• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    «Φοβογλώσσα» | Ασ’ τους να λένε

    «Η ομορφιά του θεάτρου θα σώσει τον κόσμο»

    Μέλλον χωρίς μόδα: Πιο αναγκαίο από ποτέ!

    Τα σινεμά μας, η πόλη μας!

    Είπα ξείπα | Σκέψεις για τους κινηματογράφους ΙΝΤΕΑΛ, ΑΣΤΟΡ, Ίριδα

    Το πορτραίτο μιας πόλης που φλέγεται

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    ΟΛΑ ΕΞΩ | Η πόλη ζει την άνοιξη, σε πλατείες, πεζόδρομους, αυλές & ταράτσες

    Στη Διαπασών… | Μάιος 2021

    ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Άρης Αλεξανδρής – Βίλα Κλωναρίδη

    Μετεκλογικός οδηγός πολλά βαρύς και όχι | Editorial τ.103

    Τεύχος #103

    Τι απογίνονται οι «βιαστές» και οι «δολοφόνοι» όταν αθωώνονται; | Ασ’ τους να λένε

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Μιλήσαμε με τον Φίλιππο Κυρκίτσο από την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης

    Οι Spiral Trio τζαζάρουν σαν μονάδα!

    10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου: Η διευθύντρια του ΒΜΦ, Μαρία Φλώρου, μιλά στην ΗΠΖ

    Η Βάσια Ατταριάν μάς παρουσιάζει τη Nostalgia Generation

    Δημοτική Αγορά Κυψέλης: Ένας ζωηρός και φρέσκος κύκλος ανοίγει

    Ο Σταύρος Άλλος είναι ένας «αναλογικός» άνθρωπος, στην Αθήνα του μέλλοντος

    Σημείο Συνάντησης Κινηματογραφόφιλων – Μία μικρή περιήγηση στην ΙΡΙΔΑ

    Ο Ιούνιος θα μπει σε ρυθμούς flamenco

    To TEDx Mavili Square αναζητά την εὖtopia

    Θεοδώρα Σιάρκου: «Tο θέατρο έχει τεράστια δύναμη και προσπαθούν με όλους τους τρόπους να το φιμώσουν»

    Μια κτηνοτρόφος με τακούνια μάς υποδέχεται στη στάνη της

    Νικολέττα Τσιτσανούδη – Μαλλίδη: «Αν δεν εμπλέξουμε τους νέους στα όμορφα, αυτά δεν θα γίνουν ομορφότερα»

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Εβδομάδα Μικρών Βιβλιοπωλείων 2023 | Έρχεται η μεγάλη ανοιξιάτικη γιορτή στα μικρά βιβλιοπωλεία της κάθε γειτονιάς!

    IANOS | Παρουσίαση του νέου βιβλίου του Γιώργου Σκαμπαρδώνη «Ήλιος με ξιφολόγχες»

    Audre Lorde – Sister Outsider, εκδόσεις ΚΕΙΜΕΝΑ

    Σύγχρονη Εποχή: 1000 (νέες) σελίδες ιστορίας

    Παρουσίαση βιβλίου στο JUKEBOX / Ζωρζ Πιλαλί, ΟΧΛΟΔΟΞΙΑ

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Το official pre-Pride Party του Athens Pride επιστρέφει δυναμικά μετά από 4 χρόνια

    «Όλη η Αθήνα μια Σκηνή» | Ανοιχτή Πρόσκληση για το καλοκαιρινό πρόγραμμα του Δήμου Αθηναίων

    Athens Music Week Connecting Cultures – Inspiring Innovation | Πλήρες πρόγραμμα

    Μουσική Τεχνόπολη 2023 | Πρόγραμμα – Α’ Μέρος

    2023 Ελευσίς: Μυστήριο 43 – Το σχολείο των κυμάτων και των ζιζανίων

    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ του Νικολάι Τσερνισέφσκι στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης

    Επόμενη Στάση: Κυψέλη! Η Αγορά επιστρέφει στη γειτονιά με μια ξεχωριστή θεατρική διαδρομή

    Οι Dub Pistols Live στο Arch

    “Στατική κινητικότητα στον χρόνο” | Αναδρομική Έκθεση Φωτογραφίας του Αντώνη Γιακουμάκη

    Blend opening με τον θρύλο της ηλεκτρονικής σκηνής Marco Carola στο Bolivar

    Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια: Μαρία Κουγιουμτζή

    Τα ανατριχιαστικά για τη σκληρότητά τους ΟΡΦΑΝΑ τού Dennis Kelly στο θέατρο Γκλόρια Μικρό

    Lang Lang: Ο σούπερ σταρ του πιάνου για πρώτη φορά στο Ηρώδειο

    Athens Music Week | Live Main Stage | Πέμπτη 1 Ιουνίου | Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

