• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

    Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

    Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

    Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

    Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

    Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

    Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Κάτια Σπερελάκη

    Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

    Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

    Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

    Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

    Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

    Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

    Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

    Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

    Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

    «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

    Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

    Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

    IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

    Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

    Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

    Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

    Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

    ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

    Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

    ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

    Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

    ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

    Φrίdda με άρωμα κρασιού

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

    Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

    «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

    H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

    Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

    Πας μαγειρεύοντας

    Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

    Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

    Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

    To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

      Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

      Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

      Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

      Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

      Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

      Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

      Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

      Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

      Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

      Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

      Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

      Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

      Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

      Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

      «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

      Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

      Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

      IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

      Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

      Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

      Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

      Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

      ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

      Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

      ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

      Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

      ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

      Φrίdda με άρωμα κρασιού

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

      Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

      Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

      «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

      H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

      Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

      Πας μαγειρεύοντας

      Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

      Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

      Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

      To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Φωτογραφίες: Κωνσταντίνος Δρακάτος

      από Χρύσανθος Ξάνθης
      17/03/2023
      στην κατηγορία Main Slider NEW, Μιλήσαμε
      Reading Time: 1 min read
      Share on FacebookShare on Twitter

      Μερικές φορές η ζωή σού προσφέρει αναπάντεχα αυτό που χρειάζεσαι αλλά δεν το ξέρεις.

      Μία δύσκολη Τετάρτη, από αυτές που με κάνουν να αναρωτιέμαι πώς βρίσκουν οι άνθρωποι τη διάθεση να βγουν, βρέθηκα στο Μουσικό Κουτί. Ο Νίκος Ζούδιαρης πριν μερικές μέρες μου είπε θέλω να το δεις από κοντά, μιλώντας για το λάιβ της Αλεξάνδρας και του Αριστείδη που φέρει και τη δική του σφραγίδα. Τον εμπιστεύτηκα, όχι χωρίς κόπο, είναι αλήθεια.

      Από το πρώτο κομμάτι, η Τετάρτη μου άρχισε να αποκτά ενδιαφέρον. Έψαξα ένα χαρτί, βρήκα κι ένα μολύβι και άρχισα να σημειώνω. Λέξεις, ερωτήσεις, στίχους. Δεν έχει νόημα να μεταφέρω τις σκέψεις και τα συναισθήματα που μου δημιούργησε αυτό τα ταξίδι γιατί ταξίδι ήταν. Ροκ, μπαλάντες, ελληνικό, παραδοσιακό. Εκπλήξεις. Αλλαγές στο ηχόχρωμα της Αλεξάνδρας, αλλαγές στις κιθάρες του Αριστείδη. Αναρωτιέμαι πώς επέλεξαν τα κομμάτια; Με τι κριτήριο; Δεν με νοιάζει! Ούτε θα τους ρωτήσω. Δεν χρειάζεται να ερμηνεύονται όλα.

      Αλεξάνδρα: Ορμητική και αδημονούσα.
      Αριστείδης: Δωρικότητα και Νέα Υόρκη.

      Υ.Γ.
      1. Αριστείδη, όταν κρατάς τον ρυθμό με το πόδι γίνεται κάτι μαγικό.
      2. Αλεξάνδρα, αυτό που ξεκινάς έχει τις ευχές των θεών της μουσικής.
      3. Άρχισα να συμπαθώ τις Τετάρτες.


      Νίκος Ζούδιαρης

      • Είσαι 25 χρονών, τώρα, υπό αυτές τις συνθήκες. Τι κάνεις; Πώς ξεκινάς;

      Η σύνθεση ενός μουσικού έργου και οι συνθήκες διοχέτευσής του στην αγορά, συνιστούν εξαρχής,
      για εμένα, ένα οξύμωρο σχήμα. Κάτι σαν «εκκωφαντική σιωπή». Ειλικρινά δεν ξέρω τι άλλο θα έκανα τώρα, απ’ ό,τι έκανα όταν ήμουν 25 χρονών. Ο μηχανισμός, λίγο-πολύ, είναι κοινός και ίδιος. Οπότε, θα παρέμενα αφοσιωμένος στο να εκφράζω ανεπηρέαστος από εξωτερικές συνθήκες ό,τι με συν-αρπάζει. Το άπιαστο, το ονειρικό, το ουτοπικό. Έχω, δε, την πεποίθηση ότι στο κάτω κάτω της γραφής, γράφει, πως κάτι το ωραίο, το εμπνευσμένο, θα βρει το δρόμο του. Θα βρει τους ανθρώπους του. Θα προκαλέσει από μόνο του τη δική του συγκυρία.

