• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

    Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

    Μικρές διαδρομές σε μια μεγάλη πόλη | Ασ’τους να λένε

    Η ευθανασία είναι δικαίωμα | Ασ’τους να λένε

    Μία σύνθεση σημείων αποσύνθεσης

    Τα όρια της γλώσσας

    Μια ειδική ανάγκη της πολιτικής ορθότητας

    Κρίμα σε όλους μας

    Ένας αητός καθότανε

      Ο κος Αντετοκούνμπο και η αμηχανία

    Τι έφτιαξε ο άνθρωπος!

    Σε ποιον ανήκει ο Λεξ;

    Κοίτα κάτι σαγιονάρες με ήθος

    Από το θάρρος στο θράσος

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Φώντας Λάδης

    Τα στέκια είναι οι άνθρωποι | Μια βόλτα στη δεξιά και στην αριστερή όχθη της Ιεράς Οδού

    Τυχαία στον ηλεκτρικό, στάση Αγίου Νικολάου

    Oι χαζάδες του μήνα | τ.100

    Tι μπορεί να σημαίνει το «κάτω τα χέρια από τους μετανάστες»; | Editorial | Τεύχος #100

    «Πάρε το 100» – *Εκ της Διευθύνσεως

    Στη Διαπασών… | Οκτώβριος 2023

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε
    Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

    Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

    Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    Τι γυρεύει ένας τσολιάς στο ΚΥΤΤΑΡΟ;

    Η Δώρα Παρδάλη είναι αγόρι, κορίτσι και ηθοποιός. Και γαμάτη.

    Το Blue Swimming Center άνοιξε τις πόρτες του στην Κυψέλη

    Γιώργος Σκεύας: «Χωρίς κοινό δεν υπάρχει θέατρο»

    Η Creative Icon Films μάς αφυπνίζει κοινωνικά

    Η θηλυκή πλευρά της ΚΟΣΜΟΪΑΤΡΙΚΗΣ συνεχίζει την ιστορία

    Ελένη Φιλίνη: «Η εργασία σώζει τη γυναίκα από τον εξευτελισμό»

    Η Ήρα Κατσούδα βιώνει, δουλεύοντας, το καλύτερο συναίσθημα στον κόσμο

    Στο μυαλό του Γιάννη Σκαραγκά | Ο σεναριογράφος του «Κάνε ότι κοιμάσαι» αποκαλύπτεται

    Σωτήρης Καλυβάτσης: «Προτιμώ να υπηρετώ την κωμωδία και να κάνω τον κόσμο να γελά»

    Μωρά στη Φωτιά: O Στέλιος Σαλβαδόρ απάντησε σε 8 ερωτήσεις μας

    Η Ξένια Κούρτογλου μας δίνει την έμπνευση της ημέρας στον σταθμό του Galaxy 92

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

    Κωνσταντίνος Μπούρας «Τα θεατρικά της καραντίνας» | Παρουσίαση βιβλίου

    «M’ ένα βιβλίο συζητώ» | “Ο Γλάρος Ιωνάθαν”

    fbt

    Αυτό το βιβλίο θα σε κάνει να λατρέψεις τη χημεία. Αλήθεια!

    Γιάννης Ευσταθιάδης | Παρουσίαση δίτομου έργου στον Ιανό της Αθήνας

    Νίκος Αρβανιτάκης – Ο λευκός φασίστας

    Θάνος Αλεξανδρής – Αυτή η νύχτα μένει

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Ημερίδα με τίτλο: Το τραύμα της κακοποίησης και η επανόρθωση του. Φαντασίωση ή Πραγματικότητα;

    «Ο Τόρνος» του Γιάννη Κεντρωτά προσγειώνεται στο θέατρο OLVIO

    Η θεατρική ομάδα «πείρα(γ)μα» και «Το Τρίκυκλο» παρουσιάζουν το «Tango Bar»

    Εικαστική έκθεση με κολάζ του Χρήστου Δημούλα στο θέατρο «Άλφα»

    Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων | Πρόγραμμα Φεβρουαρίου 2023

    Ο Μποτιτσέλι στην Πυρά | Θέατρο Vault

    Διαβάστηκε… | Μια μουσικοθεατρική κωμωδία στο Red Jasper Cabaret Theatre

    Opening | ΤΡΑΝΣ – Konstantinos Berdeklis | 10 Φεβρουαρίου

    «Η Αρκούδα» του Άντον Τσέχωφ στο Χοροχρόνο

    HUMAN Party με τους TRIART στο Χορoστάσιο | Σάββατο 11 Φεβρουαρίου

    Untold Φιλμ Φεστιβάλ Ελληνικών Ταινιών | Κινηματογράφος Τριανόν

    26ο Παζάρι Βιβλίου 2023 | Πλατεία Κλαυθμώνος

    Variete Show στο Red Jasper | Πέμπτη 26 Ιανουαρίου

    Axis Mundi – Το τελευταίο δέντρο | Από 20 Ιανουαρίου στο BIOS exploring urban culture