    Στον παράδεισο, το καινούργιο έργο του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη στο Θέατρο Arroyo

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Coucou Family Cafe: Εδώ παίζουμε και χαλαρώνουμε ενώ μαθαίνουμε

    Pismo: Η California ταιριάζει στην Κυψέλη

    Το λαΐνι: Πασχαλινές μέρες με μπόλικη Κρήτη στους δρόμους του Κεραμεικού

    Βολτάροντας στους 20ºC

    Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

    ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Υλικά σημάδια Άνοιξης στην πόλη

    SYN•YPARXiS | Είναι αυτό το “συν-” που δίνει στην ύπαρξη την ευκαιρία του “μαζί”

    Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Contrust Collective

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Τελικός Κυπέλλου: Το ξέσπασμα μιας σαλεμένης μειοψηφίας

    Η ζωή δεν είναι το σύνολο των κανόνων της, ευτυχώς!

    Η Άνοιξή μου

    Γιατί ο λαγός κρατάει αυγά ενώ είναι θηλαστικό;

    Μιθριδάτη, ποιος έχει το πρόβλημα;

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Casa d’Ottico: Ποιότητα στην όραση για κάθε ηλικία

    Baby Beauty | Η επί-κεφαλής μόδα

    3 χρόνια Tapfield | NOCTUA x STRANGE BREW Tap Takeover

    Mία σημαντική ιατρική πρωτοβουλία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση ασθενών με καρκίνο του θυρεοειδούς

    Ανοιξιάτικη διάθεση με τη Lazy Suricata!

    H Vans ζωντανεύει τον κόσμο της Haribo με μια ‘’γλυκιά’’ συλλογή για μικρούς και μεγάλους

    Τυροκομία Νάξου: Mοναδικές αυθεντικές γεύσεις

    Κάνε τις φετινές πασχαλινές διακοπές με τα παιδιά, αξέχαστες!

    Η Vans παρουσιάζει την παγκόσμια καμπάνια «This is Off The Wall» που προωθεί την προσωπική δημιουργικότητα και την αυτό-εξερεύνηση

    Pap Liber: Aπό το 1974 γλυκαίνει τις ζωές μας!

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      «Φοβογλώσσα» | Ασ’ τους να λένε

      «Η ομορφιά του θεάτρου θα σώσει τον κόσμο»

      Μέλλον χωρίς μόδα: Πιο αναγκαίο από ποτέ!

      Τα σινεμά μας, η πόλη μας!

      Είπα ξείπα | Σκέψεις για τους κινηματογράφους ΙΝΤΕΑΛ, ΑΣΤΟΡ, Ίριδα

      Το πορτραίτο μιας πόλης που φλέγεται

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      ΟΛΑ ΕΞΩ | Η πόλη ζει την άνοιξη, σε πλατείες, πεζόδρομους, αυλές & ταράτσες

      Στη Διαπασών… | Μάιος 2021

      ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Άρης Αλεξανδρής – Βίλα Κλωναρίδη

      Μετεκλογικός οδηγός πολλά βαρύς και όχι | Editorial τ.103

      Τεύχος #103

      Τι απογίνονται οι «βιαστές» και οι «δολοφόνοι» όταν αθωώνονται; | Ασ’ τους να λένε

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Μιλήσαμε με τον Φίλιππο Κυρκίτσο από την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης

      Οι Spiral Trio τζαζάρουν σαν μονάδα!

      10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου: Η διευθύντρια του ΒΜΦ, Μαρία Φλώρου, μιλά στην ΗΠΖ

      Η Βάσια Ατταριάν μάς παρουσιάζει τη Nostalgia Generation

      Δημοτική Αγορά Κυψέλης: Ένας ζωηρός και φρέσκος κύκλος ανοίγει

      Ο Σταύρος Άλλος είναι ένας «αναλογικός» άνθρωπος, στην Αθήνα του μέλλοντος

      Σημείο Συνάντησης Κινηματογραφόφιλων – Μία μικρή περιήγηση στην ΙΡΙΔΑ

      Ο Ιούνιος θα μπει σε ρυθμούς flamenco

      To TEDx Mavili Square αναζητά την εὖtopia

      Θεοδώρα Σιάρκου: «Tο θέατρο έχει τεράστια δύναμη και προσπαθούν με όλους τους τρόπους να το φιμώσουν»

      Μια κτηνοτρόφος με τακούνια μάς υποδέχεται στη στάνη της

      Νικολέττα Τσιτσανούδη – Μαλλίδη: «Αν δεν εμπλέξουμε τους νέους στα όμορφα, αυτά δεν θα γίνουν ομορφότερα»

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Εβδομάδα Μικρών Βιβλιοπωλείων 2023 | Έρχεται η μεγάλη ανοιξιάτικη γιορτή στα μικρά βιβλιοπωλεία της κάθε γειτονιάς!

