• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    «Φοβογλώσσα» | Ασ’ τους να λένε

    «Η ομορφιά του θεάτρου θα σώσει τον κόσμο»

    Μέλλον χωρίς μόδα: Πιο αναγκαίο από ποτέ!

    Τα σινεμά μας, η πόλη μας!

    Είπα ξείπα | Σκέψεις για τους κινηματογράφους ΙΝΤΕΑΛ, ΑΣΤΟΡ, Ίριδα

    Το πορτραίτο μιας πόλης που φλέγεται

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    ΟΛΑ ΕΞΩ | Η πόλη ζει την άνοιξη, σε πλατείες, πεζόδρομους, αυλές & ταράτσες

    Στη Διαπασών… | Μάιος 2021

    ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Άρης Αλεξανδρής – Βίλα Κλωναρίδη

    Μετεκλογικός οδηγός πολλά βαρύς και όχι | Editorial τ.103

    Τεύχος #103

    Τι απογίνονται οι «βιαστές» και οι «δολοφόνοι» όταν αθωώνονται; | Ασ’ τους να λένε

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Μιλήσαμε με τον Φίλιππο Κυρκίτσο από την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης

    Οι Spiral Trio τζαζάρουν σαν μονάδα!

    10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου: Η διευθύντρια του ΒΜΦ, Μαρία Φλώρου, μιλά στην ΗΠΖ

    Η Βάσια Ατταριάν μάς παρουσιάζει τη Nostalgia Generation

    Δημοτική Αγορά Κυψέλης: Ένας ζωηρός και φρέσκος κύκλος ανοίγει

    Ο Σταύρος Άλλος είναι ένας «αναλογικός» άνθρωπος, στην Αθήνα του μέλλοντος

    Σημείο Συνάντησης Κινηματογραφόφιλων – Μία μικρή περιήγηση στην ΙΡΙΔΑ

    Ο Ιούνιος θα μπει σε ρυθμούς flamenco

    To TEDx Mavili Square αναζητά την εὖtopia

    Θεοδώρα Σιάρκου: «Tο θέατρο έχει τεράστια δύναμη και προσπαθούν με όλους τους τρόπους να το φιμώσουν»

    Μια κτηνοτρόφος με τακούνια μάς υποδέχεται στη στάνη της

    Νικολέττα Τσιτσανούδη – Μαλλίδη: «Αν δεν εμπλέξουμε τους νέους στα όμορφα, αυτά δεν θα γίνουν ομορφότερα»

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Εβδομάδα Μικρών Βιβλιοπωλείων 2023 | Έρχεται η μεγάλη ανοιξιάτικη γιορτή στα μικρά βιβλιοπωλεία της κάθε γειτονιάς!

    IANOS | Παρουσίαση του νέου βιβλίου του Γιώργου Σκαμπαρδώνη «Ήλιος με ξιφολόγχες»

    Audre Lorde – Sister Outsider, εκδόσεις ΚΕΙΜΕΝΑ

    Σύγχρονη Εποχή: 1000 (νέες) σελίδες ιστορίας

    Παρουσίαση βιβλίου στο JUKEBOX / Ζωρζ Πιλαλί, ΟΧΛΟΔΟΞΙΑ

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Το official pre-Pride Party του Athens Pride επιστρέφει δυναμικά μετά από 4 χρόνια

    «Όλη η Αθήνα μια Σκηνή» | Ανοιχτή Πρόσκληση για το καλοκαιρινό πρόγραμμα του Δήμου Αθηναίων

    Athens Music Week Connecting Cultures – Inspiring Innovation | Πλήρες πρόγραμμα

    Μουσική Τεχνόπολη 2023 | Πρόγραμμα – Α’ Μέρος

    2023 Ελευσίς: Μυστήριο 43 – Το σχολείο των κυμάτων και των ζιζανίων

    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ του Νικολάι Τσερνισέφσκι στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης

    Επόμενη Στάση: Κυψέλη! Η Αγορά επιστρέφει στη γειτονιά με μια ξεχωριστή θεατρική διαδρομή

    Οι Dub Pistols Live στο Arch

    “Στατική κινητικότητα στον χρόνο” | Αναδρομική Έκθεση Φωτογραφίας του Αντώνη Γιακουμάκη

