• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

    Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

    Μικρές διαδρομές σε μια μεγάλη πόλη | Ασ’τους να λένε

    Η ευθανασία είναι δικαίωμα | Ασ’τους να λένε

    Μία σύνθεση σημείων αποσύνθεσης

    Τα όρια της γλώσσας

    Μια ειδική ανάγκη της πολιτικής ορθότητας

    Κρίμα σε όλους μας

    Ένας αητός καθότανε

      Ο κος Αντετοκούνμπο και η αμηχανία

    Τι έφτιαξε ο άνθρωπος!

    Σε ποιον ανήκει ο Λεξ;

    Κοίτα κάτι σαγιονάρες με ήθος

    Από το θάρρος στο θράσος

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Φώντας Λάδης

    Τα γράφαμε εμείς | Τo Ψήφισμα της κρήνης. Περί το 432/1 π.χ.

    Οδός Σκουφά (Κολωνάκι): Το σπίτι των πρώτων κατά συρροή δολοφόνων στην Ελλάδα

    Η Ελληνίδα Nessie | Αλλόκοσμος

    Βρε, μπαγάσα! | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.99

    Αχ, η Αθήνα μας!

    Υπάρχει ο λόγ(γ)ος Γκανιάν… πέρα από τα πατώματα και τα ταβάνια *Στέλλα Χασκίλ

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    Τι γυρεύει ένας τσολιάς στο ΚΥΤΤΑΡΟ;

    Η Δώρα Παρδάλη είναι αγόρι, κορίτσι και ηθοποιός. Και γαμάτη.

    Το Blue Swimming Center άνοιξε τις πόρτες του στην Κυψέλη

    Γιώργος Σκεύας: «Χωρίς κοινό δεν υπάρχει θέατρο»

    Η Creative Icon Films μάς αφυπνίζει κοινωνικά

    Η θηλυκή πλευρά της ΚΟΣΜΟΪΑΤΡΙΚΗΣ συνεχίζει την ιστορία

    Ελένη Φιλίνη: «Η εργασία σώζει τη γυναίκα από τον εξευτελισμό»

    Η Ήρα Κατσούδα βιώνει, δουλεύοντας, το καλύτερο συναίσθημα στον κόσμο

    Στο μυαλό του Γιάννη Σκαραγκά | Ο σεναριογράφος του «Κάνε ότι κοιμάσαι» αποκαλύπτεται

    Σωτήρης Καλυβάτσης: «Προτιμώ να υπηρετώ την κωμωδία και να κάνω τον κόσμο να γελά»

    Μωρά στη Φωτιά: O Στέλιος Σαλβαδόρ απάντησε σε 8 ερωτήσεις μας

    Η Ξένια Κούρτογλου μας δίνει την έμπνευση της ημέρας στον σταθμό του Galaxy 92

    Χρήστος Χατζηπαναγιώτης: «Ονειρεύομαι να έχω όνειρα μέχρι το τέλος»

    Σεμίνα Διγενή: «Συνήθισα να μηδενίζω και να ξαναρχίζω»

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

    Κωνσταντίνος Μπούρας «Τα θεατρικά της καραντίνας» | Παρουσίαση βιβλίου

    «M’ ένα βιβλίο συζητώ» | “Ο Γλάρος Ιωνάθαν”

    fbt

    Αυτό το βιβλίο θα σε κάνει να λατρέψεις τη χημεία. Αλήθεια!

    Γιάννης Ευσταθιάδης | Παρουσίαση δίτομου έργου στον Ιανό της Αθήνας

    Νίκος Αρβανιτάκης – Ο λευκός φασίστας

    Θάνος Αλεξανδρής – Αυτή η νύχτα μένει

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    «Η Αρκούδα» του Άντον Τσέχωφ στο Χοροχρόνο

    HUMAN Party με τους TRIART στο Χορoστάσιο | Σάββατο 11 Φεβρουαρίου

    Untold Φιλμ Φεστιβάλ Ελληνικών Ταινιών | Κινηματογράφος Τριανόν

    26ο Παζάρι Βιβλίου 2023 | Πλατεία Κλαυθμώνος

    Variete Show στο Red Jasper | Πέμπτη 26 Ιανουαρίου

    Axis Mundi – Το τελευταίο δέντρο | Από 20 Ιανουαρίου στο BIOS exploring urban culture

    Ναπάλμ Χάσταγκ Φάμιλι, σε κείμενο και σκηνοθεσία Πάνου Κούγια | Θέατρο Φούρνος

    Σκληρές Φωτογραφίες, του Κυριάκου Βέρη | Studio Mαυρομιχάλη

    Επιγραφικό Μουσείο | Παράταση για την εικαστική έκθεση «H ανάγκη της θύμησης»

    «Σμυρνεϊκα Μινόρε» με την Γλυκερία στο Θέατρο Ολύμπια

    Τάκης Γερμενής «in-your-face» | Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα» Δήμου Αθηναίων

    Tο Ντουέντε με τον Βασίλη Λέκκα συνεχίζεται κάθε Σάββατο | Παράταση έως 28 Ιανουαρίου στο Χαμάμ

    «Το Αίμα των Κρίνων» της Δέσποινας Αποστολίδου, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Ρόδη | Θέατρο 104

    ASIFA HELLAS DAY: Μια ολοήμερη ανοιχτή εκδήλωση για το ελληνικό animation @ Ρομάντσο