    Ναπάλμ Χάσταγκ Φάμιλι, σε κείμενο και σκηνοθεσία Πάνου Κούγια | Θέατρο Φούρνος

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

    Φrίdda με άρωμα κρασιού

    Ατμοσφαιρικά Χριστούγεννα σε στυλ… «de Grèce», στον πεζόδρομο της Ηπίτου

    Booking Hill: Μία ξεχωριστή περίπτωση βιβλιοκαφέ στην πόλη

    Ήρθε η ώρα για απόδραση με το Escapepolis

    Στον αριθμό 27 της Ερατοσθένους σε οδηγεί η μυρωδιά λυκίσκου

    Η οδός Κερκύρας πάνω κάτω

    Χριστουγεννιάτικο χωριό στα Ξύλινα Καισαριανής

    Kυβέλη: Σημαίνει Κυψέλη. Και το ανάποδο

    Για brunch στο Φrídda Γκρίκ Μπιστρό

    Το TraMe φέρνει ιταλικό άρωμα στο αθηναϊκό street brunch

    Το Στόρι επιμένει στο μπραντς αλά ελληνικά

    Το Pair all day σε βάζει στο πιο γευστικά υγιεινό πρόγραμμα

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

    O Φοίβος Δεληβοριάς και το “ANIME” ζωντανά στην Τεχνόπολη

    Bonsai – Memories | Γκολ

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    Τούτο το φθινόπωρο, μίλα μου με χρώματα!

    Ημιμάθεια κάτω απ’ την Ακρόπολη

    Χριστόφορε; Ξαναγύρισες, ε;

    Πέρασμα Ρ9 [Ρέικιαβικ] – εναπόθεση [του ξάρχειου]

    Και η σόουμπιζ έχει δικαίωμα στη μητρότητα

    Καιλοκαιρινή σιέστα μέχρι που χτύπησε ένα Tweet

    Αναγνώσματα Καλοκαιριού

    πέρασμα Ρ8 [Ρέικιαβικ]- ανοιχτοί ουρανοί, κλειστοί ουρανοί

    Η Δημοσιογραφία του μπικίνι

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Σπίτι
    • Υγεία

    OlaGiaToEpiplo: Έπιπλα με προσωπικότητα και ιδιαίτερο στυλ

    Stalking – Όταν η εμμονή βαφτίζεται έρωτας

    Αντιμετώπισε τις δυσκολίες της ζωής σου σε 4 βήματα!

    To Mandala Clothing κλείνει 7 χρόνια παρουσίας και το γιορτάζει

    Το Blue Swimming Center άνοιξε τις πόρτες του στην Κυψέλη

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος | Παραδοσιακό ελληνικό σουβλάκι και πλούσιες γεύσεις

    Vrettos Antiques | Το παλαιοπωλείο που ταξιδεύει απ’ την Πλατεία Αβησσυνίας μέχρι τα Χανιά

    Κλείσε το 2022 με τον πιο θετικό τρόπο!

    1Η ΗΜΕΡΙΔΑ | Το τραύμα της κακοποίησης & η επανόρθωσή του.

    Μία… bookla για τις σελίδες σου

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

      Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

      Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

      Μικρές διαδρομές σε μια μεγάλη πόλη | Ασ’τους να λένε

      Η ευθανασία είναι δικαίωμα | Ασ’τους να λένε

      Μία σύνθεση σημείων αποσύνθεσης

      Τα όρια της γλώσσας

      Μια ειδική ανάγκη της πολιτικής ορθότητας

      Κρίμα σε όλους μας

      Ένας αητός καθότανε

        Ο κος Αντετοκούνμπο και η αμηχανία

      Τι έφτιαξε ο άνθρωπος!

      Σε ποιον ανήκει ο Λεξ;

      Κοίτα κάτι σαγιονάρες με ήθος

      Από το θάρρος στο θράσος

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Φώντας Λάδης

      Τα στέκια είναι οι άνθρωποι | Μια βόλτα στη δεξιά και στην αριστερή όχθη της Ιεράς Οδού

      Τυχαία στον ηλεκτρικό, στάση Αγίου Νικολάου

      Oι χαζάδες του μήνα | τ.100

      Tι μπορεί να σημαίνει το «κάτω τα χέρια από τους μετανάστες»; | Editorial | Τεύχος #100

      «Πάρε το 100» – *Εκ της Διευθύνσεως

      Στη Διαπασών… | Οκτώβριος 2023

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε
      Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

      Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

      Τι γυρεύει ένας τσολιάς στο ΚΥΤΤΑΡΟ;

      Η Δώρα Παρδάλη είναι αγόρι, κορίτσι και ηθοποιός. Και γαμάτη.

      Το Blue Swimming Center άνοιξε τις πόρτες του στην Κυψέλη

      Γιώργος Σκεύας: «Χωρίς κοινό δεν υπάρχει θέατρο»

      Η Creative Icon Films μάς αφυπνίζει κοινωνικά

      Η θηλυκή πλευρά της ΚΟΣΜΟΪΑΤΡΙΚΗΣ συνεχίζει την ιστορία

      Ελένη Φιλίνη: «Η εργασία σώζει τη γυναίκα από τον εξευτελισμό»

      Η Ήρα Κατσούδα βιώνει, δουλεύοντας, το καλύτερο συναίσθημα στον κόσμο

      Στο μυαλό του Γιάννη Σκαραγκά | Ο σεναριογράφος του «Κάνε ότι κοιμάσαι» αποκαλύπτεται

      Σωτήρης Καλυβάτσης: «Προτιμώ να υπηρετώ την κωμωδία και να κάνω τον κόσμο να γελά»

      Μωρά στη Φωτιά: O Στέλιος Σαλβαδόρ απάντησε σε 8 ερωτήσεις μας

      Η Ξένια Κούρτογλου μας δίνει την έμπνευση της ημέρας στον σταθμό του Galaxy 92

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

      Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

      Κωνσταντίνος Μπούρας «Τα θεατρικά της καραντίνας» | Παρουσίαση βιβλίου

      «M’ ένα βιβλίο συζητώ» | “Ο Γλάρος Ιωνάθαν”

      fbt

      Αυτό το βιβλίο θα σε κάνει να λατρέψεις τη χημεία. Αλήθεια!