      IANOS | Παρουσίαση του νέου βιβλίου του Γιώργου Σκαμπαρδώνη «Ήλιος με ξιφολόγχες»

      Audre Lorde – Sister Outsider, εκδόσεις ΚΕΙΜΕΝΑ

      Σύγχρονη Εποχή: 1000 (νέες) σελίδες ιστορίας

      Παρουσίαση βιβλίου στο JUKEBOX / Ζωρζ Πιλαλί, ΟΧΛΟΔΟΞΙΑ

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Το official pre-Pride Party του Athens Pride επιστρέφει δυναμικά μετά από 4 χρόνια

      «Όλη η Αθήνα μια Σκηνή» | Ανοιχτή Πρόσκληση για το καλοκαιρινό πρόγραμμα του Δήμου Αθηναίων

      Athens Music Week Connecting Cultures – Inspiring Innovation | Πλήρες πρόγραμμα

      Μουσική Τεχνόπολη 2023 | Πρόγραμμα – Α’ Μέρος

      2023 Ελευσίς: Μυστήριο 43 – Το σχολείο των κυμάτων και των ζιζανίων

      ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ του Νικολάι Τσερνισέφσκι στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης

      Επόμενη Στάση: Κυψέλη! Η Αγορά επιστρέφει στη γειτονιά με μια ξεχωριστή θεατρική διαδρομή

      Οι Dub Pistols Live στο Arch

      “Στατική κινητικότητα στον χρόνο” | Αναδρομική Έκθεση Φωτογραφίας του Αντώνη Γιακουμάκη

      Blend opening με τον θρύλο της ηλεκτρονικής σκηνής Marco Carola στο Bolivar

      Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια: Μαρία Κουγιουμτζή

      Τα ανατριχιαστικά για τη σκληρότητά τους ΟΡΦΑΝΑ τού Dennis Kelly στο θέατρο Γκλόρια Μικρό

      Lang Lang: Ο σούπερ σταρ του πιάνου για πρώτη φορά στο Ηρώδειο

      Athens Music Week | Live Main Stage | Πέμπτη 1 Ιουνίου | Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      Στον παράδεισο, το καινούργιο έργο του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη στο Θέατρο Arroyo

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Coucou Family Cafe: Εδώ παίζουμε και χαλαρώνουμε ενώ μαθαίνουμε

      Pismo: Η California ταιριάζει στην Κυψέλη

      Το λαΐνι: Πασχαλινές μέρες με μπόλικη Κρήτη στους δρόμους του Κεραμεικού

      Βολτάροντας στους 20ºC

      Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

      ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Υλικά σημάδια Άνοιξης στην πόλη

      SYN•YPARXiS | Είναι αυτό το “συν-” που δίνει στην ύπαρξη την ευκαιρία του “μαζί”

      Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Contrust Collective

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Τελικός Κυπέλλου: Το ξέσπασμα μιας σαλεμένης μειοψηφίας

      Η ζωή δεν είναι το σύνολο των κανόνων της, ευτυχώς!

      Η Άνοιξή μου

      Γιατί ο λαγός κρατάει αυγά ενώ είναι θηλαστικό;

      Μιθριδάτη, ποιος έχει το πρόβλημα;

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Casa d’Ottico: Ποιότητα στην όραση για κάθε ηλικία

      Baby Beauty | Η επί-κεφαλής μόδα

      3 χρόνια Tapfield | NOCTUA x STRANGE BREW Tap Takeover

      Mία σημαντική ιατρική πρωτοβουλία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση ασθενών με καρκίνο του θυρεοειδούς

      Ανοιξιάτικη διάθεση με τη Lazy Suricata!

      H Vans ζωντανεύει τον κόσμο της Haribo με μια ‘’γλυκιά’’ συλλογή για μικρούς και μεγάλους

      Τυροκομία Νάξου: Mοναδικές αυθεντικές γεύσεις

      Κάνε τις φετινές πασχαλινές διακοπές με τα παιδιά, αξέχαστες!

      Η Vans παρουσιάζει την παγκόσμια καμπάνια «This is Off The Wall» που προωθεί την προσωπική δημιουργικότητα και την αυτό-εξερεύνηση

      Pap Liber: Aπό το 1974 γλυκαίνει τις ζωές μας!

