• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

    Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

    Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

    Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

    Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

    Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

    Ο κανών των ανικάνων | Η ψυχή της πόλης

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Κάτια Σπερελάκη

    Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

    Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

    Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

    Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

    Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

    Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

    Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

    Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

    Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

    Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

    Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

    ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

    Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

    ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

    Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

    ΜΠΛΕ – BLUE | Ομαδική Εικαστική Έκθεση στον Ελληνογαλλικό Σύνδεσμο

    Κοίταξε πίσω / Look back | Ψηφιακή φωτογραφική έκθεση του Νίκου Ζαφειρόπουλου

    Ναπάλμ Χάσταγκ Φάμιλι. Μια οικογενειακή ιλαροτραγωδία σε κείμενο και σκηνοθεσία Πάνου Κούγια | Κριτική

    «Viva la Muerte» του Γιάννη Παπάζογλου, σε σκηνοθεσία Τάσου Ράπτη στο Θέατρο Βαφείο – Λάκης Καραλής

    Ο Αργύρης Μπακιρτζής τραγουδά Γιώργο Κωστογιώργη

    IANOS | Σεμινάρια | Εικονογράφηση με τον Σβετλίν

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

    Φrίdda με άρωμα κρασιού

    Ατμοσφαιρικά Χριστούγεννα σε στυλ… «de Grèce», στον πεζόδρομο της Ηπίτου

    Booking Hill: Μία ξεχωριστή περίπτωση βιβλιοκαφέ στην πόλη

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

    «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

    H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

    Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

    Πας μαγειρεύοντας

    Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

    Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

    Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

    To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

    Η γοητεία του άντρα μένει αναλλοίωτη στον χρόνο χάρη στο The Barber Man

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

      Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

      Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

      Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

      Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

      Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

      Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

      Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

      Ο κανών των ανικάνων | Η ψυχή της πόλης

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

      Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

      Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

      Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

      Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

      Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

      Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

      Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

      Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

      ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

      Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

      ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

      Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

      ΜΠΛΕ – BLUE | Ομαδική Εικαστική Έκθεση στον Ελληνογαλλικό Σύνδεσμο

      Κοίταξε πίσω / Look back | Ψηφιακή φωτογραφική έκθεση του Νίκου Ζαφειρόπουλου

      Ναπάλμ Χάσταγκ Φάμιλι. Μια οικογενειακή ιλαροτραγωδία σε κείμενο και σκηνοθεσία Πάνου Κούγια | Κριτική

      «Viva la Muerte» του Γιάννη Παπάζογλου, σε σκηνοθεσία Τάσου Ράπτη στο Θέατρο Βαφείο – Λάκης Καραλής

      Ο Αργύρης Μπακιρτζής τραγουδά Γιώργο Κωστογιώργη

      IANOS | Σεμινάρια | Εικονογράφηση με τον Σβετλίν

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

      Φrίdda με άρωμα κρασιού

      Ατμοσφαιρικά Χριστούγεννα σε στυλ… «de Grèce», στον πεζόδρομο της Ηπίτου

      Booking Hill: Μία ξεχωριστή περίπτωση βιβλιοκαφέ στην πόλη

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

      Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

      «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

      H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

      Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

      Πας μαγειρεύοντας

      Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

      Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

      Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

      To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

      Η γοητεία του άντρα μένει αναλλοίωτη στον χρόνο χάρη στο The Barber Man

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result

      Μιλήσαμε με τον Mikeius στο τηλέφωνο για τα ατυχή του stories

      Και, με αφορμή αυτό το τηλεφώνημα, δημιουργήθηκε αυτό το κείμενο.

      από Γεωργία Δρακάκη
      22/07/2020
      στην κατηγορία Main Slider, Άποψη
      Reading Time: 1 min read
      Share on FacebookShare on Twitter

      Όταν πήρα χαμπάρι ότι το ελληνικό Internet άρχισε να λιντσάρει τον Mikeius, άρχισα να το ερευνώ το θέμα. Να δω ακριβώς τι έγινε, τι γράφτηκε, τι σχολιάστηκε.