      Γιάννης Ευσταθιάδης | Παρουσίαση δίτομου έργου στον Ιανό της Αθήνας

      Νίκος Αρβανιτάκης – Ο λευκός φασίστας

      Θάνος Αλεξανδρής – Αυτή η νύχτα μένει

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Ημερίδα με τίτλο: Το τραύμα της κακοποίησης και η επανόρθωση του. Φαντασίωση ή Πραγματικότητα;

      «Ο Τόρνος» του Γιάννη Κεντρωτά προσγειώνεται στο θέατρο OLVIO

      Η θεατρική ομάδα «πείρα(γ)μα» και «Το Τρίκυκλο» παρουσιάζουν το «Tango Bar»

      Εικαστική έκθεση με κολάζ του Χρήστου Δημούλα στο θέατρο «Άλφα»

      Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων | Πρόγραμμα Φεβρουαρίου 2023

      Ο Μποτιτσέλι στην Πυρά | Θέατρο Vault

      Διαβάστηκε… | Μια μουσικοθεατρική κωμωδία στο Red Jasper Cabaret Theatre

      Opening | ΤΡΑΝΣ – Konstantinos Berdeklis | 10 Φεβρουαρίου

      «Η Αρκούδα» του Άντον Τσέχωφ στο Χοροχρόνο

      HUMAN Party με τους TRIART στο Χορoστάσιο | Σάββατο 11 Φεβρουαρίου

      Untold Φιλμ Φεστιβάλ Ελληνικών Ταινιών | Κινηματογράφος Τριανόν

      26ο Παζάρι Βιβλίου 2023 | Πλατεία Κλαυθμώνος

      Variete Show στο Red Jasper | Πέμπτη 26 Ιανουαρίου

      Axis Mundi – Το τελευταίο δέντρο | Από 20 Ιανουαρίου στο BIOS exploring urban culture

      Ναπάλμ Χάσταγκ Φάμιλι, σε κείμενο και σκηνοθεσία Πάνου Κούγια | Θέατρο Φούρνος

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

      Φrίdda με άρωμα κρασιού

      Ατμοσφαιρικά Χριστούγεννα σε στυλ… «de Grèce», στον πεζόδρομο της Ηπίτου

      Booking Hill: Μία ξεχωριστή περίπτωση βιβλιοκαφέ στην πόλη

      Ήρθε η ώρα για απόδραση με το Escapepolis

      Στον αριθμό 27 της Ερατοσθένους σε οδηγεί η μυρωδιά λυκίσκου

      Η οδός Κερκύρας πάνω κάτω

      Χριστουγεννιάτικο χωριό στα Ξύλινα Καισαριανής

      Kυβέλη: Σημαίνει Κυψέλη. Και το ανάποδο

      Για brunch στο Φrídda Γκρίκ Μπιστρό

      Το TraMe φέρνει ιταλικό άρωμα στο αθηναϊκό street brunch

      Το Στόρι επιμένει στο μπραντς αλά ελληνικά

      Το Pair all day σε βάζει στο πιο γευστικά υγιεινό πρόγραμμα

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

      Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

      O Φοίβος Δεληβοριάς και το “ANIME” ζωντανά στην Τεχνόπολη

      Bonsai – Memories | Γκολ

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

      Τούτο το φθινόπωρο, μίλα μου με χρώματα!

      Ημιμάθεια κάτω απ’ την Ακρόπολη

      Χριστόφορε; Ξαναγύρισες, ε;

      Πέρασμα Ρ9 [Ρέικιαβικ] – εναπόθεση [του ξάρχειου]

      Και η σόουμπιζ έχει δικαίωμα στη μητρότητα

      Καιλοκαιρινή σιέστα μέχρι που χτύπησε ένα Tweet

      Αναγνώσματα Καλοκαιριού

      πέρασμα Ρ8 [Ρέικιαβικ]- ανοιχτοί ουρανοί, κλειστοί ουρανοί

      Η Δημοσιογραφία του μπικίνι

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Σπίτι
      • Υγεία

      OlaGiaToEpiplo: Έπιπλα με προσωπικότητα και ιδιαίτερο στυλ

      Stalking – Όταν η εμμονή βαφτίζεται έρωτας

      Αντιμετώπισε τις δυσκολίες της ζωής σου σε 4 βήματα!

