• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

    Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

    Μικρές διαδρομές σε μια μεγάλη πόλη | Ασ’τους να λένε

    Η ευθανασία είναι δικαίωμα | Ασ’τους να λένε

    Μία σύνθεση σημείων αποσύνθεσης

    Τα όρια της γλώσσας

    Μια ειδική ανάγκη της πολιτικής ορθότητας

    Κρίμα σε όλους μας

    Ένας αητός καθότανε

      Ο κος Αντετοκούνμπο και η αμηχανία

    Τι έφτιαξε ο άνθρωπος!

    Σε ποιον ανήκει ο Λεξ;

    Κοίτα κάτι σαγιονάρες με ήθος

    Από το θάρρος στο θράσος

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Φώντας Λάδης

    Tι μπορεί να σημαίνει το «κάτω τα χέρια από τους μετανάστες»; | Editorial | Τεύχος #100

    «Πάρε το 100» – *Εκ της Διευθύνσεως

    Στη Διαπασών… | Οκτώβριος 2023

    Τεύχος #100

    Τα γράφαμε εμείς | Τo Ψήφισμα της κρήνης. Περί το 432/1 π.χ.

    Οδός Σκουφά (Κολωνάκι): Το σπίτι των πρώτων κατά συρροή δολοφόνων στην Ελλάδα

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    Τι γυρεύει ένας τσολιάς στο ΚΥΤΤΑΡΟ;

    Η Δώρα Παρδάλη είναι αγόρι, κορίτσι και ηθοποιός. Και γαμάτη.

    Το Blue Swimming Center άνοιξε τις πόρτες του στην Κυψέλη

    Γιώργος Σκεύας: «Χωρίς κοινό δεν υπάρχει θέατρο»

    Η Creative Icon Films μάς αφυπνίζει κοινωνικά

    Η θηλυκή πλευρά της ΚΟΣΜΟΪΑΤΡΙΚΗΣ συνεχίζει την ιστορία

    Ελένη Φιλίνη: «Η εργασία σώζει τη γυναίκα από τον εξευτελισμό»

    Η Ήρα Κατσούδα βιώνει, δουλεύοντας, το καλύτερο συναίσθημα στον κόσμο

    Στο μυαλό του Γιάννη Σκαραγκά | Ο σεναριογράφος του «Κάνε ότι κοιμάσαι» αποκαλύπτεται

    Σωτήρης Καλυβάτσης: «Προτιμώ να υπηρετώ την κωμωδία και να κάνω τον κόσμο να γελά»

    Μωρά στη Φωτιά: O Στέλιος Σαλβαδόρ απάντησε σε 8 ερωτήσεις μας

    Η Ξένια Κούρτογλου μας δίνει την έμπνευση της ημέρας στον σταθμό του Galaxy 92

    Χρήστος Χατζηπαναγιώτης: «Ονειρεύομαι να έχω όνειρα μέχρι το τέλος»

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

    Κωνσταντίνος Μπούρας «Τα θεατρικά της καραντίνας» | Παρουσίαση βιβλίου

    «M’ ένα βιβλίο συζητώ» | “Ο Γλάρος Ιωνάθαν”

    fbt

    Αυτό το βιβλίο θα σε κάνει να λατρέψεις τη χημεία. Αλήθεια!

    Γιάννης Ευσταθιάδης | Παρουσίαση δίτομου έργου στον Ιανό της Αθήνας

    Νίκος Αρβανιτάκης – Ο λευκός φασίστας

    Θάνος Αλεξανδρής – Αυτή η νύχτα μένει

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων | Πρόγραμμα Φεβρουαρίου 2023

    Ο Μποτιτσέλι στην Πυρά | Θέατρο Vault

    Διαβάστηκε… | Μια μουσικοθεατρική κωμωδία στο Red Jasper Cabaret Theatre

    Opening | ΤΡΑΝΣ – Konstantinos Berdeklis | 10 Φεβρουαρίου

    «Η Αρκούδα» του Άντον Τσέχωφ στο Χοροχρόνο

    HUMAN Party με τους TRIART στο Χορoστάσιο | Σάββατο 11 Φεβρουαρίου

    Untold Φιλμ Φεστιβάλ Ελληνικών Ταινιών | Κινηματογράφος Τριανόν

    26ο Παζάρι Βιβλίου 2023 | Πλατεία Κλαυθμώνος

    Variete Show στο Red Jasper | Πέμπτη 26 Ιανουαρίου

    Axis Mundi – Το τελευταίο δέντρο | Από 20 Ιανουαρίου στο BIOS exploring urban culture

    Ναπάλμ Χάσταγκ Φάμιλι, σε κείμενο και σκηνοθεσία Πάνου Κούγια | Θέατρο Φούρνος

    Σκληρές Φωτογραφίες, του Κυριάκου Βέρη | Studio Mαυρομιχάλη

    Επιγραφικό Μουσείο | Παράταση για την εικαστική έκθεση «H ανάγκη της θύμησης»