    Μπη Σαιντερς for a Good Cause: Κοινωνική Κουζίνα ο Άλλος Άνθρωπος Μπη σάιντ

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

    Φrίdda με άρωμα κρασιού

    Ατμοσφαιρικά Χριστούγεννα σε στυλ… «de Grèce», στον πεζόδρομο της Ηπίτου

    Booking Hill: Μία ξεχωριστή περίπτωση βιβλιοκαφέ στην πόλη

    Ήρθε η ώρα για απόδραση με το Escapepolis

    Στον αριθμό 27 της Ερατοσθένους σε οδηγεί η μυρωδιά λυκίσκου

    Η οδός Κερκύρας πάνω κάτω

    Χριστουγεννιάτικο χωριό στα Ξύλινα Καισαριανής

    Kυβέλη: Σημαίνει Κυψέλη. Και το ανάποδο

    Για brunch στο Φrídda Γκρίκ Μπιστρό

    Το TraMe φέρνει ιταλικό άρωμα στο αθηναϊκό street brunch

    Το Στόρι επιμένει στο μπραντς αλά ελληνικά

    Το Pair all day σε βάζει στο πιο γευστικά υγιεινό πρόγραμμα

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

    O Φοίβος Δεληβοριάς και το “ANIME” ζωντανά στην Τεχνόπολη

    Bonsai – Memories | Γκολ

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    Τούτο το φθινόπωρο, μίλα μου με χρώματα!

    Ημιμάθεια κάτω απ’ την Ακρόπολη

    Χριστόφορε; Ξαναγύρισες, ε;

    Πέρασμα Ρ9 [Ρέικιαβικ] – εναπόθεση [του ξάρχειου]

    Και η σόουμπιζ έχει δικαίωμα στη μητρότητα

    Καιλοκαιρινή σιέστα μέχρι που χτύπησε ένα Tweet

    Αναγνώσματα Καλοκαιριού

    πέρασμα Ρ8 [Ρέικιαβικ]- ανοιχτοί ουρανοί, κλειστοί ουρανοί

    Η Δημοσιογραφία του μπικίνι

    Πιστεύετε;

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Υγεία

    Stalking – Όταν η εμμονή βαφτίζεται έρωτας

    Αντιμετώπισε τις δυσκολίες της ζωής σου σε 4 βήματα!

    To Mandala Clothing κλείνει 7 χρόνια παρουσίας και το γιορτάζει

    Το Blue Swimming Center άνοιξε τις πόρτες του στην Κυψέλη

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος | Παραδοσιακό ελληνικό σουβλάκι και πλούσιες γεύσεις

    Vrettos Antiques | Το παλαιοπωλείο που ταξιδεύει απ’ την Πλατεία Αβησσυνίας μέχρι τα Χανιά

    Κλείσε το 2022 με τον πιο θετικό τρόπο!

    1Η ΗΜΕΡΙΔΑ | Το τραύμα της κακοποίησης & η επανόρθωσή του.

    Μία… bookla για τις σελίδες σου

    Blue Swimming Center: Τώρα κολυμπάμε στο κέντρο της Αθήνας

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

      Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

      Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

      Μικρές διαδρομές σε μια μεγάλη πόλη | Ασ’τους να λένε

      Η ευθανασία είναι δικαίωμα | Ασ’τους να λένε

      Μία σύνθεση σημείων αποσύνθεσης

      Τα όρια της γλώσσας

      Μια ειδική ανάγκη της πολιτικής ορθότητας

      Κρίμα σε όλους μας

      Ένας αητός καθότανε

        Ο κος Αντετοκούνμπο και η αμηχανία

      Τι έφτιαξε ο άνθρωπος!

      Σε ποιον ανήκει ο Λεξ;

      Κοίτα κάτι σαγιονάρες με ήθος

      Από το θάρρος στο θράσος

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Φώντας Λάδης

      Τα γράφαμε εμείς | Τo Ψήφισμα της κρήνης. Περί το 432/1 π.χ.

      Οδός Σκουφά (Κολωνάκι): Το σπίτι των πρώτων κατά συρροή δολοφόνων στην Ελλάδα

      Η Ελληνίδα Nessie | Αλλόκοσμος

      Βρε, μπαγάσα! | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.99

      Αχ, η Αθήνα μας!

      Υπάρχει ο λόγ(γ)ος Γκανιάν… πέρα από τα πατώματα και τα ταβάνια *Στέλλα Χασκίλ

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

      Τι γυρεύει ένας τσολιάς στο ΚΥΤΤΑΡΟ;

      Η Δώρα Παρδάλη είναι αγόρι, κορίτσι και ηθοποιός. Και γαμάτη.

      Το Blue Swimming Center άνοιξε τις πόρτες του στην Κυψέλη

      Γιώργος Σκεύας: «Χωρίς κοινό δεν υπάρχει θέατρο»

      Η Creative Icon Films μάς αφυπνίζει κοινωνικά

      Η θηλυκή πλευρά της ΚΟΣΜΟΪΑΤΡΙΚΗΣ συνεχίζει την ιστορία

      Ελένη Φιλίνη: «Η εργασία σώζει τη γυναίκα από τον εξευτελισμό»

      Η Ήρα Κατσούδα βιώνει, δουλεύοντας, το καλύτερο συναίσθημα στον κόσμο

      Στο μυαλό του Γιάννη Σκαραγκά | Ο σεναριογράφος του «Κάνε ότι κοιμάσαι» αποκαλύπτεται

      Σωτήρης Καλυβάτσης: «Προτιμώ να υπηρετώ την κωμωδία και να κάνω τον κόσμο να γελά»

      Μωρά στη Φωτιά: O Στέλιος Σαλβαδόρ απάντησε σε 8 ερωτήσεις μας

      Η Ξένια Κούρτογλου μας δίνει την έμπνευση της ημέρας στον σταθμό του Galaxy 92

      Χρήστος Χατζηπαναγιώτης: «Ονειρεύομαι να έχω όνειρα μέχρι το τέλος»

      Σεμίνα Διγενή: «Συνήθισα να μηδενίζω και να ξαναρχίζω»

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

      Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

      Κωνσταντίνος Μπούρας «Τα θεατρικά της καραντίνας» | Παρουσίαση βιβλίου

      «M’ ένα βιβλίο συζητώ» | “Ο Γλάρος Ιωνάθαν”

      fbt

      Αυτό το βιβλίο θα σε κάνει να λατρέψεις τη χημεία. Αλήθεια!

