• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

    Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

    Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

    Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

    Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

    Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

    Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Κάτια Σπερελάκη

    Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

    Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

    Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

    Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

    Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

    Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

    Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

    Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

    Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

    «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

    Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

    Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

    IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

    Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

    Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

    Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

    Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

    ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

    Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

    ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

    Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

    ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

    Φrίdda με άρωμα κρασιού

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

    Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

    «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

    H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

    Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

    Πας μαγειρεύοντας

    Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

    Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

    Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

    To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

      Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

      Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

      Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

      Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

      Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

      Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

      Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

      Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

      Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

      Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

      Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

      Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

      Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

      Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

      «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

      Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

      Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

      IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

      Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

      Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

      Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

      Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

      ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

      Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

      ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

      Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

      ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

      Φrίdda με άρωμα κρασιού

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

      Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

      Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

      «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

      H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

      Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

      Πας μαγειρεύοντας

      Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

      Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

      Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

      To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result

      Η όπερα “Ανδρονίκη” του Αλέξανδρου Γκρεκ στο θέατρο Ολύμπια

      Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2022

      από ΗΠΖ
      26/01/2022
      στην κατηγορία Θέατρο, Πολιτισμός
      Reading Time: 2 mins read
      Share on FacebookShare on Twitter
      Στο πλαίσιο των δράσεων της Πρωτοβουλίας 1821-2021 η «Ανδρονίκη» του Αλέξανδρου Γκρεκ, μια χαμένη όπερα για την Ελληνική Επανάσταση θα αναβιώσει μετά από έναν αιώνα και θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο Ολύμπια, Δημοτικό Μουσικό θέατρο «Μαρία Κάλλας», την Κυριακή 30 Ιανουαρίου.

      Η Ανδρονίκη είναι η πρώτη όπερα του Κερκυραίου συνθέτη Αλέξανδρου Γκρεκ (1876-1959) και ολοκληρώθηκε το 1905, μετά από σύνθεση που διήρκεσε πάνω από δύο χρόνια. Το λιμπρέτο έγραψε ο ποιητής Ανδρέας Βρανάς, σε στενή συνεργασία με τον συνθέτη, βασιζόμενος στο ιστορικό μυθιστόρημα του Στέφανου Ξένου Η ηρωίς της Ελληνικής Επαναστάσεως, ήτοι σκηναί εν Ελλάδι από το 1821-1827 (1861), ένα εμβληματικό έργο, που αφηγείται τα γεγονότα της Ελληνικής Επανάστασης. Η υπόθεση της όπερας εκτυλίσσεται γύρω από τρία φανταστικά πρόσωπα, την ηρωίδα Ανδρονίκη, τον αγωνιστή Θρασύβουλο και τον κακόβουλο Βάρθακα, που μέσα στις φλόγες της Επανάστασης αναδεικνύουν τα αιώνια ιδανικά της ελευθερίας και της αγάπης για την πατρίδα αλλά και τον παντοδύναμο έρωτα.

      Ο Γκρεκ ως συνθέτης ακολούθησε την μουσική γλώσσα της εποχής του, δείχνοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ελληνική μουσική, όπως αναφέρει ο ίδιος…μολονότι είμαι ποτισμένος με τα νάματα του Βάγνερ και την μελωδίαν της Γαλλικής και Ιταλικής μουσικής, επροσπάθησα εις την σύνθεσιν της Ανδρονίκης να αποφύγω όσον το δυνατόν την ξενικήν χροιάν, συνάμα δέ αφ’ ενός μέν να εγχύσω την Ελληνικήν μουσικήν εις το καλούπι της σημερινής αρμονίας, αφ’ ετέρου δέ να μή βλάψω διόλου τον χρωματισμόν της εθνικής μελωδίας με τον πλούτον της νέας ενορχηστρώσεως την οποίαν ηκολούθησα εις το έργον μου.

