• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    «Φοβογλώσσα» | Ασ’ τους να λένε

    «Η ομορφιά του θεάτρου θα σώσει τον κόσμο»

    Μέλλον χωρίς μόδα: Πιο αναγκαίο από ποτέ!

    Τα σινεμά μας, η πόλη μας!

    Είπα ξείπα | Σκέψεις για τους κινηματογράφους ΙΝΤΕΑΛ, ΑΣΤΟΡ, Ίριδα

    Το πορτραίτο μιας πόλης που φλέγεται

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    ΟΛΑ ΕΞΩ | Η πόλη ζει την άνοιξη, σε πλατείες, πεζόδρομους, αυλές & ταράτσες

    Στη Διαπασών… | Μάιος 2021

    ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Άρης Αλεξανδρής – Βίλα Κλωναρίδη

    Μετεκλογικός οδηγός πολλά βαρύς και όχι | Editorial τ.103

    Τεύχος #103

    Τι απογίνονται οι «βιαστές» και οι «δολοφόνοι» όταν αθωώνονται; | Ασ’ τους να λένε

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Μιλήσαμε με τον Φίλιππο Κυρκίτσο από την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης

    Οι Spiral Trio τζαζάρουν σαν μονάδα!

    10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου: Η διευθύντρια του ΒΜΦ, Μαρία Φλώρου, μιλά στην ΗΠΖ

    Η Βάσια Ατταριάν μάς παρουσιάζει τη Nostalgia Generation

    Δημοτική Αγορά Κυψέλης: Ένας ζωηρός και φρέσκος κύκλος ανοίγει

    Ο Σταύρος Άλλος είναι ένας «αναλογικός» άνθρωπος, στην Αθήνα του μέλλοντος

    Σημείο Συνάντησης Κινηματογραφόφιλων – Μία μικρή περιήγηση στην ΙΡΙΔΑ

    Ο Ιούνιος θα μπει σε ρυθμούς flamenco

    To TEDx Mavili Square αναζητά την εὖtopia

    Θεοδώρα Σιάρκου: «Tο θέατρο έχει τεράστια δύναμη και προσπαθούν με όλους τους τρόπους να το φιμώσουν»

    Μια κτηνοτρόφος με τακούνια μάς υποδέχεται στη στάνη της

    Νικολέττα Τσιτσανούδη – Μαλλίδη: «Αν δεν εμπλέξουμε τους νέους στα όμορφα, αυτά δεν θα γίνουν ομορφότερα»

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Εβδομάδα Μικρών Βιβλιοπωλείων 2023 | Έρχεται η μεγάλη ανοιξιάτικη γιορτή στα μικρά βιβλιοπωλεία της κάθε γειτονιάς!

    IANOS | Παρουσίαση του νέου βιβλίου του Γιώργου Σκαμπαρδώνη «Ήλιος με ξιφολόγχες»

    Audre Lorde – Sister Outsider, εκδόσεις ΚΕΙΜΕΝΑ

    Σύγχρονη Εποχή: 1000 (νέες) σελίδες ιστορίας

    Παρουσίαση βιβλίου στο JUKEBOX / Ζωρζ Πιλαλί, ΟΧΛΟΔΟΞΙΑ

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Το official pre-Pride Party του Athens Pride επιστρέφει δυναμικά μετά από 4 χρόνια

    «Όλη η Αθήνα μια Σκηνή» | Ανοιχτή Πρόσκληση για το καλοκαιρινό πρόγραμμα του Δήμου Αθηναίων

    Athens Music Week Connecting Cultures – Inspiring Innovation | Πλήρες πρόγραμμα

    Μουσική Τεχνόπολη 2023 | Πρόγραμμα – Α’ Μέρος

    2023 Ελευσίς: Μυστήριο 43 – Το σχολείο των κυμάτων και των ζιζανίων

    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ του Νικολάι Τσερνισέφσκι στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης

    Επόμενη Στάση: Κυψέλη! Η Αγορά επιστρέφει στη γειτονιά με μια ξεχωριστή θεατρική διαδρομή

    Οι Dub Pistols Live στο Arch

    “Στατική κινητικότητα στον χρόνο” | Αναδρομική Έκθεση Φωτογραφίας του Αντώνη Γιακουμάκη

    Blend opening με τον θρύλο της ηλεκτρονικής σκηνής Marco Carola στο Bolivar

    Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια: Μαρία Κουγιουμτζή

    Τα ανατριχιαστικά για τη σκληρότητά τους ΟΡΦΑΝΑ τού Dennis Kelly στο θέατρο Γκλόρια Μικρό

    Lang Lang: Ο σούπερ σταρ του πιάνου για πρώτη φορά στο Ηρώδειο

    Athens Music Week | Live Main Stage | Πέμπτη 1 Ιουνίου | Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

    Στον παράδεισο, το καινούργιο έργο του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη στο Θέατρο Arroyo

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Coucou Family Cafe: Εδώ παίζουμε και χαλαρώνουμε ενώ μαθαίνουμε

    Pismo: Η California ταιριάζει στην Κυψέλη

    Το λαΐνι: Πασχαλινές μέρες με μπόλικη Κρήτη στους δρόμους του Κεραμεικού

    Βολτάροντας στους 20ºC

    Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

    ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Υλικά σημάδια Άνοιξης στην πόλη

    SYN•YPARXiS | Είναι αυτό το “συν-” που δίνει στην ύπαρξη την ευκαιρία του “μαζί”

    Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Contrust Collective

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Τελικός Κυπέλλου: Το ξέσπασμα μιας σαλεμένης μειοψηφίας

    Η ζωή δεν είναι το σύνολο των κανόνων της, ευτυχώς!

