• Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • POV
    • Όλα
    • EDITORIAL
    • ΑΠΟΨΗ
    Η επανάσταση του Κακού Γούστου

    Η επανάσταση του Κακού Γούστου

    Τι να κάνω; Δεν ξέρω τι να κάνω. Κι όμως κάτι συμβαίνει.

    Τι να κάνω; Δεν ξέρω τι να κάνω. Κι όμως κάτι συμβαίνει.

    Τραμπ ολέ, μέχρι να μας πάρει και να μας σηκώσει όλους

    Τραμπ ολέ, μέχρι να μας πάρει και να μας σηκώσει όλους

    Με το 2 μπροστά: Τα δεντράκια της γενιάς Ζ

    Με το 2 μπροστά: Τα δεντράκια της γενιάς Ζ

    Τελικά, ένα τραγούδι προκαλεί ή αποκαλύπτει την μισαναπηρία μιας κοινωνίας;

    Τελικά, ένα τραγούδι προκαλεί ή αποκαλύπτει την μισαναπηρία μιας κοινωνίας;

    Και αν κάποιες φορές φταίει το ξερό μας το κεφάλι;

    Και αν κάποιες φορές φταίει το ξερό μας το κεφάλι;

    Η φρενίτιδα του καφέ

    Η φρενίτιδα του καφέ

    Χάσμα | Εditorial τ.120

    Χάσμα | Εditorial τ.120

    Δε μάθαμε ποτέ

    Δε μάθαμε ποτέ

    • ΑΠΟΨΗ
    • EDITORIAL
      • ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • Όλα
    • ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ: ΜORE
    • ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    Τρέχω για να υπάρξω;

    Τρέχω για να υπάρξω;

    Είπαν για την Τέχνη…

    Είπαν για την Τέχνη…

    Η γενιά Alpha είναι «Tralalero Tralala» και της αρέσει

    Η γενιά Alpha είναι «Tralalero Tralala» και της αρέσει

    9 φορές που η «Τέχνη* προκάλεσε

    9 φορές που η «Τέχνη* προκάλεσε

    Αρχαία τεχνολογικά θαύματα | Η Ευφυής Οινοχόη του Φίλωνος

    Αρχαία τεχνολογικά θαύματα | Η Ευφυής Οινοχόη του Φίλωνος

    Η ιστορία της Χιονάτης όπως πρωτοδημοσιεύτηκε και οι συμβολισμοί της

    Η ιστορία της Χιονάτης όπως πρωτοδημοσιεύτηκε και οι συμβολισμοί της

    Ένα ξεχασμένο πογκρόμ εναντίον Ελλήνων του Καναδά

    Ένα ξεχασμένο πογκρόμ εναντίον Ελλήνων του Καναδά

    Situationship: Αυτός ο φασαίος των σχέσεων

    Situationship: Αυτός ο φασαίος των σχέσεων

    Αφιέρωμα: Πώς μιλάμε στα παιδιά για την 25η Μαρτίου;

    Αφιέρωμα: Πώς μιλάμε στα παιδιά για την 25η Μαρτίου;

  • PRESS HUB
    Eurovision 2025: Όλα τα τραγούδια του τελικού – Τι δείχνουν τα στοιχήματα μετά τους ημιτελικούς

    Eurovision 2025: Όλα τα τραγούδια του τελικού – Τι δείχνουν τα στοιχήματα μετά τους ημιτελικούς

    Σεισμός 6,2 βαθμών κοντά στην Κωνσταντινούπολη

    Σεισμός 6,2 βαθμών κοντά στην Κωνσταντινούπολη

    Καιρός: Πού θα βρέξει σήμερα Μεγάλη Τετάρτη – Οι 5 περιοχές

    Καιρός: Πού θα βρέξει σήμερα Μεγάλη Τετάρτη – Οι 5 περιοχές

    Αποχαρακτηρισμένο αρχείο της CIA αναφέρεται σε «μάχη» σοβιετικών στρατιωτών με UFO – Οι εξωγήινοι «μετέτρεψαν τους στρατιώτες σε πέτρα»

    Αποχαρακτηρισμένο αρχείο της CIA αναφέρεται σε «μάχη» σοβιετικών στρατιωτών με UFO – Οι εξωγήινοι «μετέτρεψαν τους στρατιώτες σε πέτρα»

    Απεργία 9 Απριλίου: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Τι ισχύει για τα σχολεία

    Απεργία 9 Απριλίου: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Τι ισχύει για τα σχολεία

    Τέμπη: Το αλαλούμ με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την πυρόσφαιρα

    Τέμπη: Το αλαλούμ με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την πυρόσφαιρα

    Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών ομόφωνα καταδίκασε την Πισπιρίγκου για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συρροή

    Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών ομόφωνα καταδίκασε την Πισπιρίγκου για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συρροή

    Αυτό είναι ολόκληρο το πόρισμα του ΕΔΟΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη

    Αυτό είναι ολόκληρο το πόρισμα του ΕΔΟΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη

    Τέμπη: Τι λέει το πόρισμα της Γάνδης – Οι δύο εκρήξεις και οι 4 τόνοι υδρογονανθράκων στο τρίτο βαγόνι

    Τέμπη: Τι λέει το πόρισμα της Γάνδης – Οι δύο εκρήξεις και οι 4 τόνοι υδρογονανθράκων στο τρίτο βαγόνι

  • Πολιτισμoς
    • Όλα
    • ΒΙΒΛΙΟ
    • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΜΙΚΡΗ ΦΟΡΜΑ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
    • ΦΕΣΤΙΒΑΛ
    13th Handmade & Recycled Theater Festival – Ανοιχτό κάλεσμα συμμετοχής στο πιο Χειροποίητο και Ανακυκλώσιμο Φεστιβάλ της Αθήνας

    13th Handmade & Recycled Theater Festival – Ανοιχτό κάλεσμα συμμετοχής στο πιο Χειροποίητο και Ανακυκλώσιμο Φεστιβάλ της Αθήνας

    Νύχτα Μουσείων στο Ιστορικό Αρχείο της Εθνικής Τράπεζας

    Νύχτα Μουσείων στο Ιστορικό Αρχείο της Εθνικής Τράπεζας

    Από τη Σμύρνη με αγάπη: Συνέντευξη με τον Özgür Ozan Demirel

    Από τη Σμύρνη με αγάπη: Συνέντευξη με τον Özgür Ozan Demirel

    Μία μέλισσα έφερε την Άνοιξη στη Δημοτική Αγορά

    Μία μέλισσα έφερε την Άνοιξη στη Δημοτική Αγορά

    Το Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων συνεχίζεται για 4η εβδομάδα με πολιτισμό, μουσική, περιηγήσεις και παραδοσιακές δράσεις

    Το Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων συνεχίζεται για 4η εβδομάδα με πολιτισμό, μουσική, περιηγήσεις και παραδοσιακές δράσεις

    Αναπτυξιακή Εταιρεία Δήμου Αθηναίων: Στρατηγική συμμαχία με κορυφαίο κινεζικό όμιλο για την προώθηση του τουρισμού

    Αναπτυξιακή Εταιρεία Δήμου Αθηναίων: Στρατηγική συμμαχία με κορυφαίο κινεζικό όμιλο για την προώθηση του τουρισμού

    Summer Camp 2025 στο Μουσείο Κοτσανά – «Μικροί Ξεναγοί του Ελληνικού Πολιτισμού!»

    Summer Camp 2025 στο Μουσείο Κοτσανά – «Μικροί Ξεναγοί του Ελληνικού Πολιτισμού!»