      • Αλήθεια, τι πραγματικά συμβαίνει σήμερα;

      Με το κόστος παραγωγής να πέφτει αποκλειστικά στις πλάτες τους, όπως και η προώθηση του έργου τους, οι νέοι δημιουργοί βιώνουν ένα δυσάρεστο αίσθημα αποθάρρυνσης. Οι δισκογραφικές εταιρείες σπάνια και με μεγάλη επιφύλαξη επενδύουν σε δημιουργούς. Με τα γνωστά υπάρχοντα εργαλεία (live, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πλατφόρμες), προχωρούν μόνοι τους. Η καινοτομία, ο πειραματισμός –στη μουσική και στο λόγο– θα ψάχνουν πάντα να βρουν τη «σοφή» χαραμάδα. Τα «πράγματα» όσο κι αν δεν επιδιώκουν το «καινούργιο» άλλο τόσο ζωογονούνται νομοτελειακά από αυτό.

      • Αλλάζεις απόψεις; Σπάνια; Συχνά;

      Διαμορφώνω τις απόψεις μου, το δυνατόν, εμπεριστατωμένα. Υπήρξαν φορές που αναδιαμόρφωσα μια άποψή μου και είμαι πάντα ανοιχτός σ’ αυτό. Έχω μάθει να αφήνω στο μυαλό μου χώρο γι’ αυτό που δεν έχω καταλάβει.

      • Έρχεσαι σε επαφή με πολλούς νέους ανθρώπους. Δυσκολεύεσαι;

      Να πω ότι, επιλεκτικά συναντιέμαι με «διψασμένους» και όχι με «πεινασμένους». Ξέρω να τους καταλαβαίνω. Έτσι, πώς να νιώσω δυσκολία, όταν πλαταίνει ο νους μου και ανοίγει η ψυχή μου μαζί τους; Το να βλέπω τον κόσμο μέσα από τα μάτια των νέων ανθρώπων, να αφουγκράζομαι την ψυχή τους, να ανταλλάσσουμε απόψεις, να συζητάμε τα σχέδιά τους, τα όνειρά τους, τις ανάγκες τους, με γοητεύει και με εξιτάρει.

      • Υπάρχει, υποθέτω, πρωτογενές υλικό για καινούργια τραγούδια…

      Τα τελευταία χρόνια αναζητούσα μια πρωταγωνίστρια για τα τραγούδια μου. Την βρήκα καθοριστικά στο πρόσωπο της Αλεξάνδρας. Μιλάω πια για έναν δίσκο (θα εκδοθεί σε βινύλιο) που επεξεργαζόμαστε με την Αλεξάνδρα. Κρατάμε κάποια τραγούδια από το έτοιμο υλικό, προσαρμοσμένα στις εντυπωσιακές ιδιαιτερότητες της φωνητικής της ιδιοσυγκρασίας, και προχωράμε σε καινούρια. Η ίδια η Αλεξάνδρα είναι κάτι ολότελα καινούργιο για εμένα, που με ξεσηκώνει δημιουργικά από την αρχή έως πρωτόγνωρα. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της φωνής της, το καλλιτεχνικό της ταπεραμέντο, η αισθητική και η καλλιέργειά της, την κάνουν μια ιδανική συνοδοιπόρο. Ωστόσο, οσονούπω κυκλοφορεί ένα τραγούδι μου που αγαπώ πολύ, με τον εξαιρετικό ερμηνευτή, φίλο μου Κώστα Τριανταφυλλίδη και τίτλο «Χιόνι Πορφυρό». Ο Κώστας, με την ευγενική και δωρική φωνή του, που αντανακλά την ποιότητα της ψυχής του, αποτελεί για εμένα μια άλλη πρόκληση. Ένα άλλο ταξίδι.

      • Μία συνηθισμένη σου βόλτα-τόπος που σε ηρεμεί;

      Βράδυ στους ανυποψίαστους δρόμους της πόλης. Τελευταία και στα δρομάκια της Ερμούπολης.

