• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

    Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

    Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

    Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

    Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

    Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

    Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Κάτια Σπερελάκη

    Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

    Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

    Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

    Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

    Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

    Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

    Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

    Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

    Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

    «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

    Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

    Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

    IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

    Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

    Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

    Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

    Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

    ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

    Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

    ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

    Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

    ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

    Φrίdda με άρωμα κρασιού

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

    Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

    «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

    H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

    Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

    Πας μαγειρεύοντας

    Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

    Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

    Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

    To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

      Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

      Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

      Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

      Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

      Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

      Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

      Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

      Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

      Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

      Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

      Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

      Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

      Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

      Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

      «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

      Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

      Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

      IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

      Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

      Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

      Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

      Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

      ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

      Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

      ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

      Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

      ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

      Φrίdda με άρωμα κρασιού

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

      Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

      Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

      «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

      H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

      Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

      Πας μαγειρεύοντας

      Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

      Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

      Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

      To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result

      Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

      από ΗΠΖ
      09/03/2023
      στην κατηγορία Πολιτισμός
      Reading Time: 1 min read
      Share on FacebookShare on Twitter
      3 χρόνια μετά το lockdown μαθητές, καθηγητές, γονείς και επιστήμονες προσκαλούνται για να θυμηθούν και να αξιολογήσουν τις αλλαγές που έφερε η καραντίνα.

      Σύνοψη
      16/3/2021…Covid19…lockdown! Η ζωή ξαφνικά βουλιάζει σε μια πρωτόγνωρη αδράνεια και ακινησία. Μερικοί αφοσιωμένοι εκπαιδευτικοί σε ένα μικρό γυμνάσιο στην ελληνική επαρχία προσπαθούν να το κρατήσουν ζωντανό, με το σωσίβιο της ψηφιακής εκπαίδευσης. Αγώνας ενάντια στην απομόνωση, την μοναξιά, την ανία. Θα τα καταφέρουν; Η κάμερα ακολουθεί καθημερινά τους μαθητές και τους καθηγητές στο σχολείο και το σπίτι και καταγράφει με χιούμορ και ρεαλισμό πώς η πρωτόγνωρη αυτή κατάσταση διαμόρφωσε τις σχέσεις τους, εντός και εκτός οθόνης. Τα στοιχήματα εκείνη την περίοδο ήταν πολλά, με βασικό το πώς και αν θα επιβιώσει το σχολείο μέσα σε όλη αυτή την κατάσταση.

      Βασικά ζητήματα που θέτει η ταινία

      • Η απαγόρευση της κυκλοφορίας και η συνύπαρξη όλης της οικογένειας μέσα σε ένα σπίτι πως επηρεάζει τη σχέση μαθητών-καθηγητών, μαθητών-οικογένειας.
      • Τι γίνεται όταν τα παιδιά περνούν καθημερινά χρόνο με την οικογένεια για πρώτη φορά στη ζωή τους;
      • Τα παιδιά χρειάζονται να εκφραστούν, να κινηθούν, να διαχειριστούν την πρωτόγνωρη κατάσταση. Πώς τα καταφέρνουν;
      • Πώς φωτεινά παραδείγματα καθηγητών μπορούν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των παιδιών, να τα παροτρύνουν να εκφράζονται, δίνοντας χώρο στη ανθρώπινη επικοινωνία και προωθώντας την ισότητα.
      • Μια ματιά στην καθημερινή ζωή μέσα σε μία τάξη, καθώς επίσης και στη ζωή στο σπίτι. Αλληλεπιδράσεις μαθητών, γονέων και καθηγητών.

      Πέμπτη 16/3/2023, 9.30-11.30 π.μ., ειδική Προβολή για σχολεία & Συζήτηση

      Μετά την προβολή της ταινίας θα γίνει μία διαδραστική δημοσκόπηση που θα δώσει την ευκαιρία στους μαθητές να εκφράσουν τις εντυπώσεις τους και τις εμπειρίες τους.

      Θα ακολουθήσει συζήτηση η οποία θα έχει δύο άξονες:
      α) -Ποια είναι η εμπειρία που αποκομίσαμε από την καραντίνα και πώς έχει επηρεάσει τις σχέσεις μας με τον εαυτό μας και τους άλλους.
      -Πώς φανταζόμαστε το μέλλον του σχολείου;
      β) Πώς γυρίζεται ένα ντοκιμαντέρ και ειδικά μέσα σε ένα σχολείο. Η σκηνοθέτης Μαρία Λεωνίδα θα μοιραστεί όλα τα μυστικά του γυρίσματος και θα απαντήσει στις ερωτήσεις του κοινού.