    H Θεοδοσία Τσάτσου στην ταράτσα του MICRAASIA

    H Θεοδοσία Τσάτσου στην ταράτσα του MICRAASIA

    Το τραγούδι της ημέρας: Ο Τζίμης Πανούσης για την ομοφοβία, 1984

    Το τραγούδι της ημέρας: Ο Τζίμης Πανούσης για την ομοφοβία, 1984

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Μια «τυφλή φοράδα», αντικριστά στο σκοτάδι (με τρυφερότητα)

    Μια «τυφλή φοράδα», αντικριστά στο σκοτάδι (με τρυφερότητα)

    Αντώνης Φωνιαδάκης: Unseen & Boléro σε μουσική Μωρίς Ραβέλ

    Αντώνης Φωνιαδάκης: Unseen & Boléro σε μουσική Μωρίς Ραβέλ

    60 / 45 χρόνια | Οι Χειμερινοί Κολυμβητές στου Φιλοπάππου

    60 / 45 χρόνια | Οι Χειμερινοί Κολυμβητές στου Φιλοπάππου

    BIG BAND ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ | FEATURING DIMITRIS TSAKAS

    BIG BAND ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ | FEATURING DIMITRIS TSAKAS

  • ΜΙΛΗΣΑΜΕ
    Ένας στοχαστής της λογοτεχνίας: συνέντευξη με τον Κυριάκο Μαργαρίτη

    Ένας στοχαστής της λογοτεχνίας: συνέντευξη με τον Κυριάκο Μαργαρίτη

    Από τη Σμύρνη με αγάπη: Συνέντευξη με τον Özgür Ozan Demirel

    Από τη Σμύρνη με αγάπη: Συνέντευξη με τον Özgür Ozan Demirel

    Ο Δαμιανός Κωνσταντινίδης και η Δέσποινα Σαραφείδου δίνουν φωνή επί σκηνής στον λόγο του Σωτήρη Δημητρίου

    Ο Δαμιανός Κωνσταντινίδης και η Δέσποινα Σαραφείδου δίνουν φωνή επί σκηνής στον λόγο του Σωτήρη Δημητρίου

    Οι βελονιές της Διονυσίας Παπαδοπούλου ενώνουν το χθες με το σήμερα

    Οι βελονιές της Διονυσίας Παπαδοπούλου ενώνουν το χθες με το σήμερα

    Ένα σκοτεινό μυστήριο ξυπνά στα υπόγεια της Αθήνας από τον Ian Cosmatos και τις εκδόσεις BELL

    Ένα σκοτεινό μυστήριο ξυπνά στα υπόγεια της Αθήνας από τον Ian Cosmatos και τις εκδόσεις BELL

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Παντελής Κυραμαργιός

    Ο Παντελής Κυραμαργιός μάς βάζει να χορέψουμε με ποίηση και με φιλοσοφία

    Ζε Μήτσο, μίλα μας για Spoken, μίλα μας για σένανε μικρό

    Ζε Μήτσο, μίλα μας για Spoken, μίλα μας για σένανε μικρό

    Το μπλε που έγινε φωνή: Ο «Μπλε Πυρετός» της Σταυρούλας Τσιάμη

    Το μπλε που έγινε φωνή: Ο «Μπλε Πυρετός» της Σταυρούλας Τσιάμη

    «Ιστορία χορού: Κεφάλαιο 1 – Ραλλού Μάνου» – Συνέντευξη με τον χορογράφο Γιάννη Νικολαΐδη

    «Ιστορία χορού: Κεφάλαιο 1 – Ραλλού Μάνου» – Συνέντευξη με τον χορογράφο Γιάννη Νικολαΐδη

    Η Sugahspank έγραψε την ποιητική συλλογή της χρονιάς και μάς θύμισε το πραγματικό της όνομα

    Η Sugahspank έγραψε την ποιητική συλλογή της χρονιάς και μάς θύμισε το πραγματικό της όνομα

    Σταύρος Σιόλας: «Με ενθουσιάζει η προοπτική μιας λαϊκής εξέγερσης που θα τα γκρεμίσει όλα»

    Σταύρος Σιόλας: «Με ενθουσιάζει η προοπτική μιας λαϊκής εξέγερσης που θα τα γκρεμίσει όλα»

    Οι μαχαιριές της Λίνας Φουντόγλου αστράφτουν άνοιξη

    Οι μαχαιριές της Λίνας Φουντόγλου αστράφτουν άνοιξη

    χρήστος παναγιωτάκης

    Συνέντευξη με τον συγγραφέα Χρήστο Παναγιωτάκη

  • BREAK & MORE
    • Όλα
    • BREAKTIME
    • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
    • ΖΩΔΙΑ
    • ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ
    • ΤΑ ΛΟΙΠΑ
    Έχει φύγει το παιδί: Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ ανεβαίνει σε παπί

    Έχει φύγει το παιδί: Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ ανεβαίνει σε παπί

    Νεγκλιζέ: Άννα, οι άνθρωποι πονούν (και τους φοβίζει το σκοτάδι)

    Νεγκλιζέ: Άννα, οι άνθρωποι πονούν (και τους φοβίζει το σκοτάδι)

    Βιοπειρατεία άλλοτε και τώρα…

    Βιοπειρατεία άλλοτε και τώρα…

    Εμείς ρωτάμε, τα άστρα απαντούν | Δίδυμος

    Εμείς ρωτάμε, τα άστρα απαντούν | Δίδυμος

    Fidgets: Μια πρόσφατη μόδα ή κάτι πολύ παλιότερο;

    Fidgets: Μια πρόσφατη μόδα ή κάτι πολύ παλιότερο;

    Το νήμα της Κλαυδίας

    Το νήμα της Κλαυδίας

    Ένας φάκελος, 575 λέξεις

    Ένας φάκελος, 575 λέξεις

    Ελένη Δήμου: η φωνή ως queer καταφυγή

    Ελένη Δήμου: η φωνή ως queer καταφυγή

    Δωρεάν συνταγογράφηση τριών βιβλίων για πιο υποφερτά 20’s

    Δωρεάν συνταγογράφηση τριών βιβλίων για πιο υποφερτά 20’s

  • Αφιερωμα
    Όχι άλλο κρέας ρε παιδιά! | Η πληθωρική Ελληνική Κουζίνα

    Όχι άλλο κρέας ρε παιδιά! | Η πληθωρική Ελληνική Κουζίνα

    Τρελός παπάς σε βάφτισε: Όταν η έμπνευση φαίνεται από το όνομα

    Τρελός παπάς σε βάφτισε: Όταν η έμπνευση φαίνεται από το όνομα

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Απριλίου

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Απριλίου

    Γλυκές αμαρτίες και άλλα θαύματα!

    Γλυκές αμαρτίες και άλλα θαύματα!

    Τα Barber shop στην Αθήνα: Οι μικροί ναοί της αντρικής περιποίησης

    Τα Barber shop στην Αθήνα: Οι μικροί ναοί της αντρικής περιποίησης

    Αφιέρωμα: Η Κυψέλη δεν κάθεται ήσυχη

    Αφιέρωμα: Η Κυψέλη δεν κάθεται ήσυχη

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Μαρτίου

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Μαρτίου

    Εδώ τα βρίσκεις όλα! – Παντοπωλεία, Μπακάλικα, Ντελικατέσεν: Ένα ταξίδι γεμάτο νοσταλγία και γευστικές αναμνήσεις.

    Εδώ τα βρίσκεις όλα! – Παντοπωλεία, Μπακάλικα, Ντελικατέσεν: Ένα ταξίδι γεμάτο νοσταλγία και γευστικές αναμνήσεις.

    Η πατριδογνωσία της γεύσης: Κάθε τόπος και παράδοση

    Η πατριδογνωσία της γεύσης: Κάθε τόπος και παράδοση

  • CITY GOING OUT
    • Όλα
    • JENGA'S MONDAYS
    • SHOPPING
    • TASTE & BOOZE
    • THAT'S MY SPOT
    • ΒΟΛΤΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
    • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
    Αυλή Μεζέ: Άνοιξη με γεύση παρεΐστικη

    Αυλή Μεζέ: Άνοιξη με γεύση παρεΐστικη

    Jimmy’s Hall: Η ήρεμη επανάσταση της Ιπποκράτους

    Jimmy’s Hall: Η ήρεμη επανάσταση της Ιπποκράτους

    Ουζερί του Λάκη: Βίρα τις άγκυρες!

    Ουζερί του Λάκη: Βίρα τις άγκυρες!

    Κάτω από την Τέντα: Το Monokimono μας προσκαλεί σε ένα ανοιξιάτικο happening

    Κάτω από την Τέντα: Το Monokimono μας προσκαλεί σε ένα ανοιξιάτικο happening

    Άριστον Λομποτέση: 119 χρόνια μοσχοβολάει η Αθήνα πίτες

    Άριστον Λομποτέση: 119 χρόνια μοσχοβολάει η Αθήνα πίτες

    Ουζερί του Γιώργου «Το Λιμανάκι»: Γεύσεις θάλασσας στην πιο γραφική γωνιά της πόλης!

    Ουζερί του Γιώργου «Το Λιμανάκι»: Γεύσεις θάλασσας στην πιο γραφική γωνιά της πόλης!