      Γιάννης Ευσταθιάδης | Παρουσίαση δίτομου έργου στον Ιανό της Αθήνας

      Νίκος Αρβανιτάκης – Ο λευκός φασίστας

      Θάνος Αλεξανδρής – Αυτή η νύχτα μένει

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      «Η Αρκούδα» του Άντον Τσέχωφ στο Χοροχρόνο

      HUMAN Party με τους TRIART στο Χορoστάσιο | Σάββατο 11 Φεβρουαρίου

      Untold Φιλμ Φεστιβάλ Ελληνικών Ταινιών | Κινηματογράφος Τριανόν

      26ο Παζάρι Βιβλίου 2023 | Πλατεία Κλαυθμώνος

      Variete Show στο Red Jasper | Πέμπτη 26 Ιανουαρίου

      Axis Mundi – Το τελευταίο δέντρο | Από 20 Ιανουαρίου στο BIOS exploring urban culture

      Ναπάλμ Χάσταγκ Φάμιλι, σε κείμενο και σκηνοθεσία Πάνου Κούγια | Θέατρο Φούρνος

      Σκληρές Φωτογραφίες, του Κυριάκου Βέρη | Studio Mαυρομιχάλη

      Επιγραφικό Μουσείο | Παράταση για την εικαστική έκθεση «H ανάγκη της θύμησης»

      «Σμυρνεϊκα Μινόρε» με την Γλυκερία στο Θέατρο Ολύμπια

      Τάκης Γερμενής «in-your-face» | Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα» Δήμου Αθηναίων

      Tο Ντουέντε με τον Βασίλη Λέκκα συνεχίζεται κάθε Σάββατο | Παράταση έως 28 Ιανουαρίου στο Χαμάμ

      «Το Αίμα των Κρίνων» της Δέσποινας Αποστολίδου, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Ρόδη | Θέατρο 104

      ASIFA HELLAS DAY: Μια ολοήμερη ανοιχτή εκδήλωση για το ελληνικό animation @ Ρομάντσο

      Μπη Σαιντερς for a Good Cause: Κοινωνική Κουζίνα ο Άλλος Άνθρωπος Μπη σάιντ

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

      Φrίdda με άρωμα κρασιού

      Ατμοσφαιρικά Χριστούγεννα σε στυλ… «de Grèce», στον πεζόδρομο της Ηπίτου

      Booking Hill: Μία ξεχωριστή περίπτωση βιβλιοκαφέ στην πόλη

      Ήρθε η ώρα για απόδραση με το Escapepolis

      Στον αριθμό 27 της Ερατοσθένους σε οδηγεί η μυρωδιά λυκίσκου

      Η οδός Κερκύρας πάνω κάτω

      Χριστουγεννιάτικο χωριό στα Ξύλινα Καισαριανής

      Kυβέλη: Σημαίνει Κυψέλη. Και το ανάποδο

      Για brunch στο Φrídda Γκρίκ Μπιστρό

      Το TraMe φέρνει ιταλικό άρωμα στο αθηναϊκό street brunch

      Το Στόρι επιμένει στο μπραντς αλά ελληνικά

      Το Pair all day σε βάζει στο πιο γευστικά υγιεινό πρόγραμμα

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

      Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

      O Φοίβος Δεληβοριάς και το “ANIME” ζωντανά στην Τεχνόπολη

      Bonsai – Memories | Γκολ

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

      Τούτο το φθινόπωρο, μίλα μου με χρώματα!

      Ημιμάθεια κάτω απ’ την Ακρόπολη

      Χριστόφορε; Ξαναγύρισες, ε;

      Πέρασμα Ρ9 [Ρέικιαβικ] – εναπόθεση [του ξάρχειου]

      Και η σόουμπιζ έχει δικαίωμα στη μητρότητα

      Καιλοκαιρινή σιέστα μέχρι που χτύπησε ένα Tweet

      Αναγνώσματα Καλοκαιριού

      πέρασμα Ρ8 [Ρέικιαβικ]- ανοιχτοί ουρανοί, κλειστοί ουρανοί

      Η Δημοσιογραφία του μπικίνι

      Πιστεύετε;

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Υγεία

      Stalking – Όταν η εμμονή βαφτίζεται έρωτας

      Αντιμετώπισε τις δυσκολίες της ζωής σου σε 4 βήματα!

      To Mandala Clothing κλείνει 7 χρόνια παρουσίας και το γιορτάζει

      Το Blue Swimming Center άνοιξε τις πόρτες του στην Κυψέλη

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος | Παραδοσιακό ελληνικό σουβλάκι και πλούσιες γεύσεις

      Vrettos Antiques | Το παλαιοπωλείο που ταξιδεύει απ’ την Πλατεία Αβησσυνίας μέχρι τα Χανιά

      Κλείσε το 2022 με τον πιο θετικό τρόπο!

      1Η ΗΜΕΡΙΔΑ | Το τραύμα της κακοποίησης & η επανόρθωσή του.