      Αποσπάσματα από την όπερα παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά σε μία μεγάλη συναυλία τον Δεκέμβριο του 1906 στο Δημοτικό Θέατρο Αθηνών, με τον ίδιο τον συνθέτη στο πιάνο. Ακολούθησε μία δεύτερη αποσπασματική παρουσίαση στο Δημοτικό Θέατρο Κέρκυρας το 1908, αυτή την φορά με ορχήστρα, ενώ ολόκληρη η όπερα φαίνεται να παίχτηκε για πρώτη φορά το 1911 στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Σποραδικές και ανεπιβεβαίωτες μόνο πληροφορίες υπάρχουν για άλλες εκτελέσεις, κυρίως στην Αίγυπτο, τα επόμενα χρόνια.

      Το χειρόγραφο σπαρτίτο βρέθηκε το 2014 στο αταξινόμητο αρχειακό υλικό του Ωδείου Αθηνών. Ωστόσο, η ενορχηστρωμένη παρτιτούρα δεν εντοπίστηκε ποτέ και την νέα ενορχήστρωση για την αναβίωση και ολοκληρωμένη παρουσίαση της όπερας σε συναυλιακή μορφή, ανέλαβε ο Νίκος Αθηναίος.

      ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

      Ανδρονίκη: Βάσια Αλάτη (σοπράνο)
      Θρασύβουλος: Δημήτρης Πακσόγλου (τενόρος)
      Βάρθακας: Τάσης Χριστογιαννόπουλος (βαρύτονος)
      Διαμάντω: Μάιρα Μηλολιδάκη (σοπράνο)
      Λάμπρος: Κώστας Μαυρογένης (βαρύτονος)
      Καραλής: Δημήτρης Κασιούμης (μπάσος)
      Οδαλίσκη: Αγγελική Καθαρίου (μεσόφωνος)

      Συμφωνική Ορχήστρα & Μικτή Χορωδία Δήμου Αθηναίων
      Παιδική Χορωδία «ΜΙΚΡΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ» του Ωδείου Αθηνών
      Διεύθυνση χορωδίας Δήμου Αθηναίων: Σταύρος Μπερής
      Διεύθυνση παιδικής χορωδίας: Χριστίνα Μιχαλάκη
      Ενορχήστρωση, Μουσική Διεύθυνση: Νίκος Αθηναίος

      ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΗ
      Ωδείον Αθηνών – Οργανισμός Πολιτισμού Αθλητισμού & Νεολαίας Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ)

      Η αποκατάσταση της ενορχήστρωσης αλλά και η πρώτη δημόσια παρουσίασή της στο κοινό 110 χρόνια μετά την τελευταία καταγεγραμμένη παράσταση, κατέστη εφικτή στο πλαίσιο της Πρωτοβουλίας 1821 – 2021 της ΕΤΕ χάρη στη γενναιόδωρη στήριξη του Ιδρύματος Ιωάννου Φ. Κωστοπούλου.

      ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

      Προεδρικό θεωρείο: €30, Διακεκριμένη Ζώνη: €20
      Α’ Ζώνη: €18, Β’ Ζώνη: €15, Γ’ Ζώνη: €12
      Δ’ Ζώνη (Φοιτητικό, πολύτεκνοι, νέοι έως 25 ετών, άνεργοι, άνω των 65 ετών): €10
      Θέσεις περιορισμένης ορατότητας: €5

      ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
      TICKET SERVICES, Πανεπιστημίου 39, Αθήνα
      Τ. 2107234567
      W. ticketservices.gr

      ΟΛΥΜΠΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ “ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΛΑΣ”
      Ακαδημίας 59, Αθήνα
      T. 210 3642540

       