    «Σμυρνεϊκα Μινόρε» με την Γλυκερία στο Θέατρο Ολύμπια

    Τάκης Γερμενής «in-your-face» | Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα» Δήμου Αθηναίων

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

    Φrίdda με άρωμα κρασιού

    Ατμοσφαιρικά Χριστούγεννα σε στυλ… «de Grèce», στον πεζόδρομο της Ηπίτου

    Booking Hill: Μία ξεχωριστή περίπτωση βιβλιοκαφέ στην πόλη

    Ήρθε η ώρα για απόδραση με το Escapepolis

    Στον αριθμό 27 της Ερατοσθένους σε οδηγεί η μυρωδιά λυκίσκου

    Η οδός Κερκύρας πάνω κάτω

    Χριστουγεννιάτικο χωριό στα Ξύλινα Καισαριανής

    Kυβέλη: Σημαίνει Κυψέλη. Και το ανάποδο

    Για brunch στο Φrídda Γκρίκ Μπιστρό

    Το TraMe φέρνει ιταλικό άρωμα στο αθηναϊκό street brunch

    Το Στόρι επιμένει στο μπραντς αλά ελληνικά

    Το Pair all day σε βάζει στο πιο γευστικά υγιεινό πρόγραμμα

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

    O Φοίβος Δεληβοριάς και το “ANIME” ζωντανά στην Τεχνόπολη

    Bonsai – Memories | Γκολ

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    Τούτο το φθινόπωρο, μίλα μου με χρώματα!

    Ημιμάθεια κάτω απ’ την Ακρόπολη

    Χριστόφορε; Ξαναγύρισες, ε;

    Πέρασμα Ρ9 [Ρέικιαβικ] – εναπόθεση [του ξάρχειου]

    Και η σόουμπιζ έχει δικαίωμα στη μητρότητα

    Καιλοκαιρινή σιέστα μέχρι που χτύπησε ένα Tweet

    Αναγνώσματα Καλοκαιριού

    πέρασμα Ρ8 [Ρέικιαβικ]- ανοιχτοί ουρανοί, κλειστοί ουρανοί

    Η Δημοσιογραφία του μπικίνι

    Πιστεύετε;

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Υγεία

    Stalking – Όταν η εμμονή βαφτίζεται έρωτας

    Αντιμετώπισε τις δυσκολίες της ζωής σου σε 4 βήματα!

    To Mandala Clothing κλείνει 7 χρόνια παρουσίας και το γιορτάζει

    Το Blue Swimming Center άνοιξε τις πόρτες του στην Κυψέλη

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος | Παραδοσιακό ελληνικό σουβλάκι και πλούσιες γεύσεις

    Vrettos Antiques | Το παλαιοπωλείο που ταξιδεύει απ’ την Πλατεία Αβησσυνίας μέχρι τα Χανιά

    Κλείσε το 2022 με τον πιο θετικό τρόπο!

    1Η ΗΜΕΡΙΔΑ | Το τραύμα της κακοποίησης & η επανόρθωσή του.

    Μία… bookla για τις σελίδες σου

    Blue Swimming Center: Τώρα κολυμπάμε στο κέντρο της Αθήνας

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

      Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

      Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

      Μικρές διαδρομές σε μια μεγάλη πόλη | Ασ’τους να λένε

      Η ευθανασία είναι δικαίωμα | Ασ’τους να λένε

      Μία σύνθεση σημείων αποσύνθεσης

      Τα όρια της γλώσσας

      Μια ειδική ανάγκη της πολιτικής ορθότητας

      Κρίμα σε όλους μας

      Ένας αητός καθότανε

        Ο κος Αντετοκούνμπο και η αμηχανία

      Τι έφτιαξε ο άνθρωπος!

      Σε ποιον ανήκει ο Λεξ;

      Κοίτα κάτι σαγιονάρες με ήθος

      Από το θάρρος στο θράσος

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Φώντας Λάδης

      Tι μπορεί να σημαίνει το «κάτω τα χέρια από τους μετανάστες»; | Editorial | Τεύχος #100

      «Πάρε το 100» – *Εκ της Διευθύνσεως

      Στη Διαπασών… | Οκτώβριος 2023

      Τεύχος #100

      Τα γράφαμε εμείς | Τo Ψήφισμα της κρήνης. Περί το 432/1 π.χ.

      Οδός Σκουφά (Κολωνάκι): Το σπίτι των πρώτων κατά συρροή δολοφόνων στην Ελλάδα

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

      Τι γυρεύει ένας τσολιάς στο ΚΥΤΤΑΡΟ;

      Η Δώρα Παρδάλη είναι αγόρι, κορίτσι και ηθοποιός. Και γαμάτη.