      Μία… bookla για τις σελίδες σου

      Blue Swimming Center: Τώρα κολυμπάμε στο κέντρο της Αθήνας

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result

      Ο Αλέξανδρος Τσουβέλας μελαγχολεί τα βράδια της Κυριακής

      από Γεωργία Δρακάκη
      08/02/2019
      στην κατηγορία Μιλήσαμε
      Reading Time: 2 mins read
      Share on FacebookShare on Twitter

      Xαρακτηριστική φωνή και παρουσία στο ραδιόφωνο. Τίγκα τα μαγαζιά όπου εμφανίζεται ως stand up comedian. Δεν ανήκει στην κατηγορία των μελαγχολικών κωμικών, δεν ανήκει σε καμία κατηγορία. Όπως έχει βοηθηθεί, έτσι επιθυμεί να βοηθά. Έτσι, από κοντά, ο ατόφιος εαυτός του, ο Αλέξανδρος, στάθηκε πολύ πιο ενδιαφέρων από τις περσόνες και τις απίθανες μιμήσεις που στήνει. Κι έμεινα, κατευχαριστημένη και λίγο έκπληκτη, να γοητεύομαι από τον Τσουβέλα πίσω από τον Τσουβέλα.

      Με περίμενε στο εξαρχειώτικο Blue Bear-είχε έρθει αρκετά νωρίτερα από την προγραμματισμένη μας συνάντηση. Είχε παραγγείλει καφέ κρύο και δεν ενοχλήθηκε όταν του πρότεινα να αλλάξουμε τραπέζι, να πάμε πιο κοντά στον ήλιο. Η γνωριμία μας από το facebook έκανε τα πράγματα ευκολότερα και τον πάγο να μοιάζει σπασμένος εξ αρχής. Οι άνθρωποι με πολύ κι ετοιμόλογο χιούμορ με αγχώνουν, γιατί με κάνουν να αισθάνομαι «αναγκασμένη» να γελώ συνεχώς και ανά πάσα στιγμή. Αυτό, όμως, δε συνέβη με τον Αλέξανδρο Τσουβέλα-γελούσα, ούτως ή άλλως, χωρίς να το σκεφτώ. Κι αυτό, μεταξύ των όσων σοβαρών, αλλά και συγκινητικών, είπαμε στη χορταστική, θέλουμε να πιστεύουμε αμφότεροι, συνέντευξή μας.

      Αλ. Τσουβέλας: Η φάτσα μου δε σου θυμίζει Τζιμ Κάρει;

      Γ. Δρακάκη: Δεν θα το έλεγα. Σε βρίσκω πιο αστείο από τον Τζιμ. Αλλά… το πρόσωπό σου έχει κάτι το συγκροτημένο, το αρκαδικό. Βλέποντάς σε κανείς, δεν συνδέει εύκολα το επάγγελμά σου με αυτό που του βγάζεις εξωτερικά.

      Α.Τ: Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Πολλοί όταν με βλέπουν δε θεωρούν ότι είμαι κωμικός, γιατί οι περισσότεροι κωμικοί έχουν ίσως κάτι από καρικατούρα. Τους βλέπεις και γελάς, χωρίς να χρειάζεται να λένε κάτι.

      Γ.Δ: Με τον Φραγκιόγλου το παθαίνω αυτό, χωρίς βέβαια να τον θεωρώ καρικατουρίστικο!

      Α.Τ: Είναι πολύ καλός κωμικός. Εξαιρετικές παραστάσεις κάνει.

      Γ.Δ: Συμφωνώ, Τσουβέλα μου.

      Α.Τ: Πιστεύω ότι η φιγούρα μου έχει κάτι το τραγικό. Ψηλό παιδί, λες, σοβαρό μπορεί να είναι πορτιέρης πουθενά ή… ασφαλιστής, υπεύθυνος σε κάποιο μαγαζί, κάτι τέτοιο. Δεν είναι λίγοι, βέβαια, αυτοί που με έχουν δει επάνω στη σκηνή και είπαν ότι «δεν μπορεί, αυτός κάτι παίρνει, δεν γίνεται να χτυπιέται μιάμιση ώρα έτσι.»

      Γ.Δ: Το να χτυπιέσαι πάνω σε μία σκηνή ήταν μες στα όνειρά σου;

      Α.Τ: Όταν ήμουν παιδί, δε θυμάμαι να είχα κάποιο όνειρο συγκεκριμένο, απλά, επειδή οι γονείς μου δούλευαν πολύ-μεγάλωσα σε μια τυπική, μεσοαστική οικογένεια- έπεφταν στην παγίδα και μου έφερναν πράγματα για να καταναλώνω, αντί τους εαυτούς τους να παίζουμε μαζί. Δεν είχαν πολύ ελεύθερο χρόνο, όπως καταλαβαίνεις. Η δική τους έλλειψη χρόνου, άφησε σε μένα πολύ, όμως. Έβλεπα πολλή τηλεόραση, μου άρεσαν τα καρτούν κι όλα αυτά γυρνούσαν στο κεφάλι μου με έναν τρόπο που σήμερα θα έλεγα πως… είχε ενδιαφέρον. Θυμάμαι ότι μιμούμουν τους καθηγητές μου. Δεν θυμάμαι πώς και με ποιον καθηγητή ξεκίνησε όλο αυτό. Άρχιζα να κάνω τον έναν πίσω από τον άλλον και το ψιλοχειροκρότημα εκεί στο πηγαδάκι των φίλων και όλο αυτό το attention με ντόπαρε, μου μπήκε το σαράκι, δηλαδή.

      Γ.Δ: Και μετά το σχολείο τι;

      Α.Τ: Και ως φοιτητής, ακόμα, στη Θεσσαλονίκη, είχα αυτό το πράγμα στο μυαλό μου: πώς μπορώ δηλαδή να συνδυάζω την ανάγκη μου, προφανώς, για έκφραση με αυτό το… χειροκρότημα. Έκλεινα τα μάτια μου και σκεφτόμουν αυτή τη στιγμή, πρόσωπα γελαστά και χειροκροτήματα ενθουσιασμού κι επιβράβευσης.