      To Mandala Clothing κλείνει 7 χρόνια παρουσίας και το γιορτάζει

      Το Blue Swimming Center άνοιξε τις πόρτες του στην Κυψέλη

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος | Παραδοσιακό ελληνικό σουβλάκι και πλούσιες γεύσεις

      Vrettos Antiques | Το παλαιοπωλείο που ταξιδεύει απ’ την Πλατεία Αβησσυνίας μέχρι τα Χανιά

      Κλείσε το 2022 με τον πιο θετικό τρόπο!

      1Η ΗΜΕΡΙΔΑ | Το τραύμα της κακοποίησης & η επανόρθωσή του.

      Μία… bookla για τις σελίδες σου

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result
      Λευτέρης Αθανασόπουλος

      Λευτέρης Αθανασόπουλος: είναι υπαρκτό το δίλημμα ασφάλεια-ελευθερία

      από Γεωργία Δρακάκη
      10/05/2020
      στην κατηγορία Main Slider, Μιλήσαμε
      Reading Time: 1 min read
      Share on FacebookShare on Twitter

      Ένας από τους πλέον ενεργούς, νέους δικηγόρους, που μάλιστα αναπτύσσει και εκπαιδευτική δράση στο έγκριτο κέντρο νομικής κατάρτισης Nomopolis, μιλά στο ipolizei.gr για νομικά και όχι μόνο ζητήματα που τον απασχόλησαν το διάστημα της καραντίνας. Ο τρόπος σκέψης του είναι αιρετικός, ο Λευτέρης Αθανασόπουλος τολμά να πει αυτό που μπορεί να σκέφτονται πολλοί, αλλά τους είναι, ενίοτε, δύσκολο να εκφράσουν μέσω των, κατά τα άλλα, εκδημοκρατισμένων social media. Η ακονισμένη κριτική του σκέψη φωτίζει τις σκοτεινές πλευρές της υποχώρησης του δικαιώματος στην ελευθερία έναντι της προστασίας της ζωής, ενώ ορίζει την έννοια “εντιμότητα” με έναν πραγματικά ενδιαφέροντα τρόπο. Περισσότερα, στην συνέντευξη παρακάτω.


      Πώς βίωσες αυτόν τον ενάμιση μήνα; Είχες δουλειά, έστω σε συμβουλευτικό και οργανωτικό επίπεδο;

      Δεν ξέρω κατά πόσο ενδιαφέρει τους αναγνώστες σας πώς βίωσα προσωπικά επαγγελματικά την περίοδο της καραντίνας και προτιμώ να το θέσω γενικότερα. Ο μέσος αυτοαπασχολούμενος δικηγόρος που αναζητεί διακαώς ελεύθερο χρόνο για διάφορες εκκρεμότητες, θα μπορούσε να δει την καραντίνα σαν ευκαιρία για να κάνει όσα δεν προλαβαίνει, αλλά το γενικότερο κλίμα δεν ευνοούσε την αποδοτικότητα. Η αναστολή της φυσιολογικής ζωής και η αβεβαιότητα έφεραν οκνηρία ως προς το θέμα της δουλειάς. Το θετικό ήταν ότι πολλοί βρήκαν χρόνο για τις οικογένειές τους και άλλες δραστηριότητες όπως το διάβασμα.

      Προσωπικά, ήμουν τυχερός σε σχέση με συναδέλφους μου, διότι εκτός από την δικηγορία ασχολούμαι και με τη νομική εκπαίδευση, η οποία συνεχίστηκε διαδικτυακά χωρίς κανένα πρόσκομμα.

      Ποια ήταν η μέριμνα του κράτους για τους δικηγόρους αυτό το διάστημα;

      Μάλλον κριθήκαμε λιγότερο άξιοι προστασίας από άλλες κοινωνικές ομάδες. Δεν λάβαμε την αρχική ενίσχυση τω 800 ευρώ, παρά το γεγονός ότι η κυβέρνηση την είχε υποσχεθεί και για εμάς. Η δε επιδότηση των 600 ευρώ θα δοθεί τελικά, χωρίς την προϋπόθεση τηλεκατάρτισης, μετά από το πρωτοφανές φιάσκο. Μετά από αυτά ο κλάδος αισθάνθηκε ότι τον εμπαίζουν και δικαιολογημένα.

      Διάβασα ότι θα δοθούν και στους δικηγόρους τα 800 για το μήνα Μάιο, αλλά ίσως το αποφύγουν και αυτό, με το πρόσχημα ότι θα ανοίξουν το Μάιο τα δικαστήρια, για ελάχιστες όμως εργασίες. Να μην ξεχάσω και τη μείωση κατά 40% του μισθώματος των γραφείων για δύο μήνες που ήταν και αυτό μια βοήθεια. Εντούτοις, είναι τέτοια η κατάσταση που νομίζω ότι δεν πρέπει να δώσουμε σαν κλάδος το στίγμα του αδικημένου.

      Γενικώς, δεν είμαι της μαξιμαλιστικής συντεχνιακής λογικής, αλλά μάλλον μιας πιο «αγέρωχης» στάσης. Θεωρώ ότι τυχόν διεκδικήσεις θα πρέπει να συνοδεύονται από χαμηλούς τόνους και όχι κραυγές αδικίας. Δεν μου αρέσει η αισθητική του παλιομοδίτικου συνδικαλισμού, αλλά αυτό είναι από μόνο του ένα μεγάλο θέμα προς συζήτηση και η θέση μου μάλλον μειοψηφούσα.

