Η Πόλη Ζει εγκαινιάζει τη συνεργασία της με την Αγγελική-Ειρήνη Μήτση και την εκπομπή Theatrical Drops
Η Σοφία Καραγιάννη γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Βέροια. Είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής Βεάκη(1997) και του Τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου(2013). Έχει παρακολουθήσει εργαστήρια υποκριτικής με τους Μ. Μαρμαρινό, Ηοllandia, Ρ.Οικονομίδου, Κ. Αρβανιτάκη, Σ. Τσακίρη, Σ.Πέππα.
Έχει συνεργαστεί ως ηθοποιός με το Θέατρο Τέχνης, το Θέατρο της Άνοιξης, το Νέο Ελληνικό Θέατρο, το Μέγαρο Μουσικής, το ΚΘΒΕ, το Θέατρο Ροές, το Θέατρο Εμπρός, το Φεστιβάλ Επιδαύρου, τα ΔΗΠΕΘΕ Βέροιας, Ιωαννίνων κ.α.
Δούλεψε με τους σκηνοθέτες : Σ.Ουγκόφσκι, Γ.Λαζάνης, Σ.Φασουλής, Τ.Τζαμαριάς, Γ.Νάκος, Δ. Χρονόπουλος, Γ.Αρμένης, Γ.Μαργαρίτης, Ε.Δημητροπούλου, Τ.Ράντζος, Γ.Γκικαπέππας, Ι. Γκουέρα, Δ. Βασιλειάδου, Π.Παναγόπουλος κ.α
Ως βοηθός σκηνοθέτης δούλεψε με τον Γ. Βούρο, Β. Νικολαίδη και Τ. Χρυσικάκο.
Το 2011 ίδρυσε, μαζί με συναδέλφους, την εταιρεία θεάτρου «GAFF», και μέχρι σήμερα έχει την καλλιτεχνική διεύθυνση.
Έχει σκηνοθετήσει την παράσταση «ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΧΩΜΑΤΑ» της Στέλλας Βλαχογιάννη στο θέατρο Βασιλάκου και Studio Mαυρομιχάλη, το «ΚΡΑΧ» μια σύνθεση κειμένων των Μπρέχτ και Τσέχωφ, με θέμα το χρήμα, στο Ίδρυμα Μ.Κακογιάννης στα πλαίσια του 1ου low budget festival, την «ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΥΡΙΑΝΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ» του Ε. Ροΐδη στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, το «ΜΑΡΤΥΣ ΜΟΥ Ο ΘΕΟΣ» του Μάκη Τσίτα στο θέατρο VAULT, το «ΔΙΓΕΝΗΣ ΑΚΡΙΤΗΣ, ΣΤΑ ΟΡΙΑ» στο Θέατρο 104.
Φέτος μεταφέρει τη νουβέλα του Ντοστογιέφσκι «Ο Παίκτης».
Ένα έργο που γράφτηκε σε μια πολύ δύσκολη περίοδο της ζωής του συγγραφέα. Το 1863 στο καζίνο του Βισμπάντεν ο συγγραφέας χάνει όλα του τα χρήματα. Δέχεται να εξοφλήσει τα χρέη του, παραδίδοντας σε σύντομο χρονικό διάστημα ένα καινούργιο βιβλίο. Έτσι, μέσα σε 26 μέρες, γράφτηκε «Ο Παίκτης», ένα έργο βαθιά ψυχολογικό με έντονα αυτοβιογραφικά στοιχεία!
Η Ρουλέτεμπουργκ ζωντανεύει στο Θέατρο 104 για να ρουφήξει στη δίνη του τζόγου όλες τις κοινωνικές τάξεις! Ένα ταξίδι που έκανε ο Νεοέλληνας με το Χρηματιστήριο και τον Εύκολο πλουτισμό που τον οδήγησε στην Κρίση, ένα ταξίδι που συνεχίζεται μέσα από τις εκατοντάδες εφαρμογές στη συσκευή του κινητού μας σήμερα. Ο εθισμός αυτός ξεφτίζει τον Έρωτα, τα Αισθήματα, τον Άνθρωπο! Όλα γίνονται ένα ατέλειωτο πεδίο μάχης για την Κυριαρχία, όπου οι μάσκες ζώων αλλάζουν σώματα σε αντιπαραβολή με πίνακες της εποχής όπου παίκτες χαρτιών γύρω από το τσόχινο τραπέζι είχαν προσωπεία οικόσιτων ζώων. Ο πλούσιος δε φοβάται να χάσει χρήματα. Τζογάρει για να νιώσει Κυρίαρχος του παιχνιδιού. Η Εξουσία συνδέεται με το χρήμα και ξεκινάει το ταξικό παιχνίδι. Ο ήρωας Αλεξέι Ιβάνοβιτς παρασύρεται στη δίνη του αδιέξοδου έρωτα και παίζει στη ρουλέτα κάθε ίχνος αξιοπρέπειας.
Με ένα πολύ δυνατό καστ ηθοποιών: Βασιλική Διαλυνά (με εξαιρετικά απολαυστική αλλαγή από το ρόλο της Μπλανς στο ρόλο της γιαγιάς), Κορίνα Θεοδωρίδου (με μια τρέλα διάχυτη στην αποτύπωση του ρόλου της Παυλίνας), Ιωσήφ Ιωσηφίδης (υπέροχος ως αφηγητής της ιστορίας να μας παρασύρει στις πιο σκοτεινές σκέψεις του συγγραφέα), Αλέξανδρος Τούντας (ο ισορροπιστής στην αφήγηση του έργου με τις συνεχείς μεταμφιέσεις), η σκηνοθέτις κάνει του θεατές να αναρωτηθούν γιατί δεν υπάρχει πλέον η χαρά για τα απλά πράγματα της καθημερινότητας, γιατί ο Έρωτας έχει μεταμορφωθεί σε ένα παιχνίδι Κυριαρχίας και όχι Αγάπης.
Το πάθος της; Είναι το Θέατρο και βέβαια το παιδί της!
Θεωρεί ότι τα λογοτεχνικά βιβλία με ισχυρή ιδεολογία μπορεί να είναι αφορμές για να γεννηθεί μια παράσταση μέσα από μια συγκινητική διαδικασία. Η επόμενη δουλειά της «Η Πανούκλα» του Αλμπέρ Καμύ. Την περιμένουμε με ανυπομονησία.
Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