      Γ.Δ: Είχες, μετά τις πρώτες σου μικρές επιτυχίες, και κάποια στιγμή άλλη, στιγμή αποτυχίας; Κάποιο στραπάτσο, δηλαδή…

      Α.Τ: Ζω με την αποτυχία. Αυτό το λέω και στις φάσεις που βρίσκομαι στη θέση του κριτή απέναντι σε νέα παιδιά που κάνουν κωμωδία ή stand up. Παλαιότητα δεν υπάρχει, βλέπεις. Όταν ανεβαίνεις σε μια σκηνή πρέπει να είσαι έτοιμος για να αποτύχεις οικτρά. «Αυτό το σφίξιμο στο στομάχι θα περάσει; Θα τους καταφέρω;», αυτό σκεφτόμαστε όλοι νομίζω. Πολλές φορές το κοινό δεν έρχεται για να γελάσει, αλλά για να σε κατασπαράξει. Ζώντας, λοιπόν, με την αποτυχία, καταφέρνω και πετυχαίνω.

      Γ.Δ: Πιο συγκεκριμένα, ποιες είναι μερικές από τις τεχνικές σου;

      Α.Τ: Προσπαθώ να μειώσω την απόσταση σκηνής-θεατή, ή ακροατή-παραγωγού στο ραδιόφωνο. Ένα βασικό βήμα.

      Γ.Δ: Ποια είναι η προεργασία που κάνεις, Αλέξανδρε; Πριν τα stand up σου, αλλά και πριν από τις εκπομπές σου;

      Α.Τ: Για το ραδιόφωνο ξυπνάω στις 6, για να ξεκινήσουμε με τη Μαρία 8. Οπότε, δεν υπάρχει χρόνος για προεργασία. Κάνω μπάνιο, σκέφτομαι ότι κάτι έχω κάνει λάθος στη ζωή μου για να κάνω μες στα σκοτάδια ντους (γέλια) και λοιπά… Για τις παραστάσεις μου, παίρνω δύναμη από τα ζώα. Μαζεύω ζώα από το δρόμο, αδέσποτα, τα στειρώνω, τα φιλοξενώ ή μεσολαβώ για υιοθεσίες. Πριν το stand up η παρουσία των ζώων που φροντίζω γύρω μου με ηρεμεί. Κάθονται δίπλα μου, καθόμαστε, βασικά, όλοι μαζί και αντλώ δύναμη. Και τρίχες, βέβαια, αλλά δεν πειράζει!

      Γ.Δ: Αυτή είναι μια πλευρά σου ελάχιστα γνωστή…

      Α.Τ: Έχω χαλάσει αρκετά χρήματα για τα ζώα και αυτό λέει κάτι. Δεν βρίσκω λόγο να προβάλλω το γεγονός ότι βοηθάω. Άλλωστε, τη δική μου ψυχή θρέφω πρώτα.

      Γ.Δ: Αν ήσουν ζώο εσύ, τι θα ήσουν;

      Α.Τ: Θα ήμουν σκύλος.

      Γ.Δ: Γλυκός, αστείος, παιχνιδιάρης…

      Α.Τ: Στην προσωπική μου ζωή δεν είμαι και πολύ από όλα αυτά. Είμαι λίγο αντικοινωνικός, ψάχνω αφορμές να μη συναντώ ανθρώπους, λέω ψέματα για να μην τους βρω πολλές φορές, εφευρίσκοντας ψεύτικες δικαιολογίες, ευτυχώς χωρίς να έχω πεθάνει κάποιον συγγενή. Αυτό όμως το «κλειστό» μου είναι και που με οχυρώνει και μου προσφέρει την ενέργεια που χρειάζομαι για να κάνω αυτά που κάνω.

      Γ.Δ: Θα ήθελα να με πας σε μια σου τυπική Κυριακή.

      Α.Τ: Αν μια γυναίκα με έβλεπε από κάπου ημέρα Κυριακή και με ήθελε, ας πούμε, για σύντροφό της, θα άλλαζε αμέσως γνώμη. Λοιπόν… Ξυπνάω, είμαι κομμάτια πιθανώς από κάποιο σαββατοβραδιάτικο stand up (αλλιώς, ποτέ δε βγαίνω Σάββατο βράδυ), ασχολούμαι με τα ζώα, μπορεί να πάω να βοηθήσω τον πατέρα μου αν με χρειάζεται για καμιά δουλειά… Θα δω τους αγώνες μου, για να υπάρχει και μια βάση πάνω σε αρκετά σημαντικό μέρος της σάτιρας που κάνουμε από το ραδιόφωνο… Μου αρέσει πολύ η ρουτίνα, πάντως, να ξέρεις.

      Γ.Δ: Ναι, αλλά είμαι σίγουρη ότι τα βράδια της Κυριακής μελαγχολείς.

      Α.Τ: Ναι, από το σχολείο. Δε σιχαίνομαι τη Δευτέρα, αλλά όλο τον όγκο της εβδομάδας που έρχεται. Κυριακή 7 με 8 το απόγευμα πέφτω.

      Γ.Δ: Πες μου κάτι πολύ όμορφο που σου έχουν πει και σε έκαναν να νιώσεις όπως τότε, μικρός, με το χειροκρότημα των φίλων σου.

      Α.Τ: Έχει έρθει άνθρωπος και μου έχει πει πως τον βοήθησα να ξεπεράσει την κατάθλιψη και ηχογραφούσε τις εκπομπές μου για να τις ακούει μετά τη δουλειά. Όλο αυτό είναι ωραίο, αλλά σε κάνει να νιώθεις πως έχεις και μια ευθύνη. Ναι, τα πρωινά με ακούει κόσμος.