      1 από 2
      - +

      Bάσια Αλάτη

      Γεννήθηκε το 1992 και από μικρή ηλικία έδειξε ενδιαφέρον για τη μουσική. Το
      2016 αποφοίτησε από την τάξη Μονωδίας της κ. Ιουλίας Τρούσσα στο Ωδείο
      Αθηνών, με Άριστα Παμψηφεί, Α’ Βραβείο και Διάκριση. Το ίδιο έτος, της
      απονεμήθηκε η Υποτροφία «Μαρία Κάλλας» από το ομώνυμο σωματείο, με τη
      στήριξη της οποίας συνέχισε τις σπουδές της στη Μουσική Ακαδημία της
      Βιέννης, από όπου αποφοίτησε με Άριστα και Διάκριση, τόσο στο «Master of
      Opera» με καθηγητή τον Peter Edelmann, όσο και στο «Master Lied &
      Oratorium», με καθηγητή τον Markus Hadulla. Έχει λάβει μέρος σε σεμινάρια
      διακεκριμένων μουσικών, όπως ο Δημήτρης Καβράκος, η Edda Moser, η
      Margreet Honig, η Δάφνη Ευαγγελάτου, η Krassimira Stoyanova, ο Stephen
      Hopkins, η Gabriele Lechner, ο Helmut Deutsch κ.ά., ενώ έχει ερμηνεύσει σε
      παραγωγές όπερας τους ρόλους της Donna Anna, της Βασίλισσας της Νύχτας,
      της Musetta, της Emmeline, της Servilia, της Galatea κ.ά. Έχει συμμετάσχει σε
      συναυλίες και ρεσιτάλ στην Ελλάδα (Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Ωδείο Αθηνών,
      Κέρκυρα κ.ά.) και το εξωτερικό (Αυστρία, Γερμανία, Ολλανδία, Ουγγαρία,
      Γαλλία, Ν. Κορέα, Κύπρος). Το 2020, μαζί με τον πιανίστα Yuto Kiguchi, πήρε το
      Δεύτερο Βραβείο και το Ειδικό Βραβείο στον Διεθνή Διαγωνισμό Lied στο
      Groningen της Ολλανδίας.
      Έχει φοιτήσει στη Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών
      Επιστημών του Ε.Μ.Π.

      Δημήτρης Πακσόγλου

      Γεννήθηκε στην Αθήνα. Απόφοιτος της Ανώτατης σχολής Δραματικής τέχνης
      Βεάκη, σπούδασε λυρικό τραγούδι πλάι στον βαρύτονο Κώστα Πασχάλη και στη
      σοπράνο Marina Krilovici και πήρε δίπλωμα μονωδίας ως υπότροφος του
      ωδείου Νικόλαος Μάντζαρος με άριστα και πρώτο βραβείο στην τάξη της
      μεσοφώνου Μαρίας Μαρκέτου. Ως ηθοποιός συνεργάστηκε με μερικές από τις
      μεγαλύτερες θεατρικές σκηνές της Ελλάδος συμμετέχοντας σε φεστιβάλ όπως
      αυτά των Αθηνών και της Επιδαύρου, ερμηνεύοντας ρόλους ρεπερτορίου. Έκανε
      το ντεμπούτο του εκτός Ελλάδος με τον ρόλο του Radames στην Aida του
      Giuseppe Verdi στο ολυμπιακό στάδιο του Παρισιού σε μια παραγωγή η οποία
      μεταδόθηκε ζωντανά από την γαλλική τηλεόραση. Στο οπερατικό του
      ρεπερτόριο έχει ερμηνεύσει πλήθος ρόλων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό,
      μεταξύ άλλων, Manrico (Il Trovatore), Cavaradossi (Tosca), Gabriele Adorno
      (Simon Boccanegra), Gustavo III (Un ballo in Maschera), Pollione (Norma),
      Pinkerton (Madame Butterfly) και άλλους. Έχει συνεργαστεί με καταξιωμένους
      μαέστρους και σκηνοθέτες μεταξύ των οποίων, ο Λουκάς Καρυτινός, Αλέξανδρος
      Μυράτ, Gabriel Chmura, Juanjo Mena, Μύρων Μιχαηλίδης, Ερρίκος Φρεζής,
      Steven Sloane, Hugo De Ana, Laurent Campellone, G. Del Monaco, D. Pountney,
      Lorenzo Marianni. Από το Σεπτέμβριο του 2012, ανήκει στο σολιστικό δυναμικό
      της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

