• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

    Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

    Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

    Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

    Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

    Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

    Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Κάτια Σπερελάκη

    Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

    Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

    Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

    Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

    Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

    Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

    Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

    Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

    Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

    «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

    Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

    Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

    IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

    Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

    Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

    Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

    Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

    ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

    Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

    ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

    Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

    ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

    Φrίdda με άρωμα κρασιού

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

    Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

    «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

    H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

    Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

    Πας μαγειρεύοντας

    Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

    Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

    Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

    To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

      Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

      Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

      Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

      Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

      Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

      Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

      Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

      Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

      Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

      Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

      Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

      Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

      Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

      Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

      «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

      Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

      Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

      IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

      Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

      Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

      Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

      Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

      ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

      Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

      ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

      Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

      ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

      Φrίdda με άρωμα κρασιού

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

      Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

      Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

      «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

      H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

      Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

      Πας μαγειρεύοντας

      Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

      Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

      Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

      To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result
      Κηλαηδόνης

      Θυμόμαστε: Μία συνέντευξη με τον Λουκιανό Κηλαηδόνη (5ο τεύχος, Η Πατησίων ζει)

      «Είναι οι εποχές που κάνουν τα μεγάλα πράγματα, και όχι οι δημιουργοί»

      από ΗΠΖ
      07/02/2020
      στην κατηγορία Συνεντεύξεις, Χαρτί
      Reading Time: 1 min read
      Share on FacebookShare on Twitter

      Συνέντευξη στην Λίνα Καμπούρογλου για το 5ο Τεύχος του «Η Πατησίων Ζει» τον Απρίλιο του 2013

      Ο φτωχός και μόνος καουμπόυ της Πατησίων μάς συνάντησε στον προσωπικό του χώρο στο Μεταξουργείο, ο οποίος βρίσκεται κάτω από το σπίτι του. Ένα χώρος ανθρώπινος σαν τον ίδιο. Το προσωπικό του αρχείο θα λέγαμε. Σχεδόν όλα όσα έκανε και έζησε. Με το που μπαίνεις μέσα νιώθεις έντονα την αίσθηση της δημιουργίας και μιας μεγάλης ιστορίας να ξετυλίγεται μπροστά σου. Ακόμα και το πιο μικρό μπιμπελό έχει την ιστορία του και πιστέψτε με είναι πολλά… Ένας φίλος μού είπε πως στον Λουκιανό δεν πρέπει να κάνεις ερωτήσεις, αλλά να τον αφήσεις να μιλάει από μόνος του, με τόσα που έχει να πει. Κάπως έπρεπε να ξεκινήσει όμως…

      Μια γειτονιά στην Αθήνα η Κυψέλη. Έχεις μια ιδιαίτερη σχέση μαζί της.

      Εγώ γεννήθηκα και μεγάλωσα σε αυτή τη γειτονιά, στη Νέα Κυψέλη για την ακρίβεια. Η Κυψέλη έχει μια ζωντάνια που δεν την είχε καμιά άλλη περιοχή. Μυστήριο. Παραμένει ακόμα αυτή η ζωντάνια κατά κάποιο τρόπο, παρόλο τις δύσκολες εποχές. Ήταν κέντρο πολιτισμού. Ήταν πάντα ένας ξεχωριστός δρόμος. Ενώ η Πανεπιστημίου και η Σταδίου είναι δρόμοι του κέντρου, παρόλο αυτά είναι απρόσωποι, δεν έχουν δική τους ζωή, δεν ανήκουν κάπου. Η Πατησίων ανήκει στους Κυψελιώτες. Αυτό την ξεχώριζε από τα άλλα που ήταν απρόσωπα. Η Πατησίων ήταν ακόμα και των Εξαρχείων, μέχρι και τέρμα Πατήσια.

      Για πες μας λοιπόν για τη γειτονιά σου.