      Γ.Δ: Οπότε δεν μπορείς εσύ να είσαι κουρασμένος, ξενύχτης, θυμωμένος και να λες ό, τι να’ ναι…

      Α.Τ: Ακριβώς. Γι΄ αυτό και τις καθημερινές από νωρίς το βράδυ είμαι μέσα και ξεκουράζομαι. Θέλω να είμαι ευδιάθετος όσο γίνεται. Και συγκεντρωμένος.

      Γ.Δ: Διαβάζεις βιβλία; Ακούς μουσική; Πηγαίνεις θέατρο;

      Α.Τ: Δε ρώτησες αυτό που μου αρέσει περισσότερο από όλα αυτά, που τα κάνω όσο και όποτε προλαβαίνω: να πηγαίνω σινεμά. Η τελετουργία του σινεμά, να σβήνουν τα φώτα. Ο ήχος. Η προσοχή μου στραμμένη πάνω σε έναν ηθοποιό που μου αρέσει, ακόμα κι αν η ταινία είναι κακή… Η Μέριλ Στριπ, ας πούμε μου αρέσει πολύ!

      Γ.Δ: Βάζεις όρια στη σάτιρα που κάνεις; Έχει όρια η σάτιρα;

      Α.Τ: Η σάτιρα όχι. Το κοινό πάλι ναι. Κοινό με κοινό διαφέρει. Δεν θα καλοδεχτούν όλοι ένα αστείο σχετικά με τον θάνατο, την κηδεία, το τέλος της ζωής, ας πούμε. Όμως, πρέπει να είναι κι έτοιμος κάποιος που κάνει αυτή τη δουλειά να θίξει θεσμούς, αξίες, την οικογένεια, τη μάνα σου. Η δουλειά του κωμικού είναι, φυσικά, και να οσμίζεται τις διαθέσεις και τις αντοχές του κοινού και να ενδιαφέρεται στ’ αλήθεια να περάσει καλά το κοινό του. Να γελάσει πραγματικά.

      Γ.Δ: Εσύ με τι γελάς;

      Α.Τ: Δύσκολο να γελάσω με κάτι. Πάει, ας πούμε, να πει κάποιος ένα ανέκδοτο και νιώθω πως ξέρω πού θα το πάει. Γελάω, όμως, με τύπους, κλασικούς στερεοτυπικούς ας πούμε, λαϊκούς, ωραίους ανθρώπους που έρχονται και μου λένε: «να σου πω κάτι να τους το πεις να τρελαθούνε» (σ.σ: ο Τσουβέλας μιμείται την υποτιθέμενη προφορά κάποιου από αυτούς τους τύπους και πέφτω κάτω). Γελάω με τους μαγαζάτορες που ρωτούν αν έχουμε κόσμο ή αν θα πουλήσει ποτά. Γελάω όταν βλέπω ανθρώπους να τσακώνονται στον δρόμο. Οι εκφράσεις τους… η ζωή μας η ίδια, που είναι τόσο μα τόσο αστεία.

      Γ.Δ: Έχεις παρακολουθήσει, άραγε, μαθήματα υποκριτικής;

      Α.Τ: Ποτέ. Αυτό, βέβαια, δε σημαίνει κάτι, με την έννοια ότι πολλοί είναι αυτοδημιούργητοι. Τα μαθήματα, όμως, χρειάζονται, καλό κάνουν. Προσωπικά, αν με ρωτάς, νιώθω ότι χτίζω καλοδουλεμένους χαρακτήρες. Γίνομαι οι χαρακτήρες. Νομίζω, τουλάχιστον! Το κοινό το κρίνει.

      Γ.Δ: Ψυχοθεραπεία έχεις κάνει;

      Α.Τ: Όχι! Δεν έχω κάνει ψυχοθεραπεία. Και δεν θα ήθελα. Νιώθω πάρα πολύ καλά. Νιώθω δικαιοσύνη. Έχω βρεθεί σε θέση που θα μπορούσα να αδικήσω ανθρώπους και να μην το μάθαιναν ποτέ. Και δεν το έκανα. Βέβαια, η ψυχοθεραπεία δεν είναι θέμα δικαιοσύνης. Για μένα, ψυχοθεραπεία είναι αυτά που κάνω. Οι παραστάσεις… οι εκπομπές…

      Γ.Δ: Δεν σε ρώτησα πώς έγινε και κατέβηκες από Θεσσαλονίκη Αθήνα.

      Α.Τ: Ένιωσα, κάποια στιγμή, φοιτητής ακόμα, ότι ήθελα να πάρω μεταγραφή για Αθήνα, για να έχω μία βάση, να έχω το πατρικό σπίτι για ένα πιάτο φαγητό ας πούμε σε ώρα ανάγκης. Δεν ήμουν και πολύ καλά οικονομικά τότε, κι ας βοηθούσαν οι γονείς όσο μπορούσαν. Δεν είχα, όμως, τα χρήματα να πάω να δω κάτι, να ψαχτώ σε αυτά που μου άρεσαν. Ένιωθα ότι αν έμενα Αθήνα, θα μπορούσα να καταφέρω περισσότερα. Ήταν τότε ο Champions 89.2 και έψαχνε παραγωγούς για σποτάκια. Στη συνέχεια, βρίσκω μια αγγελία της audiotex που ζητούσε πάλι ανθρώπους για σπικάζ, ηχογράφηση σποτ και λοιπά. Πήγα εκεί, έκανα ένα voice test, με πήρανε και, μάλιστα, πληρώθηκα με 20 εκατοστάρικα. 2.000 ευρώ, δηλαδή! Κάθε βράδυ που τα είχα, πήγαινα να τσεκάρω την τσέπη του μπουφάν μου, να δω αν ήταν ακόμα εκεί ή αν είχανε φύγει…