    Μαγείρικο Σπιτικά μαγειρέματα: Η ισχύς εν τη ενώσει

    Μαγείρικο Σπιτικά μαγειρέματα: Η ισχύς εν τη ενώσει

    Αυλή Μεζέ: Οι εποχές της γεύσης

    Αυλή Μεζέ: Οι εποχές της γεύσης

    Πλατεία οινομαγειρείο: Φαγητό για την παρέα

    Πλατεία οινομαγειρείο: Φαγητό για την παρέα

  • WELL BEING
    • Όλα
    • URBAN JUNGLE
    • ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ
    • ΟΜΟΡΦΙΑ - ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
    • ΣΠΙΤΙ
    • ΥΓΕΙΑ
    Η μουσούδα της εβδομάδας: Τίμος | Προς υιοθεσία!

    Η μουσούδα της εβδομάδας: Τίμος | Προς υιοθεσία!

    Ορτανσία: Το πιο εντυπωσιακό φυτό της άνοιξης και πώς να το διατηρήσεις ανθισμένο

    Ορτανσία: Το πιο εντυπωσιακό φυτό της άνοιξης και πώς να το διατηρήσεις ανθισμένο

    Η μουσούδα της εβδομάδας: Γοδεφρίγος | Προς υιοθεσία!

    Η μουσούδα της εβδομάδας: Γοδεφρίγος | Προς υιοθεσία!

    βασιλικός φροντίδα μαγειρική κλάδεμα φυτό

    Ο Βασιλιάς των αρωματικών φυτών: Ο απόλυτος οδηγός για τη φροντίδα του Βασιλικού

    Σκύλος-ψυχολόγος: Μπορεί ο σκύλος σου να καταλάβει πώς νιώθεις;

    Σκύλος-ψυχολόγος: Μπορεί ο σκύλος σου να καταλάβει πώς νιώθεις;

    Σύνδρομο Καρπιαίου Σωλήνα: Από τη διάγνωση στη θεραπεία

    Σύνδρομο Καρπιαίου Σωλήνα: Από τη διάγνωση στη θεραπεία

    «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2025: Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για γυναίκες με καρκίνο μαστού.

    «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2025: Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για γυναίκες με καρκίνο μαστού.

    NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας!

    NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας!

    Barberia Atenes: Με άρωμα πολυτέλειας

    Barberia Atenes: Με άρωμα πολυτέλειας

    Le Barbier d’ Athènes: Το απόλυτο barbering experience

    BOSS HOGG: Who’s the boss?

  • ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ
    Η Σχολή του Αριστοτέλη στη Νάουσα: Ένας Ιερός χώρος παγκόσμιας σημασίας

    Η Σχολή του Αριστοτέλη στη Νάουσα: Ένας Ιερός χώρος παγκόσμιας σημασίας

    Το Σπήλαιο του Νταβέλη: Ένα Στοιχειωμένο Σπήλαιο γεμάτο Μυστήριο

    Το Σπήλαιο του Νταβέλη: Ένα Στοιχειωμένο Σπήλαιο γεμάτο Μυστήριο

    Πάμε κάπου όμορφα για λίγες μέρες;

    Πάμε κάπου όμορφα για λίγες μέρες;

    Ξενώνας Αλεξίου: Ζεστή φιλοξενία στη καρδιά της φύσης!

    Ξενώνας Αλεξίου: Ζεστή φιλοξενία στη καρδιά της φύσης!

    YeeOn Boutique City Hotel: Ευεξία με θέα το Γύθειο!

    YeeOn Boutique City Hotel: Ευεξία με θέα το Γύθειο!

    Αγιονόρι Κορινθίας: Η μάχη του Δράμαλη και το κάστρο της Κλεισούρας 1821

    Αγιονόρι Κορινθίας: Η μάχη του Δράμαλη και το κάστρο της Κλεισούρας 1821

    Το Μυστικό της Πελοποννήσου: Ανακαλύπτοντας ένα Ανεξήγητο Φαινόμενο

    Το Μυστικό της Πελοποννήσου: Ανακαλύπτοντας ένα Ανεξήγητο Φαινόμενο

    Άμπελος Βοχαϊκού: Μία φάρμα που ξεκίνησε από την αγάπη για τη φύση και τη ζωή!

    Άμπελος Βοχαϊκού: Μία φάρμα που ξεκίνησε από την αγάπη για τη φύση και τη ζωή!

    Ανακαλύπτοντας το Σέσι και το Μικρό Σέσι στο Γραμματικό Αττικής

    Ανακαλύπτοντας το Σέσι και το Μικρό Σέσι στο Γραμματικό Αττικής

    Χειμωνιάτικα Γιάννενα, της ομίχλης και των οντάδων

    Χειμωνιάτικα Γιάννενα, της ομίχλης και των οντάδων

  • ΤΕΥΧΗ
    • Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ
    • FREE ATHENS
      • ISSUES
      • Free Athens: Koukaki – Acropolis
      • FEATURED
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΝΟΜΗ
No Result
View All Result
  • POV
    • Όλα
    • EDITORIAL
    • ΑΠΟΨΗ
    Η επανάσταση του Κακού Γούστου

    Η επανάσταση του Κακού Γούστου

    Τι να κάνω; Δεν ξέρω τι να κάνω. Κι όμως κάτι συμβαίνει.

    Τι να κάνω; Δεν ξέρω τι να κάνω. Κι όμως κάτι συμβαίνει.

    Τραμπ ολέ, μέχρι να μας πάρει και να μας σηκώσει όλους

    Τραμπ ολέ, μέχρι να μας πάρει και να μας σηκώσει όλους

    Με το 2 μπροστά: Τα δεντράκια της γενιάς Ζ

    Με το 2 μπροστά: Τα δεντράκια της γενιάς Ζ

    Τελικά, ένα τραγούδι προκαλεί ή αποκαλύπτει την μισαναπηρία μιας κοινωνίας;

    Τελικά, ένα τραγούδι προκαλεί ή αποκαλύπτει την μισαναπηρία μιας κοινωνίας;

    Και αν κάποιες φορές φταίει το ξερό μας το κεφάλι;

    Και αν κάποιες φορές φταίει το ξερό μας το κεφάλι;

    Η φρενίτιδα του καφέ

    Η φρενίτιδα του καφέ

    Χάσμα | Εditorial τ.120

    Χάσμα | Εditorial τ.120

    Δε μάθαμε ποτέ

    Δε μάθαμε ποτέ

    • ΑΠΟΨΗ
    • EDITORIAL
      • ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • Όλα
    • ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ: ΜORE
    • ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
    Τρέχω για να υπάρξω;

    Τρέχω για να υπάρξω;

    Είπαν για την Τέχνη…

    Είπαν για την Τέχνη…

    Η γενιά Alpha είναι «Tralalero Tralala» και της αρέσει

    Η γενιά Alpha είναι «Tralalero Tralala» και της αρέσει

    9 φορές που η «Τέχνη* προκάλεσε

    9 φορές που η «Τέχνη* προκάλεσε

    Αρχαία τεχνολογικά θαύματα | Η Ευφυής Οινοχόη του Φίλωνος

    Αρχαία τεχνολογικά θαύματα | Η Ευφυής Οινοχόη του Φίλωνος

    Η ιστορία της Χιονάτης όπως πρωτοδημοσιεύτηκε και οι συμβολισμοί της

    Η ιστορία της Χιονάτης όπως πρωτοδημοσιεύτηκε και οι συμβολισμοί της

    Ένα ξεχασμένο πογκρόμ εναντίον Ελλήνων του Καναδά

    Ένα ξεχασμένο πογκρόμ εναντίον Ελλήνων του Καναδά

    Situationship: Αυτός ο φασαίος των σχέσεων

    Situationship: Αυτός ο φασαίος των σχέσεων

    Αφιέρωμα: Πώς μιλάμε στα παιδιά για την 25η Μαρτίου;

    Αφιέρωμα: Πώς μιλάμε στα παιδιά για την 25η Μαρτίου;

  • PRESS HUB
    Eurovision 2025: Όλα τα τραγούδια του τελικού – Τι δείχνουν τα στοιχήματα μετά τους ημιτελικούς

    Eurovision 2025: Όλα τα τραγούδια του τελικού – Τι δείχνουν τα στοιχήματα μετά τους ημιτελικούς