      Τα πρώτα χρόνια της εφηβείας κατηφορίζαμε από Φωκίωνος Νέγρη μέχρι που φτάσαμε κάποια στιγμή στην Πατησίων. Ενδιάμεσα υπήρχαν πολλά στέκια, σφαιριστήρια και καφενεία που συχνάζαμε. Μετά βγήκαμε στην Πατησίων και αρχίσαμε το πάνω κάτω. Την ανακαλύπταμε σιγά σιγά. Τότε η Πατησίων είχε πολλούς καλοκαιρινούς και χειμερινούς κινηματογράφους που πηγαίναμε. Πέρασα από το 2ο Γυμνάσιο που ήταν στην Χέυδεν, το 5ο στην Τοσίτσα και Τσαμαδού, τελείωσα μετά βασάνων και κόπων στον Τοιχόπουλο στην Κύπρου, στην πλατεία Αμερικής. Πολλά κορίτσια, μεγάλες παρέες. Σύχναζα πολύ σ’ ένα μπαράκι στη Σκαραμαγκά, ένα νυχτερινό κέντρο διασκέδασης σαν αυτά τα αμερικάνικα που βλέπουμε στις ταινίες. Τραπέζια με πορτατίφ, μεγάλη πίστα που χορεύουν τα ζευγάρια κ.τ.λ.

      Κλαμπ τότε λέγαμε, μιλάω για τη δεκαετία του 50-60, μέρη στα οποία πήγαινε η νεολαία έπαιρνε ένα ποτό, καθαρό, και βάζανε δισκάκια 45 στροφών με μπλουζ και ροκ εν ρολ και χορεύαμε. Αυτό ήταν όλο! Στο Green Park επίσης είχε ένα υπόγειο από κάτω, το οποίο ρημάζει τώρα όπως και πολλοί άλλοι χώροι στην Πατησίων. Το χειμώνα το υπόγειο αυτό γινόταν κλαμπάκι, μιλάμε για χώρο των 80-100 ατόμων και περνούσαμε καλά. Μέσα λοιπόν στο πάρκο υπήρχαν και δύο αναψυκτήρια (το ένα ήταν το άλσος του Οικονομίδη) τα οποία λειτουργούσαν τα καλοκαίρια. Στην πορεία ανακαλύψαμε το Αu Revoir όπου συχνάζαμε πολύ. Στην Θάσου υπήρχε ένα ακόμα που λεγόταν Μπαρίνο. Κι εκεί έβγαινα. Έπειτα ένα καλοκαιρινό σινεμά που έγινε μετά το μπαρ Κάμελοτ με εσωτερική αυλή. Τι να λέμε τώρα! Την Πατησίων άμα την πάρουμε στενό με στενό έχει ιστορία… και δική μου κυρίως. Μετά στο πολυτεχνείο, στο τέταρτο έτος (γιατί πρώτα ήμουν στην Θεσσαλονίκη) στο Μετσόβιο. Τις κενές ώρες που δεν είχα μάθημα πηγαίναμε στον κήπο του Μουσείου για καφέ. Μέχρι αρχές του ‘60 έμεινα στην Κυψέλη, αλλά παρόλο αυτά συνέχισα να έχω επαφή με την περιοχή.

      Όμορφες αναμνήσεις έχεις από τότε, ήρεμες…

      Ήταν μια πιο ήρεμη κατάσταση χωρίς το πρόβλημα των ναρκωτικών, χωρίς ρατσισμό. Τότε τα πράγματα ήταν πιο χαλαρά και πιο αθώα. Ήταν μια αθώα εποχή. Κάποια από τις φορές που πήγα στη Νέα Υόρκη έκανα εκεί μια παράσταση που λέγεται «Αχ, πατρίδα μου γλυκιά»· έχω λοιπόν μια λήψη στην 5η Λεωφόρο που τελείωνε στην άκρη του «νησιού» στο Μανχάταν που ήταν οι Δίδυμοι πριν πέσουν. Η 5η Λεωφόρος, λοιπόν, που πάει από τον βορά στον νότο, έχει τον ίδιο προσανατολισμό και την ίδια αίσθηση φωτός που έχει η Πατησίων το απόγευμα. Η μεν Πατησίων βλέπει την Ακρόπολη. Κάποτε περπατάγαμε την Πατησίων και τη μέρα και τη νύχτα. Καμία αίσθηση κινδύνου!

