• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

    Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

    Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

    Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

    Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

    Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

    Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Κάτια Σπερελάκη

    Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

    Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

    Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

    Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

    Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

    Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

    Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

    Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

    Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

    «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

    Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

    Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

    IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

    Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

    Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

    Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

    Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

    ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

    Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

    ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

    Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

    ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

    Φrίdda με άρωμα κρασιού

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

    Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

    «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

    H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

    Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

    Πας μαγειρεύοντας

    Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

    Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

    Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

    To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

      Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

      Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

      Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

      Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

      Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

      Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

      Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

      Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

      Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

      Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

      Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

      Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

      Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

      Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

      «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

      Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

      Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

      IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

      Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

      Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

      Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

      Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

      ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

      Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

      ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

      Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

      ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

      Φrίdda με άρωμα κρασιού

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

      Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

      Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

      «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

      H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

      Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

      Πας μαγειρεύοντας

      Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

      Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

      Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

      To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result

      Το σχολείο στη σύγχρονη ελληνική πεζογραφία: επτά ιδιαίτερες ματιές

      Δημοσίευση του Κώστα Καραβίδα, μέλους Ε.ΔΙ.Π. στο Τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στο neapaideia-glossa.gr στις 07/07/2022

      από ΗΠΖ
      15/09/2022
      στην κατηγορία Main Slider, Διάφορα, Χαρτί
      Reading Time: 1 min read
      Share on FacebookShare on Twitter
      Το σχολείο δεν έπαψε ποτέ να αποτελεί πεδίο αφηγηματικής ανάπλασης για τη νεοελληνική πεζογραφία.

      Από την εποχή του Ιωάννη Κονδυλάκη (Όταν ήμουν δάσκαλος, 1916) και του Ζαχαρία Παπαντωνίου (Τα ψηλά βουνά, 1918) μέχρι τους δεκάδες νεότερους εκπαιδευτικούς-συγγραφείς που θεματοποίησαν μνήμες και βιώματα της σχολικής τάξης στα αφηγηματικά τους έργα (Ιωάννου, Μηλιώνης, Γιατρομανωλάκης, Γρηγοριάδης, Μήτσου, Νικολαΐδου, Ακρίβος κ.ά.) η σχολική πραγματικότητα ενδιαφέρει για δύο, βασικά, λόγους την πεζογραφία μας: αφενός ως διερεύνηση της μύχιας και ιδιωτικής «πατρίδας» των παιδικών και εφηβικών χρόνων της διαμόρφωσης των συγγραφέων, αφετέρου ως μικρογραφία της κοινωνίας, τόπος γέννησης αλλά και συχνά ακύρωσης κάθε ελπίδας για το μέλλον.

      Σε κάθε περίπτωση, η ζωή στη σχολική κοινότητα αναπαραστάθηκε πολλαπλώς στη νεοελληνική πεζογραφία ως μακρινός για τους ενήλικες τόπος μιας χαμένης αθωότητας, αλλά και ως πεδίο διαμόρφωσης της υποκειμενικότητας και της σχέσης με τους άλλους και τον κόσμο, μαθητείας σε πρόσωπα, αναγνώσματα και καταστάσεις. Για μια χώρα όπως η Ελλάδα, που για πολλές δεκαετίες το σχολείο και η εκπαίδευση αποτέλεσαν (είναι άραγε ακόμη;) τον βασικό μοχλό κοινωνικής κινητικότητας και ανέλιξης και τον πιο αποφασιστικό παράγοντα των κοινωνικών και πολιτισμικών μετασχηματισμών, είναι απολύτως φυσικό οι αναπαραστάσεις του σχολείου στη νεοελληνική λογοτεχνία να είναι άπειρες και εξόχως ενδιαφέρουσες. Η εντυπωσιακή ανθολογία που επιμελήθηκε ο συγγραφέας και εκπαιδευτικός Κώστας Ακρίβος πριν μερικά χρόνια (Να μαθαίνω γράμματα… Το σχολείο στη Νεοελληνική Λογοτεχνία, Μεταίχμιο, 2004) είναι ενδεικτική της ευρύτητας των θεματικών, των προσεγγίσεων και της πληθώρας των Ελλήνων συγγραφέων που επιχείρησαν να αποτυπώσουν λογοτεχνικά μνήμες, εμπειρίες και σκέψεις γύρω από τη σχολική ζωή.