    Η Άνοιξή μου

    Γιατί ο λαγός κρατάει αυγά ενώ είναι θηλαστικό;

    Μιθριδάτη, ποιος έχει το πρόβλημα;

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Casa d’Ottico: Ποιότητα στην όραση για κάθε ηλικία

    Baby Beauty | Η επί-κεφαλής μόδα

    3 χρόνια Tapfield | NOCTUA x STRANGE BREW Tap Takeover

    Mία σημαντική ιατρική πρωτοβουλία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση ασθενών με καρκίνο του θυρεοειδούς

    Ανοιξιάτικη διάθεση με τη Lazy Suricata!

    H Vans ζωντανεύει τον κόσμο της Haribo με μια ‘’γλυκιά’’ συλλογή για μικρούς και μεγάλους

    Τυροκομία Νάξου: Mοναδικές αυθεντικές γεύσεις

    Κάνε τις φετινές πασχαλινές διακοπές με τα παιδιά, αξέχαστες!

    Η Vans παρουσιάζει την παγκόσμια καμπάνια «This is Off The Wall» που προωθεί την προσωπική δημιουργικότητα και την αυτό-εξερεύνηση

    Pap Liber: Aπό το 1974 γλυκαίνει τις ζωές μας!

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      «Φοβογλώσσα» | Ασ’ τους να λένε

      «Η ομορφιά του θεάτρου θα σώσει τον κόσμο»

      Μέλλον χωρίς μόδα: Πιο αναγκαίο από ποτέ!

      Τα σινεμά μας, η πόλη μας!

      Είπα ξείπα | Σκέψεις για τους κινηματογράφους ΙΝΤΕΑΛ, ΑΣΤΟΡ, Ίριδα

      Το πορτραίτο μιας πόλης που φλέγεται

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      ΟΛΑ ΕΞΩ | Η πόλη ζει την άνοιξη, σε πλατείες, πεζόδρομους, αυλές & ταράτσες

      Στη Διαπασών… | Μάιος 2021

      ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Άρης Αλεξανδρής – Βίλα Κλωναρίδη

      Μετεκλογικός οδηγός πολλά βαρύς και όχι | Editorial τ.103

      Τεύχος #103

      Τι απογίνονται οι «βιαστές» και οι «δολοφόνοι» όταν αθωώνονται; | Ασ’ τους να λένε

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Μιλήσαμε με τον Φίλιππο Κυρκίτσο από την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης

      Οι Spiral Trio τζαζάρουν σαν μονάδα!

      10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου: Η διευθύντρια του ΒΜΦ, Μαρία Φλώρου, μιλά στην ΗΠΖ

      Η Βάσια Ατταριάν μάς παρουσιάζει τη Nostalgia Generation

      Δημοτική Αγορά Κυψέλης: Ένας ζωηρός και φρέσκος κύκλος ανοίγει

      Ο Σταύρος Άλλος είναι ένας «αναλογικός» άνθρωπος, στην Αθήνα του μέλλοντος

      Σημείο Συνάντησης Κινηματογραφόφιλων – Μία μικρή περιήγηση στην ΙΡΙΔΑ

      Ο Ιούνιος θα μπει σε ρυθμούς flamenco

      To TEDx Mavili Square αναζητά την εὖtopia

      Θεοδώρα Σιάρκου: «Tο θέατρο έχει τεράστια δύναμη και προσπαθούν με όλους τους τρόπους να το φιμώσουν»

      Μια κτηνοτρόφος με τακούνια μάς υποδέχεται στη στάνη της

      Νικολέττα Τσιτσανούδη – Μαλλίδη: «Αν δεν εμπλέξουμε τους νέους στα όμορφα, αυτά δεν θα γίνουν ομορφότερα»

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Εβδομάδα Μικρών Βιβλιοπωλείων 2023 | Έρχεται η μεγάλη ανοιξιάτικη γιορτή στα μικρά βιβλιοπωλεία της κάθε γειτονιάς!

