• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

    Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

    Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

    Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

    Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

    Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

    Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Κάτια Σπερελάκη

    Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

    Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

    Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

    Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

    Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

    Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

    Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

    Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

    Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Π.Ο.Π – Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης, του Θανάση Κριτσάκη

    Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

    «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

    Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

    Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

    IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

    Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

    Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

    Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

    Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

    ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

    Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

    ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

    ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

    Φrίdda με άρωμα κρασιού

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

    Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

    «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

    H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

    Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

    Πας μαγειρεύοντας

    Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

    Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

    Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

    To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

      Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

      Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

      Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

      Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

      Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

      Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

      Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

      Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

      Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

      Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

      Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

      Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

      Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

      Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Π.Ο.Π – Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης, του Θανάση Κριτσάκη

      Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

      «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

      Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

      Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

      IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

      Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

      Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

      Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

      Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

      ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

      Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

      ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

      ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

      Φrίdda με άρωμα κρασιού

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

      Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

      Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

      «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

      H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

      Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

      Πας μαγειρεύοντας

      Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

      Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

      Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

      To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result

      Νίκος Κορωναίος: Μία κορνίζα µπορεί να πλαισιώσει ό,τι αγαπάς και ό,τι σου αρέσει…

      Για να µπορείς, έτσι, να το βλέπεις κάθε µέρα και για πάντα...

      από Χριστίνα Αγγελακοπούλου
      11/03/2021
      στην κατηγορία Main Slider, Συνεντεύξεις
      Reading Time: 2 mins read
      Share on FacebookShare on Twitter
      [ Ο άνθρωπος που δουλεύει με τα χέρια είναι εργάτης, με τα χέρια και το μυαλό, τεχνίτης, με τα χέρια, το μυαλό και την καρδιά, καλλιτέχνης ]
      –Συνέντευξη στην Χριστίνα Αγγελακοπούλου

      Μία φυσιογνωμία αρχοντική, με αυθεντική ευγένεια και λεπτότητα. Ένας άνθρωπος απλός και χαμογελαστός. Ο κύριος Νίκος Κορωναίος, ένας από τους βετεράνους της κορνιζοποιΐας, δίνει την πρώτη του συνέντευξη στο περιοδικό «Η Πόλη Ζει». Έχοντας περισσότερα από 50 χρόνια εμπειρίας που περικλείουν σημαντικές συνεργασίες με μεγάλες προσωπικότητες και φορείς πολιτισμού, μιλάει για ένα επάγγελμα παραδοσιακό που εξελίχθηκε στην πορεία του χρόνου.

      Μέσα από τον ήρεμο λόγο του, διακρίνεται η τεράστια αγάπη του για την κατασκευή κορνίζας, η τεχνογνωσία και το άριστο επαγγελματικό προφίλ. Τον συνάντησα στο φυσικό του περιβάλλον, στο εργαστήρι «ΚΟΡΩΝΑΙΟΣ» του γιου του Οδυσσέα, ο οποίος συνεχίζει επάξια την οικογενειακή επιχείρηση για τρίτη γενιά. Καθίσαμε αντικριστά -σε έναν τακτοποιημένο πάγκο εργασίας- και, πριν αρχίσει η συνέντευξη, του ζήτησα να μου αφηγηθεί την ιστορία του σαν παραμύθι. Ένα παραμύθι που κάποιος θα ήθελε να ακούσει παραμονή Χριστουγέννων. Έτσι κι έγινε.

      Η ζωή, πράγματι, είναι σαν παραμύθι… Ο πατέρας μου ήρθε 22 χρονών στην Ελλάδα – πρόσφυγας από την Σμύρνη – κι εγκαταστάθηκε στην Αθήνα. Μεγάλωσα σε μία όμορφη λαϊκή συνοικία του Μεταξουργείου. Οι ανάγκες της εποχής εκείνης ήταν άλλες. Ενώ πήγαινες στο γυμνάσιο, ξαφνικά έπρεπε να βρεις μία δουλειά, να μάθεις μία τέχνη. Έτσι, τον περασμένο αιώνα, γύρω στο 1954 και σε ηλικία 14 χρονών, αρχίζει το δικό μου ταξίδι στον κόσμο των ξύλινων κατασκευών. Όχι ως κορνιζοποιός, αλλά δουλεύοντας σε ένα ξυλογλυπτικό εργαστήριο εκκλησιαστικών βυζαντινών ειδών στην οδό Περικλέους στο κέντρο της Αθήνας.
      Ο Οδυσσέας Κορωναίος, πατέρας του κ. Νίκου, στο μαγαζί του 1957 στην Χρεμωνίδου. Το μαγαζί έκλεισε όταν στο σημείο αυτό θα γινόταν ανέγερση πολυκατοικίας.