    Σεισμός 6,2 βαθμών κοντά στην Κωνσταντινούπολη

    Σεισμός 6,2 βαθμών κοντά στην Κωνσταντινούπολη

    Καιρός: Πού θα βρέξει σήμερα Μεγάλη Τετάρτη – Οι 5 περιοχές

    Καιρός: Πού θα βρέξει σήμερα Μεγάλη Τετάρτη – Οι 5 περιοχές

    Αποχαρακτηρισμένο αρχείο της CIA αναφέρεται σε «μάχη» σοβιετικών στρατιωτών με UFO – Οι εξωγήινοι «μετέτρεψαν τους στρατιώτες σε πέτρα»

    Αποχαρακτηρισμένο αρχείο της CIA αναφέρεται σε «μάχη» σοβιετικών στρατιωτών με UFO – Οι εξωγήινοι «μετέτρεψαν τους στρατιώτες σε πέτρα»

    Απεργία 9 Απριλίου: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Τι ισχύει για τα σχολεία

    Απεργία 9 Απριλίου: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – Τι ισχύει για τα σχολεία

    Τέμπη: Το αλαλούμ με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την πυρόσφαιρα

    Τέμπη: Το αλαλούμ με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για την πυρόσφαιρα

    Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών ομόφωνα καταδίκασε την Πισπιρίγκου για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συρροή

    Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Αθηνών ομόφωνα καταδίκασε την Πισπιρίγκου για ανθρωποκτονία από πρόθεση κατά συρροή

    Αυτό είναι ολόκληρο το πόρισμα του ΕΔΟΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη

    Αυτό είναι ολόκληρο το πόρισμα του ΕΔΟΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη

    Τέμπη: Τι λέει το πόρισμα της Γάνδης – Οι δύο εκρήξεις και οι 4 τόνοι υδρογονανθράκων στο τρίτο βαγόνι

    Τέμπη: Τι λέει το πόρισμα της Γάνδης – Οι δύο εκρήξεις και οι 4 τόνοι υδρογονανθράκων στο τρίτο βαγόνι

  • Πολιτισμoς
    • Όλα
    • ΒΙΒΛΙΟ
    • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΜΙΚΡΗ ΦΟΡΜΑ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
    • ΦΕΣΤΙΒΑΛ
    13th Handmade & Recycled Theater Festival – Ανοιχτό κάλεσμα συμμετοχής στο πιο Χειροποίητο και Ανακυκλώσιμο Φεστιβάλ της Αθήνας

    13th Handmade & Recycled Theater Festival – Ανοιχτό κάλεσμα συμμετοχής στο πιο Χειροποίητο και Ανακυκλώσιμο Φεστιβάλ της Αθήνας

    Νύχτα Μουσείων στο Ιστορικό Αρχείο της Εθνικής Τράπεζας

    Νύχτα Μουσείων στο Ιστορικό Αρχείο της Εθνικής Τράπεζας

    Από τη Σμύρνη με αγάπη: Συνέντευξη με τον Özgür Ozan Demirel

    Από τη Σμύρνη με αγάπη: Συνέντευξη με τον Özgür Ozan Demirel

    Μία μέλισσα έφερε την Άνοιξη στη Δημοτική Αγορά

    Μία μέλισσα έφερε την Άνοιξη στη Δημοτική Αγορά

    Το Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων συνεχίζεται για 4η εβδομάδα με πολιτισμό, μουσική, περιηγήσεις και παραδοσιακές δράσεις

    Το Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων συνεχίζεται για 4η εβδομάδα με πολιτισμό, μουσική, περιηγήσεις και παραδοσιακές δράσεις

    Αναπτυξιακή Εταιρεία Δήμου Αθηναίων: Στρατηγική συμμαχία με κορυφαίο κινεζικό όμιλο για την προώθηση του τουρισμού

    Αναπτυξιακή Εταιρεία Δήμου Αθηναίων: Στρατηγική συμμαχία με κορυφαίο κινεζικό όμιλο για την προώθηση του τουρισμού

    Summer Camp 2025 στο Μουσείο Κοτσανά – «Μικροί Ξεναγοί του Ελληνικού Πολιτισμού!»

    Summer Camp 2025 στο Μουσείο Κοτσανά – «Μικροί Ξεναγοί του Ελληνικού Πολιτισμού!»

    H Θεοδοσία Τσάτσου στην ταράτσα του MICRAASIA

    H Θεοδοσία Τσάτσου στην ταράτσα του MICRAASIA

    Το τραγούδι της ημέρας: Ο Τζίμης Πανούσης για την ομοφοβία, 1984

    Το τραγούδι της ημέρας: Ο Τζίμης Πανούσης για την ομοφοβία, 1984

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Μια «τυφλή φοράδα», αντικριστά στο σκοτάδι (με τρυφερότητα)

    Μια «τυφλή φοράδα», αντικριστά στο σκοτάδι (με τρυφερότητα)

    Αντώνης Φωνιαδάκης: Unseen & Boléro σε μουσική Μωρίς Ραβέλ

    Αντώνης Φωνιαδάκης: Unseen & Boléro σε μουσική Μωρίς Ραβέλ

    60 / 45 χρόνια | Οι Χειμερινοί Κολυμβητές στου Φιλοπάππου

    60 / 45 χρόνια | Οι Χειμερινοί Κολυμβητές στου Φιλοπάππου

    BIG BAND ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ | FEATURING DIMITRIS TSAKAS

    BIG BAND ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ | FEATURING DIMITRIS TSAKAS

  • ΜΙΛΗΣΑΜΕ
    Ένας στοχαστής της λογοτεχνίας: συνέντευξη με τον Κυριάκο Μαργαρίτη

    Ένας στοχαστής της λογοτεχνίας: συνέντευξη με τον Κυριάκο Μαργαρίτη

    Από τη Σμύρνη με αγάπη: Συνέντευξη με τον Özgür Ozan Demirel

    Από τη Σμύρνη με αγάπη: Συνέντευξη με τον Özgür Ozan Demirel

    Ο Δαμιανός Κωνσταντινίδης και η Δέσποινα Σαραφείδου δίνουν φωνή επί σκηνής στον λόγο του Σωτήρη Δημητρίου

    Ο Δαμιανός Κωνσταντινίδης και η Δέσποινα Σαραφείδου δίνουν φωνή επί σκηνής στον λόγο του Σωτήρη Δημητρίου

    Οι βελονιές της Διονυσίας Παπαδοπούλου ενώνουν το χθες με το σήμερα

    Οι βελονιές της Διονυσίας Παπαδοπούλου ενώνουν το χθες με το σήμερα

    Ένα σκοτεινό μυστήριο ξυπνά στα υπόγεια της Αθήνας από τον Ian Cosmatos και τις εκδόσεις BELL

    Ένα σκοτεινό μυστήριο ξυπνά στα υπόγεια της Αθήνας από τον Ian Cosmatos και τις εκδόσεις BELL

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Από τα υπόγεια της Αθήνας ως το «Diving», ο Yinka δεν έπαψε ποτέ να αναζητά

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Ό,τι δε λέγεται, σκιτσάρεται: Η αιχμηρή τέχνη του Pawel Kuczynski

    Παντελής Κυραμαργιός

    Ο Παντελής Κυραμαργιός μάς βάζει να χορέψουμε με ποίηση και με φιλοσοφία

    Ζε Μήτσο, μίλα μας για Spoken, μίλα μας για σένανε μικρό

    Ζε Μήτσο, μίλα μας για Spoken, μίλα μας για σένανε μικρό

    Το μπλε που έγινε φωνή: Ο «Μπλε Πυρετός» της Σταυρούλας Τσιάμη

    Το μπλε που έγινε φωνή: Ο «Μπλε Πυρετός» της Σταυρούλας Τσιάμη

    «Ιστορία χορού: Κεφάλαιο 1 – Ραλλού Μάνου» – Συνέντευξη με τον χορογράφο Γιάννη Νικολαΐδη

    «Ιστορία χορού: Κεφάλαιο 1 – Ραλλού Μάνου» – Συνέντευξη με τον χορογράφο Γιάννη Νικολαΐδη

    Η Sugahspank έγραψε την ποιητική συλλογή της χρονιάς και μάς θύμισε το πραγματικό της όνομα

    Η Sugahspank έγραψε την ποιητική συλλογή της χρονιάς και μάς θύμισε το πραγματικό της όνομα

    Σταύρος Σιόλας: «Με ενθουσιάζει η προοπτική μιας λαϊκής εξέγερσης που θα τα γκρεμίσει όλα»

    Σταύρος Σιόλας: «Με ενθουσιάζει η προοπτική μιας λαϊκής εξέγερσης που θα τα γκρεμίσει όλα»