      Ο λόγος απλός: εκτιμώ τον Mikeius, τον παρακολουθώ από την εποχή που ήταν απλώς blogger (τότε πήγαινα στο λύκειο) και έχω γελάσει και απολαύσει πολύ τα βίντεό του.

      Υπάρχει μια φράση που αναπαράγεται αυτές τις μέρες από τους αρθρογράφους που ασχολήθηκαν με τον Mikeius για τα απρεπή του σχόλια σχετικά με την κράτηση και σύλληψη δύο κωμικών ηθοποιών: ευνοήθηκε, λένε, από την μη ύπαρξη, σχεδόν, της έννοιας πολιτικής ορθότητας.

      Ναι, κάποτε λέγαμε ό, τι θέλαμε, γελάγαμε από την καρδιά μας με κάθε πιθανή προσβλητική, για κάποια μειονότητα, σαχλαμάρα, εν ολίγοις, συμμετείχαμε στο παιχνίδι της κωμωδίας και τις σάτιρας. Γιατί η κωμωδία φυσικά και γίνεται πολύ πιο εύκολα χωρίς να έχει στο νου του ο κωμικός ότι θα θίξει τον ομοφυλόφιλο, τον ευτραφή, τον υπολειπόμενο πνευματικά κ.ο.κ. με κάποιο από τα αστεία του.

      Μέχρι σήμερα, η κωμωδία δεν θεωρώ ότι έχει βρει τρόπο να είναι απολύτως πολιτικά ορθή. Απλώς, δεν γίνεται. Ο Τσουβέλας κάνει τον Αλβανό και τον Ρώσο με τρόπο που μοιάζει αρχετυπικά ενδεδειγμένος για την κωμωδία (δηλαδή ο Ρώσος μαφιόζος, ο Αλβανός εργάτης, όχι ο Αλβανός επιστήμονας ή ο Ρώσος αθλητής), ο Ράπτης και η παρέα του βάζουν συνέχεια το σεξ στην κουβέντα, ενώ σε τηλεοπτικό τους concept προσβάλλουν εν είδει χιούμορ τον καλεσμένο τους, ευτυχώς με την συναίνεσή του. Και πόσα άλλα παραδείγματα…

      Όχι, όλα αυτά δεν είναι πολιτικώς ορθά. Όμως, δεν τα λες και μη ορθά. Βρίσκονται κάπου στο απυρόβλητο στου ενδιάμεσου, εκεί όπου ο κόσμος, το κοινό μοιάζει, με ένα σιωπηρό συμβόλαιο, να αποδέχεται ορισμένα πράγματα που εντάσσονται σε συγκεκριμένο πλαίσιο και δεν εκφέρονται λόγω ρητορικής μίσους, αλλά για να βγάλουν γέλιο.

      Η «μαλακία» του Mikeius

      Το Vice έγραψε ότι ο γνωστός κωμικός και, πλέον συγγραφέας, με το βιβλίο του από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος να βρίσκεται πολύ ψηλά σε δημοφιλία, όπως έδειξαν μέχρι στιγμής και οι σφυγμομετρήσεις στα βραβεία Public, αναλώνεται σε σπασμωδικές κινήσεις και χρησιμοποιεί τα stories του για να παραπονεθεί που δεν πάει όσο καλά πήγαινε πριν μερικά χρόνια.

      Ακόμα, παραθέτει ως μέρος του «κατηγορητηρίου» το γεγονός ότι ο Mikeius είχε πάει στην εκπομπή του Μπογδάνου, το «Ευθέως» στον ΣΚΑΙ.

      Και τα υπόλοιπα sites-όσα πρόλαβα να διαβάσω μέχρι την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές- επιλέγουν να βγάλουν χολή για τον κωμικό και να του υποδείξουν πώς πρέπει να οδηγήσει την καριέρα του. «Να κάτσει στ’ αυγά του και να ασχοληθεί με το κανάλι του», «Να γράψει κι άλλο βιβλίο», «Έχει / Είχε πολλά να δώσει στην κωμωδία», υπονοούν ή και γράφουν ευθαρσώς.