      Τάσης Χριστογιαννόπουλος/ Tassis Christoyannis

      Ο Tάσης Χριστογιαννόπουλος γεννήθηκε στον Πειραιά. Σπούδασε πιάνο και
      τραγούδι. Από το 1989 πρωταγωνίστησε στη Λυρική Σκηνή και στο Μέγαρο
      Μουσικής Αθηνών ενώ παράλληλα έχει εμφανιστεί και σε μεγάλα θέατρα του
      εξωτερικού όπως Νέα Υόρκη, Παρίσι, Βερσαλλίες, Μαδρίτη, Βερολίνο,
      Φρανκφούρτη, Αμβούργο, Βουδαπέστη, Λονδίνο, Φλωρεντία, Τορίνο, Γενεύη,
      Γκλάϊντμπορν κ.ά., σε όπερες όπως ο Κουρέας της Σεβίλλης, Macbeth, Don
      Giovanni, Don Carlo, La Traviata, Μαγικός Αυλός, Eugene Onegin, Faust, Άμλετ,
      Ballo in Maschera, Falstaff, Trovatore, κ.ά. και δίνοντας συναυλίες. Έχει
      ηχογραφήσει και βραβευτεί μεταξύ άλλων για τις όπερες : Tamerlane, Giulio
      Cesare (Händel), Andromaque, La caravane du Caire (Grétry), Les Danaïdes,
      Tarare (Salieri), Τα μυστήρια της Ίσιδος (Lachnith-Mozart) κ.ά. Παράλληλα έχει
      συνεργαστεί με Έλληνες συνθέτες και έχει ηχογραφήσει μεταξύ άλλων, έργα
      των Μάνου Χατζιδάκι (Αμοργός), Μίκη Θεοδωράκη (Αντιγόνη, Άξιον εστί) Νίκου
      Μαμαγκάκη (Εαρινή Συμφωνία, Ερωτόκριτος, Ερωφίλη, Οδύσσεια κ.ά). Γιώργου
      Κουρουπού (Το Μονόγραμμα). Επίσης γράφει μουσική ο ίδιος. Έργα του: Μια
      φορά κι έναν καιρό ήταν ένας μικρός πρίγκηπας, χοροί για πιάνο, προσευχή για
      δυο φωνές, μικρός κύκλος τραγουδιών, τα μπαλέττα On the road και Labyrinth,
      Χριστουγεννιάτικη Ιστορία, Παραμυθοϊστορίες, κύκλοι τραγουδιών για ορχήστρα
      και φωνή (e.e.cummings) και για πιάνο και φωνή (Thomas Moore,
      Κλυταιμνήστρα) παίζονται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό

      Μάιρα Μηλολιδάκη

      Απόφοιτος του Ωδείου Αθηνών και της Δραματικής Σχολής Εμπρός – Εργαστήρι,
      υπότροφος του Ιδρύματος Ωνάση, με σπουδές στην Ιταλία με τη Renata Scotto
      (Όπερα στούντιο, Ακαδημία της Αγίας Καικιλίας, Ρώμη) και τη Maria Luisa Cioni
      (Μιλάνο). Μέλος της Ομάδας Μουσικού Θεάτρου ΕΥΤΟΠΙΑ (η περφόρμανς
      «Pietà» έχει βραβευτεί σε Κίεβο και Αθήνα) και του μπαρόκ συνόλου Canto
      Soave (το cd τους Vita Segreta Musica Segreta κυκλοφορεί από την FM Records).
      Έχει εμφανιστεί στο Εθνικό Θέατρο, την Εθνική Λυρική Σκηνή, το Μέγαρο
      Μουσικής Αθηνών, το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, τη Στέγη του Ιδρύματος
      Ωνάση, την Ακαδημία της Αγίας Καικιλίας, το Teatro dal Verme (Μιλάνο), το
      Carnegie Hall (Νέα Υόρκη), ερμηνεύοντας ένα ευρύ ρεπερτόριο μουσικής
      δωματίου, με έμφαση στους Έλληνες συνθέτες, αλλά και βασικούς ρόλους σε
      όπερες των Rameau, Händel, Mozart, Donizetti, Verdi, Puccini, Viardot, Bizet,
      όπως Violetta (La Traviata), Madga (La Rondine), Gilda (Rigoletto), Rosina (Ο
      Κουρέας της Σεβίλλης), Micaela (Carmen), Βασίλισσα της Νύχτας (Ο Μαγικός
      Αυλός), Céphise (Πυγμαλίων), La Fée (Cendrillon) και Morgana (Alcina). Έχει
      συμπράξει με σημαντικές ορχήστρες και μουσικά σύνολα σε φεστιβάλ τόσο στην
      Ελλάδα όσο και το εξωτερικό. Έχει συμμετάσχει στις ταινίες του Νίκου
      Κορνήλιου Μητριαρχία και Canto si tu Cantas. Έχει συνεργαστεί με τον συνθέτη
      της ήλεκτρο-ακουστικής σκηνής Constantine Skourlis σε παραστάσεις όπως Δον
      Κιχώτης, Ριχάρδος Β’ – Ρέκβιεμ ενός Βασιλιά και Free at Last (Ιούνιος 2019,
      Ρότερνταμ – Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2021). Διδάσκει τραγούδι στο
      Αμερικάνικο Κολλέγιο της Ελλάδας (Deree) και το Ωδείο Φ. Νάκας. Είναι
      απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και διδάκτωρ του
      Πανεπιστημίου της Σορβόννης.

      Kωνσταντίνος Μαυρογένης

      Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σε ηλικία δώδεκα ετών ξεκίνησε σπουδές πιάνου,
      λαμβάνοντας το δίπλωμά του με βαθμό Άριστα παμψηφεί και Α΄ Βραβείο, ενώ
      συνέχισε τις σπουδές του στα ανώτερα θεωρητικά μέχρι και το πτυχίο Φυγής
      (Άριστα). Παράλληλα, στράφηκε στο κλασσικό τραγούδι παίρνοντας μαθήματα
      από τη Μ. Σταματάκη και τελειοποιώντας τις σπουδές του με τον Γιώργο
      Ζερβάνο, με τον οποίο έλαβε δίπλωμα Μονωδίας με βαθμό Άριστα Παμψηφεί και
      Α΄ Βραβείο. Έχει μελετήσει επίσης με τους Anna Tomowa-Sontow, Νικόλα
      Παγούνη, Vincenzo de Vivo και Renato Bruson.
      Ως Μονωδός έχει συνεργαστεί με όλους τους μεγάλους μουσικούς φορείς
      της Ελλάδας, συμπράττοντας με τα σημαντικότερα ορχηστρικά σύνολα της
      χώρας, αλλά και με ορχηστρικά σύνολα του εξωτερικού. Έχει ερμηνεύσει έργα
      από την εποχή του μπαρόκ έως και τον 21ο αιώνα, μεταξύ των οποίων και έργα
      Ελλήνων συνθετών (Μ. Χατζιδάκις, Ν. Μαναγκάκης, Γ. Μαρκόπουλος, Α.
      Μπαλτάς, Γ. Κουμεντάκης, Φ. Τσαλαχούρης, Δ. Μαραμής κ.ά.) καθώς και
      πολυάριθμους οπερατικούς ρόλους μεταξύ των οποίων Conte Almaviva (Le
      Nozze di Figaro), Dr Malatesta (Don Pasquale), Silvio (I Pagliacci), Ping
      (Turandot), Lord Rochefort (Anna Bolena), De Siriex (Fedora), Dr Falke (Die
      Fledermaus) κ.ά.
      Είναι απόφοιτος της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών
      Ηλεκτρονικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, καθώς και
      διδάκτωρ του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών.