      Το Blue Swimming Center άνοιξε τις πόρτες του στην Κυψέλη

      Γιώργος Σκεύας: «Χωρίς κοινό δεν υπάρχει θέατρο»

      Η Creative Icon Films μάς αφυπνίζει κοινωνικά

      Η θηλυκή πλευρά της ΚΟΣΜΟΪΑΤΡΙΚΗΣ συνεχίζει την ιστορία

      Ελένη Φιλίνη: «Η εργασία σώζει τη γυναίκα από τον εξευτελισμό»

      Η Ήρα Κατσούδα βιώνει, δουλεύοντας, το καλύτερο συναίσθημα στον κόσμο

      Στο μυαλό του Γιάννη Σκαραγκά | Ο σεναριογράφος του «Κάνε ότι κοιμάσαι» αποκαλύπτεται

      Σωτήρης Καλυβάτσης: «Προτιμώ να υπηρετώ την κωμωδία και να κάνω τον κόσμο να γελά»

      Μωρά στη Φωτιά: O Στέλιος Σαλβαδόρ απάντησε σε 8 ερωτήσεις μας

      Η Ξένια Κούρτογλου μας δίνει την έμπνευση της ημέρας στον σταθμό του Galaxy 92

      Χρήστος Χατζηπαναγιώτης: «Ονειρεύομαι να έχω όνειρα μέχρι το τέλος»

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

      Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

      Κωνσταντίνος Μπούρας «Τα θεατρικά της καραντίνας» | Παρουσίαση βιβλίου

      «M’ ένα βιβλίο συζητώ» | “Ο Γλάρος Ιωνάθαν”

      fbt

      Αυτό το βιβλίο θα σε κάνει να λατρέψεις τη χημεία. Αλήθεια!

      Γιάννης Ευσταθιάδης | Παρουσίαση δίτομου έργου στον Ιανό της Αθήνας

      Νίκος Αρβανιτάκης – Ο λευκός φασίστας

      Θάνος Αλεξανδρής – Αυτή η νύχτα μένει

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων | Πρόγραμμα Φεβρουαρίου 2023

      Ο Μποτιτσέλι στην Πυρά | Θέατρο Vault

      Διαβάστηκε… | Μια μουσικοθεατρική κωμωδία στο Red Jasper Cabaret Theatre

      Opening | ΤΡΑΝΣ – Konstantinos Berdeklis | 10 Φεβρουαρίου

      «Η Αρκούδα» του Άντον Τσέχωφ στο Χοροχρόνο

      HUMAN Party με τους TRIART στο Χορoστάσιο | Σάββατο 11 Φεβρουαρίου

      Untold Φιλμ Φεστιβάλ Ελληνικών Ταινιών | Κινηματογράφος Τριανόν

      26ο Παζάρι Βιβλίου 2023 | Πλατεία Κλαυθμώνος

      Variete Show στο Red Jasper | Πέμπτη 26 Ιανουαρίου

      Axis Mundi – Το τελευταίο δέντρο | Από 20 Ιανουαρίου στο BIOS exploring urban culture

      Ναπάλμ Χάσταγκ Φάμιλι, σε κείμενο και σκηνοθεσία Πάνου Κούγια | Θέατρο Φούρνος

      Σκληρές Φωτογραφίες, του Κυριάκου Βέρη | Studio Mαυρομιχάλη

      Επιγραφικό Μουσείο | Παράταση για την εικαστική έκθεση «H ανάγκη της θύμησης»

      «Σμυρνεϊκα Μινόρε» με την Γλυκερία στο Θέατρο Ολύμπια

      Τάκης Γερμενής «in-your-face» | Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα» Δήμου Αθηναίων

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

      Φrίdda με άρωμα κρασιού

      Ατμοσφαιρικά Χριστούγεννα σε στυλ… «de Grèce», στον πεζόδρομο της Ηπίτου

      Booking Hill: Μία ξεχωριστή περίπτωση βιβλιοκαφέ στην πόλη

      Ήρθε η ώρα για απόδραση με το Escapepolis

      Στον αριθμό 27 της Ερατοσθένους σε οδηγεί η μυρωδιά λυκίσκου

      Η οδός Κερκύρας πάνω κάτω

      Χριστουγεννιάτικο χωριό στα Ξύλινα Καισαριανής

      Kυβέλη: Σημαίνει Κυψέλη. Και το ανάποδο

      Για brunch στο Φrídda Γκρίκ Μπιστρό

      Το TraMe φέρνει ιταλικό άρωμα στο αθηναϊκό street brunch

      Το Στόρι επιμένει στο μπραντς αλά ελληνικά

      Το Pair all day σε βάζει στο πιο γευστικά υγιεινό πρόγραμμα

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

      Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

      O Φοίβος Δεληβοριάς και το “ANIME” ζωντανά στην Τεχνόπολη

      Bonsai – Memories | Γκολ

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

      Τούτο το φθινόπωρο, μίλα μου με χρώματα!