    Blend opening με τον θρύλο της ηλεκτρονικής σκηνής Marco Carola στο Bolivar

    Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια: Μαρία Κουγιουμτζή

    Τα ανατριχιαστικά για τη σκληρότητά τους ΟΡΦΑΝΑ τού Dennis Kelly στο θέατρο Γκλόρια Μικρό

    Lang Lang: Ο σούπερ σταρ του πιάνου για πρώτη φορά στο Ηρώδειο

    Athens Music Week | Live Main Stage | Πέμπτη 1 Ιουνίου | Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

    Στον παράδεισο, το καινούργιο έργο του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη στο Θέατρο Arroyo

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Coucou Family Cafe: Εδώ παίζουμε και χαλαρώνουμε ενώ μαθαίνουμε

    Pismo: Η California ταιριάζει στην Κυψέλη

    Το λαΐνι: Πασχαλινές μέρες με μπόλικη Κρήτη στους δρόμους του Κεραμεικού

    Βολτάροντας στους 20ºC

    Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

    ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Υλικά σημάδια Άνοιξης στην πόλη

    SYN•YPARXiS | Είναι αυτό το “συν-” που δίνει στην ύπαρξη την ευκαιρία του “μαζί”

    Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Contrust Collective

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Τελικός Κυπέλλου: Το ξέσπασμα μιας σαλεμένης μειοψηφίας

    Η ζωή δεν είναι το σύνολο των κανόνων της, ευτυχώς!

    Η Άνοιξή μου

    Γιατί ο λαγός κρατάει αυγά ενώ είναι θηλαστικό;

    Μιθριδάτη, ποιος έχει το πρόβλημα;

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Casa d’Ottico: Ποιότητα στην όραση για κάθε ηλικία

    Baby Beauty | Η επί-κεφαλής μόδα

    3 χρόνια Tapfield | NOCTUA x STRANGE BREW Tap Takeover

    Mία σημαντική ιατρική πρωτοβουλία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση ασθενών με καρκίνο του θυρεοειδούς

    Ανοιξιάτικη διάθεση με τη Lazy Suricata!

    H Vans ζωντανεύει τον κόσμο της Haribo με μια ‘’γλυκιά’’ συλλογή για μικρούς και μεγάλους

    Τυροκομία Νάξου: Mοναδικές αυθεντικές γεύσεις

    Κάνε τις φετινές πασχαλινές διακοπές με τα παιδιά, αξέχαστες!

    Η Vans παρουσιάζει την παγκόσμια καμπάνια «This is Off The Wall» που προωθεί την προσωπική δημιουργικότητα και την αυτό-εξερεύνηση

    Pap Liber: Aπό το 1974 γλυκαίνει τις ζωές μας!

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      «Φοβογλώσσα» | Ασ’ τους να λένε

      «Η ομορφιά του θεάτρου θα σώσει τον κόσμο»

      Μέλλον χωρίς μόδα: Πιο αναγκαίο από ποτέ!

      Τα σινεμά μας, η πόλη μας!

      Είπα ξείπα | Σκέψεις για τους κινηματογράφους ΙΝΤΕΑΛ, ΑΣΤΟΡ, Ίριδα

      Το πορτραίτο μιας πόλης που φλέγεται

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      ΟΛΑ ΕΞΩ | Η πόλη ζει την άνοιξη, σε πλατείες, πεζόδρομους, αυλές & ταράτσες

      Στη Διαπασών… | Μάιος 2021

      ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Άρης Αλεξανδρής – Βίλα Κλωναρίδη

      Μετεκλογικός οδηγός πολλά βαρύς και όχι | Editorial τ.103

      Τεύχος #103

      Τι απογίνονται οι «βιαστές» και οι «δολοφόνοι» όταν αθωώνονται; | Ασ’ τους να λένε

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Μιλήσαμε με τον Φίλιππο Κυρκίτσο από την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης

      Οι Spiral Trio τζαζάρουν σαν μονάδα!