      • Συγκυρίες; Μοίρα; Σχέδιο; Τι είναι τελικά η ζωή;

      Ναι, σχεδιάζουμε κι εμείς και τη συγκυρία προκαλούμε και τη μοίρα μας σπέρνουμε. Αλλά, όταν μιλήσει η ζωή… τελειώνει η συζήτηση.

      • Τι κάνουμε όταν ηττούμαστε;

      Παραδοχή και πάμε. Την πικρή ελιά που θα μας τύχει στο τραπέζι της ζωής, δεν την πετάμε ούτε τσακωνόμαστε με το δέντρο. Ταιριάζει τέλεια με τυράκι, τσίπουρο και παρέα.

      • Στα συρταράκια της ψυχής σας, έχετε κάποιες φυλαγμένες εικόνες, τετράστιχα που δεν έχουν ωριμάσει ακόμα για να τα προχωρήσετε;

      Υπάρχουν εκεί μέσα όλα τα αρχινισμένα, τα μισοφτιαγμένα, τα παρατημένα. Εικόνες, λόγια, μουσικές… Τα περισσότερα θα τα πάρω μαζί μου, έτσι άφτιαχτα, σαν κι εμένα. Κάτι, κάποτε, χρειάζεται να μπαλώσει κάτι καινούργιο που φτιάχνω. Καμιά φορά, κάτι από αυτά, σαν θαμμένος σπόρος, φυτρώνει και παίρνει ζωή απροσδόκητα, από μια απροσδόκητη βροχή.

      • Όταν σε αποκαλούν δάσκαλο, τι γίνεται;

      Δεν έχω πού να κρυφτώ. Ντρέπομαι γιατί δεν έχω πού να κρυφτώ, γιατί την θεωρώ βαρύνουσα προσφώνηση. Σημασία έχει ποιοι με αποκαλούν έτσι. Πρόκειται για αγαπημένους μου ανθρώπους, που χρόνια τώρα συμμετέχουν στα σεμινάριά μου στο Μικρό Πολυτεχνείο. Είναι του πολιτισμού τους, της αγάπης τους και της ευγνωμοσύνης τους. Δεν έχω καταφέρει να τους το στερήσω. Κι εγώ τους αγαπώ και τους είμαι ευγνώμων. Η δίψα τους, η εμπιστοσύνη που μου δείχνουν και το ταλέντο τους, με αναγκάζουν διαρκώς να βελτιώνομαι και να μαθαίνω μαζί τους και απ’ αυτούς.

      • Σηκώνεις τα μανίκια και ετοιμάζεσαι να μορφοποιήσεις μία ιδέα. Περίγραψέ μας τη στιγμή.

      Την ησυχία την αποζητώ συχνά. Συνήθως, όταν μου μπει μέσα μου κάτι που με συνταράζει, παίρνω τους δρόμους με παρέα την αίσθησή του και την πιθανή μελωδία του. Είμαι της περιπατητικής σχολής, θα έλεγα. Σκέφτομαι κι αισθάνομαι βήμα το βήμα. Βέβαια, περνάει και από στάδια επεξεργασίας στο σπίτι. Αν με βρει η όρεξη, ενώ παίζει εκείνη την ώρα το ραδιόφωνο ή και η τηλεόραση, δεν θα τα πειράξω. Τη μια η «φασαρία» με ξεκουμπώνει σαν background, την άλλη η ησυχία με συγκεντρώνει. Και ξανά στους δρόμους, μέσα κι έξω στη ζωή, ώσπου κάποια στιγμή, επιτέλους, ολοκληρώνεται η ιδέα.

      Nίκος για Αλεξάνδρα

      Ποιος δεν θα καλωσόριζε στη ζωή του έναν τόσο χαρισματικό και αυθεντικό άνθρωπο όπως η Αλεξάνδρα Γκουντούλια ένα τόσο υπέροχο τώρα και αύριο! Είμαι τυχερός! Η Αλεξάνδρα είναι ένας σπάνιος χαρακτήρας. Εύθραυστη και δυνατή, συνάμα αυθόρμητη και μεθοδική. Βάζει μακρινούς στόχους και πάει, παίρνοντας τα ρίσκα της χωρίς να χρεώνει γιÕ αυτά κανέναν. Ευγενική, με ενσυναίσθηση και πάντα με το θάρρος της γνώμης της. Η καρδιά της κατοικεί στο νου της. Καταλαβαίνει τον κόσμο και τα πράγματα νιώθοντάς τα… Αντιλαμβάνεται βαθιά και ακριβώς έτσι ερμηνεύει¯ βαθιά και ξεχωριστά, όπως ξεχωριστή είναι και η ίδια..