    Οι μαχαιριές της Λίνας Φουντόγλου αστράφτουν άνοιξη

    Οι μαχαιριές της Λίνας Φουντόγλου αστράφτουν άνοιξη

    χρήστος παναγιωτάκης

    Συνέντευξη με τον συγγραφέα Χρήστο Παναγιωτάκη

  • BREAK & MORE
    • Όλα
    • BREAKTIME
    • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
    • ΖΩΔΙΑ
    • ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ
    • ΤΑ ΛΟΙΠΑ
    Έχει φύγει το παιδί: Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ ανεβαίνει σε παπί

    Έχει φύγει το παιδί: Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ ανεβαίνει σε παπί

    Νεγκλιζέ: Άννα, οι άνθρωποι πονούν (και τους φοβίζει το σκοτάδι)

    Νεγκλιζέ: Άννα, οι άνθρωποι πονούν (και τους φοβίζει το σκοτάδι)

    Βιοπειρατεία άλλοτε και τώρα…

    Βιοπειρατεία άλλοτε και τώρα…

    Εμείς ρωτάμε, τα άστρα απαντούν | Δίδυμος

    Εμείς ρωτάμε, τα άστρα απαντούν | Δίδυμος

    Fidgets: Μια πρόσφατη μόδα ή κάτι πολύ παλιότερο;

    Fidgets: Μια πρόσφατη μόδα ή κάτι πολύ παλιότερο;

    Το νήμα της Κλαυδίας

    Το νήμα της Κλαυδίας

    Ένας φάκελος, 575 λέξεις

    Ένας φάκελος, 575 λέξεις

    Ελένη Δήμου: η φωνή ως queer καταφυγή

    Ελένη Δήμου: η φωνή ως queer καταφυγή

    Δωρεάν συνταγογράφηση τριών βιβλίων για πιο υποφερτά 20’s

    Δωρεάν συνταγογράφηση τριών βιβλίων για πιο υποφερτά 20’s

  • Αφιερωμα
    Όχι άλλο κρέας ρε παιδιά! | Η πληθωρική Ελληνική Κουζίνα

    Όχι άλλο κρέας ρε παιδιά! | Η πληθωρική Ελληνική Κουζίνα

    Τρελός παπάς σε βάφτισε: Όταν η έμπνευση φαίνεται από το όνομα

    Τρελός παπάς σε βάφτισε: Όταν η έμπνευση φαίνεται από το όνομα

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Απριλίου

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Απριλίου

    Γλυκές αμαρτίες και άλλα θαύματα!

    Γλυκές αμαρτίες και άλλα θαύματα!

    Τα Barber shop στην Αθήνα: Οι μικροί ναοί της αντρικής περιποίησης

    Τα Barber shop στην Αθήνα: Οι μικροί ναοί της αντρικής περιποίησης

    Αφιέρωμα: Η Κυψέλη δεν κάθεται ήσυχη

    Αφιέρωμα: Η Κυψέλη δεν κάθεται ήσυχη

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Μαρτίου

    Χαράματα, η ώρα τρεις: Νυχτερινές φωτογραφικές αποτυπώσεις Μαρτίου

    Εδώ τα βρίσκεις όλα! – Παντοπωλεία, Μπακάλικα, Ντελικατέσεν: Ένα ταξίδι γεμάτο νοσταλγία και γευστικές αναμνήσεις.

    Εδώ τα βρίσκεις όλα! – Παντοπωλεία, Μπακάλικα, Ντελικατέσεν: Ένα ταξίδι γεμάτο νοσταλγία και γευστικές αναμνήσεις.

    Η πατριδογνωσία της γεύσης: Κάθε τόπος και παράδοση

    Η πατριδογνωσία της γεύσης: Κάθε τόπος και παράδοση

  • CITY GOING OUT
    • Όλα
    • JENGA'S MONDAYS
    • SHOPPING
    • TASTE & BOOZE
    • THAT'S MY SPOT
    • ΒΟΛΤΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
    • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
    Αυλή Μεζέ: Άνοιξη με γεύση παρεΐστικη

    Αυλή Μεζέ: Άνοιξη με γεύση παρεΐστικη

    Jimmy’s Hall: Η ήρεμη επανάσταση της Ιπποκράτους

    Jimmy’s Hall: Η ήρεμη επανάσταση της Ιπποκράτους

    Ουζερί του Λάκη: Βίρα τις άγκυρες!

    Ουζερί του Λάκη: Βίρα τις άγκυρες!

    Κάτω από την Τέντα: Το Monokimono μας προσκαλεί σε ένα ανοιξιάτικο happening

    Κάτω από την Τέντα: Το Monokimono μας προσκαλεί σε ένα ανοιξιάτικο happening

    Άριστον Λομποτέση: 119 χρόνια μοσχοβολάει η Αθήνα πίτες

    Άριστον Λομποτέση: 119 χρόνια μοσχοβολάει η Αθήνα πίτες

    Ουζερί του Γιώργου «Το Λιμανάκι»: Γεύσεις θάλασσας στην πιο γραφική γωνιά της πόλης!

    Ουζερί του Γιώργου «Το Λιμανάκι»: Γεύσεις θάλασσας στην πιο γραφική γωνιά της πόλης!

    Μαγείρικο Σπιτικά μαγειρέματα: Η ισχύς εν τη ενώσει

    Μαγείρικο Σπιτικά μαγειρέματα: Η ισχύς εν τη ενώσει

    Αυλή Μεζέ: Οι εποχές της γεύσης

    Αυλή Μεζέ: Οι εποχές της γεύσης

    Πλατεία οινομαγειρείο: Φαγητό για την παρέα

    Πλατεία οινομαγειρείο: Φαγητό για την παρέα

  • WELL BEING
    • Όλα
    • URBAN JUNGLE
    • ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ
    • ΟΜΟΡΦΙΑ - ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
    • ΣΠΙΤΙ
    • ΥΓΕΙΑ
    Η μουσούδα της εβδομάδας: Τίμος | Προς υιοθεσία!

    Η μουσούδα της εβδομάδας: Τίμος | Προς υιοθεσία!

    Ορτανσία: Το πιο εντυπωσιακό φυτό της άνοιξης και πώς να το διατηρήσεις ανθισμένο

    Ορτανσία: Το πιο εντυπωσιακό φυτό της άνοιξης και πώς να το διατηρήσεις ανθισμένο

    Η μουσούδα της εβδομάδας: Γοδεφρίγος | Προς υιοθεσία!

    Η μουσούδα της εβδομάδας: Γοδεφρίγος | Προς υιοθεσία!

    βασιλικός φροντίδα μαγειρική κλάδεμα φυτό

    Ο Βασιλιάς των αρωματικών φυτών: Ο απόλυτος οδηγός για τη φροντίδα του Βασιλικού

    Σκύλος-ψυχολόγος: Μπορεί ο σκύλος σου να καταλάβει πώς νιώθεις;

    Σκύλος-ψυχολόγος: Μπορεί ο σκύλος σου να καταλάβει πώς νιώθεις;

    Σύνδρομο Καρπιαίου Σωλήνα: Από τη διάγνωση στη θεραπεία

    Σύνδρομο Καρπιαίου Σωλήνα: Από τη διάγνωση στη θεραπεία

    «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2025: Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για γυναίκες με καρκίνο μαστού.

    «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2025: Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για γυναίκες με καρκίνο μαστού.

    NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας!

    NoPATHos – Το πρώτο ελληνικό δωρεάν παιχνίδι που ακονίζει το μυαλό και συμβάλλει στην πρόληψη της άνοιας!

    Barberia Atenes: Με άρωμα πολυτέλειας

    Barberia Atenes: Με άρωμα πολυτέλειας

    Le Barbier d’ Athènes: Το απόλυτο barbering experience

    BOSS HOGG: Who’s the boss?

  • ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ
    Η Σχολή του Αριστοτέλη στη Νάουσα: Ένας Ιερός χώρος παγκόσμιας σημασίας

    Η Σχολή του Αριστοτέλη στη Νάουσα: Ένας Ιερός χώρος παγκόσμιας σημασίας

    Το Σπήλαιο του Νταβέλη: Ένα Στοιχειωμένο Σπήλαιο γεμάτο Μυστήριο

    Το Σπήλαιο του Νταβέλη: Ένα Στοιχειωμένο Σπήλαιο γεμάτο Μυστήριο

    Πάμε κάπου όμορφα για λίγες μέρες;

    Πάμε κάπου όμορφα για λίγες μέρες;

    Ξενώνας Αλεξίου: Ζεστή φιλοξενία στη καρδιά της φύσης!

