλάδα να μαθαίνει (αν μαθαίνει), μόνο μετά από τραγωδίες;

      Γιατί δυστυχώς τίποτα δε δουλεύει διαφορετικά. Έχουν συνηθίσει τα τελευταία χρόνια, εκτός ελαχίστων φωτεινών εξαιρέσεων που το ίδιο το σύστημα τις έχει βάλει στην άκρη, όλοι να δουλεύουν προκειμένου να ικανοποιήσουν πρόσκαιρα εκλογικά συμφέροντα. Να ικανοποιήσουν ιδιωτικά συμφέροντα γνωστών και φίλων και κανείς να μην έχει ουσιαστική διάθεση να αλλάξει κάτι, να υποστεί τις συνέπειες και να αλλάξει κάτι ουσιαστικό σε αυτόν τον τόπο. Δυστυχώς αυτή είναι μια μόνιμη πληγή στην Ελλάδα που ακολουθείται κι από πολλά άλλα φαινόμενα. Τρωγόμαστε μεταξύ μας και δεν μπορούμε να ενωθούμε σε μια άποψη. Το βλέπω συνεχώς και θυμώνω πολύ. Έχουμε, από χρόνια, μία πολύ λάθος σχέση κράτους και πολίτη, παγιωμένη πια. Εγώ μεγάλωσα με την αντίληψη ότι το κράτος θα προσπαθήσει να σε κλέψει, άρα κι εσύ πρέπει να κάνεις το ίδιο. Αν ξεκινάς έτσι, τα πράγματα δε θα πάνε ποτέ καλά. Λέμε ότι όλοι οι άλλοι πρέπει να αλλάξουν, εκτός από εμάς.

      Κάνετε εύκολα αυτοκριτική;

      Προσπαθώ όσο μπορώ. Είναι κάποια πράγματα που δε θέλω να τα ξεχάσω. Δηλαδή το γιατί έγινα ηθοποιός, το τι ψάχνω από αυτή τη δουλειά, το να την αμφισβητώ, βρίσκοντας συνέχεια τι πρέπει να κάνω. Να τη βλέπω πάντα με κριτικό μάτι. Το προσπαθώ γιατί το θεωρώ απαραίτητο όπλο στα χέρια μου και δεν μπορώ να επαναπαυθώ σε κάτι. Θέλω να αμφιβάλλω ανά πάσα ώρα και στιγμή για το αν αυτό που κάνω είναι ή δεν είναι σωστό. Και είμαι κι ανοιχτός να αλλάξω και άποψη, αν κάποιος με πείσει.

      Τι αγαπάτε να κάνετε στον ελεύθερο χρόνο σας;

      Ταξίδια, με διαφορά! Και ενασχόληση με τη φύση. Κηπουρική, βόλτα στη θάλασσα.

      Στη Αθήνα σας αρέσει να περπατάτε;

      Όχι. Δεν μου αρέσει αυτή η πόλη, τη θεωρώ άσχημη. Ασχήμια από τα κτίρια και τις πινακίδες, μέχρι τα πάντα. Δεν έχουμε κάνει και κάτι για να ομορφύνει αυτή η πόλη. Ευθύνη πολλών κυβερνήσεων, αλλά και των καλλιτεχνών επίσης, είναι ότι δε θέσαμε ποτέ τέτοιου είδους ζητήματα. Δεχτήκαμε αυτή την ασχήμια της πόλης μας και δεν έχω ιδιαίτερες ελπίδες ότι θα αλλάξει και κάτι.

      Δεν σας βλέπω και πολύ αισιόδοξο σαν άνθρωπο…

      Δεν είμαι πολύ αισιόδοξος από τη φύση μου, ως άνθρωπος. Πιστεύω όμως στη δύναμη των ανθρώπων. Και τη δουλειά μου την αισθάνομαι ομαδική, δεν με αφορά να ξεχωρίζω, αλλά να είμαι γρανάζι σε μια καλά κουρδισμένη μηχανή. Πάντα έτσι σκεφτόμουν.


      Ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης παίζει στην παράσταση «Αμπιγιέρ» του Ρόναλντ Χάργουντ, σε σκηνοθεσία Κώστα Γάκη. Μαζί με τον Ιεροκλή Μιχαηλίδη στο ρόλο του «Σερ». Πλαισιώνονται επίσης, από τους Τζένη Κόλλια, Μάρω Παπαδοπούλου, Απόστολο Πελεκάνο, Αντριάνα Ανδρέοβιτς, Άγγελο Νεράτζη.

      Παραστάσεις: Τετάρτη και Κυριακή στις 18.30, Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 21.00.

      Τηλεοπτικά τον συναντάμε στον ρόλο του «Λευτέρη» στη σειρά «Μαύρο Ρόδο» στο MEGA.


       

      Tags: Γεράσιμος Σκιαδαρέσης

      ΗΠΖ

      Η Πόλη Ζει. Η αναθεώρηση της αστικής εμπειρίας, η αφήγηση της πραγματικής ζωής. Πάνω από όλα όμως να ανακαλύπτεις και να δημιουργείς ενδιαφέροντα εγχειρήματα για την ίδια την Πόλη και τους ανθρώπους της, σε όλες τις κοινωνικές εκφράσεις. Στον Πολιτισμό, στο Εμπόριο, στην Επικοινωνία.

      Σχετικά άρθρα

      Άποψη

      Είπα ξείπα | Σκέψεις για τους κινηματογράφους ΙΝΤΕΑΛ, ΑΣΤΟΡ, Ίριδα

      Άποψη

      Το πορτραίτο μιας πόλης που φλέγεται

      Άνθρωποι

      Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Contrust Collective

      Κριτικές

      «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

      Βολτάροντας στην Αθήνα

      Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

      Πολιτισμός

      Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

      Next Post

      Στάσεις Ζωής | Γραμμή 2: Στάση Συγγρού-Φιξ

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

        387 shares
        Share 155 Tweet 97
      • Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Contrust Collective

        349 shares
        Share 140 Tweet 87
      • H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

        374 shares
        Share 150 Tweet 94
      • Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

        607 shares
        Share 243 Tweet 152
      • Η Ελληνική Επανάσταση μέσα από την Τέχνη και τη Λογοτεχνία της Ευρώπης

        381 shares
        Share 152 Tweet 95

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • > > Η σοφία της ημέρας...
 πιο συμβατή με την πραγματικότητα

#ολαθαπανεκαλα #ισωςκαιοχι
#ηποληζει #ισωςκαιοχι
      • .
>> Το νέο μας τεύχος κυκλοφορεί από σήμερα στους δρόμους και αισθάνεται περίεργα.
Ένας δύσκολος Μάρτης, σε μια δύσκολη χώρα.
Ένα τεύχος, που δε ξέρει πως να συστηθεί.

Μπορείτε να μας ξεφυλλίσετε και ηλεκτρονικά στο ISSUU:
Link στο bio.

#ipolizei #februaryissue #freepress #streetpress
      • 🎁GIVEAWAY |  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ🎁

Σε συνεργασία με το @holywoodstage.athens (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 289) προσφέρουμε μια φιάλη κρασί & ελεύθερη είσοδο για εσένα και 3 ακόμα φίλες-ους σου, για την βραδιά παρουσίασης του δίσκου
      • Η σοφία της ημέρας
#patisionmood #ipolizei_gr #ipolizei
      • >> Λόγω... βάρβαρων καιρικών συνθηκών, η διανομή του τελευταίου μας τεύχους ενδεχομένως να καθυστερήσει σε κάποια σημεία της Πόλης.
Μέχρι τότε μας ξεφυλλίζετε ολόστεγνους, στο link που θα βρείτε στο bio
ή κάνετε μια βόλτα στο site μας:
www.ipolizei.gr
 
#ipolizei #februaryissue
      • #ipolizei #streetpress #patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.