από την Μαντώ Βλάχου
Κουβέντες επιπέδου
Κράζω θαυμάζω -λέει ο λαός- και ομολογώ ότι είναι μεγάλη αλήθεια, ειδικά αν πρόκειται για γυναικείες κουβέντες. Μία από τις πιο συνηθισμένες, άνευ ουσίας, γυναικεία συζήτηση σε καφέ, κομμωτήρια, νυχάδικα και τα συναφή είναι αυτή της “αγαπημένης influencer”.
Εκείνης που στηn κάθε μία μας μοιάζει με το κορίτσι της διπλανής πόρτας και είναι τάχα μου κουλ τύπισσα, που δεν προβάλlει απλά την υπερτέλεια ρουτίνα της, αλλά θέλει να περάσει ένα μήνυμα. Ξερνώ ήδη, αλλά θα συνεχίσω τη γραφή μου.
Οκ, λογικό να μου αρέσει, ή να σου αρέσει η τάδε για το στυλ της, τα χόμπι της, τον εναλλακτικό και δυναμικό χαρακτήρα της, αλλά για στάσου ρε φίλη. Αν δεν είναι influencer, και γνωστή σε 10 χιλιάδες followers δεn παίζει να τη θαυμάσεις; Γιατί δηλαδή; Επειδή δεν είναι ευρέως αποδεκτή για τη γαματοσύνη της;
Κορίτσια η influencer η αληθινή δεν έχει ανάγκη να την ξέρει κανείς και δεn τη νοιάζουν οι ακόλουθοι. Σε μια τέτοια αξίζει να γίνεις follower, κι ας είναι όντως το κορίτσι της διπλανής της πόρτας. #followκομαντω #lol
#ντολυπαρτοντσαλεντζ
Σε περίπτωση που δεν κατάλαβες το τίτλο-χάσταγκ να σε ενημερώσω ότι πρόκειται να αναφερθώ στο viral των ημερών, στο πρώτο challenge του decade. Για τους μη ενημερωμένους το challenge αφορά ένα κολάζ φωτογραφιών προφίλ για κάθε ένα από τα 4 δημοφιλή social apps: LinkedIn, Facebook, Instagram, Tinder.
Και οκ μπορεί να έχει γίνει αυτός ο κλασικός χαμούλης που μέχρι κι η θεία μου η Πότα πήρε μέρος, αλλά εγώ βλέπω να έχει και το κοινωνικό του ενδιαφέρον το #dollypartonchallenge. Μία εικόνα για κάθε εφαρμογή, κάθε εικόνα κι άλλος χαρακτήρας, αλλά και οι τέσσερις εικόνες για το ίδιο άτομο. Είμαστε τελικά τόσο πολυδιάστατοι ή απλά απελπισμένοι για διαδικτυακή αποδοχή ΩΕΩ?
Γιατί πρέπει να δείχνουμε αρκετά προφέσιοναλ στο LinkedIn, κοινωνικοί στο Facebook, influencers στο Instagram και κουνελάκια του Playboy στο Tinder; Όχι, δε θα πάρω, ευχαριστώ.