      Συμμετέχουν στο panel
      • Τρεις από τους μαθητές του Γυμνασίου Αυλώνα, που εμφανίζονται στην ταινία για να μοιραστούν την εμπειρία τους
      • Η σκηνοθέτης Μαρία Λεωνίδα
      • Η κ. Ιωάννα Κατσιαφλιάνη, ψυχολόγος, στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων ‘’Σταθμός’’ , που θα συντονίσει την διαδικασία.
      Εισιτήριο: 4 ευρώ. Για να κλείσετε θέση θα πρέπει να στείλει ο/η υπεύθυνος/η καθηγητής/ρια του τμήματος, το όν/μο του/της, το όνομα του σχολείου, τηλέφωνο επικοινωνίας  και τον αριθμό των παιδιών στο email:[email protected] με θέμα «Προβολή το Στοίχημα». Πληροφορίες: τηλ. 2130435978/ 6949404003 , 9.30-17.30

      Παρασκευή 17/3/2023, 20.00-22.00 Προβολή & Συζήτηση. Εισιτήριο 6 ευρώ

      Συζήτηση μετά την προβολή:
      • Πώς άλλαξε η ζωή των παιδιών μέσα & έξω από το σχολείο;
      • Τρία χρόνια μετά, τι αλλαγές έφερε η καραντίνα στη ζωή των παιδιών και στις σχέσεις μέσα και έξω από το πλαίσιο της οικογένειας.
      • Πώς διαβλέπεται το μέλλον των σχέσεων με τον εαυτό μας και τους άλλους;
      Συζητούν με το κοινό: η κ. Θάλεια Δραγώνα, ομότιμη καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία στο ΕΚΠΑ και η κ. Ιωάννα Κατσιαφλιάνη, ψυχολόγος, στέλεχος του Κέντρο Πρόληψης & Εξαρτήσεων «Σταθμός». Συντονίζει η σκηνοθέτης Μαρία Λεωνίδα

      Κυριακή 19/3/2023, 19.00-21.00 Προβολή & Συζήτηση. Εισιτήριο 6 ευρώ

      Συζήτηση μετά την προβολή:
      • Πώς κατάφερε ένα σχολείο μέσα σε αυτή την κρίση να κάνει την διαφορά;
      • Πώς άλλαξε η καραντίνα την ζωή των παιδιών στο σχολείο, στην οικογένεια και στις παρέες τους;
      • Πώς ένα σχολείο που επενδύει στις σχέσεις μαθητών-καθηγητών και την ομαδική δουλειά διαχειρίστηκε την κρίσιμη περίοδο και έκανε τη διαφορά.
      Συζητούν με το κοινό: ο κ. Δημήτρης Αργύρης, συντονιστής Εκπ/κου Έργου Μαθηματικών 5ο ΠΕΚΕΣ Αττικής, ο κ. Βασίλης Τσάφος, καθηγητής Παιδαγωγικών στο τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του ΕΚΠΑ και ηκ. Νάντια Τσενέ, διευθύντρια του γυμνασίου Αυλώνα. Συντονίζει η σκηνοθέτης Μαρία Λεωνίδα
      Η σκηνοθέτης
      Σενάριο-σκηνοθεσία: ΜΑΡΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑ

      Η Μαρία Λεωνίδα είναι σκηνοθέτης ντοκιμαντέρ, συν-ιδρύτρια και Διευθύντρια του Κέντρου Εκπαιδευτικών Δράσεων & Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας «ΚΑΡΠΟΣ» (ιδρ. 2008) που διαχειρίζεται ελληνικά και ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά προγράμματα σε σχέση με την κινηματογραφική παιδεία. Τα ντοκιμαντέρ της έχουν προβληθεί σε φεστιβάλ κινηματογράφου και τηλεοπτικά κανάλια στην Ευρώπη, με ποικίλη θεματολογία γύρω από την τέχνη και την κοινωνία. Το πρώτο της μικρού μήκους, One man show, συμπεριλήφθηκε στην κατηγορία Νέα Ταλέντα του IDFA το 1996 και προβλήθηκε σε πολλά φεστιβάλ, ενώ το πρώτο της ντοκιμαντέρ μεσαίου μήκους, Σκληρή Πόζα, πήρε τη δεύτερη θέση στα Κρατικά Βραβεία Ποιότητας το 1998 και το βραβείο Καλύτερου Ντοκιμαντέρ στο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας. Έχει δουλέψει ως παραγωγός και σκηνοθέτης ντοκιμαντέρ στα: Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, ΕΡΤ Α.Ε., ΕΡΕ, ZDF και σε προγράμματα για τα Μέσα της ΕΕ. Έχει εργαστεί με μειονότητες τόσο στα ντοκιμαντέρ της όσο και στο διδακτικό της έργο.
      Ως Διευθύντρια του ΚΑΡΠΟΥ, η Μαρία Λεωνίδα έχει δημιουργήσει εκπαιδευτικό υλικό και υλοποιήσει επιμορφώσεις και εργαστήρια για τη δημιουργική και κριτική σκοπιά της έκφρασης των Μέσων για ένα ευρύ κοινό εκπαιδευόμενων εντός και εκτός σχολείου.