      Ημιμάθεια κάτω απ’ την Ακρόπολη

      Χριστόφορε; Ξαναγύρισες, ε;

      Πέρασμα Ρ9 [Ρέικιαβικ] – εναπόθεση [του ξάρχειου]

      Και η σόουμπιζ έχει δικαίωμα στη μητρότητα

      Καιλοκαιρινή σιέστα μέχρι που χτύπησε ένα Tweet

      Αναγνώσματα Καλοκαιριού

      πέρασμα Ρ8 [Ρέικιαβικ]- ανοιχτοί ουρανοί, κλειστοί ουρανοί

      Η Δημοσιογραφία του μπικίνι

      Πιστεύετε;

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Υγεία

      Stalking – Όταν η εμμονή βαφτίζεται έρωτας

      Αντιμετώπισε τις δυσκολίες της ζωής σου σε 4 βήματα!

      To Mandala Clothing κλείνει 7 χρόνια παρουσίας και το γιορτάζει

      Το Blue Swimming Center άνοιξε τις πόρτες του στην Κυψέλη

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος | Παραδοσιακό ελληνικό σουβλάκι και πλούσιες γεύσεις

      Vrettos Antiques | Το παλαιοπωλείο που ταξιδεύει απ’ την Πλατεία Αβησσυνίας μέχρι τα Χανιά

      Κλείσε το 2022 με τον πιο θετικό τρόπο!

      1Η ΗΜΕΡΙΔΑ | Το τραύμα της κακοποίησης & η επανόρθωσή του.

      Μία… bookla για τις σελίδες σου

      Blue Swimming Center: Τώρα κολυμπάμε στο κέντρο της Αθήνας

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result

      «DOGVILLE», του Lars von Trier σε σκηνοθεσία Λίλλυ Μελεμέ | Κριτική παράστασης

      από Κωνσταντίνος Μπούρας
      01/12/2022
      στην κατηγορία Main Slider, Θέατρο, Κριτικές, Πολιτισμός
      Reading Time: 1 min read
      Share on FacebookShare on Twitter
      «DOGVILLE», του Lars von Trier σε σκηνοθεσία Λίλλυ Μελεμέ, διασκευή για τη σκηνή Christian Lollike, σε μια συναρπαστική «μπρεχτική», «επική» θα έλεγα, παράσταση στο ανακαινισμένο θέατρο Ακάδημος.

      Το αιώνιο ερώτημα εάν και κατά πόσον ο άνθρωπος είναι «φύσει καλός» βρίσκει εδώ την καθόλου διπλωματική απάντησή του. Φυσικά, τα μεγάλα φιλοσοφικά προβλήματα της Ανθρωπότητας δεν επιλύονται μέσα σε μια βραδιά μήτε στα συμβατικά περιορισμένα όρια ενός έργου Τέχνης, όσο σημαντικός και μεγαλοφυής να είναι ο δημιουργός του.

      Κι εδώ, στην συγκεκριμένη παράσταση, είναι πέρα κι από επαρκής σύγχρονος διανοητής ο μεγάλος κινηματογραφιστής (και όχι μόνον), ο πασίγνωστος, δημοφιλής κι αξιαγάπητος στην Ελλάδα Lars von Trier.

      Κάπου μεταξύ κυνισμού, στωϊκισμού και συγκρατημένης αισιοδοξίας για τα ανθρώπινα κινείται σε αυτό το έργο ο μεγάλος δραματουργός.

      Μία κόρη (καλομαθημένη ή κακομαθημένη – ανάλογα με την οπτική) ενός διάσημου περιώνυμου μαφιόζου τιμωρείται σε εξορία από τον αλαζόνα πατέρα της για την ισχυρογνωμοσύνη και την αφέλειά της (που οφείλεται εν μέρει στην έλλειψη εμπειρίας κι εν μέρει στο εξιδανικευμένο, αγιοποιητικό – ή έστω – ανεκτικό, συγκαταβατικό φίλτρο μέσα από το οποίο βλέπει τους συνανθρώπους της).

      Στο μικρό ορεινό χωριό, μια χούφτα άνθρωποι, αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο και μακριά από τον γνωστό πολιτισμό ζουν την δική τους εκδοχή τού «παραδείσου», που σύντομα θα μετατραπεί σε φρικτή Κόλαση άμα τη εμφανίσει τού «ξένου», του αλλοτριωτικού στοιχείου που θα λειτουργήσει ως παραμορφωτικό κάτοπτρο πάνω στο οποίο θα ανακλαστεί ο κακοποιητικός εαυτός του, το θηρίο που κρύβουν μέσα τους. Κι επειδή δεν θα τους αρέσει διόλου το είδωλό τους, αφού εξαντλήσουν και καταχραστούν όλη την διαστροφική εξουσία τους πάνω σε ένα αδύναμο, ανυπεράσπιστο άτομο, που έχει ως μόνο όπλο του την ανεκτικότητα, την ευγένεια, την υπομονή κι αποδεικνύει έμπρακτα την αυξημένη ενσυναίσθησή του, χωρίς όμως να μπορέσει να αφυπνίσει τους υπνοβατούντες δημίους-εκμεταλλευτές του, μήτε καν την τελευταία στιγμή όταν το μέχρι πρότινος αρνί βγάζει δόντια, βγάζει γλώσσα και φοράει προβιά λύκου.