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result
      Έλια Βεργανελάκη

      Η Έλια Βεργανελάκη (δεν) είναι Διασκεδάστρια

      από Γεωργία Δρακάκη
      25/04/2020
      στην κατηγορία Μιλήσαμε
      Reading Time: 1 min read
      Share on FacebookShare on Twitter

      Μία νέα, δυνατή γυναίκα, από αυτές που συναντάς στις κουπαστές των βαποριών να ατενίζουν πέρα ή από αυτές που τρέχουν ανάμεσα από το πλήθος για να προλάβουν να αγκαλιάσουν και να χαιρετήσουν έναν γνωστό ή, έστω, να μην χάσουν το λεωφορείο, τώρα κάθεται ήρεμη στην κατάφυτη βεράντα της κάπου στα Πατήσια. Ο ήλιος την περιποιείται, όσο ακούγονται ειδοποιήσεις από τον υπολογιστή της που, ευτυχώς, έχει αφήσει για λίγο μέσα. Όταν δημοσίευσε το youtube video με τίτλο “ο καλλιτέχνης δεν είναι άνθρωπος”, δεν περίμενε να ξεπεράσει μέσα σε μερικές ημέρες τις 180.000 προβολές.

      Μίλησα μαζί της μέσω messenger, έπειτα στο τηλέφωνο, ύστερα μέσω mail και τηλεφωνικά ξανά-η Έλια Βεργανελάκη μπήκε στην ζωή μου(και ύστερα εγώ στην δική της)- την αναλογίστηκα ως ηρωίδα ενός μυθιστορήματος που ίσως και να έχει ήδη γραφτεί από κάποιον. Είναι ηθοποιός, γράφει μουσική, της αρέσει η φύση, η ελευθερία, η τέχνη που δεν έχει, φυσικά, σκοπό την διασκέδαση αποκλειστικά. Είναι εργατική, επίμονη, εκφραστική, με κριτική σκέψη, πολύ χιούμορ και ακόμα περισσότερες ιδέες.

      Μετά το βίντεο που “έσπασε ταμεία”, ετοιμάστηκε ακόμα ένα που ίσως και να ξεπεράσει τις προβολές του προηγούμενου. Για αυτό, η Έλια χρειάστηκε την συμβολή αρκετών ανθρώπων, συγκεκριμένα καλλιτεχνών και τεχνικών. Η ίδια, άλλωστε, πιστεύει στην συλλογικότητα και στις συμπράξεις. Με άφησε να ψαχουλέψουμε μαζί μες στην καθημερινότητά της όπως ήταν κι όπως είναι, κάναμε λίγο ελεύθερο camping μαζί, ακούσαμε την αγαπημένη της ραδιοφωνική εκπομπή και ξεφυλλίσαμε λίγο ποίηση. Κυρίως, όμως, αποτύχαμε και οι δύο στο να φανταστούμε ένα καλοκαίρι χωρίς Φεστιβάλ Αθηνών.

      έλια βεργανελάκη


      Πότε έπαιξες θέατρο για πρώτη φορά στην ζωή σου; Όχι επαγγελματικά, πρώτη φορά;

      Έπαιξα τελείως τυχαία σε μια παράσταση με την θεατρική ομάδα του Πολυτεχνείου Κρήτης το 2006. Είχαμε ανεβάσει το έργο «12 ένορκοι» του Ρέτζιναλντ Ρόουζ, το οποίο έχει 12 αντρικούς ρόλους και ο σκηνοθέτης δεν έβρισκε 12 άντρες να συμπληρώσει το θίασο, γνώριζε μία καλή μου φίλη και κάπως έτσι βρέθηκα να παίζω μαζί με δυο φίλες μου σε έναν θίασο γεμάτο Πολυτεχνίτες! Η παράσταση έσπασε ταμεία που λέμε, κι εγώ κόλλησα το μικρόβιο.

      Ποια συνεργασία θεατρική σού έχει μείνει αξέχαστη μέχρι σήμερα και, ενδεχομένως, θα ήθελες να επαναληφθεί;

      Όλες οι συνεργασίες μού έχουν μείνει αξέχαστες για διαφορετικούς λόγους η καθεμία. Πριν δυο μήνες, ανέβηκε στα Χανιά μια παράσταση που σκηνοθέτησα. Ονομάζεται Vanilla Love και αφορά στην κακοποίηση και την ενδοοικογενειακή βία. Βρήκαμε πραγματικές καταθέσεις κακοποιημένων ανθρώπων και γράψαμε όλοι μαζί το έργο, το οποίο παρουσιάστηκε στο χώρο YouCa στα Χανιά και ,ενώ έκανε συνεχόμενα sold out, έπρεπε να διακοπεί λόγω πανδημίας. Το Vanilla Love θα ήθελα να έρθει και στην Αθήνα!

      Πώς αυτοπροσδιορίζεσαι, Έλια;

      Αν εννοείς την επαγγελματική μου ιδιότητα, τότε ως ηθοποιός και συνθέτης. Παίζω από τα 5 μου χρόνια μουσική, μεγάλωσα μέσα σε ωδεία, δεν είχα ποτέ το όνειρο να γίνω ηθοποιός , μου γεννήθηκε η επιθυμία στα 25 μου.