      Μιλήσαμε με τη σκηνοθέτιδα Μαρία Λεωνίδα και απάντησε στις ερωτήσεις μας.

      Πώς προέκυψε η ιδέα για την ταινία;

      Η εμπειρία του κλεισίματος των σχολείων μου έδωσε την ευκαιρία να υλοποιήσω μια ιδέα την οποία είχα στο νου μου από το 2017: να παρακολουθήσω την καθημερινή ζωή ενός κανονικού δημόσιου σχολείου. Αρχικά ήθελα να παρατηρήσω τα στοιχεία και τις πρακτικές με τα οποία η εκπαίδευση μπορεί να αποτελέσει ένα πεδίο δημιουργικής αλλαγής για τη δύσκολη ηλικία των εφήβων και πώς οι άκαμπτες σχολικές δομές μπορούν -ή δεν μπορούν- να εμπλουτιστούν από νέες πρωτοβουλίες.
      Αναπάντεχα, ήδη με την πρώτη εβδομάδα διαδικτυακής επικοινωνίας και μαθημάτων τον Μάρτιο του 2020, διαισθάνθηκα ότι αυτή η εμπειρία θα ήταν κομβική και άρχισα να κρυφοκοιτάζω όσο περισσότερο μπορούσα στα δωμάτια των δύο έφηβων γιών μου, συζητώντας μαζί τους για να καταλάβω πώς βίωναν αυτή την απρόσμενη φάση. Διάβασα άρθρα και δημοσιεύσεις από όλο τον κόσμο για το πώς το βίωναν καθηγητές και γονείς. Χάρη σε αυτήν τη συγκεκριμένη ιστορική στιγμή, σε αυτό το ντοκιμαντέρ συνδύασα δύο από τα ενδιαφέροντά μου: τη σχολική ζωή και την εξ αποστάσεως μάθηση. Εκμεταλλεύτηκα αυτή την κρίσιμη στιγμή της παιδείας για να ρίξω λίγο φως σε συγκεκριμένα ζητήματα που αφορούσαν την ανθρωπολογία του να φοιτάς στο Γυμνάσιο.

      Ποια η εμπειρία σας από όλη αυτή τη διαδικασία; Τι μάθατε;

      Το συγκεκριμένο σχολείο κρατάει μια συμπεριληπτική στάση απέναντι σε μαθητές από πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα και σύντομα ήταν ξεκάθαρο πως μια μικρή κοινότητα εκπαιδευτικών προσπαθούσε να προσφέρει όσο περισσότερα μπορούσε σε όλους της τους μαθητές. Όταν ξεκίνησε το κλείσιμο των σχολείων συνειδητοποίησα ότι η διαδικτυακή τους σχέση απλώς καθρέπτιζε τις προσπάθειες που έκαναν και διά ζώσης.
      Ο Αυλώνας έχει μία μικρή μαθητική κοινότητα 150 νέων. Χάρη στην μακρά υπηρεσία της αφοσιωμένης του Διευθύντριας, Νάντιας Τσενέ, και της στενής συνεργάτιδάς της, της Υποδιευθύντριας, Άννι Κέκη, το σχολείο προσφέρει σε μερικούς δραστήριους εκπαιδευτικούς την ευκαιρία να χτίσουν θερμές και ανοιχτές σχέσεις με μία σφαιρική προσέγγιση προς τους μαθητές. Προσπαθούν να υλοποιήσουν το όραμά τους για ένα συμμετοχικό σχολείο όπου όλοι οι μαθητές είναι ευπρόσδεκτοι να πάρουν θέση και να εξελιχθούν.
      Υπάρχουν αρκετές σκηνές που δεν μπήκαν στο μοντάζ, και εμπεριέχουν αυτήν τη προσέγγιση. Η στάση τους, είχε δοκιμασθεί και νωρίτερα, με την πρώτη καραντίνα απέδειξε όπου οι καθηγητές κατάφεραν να συμπεριλάβουν το 95% των μαθητών τους σε καθημερινές συναντήσεις «στην τάξη» και πειραματίστηκαν με διαδικτυακά κανάλια επικοινωνίας πολύ πριν δημιουργηθεί και εφαρμοστεί μια εθνική διαδικτυακή πλατφόρμα. Το Zoom και το Viber ξεχώρισαν ως αρωγοί τους στην προσπάθεια να δραστηριοποιήσουν τη μικρή τους κοινότητα.

