Η JS Accounting, που από το 2014 προσφέρει λογιστικές υπηρεσίες, είναι μια επιτυχημένη εταιρία, διάσημη στις γειτονιές της Κυψέλης. Η επιτυχία του JS Accounting βασίζεται στην υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών της, γεγονός που αποδεικνύεται από το ρυθμό ανάπτυξης των επιχειρήσεων που συνεργάζονται μαζί της. Προσφέρονται λογιστικές υπηρεσίες σε ιδιώτες, ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρήσεις. Όλες οι απορίες σας μπορούν να λυθούν, αφού όλο το δυναμικό της εταιρίας είναι δίπλα μας!
Εμείς μιλήσαμε με το Γιάννη Σαρματζή, την καρδιά και την ψυχή της εταιρίας, τόσο για την ίδια την επιχείρηση, όσο και για το χαώδες φορολογικό μας σύστημα!
1. Πόσα χρόνια υπάρχει το JS Accounting;
H JS ACCOUNTING στην σημερινή της μορφή υπάρχει από το 2014, όμως το επάγγελμα το ασκώ από το έτος 2002 . Θεωρώ ότι έχω καταφέρει να στήσω μία εταιρεία η οποία προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Έχω εργαστεί αμέτρητες ώρες για να μπορώ σήμερα να νιώθω ευτυχία για την εξέλιξη της.
2. Πόσοι επαγγελματίες συνεργάζονται στο χώρο του JS Accounting;
Η εταιρεία έχει 6 μόνιμους συνεργάτες και 3 εξωτερικούς . Είμαστε μία δυνατή ομάδα win to win όπως πρόσφατα μας είπε ένας κάλος μας πελάτης. Τελικά αυτό είμαστε !!! Επέλεξα ανθρώπους που είχαν και έχουν το ίδιο μεράκι με εμένα. Πιστεύουν σε εμένα και πολλά χρόνια τώρα ακολουθούν το tempo μου.
3. Προσφέρεται υπηρεσίες μόνο σε ιδιώτες ή και σε επιχειρήσεις;
Η JS κατά πρώτον προσφέρει οργανωμένες λογιστικές και φορολογικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις κάθε είδους, οργανώνει και υποστηρίζει τα λογιστήρια εταιρειών είτε στο χώρο των επιχειρήσεων είτε στο χώρο μας, αυτή είναι η βασική ασχολία της εταιρείας. Θέλησα εγώ και οι συνεργάτες μου να ασχολούμαστε με τις λογιστικές υπηρεσίες και μόνο. Στην εταιρεία μας δεν προσφέρουμε υπηρεσίες οι οποίες είναι εκτός λογιστικών , εργατικών και φορολογικών ζητημάτων.
Η εταιρεία κατά δεύτερον προσφέρει υπηρεσίες σε ιδιώτες που αφορούν φορολογικά , εργατικά ζητήματα αλλά και με θέματα που έχουν ανάγκη οι πολίτες τις μέρες μας , όπως τα διάφορα επιδόματα , όπως διάφορα θέματα που είναι απαραίτητη η υπηρεσία ενός λογιστή και νιώθω, εισπράττω από το 2014 μέχρι σήμερα ότι έχουμε κερδίσει την εμπιστοσύνη της Κυψέλης .
4. Η υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρετε, συνδυάζεται με καλές τιμές;
Ευχαριστώ για την ερώτηση. Ναι αγωνίζομαι προσωπικά, όπως και οι συνεργάτες μου, η κάθε υπηρεσία που προσφέρουμε και πληρωνόμαστε γι αυτή , ναι να είναι υψηλού επιπέδου . Οι τιμές μας πάντα προσαρμόζονται ανάλογα με τις ανάγκες της εταιρείας που θα μας εμπιστευτεί γνωρίζοντας πάντα τις συνθήκες της αγοράς.
Σχετικά με τους ιδιώτες, οι τιμές μας σαφώς και είναι χαμηλές κι αυτό γιατί η τιμή κάθε υπηρεσίας που προσφέρει η εταιρεία μας προκύπτει από την μία από τις συνθήκες της αγοράς, αλλά πάντα -και από την αρχή της εταιρείας- η λογική ήταν και είναι να μπαίνουμε στην θέση του πελάτη έτσι ώστε να μπορούμε και εμείς να κρίνουμε ποια θα πρέπει να είναι η τιμή για την κάθε υπηρεσία.