      10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου: Η διευθύντρια του ΒΜΦ, Μαρία Φλώρου, μιλά στην ΗΠΖ

      Η Βάσια Ατταριάν μάς παρουσιάζει τη Nostalgia Generation

      Δημοτική Αγορά Κυψέλης: Ένας ζωηρός και φρέσκος κύκλος ανοίγει

      Ο Σταύρος Άλλος είναι ένας «αναλογικός» άνθρωπος, στην Αθήνα του μέλλοντος

      Σημείο Συνάντησης Κινηματογραφόφιλων – Μία μικρή περιήγηση στην ΙΡΙΔΑ

      Ο Ιούνιος θα μπει σε ρυθμούς flamenco

      To TEDx Mavili Square αναζητά την εὖtopia

      Θεοδώρα Σιάρκου: «Tο θέατρο έχει τεράστια δύναμη και προσπαθούν με όλους τους τρόπους να το φιμώσουν»

      Μια κτηνοτρόφος με τακούνια μάς υποδέχεται στη στάνη της

      Νικολέττα Τσιτσανούδη – Μαλλίδη: «Αν δεν εμπλέξουμε τους νέους στα όμορφα, αυτά δεν θα γίνουν ομορφότερα»

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Εβδομάδα Μικρών Βιβλιοπωλείων 2023 | Έρχεται η μεγάλη ανοιξιάτικη γιορτή στα μικρά βιβλιοπωλεία της κάθε γειτονιάς!

      IANOS | Παρουσίαση του νέου βιβλίου του Γιώργου Σκαμπαρδώνη «Ήλιος με ξιφολόγχες»

      Audre Lorde – Sister Outsider, εκδόσεις ΚΕΙΜΕΝΑ

      Σύγχρονη Εποχή: 1000 (νέες) σελίδες ιστορίας

      Παρουσίαση βιβλίου στο JUKEBOX / Ζωρζ Πιλαλί, ΟΧΛΟΔΟΞΙΑ

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Το official pre-Pride Party του Athens Pride επιστρέφει δυναμικά μετά από 4 χρόνια

      «Όλη η Αθήνα μια Σκηνή» | Ανοιχτή Πρόσκληση για το καλοκαιρινό πρόγραμμα του Δήμου Αθηναίων

      Athens Music Week Connecting Cultures – Inspiring Innovation | Πλήρες πρόγραμμα

      Μουσική Τεχνόπολη 2023 | Πρόγραμμα – Α’ Μέρος

      2023 Ελευσίς: Μυστήριο 43 – Το σχολείο των κυμάτων και των ζιζανίων

      ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ του Νικολάι Τσερνισέφσκι στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης

      Επόμενη Στάση: Κυψέλη! Η Αγορά επιστρέφει στη γειτονιά με μια ξεχωριστή θεατρική διαδρομή

      Οι Dub Pistols Live στο Arch

      “Στατική κινητικότητα στον χρόνο” | Αναδρομική Έκθεση Φωτογραφίας του Αντώνη Γιακουμάκη

      Blend opening με τον θρύλο της ηλεκτρονικής σκηνής Marco Carola στο Bolivar

      Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια: Μαρία Κουγιουμτζή

      Τα ανατριχιαστικά για τη σκληρότητά τους ΟΡΦΑΝΑ τού Dennis Kelly στο θέατρο Γκλόρια Μικρό

      Lang Lang: Ο σούπερ σταρ του πιάνου για πρώτη φορά στο Ηρώδειο

      Athens Music Week | Live Main Stage | Πέμπτη 1 Ιουνίου | Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      Στον παράδεισο, το καινούργιο έργο του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη στο Θέατρο Arroyo

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Coucou Family Cafe: Εδώ παίζουμε και χαλαρώνουμε ενώ μαθαίνουμε

      Pismo: Η California ταιριάζει στην Κυψέλη

      Το λαΐνι: Πασχαλινές μέρες με μπόλικη Κρήτη στους δρόμους του Κεραμεικού

      Βολτάροντας στους 20ºC

      Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

      ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Υλικά σημάδια Άνοιξης στην πόλη

      SYN•YPARXiS | Είναι αυτό το “συν-” που δίνει στην ύπαρξη την ευκαιρία του “μαζί”

      Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Contrust Collective

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Τελικός Κυπέλλου: Το ξέσπασμα μιας σαλεμένης μειοψηφίας

      Η ζωή δεν είναι το σύνολο των κανόνων της, ευτυχώς!

      Η Άνοιξή μου

      Γιατί ο λαγός κρατάει αυγά ενώ είναι θηλαστικό;

      Μιθριδάτη, ποιος έχει το πρόβλημα;

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Casa d’Ottico: Ποιότητα στην όραση για κάθε ηλικία

      Baby Beauty | Η επί-κεφαλής μόδα

      3 χρόνια Tapfield | NOCTUA x STRANGE BREW Tap Takeover

      Mία σημαντική ιατρική πρωτοβουλία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση ασθενών με καρκίνο του θυρεοειδούς

      Ανοιξιάτικη διάθεση με τη Lazy Suricata!