      Ποιες ήταν οι πιο ενδιαφέρουσες στιγμές κατά τη διάρκεια υλοποίησης;

      Τα γυρίσματα ξεκίνησαν τον Ιανουάριο του 2021, κατά τη διάρκεια της χειμερινής αναστολής κυκλοφορίας. Τα σχολεία ήταν ήδη δύο μήνες κλειστά έτσι γνωρίσαμε τους μαθητές και τους καθηγητές στα σπίτια τους και εκεί πραγματοποιήσαμε τα γυρίσματα, παρατηρώντας τις λεπτομέρειες και τις προσωπικές στιγμές της μοναχικής και άβολης, εξ αποστάσεως διδασκαλίας την οποία είχε επιβάλει ο COVID19 σε εκατοντάδες χιλιάδες μαθητές, καθηγητές και οικογένειες. Εξοπλισμένοι με δύο κάμερες και μικρόφωνα, ακολουθούσαμε διαφορετικούς ανθρώπους στα δωμάτιά τους, ακούγοντας τα διαδικτυακά μαθήματά τους, μένοντας μαζί τους κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, των τεχνικών προβλημάτων, των εμπλοκών, των προσπαθειών επικοινωνίας, της απόγνωσης ή της βαρεμάρας. Μόνοι και μαζί, οι πρωταγωνιστές μας συνέχισαν να προσπαθούν, ο καθένας με τον τρόπο του, να διατηρήσουν την καλή τους διάθεση. Ένα είδος εκμάθησης η οποία ποίκιλε από τη μία και από την άλλη πλευρά της οθόνης και μπορούσε να εξελιχθεί με αναπάντεχους τρόπους. Η οργάνωση του χρόνου, των δραστηριοτήτων και της καθημερινής ρουτίνας είχε αποκτήσει νέο νόημα. Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον να αφουγκράζεσαι και να παρατηρείς τις μικροστιγμές που τα συναισθήματα, οι εκφράσεις μας, η ανταλλαγή σκέψεων επιτυγχάνεται μέσα από μια επίπεδη οθόνη και πώς ο άνθρωπος προσαρμόζεται σε απρόσμενες καταστάσεις.
      Από την άλλη, επειδή ακολουθήσαμε πολλές φορές τη Διευθύντρια και την Υποδιευθύντρια κατά τη διάρκεια της εβδομαδιαίας εργασίας τους στο άδειο σχολείο το ζήσαμε ως ένα ερειπωμένο χώρος, σε απόλυτη σιγή. Παρ’ όλα αυτά το συγκεκριμένο σχολείο διατηρούσε τη φλόγα αναμμένη χάρη στις δύο αυτές αφοσιωμένες γυναίκες. Όταν άνοιξαν τα σχολεία το σκηνικό άλλαξε εντελώς. Ήμασταν «όλοι μαζί ξανά» και είδα πώς το Γυμνάσιο του Αυλώνα έβαλε τα δυνατά του να κρατήσει ζωντανή την κοινότητα! Συνεχίσαμε τα γυρίσματα, σαν κάθε μέρα να ήταν μια μοναδική μέρα. Αχόρταγα η κάμερά μας κατέγραφε την ομορφιά του να βρίσκονται τα παιδιά μαζί, να συνυπάρχουν και να μιλούν.
      Η αγωνία μας δεν έπαψε, καθώς συνεχίζαμε να βλέπουμε ειδήσεις, όπως όλοι, καθώς κανείς δεν μπορούσε να είναι σίγουρος πώς θα εξελίσσονταν ο ιός και οι αποφάσεις της κυβέρνησης.