      Την καταδίδουν λοιπόν στην Αστυνομία που υποτίθεται ότι την κυνηγάει – σύμφωνα με ένα δαιμόνιο τέχνασμα του πατέρα της – και το μόνο που καταφέρνουν να την παραδώσουν μασημένη τροφή στο στόμα του αρχιλύκου που θέλει να διαπλάσει το τέκνο του και να το σκληραγωγήσει έτσι ώστε να γίνει αντάξιος διάδοχός του.

      Είναι ανάλογο μοτίβο με το καλογραμμένο σενάριο της σειράς “Blacklist” στο Netflix, μόνο που εκεί τα πράγματα είναι περισσότερο εξανθρωπισμένα, για προφανείς εμπορικούς λόγους.

      Εδώ, στο έργο του Lars von Trier όλα είναι ζοφερά και δυσοίωνα.

      “Each man kills the thing he loves” τραγουδάει η Ζαν Μορώ στην περίφημη ταινία τού Φασμπίντερ «Ο Καυγατζής», βασισμένη στο καταπληκτικό μυθιστόρημα τού αιρετικού Ζαν Ζενέ “Querelle de Brest”.

      Έτσι ακριβώς συμβαίνει κι εδώ. «Μερικά πράγματα τα τελειώνει κανείς μόνος του» αναφωνεί η νεόκοπη μαφιόζα και σκοτώνει τον προδότη αρραβωνιαστικό της, που δεν είναι απλώς άπιστος, αλλά και «φτηνός», παραδόπιστος, αναξιόπιστος.

      Το μπρεχτικό σκηνικό κι η παρεμβολή τού αφηγητή, η κίνηση των ηθοποιών ανάμεσα στους θεατές, δίνουν μια επική διάσταση στο όλον θέαμα, όσο κι αν η «αποστασιοποίηση» δεν είναι το ζητούμενο εδώ. Σε καμία περίπτωση.

      Προβληματίζεται έντονα το κοινό και στην παράσταση που παρακολούθησα προχθές (29/11/2022) χειροκροτούσε μετά μανίας την «φόνισσα» εκδικήτρια που αναλαμβάνει ηγετικό ρόλο στο βασίλειο τού παράνομου πατέρα τους. Αυτό δείχνει πως πολλοί – οι περισσότεροι από εμάς – έχουμε προδοθεί από εκείνους που τάχθηκαν να μας προστατεύουν, έχουμε βασανιστεί από εκείνους / εκείνες που δεν βλάψαμε μήτε απειλήσαμε (τουναντίον: «ουδείς ασφαλέστερος εχθρός τού ευεργετηθέντος», που λέγανε κι οι αρχαίοι, αναφωνούμε κι εμείς ακόμη σήμερα, αφού φαίνεται πως ο άνθρωπος δεν έχει εγκαταλείψει τα προϊστορικά σπήλαια και χώνεται στα ζεστά φθινοπωρινά και χειμωνιάτικα θέατρα για να νανουριστεί μέσα από μια αφηγούμενη ιστορία που αφορά μεν τους άλλους, χτυπάει όμως σαν βέλος οξύτονο κατευθείαν στην καρδιά του κακοποιημένου θύματος).

      Μέσα από την αισχρή επικαιρότητα των άθλιων ημερών που διάγουμε, ανάμεσα σε σεισμούς, σκάνδαλα και καταχρήσεις εξουσίας, βιασμούς ανηλίκων και ανήμπορων συμπολιτών μας, παρόμοιες παραστάσεις σαν αυτή είναι ευεργετικές τόσο για το ατομικό όσο και για το συλλογικό ασυνείδητο, αφού οδηγούν σε συμβολικές καθάρσεις και εκτονωτικές ηφαιστειακές εκρήξεις του βεβαρυμμένο θυμικό μιας Ανθρωπότητας που παραπαίει ανάμεσα στον Τεχνολογικό Μεσαίωνα και στην Κβαντική Αναγέννηση.

      Εξαιρετική παράσταση. Θαύμασα την ηθοποιό Νικολέτα Βλαβιανού. Αυτή η εκφραστικότατη πληθωρική ύπαρξη θα μπορούσε να υποδυθεί την Μάνα Κουράγιο, την Εκάβη, τη Λυσιστράτη… Καταπληκτική η ερμηνεία της. «Έγραφε» πάνω στη σκηνή, ακόμα κι όταν δεν μιλούσε. Ειδικά τότε. Ακόμα κι όταν δεν φωτιζόταν. Ποίηση είναι η σιωπή. Και το καλό θέατρο είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την Ποίηση.

      Πρωτεϊκός στο ρόλο του αφηγητή ο Στέλιος Μάινας. Τι ηθοποιός! Η εμπειρία και η σκηνική άνεση δεν κρύβονται.

