Πέρασε από τον ραδιοφωνικό αέρα, που δεν την συγκράτησε και πολύ, με εκπομπές στα ραδιόφωνα: του Αντένα αλλά και του Σκαϊ («Ντάλε- Ντάλε», «Ντιπ για μπιπ»). Η Μαλβίνα Κάραλη γινόταν αντιληπτή – εκτός από την χαρακτηριστική χροιά της φωνής της- από τα πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα χάρη στο πλούσιο λεξιλόγιο της, αλλά και στην ικανότητα που διέθετε ως λεξιπλάστης.
Η ίδια μπορούσε να πει το πιο καυστικό σχόλιο ή το πιο «ψαγμένο» τσιτάτο που αφορούσε τη γκάμα ανθρώπων υψηλού μορφωτικού επιπέδου, απευθυνόμενη στη λαϊκή μάζα. Ατάκες του στυλ: «Η χθεσινή μου άποψη, σημερινή μου ανία» και πολλές άλλες, προϊόν της άκρατης ευφυΐας, της απαράμιλλης συναισθηματικής και ψυχικής ποιότητας της, αποτέλεσαν «σχολή» για πολλές/ους, στον χώρο των media.
Τη Μαλβίνα δε μπορούσε να την «σηκώσει» τίποτα για πολύ καιρό.
Ούτε η τηλεόραση, ούτε το ραδιόφωνο. Μόνο ο γραπτός λόγος κι η αλήθεια των βιωμάτων της μπορούσαν να την βαστάξουν. Ίσως γιατί αυτό γούσταρε πιο πολύ ή δεν είχε κόστος. Πολιτικό; Όχι μόνο. Ο ραδιοφωνικός αέρας την «έμπασε» σε αυτόν που την καθιέρωσε και την κατέστησε αναγνωρίσιμη. Στον τηλεοπτικό.
Η ραδιοφωνική Μαλβίνα, αυτή για την οποία λίγοι έχουν μιλήσει, «χωρίζεται σε δύο περιόδους: Η μία κόντρα στην άλλη. Την 1η φορά που έκανε ραδιόφωνο στον Σκάϊ δείχνει το πρόσωπο της διανοούμενης που θέλει να απευθύνεται ,κατ’ επιλογήν, αποκλειστικά σε ένα υποψιασμένο και πολύ μορφωμένο κοινό. Δημιουργεί ένα image στο κοινό, κάτι ανάλογο με αυτό της Francoise Sagan, της Simon de Beauvoir, της Marguerite Yourcenar κάνοντας συνέχεια αναφορές στον Pierre Baudelaire· όπου το ημιμαθές και αμόρφωτο κοινό ξαφνιάζεται και την εγκαταλείπει.»
Η εκπομπή είχε ελάχιστα τηλεφωνήματα, περισσότερα των οποίων είναι υβριστικά. Εκτός απ’ αυτά, δέχεται καθημερινά τηλεφωνήματα του Αλαφούζου, που λεν: «Διώξτε την τρελή»! Γιατί; Η Μαλβίνα προκαλεί τους ακροατές, κάνοντας μνεία στην Μήδεια μέσω της οποίας υμνεί την εκδίκηση και το ερωτικό πάθος. Μεταφέρει αποσπάσματα από τραγικούς ήρωες ή απαγγέλει τα «Άνθη του κακού» του Μπωντλαίρ. Αναφέρεται στον Κωστή Παπαγιώργη κάνει αναλύσεις πανεπιστημιακού τύπου, βασισμένες στην αγαπημένη της ταινία «Ευδοκία».
Κάποια στιγμή την διώχνουν.
Η Μαλβίνα αποκτά έναν κύκλο φανατικών «φίλων».
Στην αντίπερα όχθη η Μαλβίνα γίνεται λαϊκό είδωλο, απευθύνεται στη μάζα, αποκλειστικά με λαϊκό τραγούδι και σε σύντομο χρονικό διάστημα την αγκαλιάζει όλη η Ελλάδα και όχι μόνο! Η δεύτερη αυτή περίοδος –μία φοβερή συγκυρία- συμπίπτει με την έκδοση του βιβλίου, του Θάνου Αλεξανδρή, «Αυτή η νύχτα μένει».