      Αγγελική Καθαρίου

      Η μεσόφωνος Αγγελική Καθαρίου έχει συνεργαστεί με τα λυρικά θέατρα της
      βόρειας Ιταλίας, το Carnegie Hall, την Concertgebouw, την Κρατική Όπερα του
      Ρήνου, Opéra Comique, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Εθνική Λυρική Σκηνή και με
      τα διεθνή φεστιβάλ Αθηνών, Μασσαλίας, Βουδαπέστης, Ferrara, Roque
      d’Anthéron, ερμηνεύοντας ευρύ λυρικό και συμφωνικό ρεπερτόριο και έργα του
      20ού και 21ου αιώνα – Ευρυδίκη, Carmen, Falstaff, Rigoletto, Beggar’s Opera και
      Phaedra του Britten, 9η Συμφωνία του Beethoven, 2η Συμφωνία του Mahler,
      Pierrot Lunaire, Le Marteau sans Maître του Boulez – υπό τους αρχιμουσικούς
      Claudio Abbado, Θόδωρο Αντωνίου, Steuart Bedford, Λουκά Καρυτινό, Jan
      Latham-Koenig, Μίλτο Λογιάδη, Michel Plasson, Alberto Zedda. Η δισκογραφική
      της παρουσία στις εταιρείες BIS, Naive, Naxos, Melism περιλαμβάνει, μεταξύ
      άλλων, τις πρώτες παγκόσμιες εκτελέσεις έργων των: Σκαλκώτα («…a rich
      creamy voice and superb Skalkottas interpreter…» BBC Music Magazine),
      Μητρόπουλου, Αδάμη, Αντωνίου, Milstein, Rosa, Θεοδωράκη, Μικρούτσικου,
      Ξενάκη (Διεθνές Bραβείο «Orphée d’Or 2012» για το έργο Zyia) καθώς και το
      Μάγο Έρωτα του Falla, τα T.S.Eliot Songs του Γ. Χρήστου και τη μουσική του
      Alexandre Desplat για την ταινία 11’09″01 NY September 11. Είναι Επίκουρη
      Καθηγήτρια του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου
      Μακεδονίας.

      Δημήτρης Κασιούμης

      Ο Δημήτρης Κασιούμης γεννήθηκε στην Αθήνα. Μελέτησε βιολί στο Ωδείο
      Θεσσαλονίκης και τραγούδι στο Εθνικό Ωδείο με καθηγητή τον παγκοσμίου
      φήμης λυρικό ερμηνευτή Τζων Μοδινό. Το 1988 του χορηγήθηκε η υποτροφία
      «Maria Callas» για να συνεχίσει τις μουσικές σπουδές του στο εξωτερικό.
      Αποφοίτησε ως μονωδός, το 1993, από τη Μουσική Ακαδημία της Βιέννης αφού
      διδάχτηκε τεχνική τραγουδιού από την Ελέν Καρούσσο και λυρική ερμηνεία από
      τους Kουρτ Μαλμ και Βόλφγκανγκ Γκάμπριελ. Εμπλούτισε τις μουσικές του
      γνώσεις, παρακολουθώντας σεμινάρια δίπλα σε κορυφαίους σολίστ της όπερας.
      Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στην Βιέννη, είχε την ευκαιρία να λάβει
      μέρος σε πρώτες παρουσιάσεις στην Αυστρία σημαντικών έργων του μοντέρνου
      αλλά και του ελληνικού ρεπερτορίου, όπως Œdipe του George Enescu, Billy
      Budd του Benjamin Britten, Canto General του Μίκη Θεοδωράκη, Elegy for
      Young Lovers του Hans Werner Henze και Piccola musica notturna του Luigi
      Dallapiccola. Το 2000 έγινε μόνιμο μέλος του θιάσου της Εθνικής Λυρικής
      Σκηνής.
      Στην Ελλάδα κλήθηκε να ερμηνεύσει τον Κρέοντα στην παγκόσμια
      πρεμιέρα της Αντιγόνης του Μίκη Θεοδωράκη (1999), και συμμετείχε στην
      πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του έργου του Antonio Cericola, Avventure di
      Pinocchio στην Ιταλία (2004). Έχει εμφανιστεί σε θέατρα του εξωτερικού, όπως
      η Kammeroper της Βιέννης, το Teatro Ventidio Basso του Άσκολι, η Neue Oper
      Wien, η Εθνική Όπερα του Νανσύ, κ.ά.