      Νίκος Για Αριστείδη

      Τι να πρωτοπώ για τον Αριστείδη; Τον αισθάνομαι φίλο μου, από εκείνους που μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Τον αγαπώ και τον θαυμάζω. Η αντίληψή του για τη μουσική και η εκτέλεση αυτής της αντίληψης θα έλεγα πως συνιστούν σχολή μουσικής και όχι μόνο σχολή κιθάρας, που είναι το όργανό του. Χαζεύει κανείς παρακολουθώντας την ενστικτώδη, αστραπιαία κίνησή του προς την καινοτομία, την αφαίρεση και το ουσιώδες, με όποιο είδος τραγουδιού ή μουσικής καταπιαστεί. Κι ως ο πρίγκιπας των rif που είναι, χαρακτηρίζει αμέσως το αποτέλεσμα όπου έχει εμπλακεί κιθαριστικά. Ως συνθέτη-τραγουδοποιό, τον απασχολεί πολύ ο λόγος, οι στίχοι που κάθε φορά αναδεικνύει μουσικά. Από τα έργα του συγκροτήματος Θέρος μέχρι τον προσωπικό του δίσκο Ινώ -ένα υπόδειγμα διασκευής/ανασύνθεσης παραδοσιακών τραγουδιών- εκτυλίσσεται ολοφάνερα η καλλιτεχνική του ιδιοφυία.


      Αλεξάνδρα Γκουντούλια

      • Πρώτη μέρα, πρώτο τραγούδι, πρώτο δευτερόλεπτο στη σκηνή του «Μουσικού Κουτιού». Ποιο τραγούδι; Ποιο συναίσθημα; Τι χρώμα; Περίγραψέ μας!

      Είναι ένα ανέκδοτο κομμάτι από τη δουλειά που ετοιμάζουμε με τον Νίκο Ζούδιαρη. Έχω αγωνία. Πώς θα το ερμηνεύσω, αν θα το περάσω στους ακροατές, πώς θα ακουστεί η φωνή μου απ’ τα ηχεία του μαγαζιού. Βλέπω χρώμα μπλε· από τα φώτα που χτυπάνε το πρόσωπό μου στη σκηνή. Και κοιτάζω προς την πόρτα που βρίσκεται απέναντί μου, για να ξέρω ότι ανά πάσα στιγμή, αν δεν κυλήσουν τα πράγματα όπως τα φαντάζομαι, θα μπορέσω αυθόρμητα να τρέξω. Τελικά ακούγεται η πρώτη νότα της κιθάρας και με παρασέρνει μαζί της, στον κόσμο αυτής της μουσικής παράστασης, που τόσο ανυπομονούσα να ξεκινήσει.

      • Την απόφαση να έρθεις στην Αθήνα να δοκιμάσεις το όνειρό σου πότε την πήρες; Τι άφησες πίσω σου;

      Ήταν τέλη Αυγούστου του περασμένου καλοκαιριού. Βρισκόμουν σε μια παραλία της Θάσου που τραγουδούσα τα τελευταία καλοκαίρια και κάπου εκεί αποφάσισα πως ήρθε η ώρα να μετακομίσω! Άφησα πίσω όλες εκείνες τις μνήμες και τις στιγμές που με καθόρισαν και με διαμόρφωσαν αυτά τα επτά χρόνια που έζησα στη Θεσσαλονίκη. Την αδερφή μου την Κατερίνα, που τόσο αγαπώ, και τις βραδιές που τραγουδούσαμε παρέα. Φίλες και φίλους που γίναμε οικογένεια.
      Άφησα εκεί πάνω και μια σχολή που κουράστηκα πολύ να ολοκληρώσω, αυτή της Φαρμακευτικής, που δεν συμπάθησα στιγμή και με έσπρωξε με φυσικότητα στη μεγάλη μου αγάπη, το τραγούδι.