      Επαρκώς μελοδραματική, στα όρια τού υπαρξιακού δράματος η Έλλη Τρίγγου στον μάλλον περιγραφικό ρόλο τής ταραγμένης κόρης με το συμβολικό όνομα Γκρέις (Χάρις – η Θεία Χάρις; Μάλλον όχι. Ο θεός απέχει από αυτό το θέατρο εν θεάτρω που κατήντησε η ζωή μας σε έναν πολιτισμό παραπαίοντα μεταξύ Χάους και Αρμονίας).

      Όλοι οι ηθοποιοί επαρκείς, φιλότιμοι, εργατικοί, παθιασμένοι καλλιτέχνες. Ας αποτίσουμε φόρο τιμής συνολικά σε όλους τους επί σκηνής συντελεστές αυτής της πέρα κι από το αξιοπρεπές παράστασης, στους: Στέλιο Μάινα, Έλλη Τρίγγου, Θοδωρή Κατσαφάδο, Νικολέτα Βλαβιανού, Βαγγέλη Αλεξανδρή, Ανδρέα Νάτσιο, Φωτεινή Παπαχριστοπουλου, Αλέξανδρο Μαυρόπουλο, Πάρη Λεόντιο, Νίνα Έππα.

      Αλλά και οι εκτός σκηνής, οι «αφανείς» συντελεστές απεδείχθησαν ηρωϊκοί γιατί δεν είναι διόλου εύκολο να κρατήσεις τον ρυθμό σε μια ανεπτυγμένη σκηνή και με μπρεχτικούς («γαλατάδικους») φωτισμούς, ενόσω παράλληλα επιδιώκεις και επιτυγχάνεις την συναισθηματική συμμετοχή των θεατών (ταυτόχρονα με την νοητική αποστασιοποίηση).

      Βγήκα συγκλονισμένος από αυτή την παράσταση. Δεν βλέπω συχνά θεάματα που με αφορούν και με συναρπάζουν. Απ’ ό,τι φαίνεται όμως δεν ήμουν ο μόνος. Όλοι και όλες οι θεατές έβγαιναν συγκινημένοι, συζητώντας ζωηρά και προφανώς ενθουσιασμένοι από αυτή την θεατρική πανδαισία.

      Ευωχία σημαίνει να καταναλώνεις πολιτισμικά προϊόντα υψηλών προδιαγραφών και να τα αφομοιώνεις συνδημιουργικά μεταβολίζοντάς τα ανάλογα με τις προσλαμβάνουσες εικόνες, τις εμπειρίες και τις πεποιθήσεις σου.

      «Ανοικτό» αυτό το έργο σε πολλαπλές αναγνώσεις κι ετερογενή πολυποίκιλα (κι ενδεχομένως αντικρουόμενα) συμπεράσματα.

      Όμως έτσι είναι η σύγχρονη Τέχνη. Απαιτεί αν όχι την διαδραστικότητα τουλάχιστον την συνδημιουργική συμμετοχή τού θεατή που πλάθει στο μυαλό του το δικό του αφήγημα.

      Από αυτή την άποψη δεν θα μπορούσε να βρεθεί καταλληλότερο έργο με σοβαρότερους συντελεστές για μια τόσο ευπρόσιτη σκηνή στο κέντρο της Αθήνας.

      Δείτε το. Μην το χάσετε!!!

      Μετά Λόγου Γνώσεως,

      Δρ Κωνσταντίνος Μπούρας
      https://konstantinosbouras.gr


      info:
      https://www.viva.gr/tickets/theater/dogville/

      «DOGVILLE», του Lars von Trier

      σκηνοθεσία Λίλλυ Μελεμέ

      διασκευή για τη σκηνή Christian Lollike

      Μια αλληγορία για την αγάπη, τη σύγχρονη κοινωνία, τη φοβία, τη δειλία, τη συγχώρεση!

      Η Happy Productions παρουσιάζει στον ΝΕΟ Ακάδημο, σε σκηνοθεσία Λίλλυς Μελεμέ, το βραβευμένο αριστούργημα ”DOGVILLE” του Lars von Trier, ένα έργο γροθιά που ξεγυμνώνει τα κατώτερα ένστικτα της ανθρώπινης φύσης, τους προσωπικούς υπολογισμούς, την εκμετάλλευση, τον ρατσισμό και την υποκρισία, κλιμακώνοντας τις αντιδράσεις των ηρώων του μέχρι την τελευταία εκρηκτική σκηνή!

      Στην απομονωμένη κωμόπολη Dogville καταφθάνει κυνηγημένη από εγκληματίες η γοητευτική Γκρέις (Έλλη Τρίγγου). Παρότι η παρουσία της μοιάζει να απειλεί τον φιλήσυχο χαρακτήρα του τόπου, οι ντόπιοι πείθονται να προστατέψουν την νεαρή φυγάδα, η οποία προσφέρει ως αντάλλαγμα την εργασία της στις καθημερινές δουλειές των κατοίκων.