      Όλα ξεκίνησαν από την προσαγωγή στην αστυνομία δύο καλλιτεχνών (του κωμικού Αλέξανδρου Τιτκώβ και του μουσικού Θωμά Λάλου), οι οποίοι είχαν προηγουμένως υπερασπιστεί ένα άτομο που δεχόταν ξυλοδαρμό από ειδικό φρουρό.

      Μια τέτοια πράξη είναι ίσως αυτονόητη για ανθρώπους που είναι αληθινά έτοιμοι να υπερασπίζονται την δημοκρατία καθημερινά, για άλλους αποτελεί ηρωισμό, για τρίτους ανυπακοή και αναρχία. Είναι η οπτική ματιά του καθενός. (σ.σ: αρκετοί από όσους θεωρούν ηρωική την παρέμβαση πολιτών ενάντια στην αστυνομική βία, θεωρούν απολύτως απαγορευτικό να παρέμβουν σε βία αναρχικών εναντίον ιδιωτών με απόψεις μη αναρχικές, ούτε ακροαριστερές, αλλά αυτό είναι ένα ολόκληρο άλλο κείμενο)

      Όταν ανέβηκαν φωτογραφίες από τους καλλιτέχνες έξω από το αστυνομικό τμήμα, όπου κρατήθηκαν για λίγες ώρες – δικαίως ή αδίκως –  ο Mikeius σχολίασε με τρόπο ατυχή και παρεξηγήσιμο. Το ίδιο έκανε και με την παρέα κωμικών που ήρθε για support.

      instagram instagram story instagram 3

       

       

       

       

       

       

       

       

       

      Τι λέει ο ίδιος ο Mikeius

      Μίλησα στο τηλέφωνο με τον Mikeius και τον ρώτησα πώς συνέβη όλο αυτό και αν θεωρεί ότι, πράγματι, ο ίδιος ξέφυγε λίγο ή πολύ με τα σχόλιά του.

      «Η συμπεριφορά και η λογική του όχλου οδηγούν σε παρερμηνείες και καθιστούν την τρίχα τριχιά. Ένα τεράστιο, ευτυχώς, κομμάτι του κόσμου το κατάλαβε και δεν το παρερμήνευσε. Ήθελα να σχολιάσω ότι δεν ζούμε σε φασιστικό καθεστώς, έχω βαρεθεί με αυτήν την καραμέλα. Μια παρέα κωμικών έξω από το αστυνομικό τμήμα που ποζάρουν χαμογελώντας δεν ταιριάζει σε ένα φασιστικό καθεστώς. Αυτό ήθελα να στηλιτεύσω»

      Επέλεξε, προφανέστατα, την λάθος στιγμή. Κι έπεσαν όλοι να τον φάνε. Πολλοί από τους τωρινούς του haters, έχουν περάσει υπέροχα χαζεύοντας τα βίντεό του, την δουλειά του. Δεν τους αφορά αυτό, όμως. Τους αφορά να ξέρουν τα ακριβή πολιτικά φρονήματα του ανθρώπου που (δεν) πληρώνουν για να τους διασκεδάσει. Σχολίασα στο τηλέφωνο ότι η έννοια «απολιτίκ» τείνει να υποχωρήσει και να αντικατασταθεί από την λέξη «φασίστας», για όποιον άνθρωπο δεν συμφωνεί με την επικρατούσα και την τρέχουσα λογική μιας – λιγάκι – μπερδεμένης αριστεράς, ανάμεσα σε συγκεκριμένες αισθητικές και σε κόκκινες γραμμές που απαγορεύει στους πιστούς της να μιλήσουν ανοιχτά για ορισμένα θέματα.

