• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Είπα ξείπα | Σκέψεις για τους κινηματογράφους ΙΝΤΕΑΛ, ΑΣΤΟΡ, Ίριδα

    Το πορτραίτο μιας πόλης που φλέγεται

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | τ.96

    Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

    Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

    Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

    Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

    Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Κάτια Σπερελάκη

    Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

    Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

    Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

    Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

    Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

    Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

    Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

    Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

    Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Παρουσίαση βιβλίου στο JUKEBOX / Ζωρζ Πιλαλί, ΟΧΛΟΔΟΞΙΑ

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Lung Fest – Dark Edition στο Romantso

    Μελοδραματικοί «Βρι-κόλακες» με ευανάγνωστους τηλεοπτικούς υποκριτικούς κώδικες στο Εθνικό μας Θέατρο

    Η ελληνική jazz σκηνή δίνει δυναμικό «παρών» στο Athens Jazz! | Spiral Trio, Nefeli Fasouli Quintent και Thomas Mitrousis Quartet

    Τα σινεμά μας, η πόλη μας!

    Η Kate Zubok στο Bolivar | Κυριακή 2 Απριλίου

    Το Αρχείο του Στάθη Αρφάνη στο Ωδείο Αθηνών

    Π.Ο.Π – Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης, του Θανάση Κριτσάκη

    Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

    «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

    Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

    Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

    IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

    Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

    Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

    Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Βολτάροντας στους 20ºC

    Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

    ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Contrust Collective

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Ροκάνι

    Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | ΚΥΚΑΩ – Handcrafted Greek Nanobrewery

    Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

    Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

    «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

    H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

    Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

    Πας μαγειρεύοντας

    Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

    Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Είπα ξείπα | Σκέψεις για τους κινηματογράφους ΙΝΤΕΑΛ, ΑΣΤΟΡ, Ίριδα

      Το πορτραίτο μιας πόλης που φλέγεται

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

      Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | τ.96

      Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

      Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

      Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

      Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

      Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

      Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

      Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

      Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

      Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

      Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Παρουσίαση βιβλίου στο JUKEBOX / Ζωρζ Πιλαλί, ΟΧΛΟΔΟΞΙΑ

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Lung Fest – Dark Edition στο Romantso

      Μελοδραματικοί «Βρι-κόλακες» με ευανάγνωστους τηλεοπτικούς υποκριτικούς κώδικες στο Εθνικό μας Θέατρο

      Η ελληνική jazz σκηνή δίνει δυναμικό «παρών» στο Athens Jazz! | Spiral Trio, Nefeli Fasouli Quintent και Thomas Mitrousis Quartet

      Τα σινεμά μας, η πόλη μας!

      Η Kate Zubok στο Bolivar | Κυριακή 2 Απριλίου

      Το Αρχείο του Στάθη Αρφάνη στο Ωδείο Αθηνών

      Π.Ο.Π – Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης, του Θανάση Κριτσάκη

      Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

      «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

      Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

      Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

      IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

      Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

      Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

      Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Βολτάροντας στους 20ºC

      Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

      ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Contrust Collective

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Ροκάνι

      Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | ΚΥΚΑΩ – Handcrafted Greek Nanobrewery

      Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

      Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

      «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

      H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

      Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

      Πας μαγειρεύοντας

      Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

      Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result
      ή τζεμιλέ, ή τίποτα

      Ή Τζεμιλέ, ή τίποτα

      από Θράσος Καμινάκης
      06/12/2019
      στην κατηγορία Τι 'πες τώρα!
      Reading Time: 1 min read
      Share on FacebookShare on Twitter

      Α. Οι 4 Τζεμιλέ:

      Στα αφανέρωτα κρύβεται η αλήθεια. Η Τζεμιλέ την ήξερε καλά για τον καθένα. Κρυμμένη μια ζωή σε ένα σπίτι της Ανατολής και αφιερωμένη να μεγαλώνει τα παιδιά που γέννησε. Αγόρια όλα. Και μια κόρη μετά από οχτώ αρσενικές γέννες. Την ένατη πια φορά ήρθε στον κόσμο αυτή που θα την συνέχιζε. Ένα κοριτσάκι πανέξυπνο. Από νωρίς η Τζεμιλέ το είδε. Πως η μικρή Τζεμιλέ, θα άλλαζε την ζωή πολλών. Την είπε έτσι γιατί μια κόρη πάντα έγραφε την ιστορία αυτής της οικογένειας. Και την μάνα και τη γιαγιά της Τζεμιλέ τις φώναζαν. Κι είχαν κι αυτές το Χάρισμα να βλέπουν το από μέσα.
      Κληρονομιές.