      Κι ενώ στην αρχή η πόλη θα αγκαλιάσει την νεαρή κοπέλα, τα σύννεφα δεν θα αργήσουν να πυκνώσουν με τους κατοίκους του Dogville να δείχνουν το αληθινό τους πρόσωπο!

      ….. Όμως η Γκρέις δεν έχει πει ακόμα την τελευταία της λέξη…

      Το Dogville αποτελεί την πρώτη κινηματογραφική ταινία της τριλογίας του Trier «USA – Land of Opportunities», ενώ δανείζεται τα χαρακτηριστικά του από το θέατρο του Μπρεχτ και τη δομή του από την αρχαία τραγωδία. Η ταινία ήταν υποψήφια για το σημαντικό βραβείο Χρυσού Φοίνικα το 2003 στο Φεστιβάλ των Καννών και απέσπασε δεκάδες βραβεία και διακρίσεις σε όλο το κόσμο. Θεωρείται σήμερα ένα από τα κορυφαία έργα στην ιστορία του κινηματογράφου.
      Το θεατρικό κείμενο προφανώς βασίζεται στο τελικό κινηματογραφικό σενάριο, αλλά έχουν επιπρόσθετα χρησιμοποιηθεί και παλαιότερες εκδοχές του. Με αυτόν τον τρόπο προστέθηκαν τμήματα του κειμένου που είχαν κοπεί από την τελική εκδοχή του σεναρίου της ταινίας ή τελικά παρουσιάστηκαν στην ταινία ως εικόνες χωρίς διάλογο.

      Παίζουν:

      Στο ρόλο του αφηγητή ο Στέλιος Μάινας

      Στο ρόλο της Γκρέις η Έλλη Τρίγγου

      Οι κάτοικοι του Dogville:

      Τζακ: Θοδωρής Κατσαφάδος
      Μαμά Τζίντζερ: Νικολέτα Βλαβιανού
      Τσακ: Βαγγέλης Αλεξανδρής
      Μπεν: Ανδρέας Νάτσιος
      Βέρα: Φωτεινή Παπαχριστοπούλου
      Τομ: Αλέξανδρος Μαυρόπουλος
      Ιάσωνας: Πάρης Λεόντιος
      Λίζ: Νίνα Έππα

      Συντελεστές:

      Συγγραφέας: Lars von Trier
      Σκηνοθεσία / Δραματουργική Επιμέλεια: Λίλλυ Μελεμέ
      Διασκευή για την σκηνή: Christian Lollike
      Μετάφραση: Αντώνης Γαλέος
      Πρωτότυπη Μουσική Σύνθεση: Σταύρος Γασπαράτος
      Σκηνικά: Θάλεια Μέλισσα
      Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα
      Φωτισμοί: Μελίνα Μάσχα
      Επιμέλεια Κίνησης: Κική Μπάκα
      Φωτογραφία / Trailer: Πάτροκλος Σκαφίδας
      Γραφιστική Επιμέλεια: Μάριος Γαμπιεράκης (Μαύρα Γίδια)
      Βοηθός Σκηνοθέτη: Πάρης Λεόντιος
      Β βοηθός Σκηνοθέτη: Λίνα Οικονόμου
      Βοηθός Συνθέτη: Αλεξάνδρα Κατερινοπούλου
      Hairstyle & make up: Le Boudoir / Εύα Τόμπρου
      Διεύθυνση Παραγωγής: Ιωάννης Παντελίδης
      Προβολή/Επικοινωνία: Αγλαΐα Παγώνα

      Παραγωγή: Happy Productions

      Παραστάσεις: Παρασκευή 21:30, Σάββατο 21:00, Κυριακή 18:00, Δευτέρα 20:00, Τρίτη 20:00,

      Διάρκεια Παράστασης: 105 λεπτά

      ΝΕΟΣ Ακάδημος: Ακαδημίας & Ιπποκράτους 17, Μετρό Πανεπιστήμιο

      Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 210 3625119 & 210 0080900

      Ειδικές τιμές για ομαδικές κρατήσεις άνω των 20 ατόμων (στο τηλέφωνο 210 0080900 και στο email [email protected]) Παραστάσεις: Παρασκευή 21:30, Σάββατο 21:00, Κυριακή 18:00, Δευτέρα 20:00, Τρίτη 20:00.