Η Μαλβίνα, δεν ξέρει ακόμα το ύφος της εκπομπής, θέλει να «εκδικηθεί», να κάνει σουξέ αλλά δεν έχει αποφασίσει. «Επειδή διέθετε το πιο αστραφτερό μυαλό, το πιο δαιμόνιο, ξαφνικά συλλαμβάνει μια ιδέα. Να περάσει το ¨Αυτή η νύχτα μένει¨, στο ραδιόφωνο. Το αντικείμενο προκλητικό, η Μαλβίνα κόντρα διανοούμενη, σε έναν σταθμό που ,υποτίθεται, είναι η «εκκλησία» του έντεχνου. «Να σκεφτείς ότι Πάριος και Μαρινέλλα θεωρούνταν κάτι επιλήψιμο τότε. Εκεί έπαιζαν Χατζιδάκις, Παπαδημητρίου κ.α»
«Η τότε διευθύντρια του Σκαϊ, δίνει διαταγή να γίνουν οι λίστες με την μουσική που θα έπαιζαν στην εκπομπή. Τραγούδια και μουσικές όπως: ο Μεγάλος Ερωτικός, Αλίκη Καγιαλόγλου. Το πιο λαϊκό ήταν Γαλάνη!
Μου λέει: «Πέταξε τα όλα αυτά και πήγαινε βρες άλλα.» Πηγαίνω ζητάω: Φλωρινιώτη, Στανίση, Σακελλαρίου, Καφάση, Αγγελόπουλο… Την αφρόκρεμα της λαϊκής μουσικής! Κι ενώ όλη η ηγεσία περιμένει να ακούσει την έναρξη, ακούν την Μαλβίνα που λέει: Και τώρα, κυρίες και κύριοι, κονσομασιόν ο Θάνος Αλεξανδρής κάνει εδώ· στο Κοσμικό κέντρο Λούσι Τρικάλων»
Η Κάραλη περνά όλες τις ορολογίες, τα πιπεράτα και τα πικάντικα του βιβλίου του Αλεξανδρή στην εκπομπή. «Κάνει αναφορές σε γνωστά νυχτερινά κέντρα. Στο ¨Φάληρο¨ στη Λάρισα, στο κέντρο ¨Η αλεπού¨ στα Τρίκαλα, στο ¨L’amore¨στην Κομοτηνή, στο ¨Ζetaim¨ στην Ξάνθη. Απευθυνόταν σε μονάδες στρατιωτικές κάνοντας τους συνέχεια αφιερώματα. Στην τάδε μεραρχία αφιερώνω το τάδε τραγούδι.»
Το κοινό αυξάνεται και όλο αυτό εξαπλώνεται. Απευθύνεται στη γκέι κοινότητα και σε χώρους αντίστοιχους. Ο ένας το λέει στον άλλον. «Υπήρχαν μαγαζιά που διέκοπταν το πρόγραμμα τους κι έβαζαν την εκπομπή της Μαλβίνας. Κάθε βράδυ παίζαμε μία επιθεώρηση. Παίρναμε τραγούδια π.χ του Τσιτσάνη και αλλάζαμε τα λόγια σατιρίζοντας την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Είχε καψούρα και χαιρετούρα. Τηλεφώνησε κάποια στιγμή μία μάνα και λέει: «Φεύγει το παιδί μου φαντάρος στην Κω και θέλω ένα τραγούδι».
Η Μαλβίνα απαντά: «Αφιερώνω το ¨Και βγάλε το κραγιόν σου¨» για το γιο που φεύγει φαντάρος.
Η επιτυχία των εκπομπών οδήγησε τη Μαλβίνα και τον Θάνο σε μία non stop εκπομπή. Δηλαδή επτά ημέρες την εβδομάδα! Η σαρωτική αυτή προσωπικότητα «αναστάτωσε» όλο το σύμπαν, παραμένοντας η ίδια ακλόνητη και αγέρωχη. Μη μου πείτε ότι δεν ήταν τομή η παρουσία της και στο ραδιόφωνο!Κάπως έτσι θα κλείσω αυτό το θέμα με μία ευχή. Κατάργηση λίστας, έξυπνους παραγωγούς και επιλεκτικό κοινό.
*Θερμές ευχαριστίες στον Θάνο Αλεξανδρή για την πολύτιμη βοήθεια του σχετικά με την ραδιοφωνική Μαλβίνα Κάραλη.