• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Είπα ξείπα | Σκέψεις για τους κινηματογράφους ΙΝΤΕΑΛ, ΑΣΤΟΡ, Ίριδα

    Το πορτραίτο μιας πόλης που φλέγεται

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | τ.96

    Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

    Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

    Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

    Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

    Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Κάτια Σπερελάκη

    Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

    Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

    Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

    Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

    Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

    Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

    Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

    Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

    Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Παρουσίαση βιβλίου στο JUKEBOX / Ζωρζ Πιλαλί, ΟΧΛΟΔΟΞΙΑ

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Lung Fest – Dark Edition στο Romantso

    Μελοδραματικοί «Βρι-κόλακες» με ευανάγνωστους τηλεοπτικούς υποκριτικούς κώδικες στο Εθνικό μας Θέατρο

    Η ελληνική jazz σκηνή δίνει δυναμικό «παρών» στο Athens Jazz! | Spiral Trio, Nefeli Fasouli Quintent και Thomas Mitrousis Quartet

    Τα σινεμά μας, η πόλη μας!

    Η Kate Zubok στο Bolivar | Κυριακή 2 Απριλίου

    Το Αρχείο του Στάθη Αρφάνη στο Ωδείο Αθηνών

    Π.Ο.Π – Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης, του Θανάση Κριτσάκη

    Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

    «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

    Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

    Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

    IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

    Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

    Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

    Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Βολτάροντας στους 20ºC

    Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

    ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Contrust Collective

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Ροκάνι

    Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | ΚΥΚΑΩ – Handcrafted Greek Nanobrewery

    Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

    Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

    «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

    H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

    Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

    Πας μαγειρεύοντας

    Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

    Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Είπα ξείπα | Σκέψεις για τους κινηματογράφους ΙΝΤΕΑΛ, ΑΣΤΟΡ, Ίριδα

      Το πορτραίτο μιας πόλης που φλέγεται

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

      Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | τ.96

      Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

      Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

      Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

      Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

      Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

      Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

      Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

      Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

      Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

      Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Παρουσίαση βιβλίου στο JUKEBOX / Ζωρζ Πιλαλί, ΟΧΛΟΔΟΞΙΑ

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Lung Fest – Dark Edition στο Romantso

      Μελοδραματικοί «Βρι-κόλακες» με ευανάγνωστους τηλεοπτικούς υποκριτικούς κώδικες στο Εθνικό μας Θέατρο

      Η ελληνική jazz σκηνή δίνει δυναμικό «παρών» στο Athens Jazz! | Spiral Trio, Nefeli Fasouli Quintent και Thomas Mitrousis Quartet

      Τα σινεμά μας, η πόλη μας!

      Η Kate Zubok στο Bolivar | Κυριακή 2 Απριλίου

      Το Αρχείο του Στάθη Αρφάνη στο Ωδείο Αθηνών

      Π.Ο.Π – Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης, του Θανάση Κριτσάκη

      Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

      «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

      Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

      Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

      IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

      Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

      Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

      Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Βολτάροντας στους 20ºC

      Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

      ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Contrust Collective

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Ροκάνι

      Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | ΚΥΚΑΩ – Handcrafted Greek Nanobrewery

      Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

      Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

      «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

      H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

      Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

      Πας μαγειρεύοντας

      Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

      Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result
      Τάσος Ράπτης

      Ευτυχώς, ο ηθοποιός Τάσος Ράπτης δεν μιλάει αποκλειστικά για τον Κορονοϊό σε αυτήν την συνέντευξη

      από Γεωργία Δρακάκη
      29/03/2020
      στην κατηγορία Main Slider, Μιλήσαμε
      Reading Time: 1 min read
      Share on FacebookShare on Twitter