      H Vans ζωντανεύει τον κόσμο της Haribo με μια ‘’γλυκιά’’ συλλογή για μικρούς και μεγάλους

      Τυροκομία Νάξου: Mοναδικές αυθεντικές γεύσεις

      Κάνε τις φετινές πασχαλινές διακοπές με τα παιδιά, αξέχαστες!

      Η Vans παρουσιάζει την παγκόσμια καμπάνια «This is Off The Wall» που προωθεί την προσωπική δημιουργικότητα και την αυτό-εξερεύνηση

      Pap Liber: Aπό το 1974 γλυκαίνει τις ζωές μας!

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result
      Elena Antoniou

      Μ΄ένα Αρλεκιν ξεχνιέσαι, Έλενα Αντωνίου;

      από ΗΠΖ
      15/06/2020
      στην κατηγορία Μιλήσαμε
      Reading Time: 1 min read
      Share on FacebookShare on Twitter

      Η ‘Ελενα Αντωνίου είναι μία από τις ιδιαίτερα αγαπητές συγγραφείς της Χάρλεκιν. Αυτό το αποδεικνύει το γεγονός ότι οδεύει στην έκδοση του έβδομου βιβλίου της αλλά και η επανέκδοση του “Καθώς έπεφτε η νύχτα”.  Η Έλενα πρεσβεύει το ρομαντικό μυθιστόρημα και  του είναι απόλυτα πιστή κι ας δέχεται συχνά “λογοτεχνικό ρατσισμό”… Εξάλλου, η Χάρλεκιν ήταν όνειρο ζωής για την  Έλενα  -που στην εφηβική της ηλικία έγραψε το πρώτο της μυθιστόρημα και το οποίο έμελλε να κυκλοφορήσει στη σειρά Silk! Συναντήσαμε την Έλενα Αντωνίου στα γραφεία του Η πόλη ζει και της ζητήσαμε να μας αφηγηθεί όλη την πορεία… προς την Χάρλεκιν

      Έχω καταγωγή από Λάρισα και Μήλο. Μέχρι τα έξι μας (σ.σ  μαζί με την δίδυμη αδερφή) ταξιδεύαμε οικογενειακώς μιας και ο μπαμπάς ήταν  ναυτικός. Σίγουρα έπαιξαν ρόλο τα ταξίδια στην συγγραφική μου πορεία. Όταν ένα παιδί δύο ετών συναντά έναν Αφροαμερικανό και παίζει με παιδιά διαφορετικών εθνικοτήτων αντιλαμβάνεται ότι δεν υπάρχουν μόνο λευκοί. Ανοίγουν οι ορίζοντες.

      Σπούδασα κλασική φιλολογία για να γίνω καλύτερος άνθρωπος. Οι σπουδές μου ευνόησαν τον ανθρωπισμό μου. Αγαπώ πολύ τον άνθρωπο και τον σέβομαι. Στην β’- γ’ δημοτικού δημιουργούσα παραμύθια στο μυαλό μου και τα αφηγούμουν στην αδερφή μου. Μου άρεσε. Ήταν ένας τρόπος να εκφραστώ.

      Αγαπούσα πολύ τον Ιούλιο Βερν και την Αγκάθα Κρίστι. Στην εφηβεία μου διάβαζα πολύ ξένη λογοτεχνία. Κάποια στιγμή διαπίστωσα ότι συγγενικά μου πρόσωπα διάβαζαν Άρλεκιν. Όταν ρώτησα μου είπαν να μην  τα διαβάσω, ότι δεν είναι για ‘μένα. Εμένα μην μου έλεγες να  μην κάνω κάτι…  Τα έκρυβα κάτω από το μαξιλάρι, αλλά σύντομα τα ανακάλυψε ο θείος μου και μου τα πήραν. Εγώ όμως το είχα αποφασίσει ότι αυτό ήθελα να  κάνω. Το σλόγκαν “Με ένα  Άρλεκιν ξεχνιέσαι” με είχε σημαδέψει!

      Προέρχομαι από μία οικογένεια που οι γονείς ήταν αγαπημένοι όπως και οι ήρωες των Άρλεκιν. Νόμιζα ότι ο  κανόνας  ήταν αυτό. Μεγαλώνοντας διαπίστωσα ότι πραγματικότητα ήταν πολύ σκληρή. Κατάλαβα όμως ότι δεν μπορείς να γράψεις μία ωραία ερωτική ιστορία αν πρώτα δεν έχεις φάει τα μούτρα σου. Πρέπει να έχεις πονέσει, να το έχεις ζήσει για να βγάλεις έντονο συναίσθημα σε ένα βιβλίο.