      Νίκος Αθηναίος

      Σπούδασε πιάνο στο Ωδείο Αθηνών με Ζωή Αγελάστου και Μαρία
      Χαιρογιώργου-Σιγάρα και θεωρητικά της μουσικής και σύνθεση με τους Günther
      Becker και Γ. Α. Παπαιωάννου. Συνέχισε και ολοκλήρωσε την μουσική του
      εκπαίδευση στην Ανώτατη Μουσική Σχολή της Κολωνίας και στο Ινστιτούτο
      Robert Schumann του Ντύσελντορφ, προσθέτοντας στον κύκλο των
      ενδιαφερόντων του τη διεύθυνση ορχήστρας.
      Ξεκίνησε την σταδιοδρομία του ως μόνιμος αρχιμουσικός σε διάφορες
      γερμανικές όπερες. Το 1990 ονομάστηκε Γενικός Μουσικός Διευθυντής στη
      Φρανκφούρτη του Όντερ και αρχιμουσικός της Κρατικής Ορχήστρας του
      Βραδεμβούργου. Με αυτή την ορχήστρα πραγματοποίησε μία σειρά περιοδειών
      στη Γερμανία και σε πολλά άλλα ευρωπαϊκά κράτη, ενώ ηχογράφησε ένα
      σημαντικό αριθμό διεθνώς αναγνωρισμένων και βραβευμένων cd. Έχει
      διευθύνει μέχρι σήμερα, ως προσκεκλημένος αρχιμουσικός, μεγάλες ευρωπαϊκές
      ορχήστρες (μεταξύ άλλων: Philharmonia Orchestra London, Royal Philharmonic
      Orchestra London, English Chamber Orchestra, Sinfonia Varsovia, Czech National
      Symphony Orchestra) και έχει εμφανιστεί σε διάφορα Φεστιβάλ και σε μεγάλα
      μουσικά κέντρα (Βιέννη, Βερολίνο, Μόναχο, Κολωνία, Παρίσι, Άμστερνταμ,
      Μόσχα, Πράγα, Μαδρίτη κ.λπ.). Έχει διευθύνει επανειλημμένα όλες τις
      σημαντικές Ελληνικές ορχήστρες.
      Από το 2000 μέχρι το 2010 υπήρξε ο πρώτος Καλλιτεχνικός Διευθυντής
      του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης. Σήμερα ζει στην Αθήνα, είναι Γενικός
      Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Ωδείου Αθηνών και Καλλιτεχνικός Διευθυντής και
      μαέστρος της ορχήστρας Academica του Ωδείου. Έργα του έχουν παιχτεί κυρίως
      στην Ελλάδα και στην Γερμανία.