      Για πολλούς αριστερούς, αυτό δεν είναι αριστερά. Το ότι ένας άνθρωπος τώρα έχασε την δουλειά του-για λίγο, έστω- είναι κάτι που δεν αφορά κανέναν από τους σχολιαστές και αρθρογράφους; «Ας τιμωρηθεί, χεστήκαμε!»; Αυτή είναι η λογική μιας κοινωνίας ευαίσθητης, κατά τα άλλα, σε μια ατυχή στιγμή κάποιου πολύ έξυπνου και πολύ ταλαντούχου και πολύ εργατικού ανθρώπου, όπως ο Mikeius;

      Πόσα παιδιά μπορεί να θέλησαν να βγουν να τον υπερασπιστούν, αλλά δεν το κάνουν για να μην στοχοποιηθούν ως φασίστες; Και οι δημοσιογράφοι-ερευνητές που ασχολήθηκαν με το θέμα αυτό, έβαλαν στο καζάνι και την υποστήριξη του Mikeuis σε μια λιγάκι “αιρετικιά” youtuber, που θεωρεί ότι ο φεμινισμός είναι κάτι που δεν μπορεί να υπάρξει.

      Τι ενοχλητικό που είναι να μην μπορείς να διαφωνήσεις με ορισμένα πράγματα, αν είσαι καλλιτέχνης. Θεωρείται απαράδεκτο, προφανώς, για έναν καλλιτέχνη να μην είναι αριστερός, φεμινιστής, ίσως φιλόζωος κλπ.

      «Προώθησα την youtuber Αγάθη ως μία διαφορετική φωνή. Δεν συμφωνώ με τα περισσότερα από αυτά που λέει. Υπάρχουν όμως κι αυτές οι φωνές, που πρέπει να ακουστούν από ορισμένους ανθρώπους οι οποίοι θεωρούν δεδομένο ότι όλος ο κόσμος συμμερίζεται τις απόψεις τους. Δηλώνω πραγματιστής φιλελεύθερος της σχολής του Τζον Λοκ. Διαφωτισμός μεριά!», μου λέει ο Mikeius στο τηλέφωνο. Και συνεχίζει: «Αποφάσισα μόνος την αποχώρησή μου από το σχήμα που κανονίσαμε τα tours. Ένας από τους κωμικούς που είναι στην ομάδα θέλησε να αποχωρήσει εξαιτίας αυτού και δεν θα μπορούσα να το επιτρέψω. Έφυγα εγώ, αφού υπήρξα η αιτία αυτής της αναστάτωσης. Δεν είναι κάτι οριστικό. Αφορά την συγκεκριμένη περίοδο».

      Κατανοώ, χωρίς να μου το πει ο ίδιος, ότι ο λόγος γίνεται για τον Ηλία Φουντούλη. Τον είδαμε όλοι στις φωτογραφίες. Ως ένα σημείο, είναι κατανοητή η επιθυμία του να μην συνυπάρξει σε ένα σχήμα με έναν άνθρωπο που προσέβαλε μια συνθήκη «ιερή» για αυτόν. Σίγουρα, η διαδικασία μιας σύλληψης και προσαγωγής δεν είναι πρόσφορο έδαφος για πλακίτσες. Και, ακόμα και αν δε ζούμε σε φασιστικό καθεστώς, είναι καλό να αποφεύγουμε να κάνουμε χιούμορ με φυλακίσεις, κρατητήρια και προσαγωγές-ειδικά σε αυτήν την χώρα που έχει ένα νωπό παρελθόν πολιτικής φύσης, το οποίο ακόμα την χωρίζει στα δύο.

      Το συμπέρασμα;

      «Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία», έγραψε ο ποιητής Κάλβος κάποτε. Και υπάρχουν χιλιάδες συμπολίτες μας οι οποίοι δεν είναι ελεύθεροι να εκφραστούν όπως στ’ αλήθεια επιθυμούν, φοβούμενοι ότι θα στοχοποιηθούν ή ότι θα προσβάλουν τους ιντερνετικούς και πραγματικούς τους φίλους.