      Αναζητώ το ιδανικό εραστή ή σύντροφο όχι μόνο στα βιβλία μου… θα έλεγα και στην  ζωή μου, κι αυτό μου δίνει έμπνευση και γράφω.  Ακούω φίλες συγγραφείς ότι κρατάνε σημειώσεις, δημιουργούν,  συμβουλεύονται. Εμένα οι ήρωες γεννιούνται μέσα στο μυαλό μου… Κι όσο γράφω εμπλουτίζονται. Νομίζω ότι γεννήθηκα γι’ αυτό!

      Τα βιβλία μου τα διαβάζουν περισσότερες γυναίκες, όλων των ηλικιών, αλλά και άνδρες. Το βιβλίο “Στην τελευταία στροφή” διαδραματίζεται στην Ισπανία …Κάποια στιγμή μου έστειλε μήνυμα μία κοπέλα να μου πει ότι της  θύμισε πολύ την σχέση της με τον σύζυγο της, γιατί ζούσαν κι εκεί, κι ήταν για εκείνη σαν να τα έβλεπε όλα μπροστά της.

      Κάποιοι θεωρούν ότι ένα ρομαντικό μυθιστόρημα είναι αερολογίες, χαζόλογα αγάπης, ότι είναι πανεύκολο να γραφεί γιατί απλώς το μόνο που πρέπει να γράψουμε είναι «πλούσιος νέος γνωρίζει φτωχή νέα, ερωτεύονται και στο τέλος παντρεύονται», να πουλήσουμε ροζ σύννεφο και παραμύθι. Δεν γνωρίζουν ότι ο συγγραφέας οποιουδήποτε είδους –ακόμη και της ρομαντικής- πρέπει να κάνει επισταμένη έρευνα για το θέμα που πραγματεύεται.

      Εφόσον η ιστορία εκτυλίσσεται σε ένα κοινωνικό/εργασιακό/εθνικό περιβάλλον πρέπει να προσέξουμε την κάθε λεπτομέρεια ώστε να είναι πιστή στην πραγματικότητα, βγαλμένη μέσα από τη ζωή. Και αφού και ο συγγραφέας είναι μέρος ενός κοινωνικού συνόλου εκφράζει μέσα από το κείμενό του τους προβληματισμούς του και περνά τα μηνύματά του. Δεδομένου του είδους, ναι, το συναίσθημα θα είναι κυρίαρχο στοιχείο.

      Το μυθιστόρημα μπορεί να είναι αισθηματικό αλλά εκφράζει έναν  κοινωνικό προβληματισμό, εκφράζει κάτι. Στο “Καθώς έπεφτε η νύχτα” η ηρωίδα μου, που είναι και λίγο ατίθαση, δέχεται κοινωνική κριτική, σεξισμό, η Ελβίρα, στο  “Πέρα από τις σκιές”, είναι μια γυναίκα σύγχρονη η οποία έχει πολλούς ερωτικούς συντρόφους, κάτι για το οποίο -σε αντίθεση με τον άνδρα- κατηγορείται. Οι γυναίκες δεχόμαστε πάρα πολύ κριτική για τα πάντα. Ως συγγραφέας λοιπόν, εκφράζω τον προβληματισμό της σύγχρονης γυναίκας στα βιβλία μου.

      Υπάρχει ο λογοτεχνικός ρατσισμός και από συγγραφείς και από αναγνώστες. Ακούμε ατάκες “Εγώ δεν  διαβάζω τέτοια”… Και το συναντώ πολύ από γυναίκες. Έχω την αίσθηση ότι δεν θέλουν το συναίσθημα, θέλουν να νιώθουν χειραφετημένες; Αυτή την εικόνα έχω. Αρνούμαι το συναίσθημα, γιατί έτσι θα θεωρηθώ πιο μοδάτη, πιο δυνατή; Είμαστε σύγχρονες γυναίκες, δίνουμε χιλιάδες μάχες, έχουμε να αντιμετωπίσουμε άπειρα ζητήματα. Το να διαβάσεις ένα ρομαντικό μυθιστόρημα δεν σε κάνει λιγότερο σύγχρονη ή χειραφετημένη. 