      Χριστίνα Μιχαλάκη

      Η Χριστίνα Μιχαλάκη είναι αριστούχος απόφοιτος του Ιονίου Πανεπιστημίου
      στη Διεύθυνση Χορωδίας, κάτοχος διπλώματος Μονωδίας (τάξη Αντιγόνης
      Κερετζή) και πτυχίου Φούγκας από το Ελληνικό Ωδείο. Έχει ολοκληρώσει διετή
      κύκλο μεταπτυχιακών σπουδών στην Ιταλία στον τομέα της Μονωδίας με
      καθηγήτρια την Gabriella Ravazzi. Συμμετείχε (ως ενεργό μέλος) σε master
      classes του Αντώνη Κοντογεωργίου, της Christa Ludwig, του Kurt Equiluz, της
      Alison Peerce και του Andreas Reibenspies. Έχει συνεργαστεί με το Mέγαρο
      Mουσικής Aθηνών στις παραγωγές: Bάκχες του Αργύρη Κουνάδη, Cosi fan tutte
      του Mozart, Die Frau ohne Schatten του Richard Strauss, Der Zwerg του
      Alexander von Zemlinsky. Διετέλεσε μόνιμο μέλος της Χορωδίας της ΕΡΤ και της
      Χορωδίας του Φεστιβάλ Αθηνών με μαέστρο τον Αντώνη Κοντογεωργίου.
      Συνεργάζεται με τη Χορωδία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, τη Χορωδία της ΕΡΤ
      και την Χορωδία Armonia Atenea. Διευθύνει την παιδική χορωδία των «Μικρών
      Μουσικών» του Ωδείου Αθηνών, τη Μικτή Χορωδία του Δημοτικού Οργανισμού
      Θηβών και το Φωνητικό Σύνολο του Ωδείου Music Hub.

      Tags: Ολύμπια Δημοτικό Μουσικό Θέατρο «Μαρία Κάλλας»

      ΗΠΖ

      Η Πόλη Ζει. Η αναθεώρηση της αστικής εμπειρίας, η αφήγηση της πραγματικής ζωής. Πάνω από όλα όμως να ανακαλύπτεις και να δημιουργείς ενδιαφέροντα εγχειρήματα για την ίδια την Πόλη και τους ανθρώπους της, σε όλες τις κοινωνικές εκφράσεις. Στον Πολιτισμό, στο Εμπόριο, στην Επικοινωνία.

      Σχετικά άρθρα

      Εικαστικά

      Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

      Κριτικές

      «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

      Πολιτισμός

      Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

      Πολιτισμός

      Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

      Πολιτισμός

      IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

      Κριτικές

      Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

      Next Post

      Η "Ελπίδα" πίσω από το τζάμι

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

        361 shares
        Share 144 Tweet 90
      • Πας μαγειρεύοντας

        416 shares
        Share 166 Tweet 104
      • Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

        355 shares
        Share 142 Tweet 89
      • Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

        595 shares
        Share 238 Tweet 149
      • Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

        366 shares
        Share 146 Tweet 92

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • > > Η σοφία της ημέρας...
 πιο συμβατή με την πραγματικότητα

#ολαθαπανεκαλα #ισωςκαιοχι
#ηποληζει #ισωςκαιοχι
      • .
>> Το νέο μας τεύχος κυκλοφορεί από σήμερα στους δρόμους και αισθάνεται περίεργα.
Ένας δύσκολος Μάρτης, σε μια δύσκολη χώρα.
Ένα τεύχος, που δε ξέρει πως να συστηθεί.

Μπορείτε να μας ξεφυλλίσετε και ηλεκτρονικά στο ISSUU:
Link στο bio.

#ipolizei #februaryissue #freepress #streetpress
      • 🎁GIVEAWAY |  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ🎁

Σε συνεργασία με το @holywoodstage.athens (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 289) προσφέρουμε μια φιάλη κρασί & ελεύθερη είσοδο για εσένα και 3 ακόμα φίλες-ους σου, για την βραδιά παρουσίασης του δίσκου
      • Η σοφία της ημέρας
#patisionmood #ipolizei_gr #ipolizei
      • >> Λόγω... βάρβαρων καιρικών συνθηκών, η διανομή του τελευταίου μας τεύχους ενδεχομένως να καθυστερήσει σε κάποια σημεία της Πόλης.
Μέχρι τότε μας ξεφυλλίζετε ολόστεγνους, στο link που θα βρείτε στο bio
ή κάνετε μια βόλτα στο site μας:
www.ipolizei.gr
 
#ipolizei #februaryissue
      • #ipolizei #streetpress #patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.