Σκεφτείτε ότι όταν η εταιρεία ξεκίνησε διαμόρφωσε τιμές για τις φορολογικές δηλώσεις , τιμές σημειωτέον που έχουμε κρατήσει μέχρι σήμερα , όπου αναγκάστηκαν τα περισσότερα γραφεία στην περιοχή να μας ακολουθήσουν και χαίρομαι γι’ αυτό.
5. Ποια είναι τα πεδία με τα οποία ασχολείται το JS Accounting;
Όπως προανέφερα, η JS από την μία ασχολείται με την οργάνωση, τήρηση των λογιστικών βιβλίων εταιρειών, των φορολογικών τους υποχρεώσεων, υπηρεσίες μισθοδοσίας και εργατικών ζητημάτων, συμβουλές λογιστικού εκσυχρονισμού και σωστού φορολογικού αποτελέσματος και από την άλλη με υπηρεσίες που έχουν να κάνουν με ιδιώτες όπως φορολογικές δηλώσεις , εργατικά ζητήματα , αιτήσεις επιδομάτων και γενικά προσφέρουμε στον ιδιώτη κάθε υπηρεσία που έχει σχέση με τις υπηρεσίες ενός λογιστή.
6. Πόση ανάγκη υπάρχει για αυτές τις υπηρεσίες, τη στιγμή που το φορολογικό σύστημα στις μέρες αλλάζει συχνότατα;
Νομίζω κάθε μέρα κι αν όχι κάθε μέρα, σχεδόν κάθε μέρα. Βέβαια αυτό λίγο έχει παρεξηγηθεί διότι τον κόσμο τον έχουν μπερδέψει. Ο κόσμος νομίζει ότι με τους κωδικούς του taxis γίνονται όλα και μπορεί να τα πραγματοποιήσει ένας λογιστής, αλλά, όχι δεν είναι έτσι. Η πληθώρα των νόμων και των αλλαγών έχουν κάνει τις υπηρεσίες μας απαραίτητες και εμείς με την σειρά μας προσπαθούμε με ζήλο να εξυπηρετήσουμε τον κόσμο που περιμένει από εμάς λύσεις και συμβουλές, με όλο αυτό το πολύπλοκο φορολογικό σύστημα που υπηρετούμε .
7. Εσείς πώς ενημερώνεστε για τις αλλαγές αυτές; Υπάρχει κάποια ενημέρωση από τους υπουργείο Οικονομικών ή αποτελεί μέριμνα του γραφείου;
Η ενημέρωσή ποτέ δεν είναι δωρεάν, κάθε λογιστική εταιρείας επιλέγει τον τρόπο. Εμείς ενημερωνόμαστε από λογιστικούς κόμβους κάθε μέρα και κάθε ώρα. Η μηχανογράφηση που έχουμε στην εταιρεία είναι τέτοια που κάθε νέο που πρέπει να ξέρουμε το λαμβάνουμε άμεσα στους υπολογιστές μας, στα κινητά μας κτλ. Βέβαια πολύ συχνά μας ενημερώνουν και κάποιοι πολίτες, που μας αναφέρουν τι είπε το πρωί ο τάδε δημοσιογράφος! Αστειεύομαι φυσικά!
8. Το θέμα των ημερών είναι η ρύθμιση των 120 δόσεων για χρέη στο Δημόσιο. Τι συμβουλές θα δίνατε σε ιδιώτες και επιχειρήσεις σχετικά με αυτό;
Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι σήμερα που μιλάμε δεν υπάρχει τέτοια ρύθμιση που να αφορά οφειλές προς την εφορία . Αυτό που θα ξεκινήσει στις αρχές Μαΐου είναι ρύθμιση των επαγγελματικών ταμείων των επιχειρηματιών και αυτή θα αφορά ρύθμιση μέχρι 120 δόσεις για οφειλές μέχρι 31/12/2016 . Δυστυχώς ξέχασαν τον ΕΦΚΑ και ακόμα πιο δυστυχώς δεν έχει αντιληφθεί κανείς ότι υπάρχουν τεράστιες οφειλές στον νέο φορέα, οι οποίες δεν θα υπάγονται σε αυτή την ρύθμιση και ακόμα χειρότερα έχω την αίσθηση ότι για να υπαχθεί κάποιος στην ρύθμιση δεν θα πρέπει να οφείλει ασφαλιστικές εισφορές από 01/01/2017 και μετά . Εύχομαι ειλικρινά να μην έχει την τύχη του εξωδικαστικού συμβιβασμού που απέτυχε παταγωδώς.