      Β. Οι άντρες:

      Άντρα δεν κράτησε κανέναν. Ποιος άντρας μένει πλάι σε μια γυναίκα που ξέρει καλά τις μοίρες των ανθρώπων; Που βλέπει μέσα στα μάτια των άλλων μονοπάτια που εκείνοι δεν θα δουν; Και που αν είναι τυχεροί και τα διαβούν μπορεί και ν’ αγαπήσουνε λιγάκι το θαύμα του Σύμπαντος; Από μικρή η τρίτη Τζεμιλέ κατάλαβε πως η μάνα της κι η γιαγιά της είχανε δίκιο. Ο πατέρας της ήταν ένας περιττός άνθρωπος που έβλεπε τις γυναίκες σαν αναγκαίο κακό. Ούτε που κατάλαβε ποτέ πως είχε παντρευτεί μια μάντισσα. Την έκλεισε σε τέσσερις τοίχους. Μετά αφού την έκανε μάνα πολλές φορές αρρώστησε και πέθανε. Δεν πρόλαβε η Τζεμιλέ να τάξει την κόρη της στο Θεό. Πάνω που το κανόνιζε να κλειστεί η μικρή σε μοναστήρι την βρήκε και την παντρεύτηκε ένας άντρας, ίδιος ο πατέρας της. Και όπως βέβαια θα γινότανε αναπόφευκτα, όσο έζησε, έζησε και πάει κι αυτός.
      Περιττολογίες.

      Γ. Το Τίποτα:

      Το όλον είναι πως στις Τζεμιλέ, από γενιά σε γενιά κληρώνονταν στρατιές αντρών που από κομπάρσοι της ζωής γίνονταν πρωταγωνιστές για λίγο, τις γονιμοποιούσαν, φέρνοντας στην ζωή κι άλλους άχρηστους άντρες, όπως οι ίδιοι και μετά έσβηναν, φεύγανε, βουλιάζανε στο Τίποτα. Κι αυτό το ίδιο τους το Τίποτα ήταν που αφήναν πίσω τους να γεμίζει τις ζωές των Τζεμιλέ με στεναχώρια. Μονάχα αν τύχαινε, πριν εξαφανιστούν, να γεννηθεί μια νέα Τζεμιλέ, η ζωή αποκτούσε πάλι το νόημά της. Αλλά η μοίρα ήταν αμείλικτη και για τις νέες Τζεμιλέ. Κάποτε κι αυτές θα γίνονταν κοπέλες και τότε θα ξανάρχονταν οι άντρες, και θα τις βυθίζανε κι εκείνες στα σπίτια της Ανατολής να μεγαλώνουν τα παιδιά τους.
      Κολάσεις.

      Δ. Η μέρα της κηδείας:

      Τον κύκλο των αδιάφορων ζωών θα έσπαγε η τελευταία Τζεμιλέ. Το ένατο παιδί. Την ημέρα της κηδείας του πατέρα της, η μικρή Τζεμιλέ, η τέταρτη, ήτανε εννιά χρονών. Τα αγόρια όλα είχανε ξετσουμίσει. Άλλοι πρόσφυγες στην Γερμανία, άλλοι στην Ελλάδα. Άλλοι στα καράβια κι άλλοι σε άχρηστες οικογένειες παντρεμένοι από την εφηβεία τους μεγαλώνανε ήδη τα δικά τους παιδιά. Δυο – δυο και τα οχτώ αγόρια είχανε φύγει από το σπίτι χαμένα σε διάφορες προσωπικές ιστορίες που εξυμνούσαν το Τίποτα. Το κοριτσάκι κι η μάνα Τζεμιλέ θάψανε τον πατέρα μόνες. Κανένας γιος δεν αξιώθηκε να φτάσει στην τελετή. Μετά περπάτησαν στην πόλη ως το βράδυ. Κάπου πριν δύσει ο ήλιος, μια τουρίστρια φωτογράφισε την Τζεμιλέ και την μάνα Τζεμιλέ στον περίβολο ενός τζαμιού, την ώρα που ένα μαύρο κι ένα άσπρο περιστέρι ανοίγανε τα φτερά τους. Σαν βγήκε η φωτογραφία και την κοιτούσες νόμιζες πως θα άκουγες τα Φτερουγίσματα. “Θα σας την στείλω” τους υποσχέθηκε η τουρίστρια.
      Τάματα.