    Ξενώνας Αλεξίου: Ζεστή φιλοξενία στη καρδιά της φύσης!

    YeeOn Boutique City Hotel: Ευεξία με θέα το Γύθειο!

    YeeOn Boutique City Hotel: Ευεξία με θέα το Γύθειο!

    Αγιονόρι Κορινθίας: Η μάχη του Δράμαλη και το κάστρο της Κλεισούρας 1821

    Αγιονόρι Κορινθίας: Η μάχη του Δράμαλη και το κάστρο της Κλεισούρας 1821

    Το Μυστικό της Πελοποννήσου: Ανακαλύπτοντας ένα Ανεξήγητο Φαινόμενο

    Το Μυστικό της Πελοποννήσου: Ανακαλύπτοντας ένα Ανεξήγητο Φαινόμενο

    Άμπελος Βοχαϊκού: Μία φάρμα που ξεκίνησε από την αγάπη για τη φύση και τη ζωή!

    Άμπελος Βοχαϊκού: Μία φάρμα που ξεκίνησε από την αγάπη για τη φύση και τη ζωή!

    Ανακαλύπτοντας το Σέσι και το Μικρό Σέσι στο Γραμματικό Αττικής

    Ανακαλύπτοντας το Σέσι και το Μικρό Σέσι στο Γραμματικό Αττικής

    Χειμωνιάτικα Γιάννενα, της ομίχλης και των οντάδων

    Χειμωνιάτικα Γιάννενα, της ομίχλης και των οντάδων

  • ΤΕΥΧΗ
    • Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ
    • FREE ATHENS
      • ISSUES
      • Free Athens: Koukaki – Acropolis
      • FEATURED
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΔΙΑΝΟΜΗ
No Result
View All Result
No Result
View All Result
123 Anywhere St. Any City1 23 Κωμωδία!

Κωμωδία!

Δημοσίευση στο περιοδικό "Νέα Αγχίαλος" τεύχος 125 (Οκτώβριος-Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2024)

Λέανδρος Σλάβης από Λέανδρος Σλάβης
31/03/2025
στην κατηγορία Uncategorized
Reading Time: 1 mins read
Share on FacebookShare on Twitter
Ασφαλώς και κάτι σχετικό θα έχετε ακούσει: έργο του ιταλού εικαστικού καλλιτέχνη – δημιουργού “conceptual” έργων όπως διευκρινίζεται – Maurizio Catellan αγοράστηκε – κατακυρώθηκε κατά τη διάρκεια δημοπρασίας του γνωστού οίκου Sotheby’s στον πλειοδότη (ιδρυτή πλατφόρμας κρυπτονομισμάτων παρακαλώ) έναντι του “ευτελούς” ποσού των 6,2 εκατομμυρίων δολαρίων! Δεν μπορεί· έχει βουΐξει ο τόπος και ο τύπος (γραπτός τε και ηλεκτρονικός). Σχόλια επί σχολίων επί σειράν ημερών.

Εκ πρώτης όψεως το γεγονός δεν θα είχε άξια λόγου σημασία αν δεν το χαρακτήριζε τουλάχιστον κάποια ιδιαιτερότητα. Άλλα έργα έχουν πιάσει πολύ υψηλότερες τιμές. Αν το καλοεξετάσει όμως κάποιος θα εντοπίσει τρεις τουλάχιστον ιδιαιτερότητες από τις οποίες η πρώτη είναι απόρροια της δεύτερης και αυτή της τρίτης. Η πρώτη έγκειται στο ότι η τιμή εκκίνησης ήταν μόλις οκτακόσιες χιλιάδες δολάρια. Δηλαδή είχε υποεκτιμηθεί με δεδομένο το που ανέβηκε η τελική τιμή κτήσης. Η δεύτερη στο ότι το ποσό που πρόσφερε ο τελικός πλειοδότης ήταν αποτέλεσμα πραγματικής μάχης. Δηλαδή δεν ήταν μόνον αυτός πρόθυμος να καταβάλει ένα σεβαστό ποσό για την απόκτησή του. Και η τρίτη στο ίδιο το έργο τέχνης που δεν ήταν τίποτε άλλο από μία μπανάνα στερεωμένη σε έναν τοίχο με αυτοκόλλητη ασημί ταινία! Δηλαδή κάτι που δύσκολα θα φανταζόταν ένας απλός άνθρωπος πως θα είχε διεγείρει το ενδιαφέρον τόσων φιλότεχνων.

Εντούτοις το πέτυχε. Μάλιστα, ο νέος ιδιοκτήτης παρέλαβε και πιστοποιητικό αυθεντικότητας και οδηγίες για την αντικατάσταση της μπανάνας οπότε αυτή είτε θα σαπίζει από την πολυκαιρία είτε θα καταναλώνεται ως επιδόρπιο από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη ή κάποιον του περιβάλλοντός του! Υποθέτω πως θα υπάρχουν και οδηγίες για την αντικατάσταση και της ταινίας οπότε αυτή θα χάνει αναπόφευκτα την συγκολλητική της ικανότητα από την επανειλημμένη χρήση της καθώς η ζωή κάθε μπανάνας δεν θα ξεπερνά ένα μικρό αριθμό ημερών.

Διόλου περίεργο λοιπόν που το καλλιτέχνημα φέρει τον τίτλο «Comedian»! Όντως, κωμωδία!
Εύλογα, βέβαια, θα μπορούσε να αναρωτηθεί ο οποιοσδήποτε ή η οποιαδήποτε: «Αν εγώ αγόραζα μια παρόμοια μπανάνα και ένα ισόμηκες κομμάτι από την ίδια αυτοκόλλητη ταινία και τα στερέωνα σε έναν τοίχο, πόσα θα έδινε ένας συλλέκτης έργων τέχνης για να αποκτήσει το δημιούργημά μου;». Το πιο πιθανό ούτε δεκάρα τσακιστή! Εκτός και αν λιγουρευόταν την μπανάνα ή τον έκοβε λόρδα και τρέχαν τα σάλια του τη στιγμή που το έβλεπε, οπότε μπορεί να πρόσφερε μερικές πεντάρες με αντάλλαγμα την μπανάνα! Και αυτό γιατί το συγκεκριμένο έργο τέχνης δεν θα έφερε, όπως και το πανομοιότυπό του, την υπογραφή του Maurizio Catellan! Γιατί, όπως είχε γράψει εδώ και έναν περίπου αιώνα ο μεταξύ πολλών άλλων (συγγραφέας, ιστορικός τέχνης, πολιτικός ακτιβιστής) και συλλέκτης γερμανός Eduard Fuchs «Το φετίχ της αγοράς τέχνης είναι το όνομα του μαιτρ που έχει αποτυπωθεί στο έργο». Άλλο να διαβάζεις (αν διαβάζεται) σε κάποιο σημείο του καλλιτεχνήματος ή στο σχετικό πιστοποιητικό γνησιότητας Maurizio Catellan και άλλο ένα όνομα που δεν το αναγνωρίζει καλά-καλά ούτε ο θυρωρός της πολυκατοικίας όπου μένει ο/η κάτοχός του!

Γι’ αυτό και διαβάζουμε (ή ακούμε) συχνά-πυκνά στις “ειδήσεις” πως ξαφνικά έγινε πάμπλουτος κάποιος κακομοίρης χάρις σε έναν πίνακα που είχε αγοράσει μπιρ παρά από έναν πλανόδιο έμπορο σε κάποιο πανηγύρι προ ετών ή είχε βρει ξεχασμένο σε μια αποθήκη με τα πράγματα κάποιου προγόνου του και αποδείχθηκε πως ήταν μη καταγεγραμμένο ή χαμένο έργο ξακουστού ζωγράφου (και έσπευδε να τον ρευστοποιήσει με τη βοήθεια ενός οίκου δημοπρασιών)! Ή πως κάποιος κλαίει που έδωσε τα μαλλιοκέφαλά του για ένα γλυπτό που αποδείχθηκε τελικά πως δεν οφείλεται στον ονομαστό καλλιτέχνη, όπως νόμιζε και πιστοποιούσαν καλοπροαίρετα οι ειδήμονες, αλλά σε κάποιον μαθητή ή μιμητή του (και έσπευδε να το αποσύρει κακήν-κακώς από τη θέση που το έκανε περίοπτο στην αίθουσας δεξιώσεων της έπαυλής του)! Ή πως αποκαλύφθηκε πως ένας άγνωστος μεν αλλ’ επιδέξιος και επιτήδειος καλλιτέχνης προωθούσε στην αγορά έναντι αδράς αμοιβής απομιμήσεις έργων ονομαστού ομότεχνού του περασμένων αιώνων ως αυθεντικά (και πλούτιζε σε βάρος των εύπιστων συλλεκτών σε συνεργασία συχνά με ευυπόληπτους οίκους δημοπρασιών παραπλανώντας ακόμα και τους καλύτερους εξπέρ της τέχνης)! Η αξία του ίδιου του έργου μπαίνει σε δεύτερη μοίρα, αν έχει στον ήλιο μοίρα. Λες και η τέρψη που προσέφερε χάνεται ή πολλαπλασιάζεται μονομιάς με την απόδοσή του σε έναν ήσσονα ή μείζονα αντίστοιχα δημιουργό. Ίδιον των εικαστικών τεχνών την εποχή της άκρατης εμπορευματοποίησης της τέχνης.