      Επισκοπώντας τη σύγχρονη πεζογραφική παραγωγή, βρίσκουμε πολλά έργα που αναφέρονται εν μέρει ή εξ ολοκλήρου στο σχολείο, τους δασκάλους και τη μαθητική εμπειρία. Ξεχωρίζω για διαφορετικούς λόγους κάποια από τα κείμενα αυτά που καλύπτουν χρονικά τη σχολική πραγματικότητα από τη δεκαετία του ’40 μέχρι σήμερα. Ο Θανάσης Βαλτινός στο τελευταίο του αφηγηματικό έργο, Νέα Σελήνη. Ημέρα πρώτη (Εστία 2022), μας μεταφέρει στα προσωπικά του βιώματα ως μαθητή στην Τρίπολη το 1948, περίοδο έξαρσης του εμφυλίου πολέμου, κατά την οποία διαμορφώθηκε ο ίδιος ψυχοσυναισθηματικά. Ο Κοσμάς, ο Νίκος και οι συμμαθητές τους στο Γυμνάσιο Αρρένων της πόλης ζουν σε νοικιασμένα δωμάτια με λίγα έπιπλα, μακριά από τις οικογένειές τους που είναι στα χωριά, και βιώνουν με παράλληλη ένταση τη φρίκη των εικόνων του εμφυλίου και την ερωτική ενόρμηση της εφηβείας. Η λαγνεία και ο θάνατος δένονται σ’ ένα αξεδιάλυτο κουβάρι. Ορισμένες από τις εναργέστερες σκηνές του βιβλίου τοποθετούνται στις αίθουσες διδασκαλίας με τη νεαρή Γαλλίδα καθηγήτρια να μετατρέπεται σε σκοτεινό ερωτικό αντικείμενο του πόθου και άπιαστη ονειρική φαντασίωση για τους μαθητές, τον φιλόλογο Βόγαρι να ανοίγει μαζί τους υπαρξιακές συζητήσεις και τον εθνικόφρονα γυμνασιάρχη να γελοιοποιείται μαζί με τον φαιδρό, αν όχι αποτρόπαιο, ιδεολογικό κόσμο που αντιπροσωπεύει.

      Με το μυθιστόρημα του Γιώργου Συμπάρδη Αδέλφια (Μεταίχμιο 2018) περνάμε στη μετεμφυλιακή πραγματικότητα, τη βραδυπορούσα δεκαετία του ’50 και την ορμητικά ερχόμενη δεκαετία του ’60. Στο βιβλίο περιγράφεται η δύσκολη σχέση δύο αδελφών με απολύτως διαφορετικούς χαρακτήρες στην Ελευσίνα εκείνης της μεταιχμιακής εποχής. Ο αφηγητής και ο τρία χρόνια μεγαλύτερος αδελφός του Θανάσης ενηλικιώνονται μέσα από τις διαφορές τους. Ενδιαφέρουσες είναι οι σελίδες του βιβλίου που αναφέρονται στην εγκατάλειψη του σχολείου από τον Θανάση μετά την αποφοίτησή του από το Δημοτικό και αργότερα την εγγραφή του στη Σιβιτανίδειο Σχολή της Καλλιθέας, ως οικότροφος στα δεκατέσσερα, όπου σπουδάζει ατελέσφορα την τέχνη του μπετόν, καθώς ξαφνικά εγκαταλείπει τη Σχολή. Από την άλλη, ο μικρός αδελφός, επιμελής και διαβαστερός, αγαπά την άλγεβρα και τους αριθμούς, φοβάται τους νταήδες μεγαλύτερους και αποφεύγει τους βαρετούς μικρότερους μαθητές σ’ ένα σχολείο με ανόρεχτους καθηγητές και αίθουσες των εξήντα ατόμων. «Αγαπούσα την πλήξη του σχολείου», μονολογεί ο αφηγητής εξομολογητικά, «γιατί σήμαινε λιγότερο χρόνο κάτω από το μεγάλο άγρυπνο μάτι και λιγότερη δουλειά» (στο καφενείο του πατέρα του).

