Ακριβώς 30 χρόνια πριν ,στην τότε Κρατική, σκάει μύτη το πρώτο πρωινάδικο αυτής της χώρας με κεντρικό παρουσιαστή το Δήμο Μυλωνά και ισότιμη παρουσιάστρια την άγνωστη στο ευρύ κοινό Ρούλα Κορομηλά. Έχει τίτλο «Μια καλημέρα είν` αυτή» και ελλείψει ανταγωνισμού χτυπάει εντυπωσιακές τηλεθεάσεις. Παρ` ότι ήδη 32 χρονών η Ρούλα μοιάζει 20 something και στον τηλεοπτικό-καλλιτεχνικό κόσμο δεν είναι και τόσο άγνωστη.
Σύζυγος του μεγαλύτερου ίσως ζεν πρεμιέ της δεκαετίας του `80 Πάνου Μιχαλόπουλου και γραμματέας στην ΕΡΤ έχει ήδη απασχολήσει κάποιους ανθρώπους του χώρου που έχουν καταλάβει πως αυτό το κορίτσι έχει το μυαλό, τη διάθεση και το πείσμα να φτάσει ψηλά. Από τις πρώτες ακόμα εβδομάδες της εκπομπής η Ρούλα γίνεται το απόλυτο talk of the town ενώ η επέλαση της ιδιωτικής τηλεόρασης που φυσικά συλλέγει τα πιο hot at the moment πρόσωπα την φέρνει κατόπιν στο τιμόνι του «Πρωινού Καφέ» να παρουσιάζει το 3ωρο πρωινό πρόγραμμα του Ant1. Όλες οι νέες παρουσιάστριες προσπαθούν να την κοπιάρουν ενώ τα μαλλιά, το στυλ και τα ρούχα της γίνονται -ευρύτερα- αντικείμενο μίμησης και κριτικής. Με παραίνεση του Νίκου Μαστοράκη ο Ant1 θα δώσει στη Ρούλα κι ένα κυριακάτικο show στα ιταλικά πρότυπα, το Ciao Ant1 και τότε, μια ολόκληρη νέα εποχή ξεκινά.
Ο Τύπος την αποκαλεί «Βουγιουκλάκη της τηλεόρασης», ο Σαββόπουλος λέει πως είναι «το κορίτσι που ο μέσος Έλληνας θέλει να στριμώξει στο ασανσέρ», το πρώτο gossip περιοδικό των 90`ς βαφτίζεται Ciao και το ΚΛΙΚ γράφει : «Για τη Ρούλα έχουν ήδη ειπωθεί τα πάντα». Η ίδια ακροβατεί ανάμεσα στο ξανθό coolness της απόλυτης star που συνεχίζει απτόητη (τραγουδάει χωρίς να είναι τραγουδίστρια, χορεύει χωρίς να είναι χορεύτρια, δίνει συνεντεύξεις θριάμβου, ανεβάζει διαρκώς το ύψος της φούστας) και σε απροσδόκητα break down του τύπου «νοσηλεύτηκε ένα διήμερο επειδή έπεσαν τα νούμερα». Ευάλωτη ή σκληρή, η Ρούλα θα μεταπηδήσει από τον Ant1 στο Mega για να κάνει ένα show ακόμα πιο ολοκληρωμένο ενώ ο παλιός εργοδότης της θα προχωρήσει σε μια αγωγή-μαμούθ την οποία η παρουσιάστρια (άγνωστο πως) θα κατορθώσει να μην αντιμετωπίσει ποτέ. Ούτως ή άλλως η ελληνική τηλεόραση έχει ιταλοποιηθεί πλήρως (χάρις στην ίδια!) οπότε παίζει πλέον χωρίς αντίπαλο καταδικασμένη να ηγείται της εποχής της.
Ο Ant1 θα τοποθετήσει απέναντι στο «Μπράβο» ό,τι έχει και δεν έχει : Άννα Βίσση, Χάρυ Κλυν, ελληνικές ταινίες, τα πάντα… Ματαίως! Μέχρι να τελειώσουν τα 90`ς η ελληνική οικογένεια θα αφιερώνει τα weekend στη Ρούλα. Και δε μιλάμε για μια τηλεόραση που την παρακολουθείς ξύνοντας τα @@ σου αλλά για εκπομπές που διεκδικούν την προσοχή (σου) και τις συζητήσεις της επόμενης μέρας. Τα show στο Λυκαβηττό και στο Δημαρχείο της Σύρου αφήνουν εποχή. Ricky Martin, Eros Ramazzotti και Madonna θα συναντηθούν με τη Ρούλα ενώ στα πρωτοχρονιάτικα ρεβεγιόν η Ελλάδα θα περιμένει τη νέα χρονιά μετρώντας αντίστροφα μαζί με τους καλεσμένους του «Μπράβο».