      Έχεις κάποια μόνιμη δουλειά, πλην της καλλιτεχνικής σου ιδιότητας;

      Τα τελευταία δύο χρόνια εργάζομαι ως casting director στον χώρο της διαφήμισης. Μαζί με έναν αγαπημένο μου φίλο και συνεργάτη έχουμε το Giant Casting και ανυπομονώ να λήξει η καραντίνα για να ξαναεργαστώ, μιας και τώρα γίνονται ελάχιστα γυρίσματα και μηδαμινά castings.

      έλια βεργανελάκη

      Πώς βίωσες τις δύσκολες και ενδοσκοπικές αυτές μέρες; Τι άλλαξε δραματικά στην καθημερινότητά σου;

      Τις πρώτες μέρες του εγκλεισμού προσπαθούσα να συνειδητοποιήσω τι ζούμε! Καθώς είμαι εκ φύσεως «σπιτόγατα», δεν είχα και τόσο θέμα να μείνω μόνη στο σπίτι μου. Άλλωστε, δεν πίστευα πως θα κρατήσει τόσο πολύ. Μετά από έναν μήνα εγκλεισμού, έγραψα ένα κείμενο και έκανα το βίντεο που έγινε viral και η καθημερινότητά μου άλλαξε όντως δραματικά. Από εκείνη τη μέρα, φίλοι μου κι εγώ αποφασίσαμε να κάνουμε το μήνυμα αυτό πιο δυνατό κι έτσι καλέσαμε πολλούς ανθρώπους να ξαναφτιάξουμε ένα βίντεο, μιας και η φωνή των πολλών είναι εκ των πραγμάτων πιο ισχυρή από του ενός! Το νέο βίντεο ονομάζεται «είμαστε χιλιάδες, είμαστε άνθρωποι και έχουμε δικαιώματα» και ήδη κάνει το γύρο του διαδικτύου μεταφέροντας το μήνυμα πως οι καλλιτέχνες και οι τεχνικοί του κλάδου μας δεν είμαστε εργαζόμενοι β’ κατηγορίας.

      Η ιδέα για το πρώτο βίντεο πώς ακριβώς σου ήρθε;

      Μου έβγαιναν όλα τόσο αυθόρμητα που ,πριν καν φτιάξω καφέ, και επειδή δεν προλάβαινα να πιάσω χαρτί και μολύβι, άρχισα να ηχογραφώ τον εαυτό μου, πηγαίνοντας πάνω κάτω στο σπίτι και να λέω όλα αυτά που μετά είπα στο βίντεο! Έφτιαξα τον καφέ μου, άρχισα να ακούω αυτά που είχα ηχογραφήσει, προσπάθησα κάπως με την ίδια ορμή να τα ενώσω και να τα συντάξω πιο λογικά και όχι τόσο άναρχα όσο ήταν μέσα στο κεφάλι μου. Έγραψα το κείμενο και σκέφτηκα πως ένα βίντεο θα βοηθούσε να ταξιδέψει και το συναίσθημά μου μαζί με τις λέξεις μου…είχα την ανάγκη να επικοινωνήσω, είχα την ανάγκη να τα μοιραστώ!

      Με τον όρο “διασκεδαστή” όρισες τον καλλιτέχνη, όπως αυτός υποτίθεται ότι είναι στα μάτια αυτών που τον λησμονούν και που δεν τον υπολογίζουν. Στα δικά σου τα μάτια, τι είναι ο καλλιτέχνης ή, ίσως, πώς φαντάζεσαι την ιδανική του εκδοχή;

      Η αντίληψη που επικρατεί για τους καλλιτέχνες ως “διασκεδαστές” και σήμερα θα συμπλήρωνα “διασκεδαζόμενους” , “τεμπέληδες”, “βολεψάκηδες”, “ψώνια” κτλ ξεκινά από την παιδεία. Όσοι δεν προερχόμαστε από οικογένειες καλλιτεχνών, όλοι έχουμε βιώσει την υποτίμηση. Όλοι έχουμε ακούσει «Βρες μια κανονική δουλειά», ή «Δεν γίνεται να ζεις πάντα χωρίς σταθερό εισόδημα» και τα λοιπά… Όλοι μας γνωρίζουμε πόσο πασχίζουμε να το ανατρέψουμε, συνεχίζοντας απλά πιστά να κάνουμε αυτό που αγαπάμε! Για μένα, καλλιτέχνης είναι εκείνος που ακολουθεί πιο πολύ το ένστικτό του, εκείνος που οδηγείται από την ανάγκη του να εκφραστεί και δημιουργεί.