      Λευτέρης Αθανασόπουλος

      Γιατί τα voucher χορηγήθηκαν σε ήδη καταρτισμένους επιστήμονες και όχι σε άλλους κλάδους που, ενδεχομένως έως σίγουρα, θα τα είχαν περισσότερη ανάγκη;

      Υποθέτω ότι αφού οι εξαρτημένα εργαζόμενοι έλαβαν την ενίσχυση των 800 ευρώ και επομένως απέμεναν κάποιοι ελεύθεροι επαγγελματίες παραπονεμένοι, σκέφτηκαν αφελώς ότι με το voucher θα τους ικανοποιούσαν μερικώς, έχοντας βέβαια ως κύριο σκοπό την παροχή εκδούλευσης σε ημετέρους από το χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Τελικά, η αναδίπλωση της κυβέρνησης σε αυτό το θέμα ζημίωσε και τα ΚΕΚ, των οποίων οι εργαζόμενοι δούλεψαν εντατικά διεκπεραιώνοντας χιλιάδες αιτήσεις, χωρίς αντίκρισμα.

      Σχολιάστηκε η κακή ποιότητα των προγραμμάτων τηλεκατάρτισης από συναδέλφους σου; Ορισμένα σημεία ήταν έως κωμικά.

      Η τηλεκατάρτιση από την πρώτη στιγμή σχολιάστηκε αρνητικά από το σύνολο της κοινωνίας κυρίως μέσω των κοινωνικών δικτύων. Έγινε ανέκδοτο. Τα ΜΜΕ σιγούσαν για πολλές ημέρες, ενώ το ίντερνετ είχε βουίξει. Το voucher gate, εκτός από επιπολαιότητα και ερασιτεχνισμό, πρόδωσε μια περιφρόνηση εκ μέρους της κυβερνώσας παράταξης προς τους επαγγελματίες (βλέπεις, χρησιμοποιώ με φειδώ τον όρο «επιστήμων»). Καταποντίστηκε δε και το αφήγημα της αριστείας, στο οποίο είχε επενδύσει η κυβέρνηση από τον καιρό που ήταν αντιπολίτευση.

      Εξέφρασες την άποψη ότι, με την λογική των ανοικτών καταστημάτων τροφίμων με σειρά και αποστάσεις, θα μπορούσαν να έχουν ανοίξει κάποιες μέρες οι εκκλησίες για να προσκυνήσει ο κόσμος. Γιατί δεν άνοιξαν, πιστεύεις; Η κυβέρνηση δεν θα το ήθελε επίσης; Ή μήπως δεν έχει δεχτεί πιέσεις από την Εκκλησία;

      Ήδη, την στιγμή που μιλάμε, το Συνταγματικό Δικαστήριο της Γερμανίας έκρινε ότι η πλήρης απαγόρευση της λατρείας είναι αντισυνταγματική. Πέραν αυτού, η μεταχείριση των πιστών από την πολιτεία στην Ελλάδα κατά την περίοδο του Πάσχα ήταν απαξιωτική.

      Πιστεύω ότι η όλη διαχείριση του ζητήματος βασίστηκε σε πολιτικές και επικοινωνιακές αξιολογήσεις και όχι τόσο υγειονομικές. Ενάντια στην Εκκλησία υπήρξε ήδη πριν την καραντίνα μια καθαρά ιδεολογικού χαρακτήρα στοχοποίηση με αφορμή την θεία κοινωνία, σαν να επρόκειτο για την Νο 1 αιτία μετάδοσης του ιού, σαν το πανελλήνιο να κοινωνά κάθε Κυριακή. Γνωρίζω καλά από προσωπική μου εμπειρία ότι ήδη πριν ληφθεί οιοδήποτε μέτρο, η Εκκλησία είχε κάνει έκκληση στους ηλικιωμένους να μην προσέρχονται στις ακολουθίες και ήδη από το Φεβρουάριο οι ναοί στις ακολουθίες είχαν ελάχιστους πιστούς και δη σε δημοφιλείς ακολουθίες όπως αυτή των Χαιρετισμών.

      Εντούτοις, καθ’ όλη την δοκιμασία των μέτρων οι πιστοί παρουσιάστηκαν από τα ΜΜΕ ως πρωτόγονη και άγρια φυλή που δεν επρόκειτο να πειθαρχήσουν σε κανένα μέτρο αποστασιοποίησης.

      Το παράδειγμα πολλών ομόθρησκων βαλκανικών κρατών με τα ελάχιστα θύματα από την πανδημία και τις ελεγχόμενα ανοιχτές εκκλησίες απέδειξε πως τα κριτήρια παρ’ ημίν δεν ήταν αμιγώς υγειονομικά. Ποιον ακριβώς υγειονομικό σκοπό εξυπηρετούσε ότι η απαγόρευση της κωδωνοκρουσίας και της χρήσης μεγαφώνων κατά τη διεξαγωγή των ιερών ακολουθιών; Νομίζω ότι η γενικότερη στάση της κυβέρνησης ως παιδονόμου υπήρξε περιφρονητική προς τους πολίτες γενικά και όχι μόνο τους πιστούς. Δεν υπήρξε σεβασμός σε πτυχές του πυρήνα της προσωπικότητας των πολιτών. Το γεγονός ότι η πλειοψηφία συμφώνησε λόγω του διάχυτου φόβου δεν αίρει την ανωτέρω διαπίστωση.