      Ίσως η πιο περιεκτική σύγχρονη λογοτεχνική αναπαράσταση της μαθητικής εμπειρίας περιλαμβάνεται στο μυθιστόρημα ενηλικίωσης του Κώστα Ακρίβου Γάλα Μαγνησίας (Μεταίχμιο 2018), όπου μια παρέα ανήσυχων εφήβων (Μικ, Ζερβής, Μπράσκας, Αχιλλάκος) ενηλικιώνεται βίαια στο Εκκλησιαστικό Οικοτροφείο Βόλου, το σχολικό έτος 1974-75, αμέσως μετά την πτώση της Χούντας. Στο βιβλίο παρουσιάζεται γλαφυρά και με νευρώδη αφήγηση ο κόσμος των εκκλησιαστικών σχολείων με τον βαθύ συντηρητισμό, τη χριστιανική αγωγή και την ηθικολογία και η αντίδραση των μαθητών στον αναχρονισμό του θεσμοποιημένου εκπαιδευτικού αυταρχισμού και της στρατιωτικοποιημένης εκπαίδευσης. Ένας κόσμος τρυφερής σκληρότητας και σκληρής τρυφερότητας σ’ ένα μυθιστόρημα που εξελίσσεται παράλληλα σε θρίλερ, καθώς η παρέα κατηγορείται ότι έπνιξε στη θάλασσα έναν σπασίκλα συμμαθητή. Μια εφηβεία που εξεγείρεται, αλλά κι ένα σπαρταριστό πορτρέτο του νέου, τότε, μητροπολίτη Δημητριάδος και μετέπειτα Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Χριστόδουλου. Κατά τ’ άλλα, όλο το μαθητικό ρεπερτόριο της εποχής: αποβολές, τσιγάρα, ζαβολιές και αταξίες, βίαιες πλάκες, πολιτικοποίηση, καρφώματα, ποδόσφαιρο, νεανικοί έρωτες, περιοδικά, κινηματογραφικές προβολές, συναυλίες και ανταγωνιστικές σχέσεις με άλλα σχολεία. Ένα βιβλίο που γεννά γλυκόπικρα συναισθήματα και οπωσδήποτε έπρεπε να το γράψει ο συγγραφέας, άριστος γνώστης της σχολικής πραγματικότητας.

      Με το μυθιστόρημα του Κώστα Κατσουλάρη Στο στήθος μέσα χάλκινη καρδιά (Μεταίχμιο 2018) η σύγχρονη ελληνική πεζογραφία κάνει ένα χρονικό άλμα στο παρόν και προσγειώνεται στο 2010 της κρίσης και των μνημονίων, αλλά και στο 2015 των μεταναστευτικών ροών στο Αιγαίο. Το βιβλίο έχει ως θέμα την αμφιλεγόμενη έως παρεξηγήσιμη σχέση ενός έκκεντρου καθηγητή με έναν ιδιαίτερο ως προς τις μαθησιακές και συναισθηματικές του δεξιότητες μαθητή αλβανικής καταγωγής. Η παράξενη αυτή σχέση οδηγεί τον καθηγητή σε πειθαρχικό έλεγχο για τη συμπεριφορά του, όταν ο άριστος μαθητής ξαφνικά κατακρημνίζεται στις επιδόσεις του και εντέλει εγκαταλείπει το σχολείο πριν την Α’ Λυκείου εξαφανιζόμενος μυστηριωδώς. Η σχέση του μαθητή με τον φιλόλογό του αναπτύσσεται κυρίως κατά τη διάρκεια της Β’ Γυμνασίου, όταν και διδάσκεται το μάθημα της Ομήρου Ιλιάδας, στο σχολείο μιας επιβαρυμένης περιοχής της Αθήνας όπως ο Κολωνός. Γύρω από το μάθημα οι δύο ήρωες αναπτύσσουν πλούσια ηλεκτρονική αλληλογραφία με κειμενικές αναλύσεις και ερμηνεία του έργου αλλά και των προσλήψεών του από τη νεότερη ελληνική ποίηση (Ρίτσος). Το βιβλίο, που ο συγγραφέας χαρακτηρίζει στον επίλογο «φόρο τιμής» στον Δ. Ν. Μαρωνίτη, διερευνά το δύσκολο θέμα της αντιμετώπισης των χαρισματικών ή εξαιρετικά ευφυών παιδιών από ένα στενόχωρο και υποταγμένο στη μαζοποίηση εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά και το τι συμβαίνει με τραυματισμένους ή ψυχικά κατεστραμμένους εκπαιδευτικούς που χρήζουν θεραπευτικής υποστήριξης. Ο Κατσουλάρης βρίσκει την ευκαιρία και ανατέμνει τη σύγχρονη εκπαιδευτική και κοινωνική πραγματικότητα της Ελλάδας των πρόσφατων χρόνων, της κρίσης, του χρυσαυγιτισμού, της αντιφασιστικής κουλτούρας, της βίας και της ισοπέδωσης. Είναι εντυπωσιακό πόσο καλός γνώστης της σχολικής πραγματικότητας αναδεικνύεται ο συγγραφέας, αν και δεν είναι εκπαιδευτικός.