      • Σε ενοχλεί όταν μιλούν για μία «απαίδευτη νέα γενιά»;

      Είμαστε μια μεταβατική γενιά και προσπαθούμε να καταλάβουμε έναν κόσμο, ο οποίος όπως φαίνεται είναι δυσλειτουργικός. Ψάχνουμε να ταυτιστούμε με κάτι σε μια κοινωνία που έχει χάσει τον ρομαντισμό της και φανερώνει έκδηλα πια τα σκοτάδια και τις τρύπες της. Ποιος άραγε να γνωρίζει τις ιδέες και τα κίνητρα όλων αυτών των ατόμων και μπορεί να τους χαρακτηρίζει με αυτό τον απόλυτο τρόπο;

      • Αν και είναι νωρίς ακόμα, πώς αυτοπροσδιορίζεσαι ως τραγουδίστρια, σε ποιο φάσμα εντάσεις τον εαυτό σου;

      Όντως, είναι ακόμη νωρίς να αυτοπροσδιοριστώ ως τραγουδίστρια συγκεκριμένου φάσματος. Συνήθως αδυνατώ να κατατάξω τη μουσική σε συγκεκριμένα είδη. Πάντοτε τραγουδούσα κομμάτια που με αγγίζουν, συνθετικά και στιχουργικά.
      Αγαπώ συνθέτριες και συνθέτες που με κινητοποιούν καλλιτεχνικά. Θαυμάζω έργα διαφόρων ειδών και όταν αυτά με εμπνέουν και με διαμορφώνουν, παύουν πια να κατηγοριοποιούνται κι εκείνα μέσα μου.

      • Είσαι έτοιμη να διαχειριστείς μια επιτυχία;

      Δεν ξέρω πώς να ορίσω την επιτυχία. Αν καταφέρω να επικοινωνήσω σ’ ένα κοινό, μέσω της ερμηνείας μου, τραγούδια που αγαπώ, αυτό για μένα είναι επιτυχία. Αν αγαπηθεί ένα κομμάτι με τη φωνή μου, αυτό είναι επιτυχία. Ένα άτομο που δεν γνωρίζει τίποτα για μένα και βρίσκεται τυχαία στο μαγαζί που τραγουδάω και αγγίζω κάτι στην ψυχή του, αυτό για μένα είναι επιτυχία.

      • Περίγραψε ένα μέρος που θα ήθελες να τραγουδήσεις.

      Νομίζω πως θα ήταν ένα μέρος με τα πράγματα που αγαπώ περισσότερο. Σίγουρα θα υπήρχε θάλασσα και μαζεμένα τα αγαπημένα μου πρόσωπα. Θα ήταν βράδυ και θα είχε τόσο φωτεινό ουρανό που θα ήταν και ο φωτισμός της παράστασης και να τραγουδάμε μαζί τα αγαπημένα μου τραγούδια όλο το βράδυ, μέχρι να ανατείλει ο ήλιος.

      Αλεξάνδρα για Νίκο

      Είναι ένας υπέροχος άνθρωπος. Νιώθω ευγνωμοσύνη που βρεθήκαμε. Έχει μια τρυφερότητα απύθμενη και μια βαθιά ενσυναίσθηση για τον κόσμο και τους ανθρώπους. Και έτσι όπως είναι ως άνθρωπος, τελικά, είναι και ως τραγουδοποιός. Με συγκινούν βαθύτατα τα τραγούδια του. Δίνει ήχο και λέξεις στα όνειρα, στους ανεκπλήρωτους και εκπληρωμένους έρωτες, σε στόματα που φιμώνονται, σε στερημένους φαντασίας και ονείρων.
      Αυτό που θαυμάζω περισσότερο σε εκείνον είναι πως έχει επιλέξει να βλέπει τον κόσμο με μια αγνότητα, με τη γλυκιά αθωότητα αλλά και τη σκληράδα ενός παιδιού – και τα χαρίζει απλόχερα στον κόσμο μέσα από τις δημιουργίες του, την ευαισθησία του, την αγάπη του. Είναι ποιητής κόσμων. Ένας ποιητής χωρίς όρια!