      Λευτέρης Αθανασόπουλος

      Σχεδόν καθημερινά, κάνεις και από ένα σχόλιο στο facebook σου σχετικό με την κατάσταση. Συχνά, εκφράζεις αντιδημοφιλείς απόψεις ή ιδέες που δεν περιμένει κανείς να έχει ένας νέος δικηγόρος όπως εσύ. Πώς αντιμετωπίζεις τις διαφωνίες και την κριτική σε αυτό το επίπεδο;

      Η αλήθεια είναι ότι ερεθίζομαι εύκολα, με αφορμές κάποια γεγονότα του κοινωνικού και πολιτικού βίου και αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω την άποψή μου, ιδίως όταν εντοπίζω σε μαζική κλίμακα υπερβολές και αντιφάσεις στο δημόσιο λόγο. Συγκεκριμένα, θεωρώ ότι η κρίση του κορονοϊού διατράνωσε κάποια προβληματικά χαρακτηριστικά της κοινωνίας μας και ιδίως του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε το κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι.

      Πρόκειται κυρίως για σύνδρομο του ηθικολόγου και του λαϊκού δικαστή όπου στο στόχαστρο των ηθικολόγων αυτή τη φορά βρέθηκε η στοιχειώδης ανάγκη κάποιων να ασκήσουν με προσεκτικό τρόπο τις θεμελιώδεις ελευθερίες τους για μια βόλτα στην εξοχή, σε ένα πάρκο, να ανάψουν ένα κερί σε άδεια εκκλησία.

      Με την άμβλυνση του φόβου βέβαια, το κλίμα αυτό έχει ήδη αντιστραφεί με την πλειοψηφία πια να αμφιβάλλει για την αναγκαιότητα όλης αυτής της υπερβολής. Όταν όμως στην αρχή του lockdown εξέφρασα ενστάσεις ενάντια σε αυτήν την ηθικολογία, δέχθηκα επιθέσεις στις οποίες ομολογώ ότι δεν αντιδρώ πάντα με αστική ευγένεια, αλλά με τον αυθορμητισμό που θεωρώ ότι χωρεί σε ένα διαδικτυακό καφενείο και καταλαβαίνουν αυτοί που με γνωρίζουν καλύτερα.

      Πάντως, το timing παίζει πάντα σημαντικό ρόλο. Όταν παρεμβαίνεις σε χρόνο που τα πάθη βρίσκονται σε έξαρση είναι εύκολο οτιδήποτε να παρεξηγηθεί. Σοφότερο είναι να μιλάει κανείς ότι κατακάτσει ο κουρνιαχτός. Μπορεί να ακουστεί κλισέ αλλά πιστεύω ότι στην χώρα μας δεν ανθεί η κουλτούρα του διαλόγου, αλλά κυριαρχεί το πάθος και ο συναισθηματισμός. Το δε παράδοξο είναι ότι συχνά οι πιο παθιασμένοι είναι εκείνοι που αυτοαποκαλούνται «μέτωπο της λογικής».

      Διάβασα κάποια στιγμή που, ορθά κατά την άποψή μου, εξήγησες πως το μέτρο απαγόρευσης μετακίνησης με αυτοκίνητο (για απλή βόλτα) δεν πληροί τα τρία στάδια της αρχής της αναλογικότητας. Θα ήθελα να το εξηγήσεις και εδώ, στο Η Πόλη Ζει αυτό…

      Χωρίς να εισέλθουμε σε νομοτεχνικές αναλύσεις, νομίζω ότι αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι προκειμένου να περιοριστεί μια θεμελιώδης ελευθερία όπως η ελευθερία μετακίνησης (εν στενή εννοία ελευθερία) πρέπει να σταθμιστεί αν αυτό είναι αναγκαίο, πρόσφορο και το λιγότερο επαχθές μέτρο σε σχέση με τυχόν εναλλακτικές. Εν προκειμένω, αντεστράφησαν οι όροι και η ελευθερία έγινε εξαίρεση στον γενικό κανόνα της απαγόρευσης. Επί παραδείγματι, οι ανωτέρω προϋποθέσεις της προσφορότητας και του λιγότερο επαχθούς μέτρου δεν πληρούνται σχετικά με την ελευθερία μετακίνησης που καθεαυτή δεν ενέχει κίνδυνο μετάδοσης, όπως και μια βόλτα σε ένα πάρκο ή στο βουνό. Η ελάχιστη πιθανότητα μετάδοσης δεν αρκεί για την νομιμότητα της απαγόρευσης.

      Ακούγαμε συχνά από πολιτικούς και επιστήμονες από άλλες χώρες της Ευρώπης το «η νομιμότητα δεν μας επιτρέπει περαιτέρω περιορισμούς». Μου έκανε εντύπωση πως εδώ δεν ακουγόταν κάτι αντίστοιχο. Οι περισσότεροι πολίτες από το φόβο τους δεν αντιλήφθηκαν την ελευθερία τους ως ύψιστο αγαθό και σε αυτό συνέβαλε το τρομολαγνικό κλίμα που καλλιεργούσαν κυβέρνηση και ΜΜΕ. Υπήρξε η αντίληψη ότι μια καραντίνα 2 μηνών θα λύσει το πρόβλημα και δεν αναζητήθηκε λύση με μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Παρά ταύτα το κλίμα έχει αντιστραφεί και η λογική αρχίζει να επανέρχεται. Ήδη από επίσημα κυβερνητικά χείλη ακούγονται θέσεις που στις αρχή της καραντίνας θεωρούνταν αντιδραστικές και ανεύθυνες.