      Δισκογραφική Columbia.

      Οι μισές μου δουλειές είναι γραμμένες εκεί. Δεν θέλω να τη δω πώς είναι τώρα πια. Πέρασα μια μέρα από εκεί μπροστά και γύρισα το κεφάλι να μην δω το χάλι. Μπήκα στην Columbia το ’69-’70. Αυτός ο τόπος δεν υπερασπίζετε κάποια πράγματα που σε άλλες χώρες θεωρούνται αυτονόητα ότι θα διατηρηθούν. Ήταν ζωντανός χώρος. Οι περισσότεροι δίσκοι έβγαιναν τα Χριστούγεννα και λιγότεροι το Πάσχα και μάλιστα μου άρεσε πολύ να παρακολουθώ την παραγωγή.

      Έχεις συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα όπως Μπιθικώτση, Μοσχολιού, Γκάτσο, Νεγρεπόντη κ.ά. Τι σου έχουν δώσει αυτοί οι άνθρωποι;

      Ο καθένας από αυτούς μου έδωσε και κάτι. Τα πήρα εγώ μετά και έφτιαξα τη δική μου πορεία. Πήρα ό,τι καλύτερο μπορούσα και άρχισα να γράφω και τους στίχους εγώ. Από τον «Φτωχό καουμπόυ» και μετά. Κάποια στιγμή είπα είναι καλοί όλοι αυτοί, αλλά δεν λένε τις ιστορίες της ζωής σου. Εγώ είχα να αφηγηθώ κάποιες ιστορίες. Τα βιωματικά μου για παράδειγμα τραγούδια, όπως η «Ρίτα», «Πάμε μια βόλτα στη Βουλιαγμένη», δεν μπορούσε να τα αφηγηθεί κανείς παρά μόνο εγώ. Είπα είναι μάστορες, είναι καλοί, αλλά κάτσε και πες δικά σου πράγματα και επίσης να γελάσει και ο κόσμος. Γράψε κανένα αστείο τραγουδάκι. Για αυτό  και πολλοί δίσκοι μου έχουν καλαμπούρι. Αυτό τον δρόμο βέβαια μου τον άνοιξαν όλοι αυτοί Νεγρεπόντης, Γκάτσος κ.ο.κ.

      Η Ρίτα υπήρχε;

      Ναι. Δεν της φορτώνω όλα όσα λέω στο τραγούδι, αλλά έκανε κι αυτή μια μαλακία. Ήταν παλιά μου συμμαθήτρια στο δημοτικό, κάπου την συνάντησα ένα καλοκαίρι σε ένα νησί και είπε στον άντρα της να φέρει μια μηχανή για να βγάλουμε φωτογραφία μαζί. Της είπα ότι δεν χρειάζεται να πάει ο άνθρωπος να φέρει τη φωτογραφική, εδώ θα είμαι και αύριο και μεθαύριο, εκείνη όμως επέμενε. Ε, νευρίασα κι εγώ… Την οποία τη συνάντησα σ’ ένα φεστιβάλ και με ρώτησε αν έγραψα για εκείνη το τραγούδι. Δεν περίμενα τα πάντα από τη Ρίτα, απλά δεν ήθελα να κάνει αυτό. Γενικά στα τραγούδια μου με αφορμή ένα θέμα έβαζα βιώματα από άλλες καταστάσεις. Δεν γινόταν όλα σε ένα τραγούδι.