      Αλεξάνδρα για Αριστείδη

      Με εμπνέει η αισθητική του. Θαυμάζω τον μουσικό κόσμο που κουβαλάει, θαυμάζω τις κιθαριστικές του ικανότητες. Σε κάθε κομμάτι χτίζει κι έναν κόσμο, καινούργιο, μοναδικό, και θέλω να μπω κι εγώ σε αυτόν τον κόσμο, να χαθώ εκεί. Είμαι πολύ τυχερή που έχει φτιαχτεί αυτό το ντουέτο και που επικοινωνώ επί σκηνής με έναν τόσο εμπεριστατωμένο μουσικό. Μου χαρίζει απλόχερα τις εμπειρίες του κι εγώ προσπαθώ να τις αφουγκραστώ, να οικειοποιηθώ κάτι από τις κατακτήσεις του και τον ευχαριστώ γι’ αυτό.


      Αριστείδης Χατζησταύρου

      • Με το που ακούω τις πρώτες νότες, σημειώνω στο μπλοκάκι μου «νιου γιόρκερ». Κάνω λάθος;

      Πολλές φορές, για να επεξεργαστώ ανεπηρέαστος κάθε μορφή της μουσικής δημιουργίας μου, φαντάζομαι να την συναντώ ως τυχαίος περαστικός στη Νέα Υόρκη, κι αν μου αρέσει, να λέω και κάποιο επιφώνημα ικανοποίησης.
      Το κάνω και με την Κωνσταντινούπολη. Οι καταβολές μου όμως είναι από την Κοκκινιά και οι ρίζες μου από τη Μικρά Ασία. Αισθάνομαι τυχερός ως μουσικός που γεννήθηκα σε ένα γεωγραφικό σταυροδρόμι που φέρνει μυρωδιές από όλες τις κατευθύνσεις. Η μουσική είναι μια απλή πράξη διακτίνισης, αν αφεθεί κάποιος στα χέρια της.

      • Αμέσως μετά, όμως, η διασκευή του παραδοσιακού «Γιωργίτσα», από τον δίσκο Ινώ, μας οδήγησε βαθιά σε κοινότητες δικές μας, βαλκανικές, της Ιωνίας…

      Θέλησα στον προσωπικό μου δίσκο με τίτλο ΙΝΩ (αρχαιοελληνική θεότητα της θάλασσας και του λευκού των κυμάτων) να πω με ένα όργανο της Δύσης το πώς αντιλαμβάνομαι τον τόπο μου και το ιδιαίτερο παρελθόν του. Επιχείρησα να στείλω και κάτι πίσω –ως ελάχιστη ανταπόδοση– στις υπέροχες επιρροές από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

      • Σε μία τέτοια εποχή είναι δύσκολο ή εύκολο να προκύψουν νέες μορφές;

      Μετά τους βίαιους εγκλεισμούς μας, πιστεύω φανερώθηκαν έντονα οι διαφορές της τέχνης της μουσικής από το εμπόριό της. Η προαιώνια ενασχόληση του ανθρώπου με τις χορδές που περιβάλλονται από ένα καύκαλο-ηχείο γύρω τους (έγχορδα), δεν μπορεί παρά να είναι η διαρκής μετεξέλιξη όσον αφορά τη μουσική και ανακύκλωση όσον αφορά τους νόμους του εμπορίου.
      Οι εποχές αλλάζουν ως οφείλουν. Είναι ζωτική για όλους αυτή η αλλαγή για τη δουλειά μας… Οι φόρμες σπάνε διαρκώς, στα ήσυχα δωμάτια των δημιουργών.

      • Δεν μπορώ να μην ρωτήσω τη γνώμη σου για τον όρο έντεχνο…

      Πιστεύω ότι μετά την εμφατική επικράτηση του άτεχνου, του πρόχειρου, του ίδιου ως κόπια, θα υπήρξε η ανάγκη αυτής της λέξης ως εργαλείο για να κατηγοριοποιούνται οι μουσικές στα σημεία πώλησης και προβολής τους.
      Προσωπικά με αφήνει αδιάφορο. Η ελαφρότητα και η ιδιοτέλεια εμφανίζεται σε όλα τα είδη της μουσικής.

      • Τι κάνουμε, όταν είμαστε ντάουν και πρέπει να παίξουμε;

      Η μουσική πράξη δεν είναι αυτονόητη για κανέναν, ευτυχώς. Σε υποχρεώνει να κοπιάσεις πολύ για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ο κάτω κυματισμός είναι η ωραία στιγμή που ξεκινά ο πάνω. Η ανάδυση. Πιάνομαι από αυτό που επέλεξα και θέλω να εκφράζομαι. Τα υπόλοιπα τα κάνει η μεγάλη αγαπημένη και οι άνθρωποι που έλκονται από αυτήν.