      Λευτέρης Αθανασόπουλος

      Νομίζω πως το επόμενο διάστημα θα εγείρονται συνεχώς ζητήματα σχετικά με την ουσία των μέτρων. Υπάρχει φόβος περιστολής δικαιωμάτων, κι ας αφήσαμε πρόσφατα πίσω μας την διαδικασία αναγκαίου πλην όχι αρεστού ελέγχου, με τα sms και τα λοιπά. Εσύ τι λες, είναι υπαρκτό το δίλημμα μεταξύ ελευθερίας και ασφάλειας;

      Ήδη τα στατιστικά από πολλές χώρες δείχνουν ότι τα αυστηρά μέτρα δεν αποδίδουν πάντοτε και ότι η εξάπλωση ή μη του ιού εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και όχι μόνο από τη λήψη μέτρων, που ούτως ή άλλως δεν μπορούν κρατήσουν για πολύ. Αν και ακούστηκαν διάφορα γραφικά «η επιστήμη θριάμβευσε», η αλήθεια είναι ότι η επιστήμη βρισκόταν σε αδυναμία αντιμετώπισης, χωρίς θεραπεία, δεν διαθέτει ακόμα βασικά δεδομένα για τον ιό, ενώ η μέθοδος της καραντίνας που εφαρμόστηκε ήταν μια επιλογή κοινής λογικής που ανάγεται στα αρχαία χρόνια ελλείψει επιστημονικής λύσεως. Δεν μπορεί λοιπόν μια επιδημία να καθίσταται λόγος για την καθολική αναστολή της ζωής και των θεμελιωδών ελευθεριών. Γράφτηκαν πολλά περί αυτού από μεγάλους στοχαστές και θα γραφτούν ακόμα περισσότερα.

      Δεν υψώνω λάβαρο «ελευθερία ή θάνατος», αλλά θεωρώ ότι αρμόζει μια ψύχραιμη αποτίμηση της κατάστασης και κυρίως να προβάλλονται και τα καθησυχαστικά γεγονότα, γεγονός που απέφευγαν συστηματικά τα ΜΜΕ τις προηγούμενες ημέρες.

      Το δίλημμα μεταξύ ελευθερίας και ασφάλειας είναι υπαρκτό – και σχετικά παλαιό – αλλά φαίνεται τελευταία να αποφασίζουμε υπέρ της ασφάλειας χωρίς ιδιαίτερη περίσκεψη. Πάντως, ο φοβισμένος δεν μπορεί να είναι ελεύθερος και κατά συνέπεια δεν μπορεί να είναι ο εαυτός του, αλλ’ ούτε και χρήσιμος πολίτης. Για χάρη ενός υπαρκτού αλλά όχι ιδιαιτέρως απειλητικού, ούτε πρωτοφανούς κινδύνου ξεχάσαμε – ελπίζω προσωρινά – κάθε άλλη διάσταση της ζωής.

      Η πανδημία ανέδειξε αδυναμίες που είχαμε ήδη ως κοινωνία και ιδίως τον μιμητισμό που μας διακατέχει. Κυριάρχησε το «Μένουμε σπίτι» ως αυτονόητο σύνθημα που υπαγορεύτηκε από τη λογική, την ηθική και την επιστήμη. Πλην όμως θα φανεί σύντομα ότι ήταν η λιγότερο υπεύθυνη επιλογή, η πιο παρορμητική και η περισσότερο ζημιογόνα. Την κατανοώ περισσότερο ως πολιτική διαχείρισης φόβου και όχι της επιδημίας.

      Αυτό δε που με ενόχλησε περισσότερο σε αυτήν την διαχείριση ήταν η προσπάθεια ηθικοποίησης της τήρησης μέτρων. Χαρακτηριστικά θυμάμαι τον υπουργό Πιερρακάκη που είπε ότι η τήρηση των μέτρων είναι «ζήτημα εντιμότητας». Δεν ασπάζομαι την έννοια της εντιμότητας που έθεσε ο υπουργός. Εντιμότητα κατ’ εμέ είναι να μην αντιμετωπίζουν οι κυβερνήσεις σοβαρά ζητήματα με επικοινωνιακά κριτήρια, αλλά να λένε την αλήθεια ακόμη και αν σε πρώτη φάση συναντούν αντιδράσεις.