      Οι έννοιες κακοποιούνται και αλλάζουν πυρήνα για πλάκα. Ο πατριωτισμός, ο φιλελευθερισμός, η ισότητα, η ανομία, η πολιτικοποίηση, η βία, η ελευθερία, η δημοκρατία δεν σημαίνουν το ίδιο πράγμα για όλους. Το βίωσα προσωπικά πρόσφατα με μια ανάρτησή μου για περιστατικό βίας στα Εξάρχεια-άνθρωποί μου με συμβούλευσαν να είμαι προσεκτική με αυτά και μην εκτίθεμαι.

      Προσεκτική με ποια; Να εκτεθώ σε ποιους; Πρέπει κάτι να φοβάμαι; Τι;

      Ο Mikeius είναι ένας άνθρωπος που θαυμάζω και σέβομαι για την δουλειά του όλα αυτά τα χρόνια. Δεν τον αποκαθηλώνω επουδενί για μια αστοχία του. Ούτε πάω αναδρομικά να τον ελέγξω σε άλλες του δηλώσεις στο παρελθόν, ώστε να ανακαλύψω αν είναι πολύ ή λίγο δεξιός, αριστερός και τα λοιπά. Διαφωνώ κάθετα με τα stories του, θα υπερασπιστώ όμως το δικαίωμά του να συνεχίζει να υπάρχει εκεί έξω, να έχει δουλειές, να είναι ενεργός. Είναι ζωντανό και υγιές κομμάτι της κοινωνίας, είναι ένας άνθρωπος με τον οποίο μπορείς να κάνεις γόνιμο διάλογο και αποτελεσματικό. Γράφει εξαιρετικά. Έχει απίστευτο χιούμορ. Εργάζεται σκληρά, είναι από τους λίγους τόσο διαβασμένους που έχουν απήχηση και δημοσιότητα.

      Αν και αυτούς τους ανθρώπους τους εξορίσουμε από τον δημόσιο λόγο, αν θεωρηθεί “uncool” να είμαστε φαν του, τότε θα απομείνουμε με ποιους; Η Αρβελέρ κακοχαρακτηρίστηκε, η εκλιπούσα Δημουλά επίσης, η Αφροδίτη Μάνου (αυτή το έχει παρακάνει πραγματικά!) θεωρείται επισήμως (sic) ακροδεξιά και η λίστα μακραίνει…

      Φαίνεται πως πλέουμε σε φαύλους κύκλους και σε αδιέξοδα. Από εκεί που ως κοινωνία πετύχαμε σε πολλά τα τελευταία χρόνια-και, ναι, η πολιτική ορθότητα είναι ένα από αυτά-, κινδυνεύουμε να φιμώσουμε υγιή μας μέλη που απλώς διαφωνούν στα σημεία με όλους εμάς τους «υπόλοιπους». Δεν σημαίνει πως επειδή ο Mikeius έκανε μια κακή πλάκα στο Insta του, λατρεύει τους μπάτσους. Αλλά κι αν τους λάτρευε, αλήθεια, που δικαίωμά του είναι κι αυτό, πώς άραγε θα τολμούσε να το εκφράσει;

      Η δημοκρατία έχει θέση για όλους και οι πράξεις του καθενός τον εκθέτουν, μιας που στο παιχνίδι έχουν μπει και τα social media. Το δικαίωμα στο λάθος ή στην άλλη άποψη πού πήγε; Γιατί δεν μπορούμε να συζητήσουμε με κάποιον που διαφωνούμε, παρά τον αποκαλούμε αβρόχοις ποσί καραγκιόζη στα social και γράφουμε λιβέλλους εναντίον του;

      Πότε γίναμε τόσο αυστηροί εμείς που υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα των μεινονοτήτων και οραματιζόμαστε μια κοινωνία χωρίς αστυνομική βία, ελεγκτικότητα και διακρίσεις; Γιατί επιλέγουμε να δημιουργούμε συνεχώς νέες μειονότητες, χάνοντας πολλές φορές το δίκιο μας;