Αυτή είναι η μία πτυχή που αναδεικνύεται (όχι για πρώτη φορά) με την αγοροπωλησία του έργου του Maurizio Catellan. Γιατί υπάρχει ακόμα μία. Το κατά πόσο το «Comedian» είναι έργο τέχνης αντικειμενικά και όχι επειδή έτσι το αντιλαμβάνεται μία μειονότητα εστέτ. Βέβαια, όποιος ή όποια το αμφισβητήσει κινδυνεύει να απαξιωθεί στα μάτια μιας σημαντικής μερίδας του φιλότεχνου κοινού που εκστασιάζεται στη θέα ανάλογων καλλιτεχνικών δημιουργημάτων. Και να ακολουθεί τον αμφισβητία η φήμη του οπισθοδρομικού, του ανεξέλικτου, του παραδοσιόπληκτου, του κολλημένου στο παρελθόν, του ανίκανου να αντιληφθεί τα υψηλά νοήματα της σύγχρονης τέχνης, του μισονεϊστή, του αντιδραστικού, του αμέτοχου στα νέα κοινωνικο-καλλιτεχνικά ρεύματα. Κάτι που ενδεχομένως να το αποθαρρύνει να εκδηλωθεί ανοιχτά και να το αναγκάσει να εξωτερικεύσει μια προσποιητή συγκαταβατική αποδοχή του καλλιτεχνήματος.

Δεν πρόκειται βέβαια για θέμα γούστου. Περί αυτού ισχύει το λατινικό «de gustibus et coloribus non est disputandum» (ή, νεοελληνιστί, «περί ορέξεως κολοκυθόπιτα»). Άλλωστε και στο παρελθόν αμφισβητήθηκαν τεχνοτροπίες. Ιδιαίτερα αφότου οι τεχνολογίες ξεπερνούσαν σε πιστότητα αντιγραφής τις εικαστικές τέχνες, οπότε οι θεράποντες των τελευταίων κατέφευγαν σε πιο αφηρημένους τρόπους έκφρασης παρότι αντιμετώπιζαν την εχθρότητα των πιστών των εκάστοτε πιο κλασικών τάσεων. Δεν γλύτωσαν ούτε οι ιμπρεσιονιστές, οι εξπρεσιονιστές, οι φωβιστές κ.λπ. των δύο προηγούμενων αιώνων, παρότι σύντομα αποκτήσανε μια θέση στο πάνθεον των καλλιτεχνικών εκφράσεων. Ακόμα και όταν εγκαταλείφθηκε πλήρως η απεικονιστική αναπαράσταση με τον κυβισμό, τον ντανταϊσμό και άλλα πιο μοντέρνα εκφραστικά ρεύματα, ο εξοστρακισμός των εκφραστών τους ξεπεράστηκε ανώδυνα. Γιατί η αμφισβήτηση αφορούσε βασικά τον τρόπο έκφρασης και όχι τη φύση του έργου.

Σήμερα, αντίθετα, αμφισβητείται η φύση του δημιουργήματος ως έργου τέχνης σε περιπτώσεις όπως η κολλημένη σε τοίχο μπανάνα του Maurizio Catellan. Ή η λεκάνη τουαλέτας από μασίφ χρυσό (γνωστή ως «America») του ίδιου καλλιτέχνη που εκλάπη από το ανάκτορο του Blenheim το 2019 και έκτοτε, αν δεν μου διαφεύγει κάτι, αγνοείται η τύχη της παρά την σύλληψη του δράστη μετά από μία πενταετία! Ή η (προγενέστερη της λεκάνης του Catellan και γνωστή ως «Fontaine») λεκάνη του γάλλου (ντανταϊστή εκείνη την εποχή, δηλαδή το 1917) Marcel Duchamp. Είναι η κολλημένη σε έναν τοίχο μπανάνα έργο τέχνης; Και θα την τοποθετούσε ως έργο τέχνης για διακόσμηση ο καθένας μας στο σαλόνι του ακόμα και αν του την χαρίζανε δωρεάν; Μάλλον όχι. Τουλάχιστον αν δεν ήθελε να επιδείξει κάτι άλλο με την έκθεσή της.

Αν, όμως, αμφισβητείται η ιδιότητα του έργου τέχνης αυτών των δημιουργημάτων πως και συνεχίζεται η παραγωγή τους; Η απάντηση έχει πολλά σκέλη. Το ένα προφανώς έγκειται στο ότι κάποιοι δεν την αμφισβητούν. Είτε επειδή είναι πεπεισμένοι πως και αυτά τα δημιουργήματα αποτελούν μορφή τέχνης και έλκονται από το τι συμβολίζει το καθένα τους (και τι νόημα εκπέμπει χωρίς να εξετάζεται αν το κατανοεί ο κάθε λήπτης του), είτε γιατί δεν θέλουν να φανούν, στους κύκλους τους τουλάχιστον, εκτός τόπου και χρόνου και τα αποδέχονται με συγκατάβαση, είτε γιατί απλά αδιαφορούν και ακολουθούν έναν συρμό.

Ένα δεύτερο σχετίζεται με το γιατί, παρά την αμφισβήτησή τους, “πουλάνε”. Δηλαδή βρίσκουν αγοραστές. Γιατί, κακά τα ψέματα, δεν θα υπήρχε, με εξαίρεση κάποιους που έχουν βρει άλλους τρόπους για να εξασφαλίζουν τα προς το ζην, εικαστικός καλλιτέχνης να προορίζει την αδιάθετη παραγωγή του μόνον για τις προσωπικές του αποθήκες ή τις προθήκες ιδρυμάτων στα οποία θα τα πρόσφερε ως δωρεά!

Ποια, όμως, είναι σε αυτή την περίπτωση τα κίνητρα των αγοραστών; Μπορεί να είναι μία ματαιοδοξία: να καταγραφούν στην ιστορία ως μαικήνες οι οποίοι, από τη στιγμή που δεν μπορούν να δημιουργήσουν μία συλλογή με δημιουργήματα καταξιωμένων καλλιτεχνών του παρελθόντος, καταφεύγουν σε μία σύγχρονη παραγωγή που δεν είναι εφικτό να συγκρίνεται με τις προγενέστερές της λόγω ανομοιότητας. Μπορεί να είναι και μία άλλου είδους ματαιοδοξία: να κάνουν επίδειξη της οικονομικής τους επιφάνειας χωρίς να “κατεβούν” στο επίπεδο του ποδοσφαιροπαράγοντα ή του τακτικότατου θαμώνα ελαφρολαϊκών κέντρων ή του παρεπίδημου άντρων του διεθνούς τζετ-σετ. Μπορεί να είναι και η εξασφάλιση της υστεροφημίας τους μέσω της δωρεάς και, στη συνέχεια, έκθεσης σε κάποιο μουσείο της φερώνυμης συλλογής τους. Μπορεί, πάντως, να είναι και μία πραγματική πίστη στην καλλιτεχνική αξία αυτών των δημιουργημάτων και στο ότι με αυτόν τον τρόπο υποστηρίζουν τη σύγχρονη καλλιτεχνική παραγωγή.