      Πού στοχεύει η ταινία;

      Η ταινία θέλει να δείξει με ρεαλισμό και χιούμορ τη μοναδική συνθήκη που έζησαν πολλά παιδιά και σχολεία κατά την καραντίνα και πώς μπροστά και πίσω από τις οθόνες διαμορφώθηκαν νέοι τρόποι επικοινωνίας και μία διαφορετική σχέση με το χρόνο. Θέλει να αναδείξει τη σημασία της πίστης σε μία ουσιαστική σχέση εκπαιδευτικών και μαθητών και πως η συνεργασία των καθηγητών μπορεί όντως να διαμορφώσει ένα σχολείο (όπως και αν είναι αυτό, δια ζώσης ή εξ αποστάσεως) φιλικό και αγαπητό στα παιδιά. Θέλει τέλος να σταθεί δίπλα στους εφήβους του γυμνασίου και το πώς μεγαλώνουν και συνειδητοποιούν σταδιακά την ταυτότητά τους μέσα από τις εμπειρίες που τους επιφυλάσσονται.

      Πού: Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
      Πότε: 16/3/2023, 9.30-11.30 π.μ., ειδική Προβολή για σχολεία & Συζήτηση
      17/3/2023, 20.00-22.00 Προβολή & Συζήτηση
      19/3/2023, 19.00-21.00 Προβολή & Συζήτηση

      Site
      https://thebetdoc.gr/

      Trailer

      https://vimeo.com/678254906

      Dir’s statement

      https://vimeo.com/680859199

      ΗΠΖ

      Η Πόλη Ζει. Η αναθεώρηση της αστικής εμπειρίας, η αφήγηση της πραγματικής ζωής. Πάνω από όλα όμως να ανακαλύπτεις και να δημιουργείς ενδιαφέροντα εγχειρήματα για την ίδια την Πόλη και τους ανθρώπους της, σε όλες τις κοινωνικές εκφράσεις. Στον Πολιτισμό, στο Εμπόριο, στην Επικοινωνία.

      Σχετικά άρθρα

      Εικαστικά

      Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

      Κριτικές

      «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

      Πολιτισμός

      Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

      Πολιτισμός

      Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

      Πολιτισμός

      IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

      Κριτικές

      Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

      Next Post

      Πετραδάκι πετραδάκι

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • Πας μαγειρεύοντας

        416 shares
        Share 166 Tweet 104
      • ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

        361 shares
        Share 144 Tweet 90
      • Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

        354 shares
        Share 142 Tweet 89
      • Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

        592 shares
        Share 237 Tweet 148
      • Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

        417 shares
        Share 167 Tweet 104

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • > > Η σοφία της ημέρας...
 πιο συμβατή με την πραγματικότητα

#ολαθαπανεκαλα #ισωςκαιοχι
#ηποληζει #ισωςκαιοχι
      • .
>> Το νέο μας τεύχος κυκλοφορεί από σήμερα στους δρόμους και αισθάνεται περίεργα.
Ένας δύσκολος Μάρτης, σε μια δύσκολη χώρα.
Ένα τεύχος, που δε ξέρει πως να συστηθεί.

Μπορείτε να μας ξεφυλλίσετε και ηλεκτρονικά στο ISSUU:
Link στο bio.

#ipolizei #februaryissue #freepress #streetpress
      • 🎁GIVEAWAY |  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ🎁

Σε συνεργασία με το @holywoodstage.athens (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 289) προσφέρουμε μια φιάλη κρασί & ελεύθερη είσοδο για εσένα και 3 ακόμα φίλες-ους σου, για την βραδιά παρουσίασης του δίσκου
      • Η σοφία της ημέρας
#patisionmood #ipolizei_gr #ipolizei
      • >> Λόγω... βάρβαρων καιρικών συνθηκών, η διανομή του τελευταίου μας τεύχους ενδεχομένως να καθυστερήσει σε κάποια σημεία της Πόλης.
Μέχρι τότε μας ξεφυλλίζετε ολόστεγνους, στο link που θα βρείτε στο bio
ή κάνετε μια βόλτα στο site μας:
www.ipolizei.gr
 
#ipolizei #februaryissue
      • #ipolizei #streetpress #patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.