      Ούτε οι καλλιτέχνες που προσήχθησαν στο τμήμα είναι ήρωες, ούτε ο Mikeius. Σκεπτόμενοι και εκφραζόμενοι φανατικά και με παρωπίδες όμως, χρίζουμε είτε τους μεν είτε τον δε, ως τέτοιους, την ώρα που τεράστια οικονομικά συμφέροντα ανθρώπων politically correct απειλούν τις ζωές μας, την στιγμή που η καθημερινότητά μας έχει γίνει βαριά και ασήκωτη, την φάση που ένας ιός απειλεί την επόμενη μέρα μας και αυτών που αγαπάμε, την περίοδο που αντιμετωπίζουμε σοβαρά προβλήματα ως χώρα με τον εαυτό μας και τους γείτονές μας.

      Όχι. Απλώς, όχι. Αυτό που συμβαίνει με το φίμωμα ανθρώπων με άλλη άποψη από την τρέχουσα θεωρούμενη ως ορθή, ξεκίνησε ως βαρετό στα μάτια μου. Πλέον, το βρίσκω ενοχλητικό και επικίνδυνο.

      Λιντσάρετέ με ελευθέρως.

      Tags: Mikeiussocial mediaεπικαιρότητακαθημερινότητα

      Γεωργία Δρακάκη

      Απόφοιτη Νομικής. Δημοσιογραφεί γιατί το είχε όνειρο από παιδί: ραδιόφωνο, γράψιμο, ρεπορτάζ και πολύ διάβασμα γεμίζουν τις μέρες της. Δύο θεατρικά έργα και μια συλλογή διηγημάτων έχουν δια χειρός της κυκλοφορήσει. Παρακολουθεί την πραγματική ζωή και τους ανθρώπους της πόλης και καταγράφει τραγουδώντας σε ρε μινόρε.

      Σχετικά άρθρα

      Άποψη

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Άποψη

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Άποψη

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Άποψη

      Ένα εχθρικό κράτος

      Άποψη

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters
      Άποψη

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Next Post

      Τα καλοκαίρια μας… πικρά

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

        406 shares
        Share 162 Tweet 102
      • Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

        398 shares
        Share 159 Tweet 100
      • Πας μαγειρεύοντας

        380 shares
        Share 152 Tweet 95
      • Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

        390 shares
        Share 156 Tweet 98
      • Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

        358 shares
        Share 143 Tweet 90

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • .
>> Το νέο μας τεύχος κυκλοφορεί από σήμερα στους δρόμους και αισθάνεται περίεργα.
Ένας δύσκολος Μάρτης, σε μια δύσκολη χώρα.
Ένα τεύχος, που δε ξέρει πως να συστηθεί.

Μπορείτε να μας ξεφυλλίσετε και ηλεκτρονικά στο ISSUU:
Link στο bio.

#ipolizei #februaryissue #freepress #streetpress
      • 🎁GIVEAWAY |  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ🎁

Σε συνεργασία με το @holywoodstage.athens (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 289) προσφέρουμε μια φιάλη κρασί & ελεύθερη είσοδο για εσένα και 3 ακόμα φίλες-ους σου, για την βραδιά παρουσίασης του δίσκου
      • Η σοφία της ημέρας
#patisionmood #ipolizei_gr #ipolizei
      • >> Λόγω... βάρβαρων καιρικών συνθηκών, η διανομή του τελευταίου μας τεύχους ενδεχομένως να καθυστερήσει σε κάποια σημεία της Πόλης.
Μέχρι τότε μας ξεφυλλίζετε ολόστεγνους, στο link που θα βρείτε στο bio
ή κάνετε μια βόλτα στο site μας:
www.ipolizei.gr
 
#ipolizei #februaryissue
      • #ipolizei #streetpress #patisionmood
      • cheek to cheek 
Ζήτω τα οπωροφόρα της Αθήνας!

#patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.