Τη νέα καμπάνια για την κολεξιόν Άνοιξη/ Καλοκαίρι 2020 σκηνοθέτησε ο Γιώργος Λάνθιμος για λογαριασμό του οίκου Gucci. O βραβευμένος Έλληνας σκηνοθέτης έστησε ένα επιβλητικό σκηνικό με μοντέλα και άλογα και σε συνδυασμό με την υπογραφή του Alessandro Michele από τον Gucci, το αποτέλεσμα των καρέ να μας εντυπωσιάζει…
Το γύρισμα έγινε στο ξενοδοχείο Chateau Marmont. Τα μοντέλα πόζαραν αγκαλιά με τα άλογα προωθώντας τις χρωματιστές, εκλεπτυσμένες δημιουργίες του οίκου Gucci. Στο δελτίο Τύπου που εξέδωσε ο οίκος Gucci αναφέρεται στη δύναμη της τριπλέτας «μην υποτιμάτε ποτέ την ισχύ της» σημειώνει.
Και θέτει τα βασικά ερωτήματα του ίδιου του θεατή χωρίς να δώσει απάντηση: τι είναι τα άλογα στη φωτογραφία; Μέλος της οικογένειας; Κάτι σαν κατοικίδιο; Έχει θεραπευτική ιδιότητα; Μια μυθολογική μετεμψύχωση μιας θεότητας του έρωτα; Μια αναφορά στην καταγωγή του οίκου και τη σύνδεση με την ιππασία;
Το φωτογραφικό υλικό κυκλοφορεί σε βιβλίο τέχνης με τον τίτλο “Ωοτοκία”, χρησιμοποιώντας δυστοπικά στοιχεία.. Στις αρχές του καλοκαιριού, ο Γιώργος Λάνθιμος έστρεψε το βλέμμα του μέσα από τον φακό της φωτογραφικής μηχανής του στην Cruise 2020 του Gucci για τις ανάγκες του look book της συλλογής του διάσημου ιταλικού οίκου.
Φωτογραφημένα στην Αίθουσα «Λήδα» της Villa Albani Torlonia στη Ρώμη, τα μοντέλα ποζάρουν ανάμεσα σε ρωμαϊκά και αρχαία ελληνικά γλυπτά.
Ηλικιωμένοι άντρες και γυναίκες, με τα πρόσωπα καλυμμένα με άσπρη πούδρα μιμούνται τα αγάλματα, νεότερα πρόσωπα εμφανίζονται φορώντας της πολύχρωμες και εκλεκτικές Gucci δημιουργίες.Τα florals, οι μοτίβα paisley και το λογότυπο της ετικέτας να φιγουράρει σε τσάντες, ρούχα και αξεσουάρ. Η άκρως νεανική καμπάνια παρέχει εκκεντρικά ρούχα για μια σειρά από έντονες καθημερινές δραστηριότητες όπως το πλύσιμο των αυτοκινήτων και το άκρατο μποτιλιάρισμα στην περιβόητη κυκλοφορία του LA.
Αυτές οι εικόνες συντάσσονται με ένα από τα βασικά δόγματα της επίδειξης SS20 της Gucci. H Gucci δηλώνει ότι η μάρκα πρεσβεύει «όλα τα σχετικά με τη δύναμη της μόδας και προσπαθεί να σπάσει τους κανόνες με την αυτοδιάθεση του προσωπικού στυλ». Στην ουσία, η εκστρατεία είναι απλώς ανοιχτή στην ερμηνεία – όπως πολλά έργα στα σφαίρα της τέχνης και της μόδας – και παραμένει χρεωμένο στο «μάτι και την προσωπική ερμηνεία του θεατή».
Η νέα καμπάνια του Gucci για την άνοιξη και το καλοκαίρι 2020 με τίτλο «Of Course a Horse», έχει πρωταγωνιστές άλογα και ανθρώπους σε τρυφερές στιγμές. Φιλοξενήθηκε μέσα σε ένα αεροπλάνο κατά τη διάρκεια υποτιθέμενης πτήσης.. σε χώρους στάθμευσης, σε παραλίες, στο διάσημο ξενοδοχείο Chateau Marmont του Λος Άντζελες και σε άλλα σημεία του Χόλιγουντ. Σε στιγμές καθημερινές όπως το μποτιλιάρισμα στους δρόμους της πόλης. Μια απόλαυση σε τραπεζάκια έξω ή το πλύσιμο αλόγου σε χώρο πλυσίματος αυτοκινήτων, προσφέροντας μια εκπληκτική και σίγουρα ανορθόδοξη οπτική στον θεατή.
Οι δημιουργίες του Gucci δια χειρός Michele είναι για ακόμα μια φορά εκκεντρικές. Η δύναμη της εικόνας των αλόγων, εξάλλου, ως σύμβολα ελευθερίας, τονίζει το σπάσιμο των κανόνων.