Και φυσικά υπάρχουν και οι «τηλεμαραθώνιοι»! Εδώ το τηλεοπτικό γεγονός αναβαθμίζεται σε κοινωνικό : αδιανόητα ποσά συγκεντρώνονται και διατίθενται για κοινωφελείς σκοπούς. Σε μια εποχή που η τηλεόραση δεν έχει χάσει ακόμα την πρωτοκαθεδρία από το διαδίκτυο η Ρούλα έχει γίνει η εγχώρια Madonna παράγοντας και καταναλώνοντας τόση ελαφρού τύπου δόξα όση θα χρειαστεί 3 δεκαετίες καριέρας η Ελένη Μενεγάκη για να αγγίξει. Σε κάποιους φαίνεται ξιπασμένη και αντιπαθητική – άλλοι τη λατρεύουν. Εκτίθεται πραγματικά ή προστατεύεται; Είναι απλώς το σωστό κορίτσι τη σωστή εποχή ή κάτι περισσότερο; Σε ένα τηλεοπτικό τοπίο που κουβαλάει κάτι έντονα δημοσιοϋπαλληλικό η Ρούλα και 2-3 άλλοι (Μπονάτσος, Μαλβίνα, Μικρούτσικος) μοιάζουν πάντα έτοιμοι να χύσουν την καρδάρα με το γάλα, να σπάσουν συμβόλαια και να μιλήσουν δίχως προσοχή για τις πιο μύχιες σκέψεις τους. «Ναι, θέλω πάρα πολύ ένα παιδί» τολμά να παραδεχτεί (για να της το καταλογίζουν -ως σήμερα!-σαν αποτυχία).
Βάζει κόσμο στη δουλειά από την πίσω πόρτα, τσαμπουκαλεύεται με τους καναλάρχες (ένα «Μπράβο» παραλίγο να μη βγει : ή θα πληρωθούν οι τεχνικοί ή δεν έχει απόψε εκπομπή είπε στη διεύθυνση του Mega!), στηρίζει τους φίλους της μέχρι θανάτου και όταν χωρίζει γίνεται killer : καμία και ποτέ επαφή με τους πρώην της! Ναι, το κοινό τα γνωρίζει όλα αυτά – άρα μιλάμε για μια διασημότητα που δίνει τον χαρακτήρα της στο πιάτο. Καθόλου σοφό στη μνησίκακη Ελλάδα όμως η Κορομηλά έχει αποφασίσει να αναγάγει το «τηλεπαρουσιάστρια» σε «performer». Μια άλλη αντίληψη που η συμβατική ελληνική show biz δε θα συγχωρέσει.
Όταν τα nineties γίνονται παρελθόν το ξανθό κορίτσι που για πάνω από δέκα χρόνια τίναζε την μπάνκα στον αέρα, θα βρεθεί να παλεύει πολύ σκληρά για να διατηρήσει το τηλεοπτικό της status. Και παρόλο που η επιστροφή της στα πρωινάδικα στις αρχές των 00`ς δε θα σημειώσει τις αναμενόμενες τηλεθεάσεις θα καταφέρει να εξελίξει τον εαυτό της, να ανταπεξέλθει στις αποτυχίες (¨Τρεις Ευχές¨), να δουλέψει πίσω από τις κάμερες και να κλείσει εντυπωσιακά μια 22ετία στην απόλυτη κορυφή κάνοντας το 2010-2011 τα Greek Idol 1 & 2 και το 4o Big Brother – όλα στον ΑLPHA.
Κάπου εκεί η αυλαία θα πέσει. Στην ουσία μέχρι το 2011 η μεγαλύτερη star της ελληνικής τηλεόρασης ήταν η Κορομηλά κι όχι η Ελένη Μενεγάκη. Μπορεί να πει κανείς πως τα 00`ς τη δυσκόλεψαν χωρίς όμως να τη γκρεμίσουν από την κορυφή. Το ακόμα πιο σημαντικό είναι πως τα κατάφερε περίφημα σε θέσεις διοικητικές αποδεικνύοντας πως μπορεί να οργανώσει, να στήσει, να μανατζάρει.
Η προσωπική της ζωή συνέχισε να είναι πολυτάραχη (δεύτερο διαζύγιο με τον Γαλακτερό, μυστηριώδη ειδύλλια με ελληνοαμερικάνους επιχειρηματίες, άσπονδοι φίλοι τύπου Μαστοράκης και Σεμίνα Διγενή κτλ) ενώ η υγεία της κινδύνευσε πολύ σοβαρά από ένα αυτοάνοσο νόσημα. Οι επόμενες τηλεοπτικές της δουλειές δεν πήγαν καλά. Στην κριτική επιτροπή του Just the two of us έμοιαζε απρόθυμη να περιορίσει το τηλεοπτικό της εκτόπισμα ίσως γιατί θεώρησε πως το να είσαι κριτική επιτροπή σημαίνει πως αποσύρεσαι από το προσκήνιο (κάτι που δεν ισχύει καθόλου – εδώ η Lopez με φουλ καριέρα σε cinema και μουσική έβγαλε πόσες σεζόν στο American Idol) ενώ η αναβίωση του ¨Μπράβο¨ τελείωσε άδοξα στην 9η εκπομπή.
Άλλα πράγματα που έχει κάνει (παιδικά παραμύθια, στίχοι, ραδιόφωνο) μοιάζει σα να έγιναν μια κι έξω ενώ από την τηλεόραση απουσιάζει ήδη από το 2016. Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα θα απολάμβανε σήμερα ένα τεράστιο respect – στην Ελλάδα λοιδορείται από τον κάθε Μουρατίδη και μοιάζει αμήχανη μπροστά στην εποχή του Survivor.
Ωστόσο, αν επιστρέψει στην τηλεόραση και σπάσει τα κοντέρ κανείς δε θα νιώσει έκπληξη…