      Πριν από δύο χρόνια βιβλιοπώλης μου είχε πει ότι οι αναγνώστες της ρομαντικής λογοτεχνίας αποφεύγουν να αγοράζουν αυτό το είδος από τα βιβλιοπωλεία γιατί θεωρείται ακόμη ταμπού να διαβάζουν τέτοια βιβλία. Μια κυρία μου είπε ότι το εξώφυλλό μου είναι πολύ ροζ και πολύ «Άρλεκιν» και προτίμησε να πάρει ένα βιβλίο με πιο συντηρητικό κατά την άποψή της εξώφυλλο.

      Άλλη αναρωτιόταν για το τι θα της έλεγε ο σύζυγός της για το βιβλίο που αγόρασε επειδή ήταν «Άρλεκιν». Επίσης, υπήρξαν άτομα που με ρώτησαν αν σκέφτομαι να ασχοληθώ με ένα «σοβαρό» λογοτεχνικό είδος. Πρόσφατα μία κυρία στην οποία είπαν ότι γράφω ρομαντικές ιστορίες, απάντησε ότι διάβαζε παλιά Άρλεκιν, ενώ πια «έχει ανέβει επίπεδο».

      Παλιά πληγωνόμουν και στεναχωριόμουν. Αλλά τη στιγμή που έπαιρνα ένα μήνυμα από αναγνώστρια που μόλις είχε διαβάσει ένα βιβλίο μου συνειδητοποιούσα ξανά από την αρχή για ποιον λόγο γράφω ρομαντική λογοτεχνία και αντιλαμβανόμουν ότι υπάρχει ένα μεγάλο μέρος του κοινού που διψά για ρομαντισμό, όπως τουλάχιστον τον πρεσβεύω στις ιστορίες μου.

      Πλέον στο έκτο μυθιστόρημα βλέπω την αλλαγή στη συμπεριφορά του αναγνωστικού κοινού. Για να κυκλοφορώ έξι μυθιστορήματα σημαίνει ότι υπάρχει αποδοχή, ότι υπάρχει κόσμος που τα διαβάζει, οπότε η αμφιβολία και η δυσπιστία είναι λιγότερο έντονες.

      Ιδίως όταν ακούν ότι το «Καθώς έπεφτε η νύχτα» είχε εξαντληθεί και ανατυπώνεται, αμέσως ενδιαφέρονται να το διαβάσουν. Το ότι γράφουμε ή διαβάζουμε ρομαντική λογοτεχνία δεν μας κάνει λιγότερο ευφυείς ή λιγότερο ποιοτικούς. Όταν γράφεις ένα είδος, όποιο κι αν είναι αυτό, πρέπει να το πρεσβεύεις σωστά και να σέβεσαι τον αναγνώστη σου όπως και τον εαυτό σου.

      Χαίρομαι πολύ που τελευταία αυξάνονται οι άνδρες αναγνώστες μου. Επίσης είναι και οι άνδρες πιο απενοχοποιημένοι στο να με προσεγγίσουν να μου ζητήσουν να υπογράψω ένα βιβλίο για τη γυναίκα τους, την κόρη τους, τη σύντροφό τους . Μία κοπέλα μου είχε ζητήσει να υπογράψω βιβλίο για τον πατέρα της που διαβάζει μόνο τέτοια βιβλία. Ενώ ένας φίλος μου είπε ότι ο πατέρας του λάτρευε τα Άρλεκιν. Αυτά τα λόγια, αυτές οι στιγμές είναι που δικαιώνουν κάθε λέξη που αποτυπώνεται στο χαρτί.

      Το 2015, μόλις είχε κυκλοφορήσει το βιβλίο μου “Τα δάκρυα του πάθους“- ήμουν πάρα πολύ αγχωμένη γιατί για πρώτη φορά υπέγραφα αντίτυπα- καθώς σηκώνω το κεφάλι μου βλέπω να με πλησιάζει η Κική Δημουλά. Μου δίνει το χέρι και μου λέει: “Μια χαρά θα τα πας!” Συγκινήθηκα τόσο πολύ…

      Πολλοί εκδότες δεν  σέβονται τους συγγραφείς. Πρώτα απ’ όλα δεν μπορεί να θεωρείσαι συγγραφέας όταν πληρώνεις. Είσαι συνεκδότης. Δεν γίνεται έτσι. Πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο, μία κριτική στο κείμενό σου. 