      Μας έφερε σε επαφή η Κατερίνα Γκατζόγια, με την οποία συμπρωταγωνίστησε στο θεατρικό μου, την Άδεια Παρένθεση, που ανέβηκε τον περσινό χειμώνα στο Studio Μαυρομιχάλη. Δραστήριος, ενεργός πολίτης, καλλιτέχνης με ανησυχίες, πολύ καλός στην δουλειά του και άριστος συνεργάτης. Το χιούμορ του δεν τον εγκαταλείπει ποτέ και αυτό φαίνεται και μέσα από τις αναρτήσεις του στο Fecbook, ακόμα και αυτές τις δύσκολες κορονο-μέρες. Ο Τάσος Ράπτης είναι φίλος μου και δεν το κρύβω. Όμως, η φιλία αυτή δεν είναι η αιτία αυτής της συνέντευξης. Αυτή η συνέντευξη είναι η αιτία να μας δέσει περισσότερο, νομίζω. Αν σε ενδιαφέρουν ειδήσεις και απόψεις αποκλειστικά περί κορονοϊού, μην συνεχίσεις να διαβάζεις και σε ταλαιπωρήσουμε αδίκως. Αν και, ακόμα και σε αυτό το ζήτημα, οι απόψεις του Τάσου Ράπτη έχουν μεγάλο ενδιαφέρον.

      Γιατί έγινες ηθοποιός;

      Αν είχα μεταφυσικές ανησυχίες και πίστευα σε ανώτερες υπάρξεις, σε προηγούμενες κι επόμενες ζωές, θα έλεγα πως έγινα ηθοποιός γιατί αυτή ήταν η αποστολή μου στη γη. Αλλά τα πράγματα είναι πιο πεζά, ή αν θες πιο απλά: έγινα ηθοποιός γιατί το θέατρο μου έδωσε χαρά από την πρώτη στιγμή που μπήκε στη ζωή μου (το 1993) και συνεχίζει ακόμα και τώρα, παρά τις αντιξοότητες που παρουσιάζονται κατά καιρούς.

      Ποια συνεργασία σου μέχρι στιγμής ξεχωρίζεις; Εξαιρουμένης φυσικά της Αδειανής μας Παρενθέσεως… (sic)

      Η απάντηση είναι πολύ εύκολη: για λόγους συναισθηματικούς και καλλιτεχνικούς, ξεχωρίζω τη συνεργασία με τον αείμνηστο Δάσκαλό μου Άκη Δαβή, στην παράσταση «Ένας Μάκβεθ» που την είχε σκηνοθετήσει τη σεζόν 2006 – 2007. Ήταν ένα από τα ελάχιστα μικρά όνειρα που είχα ως ηθοποιός κι ευτυχώς πραγματοποιήθηκε.

      Σκηνή έργου

      Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που είχες να αντιμετωπίσεις μέχρι στιγμής;

      Το 2012 έπαιξα στην παράσταση «Η Μηχανή Αμλετ» του Χάινερ Μίλλερ. Η παράσταση ανέβηκε από την καλλιτεχνική κολεκτίβα «ανοικείωση», της οποίας είμαι περήφανο μέλος. Η δουλειά μας στηρίχθηκε στη θεωρία του Μπρεχτ για το επικό – διαλεκτικό θέατρο, στην προσπάθειά μας να εξερευνήσουμε και να κατακτήσουμε την περίφημη μέθοδο της αποστασιοποίησης.

      Ήταν η πρώτη φορά που ήρθα σε επαφή με αυτό το είδος θεάτρου. Ως εκ τούτου, οι δυσκολίες ήταν μεγάλες, μιας κι έπρεπε να παίξω τελείως διαφορετικά απ’ ό,τι ήξερα ως εκείνη τη στιγμή. Ευτυχώς, οι εμπειρίες που είχα αποκομίσει μέχρι τότε και οι στέρεες βάσεις που μου είχαν δώσει οι περισσότεροι απ’ τους ανθρώπους που είχα συνεργαστεί παλιότερα, καθώς και η δημιουργική συνεργασία όλης της ομάδας, αλλά και η εξαιρετική καθοδήγηση που είχα από τον σκηνοθέτη της παράστασης Πέτρο Γιώτη, με βοήθησαν να ανταπεξέλθω.

      Γνωρίζω ότι έχεις ασχοληθεί-λίγο- και με σκηνοθεσία. Θα σκηνοθετούσες περισσότερο στο μέλλον;

      Όπως το είπες: έχω ασχοληθεί λίγο. Για την ακρίβεια συν-σκηνοθέτησα ένα ανέβασμα του έργου «Τα ντουφέκια της κυρίας Καρράρ» του Μπρεχτ. Η σκηνοθεσία είναι μια διαδικασία που μου αρέσει πολύ και πιστεύω ότι μπορώ να ανταπεξέλθω στις δυσκολίες και τις προκλήσεις που έχει. Προς το παρόν, για διάφορους λόγους, δεν το έχω δει ζεστά. Νομίζω, όμως, ότι στο όχι πολύ μακρινό μέλλον, θα είναι κάτι που θα το κάνω συχνά.