      Τέλος, από την ιδιαίτερη κατηγορία αφηγηματικών έργων αποστρατευμένων εκπαιδευτικών ξεχωρίζω τρία βιβλία αναφοράς. Στο Κυρία με θυμάστε; (Κίχλη 2010) η Μαρία Στασινοπούλου σε εικοσιεννέα αυτοβιογραφικά στη βάση τους αφηγήματα κάνει τον απολογισμό της ευδόκιμης θητείας της στην εκπαιδευτική πράξη και μυθιστοριοποιεί τη μαρτυρία της ως δασκάλα Έλλη Μερτζάνη. Πρόκειται για ανθρωποκεντρικές ιστορίες με πολύ ζωντανή την παρουσία των μαθητών, αλλά και ζωηρές περιγραφές συμβάντων και επεισοδίων της σχολικής καθημερινότητας, δοσμένων με ευαισθησία, χιούμορ και αποδραματοποιημένη νοσταλγία. Με την αντίληψη ότι «αν κάτι μπορεί να σώσει την εκπαίδευση σήμερα, είναι μόνον οι διαπροσωπικές σχέσεις μαθητών και δασκάλων, σχέσεις αγάπης και αμοιβαίας παραδοχής» η συγγραφέας προβαίνει στη γενναία παραδοχή ότι δεν είναι μόνο οι δάσκαλοι που διαμορφώνουν τους μαθητές τους, αλλά και το αντίστροφο. Διδάσκω σημαίνει πάνω απ’ όλα μαθαίνω.

      Πολύ κοντινό στον πυρήνα των ιδεών της Στασινοπούλου είναι και το βιβλίο του Αντώνη Καρτσάκη Στον ανήσυχο μαθητή μου (Εστία 2015), μια μακρά και εκ βαθέων επιστολή προς όλους όσοι εμπλέκονται με την εκπαιδευτική διαδικασία: μαθητές, δασκάλους, στελέχη εκπαίδευσης, γονείς. Ο Καρτσάκης υπηρέτησε τη Μέση Εκπαίδευση από διαφορετικά μετερίζια (καθηγητής, διευθυντής, σχολικός σύμβουλος), αλλά παρέμεινε πάντα, όπως φαίνεται στο βιβλίο, μαχόμενος εκπαιδευτικός της τάξης με αγωνία για την εκπαίδευση και τον μαθητή από το πρώτο μέχρι το τελευταίο θρανίο. Οι σκέψεις απολογισμού της εκπαιδευτικής διαδρομής, με αίσθηση του χρέους και του καθήκοντος αλλά και με αυτοκριτική ματιά, δείχνουν τη ροπή του συγγραφέα προς τη δοκιμιακή στοχαστικότητα. Χωρίς να λείπει το χιούμορ και η αφηγηματική χάρη, ο Καρτσάκης αποτίει φόρο τιμής και στους δικούς του δασκάλους στην Κρήτη, που τον μύησαν στον Ερωτόκριτο και τον Παπαδιαμάντη.