      Δισκογραφικά απέχεις χρόνια γιατί;

      Για τα σαράντα χρόνια και που είμαι στη δισκογραφία το να έχω κάνει δώδεκα δίσκους ήδη είναι πάρα πολύ λίγο. Απείχα τέσσερα χρόνια, έξι χρόνια κατά καιρούς. Όταν ήμουν έτοιμος έκανα δίσκο. Υπέγραφα συμβόλαια ότι πρέπει να κάνω τρεις δίσκους σε τρία χρόνια, δεν έκανα, τελείωνε το συμβόλαιο είχα κάτι δήθεν ποινικές ρήτρες που μετά ξεθύμαιναν. Έλεγα θα κάνω όσο και ό,τι μπορώ. Όταν θα έχω κάτι να γράψω, θα το κάνω. Γύρω στο ’90 μάλιστα αρχίζουν να αλλάζουν τα πράγματα, μπαίνει η ελεύθερη ραδιοφωνία. Παλαιότερα που ήταν δύο ραδιόφωνα και δύο κανάλια η κυκλοφορία ενός δίσκου ήταν γεγονός, όλοι ενημερώνονταν από εκεί. Με το άνοιγμα που έγινε μετά, άρχισε ο κόσμος να μην έχει την πληροφόρηση για τις νέες κυκλοφορίες. Εκεί έγινε μια διάσπαση. Άρχισαν οι δισκογραφικές να χώνονται στους σταθμούς για να παίζουν τη μουσική που ήθελαν αυτοί, πράγμα που με νευρίασε. Αργότερα άρχισα να ασχολούμαι με συναυλίες και θεάματα. Δεν ήμουν μόνο μουσικός, δεν μου έφτανε μόνο αυτό. Όταν κάνω μια δουλειά θέλω να έχει και τις προϋποθέσεις να γίνει ένα θέαμα γύρω από αυτήν. Να μην είναι απλά μια συρραφή τραγουδιών. Τώρα να γράψω απλά ένα τραγούδι δεν μου αρκεί. Το έμαθα, το έκανα, το βαρέθηκα. Τώρα είμαι στη φάση «πάμε γι’ άλλα».

      Το «νέο αίμα» στη μουσική;

      Σήμερα η μουσική παραπαίει, όπως πολλά πράγματα. Είναι μια μεταβατική εποχή μεταξύ των οποίων και η μουσική και η πολιτική. Είναι μια θολή εποχή,κάτι ψάχνεται. Βλέπω καλά στοιχεία στα νεότερα παιδιά, δηλαδή σίγουρα όπου να ‘ναι θα γίνει κάτι πιο ξεκάθαρο, πιο υγιές… Ναι, αυτά τα κινήματα που λέμε, αυτές οι μικρές ομάδες

      Πώς βιώνεις ως πολίτης και ως καλλιτέχνης αυτή την κατάσταση στην Ελλάδα;

      Δεν μου αρέσει καθόλου. Επειδή έχω δύο νεαρά κορίτσια, τις κόρες μου, και παρακολουθώ τις κινήσεις τους, αυτό που βλέπω δεν μου αρέσει. Και αυτό που συμβαίνει στη γειτονιά, δυο δρόμους παραπάνω και παρακάτω τις νύχτες. Πιστεύω ότι κάποια στιγμή τα πράγματα θα αλλάξουν. Είμαι παράλογα αισιόδοξος.

      Σε κάποιες συνεντεύξεις σου έχεις αρνηθεί την πολιτική;

      Εγώ ήμουν πάντα στην Αριστερά και εξακολουθώ να είμαι. Δεν είχα ποτέ ενεργό δράση στην πολιτική, απλά μια συναισθηματική σχέση την οποία είχα και εξακολουθώ να έχω. Και προς την Αριστερά και προς τον Ολυμπιακό. Αγαπώ και την τζαζ. Γιατί; Αυτό ένας θεός το ξέρει. Μάλιστα αρκετά από τα τραγούδια μου έχουν και κοινωνικά και πολιτικά στοιχεία. Παρακολουθώ, με ενδιαφέρει. Την εποχή που έπρεπε έκανα τέτοιες ολοκληρωμένες δουλειές πολιτικοκοινωνικές.