      Γ.Δ: Με τον Champions  τι έγινε, όμως;

      Α.Τ: Πήγα κι εκεί για να ηχογραφήσω σποτάκια και με ρώτησαν αν ξέρω καθόλου από αθλητικά. Ναι, είπα, λίγα πράγματα. Έπαιζα μπάλα, μπάσκετ, κάτι καταλάβαινα, ας πούμε. Μου λένε ξεκινάς εκπομπή. Δύο το βράδυ, λοιπόν, με έξι το πρωί, το 2003, με την Τόνια Φιλιππή συμπαρουσιάστρια ήμουν εκεί… Μετά την πρώτη εκπομπή. Γύρισα σπίτι κι έκλαιγα. Ένιωθα μια απίστευτη πίεση στο στομάχι, μια ένταση. Αγχώθηκα πολύ. Σκέφτηκα ότι δεν θα μπορούσα να το κάνω εγώ αυτό το πράγμα, ότι δεν θα μπορούσα να περνώ έτσι όλα μου τα βράδια. Κάθισα και μίλησα όμως με τον εαυτό μου και του είπα να μην κωλώσει. Συνέχισα, λοιπόν. Το ένα έφερε το άλλο. Και μαζί ερχόταν και η αυτοπεποίθηση. Ξεκίνησα να γράφω τα χιλιόμετρά μου. Συνέχισα μετά στον 103, 3, αρχικά σαββατοκύριακα κι έπειτα καθημερινές… Μετά, γνωρίζω τον Θανάση και τον Κώστα Παπαγεωργίου.

      Γ.Δ: Πριν τέσσερα χρόνια, τότε που ξεκίνησες να κάνεις stand up, σωστά;

      Α.Τ: Ακριβώς. Μην είσαι μαλάκας, μου λένε, ακούγοντας εκπομπές μου. Κάνεις για αυτό το πράγμα. Τους άκουσα γιατί είναι έμπειροι. Είχα εξοικείωση με τον κόσμο. Όπως και την αυτοπεποίθηση που λέγαμε προηγουμένως. Όμως, είναι διαφορετικά να έρχεται κόσμος που σε πληρώνει για να τον κάνεις να γελάσει. Είσαι γυμνός απέναντί του. Είσαι μόνος.

      Γ.Δ: Θυμάσαι την πρώτη παράσταση της ζωής σου;

      Α.Τ: Θυμάμαι ότι είχα κάνει το λάθος να ανεβώ μεθυσμένος στη σκηνή. Είχα πιει έξι τζιν λεμόνι. Με βοήθησε λίγο, όμως, ήταν λάθος, γιατί δεν ήμουν εκεί. Πήγε καλά το λάιβ. Στο δεύτερο, μόνο νερό, μόνο καφές. Και τώρα, πια, ούτε καφές. Μόνο νερό.

      Γ.Δ: Τι θα μπορούσε κάποιος να διακωμωδήσει από σένα;

      Α.Τ: Τα πάντα! Το σίγμα μου! Μπορεί να μου πει κάποιος ότι αφού μιμούμαι τους πάντες, θα μπορούσα, ίσως, να μιμηθώ τον εαυτό μου ως μη ψευδό. Επίσης, είμαι λίγο Μενεγάκη. «Με παχαίνει αυτό το ρούχο», ας πούμε, είναι μια από τις ατάκες μου. Αλλάζω τριάντα μπλούζες, καμιά φορά, μέχρι να καταλήξω στη σωστή. Φυσικά, τα ψέματα που λέω για να αποφύγω να βγω έξω και τα αντρικά μου χαρακτηριστικά, ξέρεις, λιγούρης και τέτοια… (γέλια)

      Γ.Δ: Υπάρχει κάποιο θέμα που εσύ ως κωμικός ακόμα δεν τολμάς να αγγίξεις; Ή δεν επιθυμείς, ας πούμε, να το κάνεις.

      Α.Τ: Δεν αγγίζω το κομμάτι της θρησκείας. Μπορείς να αγγίξεις το κομμάτι της εκκλησίας, αλλά κάπου ζορίζομαι με τον κρίνο, το Χριστό, την Παναγία. Δεν ξέρω, δεν πιστεύω ότι βγάζουν τόσο γέλιο, όσο άποψη.

      Γ.Δ: Έχεις κάποιο ακόμα απωθημένο, Αλέξανδρε; Κάτι που θες να κάνεις στο άμεσο μέλλον;

      Α.Τ: Κάτι για τον κινηματογράφο που μου αρέσει τόσο πολύ. Κι ας μου λένε διάφοροι ότι δεν έχει χρήματα… Λες κι όλα τα κάνουμε για το χρήμα. Ναι, δε λέω, οι κωμικοί είμαστε πόρνες της κωμωδίας. Πληρωνόμαστε και θέλουμε να πληρωνόμαστε για να βγάζουμε γέλιο, από εμάς τους ίδιους πρώτα κι έπειτα από το κοινό. Αλλά δεν πάει παντού έτσι. Άσε που, αν θες να βγάλεις χρήματα, πρέπει να είσαι έτοιμος να χάσεις και χρήματα. Μη νομίσεις πως δεν αγαπώ το χρήμα και την καλή ζωή…

      Γ.Δ: Ναι, καταλαβαίνω πολύ καλά τι λες. Και σε ευχαριστώ που είπες όλα αυτά τα όμορφα και χρήσιμα. Να σου πω… Σεξ ή κωμωδία;

      Α.Τ: Σεξ. Αν κάνεις καλό σεξ, μάλλον θα κάνεις και καλή κωμωδία. Απλώς, σεξ μπορείς να κάνεις και μόνος σου, και μάλιστα καλό. Κωμωδία όχι. Η κωμωδία θέλει παρέα.