      Tags: DogvilleLars Von TrierΛίλλυ Μελεμέ

      Κωνσταντίνος Μπούρας

      Ο Κωνσταντίνος Μπούρας γεννήθηκε στην Καλαμάτα και ζει στην Αθήνα. Σπουδάζει και γράφει. Η ανθρώπινη φύση είναι το μόνο το αντικείμενο μελέτης και έρευνας. Είναι κυρίως ποιητής, με την έννοια της πρωτογενούς δημιουργίας. Θέλει να εξελιχθεί. Όταν μεγαλώσει θα γίνει μυθιστοριογράφος. Για την ώρα επιδίδεται στο θέατρο, στο δοκίμιο, στο διήγημα και στη νουβέλα. Τα ευθυμογραφήματά του δημοσιεύονται σε διάφορα ηλεκτρονικά περιοδικά. Αποφεύγει το λιβελλογράφημα, αλλά τις ελάχιστες φορές που αναγκάζεται να καταφύγει σε αυτό το δύσκολο είδος το αναδεικνύει σε αυτοτελή μορφή Τέχνης πρώτης γραμμής. Θα ήθελε παρ' όλα αυτά να γράφει μόνο ποιήματα. Μεταφράζεται σε διάφορες γλώσσες και συμμετέχει με επιτυχία σε διάφορα διεθνή φεστιβάλ. Είναι ο πιο εξωστρεφής ομφαλοσκοπούμενος άνθρωπος στο χώρο των Γραμμάτων και των Τεχνών. Έχει πολλούς φίλους κι αναζητά εναγωνίως εχθρούς... Αμφιλεγόμενο άτομο, διαβάζεται μετά πάθους περισσού. Δεν είναι νάρκισσος και για αυτό δεν προσέχει την εμφάνισή του. Έχει μαλλιά και τα ξυρίζει. Αυτό τα λέει όλα.

      Σχετικά άρθρα

      Πολιτισμός

      Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων | Πρόγραμμα Φεβρουαρίου 2023

      Θέατρο

      Ο Μποτιτσέλι στην Πυρά | Θέατρο Vault

      Θέατρο

      Διαβάστηκε… | Μια μουσικοθεατρική κωμωδία στο Red Jasper Cabaret Theatre

      Εικαστικά

      Opening | ΤΡΑΝΣ – Konstantinos Berdeklis | 10 Φεβρουαρίου

      Θέατρο

      «Η Αρκούδα» του Άντον Τσέχωφ στο Χοροχρόνο

      Μουσική

      HUMAN Party με τους TRIART στο Χορoστάσιο | Σάββατο 11 Φεβρουαρίου

      Next Post

      Ένα τρελό, τρελό ρεβεγιόν | Red Jasper Cabaret Theatre

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

        425 shares
        Share 170 Tweet 106
      • Τι γυρεύει ένας τσολιάς στο ΚΥΤΤΑΡΟ;

        366 shares
        Share 146 Tweet 92
      • Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

        348 shares
        Share 139 Tweet 87
      • «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

        342 shares
        Share 137 Tweet 86
      • Πού θα φας και πού θα πιείς στην Καισαριανή!

        1084 shares
        Share 434 Tweet 271

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • Ψυρρή - Βαβυλώνα : Χ 

#patisionmood
      • #ipolizei #patisionmood #streetpress
      • Where is Acropolis? 

#patisionmood
      • 🎁GIVEAWAY |  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ🎁

Σε συνεργασία με το πιστοποιημένο  κατάστημα @biorewild χαρίζουμε σε ένα τυχερό ένα πακέτο περιποίησης  4 προϊόντων  με εκχύλισμα κάνναβης, της εταιρείας HEMPIKA.

Για να τα διεκδικήσεις ακολούθησε τα βήματα:
➡️Κάνε like στη δημοσίευση
➡️Ακολούθησε τα προφίλ @ipolizei_ και @biorewild
➡️Κάνε tag σε σχόλιο ένα φίλο

Το bundle αποτελείται από:
1. Κρέμα Προσώπου Κάνναβης “Face Cream” 50 mL 
2. Body Butter 150mL
3.Σαπούνι για μαλλιά "Shampoo" 50gr
4. Χειροποίητο Σαπούνι "Soap Bar"  100gr

Ο διαγωνισμός διαρκεί έως και την Τετάρτη 01.02. 
Οι νικητές θα ανακοινωθούν την Πέμπτη 02.02 .

Βρες το κατάστημα στην οδό Αναπαύσεως 7 και μάθε περισσότερα για τα οφέλη της CBD στην επιδερμίδα!

Καλή επιτυχία σε όλα!
.
.
.
#διαγωνισμός #giveaway #giveawaygreece #giveawaygr
      • 🎁 ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ! 🎁

Σε συνεργασία με το KYTTARO Live Club σας δίνουμε δώρο 1 διπλή πρόσκληση για την πρεμιέρα (Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου) της παράστασης «Αριστεία Καπαμά» των Αποστόλη Μπαρμπαγιάννη: Τσολιάς εν δε Τσόλια Μπαντ!

Για συμμετοχή:

➡️ Follow τις σελίδες @kyttarolive & @ipolizei_
➡️ Κάνετε στα σχόλια tag έναν/μια φίλο/φίλη σας.

Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 01/02 στις 14:00 και ο νικητής θα ενημερωθεί στα σχόλια.

Καλή επιτυχία!
      • Κυριακή & Βόλτα. 

#patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.