      Τώρα δεν τη νιώθεις αυτή την ανάγκη;

      Θολό τοπίο. Γιατί να μιλήσω απ όλα; Γιατί να μιλήσω τώρα; Δεν μ’ αρέσει να γράφω τραγούδια για μια επικαιρότητα που γρήγορα ξεπερνιέται σαν ένα είδος επιθεωρησιακής ματιάς στα γεγονότα. Περιμένω να κάνω μια γενική σούμα γι’ αυτό που συμβαίνει στις μέρες μας.

      Μια ερώτηση που σε εκνευρίζει πολύ να σου την κάνουν;

      Πολλές! Τι γνώμη έχεις για το τραγούδι σήμερα; Χαζή ερώτηση αφού το ξέρουμε όλοι πώς είναι τα πράγματα. Πώς γράφεις τραγούδια, από πού ξεκίνησες; Όταν μου στέλνουν γραπτές ερωτήσεις και είναι βλακώδεις δεν απαντάω. Γιατί στις χαζές ερωτήσεις δίνεις χαζές απαντήσεις.

      Σε έχουν ρωτήσει πολλές φορές αλλά δεν γίνεται να μην το αναφέρω· για το πάρτι στη Βουλιαγμένη…

      Φέτος κλείνουμε 30 χρόνια. Αυτό που έμεινε από το πάρτι ήταν το πόσο πολύς κόσμος ήταν εκεί. Χαμός έγινε! Ήταν και πολύ ωραία βραδιά και βέβαια βοήθησε ότι έγινε το ’83 που μόλις πριν από δύο χρόνια είχε βγει το ΠΑΣΟΚ και ο κόσμος είχε μια αισιοδοξία ότι όλα θα πάνε καλύτερα. Ήταν γενικά σε καλή διάθεση ο κόσμος. Μου είπαν φέτος να το ξανακάνω επετειακά και ακόμα το σκέφτομαι. Δεν θα μπορούσε ποτέ να ξαναγίνει αυτό που έγινε γιατί βοήθησε ο περίγυρος. Δεν ήταν δηλαδή μόνο η ιδέα. Αυτήν η ιδέα σήμερα δεν ξέρω αν απηχεί, μπορεί και να απηχεί για τους νέους. Να έχουν μια περιέργεια πώς ήταν. Κάποιοι άλλοι που ήτανε στο πάρτι μου λένε: «Μην το ξανακάνεις! Δεν ξαναγίνεται αυτό που έγινε εκείνο το βράδυ». Η λέξη «πάρτι» τότε ήταν ξεχασμένη. Τα πάρτι υπήρχαν μέχρι το ‘60 περίπου, μετά σταμάτησαν. Η μουσική εκεί που ήταν ένα κοινωνικό φαινόμενο έγινε μουσική για μοναχικούς ακροατές. Άλλαξε! Εκείνο το βράδυ περίμενα κόσμο όσο χωράει ο Λυκαβηττός. Όμως ο κόσμος απ’ ό,τι φάνηκε το είχε ανάγκη. Το χαρακτηριστικό ήταν ότι, όταν άρχισε η προπώληση πριν μία εβδομάδα, τα εισιτήρια αγοράζονταν είκοσι πέντε μαζί. Κινητοποιήθηκαν γειτονιές, παρέες!

      Ακούστηκαν αρνητικά σχόλια για τη Βουλιαγμένη;