      Το έργο του γεννάται από αλήθεια και ταξιδεύει αυτή την αλήθεια μέσα σε άλλους. Ο καλλιτέχνης παίρνει τη φαντασία και την κάνει έργο! Χρησιμοποιεί τις νότες, τις λέξεις, το σώμα, τα χρώματα και γεννά συναισθήματα. Ο καλλιτέχνης εργάζεται για την τέχνη του, ώρες και μέρες μελετά και ξαναμελετά σε χρόνους που φτάνουν και ίσως ξεπερνούν τις ώρες και μέρες οποιουδήποτε επαγγέλματος. Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί ο άνθρωπος που επέλεξε να κάνει τον πόθο του επάγγελμα πρέπει να ακολουθείται από την «κατάρα» του να αντιμετωπίζεται ως εργαζόμενος β’ κατηγορίας.

      έλια βεργανελάκη

      Τι έχεις στο μυαλό σου για την προστασία των “διασκεδαστών”; Πώς θα μπορούσε να μεριμνήσει το κράτος πιο σωστά γι’ αυτούς;

      Να κάνει ό,τι μπορεί για να μεταφέρει μέσω της Παιδείας κυρίως, από το σχολείο δηλαδή, πως τα νέα παιδιά έχουν το δικαίωμα να ονειρεύονται να ασκήσουν το επάγγελμα του καλλιτέχνη, να σταματήσει αυτή η αντίληψη πως ο καλλιτέχνης είναι εργαζόμενος β’ κατηγορίας. Ο καλλιτέχνης πρέπει να αντιμετωπίζεται ως εργαζόμενος με ίσα δικαιώματα!

      Έλια, απολαμβάνεις την -έστω διαδικτυακή- αναγνωρισιμότητα αυτήν την περίοδο; Το περίμενες να σου συμβεί όλο αυτό;

      Απολαμβάνω σίγουρα τα χιλιάδες μηνύματα αγάπης και συμπαράστασης, έχω γελάσει πολύ με μηνύματα αγνώστων. Κάποιος έγραψε πως δεν πρέπει να είμαι τόσο δυναμική γιατί δεν θα παντρευτώ ποτέ! (γέλια) Ευχαριστώ όλους που με υπερασπίστηκαν σε κακεντρεχή σχόλια, ευχαριστώ όσους ενώ δεν με γνωρίζουν είπαν έναν καλό λόγο για μένα, είναι άπειρα συγκινητικό. Από την άλλη δεν θα κρύψω, πως τη δεύτερη μέρα έβαλα τα κλάματα γιατί έχω πασχίσει να ενταχτώ στον χώρο, όπως και πάρα πολλοί συνάδελφοι, έχω φάει τόση απογοήτευση από τις στημένες οντισιόν, δεν ήμουν ποτέ «παιδί της αυλής», δεν παρακάλεσα ποτέ, δεν σταμάτησα να πιστεύω στον εαυτό μου και ενώ ειδικά τα τελευταία χρόνια έχω ζοριστεί πολύ, αυτή η αναγνωρισιμότητα μου έδειξε κάπως τη ματαιότητα της όποιας φιλοδοξίας που έχω κι εγώ ως καλλιτέχνης.

      Τα τελευταία χρόνια έχεις ζοριστεί πολύ…δηλαδή;

      Το 2014 επέστρεψα με πολλή πίστη και δύναμη εσωτερική, από την Ακαδημία της Τέχνης του Βερολίνου, ήμουν υπότροφος στον κλάδο της Παραστατικής Τέχνης. Βραβεύτηκα για την μουσική που έγραψα για μια παράσταση και είχα επιστρέψει στην Αθήνα με ένα πολύ δυνατό χαρτί!

      Δυστυχώς, πήγαινα από οντισιόν σε οντισιόν και απλά άκουγα «τι θα μας δείξετε σήμερα;», (λες και ο ηθοποιός καλείται μόνο να «δείχνει» και όχι να «είναι») ενώ τις περισσότερες φορές είχε προαποφασιστεί ποιος θα περάσει, και επίσης, όσο… «έδειχνα», δεν με κοιτούσαν καν στα μάτια. Δεν τους ενδιέφερε να γνωρίσουν την Έλια. Στο τέλος άκουγα πολύ συχνά «είστε υπέροχη ηθοποιός/είστε πολύ ταλαντούχα, κτλ» και την φράση «θα σας ειδοποιήσουμε», μια φράση που γνωρίζουν πολύ καλά οι συνάδελφοί μου. Φυσικά, δεν μας ειδοποιούσαν ποτέ παρά ελάχιστες φορές, κι έτσι οι ηθοποιοί καλούμαστε να μυρίσουμε τα νύχια μας για το τι να έγινε τελικά με εκείνη την οντισιόν…άραγες;

      Για αυτούς κυρίως τους λόγους, τη δεύτερη μέρα του βίντεο έβαλα τα κλάματα, έκλαψα από συγκίνηση, σαν ξαφνικά να με κατάλαβαν όλοι οι συνάδελφοί μου, να με ένιωσαν, και όχι μόνο αυτοί. Είναι πολύ ευτυχές να μιλάς αυθόρμητα και να ακούνε τόσοι άλλοι και να σε νιώθουν τόσοι άλλοι και να «αγκαλιάζεστε», όταν έχεις μάθει σε ένα σύστημα που επειδή δε χωράς, είναι σαν να μην υπάρχεις.