      Ήταν ένα εργαστήρι σοβαρό που αναλάμβανε σημαντικά έργα της εποχής εκείνης. Το είχαν δύο αδέλφια με καταγωγή από την Αμοργό, οι Θεοφάνης και Γιώργος Νομικός. Στο εργαστήρι των «Νομικών» έμαθα τα πάντα γύρω από το ξύλο και την τέχνη της επεξεργασίας του. Κάναμε βυζαντινά έργα -όπως πολυελαίους, εικονοστάσια, τέμπλα, στασίδια– ό,τι ξύλινο έχει μία εκκλησία, αλλά και κατασκευές σε μπαρόκ ύφος.

      Τα έργα εκείνης της περιόδου κοσμούν μέχρι σήμερα την Μητρόπολη Αθηνών, τον Άγιο Διονύσιο στην Σκουφά, τον Άγιο Διονύσιο τον καθολικό. Είχα μισθό δύο εικοσάρικα την εβδομάδα -ήταν τα στρογγυλά εικοσάρικα τότε, τα ασημένια. Στους «Νομικούς», γνώρισα και το συγγραφέα και αγιογράφο Φώτη Κόντογλου. Θυμάμαι, καθόταν και μας μιλούσε πολλές ώρες και πάντα για το συγγραφικό του έργο.

      Ο κ. Νίκος Κορωναίος μαζί με την αδελφή του, όταν δούλευαν παρέα. Τότε η επιχείρηση λεγόταν “Αδελφοί Κορωναίου”.

      ΑΠΟ ΤΗΝ ΞΥΛΟΓΛΥΠΤΙΚΗ, ΣΤΗΝ ΚΟΡΝΙΖΟΠΟΙΪΑ

      Είχα φτάσει 17 χρονών. Παράλληλα με τη δουλειά, πήγαινα σε νυχτερινό γυμνάσιο για να συνεχίσω τις λίγες τάξεις που είχα αφήσει. Όταν τέλειωσα το σχολείο, φοίτησα για δύο χρόνια στην Διπλάρειο Σχολή που βρίσκεται στην Πλατεία Θεάτρου. Εκεί, μαθαίναμε τεχνικό σχέδιο. Δούλευα 9 ώρες την ημέρα και επέστρεφα στις 7 το απόγευμα στο Μεταξουργείο για να πάρω τη σάκα μου, να τρέξω να προλάβω το μάθημα στη Σχολή. Παιδεμός!

      Το 1957, ο πατέρας μου, ο Οδυσσέας, είχε ένα μαγαζί μεικτό με τζάμια και κορνίζες στην οδό Χρεμωνίδου στο Παγκράτι. Εκεί, αρχίζει για μένα η κορνιζοποιΐα. Τα Σάββατα, τις Κυριακές και όποτε μπορούσα, πήγαινα και τον βοηθούσα. Την περίοδο εκείνη η Αθήνα δεν είχε αναπτυχθεί ακόμα. Η κορνιζοποιΐα ήταν «φτωχή» γιατί δεν υπήρχαν πολλά διαμερίσματα. Το 1965 που πήρε σύνταξη ο πατέρας μου, ανέλαβα εγώ το μαγαζί. Πλέον, τα ηνία έχουν περάσει στον γιο μου τον Οδυσσέα. Ακριβώς τρεις γενιές. Κι ευελπιστώ να αναλάβει και η εγγονή μου!

      ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΟΡΝΙΖΑΣ ΚΑΠΟΤΕ

      Στην αρχή, τα εργαλεία της εποχής ήταν απλά. Ένα πριόνι, ένα σφυρί, μια τανάλια, τα καρφάκια… Και, μετά, οι γνώσεις που έπρεπε να έχεις. Η κατασκευή της κορνίζας άρχιζε από το μηδέν. Είχαμε ένα κομμάτι ξύλου και με το πριόνι το κόβαμε τετράγωνο. Έπρεπε να ξέρεις να κόβεις 45 μοίρες. Μετά, άρχιζε η επεξεργασία του. Όλα τα στάδια, μέχρι να φτάσει το ξύλο στο σημείο να γίνει μία όμορφη, χρυσωμένη κορνίζα, γίνονταν στο χέρι. Ήταν μία ολόκληρη και χρονοβόρα διαδικασία.

      Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΚΟΡΝΙΖΟΠΟΙΪΑΣ

      Όταν η Αθήνα άρχισε να χτίζεται πια, οι ανάγκες ήταν μεγάλες. Τα διαμερίσματα αύξησαν τη ζήτηση για κορνίζα. Από το τέλος της δεκαετίας του΄60 με αρχές ΄70 και μέχρι σήμερα, η κορνίζα έρχεται βιομηχανοποιημένη –δηλαδή, σε βέργα. Ήρθαν και πιο καλά εργαλεία. Το 1972 είχαμε φέρει από την Γερμανία μία καρμανιόλα που στοίχιζε όσο ένα αυτοκίνητο. Αυτοκίνητο δεν είχα, αλλά είχα αυτό το εργαλείο που μου έβγαζε όλη τη δουλειά.

      Στις μέρες μας, η κατασκευή γίνεται γρήγορα, εύκολα και με πιο ποιοτικά υλικά. Μπορώ να πω ότι η χειροποίητη δεν ήταν τόσο τέλεια, όσο είναι η βιομηχανοποιημένη. Αλλά και πάλι, το να φτιάξεις σήμερα μία κορνίζα δεν είναι κάτι απλό. Δεν κόβεις τέσσερα πηχάκια και λες «Έκανα μια κορνίζα». Μέχρι να μετατραπεί η βέργα σε κορνίζα, προηγείται μελέτη και ακολουθεί η επεξεργασία στο εργαστήριο. Επίσης, σήμερα, υπάρχει τεράστια ποικιλία σχεδίων.

      Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΛΕΜΜΑΤΟΣ

      Λένε ότι η κορνίζα μου είναι καλή. Εγώ ακόμα δεν το λέω παρόλα τα 82 μου χρόνια. Κάποτε, με ρώτησαν «Πώς φτιάχνεις τόσο καλές κορνίζες;». Και απάντησα «Γιατί ακούω καλή μουσική, μου αρέσει το θέατρο, η όπερα..». Όταν δούλευα, μου άρεσε να ακούω κλασική μουσική στο ραδιόφωνο, αλλά και θεατρικά έργα –ήταν το θέατρο της Δευτέρας και το θέατρο της Τετάρτης.

      Όταν ήμουν 14 ετών, είχα έναν καταπληκτικό μάστορα -τον κύριο Πέτρο από την Αλεξάνδρεια. Έπαιρνε την «σγρόμπια», το σκαρπέλο δηλαδή, και μέσα σε 2-3 σκαρπιλιές έβγαζε ένα τριαντάφυλλο. Έκανε τέχνη. Κάθε σεζόν, πήγαινε σε όλες τις παραστάσεις της Λυρικής Σκηνής και του Εθνικού Θεάτρου. Όλα τα λιμπρέτα και τις όπερες της Λυρικής Σκηνής, τις ήξερα από αυτόν τον άνθρωπο. Δουλεύαμε και μου τραγουδούσε τον «Κουρέα της Σεβίλλης», την «Τραβιάτα».

      Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

      Ένας καλός κύκλος εργασίας χτίζεται όταν είσαι συνεπής στη δουλειά σου και την κάνεις με αγάπη, σεβασμό και ηρεμία. Όταν έχεις ηρεμία, βγάζεις καλύτερο αποτέλεσμα. Με το άγχος, η δουλειά δεν βγαίνει. Με καθαρό μυαλό, μπορούσα να βγάλω ενός μήνα δουλειά. Επίσης, είναι πολύ βασικό, ο κορνιζοποιός να φροντίζει τόσο για την αισθητική, όσο και για την τεχνική αρτιότητα της δουλειάς του. Αν παρουσιαστεί ένα έργο με ανοιγμένες ενώσεις στην κορνίζα ή με χρώμα στην εσωτερική πλευρά του τζαμιού, τότε πού είναι η αισθητική; Το τελικό έργο πρέπει να είναι σωστό, όμορφο και καθαρό.

      Συνεπώς, για να γίνει κάποιος καλός κορνιζοποιός, θα πρέπει να έχει όρεξη για δουλειά. Να το θέλει πραγματικά, γιατί δεν υπάρχει ωράριο. Πρέπει να προλάβεις χρονικά τις προθεσμίες παράδοσης μίας δουλειάς. Υπήρξαν και περιπτώσεις που δούλευα επί τρεις μέρες με 39 πυρετό, γιατί είχα να προετοιμάσω μία έκθεση. Ένα μεσημέρι, η γυναίκα μου με τάιζε όρθιο! Μπορώ να πω ότι δεν με κούρασε η δουλειά μου. Η σωματική κούραση περνάει. Όταν θα κουραστείς την ημέρα, όλα περνούν με καλό φαγητό, ένα ποτηράκι κρασί, έναν καλό ύπνο, μια καλή κουβέντα στο σπίτι. Άλλα είναι που δεν περνάνε.

      Ο ΓΛΥΚΟΣ ΝΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ

      Υπήρξαν πολλές όμορφες στιγμές. Οι περισσότερες καθημερινές. Μόλις έμπαινα στο εργαστήρι μου πρωί-πρωί, του έλεγα «Καλημέρα!». Και ήθελα να βλέπω τους πάγκους μου συγυρισμένους. Μετά, άνοιγα το ραδιόφωνο στο τρίτο πρόγραμμα και πήγαινα στον καφέ μου. Εκείνη τη στιγμή, ένιωθα ευτυχισμένος.

      ΤΟ ΚΑΘΕΤΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ

      Δεν ξεχώρισα ποτέ τον άνθρωπο της διπλανής πόρτας από κάποιον άλλο. Με τον ίδιο σεβασμό που αναλάμβανα ένα πολύ καλό έργο, με τον ίδιο ακριβώς σεβασμό, προσπαθούσα να αναδείξω και κάτι απλό. Ήθελα πάντα η παρουσίαση να είναι όμορφη.

      ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΡΝΙΖΑ;

      “Πιστεύω ότι σε µία κορνίζα µπορεί να τοποθετηθεί ό,τι αγαπάς και ό,τι σου αρέσει. Για να µπορείς, έτσι, να το βλέπεις κάθε µέρα και για πάντα. Να, κάτι που αγαπώ πολύ. Σε αυτό το µικρό χαρτί, υπάρχουν δύο καρδούλες και είναι γραµµένα αυτά τα λόγια «Καληµέρα παππού». Μου το έδωσε η εγγονή µου πριν αρχίσει το σχολείο”.



      ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΡΓΟ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΚΟΡΝΙΖΑ;

      Εδώ είναι τα δύσκολα, αλλά και τα ωραία. Ένα µέτριο έργο µπορεί να το αναδείξει µία κορνίζα. Και ένα πολύ καλό έργο µπορεί να το χαντακώσει. Ο Τσαρούχης είχε πει «Η κορνίζα είναι η ρουφιάνα του πίνακα». Έχει τύχει να αγοράσει πελάτης κάποιο έργο που έχει ήδη κορνίζα και να µην του αρέσει. Μου το έφερε για να του βάλω µία άλλη, ώστε να αναδείξω το έργο.