      Ε. Η Φωτογραφία:

      Ένα χρόνο μετά ένας φάκελος έφτασε στον προορισμό του. Η μάνα Τζεμιλέ το ήξερε. Όταν ήρθε το γράμμα βγήκε από μέσα η φωτογραφία με τα περιστέρια από την μέρα της κηδείας και λίγες λέξεις σε γλώσσα ξένη, ακαταλαβίστικη. Η μικρή που είχε μάθει λίγα αγγλικά στο σχολείο, είπε στην μάνα:
      – Αυτή η κυρία που μας τράβηξε την φωτογραφία λέει έχασε τον άντρα της νωρίς. Κι είχε κι ένα παιδί – αγοράκι στην ηλικία μου εκεί στον Καναδά και πως το παιδάκι της πέθανε κι αυτό φέτος. Γι’ αυτό άργησε τόσο να μας στείλει αυτό που εκείνη την μέρα μας υποσχέθηκε. Την φωτογραφία μας και το γράμμα. Εύχεται να είμαστε τυχερές σε αυτήν την ζωή γιατί εκείνη στάθηκε άτυχη χάνοντας το παιδί της όταν γύρισε στην πατρίδα της. Τι λυπημένη ιστορία, μαμά.
      Η μάνα Τζεμιλέ έκρυψε το κεφάλι στα χέρια της.
      Δάκρυα.

      ΣΤ. Η τελευταία Τζεμιλέ:

      Άρχισε να ετοιμάζει την μικρή. Πρώτα όμως πήγε στον ξάδερφο. Που μιλούσε τρεις ή τέσσερις γλώσσες. “Θα σου δώσω το τελευταίο μου χτήμα” του είπε, “αν γράψεις ότι σου πω”. Άντρας ήταν, τι θα έκανε; Όχι θα έλεγε; Το γράμμα που άνοιξε στον Καναδά η χαροκαμένη φωτογράφος της έδωσε μια αλλόκοτη χαρά. Σε λίγες εβδομάδες βρέθηκε στο αεροδρόμιο να υποδέχεται την μικρή Τζεμιλέ στην χώρα της. Εκεί μεγάλωσε αυτό το κοριτσάκι και το έκανε γυναίκα. Το σπούδασε. Και όταν πια σιγουρεύτηκε πως η μικρή είχε την δική της ζωή, την άφησε να την ζήσει. Μόλις χθες η μικρή που μεγάλωσε αποχαιρέτισε για πάντα τη θετή της μητέρα, την Σιμόν. Και μετά από τόσα χρόνια μαζί, σήμερα μόνη κάθισε κι έγραψε αυτό που τώρα σεις διαβάζετε. Ναι, εγώ είμαι. Η Τζεμιλέ, η κόρη της Τζεμιλέ, που με έδωσε για υιοθεσία στην Σιμόν, στον ξένο τόπο, για να με σώσει. Μπας και σωθεί μαζί και το Χάρισμα.
      Θαύματα.