      Με λίγα λόγια μέχρι και την στιγμή που ανέβαζα το βίντεο, ένιωθα πως θα το δουν μόνο οι φίλοι και οι γνωστοί μου και θα μου πουν «Μπράβο, Ελιάκι» , «Σ’αγαπάμε, Ελιάκι», κι έτσι απλά να περάσει άλλη μια μέρα καραντίνας και φτου κι απ’την αρχή!

      έλια βεργανελάκη
      Φαντάζομαι, όμως, ότι θα δέχτηκες και κάποιες αρνητικές “κριτικές”…

      Έλαβα κακεντρεχείς αντιδράσεις, κακόβουλα σχόλια από haters και κάποιες ενστάσεις όσον αφορά στον όρο «διασκεδαστής» που με έκαναν να απορώ γιατί ήταν ηλίου φαεινότερον πως τον χρησιμοποίησα κυνικά…Απορούσα ανέκαθεν γιατί ο κόσμος, ευτυχώς όχι η πλειοψηφία, έχει τόσο ακατανίκητη ανάγκη να σχολιάσει αρνητικά, γιατί εγώ πάντα ως άνθρωπος ψάχνω να βρω κάτι καλό μέσα σε ό,τι ακούω και βλέπω και γιατί αυτό έχει αξία, να ψάχνεις την ομορφιά σε καθετί. Δεν απάντησα ποτέ σε κανένα τέτοιο σχόλιο, δεν το άφησα να με επηρεάσει, ήταν τόσο μεγάλη η αγκαλιά του κόσμου που τίποτα δεν μπορούσε να την επισκιάσει.

      Ποια η σχέση σου με το youtube γενικώς; Παρακολουθείς βίντεο ή συγκεκριμένους youtubers;

      Όχι, ούτε καν! Ακολουθώ ελάχιστους, κυρίως φίλους που υποστηρίζω, δεν έχω σκεφτεί ποτέ να γίνω youtuber. Ίσως το σκεφτόμουν, όμως, αν έβρισκα συνεργάτες να γουστάρουμε μαζί αυτό που κάνουμε και αν όλο αυτό είχε κινηματογραφική χροιά…

      Ποιο βιβλίο βρίσκεται πάνω στο κομοδίνο σου αυτή την περίοδο;

      Δεν διαβάζω στο κρεβάτι γιατί με παίρνει ο ύπνος! (γέλια) Συνήθως, διαβάζω όταν είμαι απαλλαγμένη από άγχη, στις διακοπές κυρίως. Στην καραντίνα, έχω απλά ανοίξει κάποια βιβλία ποιητών, αγαπημένοι μου είναι ο E.E. Cummings και ο Paul Celan.

      Spotify ή Πικ Απ;

      Απαντώ: ραδιόφωνο! Ξυπνάω τα πρωινά και ακούω Τζούμα. Ακόμα και όταν περπατάω ακούω ραδιόφωνο, ακούω ακόμα και τις διαφημίσεις, γιατί παρατηρώ πώς κάνουν οι ηθοποιοί το σπικάζ στα διαφημιστικά σποτ- θα ήθελα πολύ να κάνω κι εγώ σπικάζ!

      Με την μουσική τι κάνεις;

      Δεν μελετάω πια πολύ, έχω υπάρξει μέλος σε μπάντες, έχω συνδημιουργήσει κατά καιρούς με άλλους φανταστικούς μουσικούς, η Ελλάδα έχει πολλούς και τεράστιους μουσικούς! Επίσης, από το 2011 γράφω μουσική για θέατρο και σινεμά και έχει τύχει δις να συμμετέχω ως ηθοποιός σε παράσταση και να συνθέτω ταυτόχρονα την πρωτότυπη μουσική για την ίδια παραγωγή! Αυτή η εμπειρία είναι η απόλυτη επιβράβευση για όσα ονειρευόμουν εδώ και χρόνια! Η μουσική στην ζωή μου είναι ένα τεράστιο δώρο, ένα αναπόσπαστο κομμάτι μου.