      Ήταν όνειρο μου να εκδοθώ από την Χάρλεκιν. Κάποια στιγμή είχα στείλει μήνυμα στο οποίο μου έλεγαν  ότι δεν  εκδίδουν Έλληνες. Απογοητεύτηκα πάρα πολύ. Έπειτα με προσέγγισε ένας εκδότης, βγάλαμε ένα βιβλίο αλλά δεν  ήταν καλή η συνεργασία. Αποφάσισα ότι θέλω να εκδοθώ μόνο από την Χάρλεκιν. Ξαφνικά η Άρλεκιν ξεκίνησε να εκδίδει Έλληνες και είχα την χαρά και την τιμή να βρίσκομαι ανάμεσα σε αυτούς,  στην σειρά Silk, κι εκεί είδα το όνειρό μου να εκπληρώνεται. 

      “Τα δάκρυα του πάθους” ήταν το πρώτο ολοκληρωμένο μου μυθιστόρημα στην εφηβεία. Το εμπλούτισα, το διόρθωσα και εκδόθηκε μετά από χρόνια από την Χάρλεκιν.  Το “Μετά τα δάκρυα του πάθους” είναι το τρίτο μέρος της διλογίας.

      Ο έρωτας είναι ένα  μοίρασμα. Οι άνθρωποι πια φοβούνται να εκφράσουν τα συναισθήματα τους, γιατί νομίζουν ότι θα θεωρηθούν αδύναμοι. Για εμένα ο ρομαντισμός βρίσκεται στα απλά πράγματα της καθημερινότητας, στην φροντίδα…

      Εύχομαι σε όλους να είμαστε καλά, να αγαπάμε, να μην φοβόμαστε να εκφράσουμε το συναίσθημά μας, να είμαστε πιο άνθρωποι. 

      Στη ζωή δεν πιστεύω στο χάπι- εντ, στο βιβλίο όμως μας αξίζει και το δικαιούμαστε!

      Tags: silkΆρλεκινΈλενα ΑντωνίουΚαθώς έπεφτε η νύχταΧάρλεκιν

      ΗΠΖ

      Η Πόλη Ζει. Η αναθεώρηση της αστικής εμπειρίας, η αφήγηση της πραγματικής ζωής. Πάνω από όλα όμως να ανακαλύπτεις και να δημιουργείς ενδιαφέροντα εγχειρήματα για την ίδια την Πόλη και τους ανθρώπους της, σε όλες τις κοινωνικές εκφράσεις. Στον Πολιτισμό, στο Εμπόριο, στην Επικοινωνία.

      Σχετικά άρθρα

      Μιλήσαμε

      Μιλήσαμε με τον Φίλιππο Κυρκίτσο από την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης

      Μιλήσαμε

      Οι Spiral Trio τζαζάρουν σαν μονάδα!

      Μιλήσαμε

      10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου: Η διευθύντρια του ΒΜΦ, Μαρία Φλώρου, μιλά στην ΗΠΖ

      Μιλήσαμε

      Η Βάσια Ατταριάν μάς παρουσιάζει τη Nostalgia Generation

      Μιλήσαμε

      Δημοτική Αγορά Κυψέλης: Ένας ζωηρός και φρέσκος κύκλος ανοίγει

      Μιλήσαμε

      Ο Σταύρος Άλλος είναι ένας «αναλογικός» άνθρωπος, στην Αθήνα του μέλλοντος

      Next Post
      Άποψη

      Η Δύση δύει κι εμείς δεν μπορούμε να ανασάνουμε

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • Επόμενη Στάση: Κυψέλη! Η Αγορά επιστρέφει στη γειτονιά με μια ξεχωριστή θεατρική διαδρομή

        330 shares
        Share 132 Tweet 83
      • Τι είναι η χοληστερόλη και τα τριγλυκερίδια τελικά;

        3904 shares
        Share 1565 Tweet 975
      • ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Άρης Αλεξανδρής – Βίλα Κλωναρίδη

        329 shares
        Share 132 Tweet 82
      • Τελικός Κυπέλλου: Το ξέσπασμα μιας σαλεμένης μειοψηφίας

        328 shares
        Share 131 Tweet 82
      • Ν. Αλεβιζόπουλος: Το “μένουμε σπίτι” αποτελεί πράξη ωριμότητας και αγάπης

        3021 shares
        Share 2332 Tweet 287