      Τάσος Ράπτης και σινεμά. Πες μου τα πάντα!

      Τάσος Ράπτης και σινεμά είναι μία σχέση που εξελίσσεται αργά και σταθερά μέσα στο χρόνο, χωρίς πίεση από καμία πλευρά. Ξεκίνησε με συμμετοχή σε ταινίες μικρού μήκους (ερασιτεχνικές, σπουδαστικές, επαγγελματικές), πέρασε σε μικρούς, αλλά όμορφους και χαρακτηριστικούς ρόλους στις δύο τελευταίες μεγάλου μήκους ταινίες του Βασίλη Βαφέα, συνεχίστηκε με αφηγήσεις σε ντοκιμαντέρ (αναφέρω χαρακτηριστικά την ταινία «Ένα δέντρο θυμάται» του Κώστα Φόλλα για την ισοπέδωση του τσέχικου χωριού Λίντιτσε από τους Ναζί και το σπουδαίο ντοκιμαντέρ «Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας» του Ολιβιέ Ζισουά για τη Μακρόνησο) κι έχει φτάσει σε πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία Common Birds των Σίλβια Μαλιόνι και Γκρεμ Τόμσον.

      Μία ταινία που παρουσιάζει την οπτική των δύο σκηνοθετών για φλέγοντα ζητήματα των κοινωνιών, όπως είναι η μετανάστευση, η προσφυγιά, η ζωή στις μεγαλουπόλεις. Έμπνευσή τους στάθηκε η επαφή τους με τους Όρνιθες του Αριστοφάνη. Η ταινία αυτή αποτέλεσε σπουδαία εμπειρία για μένα, καθώς ερμήνευσα το ρόλο του Πεισθέταιρου στα αρχαία ελληνικά και ταξίδεψα στα Κανάρια νησιά που πραγματοποιήθηκε το μεγαλύτερο μέρος των γυρισμάτων.

      Γενικά, όσο περνάει ο καιρός, αγαπώ όλο και περισσότερο το σινεμά και καταλαβαίνω καλύτερα τη λογική και τη λειτουργία του. Θα μπορούσα άνετα να με φανταστώ να παίζω αποκλειστικά σε ταινίες.

      Οι ηθοποιοί μοιάζουν, στα μάτια μου, με δρομείς. Τρεχάλα και λαχανητό για την επόμενη δουλειά. Για τον βιοπορισμό τους, χωρίς όμως να χάσουν και τα προσωπικά τους, καλλιτεχνικά αισθητήρια… Πώς το ζεις όλο αυτό εσύ, ειδικά επί κρίσης;

      Η ανασφάλεια και το συνεχές ψάξιμο δουλειών είναι, καλώς ή κακώς, στη φύση του επαγγέλματος. Αυτό το στοιχείο, μέχρι μια εποχή, δε δυσχέραινε ιδιαίτερα τη ζωή των ηθοποιών. Υπήρχαν μεν λιγότερα θέατρα και παραγωγές, υπήρχαν όμως και αισθητά λιγότεροι ηθοποιοί, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι, τουλάχιστον, να βρίσκουν σχετικά εύκολα δουλειές και να βιοπορίζονται αξιοπρεπώς από το επάγγελμα του ηθοποιού.

      Τις τελευταίες δύο δεκαετίες έγινε ένα πολύ μεγάλο άνοιγμα στο χώρο μας, με αύξηση του αριθμού των νέων ηθοποιών και εκτίναξη των θεατρικών σκηνών και παραγωγών. Αυτό δεν το βρίσκω καθόλου κακό. Το αντίθετο μάλιστα.