      Ζ. Η Τζεμιλέ, η Τίποτα:

      Το γράμμα τότε από μάνα σε μάνα έγραφε: “Κυρία Σιμόν, θες το παιδί μου; Είναι ένα κορίτσι που αξίζει μια καλύτερη μοίρα από αυτήν που του επιφυλάσσει ο τόπος μας. Εγώ έχω οχτώ γιους να φροντίσω – ψεύδος. Και η μικρή μαθαίνει αγγλικά, πάει καλά στο σχολείο, κι εδώ στην μαύρη μου την χώρα θα έχει την μοίρα την χειρότερη των γυναικών που οι άντρες τους λείπουν. Πλάι σου θα ανθίσει. Κι εσύ θα ανθίσεις πλάι της ξανά. Αν πεις ΝΑΙ, μόνο θα πρέπει το εισιτήριο που θα την φέρει σε σένα να το βάλεις εσύ. Εγώ θα της πω πως έρχεται για λίγο, να βελτιώσει τα αγγλικά της – ψεύδος. Σιγά – σιγά θα με ξεχάσει. Δεν θα της λείπω γιατί θα πάρει από σένα αγάπη διπλή. Για το παιδί που έχασες και το παιδί που μια άλλη μάνα σου χάρισε”.
      Το γράμμα έφερε την παράξενη υπογραφή: “Η Τζεμιλέ, η Τίποτα.”
      Η Κυρία Σιμόν είπε: “ΝΑΙ”. Με ξεγελάσανε κι έφυγα για πάντα.
      Κατά συνθήκη ψεύδη.

      Η. Η Σιμόν:

      Η αλήθεια είναι πως πικράθηκα όταν τα έμαθα όλα αυτά, όπως έγιναν. Η Τζεμιλέ, η Τίποτα, η πρώτη μάνα μου αφού γιάτρεψε με τον τρόπο της κι άλλες ζωές, απερίσπαστη πια από το να μεγαλώνει παιδιά αντρών που δεν αγάπησε, εκοιμήθηκε σε ένα μοναστήρι της Ανατολής. Η Σιμόν, η δεύτερη μάνα μου, λίγο πριν φύγει από τη ζωή με κάλεσε και μου έδειξε τα πάντα. Τα γράμματα που αντάλλαζαν όλα αυτά τα χρόνια η μια με την άλλη, φωτογραφίες μου που έστελνε στην μάνα μου η μάνα μου, τα πτυχία μου, όλα.
      – Ίσως και να το είχες μαντέψει, μου είπε, αλλά ήθελα να το ξέρεις κι από μένα. Κι έκλεισε τα μάτια.
      Ίσως και να το ήξερα, χωρίς να το ξέρω πως μεγάλωνα πλάι σε δύο γυναίκες κι όχι σε μία. Η μία με είχε και μου έλεγε συχνά πως είμαι τα Πάντα γι’ αυτήν. Κι έβρισκε τρόπο να μου το δείχνει αυτό κι εγώ να την πιστεύω. Η άλλη δεν με είχε αλλά φρόντισε εγώ να γυρίσω την μοίρα μιας οικογένειας που οι γυναίκες όλες – μάντισσες, χαράμιζαν τα χαρίσματά τους στο Τίποτα. Κι εγώ ανάμεσα στα Πάντα και στο Τίποτα έφτασα ως εδώ. Να μαντεύω πως είναι να ζεις χωρίς το παιδί σου να ξέρει πόσο το αγάπησες.
      Αλήθειες.

      Θ. Το Χάρισμα:

      Μ’ αυτά και μ’ αυτά λέξη δεν είπα ακόμη για το Χάρισμα. Δεν μιλάω συχνά για εκείνα που από μόνα τους γίνονται και μόνα τους σε κάνουν ότι είσαι. Άλλος έχει την ικανότητα να βλέπει το μέλλον. Άλλος την δυνατότητα να αναλύει τα σύνθετα. Άλλος να προλαβαίνει, αντί να θεραπεύει κι άλλος να θεραπεύει όποιον το θέλει να θεραπευτεί. Εγώ, από Τζεμιλέ σε Τζεμιλέ, μπορούσα να βλέπω το από μέσα. Να μπαίνω στην θέση του άλλου. Κι έτσι να κάνω τα αφανέρωτα να μιλήσουν. Όπως η μάνα μου που με έστειλε στην Σιμόν. Ή η γιαγιά μου που πήγε να κλείσει την μάνα μου στο μοναστήρι μα τηνε πρόλαβε ο πατέρας μου. Ή η προγιαγιά μου που ήξερε πως ο πόνος μόνο κάνει τον άνθρωπο, άνθρωπο.