      Τέλος, περνώντας από τους μαθητές στους δασκάλους, ο Ν. Δ. Τριανταφυλλόπουλος, «πατριάρχης των παπαδιαμαντικών σπουδών», που υπηρέτησε με μοναδική φιλολογική λογιοσύνη και οίστρο τη Μέση Εκπαίδευση από το 1959 έως το 1990, στο βιβλίο του Ποιος φοβάται τον κύριο επιθεωρητή; Επτά και μια ιστορίες (Κουκούτσι 2018), παραφράζοντας τον γνωστό τίτλο του θεατρικού έργου του Άλμπι, θέτει στην εκπαιδευτική κοινότητα ένα ερώτημα-πρόκληση γύρω από το φάντασμα της αξιολόγησης. Η γραφή του Τριανταφυλλόπουλου είναι οριακή μεταξύ μαρτυρίας και λογοτεχνικού αφηγήματος. Τις ιδιαίτερες, «αναρχικές» και αιρετικές απόψεις του για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας τις αναπτύσσει στο πρώτο, δοκιμιακού χαρακτήρα, αφήγημα του βιβλίου. Τα περισσότερα κείμενα είναι πρωτοδημοσιευμένα στη Νέα Εστία του Σταύρου Ζουμπουλάκη, ενός ακόμη συγγραφέα με θητεία στην εκπαίδευση που επίσης συγκέντρωσε πολύ ενδιαφέροντα και ερεθιστικά κείμενά του για την εκπαίδευση σε βιβλίο (Για το σχολείο, Πόλις 2017). Ο Τριανταφυλλόπουλος, φυσικά, δεν οραματίζεται την επιστροφή του, αλήστου μνήμης στους παλαιότερους, Γενικού Επιθεωρητή, θεσμού που καταργήθηκε το 1982, καθώς ο ίδιος όπως περιγράφει στο βιβλίο, έχει υποστεί την αδικία και την στενομυαλιά τινών εξ αυτών. Θέτει όμως στο επίκεντρο την πολύπαθη έννοια της αξιολόγησης, που στη σκέψη του συγγραφέα είναι αποφασιστικής σημασίας για τη βελτίωση της παιδείας στη χώρα μας, υπερασπιζόμενος την ουσιαστική θεσμοποίησή της.

      Ο κατάλογος θα μπορούσε να περιέχει πολλά ακόμη σχετικά έργα και συγγραφείς που ο αναγνώστης, εκπαιδευτικός ή μη, αξίζει να αναζητήσει. Το σχολείο, άλλωστε, παραμένει καθρέφτης της κοινωνίας και διαμορφωτικός παράγοντας των νεανικών συνειδήσεων.


       

      Tags: εκπαίδευσησχολείασχολείο

      ΗΠΖ

      Η Πόλη Ζει. Η αναθεώρηση της αστικής εμπειρίας, η αφήγηση της πραγματικής ζωής. Πάνω από όλα όμως να ανακαλύπτεις και να δημιουργείς ενδιαφέροντα εγχειρήματα για την ίδια την Πόλη και τους ανθρώπους της, σε όλες τις κοινωνικές εκφράσεις. Στον Πολιτισμό, στο Εμπόριο, στην Επικοινωνία.

      Σχετικά άρθρα

      Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα

      Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

      Αφιερώματα

      Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

      Αφιερώματα

      Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

      Διάφορα

      Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

      Αλλόκοσμος

      Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

      Διάφορα

      Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

      Next Post

      Η yoga αγκαλιάζει γονείς και παιδιά στο The Blue Elephant

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

        361 shares
        Share 144 Tweet 90
      • Πας μαγειρεύοντας

        416 shares
        Share 166 Tweet 104
      • Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

        355 shares
        Share 142 Tweet 89
      • Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

        595 shares
        Share 238 Tweet 149
      • Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

        366 shares
        Share 146 Tweet 92

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • > > Η σοφία της ημέρας...
 πιο συμβατή με την πραγματικότητα

#ολαθαπανεκαλα #ισωςκαιοχι
#ηποληζει #ισωςκαιοχι
      • .
>> Το νέο μας τεύχος κυκλοφορεί από σήμερα στους δρόμους και αισθάνεται περίεργα.
Ένας δύσκολος Μάρτης, σε μια δύσκολη χώρα.
Ένα τεύχος, που δε ξέρει πως να συστηθεί.

Μπορείτε να μας ξεφυλλίσετε και ηλεκτρονικά στο ISSUU:
Link στο bio.

#ipolizei #februaryissue #freepress #streetpress
      • 🎁GIVEAWAY |  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ🎁

Σε συνεργασία με το @holywoodstage.athens (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 289) προσφέρουμε μια φιάλη κρασί & ελεύθερη είσοδο για εσένα και 3 ακόμα φίλες-ους σου, για την βραδιά παρουσίασης του δίσκου
      • Η σοφία της ημέρας
#patisionmood #ipolizei_gr #ipolizei
      • >> Λόγω... βάρβαρων καιρικών συνθηκών, η διανομή του τελευταίου μας τεύχους ενδεχομένως να καθυστερήσει σε κάποια σημεία της Πόλης.
Μέχρι τότε μας ξεφυλλίζετε ολόστεγνους, στο link που θα βρείτε στο bio
ή κάνετε μια βόλτα στο site μας:
www.ipolizei.gr
 
#ipolizei #februaryissue
      • #ipolizei #streetpress #patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.