Μένει και το θέμα του πως αντιλαμβάνεται τη σημασία των δημιουργημάτων το κοινό, όχι τόσο αυτών που ομνύουν στην αξία τους και είναι ανά πάσα στιγμή πρόθυμοι και έτοιμοι να βγάλουν από το τσεπάκι τους την πιο ευφάνταστη ερμηνεία, αλλά αυτό που σπεύδει να τα δει ως εκθέματα είτε από περιέργεια είτε για να μην απουσιάσει από κάποιο σημαντικό καλλιτεχνικό γεγονός είτε επειδή, όπως αναφέρθηκε, τα αποδέχεται ως καλλιτεχνήματα με συγκαταβατικότητα. Αυτό το κοινό, σε οποιαδήποτε από τις τρεις κατηγορίες (ή κάποια άλλη που μου διαφεύγει) και αν ανήκει, έχει την ανάγκη ενός οδηγού, ζώντος ή γραπτού, που θα του μετακενώσει το «τι θέλει να πει ο (χειρο)ποιητής». Και να είναι πρόθυμο να πεισθεί «τοις κείνου ρήμασι». Όχι πάντα πολύ εύκολο αν κρίνει κανείς από τα (επιεικώς δυσνόητα) γραπτά πολλών τεχνοκριτών! Κάποτε είχα αναρωτηθεί τι θα μπορούσε να καταλάβει, όχι ένας αδαής αλλά κάποιος καλοπροαίρετος δέκτης των κειμένων τους, αναγνώστης διαβάζοντας φράσεις από κριτική έκθεσης εικαστικού όπως την εξής: «εξετάζοντας το οντολογικό πρόβλημα της παρουσίας – απουσίας και τη βιταλιστική έννοια της υπαρξιακής σχετικότητας σαν την ανοιχτή διαδικασία μιας νέας συνειδησιακής προβληματικής που διερευνά τα όρια της επικοινωνίας» που μου έχει μείνει απωθημένο αφότου την πρωτοδιάβασα εδώ και δεκαετίες. Φράσεις που, κατά τη γνώμη μου, απαξιώνουν το ίδιο το έργο στο οποίο αναφέρονται ή, μάλλον, αποδιώχνουν τον εν δυνάμει επισκέπτη της έκθεσής του!

Βέβαια, υπό αυτές τις συνθήκες είναι απόλυτα κατανοητό να συμβαίνουν ευτράπελα περιστατικά όπως το ακόλουθο που θρυλείται ότι συνέβη σε έκθεση έργων σύγχρονης τέχνης από συλλογή γνωστού έλληνα συλλέκτη πριν από όχι και τόσο πολλά χρόνια. Οδηγός που εξηγούσε τη σημασία των εκθεμάτων βρίσκεται ξαφνικά μπροστά σε ένα από αυτά που δεν ήταν παρά ένα σκέτο διπλό κρεββάτι, τα σκεπάσματα του οποίου, όμως, ήταν σε μια γωνία ξέστρωτα. Ξεκινά λοιπόν να (επινοεί κατ’ αρχάς) και να αναλύει την αιτία αυτής της τοπικής ακαταστασίας. Εκείνη τη στιγμή αριβάρει ασθμαίνων ένας από τους φύλακες του εκθεσιακού χώρου και αρχίζει να σιάζει το τσαλακωμένο σεντόνι. «Τι κάνεις εκεί;» τον ρωτά αλαφιασμένος ο οδηγός.

«Κουράστηκα από την ορθοστασία, κάθισα μια στιγμή να ξαποστάσω και το ξέστρωσα. Και τώρα γύρισα για να το τακτοποιήσω» απαντά με ένοχο ύφος ο φύλακας. Δεν μπόρεσα να εξακριβώσω το κατά πόσον συνέβη πράγματι το περιστατικό, αλλά αναμφίβολα θα μπορούσε να έχει συμβεί. «Se non è vero, è moltoben trovato» κατά τον αφορισμό του Giordano Bruno!

Λέανδρος Σλάβης/08.12.2024

">
Λέανδρος Σλάβης

Λέανδρος Σλάβης

Πολιτικός Μηχανικός με γνώση της Πόλης και της ιστορίας, κατανοεί την Αθηναϊκή αρχιτεκτονική και πολεοδομία και δεν φοβάται να ασκήσει κριτική. Ποτέ δεν θα εκφέρει προτάσεις χωρίς μελετημένο υπόβαθρο.

Σχετικά άρθρα

Uncategorized

Διάβασε περισσότεραDetails
Η Μέρα της Γυναίκας με το «Δικό της Δωμάτιο» του Γιάννη Λασπιά
Uncategorized

Η Μέρα της Γυναίκας με το «Δικό της Δωμάτιο» του Γιάννη Λασπιά

Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΑΙΓΙΟΥ (Θ.Ε.Α) παρουσιάζει  το θεατρικό έργο «Το δικό της δωμάτιο» του Γιάννη Λασπιά την Ημέρα της Γυναίκας, καθώς και...

Διάβασε περισσότεραDetails
Fratti Bistro: Cozy Vibes a few steps from the Herodion
Uncategorized

Fratti Bistro: Cozy Vibes a few steps from the Herodion

In the heart of Athens, just three minutes from the Herodion and five minutes from the Acropolis Museum, this all-day bistro offers...

Διάβασε περισσότεραDetails
Λύσεις σταυρόλεξου | Τ.116
Uncategorized

Λύσεις σταυρόλεξου | Τ.116

Οι λύσεις του σταυρόλεξου από το τεύχος 116

Διάβασε περισσότεραDetails
Το Κύτταρο παρουσιάζει τους Magic de Spell, τους Τσοπάνα Rave τον Frank Panx & τους Σαλταδόρους
Uncategorized

Το Κύτταρο παρουσιάζει τους Magic de Spell, τους Τσοπάνα Rave τον Frank Panx & τους Σαλταδόρους

Το Κύτταρο, με μεγάλη χαρά (που δεν κρύβεται) παρουσιάζει το Σάββατο 2 Νοεμβρίου, τους Magic de Spell, τους Τσοπάνα Rave τον Frank ...

Διάβασε περισσότεραDetails
Next Post
Ανοίξιασε!

Ανοίξιασε!

No Result
View All Result

Τεύχος #120

Join our Newsletter

  • Ορτανσία: Το πιο εντυπωσιακό φυτό της άνοιξης και πώς να το διατηρήσεις ανθισμένο

    Ορτανσία: Το πιο εντυπωσιακό φυτό της άνοιξης και πώς να το διατηρήσεις ανθισμένο

    2983 shares
    Share 1192 Tweet 745
  • Εμείς ρωτάμε, τα άστρα απαντούν | Δίδυμος

    394 shares
    Share 157 Tweet 98
  • Ουζερί του Λάκη: Βίρα τις άγκυρες!

    374 shares
    Share 150 Tweet 94
  • Αυλή Μεζέ: Άνοιξη με γεύση παρεΐστικη

    363 shares
    Share 145 Tweet 91
  • Jimmy’s Hall: Η ήρεμη επανάσταση της Ιπποκράτους

    359 shares
    Share 144 Tweet 90
Η Πόλη Ζει

Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

Περιηγηθείτε στο site μας

  • ΑΠΟΨΗ
  • EDITORIAL
  • ΑΝΕΞΗΓΗΤΗ ΠΟΛΗ
  • ΜΙΛΗΣΑΜΕ
  • ΒΙΒΛΙΟ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
  • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
  • ΘΕΑΤΡΟ
  • ΜΟΥΣΙΚΗ
  • ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
  • BREAKTIME
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
  • ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ
  • Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ

Follow Us

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • POV
    • EDITORIAL
      • ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ
    • ΑΠΟΨΗ
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ
    • ΘΕΜΑΤΑ: ΜORE
    • ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
  • PRESS HUB
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΒΙΒΛΙΟ
    • ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΜΙΚΡΗ ΦΟΡΜΑ
    • ΦΕΣΤΙΒΑΛ
  • ΜΙΛΗΣΑΜΕ
  • BREAK & MORE
    • BREAKTIME
    • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
    • ΖΩΔΙΑ
    • ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑ
  • CITY GOING OUT
    • JENGA’S MONDAYS
    • SHOPPING
    • TASTE & BOOZE
    • THAT’S MY SPOT
    • ΒΟΛΤΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
    • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
  • WELL BEING
    • ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ
    • ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ
    • ΟΜΟΡΦΙΑ – ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ
    • URBAN JUNGLE
    • ΣΠΙΤΙ
    • ΥΓΕΙΑ
  • ΤΕΥΧΗ
    • Η ΠΟΛΗ ΖΕΙ
    • FREE ATHENS
      • ISSUES
      • Free Athens: Koukaki – Acropolis
      • FEATURED
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΓΡΑΦΟΥΝ
  • ΔΙΑΝΟΜΗ

Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.