      Σε συνδυασμό, όμως, με τον καπιταλιστικό τρόπο ζωής-προσφορά και ζήτηση-και ιδιαίτερα σε συνδυασμό με την παγκόσμια καπιταλιστική κρίση των τελευταίων 10 ετών, η κατάσταση για τους ηθοποιούς έχει γίνει, θα τολμούσα να πω, απελπιστική. Παραστάσεις απλήρωτες, πληρωμές με ποσοστά, με ημερομίσθια, ελάχιστα ένσημα, και βέβαια απλήρωτες πρόβες. Αυτό έχει σα συνέπεια να γινόμαστε χίλια κομμάτια, κάνοντας πολλές δουλειές ταυτόχρονα και πάρα πολύ συχνά συνδυάζοντας το θέατρο με δουλειές άσχετες.

      Μέχρι στιγμής το βιώνω προσπαθώντας να παραμένω ψύχραιμος. Ευτυχώς, η ψυχική μου υγεία είναι σε καλά επίπεδα, προς το παρόν κι αυτό βοηθάει πολύ. Έχω λίγους και καλούς ανθρώπους στη ζωή μου που με στηρίζουν ουσιαστικά (οικονομικά και ψυχικά), ασχολούμαι με την πολιτική με τη συμμετοχή μου σε μια πολιτική οργάνωση (δυστυχώς σε βαθμό λιγότερο απ’ όσο θα ’θελα) και, κυρίως, έχω τον γιο μου που με κρατάει στα πόδια μου και μου δίνει κίνητρο και ενέργεια να συνεχίζω να είμαι δραστήριος και δημιουργικός.

      Τάσος Ράπτης

      Σε απολαμβάνουμε μαζί με την εξαιρετική Ρέα Ζαχαριά στο Boem Radio. Ο ραδιοφωνικός παραγωγός είναι ρόλος ή συνθήκη;

      Το ραδιόφωνο είναι απόλαυση! Είναι οι διακοπές μου. Ο τρόπος να ξεφεύγω, για λίγο, απ’τα προβλήματα της καθημερινότητας. Δε σου κρύβω ότι μου άρεσε από μικρό παιδί και ήταν ένα από τα όνειρα που είχα, αλλά δεν το είχα πάρει ποτέ στα σοβαρά. Μια τυχαία συζήτηση με τη Ρέα, μια τυχαία συνάντηση σε ένα λεωφορείο με τον Παύλο (τον έναν απ’ τους δύο υπεύθυνους για το υπέροχο Boemradio) και γεννήθηκε η εκπομπή “Στο Περιθώριο”, που είναι απ’ τα καλύτερα που έχουν συμβεί στη ζωή μου.

      Ποια ήταν τα καλλιτεχνικά σχέδια αυτής της περιόδου, που, βέβαια, φαντάζομαι, έχουν ανασταλεί;

      Σταμάτησαν δύο παραστάσεις («Όρνιθες – Η Πολιτεία των Πουλιών» στο θέατρο Αθηνά και «Απλά δεν ταιριάζουμε» στο Πολιτιστικό Κέντρο Κρυονερίου), ακυρώθηκε άλλη μία («Σκάψε καλά γέρο τυφλοπόντικα» από την καλλιτεχνική κολλεκτίβα «ανοικείωση») και, βέβαια, δεν καταφέραμε να παίξουμε και τη δικιά μας «Άδεια Παρένθεση» που την είχαμε προγραμματίσει για τις 18 Μαρτίου στη Νέα Σμύρνη.

      Μην μου το θυμίζεις αυτό…Ποιο βιβλίο βρίσκεται αυτήν την στιγμή στο κομοδίνο σου;

      Το «Τι να κάνουμε;» του Λένιν και τα Άπαντα του Καρυωτάκη. Μόνο που είναι στο τραπέζι μου, μιας και δεν έχω κομοδίνο.