      Τι σχεδιάζεις για την εποχή “μετά”; Κάποιο project, κάποια ιδέα, κάτι που γεννήθηκε εξ αποστάσεως αυτή την περίοδο ίσως;

      Πριν την καραντίνα συμμετείχα σε πρόβες και γυρίσματα για μια ταινία. Δεν γνωρίζω πώς θα επανέλθουμε, περιμένω απλά να ανοίξουν οι «Πύλες της Ελευθερίας» και να ξαναβρεθώ στις πρόβες και τα γυρίσματα.

      Σε ποιο μπαρ της πόλης θα περάσεις το πρώτο βράδυ που θα μπορέσουμε να πάμε για ποτά;

      Στο Au Revoir στην Πατησίων!

      Το ίδιο έχω πει κι εγώ. Πες πως πάμε…θα έχουμε λεφτά; Τι κάνεις με αυτό το θέμα εσύ;

      Τις τελευταίες μέρες έχουν ανακοινωθεί νέα μέτρα για το επίδομα που αφορά τους καλλιτέχνες και τους τεχνικούς του κλάδου μας. Δυστυχώς όμως ,με τις νέες προϋποθέσεις, δεν συμπεριλαμβάνεται το μεγαλύτερο ποσοστό εργαζομένων του κλάδου μας και απλά αγωνιώ κάθε μέρα για το πώς θα εξελιχθεί αυτή η κατάσταση. Εύχομαι να λήξει θετικά όλο αυτό και να μπορέσουμε να σταθούμε όλοι ξανά στα πόδια μας και να πιούμε τα ποτά μας…

      Το καλοκαίρι πού θα σε βρει μάλλον;

      Όχι μάλλον. Σίγουρα θα με βρει στη μαμά Κρήτη! Είμαι παιδί της φύσης, κάνω ελεύθερο κάμπινγκ στο νότο της Κρήτης, στο Λιβυκό Πέλαγος. Έχω ήδη δώσει ραντεβού με τους φίλους μου εκεί…

      Και το Φεστιβάλ Αθηνών;

      Εύχομαι και ελπίζω να μην ματαιωθεί το Φεστιβάλ. Το ίδιο εύχομαι για όλες τις παραγωγές του καλοκαιριού, για κάθε συναυλία, για κάθε παράσταση, για κάθε καλλιτεχνική δραστηριότητα, έτσι ώστε να μην μείνει κανένας άνεργος. Αλήθεια, δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα είναι το καλοκαίρι αυτό χωρίς πολιτισμό.

      Tags: Γεωργία ΔρακάκηΈλια ΒεργανελάκηθέατροκαλλιτέχνηςΜουσικήσυνέντευξητέχνη

      Γεωργία Δρακάκη

      Απόφοιτη Νομικής. Δημοσιογραφεί γιατί το είχε όνειρο από παιδί: ραδιόφωνο, γράψιμο, ρεπορτάζ και πολύ διάβασμα γεμίζουν τις μέρες της. Δύο θεατρικά έργα και μια συλλογή διηγημάτων έχουν δια χειρός της κυκλοφορήσει. Παρακολουθεί την πραγματική ζωή και τους ανθρώπους της πόλης και καταγράφει τραγουδώντας σε ρε μινόρε.

      Σχετικά άρθρα

      Μιλήσαμε

      Μιλήσαμε με τον Φίλιππο Κυρκίτσο από την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης

      Μιλήσαμε

      Οι Spiral Trio τζαζάρουν σαν μονάδα!

      Μιλήσαμε

      10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου: Η διευθύντρια του ΒΜΦ, Μαρία Φλώρου, μιλά στην ΗΠΖ

      Μιλήσαμε

      Η Βάσια Ατταριάν μάς παρουσιάζει τη Nostalgia Generation

      Μιλήσαμε

      Δημοτική Αγορά Κυψέλης: Ένας ζωηρός και φρέσκος κύκλος ανοίγει

      Μιλήσαμε

      Ο Σταύρος Άλλος είναι ένας «αναλογικός» άνθρωπος, στην Αθήνα του μέλλοντος

      Next Post
      Πρωτοψάλτη

      Στο δρόμο με αγάπη η Άλκηστις Πρωτοψάλτη σε μια εν κινήσει συναυλία!

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • Επόμενη Στάση: Κυψέλη! Η Αγορά επιστρέφει στη γειτονιά με μια ξεχωριστή θεατρική διαδρομή

        330 shares
        Share 132 Tweet 83
      • Τι είναι η χοληστερόλη και τα τριγλυκερίδια τελικά;

        3904 shares
        Share 1565 Tweet 975
      • ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Άρης Αλεξανδρής – Βίλα Κλωναρίδη

        329 shares
        Share 132 Tweet 82
      • Τελικός Κυπέλλου: Το ξέσπασμα μιας σαλεμένης μειοψηφίας

        328 shares
        Share 131 Tweet 82
      • Casa d’Ottico: Ποιότητα στην όραση για κάθε ηλικία

        328 shares
        Share 131 Tweet 82