      ΠΩΣ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΝΤΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ;

      Θέλει σύνεση. Ένας καλός επαγγελµατίας πρέπει να είναι και σωστός νοικοκύρης. Να κάνεις τα κουµάντα σου για τα απρόοπτα.

      ΤΕΛΙΚΑ, ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ;

      Αυτό που πάντοτε ζητάω, βρίσκεται στους στίχους του Ελύτη.

      «Πολλά δε θέλει ο άνθρωπος

      να ‘ν’ ήµερος να ‘ναι άκακος

      λίγο φαΐ λίγο κρασί

      Χριστούγεννα κι Ανάσταση…»


      ΚΟΡΩΝΑΙΟΣ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΚΟΡΝΙΖΑΣ

      ΚΟΡΝΙΖΕΣ / ΜΕΛΕΤΗ / ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ / ΑΦΙΣΕΣ / ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ / ΧΑΡΑΚΤΙΚΑ / ΜΕΤΑΞΟΤΥΠΙΕΣ

      Αστυδάμαντος 11, Παγκράτι

      Τ.: 210 72 37 043

      fb: kornizeskoroneos

      Tags: κορνιζοποιΐαΝίκος Κορωναίος

      Χριστίνα Αγγελακοπούλου

      Σχετικά άρθρα

      Υγεία

      Πώς θα βρεις τη σχέση που ονειρεύεσαι!

      Συνεντεύξεις

      «Η απελπισία οφείλεται στις κακές ή ανύπαρκτες σχέσεις»

      Υγεία

      Αντιμετώπισε τις δυσκολίες της ζωής σου σε 4 βήματα!

      Υγεία

      Κλείσε το 2022 με τον πιο θετικό τρόπο!

      Μιλήσαμε

      Ελένη Φιλίνη: «Η εργασία σώζει τη γυναίκα από τον εξευτελισμό»

      Κριτικές

      Η κυρία Κλάιν του Νίκολας Ράιτ στο Θέατρο Αργώ | Κριτική παράστασης

      Next Post
      διήγημα-νουβέλα

      Σεμινάρια στον ΙΑΝΟ με τον Χρήστο Οικονόμου

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

        375 shares
        Share 150 Tweet 94
      • Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

        357 shares
        Share 143 Tweet 89
      • Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

        598 shares
        Share 239 Tweet 150
      • Πας μαγειρεύοντας

        416 shares
        Share 166 Tweet 104
      • Η Ελληνική Επανάσταση μέσα από την Τέχνη και τη Λογοτεχνία της Ευρώπης

        380 shares
        Share 152 Tweet 95

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • > > Η σοφία της ημέρας...
 πιο συμβατή με την πραγματικότητα

#ολαθαπανεκαλα #ισωςκαιοχι
#ηποληζει #ισωςκαιοχι
      • .
>> Το νέο μας τεύχος κυκλοφορεί από σήμερα στους δρόμους και αισθάνεται περίεργα.
Ένας δύσκολος Μάρτης, σε μια δύσκολη χώρα.
Ένα τεύχος, που δε ξέρει πως να συστηθεί.

Μπορείτε να μας ξεφυλλίσετε και ηλεκτρονικά στο ISSUU:
Link στο bio.

#ipolizei #februaryissue #freepress #streetpress
      • 🎁GIVEAWAY |  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ🎁

Σε συνεργασία με το @holywoodstage.athens (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 289) προσφέρουμε μια φιάλη κρασί & ελεύθερη είσοδο για εσένα και 3 ακόμα φίλες-ους σου, για την βραδιά παρουσίασης του δίσκου
      • Η σοφία της ημέρας
#patisionmood #ipolizei_gr #ipolizei
      • >> Λόγω... βάρβαρων καιρικών συνθηκών, η διανομή του τελευταίου μας τεύχους ενδεχομένως να καθυστερήσει σε κάποια σημεία της Πόλης.
Μέχρι τότε μας ξεφυλλίζετε ολόστεγνους, στο link που θα βρείτε στο bio
ή κάνετε μια βόλτα στο site μας:
www.ipolizei.gr
 
#ipolizei #februaryissue
      • #ipolizei #streetpress #patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.