      Μια τυπική μέρα του πατέρα-εργαζομένου-ανήσυχου πολίτη Τάσου Ράπτη. Ή μήπως, ακριβώς λόγω όλων αυτών, δεν υπάρχουν για σένα τυπικές ημέρες;

      Δε μπορείς να φανταστείς πόσο θα ήθελα η ζωή μου να είχε τυπικές μέρες. Με συγκεκριμένο ωράριο δουλειών, ελεύθερα Σαββατοκύριακα (ή έστω Κυριακές), χρόνο τα απογεύματα να ασχολούμαι με το παιδί μου. Όπως καταλαβαίνεις, δεν έχω τυπικές μέρες. Τουλάχιστον για μεγάλα διαστήματα. Διαμορφώνεται μια ρουτίνα για λίγους μήνες και μετά αλλάζει. Και πάει λέγοντας. Τα μόνα που προσπαθώ, στο βαθμό που μου επιτρέπουν οι επαγγελματικές υποχρεώσεις, να μην διασαλεύονται είναι ο πρωινός καφές στο σπίτι και ο χρόνος που έχω υποσχεθεί στον γιο μου να βλεπόμαστε και να είμαστε μαζί.

      Πώς σε φαντάζεσαι σε είκοσι χρόνια από σήμερα;

      Να σου πω την αλήθεια είναι τρομαχτικά μεγάλο διάστημα για να με φανταστώ κάπως. Καλώς ή κακώς, δεν είμαι άνθρωπος που βάζει πολύ συγκεκριμένους στόχους και φτιάχνει πλάνα πενταετίας ή δεκαετίας. Οπότε, δεν ξέρω πώς θα είμαι σε 20 χρόνια. Ελπίζω να είμαι ενεργός καλλιτεχνικά και πολιτικά και να έχω κοντά μου ανθρώπους που θα μοιραζόμαστε πράγματα και θα δίνουμε χαρά ο ένας στον άλλον.

      Φαντάζομαι πως ασπάζεσαι το “όλα είναι πολιτική”. Ειδικά για τον καλλιτέχνη, μοιάζει μονόδρομος. Υπάρχει, όμως, και η άλλη άποψη που έρχεται στον αντίποδα και λέει: “ο καλλιτέχνης είναι καλλιτέχνης, δεν πρέπει να έχει ουδεμία σχέση με την πολιτική”. Μοιράσου τις σκέψεις σου…

      Θα μου επιτρέψεις να απαντήσω με ένα απόσπασμα από το Μικρό Όργανο για το Θέατρο του Μπρεχτ, το οποίο με εκφράζει απόλυτα και με άξονα αυτό προσπαθώ να υπάρχω και να δρω ως καλλιτέχνης: «Αν ο καλλιτέχνης δεν θέλει να είναι παπαγάλος ή μαϊμού, πρέπει να κάνει κτήμα του τη γνώση της εποχής του πάνω στην κοινωνική ζωή, παίρνοντας μέρος στους ταξικούς αγώνες. Μπορεί αυτό να φανεί σε μερικούς σαν κατάπτωση, μιας και τοποθετούν την τέχνη, αφού προηγουμένως έχει τακτοποιηθεί η αμοιβή, στις πιο ψηλές σφαίρες. Όμως, οι περισσότερες αποφασιστικές μάχες του ανθρώπινου γένους δίνονται πάνω στη γη, όχι στους αιθέρες, και «έξω» στη ζωή, όχι μες στους εγκεφάλους. Κανείς δε μπορεί να υψωθεί πάνω από τις αντιμαχόμενες τάξεις, γιατί κανείς δε μπορεί να υψωθεί πάνω από τον άνθρωπο. Η κοινωνία δεν έχει κανένα κοινό μεγάφωνο, όσο είναι χωρισμένη σε αντιμαχόμενες τάξεις. Έτσι, όσοι λένε πως δεν ανήκουν σε κόμματα και δεν ανακατεύονται στην πολιτική σημαίνει πως ανήκουν στην άρχουσα τάξη».

      Πώς αντιμετωπίζεις, Τάσο, αυτό που βιώνουμε ως ανθρωπότητα με τον Covid-19;

      Κάθε μέρα που περνάει, αποδεικνύεται περίτρανα η εγκληματική πολιτική της κυβέρνησης στην αντιμετώπιση του προβλήματος. Μη έγκαιρη λήψη μέτρων, τμηματική εφαρμογή αυτών που αποφάσισε, μηδενική παροχή ουσιαστικής βοήθειας στο ήδη διαλυμένο ΕΣΥ και συστηματική προπαγάνδα μετάθεσης της ευθύνης στους πολίτες, με το αφήγημα της λεγόμενης ατομικής ευθύνης. Έχουμε καθήκον, όσο δύσκολες κι αν είναι οι στιγμές που ζούμε να διεξάγουμε διμέτωπο αγώνα: εναντίον του ιού, παίρνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης (αυτά που, ήδη, η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου κάνει) και εναντίον της κυβέρνησης πιέζοντας να ενισχυθεί δραστικά το ΕΣΥ.