      Βγήκε αρκετά προς τα έξω ότι η Ελλάδα λειτούργησε υπέρ της προστασίας των πολιτών της άμεσα, οι αρμόδιοι κινήθηκαν συντονισμένα και σωστά…εν ολίγοις, ότι αποτελέσαμε πρότυπο για χώρες του εξωτερικού και ότι “καιρός να νιώσουμε περήφανοι ως Έλληνες”. Συμφωνείς με αυτό ή πιστεύεις ότι πρόκειται περί φιλοκυβερνητικής προπαγάνδας;

      Είναι μια παράσταση που παίχτηκε επιτυχημένα και με απόλυτο συντονισμό των ΜΜΕ. Έγινε σύνθημα το αφελές «και μία μόνο ανθρώπινη ζωή αξίζει το κόστος» – πολλοί συγκινήθηκαν και δήλωσαν ότι πρέπει να διδάσκεται και στα σχολεία – ενώ ήδη μετά την κούραση του κόσμου ετράπη σε «δυστυχώς θα πεθάνουν κι άλλοι συμπολίτες μας, αλλά δεν μπορεί αυτό να συνεχιστεί εσαεί».

      Το φιλοθεάμον κοινό ανταποκρίθηκε παθητικά στη δραματοποίηση («έχουμε πόλεμο») και τη τρομολαγνεία. Η επικοινωνιακή πολιτική ακολούθησε το γνώριμο σε εμάς από την δεκαετία της οικονομικής κρίσης αφήγημα «υπεύθυνη πολιτεία-ανεύθυνοι πολίτες» κατά το οποίο το κράτος στις κρίσεις συμπεριφέρεται ώριμα για να κουμαντάρει ανώριμους, νότιους και παρορμητικούς «Ελληναράδες».

      Είναι αφέλεια να πιστεύουμε ότι το ελληνικό κράτος αποτελεί υπόδειγμα ως προς την αντιμετώπιση της πανδημίας έναντι των σοβαρών και οργανωμένων κρατών της βόρειας Ευρώπης που δεν ακολούθησαν το αυστηρό lockdown. Άλλωστε, είμαστε ακόμα μόνο στην αρχή της πανδημίας, κανείς δεν μπορεί να κριθεί ακόμα για την αποτελεσματικότητά του κατά την αποτίμηση της οποίας θα πρέπει να αξιολογηθούν και άλλοι παράγοντες, όπως το οικονομικό κόστος που πάντοτε συνεπάγεται επιπτώσεις στην σωματική και ψυχική υγεία των πολιτών.

      Tags: lockdownαφήγημαΔικηγόροςκαραντίνακορονοϊόςΚορωνοϊόςΛευτέρης Αθανασόπουλος

      Γεωργία Δρακάκη

      Απόφοιτη Νομικής. Δημοσιογραφεί γιατί το είχε όνειρο από παιδί: ραδιόφωνο, γράψιμο, ρεπορτάζ και πολύ διάβασμα γεμίζουν τις μέρες της. Δύο θεατρικά έργα και μια συλλογή διηγημάτων έχουν δια χειρός της κυκλοφορήσει. Παρακολουθεί την πραγματική ζωή και τους ανθρώπους της πόλης και καταγράφει τραγουδώντας σε ρε μινόρε.

      Σχετικά άρθρα

      Κωνσταντίνος Δρίτσουλας
      Μιλήσαμε

      Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

      Μιλήσαμε

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Μιλήσαμε

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

      Μιλήσαμε

      Τι γυρεύει ένας τσολιάς στο ΚΥΤΤΑΡΟ;

      Υγεία

      Αντιμετώπισε τις δυσκολίες της ζωής σου σε 4 βήματα!

      Μιλήσαμε

      Η Δώρα Παρδάλη είναι αγόρι, κορίτσι και ηθοποιός. Και γαμάτη.

      Next Post

      Τα παιδιά του Μουσείου Παιδικής Τέχνης ζωγραφίζουν για την Ημέρα της Μητέρας

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

        365 shares
        Share 146 Tweet 91
      • Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

        442 shares
        Share 177 Tweet 111
      • Τα στέκια είναι οι άνθρωποι | Μια βόλτα στη δεξιά και στην αριστερή όχθη της Ιεράς Οδού

        346 shares
        Share 138 Tweet 87
      • Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

        339 shares
        Share 136 Tweet 85
      • Η θεατρική ομάδα «πείρα(γ)μα» και «Το Τρίκυκλο» παρουσιάζουν το «Tango Bar»

        339 shares
        Share 136 Tweet 85

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • #ipolizei #streetpress #patisionmood
      • cheek to cheek 
Ζήτω τα οπωροφόρα της Αθήνας!

#patisionmood
      • Αυτά τα κόκκινα σημάδια στους τοίχους, μπορεί να `ναι κι από αίμα.

Όλο το κόκκινο στις μέρες μας είναι αίμα,
μπορεί να `ναι κι απ’ το λιόγερμα, 
που χτυπάει στον απέναντι τοίχο…

[ Γ. Ρίτσος ]

#patisionmood
      • #patisionmood
      • >> 💯 τεύχη ΗΠΖ παράλληλα με τα δέκατα γενέθλια. 

Στην εποχή του διαδικτύου, των σόσιαλ και της εικόνας «το έντυπο ζει», γιατί είναι ένα πολιτιστικό γεγονός, πρόταγμα και κατεύθυνση.

Από αύριο λοιπόν, στους δρόμους της Πόλης, "πάρτε το 100" - είναι για καλό!

*Ξεφυλλίστε το έντυπο, όπως ακριβώς τύπωνεται, στο ISSUU (link in bio).

#ipolizei #freepress #streetpress #januaryissue #100issues
      • Ψυρρή - Βαβυλώνα : Χ 

#patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.