      • Με τι κριτήριο δέχεσαι ή αρνείσαι συνεργασίες;

      Η ανοιχτή ματιά, το νοιάξιμο, το μεράκι και η αγάπη. Τότε παίρνουν νόημα τα ταλέντα και οι δεξιότητες. Ίσως είναι ο λόγος που από τότε που θυμάμαι είμαι μέλος συγκροτήματος σε όλες τις θέσεις και τους ρόλους. Ό,τι δεν διαθέτω και το έχει ο συμπαίκτης μου, με ελκύει από μόνο του. Εκεί εκπληρώνεται η διαρκής μαθητεία. Αρνούμαι να είμαι διακοσμητικός — όχι πάντα με επιτυχία.

      • Έχεις παίξει σε πολλές συναυλίες στο εξωτερικό. Διακρίνεις διαφορές σε σχέση με την Ελλάδα;

      Ζηλεύω τα κτίρια που διαθέτουν. Είναι ανοιχτά και συνυφασμένα με τη μουσική. Θέατρα, πάρκα, δρόμοι, κήποι, ναοί. Στην Ελλάδα, που έχουμε τέλειο κλίμα, παλεύουμε ακόμη να ακουγόμαστε. Υποσιτιζόμαστε.

      Αριστείδης για Νίκο

      Είναι φίλος, συνοδοιπόρος και διαμορφωτής. Αισθάνομαι τυχερός.

      Αριστείδης για Αλεξάνδρα

      Το νέο αστέρι που περνάει με ταχύτητα το νυχτερινό ουρανό φωτίζοντας τον και ξέρεις ότι η ευχή που έκανες θα εκπληρωθεί αργά ή γρήγορα.


       

      Tags: Αλεξάνδρα ΓκουντούλιαΑριστείδης ΧατζησταύρουΝίκος Ζούδιαρης

      Χρύσανθος Ξάνθης

      Σχετικά άρθρα

      Κριτικές

      «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

      Βολτάροντας στην Αθήνα

      Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

      Πολιτισμός

      Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

      Πρόταση Εβδομάδας

      ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

      Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα

      Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

      Κριτικές

      Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

      Next Post

      Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • Πας μαγειρεύοντας

        416 shares
        Share 166 Tweet 104
      • ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

        361 shares
        Share 144 Tweet 90
      • Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

        354 shares
        Share 142 Tweet 89
      • Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

        592 shares
        Share 237 Tweet 148
      • Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

        417 shares
        Share 167 Tweet 104

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • > > Η σοφία της ημέρας...
 πιο συμβατή με την πραγματικότητα

#ολαθαπανεκαλα #ισωςκαιοχι
#ηποληζει #ισωςκαιοχι
      • .
>> Το νέο μας τεύχος κυκλοφορεί από σήμερα στους δρόμους και αισθάνεται περίεργα.
Ένας δύσκολος Μάρτης, σε μια δύσκολη χώρα.
Ένα τεύχος, που δε ξέρει πως να συστηθεί.

Μπορείτε να μας ξεφυλλίσετε και ηλεκτρονικά στο ISSUU:
Link στο bio.

#ipolizei #februaryissue #freepress #streetpress
      • 🎁GIVEAWAY |  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ🎁

Σε συνεργασία με το @holywoodstage.athens (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 289) προσφέρουμε μια φιάλη κρασί & ελεύθερη είσοδο για εσένα και 3 ακόμα φίλες-ους σου, για την βραδιά παρουσίασης του δίσκου
      • Η σοφία της ημέρας
#patisionmood #ipolizei_gr #ipolizei
      • >> Λόγω... βάρβαρων καιρικών συνθηκών, η διανομή του τελευταίου μας τεύχους ενδεχομένως να καθυστερήσει σε κάποια σημεία της Πόλης.
Μέχρι τότε μας ξεφυλλίζετε ολόστεγνους, στο link που θα βρείτε στο bio
ή κάνετε μια βόλτα στο site μας:
www.ipolizei.gr
 
#ipolizei #februaryissue
      • #ipolizei #streetpress #patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.