      Θα μου επιτρέψεις να πω ότι συμφωνώ στα περισσότερα μαζί σου!

      Γεωργία, σε ευχαριστώ πολύ για το βήμα που μου έδωσες. Ελπίζω την επόμενη φορά που θα τα πούμε οι συνθήκες να είναι καλύτερες και, γιατί όχι, να συζητήσουμε ραδιοφωνικά, μιας και το ραδιόφωνο σου πάει πολύ (σε άκουσα κάποιες φορές όταν έκανες πρωινή εκπομπή και ήσουν πολύ καλή) και σου εύχομαι να ξανασμίξουν οι δρόμοι σας.

      Tags: ΗθοποιόςκαλλιτέχνηςΜιλήσαμεσυνέντευξηΤάσος Ράπτης

      Γεωργία Δρακάκη

      Απόφοιτη Νομικής. Δημοσιογραφεί γιατί το είχε όνειρο από παιδί: ραδιόφωνο, γράψιμο, ρεπορτάζ και πολύ διάβασμα γεμίζουν τις μέρες της. Δύο θεατρικά έργα και μια συλλογή διηγημάτων έχουν δια χειρός της κυκλοφορήσει. Παρακολουθεί την πραγματική ζωή και τους ανθρώπους της πόλης και καταγράφει τραγουδώντας σε ρε μινόρε.

      Σχετικά άρθρα

      Κριτικές

      Μελοδραματικοί «Βρι-κόλακες» με ευανάγνωστους τηλεοπτικούς υποκριτικούς κώδικες στο Εθνικό μας Θέατρο

      Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Μιλήσαμε

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Μιλήσαμε

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Μιλήσαμε

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη
      Μιλήσαμε

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Next Post
      Αθήνα 9,84

      O Αθήνα 9.84 με συνεχή ενημέρωση των γονιών για θέματα που αφορούν τα παιδιά

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Contrust Collective

        357 shares
        Share 143 Tweet 89
      • ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

        387 shares
        Share 155 Tweet 97
      • Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

        618 shares
        Share 247 Tweet 155
      • H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

        374 shares
        Share 150 Tweet 94
      • Το πορτραίτο μιας πόλης που φλέγεται

        337 shares
        Share 135 Tweet 84

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • > > Η σοφία της ημέρας...
 πιο συμβατή με την πραγματικότητα

#ολαθαπανεκαλα #ισωςκαιοχι
#ηποληζει #ισωςκαιοχι
      • .
>> Το νέο μας τεύχος κυκλοφορεί από σήμερα στους δρόμους και αισθάνεται περίεργα.
Ένας δύσκολος Μάρτης, σε μια δύσκολη χώρα.
Ένα τεύχος, που δε ξέρει πως να συστηθεί.

Μπορείτε να μας ξεφυλλίσετε και ηλεκτρονικά στο ISSUU:
Link στο bio.

#ipolizei #februaryissue #freepress #streetpress
      • 🎁GIVEAWAY |  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ🎁

Σε συνεργασία με το @holywoodstage.athens (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 289) προσφέρουμε μια φιάλη κρασί & ελεύθερη είσοδο για εσένα και 3 ακόμα φίλες-ους σου, για την βραδιά παρουσίασης του δίσκου
      • Η σοφία της ημέρας
#patisionmood #ipolizei_gr #ipolizei
      • >> Λόγω... βάρβαρων καιρικών συνθηκών, η διανομή του τελευταίου μας τεύχους ενδεχομένως να καθυστερήσει σε κάποια σημεία της Πόλης.
Μέχρι τότε μας ξεφυλλίζετε ολόστεγνους, στο link που θα βρείτε στο bio
ή κάνετε μια βόλτα στο site μας:
www.ipolizei.gr
 
#ipolizei #februaryissue
      • #ipolizei #streetpress #patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.