      Στην άλλη άκρη του κόσμου που ζω πια, τι να κρύψω;
      Αφού το να βλέπω το από μέσα, γίνεται Χάρισμα, τότε μόνο, όταν μπορώ να ανοίξω για να ‘ρθουν να κάτσουν κι άλλοι πλάι μου και να το δουν κι εκείνοι.
      Χθες έκλεισα τα μάτια της μάνας μου, της Σιμόν.
      Και σήμερα γράφω ανοιχτά την ιστορία που έζησε η μάνα μου η Τζεμιλέ, η Τίποτα.
      Στα φανερωμένα κατοικεί η χαρά. Μόνο.
      Πραγματικότητες.

      Tags: Θράσος ΚαμινάκηςΤζεμιλέΤι'πες τώρα

      Θράσος Καμινάκης

      Σπούδασε σε Αθήνα και Παρίσι Εγκληματολογία, Ιστορική Νοσολογία, Σκηνοθεσία. Ζει ανάμεσα στην Ερμούπολη και το Γκάζι. Έχει ιδρύσει το Μικρό Πολυτεχνείο και διδάσκει Στίχο και Γραφή. Θεατρικά του έργα έχουν ανέβει στο Θέατρο. Έχει εκδόσει Παραμύθια για ενήλικες και την διδακτορική του διατριβή "Το Λαζαρέτο της Σύρου" μεταφρασμένη από τα Γαλλικά. Υπό έκδοση τα διηγήματά του με τίτλο "Οι Νεκροί, οι Ζωντανοί και οι Άλλοι". Ένα CD με τραγούδια του κυκλοφορεί ως το τέλος του 2019.

      Σχετικά άρθρα

      Main Slider NEW

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Τι 'πες τώρα!

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Τι 'πες τώρα!

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Τι 'πες τώρα!

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

      Τι 'πες τώρα!

      Bonsai – Memories | Γκολ

      Τι 'πες τώρα!

      Bonsai – Memories | Άδεια σπίτια

      Next Post

      Γιορτινές εκδηλώσεις στο Μουσείο της Ακρόπολης

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Contrust Collective

        356 shares
        Share 142 Tweet 89
      • ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

        387 shares
        Share 155 Tweet 97
      • Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

        614 shares
        Share 246 Tweet 154
      • H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

        374 shares
        Share 150 Tweet 94
      • Το πορτραίτο μιας πόλης που φλέγεται

        337 shares
        Share 135 Tweet 84

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • > > Η σοφία της ημέρας...
 πιο συμβατή με την πραγματικότητα

#ολαθαπανεκαλα #ισωςκαιοχι
#ηποληζει #ισωςκαιοχι
      • .
>> Το νέο μας τεύχος κυκλοφορεί από σήμερα στους δρόμους και αισθάνεται περίεργα.
Ένας δύσκολος Μάρτης, σε μια δύσκολη χώρα.
Ένα τεύχος, που δε ξέρει πως να συστηθεί.

Μπορείτε να μας ξεφυλλίσετε και ηλεκτρονικά στο ISSUU:
Link στο bio.

#ipolizei #februaryissue #freepress #streetpress
      • 🎁GIVEAWAY |  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ🎁

Σε συνεργασία με το @holywoodstage.athens (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 289) προσφέρουμε μια φιάλη κρασί & ελεύθερη είσοδο για εσένα και 3 ακόμα φίλες-ους σου, για την βραδιά παρουσίασης του δίσκου
      • Η σοφία της ημέρας
#patisionmood #ipolizei_gr #ipolizei
      • >> Λόγω... βάρβαρων καιρικών συνθηκών, η διανομή του τελευταίου μας τεύχους ενδεχομένως να καθυστερήσει σε κάποια σημεία της Πόλης.
Μέχρι τότε μας ξεφυλλίζετε ολόστεγνους, στο link που θα βρείτε στο bio
ή κάνετε μια βόλτα στο site μας:
www.ipolizei.gr
 
#ipolizei #februaryissue
      • #ipolizei #streetpress #patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.