      Βέβαια γράφτηκαν! Με την εξής έννοια: ενόχλησε τα κόμματα αυτή η ιστορία, η μεγάλη προσέλευση του κόσμου εννοώ. Το ΚΚΕ ενοχλήθηκε πολύ. Ποιος είναι αυτός που κατεβαίνει χωρίς μηχανισμό και έχει τόσο κόσμο. Πολλές κριτικές γράφτηκαν, ότι διαφθείρω τη νεολαία, τη σπρώχνω στα ναρκωτικά κ.τ.λ. Η Βουλιαγμένη ήταν αθώα. Μπήκε ο κόσμος, κολύμπησε με τα ρούχα. Πού τα είδαν τα ναρκωτικά δεν ξέρω… Τρόμαξαν λοιπόν τα κόμματα, διότι ήταν αυτό το αυθόρμητο του κόσμου, το μη κατευθυνόμενο από αυτούς. Πάντως είναι οι εποχές που κάνουν τα μεγάλα πράγματα και όχι οι δημιουργοί! Η δεκαετία του ‘60 ήταν μια κοσμογονική δεκαετία για τον πλανήτη. Ήταν η εποχή που χρειαζόταν να βρει τους εκφραστές της και τους βρήκε!

      Και τώρα χρειάζεται…

      Θα γίνει σιγά σιγά και τώρα. Όλη η καινούρια γενιά θα βρει το χρόνο της να αφομοιωθεί καλύτερα και σίγουρα θα γίνουν σπουδαία πράγματα. Απλά, όταν έρθει η ώρα του…

      Tags: Η Πατησίων ζειΛουκιανός ΚηλαηδόνηςσυνέντευξηΧαρτί

      ΗΠΖ

      Η Πόλη Ζει. Η αναθεώρηση της αστικής εμπειρίας, η αφήγηση της πραγματικής ζωής. Πάνω από όλα όμως να ανακαλύπτεις και να δημιουργείς ενδιαφέροντα εγχειρήματα για την ίδια την Πόλη και τους ανθρώπους της, σε όλες τις κοινωνικές εκφράσεις. Στον Πολιτισμό, στο Εμπόριο, στην Επικοινωνία.

      Σχετικά άρθρα

      Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα

      Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

      Αφιερώματα

      Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

      Αφιερώματα

      Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

      Διάφορα

      Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

      Αλλόκοσμος

      Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

      Διάφορα

      Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

      Next Post
      Labros Filippou

      Ο Λάμπρος Φιλίππου μας φανερώνει τις πτυχώσεις του "υ-φάσματος" του

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

        361 shares
        Share 144 Tweet 90
      • Πας μαγειρεύοντας

        416 shares
        Share 166 Tweet 104
      • Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

        355 shares
        Share 142 Tweet 89
      • Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

        595 shares
        Share 238 Tweet 149
      • Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

        366 shares
        Share 146 Tweet 92

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • > > Η σοφία της ημέρας...
 πιο συμβατή με την πραγματικότητα

#ολαθαπανεκαλα #ισωςκαιοχι
#ηποληζει #ισωςκαιοχι
      • .
>> Το νέο μας τεύχος κυκλοφορεί από σήμερα στους δρόμους και αισθάνεται περίεργα.
Ένας δύσκολος Μάρτης, σε μια δύσκολη χώρα.
Ένα τεύχος, που δε ξέρει πως να συστηθεί.

Μπορείτε να μας ξεφυλλίσετε και ηλεκτρονικά στο ISSUU:
Link στο bio.

#ipolizei #februaryissue #freepress #streetpress
      • 🎁GIVEAWAY |  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ🎁

Σε συνεργασία με το @holywoodstage.athens (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 289) προσφέρουμε μια φιάλη κρασί & ελεύθερη είσοδο για εσένα και 3 ακόμα φίλες-ους σου, για την βραδιά παρουσίασης του δίσκου
      • Η σοφία της ημέρας
#patisionmood #ipolizei_gr #ipolizei
      • >> Λόγω... βάρβαρων καιρικών συνθηκών, η διανομή του τελευταίου μας τεύχους ενδεχομένως να καθυστερήσει σε κάποια σημεία της Πόλης.
Μέχρι τότε μας ξεφυλλίζετε ολόστεγνους, στο link που θα βρείτε στο bio
ή κάνετε μια βόλτα στο site μας:
www.ipolizei.gr
 
#ipolizei #februaryissue
      • #ipolizei #streetpress #patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.