      Ο Αλέξανδρος Τσουβέλας χαμογελά και μου φαίνεται πως είναι ολόγλυκος και παμπόνηρος την ίδια στιγμή. Παραγγέλνουμε ένα κλαμπ και το μοιραζόμαστε σχεδόν σιωπηλοί. Ανανεώνουμε τη συνάντησή μας σε κάποιο από τα μαγαζιά που κάνει stand up. Γιατί δεν ξυπνάμε πάντα στις 7:30 το πρωί, sorry Τσουβέλα μας.

      Info:

      08:00-10:00, Δευτέρα με Παρασκευή, ο Αλέξανδρος Τσουβέλας μας ξυπνά με τον πιο δροσερό τρόπο, παρέα με τη Μαρία Ζαφειράτου από τα μικρόφωνα του Sport Fm.

      Γεωργία Δρακάκη

      Απόφοιτη Νομικής. Δημοσιογραφεί γιατί το είχε όνειρο από παιδί: ραδιόφωνο, γράψιμο, ρεπορτάζ και πολύ διάβασμα γεμίζουν τις μέρες της. Δύο θεατρικά έργα και μια συλλογή διηγημάτων έχουν δια χειρός της κυκλοφορήσει. Παρακολουθεί την πραγματική ζωή και τους ανθρώπους της πόλης και καταγράφει τραγουδώντας σε ρε μινόρε.

      Σχετικά άρθρα

      Μιλήσαμε

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

      Μιλήσαμε

      Τι γυρεύει ένας τσολιάς στο ΚΥΤΤΑΡΟ;

      Μιλήσαμε

      Η Δώρα Παρδάλη είναι αγόρι, κορίτσι και ηθοποιός. Και γαμάτη.

      Μιλήσαμε

      Το Blue Swimming Center άνοιξε τις πόρτες του στην Κυψέλη

      Γιώργος Σκεύας: «Χωρίς κοινό δεν υπάρχει θέατρο»

      Μιλήσαμε

      Η Creative Icon Films μάς αφυπνίζει κοινωνικά

      Next Post

      Γιώργο Λάνθιμε, δεν μας νοιάζουν τα Όσκαρ

      Discussion about this post

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

        411 shares
        Share 164 Tweet 103
      • Αποχαιρετώντας τον Κώστα

        2602 shares
        Share 1040 Tweet 650
      • Τι είναι η χοληστερόλη και τα τριγλυκερίδια τελικά;

        3722 shares
        Share 1492 Tweet 929
      • Τι γυρεύει ένας τσολιάς στο ΚΥΤΤΑΡΟ;

        338 shares
        Share 135 Tweet 85
      • Πού θα φας και πού θα πιείς στην Καισαριανή!

        1076 shares
        Share 430 Tweet 269

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • Where is Acropolis? 

#patisionmood
      • 🎁GIVEAWAY |  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ🎁

Σε συνεργασία με το πιστοποιημένο  κατάστημα @biorewild χαρίζουμε σε ένα τυχερό ένα πακέτο περιποίησης  4 προϊόντων  με εκχύλισμα κάνναβης, της εταιρείας HEMPIKA.

Για να τα διεκδικήσεις ακολούθησε τα βήματα:
➡️Κάνε like στη δημοσίευση
➡️Ακολούθησε τα προφίλ @ipolizei_ και @biorewild
➡️Κάνε tag σε σχόλιο ένα φίλο

Το bundle αποτελείται από:
1. Κρέμα Προσώπου Κάνναβης “Face Cream” 50 mL 
2. Body Butter 150mL
3.Σαπούνι για μαλλιά "Shampoo" 50gr
4. Χειροποίητο Σαπούνι "Soap Bar"  100gr

Ο διαγωνισμός διαρκεί έως και την Τετάρτη 01.02. 
Οι νικητές θα ανακοινωθούν την Πέμπτη 02.02 .

Βρες το κατάστημα στην οδό Αναπαύσεως 7 και μάθε περισσότερα για τα οφέλη της CBD στην επιδερμίδα!

Καλή επιτυχία σε όλα!
.
.
.
#διαγωνισμός #giveaway #giveawaygreece #giveawaygr
      • 🎁 ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ! 🎁

Σε συνεργασία με το KYTTARO Live Club σας δίνουμε δώρο 1 διπλή πρόσκληση για την πρεμιέρα (Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου) της παράστασης «Αριστεία Καπαμά» των Αποστόλη Μπαρμπαγιάννη: Τσολιάς εν δε Τσόλια Μπαντ!

Για συμμετοχή:

➡️ Follow τις σελίδες @kyttarolive & @ipolizei_
➡️ Κάνετε στα σχόλια tag έναν/μια φίλο/φίλη σας.

Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 01/02 στις 14:00 και ο νικητής θα ενημερωθεί στα σχόλια.

Καλή επιτυχία!
      • Κυριακή & Βόλτα. 

#patisionmood
      • Στο τεύχος Ιανουαρίου που αναμένεται σύντομα, αναζητήστε το αφιέρωμα που μας ξεναγεί σε συνοικίες πέριξ της Ιεράς Οδού . Γκάζι, Κεραμεικός- Μεταξουργείο , Βοτανικός αποτυπωμένα μέσα από το πρίσμα των συντακτών μας σ’ ένα μωσαϊκό του χθες και του σήμερα.

#ipolizei #ieraodos #streetpress
      • Καθημερινή δωρεάν επίδειξη ευλυγισίας & δεξιοτεχνίας. Για μια χούφτα κροκέτες.  Αν με είχαν πάει σε μια ακρόαση των Μπολσόι για γάτες, θα έκανα άλλη ζωή.

#patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.