Ελπίζω ότι όσο πλησιάζουν οι εθνικές εκλογές θα γίνει μία καλή ρύθμιση αρκετών δόσεων, εύχομαι πάνω από 100 και στην εφορία.
Όμως ειλικρινά θέλω να ακουστώ κι η όποια ρύθμιση γίνει, να γίνει με γνώμονα την πραγματική βοήθεια είτε προς τον πολίτη, είτε προς την επιχείρηση χωρίς πεντακόσια δεδομένα, χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες. Πόσο δύσκολο είναι αυτοί που αποφασίζουν και υλοποιούν να κατέβουν από τις καρέκλες και να ανακαλύψουν τι χρειάζεται η αγορά σήμερα; Ποιο θα είναι το νόημα μιας ρύθμισης, όπως αυτή του 2015 που σήμερα ελάχιστοι έχουν καταφέρει να την τηρούν;
Τα πράγματα δεν είναι καθόλου έτσι. Οι επιχειρήσεις χρειάζεται να πάρουν ανάσες και μάλιστα τις σωστές ανάσες, δεν χρειάζονται μία ρύθμιση η οποία θα τελειώνει την τάδε ημερομηνία με τον τάδε τόκο και τις τάδε προϋποθέσεις.
Τέσσερα χρόνια μετά την ρύθμιση των 120 δόσεων αναρωτιόμαστε για μία ακόμα φορά. Μετά από τέσσερα χρόνια θα υπάρχει η μικρή, μεσαία επιχείρηση; Θα χρειαζόμαστε και πάλι μια ρύθμιση με χίλιες δόσεις; Ίσως, γιατί τότε ο φόρος θα ‘ναι 40 % και η προκαταβολή του επόμενου έτους 200% και ειδική εισφορά αλληλεγγύης 20% και ο ΕΦΚΑ 50 % και το τέλος διαφήμισης 10% .
Ναι παιδιά εκλιπαρούμε για τεράστια ρύθμιση για να αναπνεύσουμε, αλλά επειδή πρέπει να αναπνεύσουμε και μόνοι μας κάποια στιγμή, θα πρέπει δούνε κάποιοι επιτέλους με φορολογική σοβαρότητα την φορολογία του αύριο, η οποία αν δεν αλλάξει, θα θέλουμε ρυθμίσεις και μόνο ρυθμίσεις.
Τώρα σχετικά με το τι συμβουλεύω θα πω τα εξής :
Ύπαρξη λογαριασμού για το ακατάσχετο
Επιλογή της ρύθμισης των 12 δόσεων που υπάρχει σήμερα, αν είναι εφικτό να γίνει
Να καταβάλουμε ότι μπορούμε και όσο μπορούμε σε μηνιαία βάση για να μειώνουμε τις οφειλές προς την εφορία
Τέλος μπορείτε να κάνετε μία ρύθμιση 12 δόσεων να πληρώνεται την πρώτη δόση μόνο και τίποτα άλλο μετά, έπειτα μετά από δύο μήνες που δεν θα έχετε πληρώσει την δεύτερη και την τρίτη δόση , η ρύθμιση ακυρώνεται έτσι μπορείτε να προχωράτε ξανά στην ίδια διαδικασία. Και αυτό το προτείνω γιατί όσο μία ρύθμιση είναι ενεργή ( για δύο μήνες ) δεν κινδυνεύουμε από δέσμευση λογαριασμού και κατασχέσεις.
*Ευχαριστούμε θερμά τον κο Γ. Σαρματζή. Η εταιρία JS Accounting βρίσκεται Επτανήσου 53 & Φωκίωνος Νέγρη στην Κυψέλη. Θα βρείτε καταρτισμένους συμβούλους πάντα έτοιμους να σας εξυπηρετήσουν!