      IANOS | Παρουσίαση του νέου βιβλίου του Γιώργου Σκαμπαρδώνη «Ήλιος με ξιφολόγχες»

      Audre Lorde – Sister Outsider, εκδόσεις ΚΕΙΜΕΝΑ

      Σύγχρονη Εποχή: 1000 (νέες) σελίδες ιστορίας

      Παρουσίαση βιβλίου στο JUKEBOX / Ζωρζ Πιλαλί, ΟΧΛΟΔΟΞΙΑ

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Το official pre-Pride Party του Athens Pride επιστρέφει δυναμικά μετά από 4 χρόνια

      «Όλη η Αθήνα μια Σκηνή» | Ανοιχτή Πρόσκληση για το καλοκαιρινό πρόγραμμα του Δήμου Αθηναίων

      Athens Music Week Connecting Cultures – Inspiring Innovation | Πλήρες πρόγραμμα

      Μουσική Τεχνόπολη 2023 | Πρόγραμμα – Α’ Μέρος

      2023 Ελευσίς: Μυστήριο 43 – Το σχολείο των κυμάτων και των ζιζανίων

      ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ του Νικολάι Τσερνισέφσκι στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης

      Επόμενη Στάση: Κυψέλη! Η Αγορά επιστρέφει στη γειτονιά με μια ξεχωριστή θεατρική διαδρομή

      Οι Dub Pistols Live στο Arch

      “Στατική κινητικότητα στον χρόνο” | Αναδρομική Έκθεση Φωτογραφίας του Αντώνη Γιακουμάκη

      Blend opening με τον θρύλο της ηλεκτρονικής σκηνής Marco Carola στο Bolivar

      Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια: Μαρία Κουγιουμτζή

      Τα ανατριχιαστικά για τη σκληρότητά τους ΟΡΦΑΝΑ τού Dennis Kelly στο θέατρο Γκλόρια Μικρό

      Lang Lang: Ο σούπερ σταρ του πιάνου για πρώτη φορά στο Ηρώδειο

      Athens Music Week | Live Main Stage | Πέμπτη 1 Ιουνίου | Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      Στον παράδεισο, το καινούργιο έργο του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη στο Θέατρο Arroyo

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Coucou Family Cafe: Εδώ παίζουμε και χαλαρώνουμε ενώ μαθαίνουμε

      Pismo: Η California ταιριάζει στην Κυψέλη

      Το λαΐνι: Πασχαλινές μέρες με μπόλικη Κρήτη στους δρόμους του Κεραμεικού

      Βολτάροντας στους 20ºC

      Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

      ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Υλικά σημάδια Άνοιξης στην πόλη

      SYN•YPARXiS | Είναι αυτό το “συν-” που δίνει στην ύπαρξη την ευκαιρία του “μαζί”

      Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Contrust Collective

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Τελικός Κυπέλλου: Το ξέσπασμα μιας σαλεμένης μειοψηφίας

      Η ζωή δεν είναι το σύνολο των κανόνων της, ευτυχώς!

      Η Άνοιξή μου

      Γιατί ο λαγός κρατάει αυγά ενώ είναι θηλαστικό;

      Μιθριδάτη, ποιος έχει το πρόβλημα;

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Casa d’Ottico: Ποιότητα στην όραση για κάθε ηλικία

      Baby Beauty | Η επί-κεφαλής μόδα

      3 χρόνια Tapfield | NOCTUA x STRANGE BREW Tap Takeover

      Mία σημαντική ιατρική πρωτοβουλία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση ασθενών με καρκίνο του θυρεοειδούς

      Ανοιξιάτικη διάθεση με τη Lazy Suricata!

      H Vans ζωντανεύει τον κόσμο της Haribo με μια ‘’γλυκιά’’ συλλογή για μικρούς και μεγάλους

      Τυροκομία Νάξου: Mοναδικές αυθεντικές γεύσεις

      Κάνε τις φετινές πασχαλινές διακοπές με τα παιδιά, αξέχαστες!

      Η Vans παρουσιάζει την παγκόσμια καμπάνια «This is Off The Wall» που προωθεί την προσωπική δημιουργικότητα και την αυτό-εξερεύνηση

      Pap Liber: Aπό το 1974 γλυκαίνει τις ζωές μας!

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result
      Αφεντούλα Ραζέλη

      ©dkoilalous2008

      Η σοφά επιλεγμένη καλλιτεχνική υπόσταση της Αφεντούλας Ραζέλη

      από Γεωργία Δρακάκη
      04/05/2020
      στην κατηγορία Μιλήσαμε
      Reading Time: 1 min read
      Share on FacebookShare on Twitter

      Με ένα κλικ του ονόματος της συγκεκριμένης τραγουδίστριας στην μηχανή αναζήτησης, έρχεται κανείς αντιμέτωπος με ένα πραγματικά βαρύ βιογραφικό, διάσπαρτο από επιτυχημένες συνεργασίες και δημιουργικές στιγμές. Και όμως, η Αφεντούλα Ραζέλη δεν βιοπορίζεται αποκλειστικά από το τραγούδι. Χάρη σε αυτό βέβαια, η ψυχή της ανθίζει και εξηγεί τους λόγους στο Η Πόλη Ζει. Στο κλίμα των ημερών, καλεί τους καλλιτέχνες να σταθούν ενωμένοι και αλληλέγγυοι απέναντι στα δύσκολα που βιώνουν αυτή την περίοδο.


      • Μεγάλωσα με την φωνή της Βίκυς Μοσχολιού και του Γρηγόρη Μπιθικώτση κυρίως, και με αυτό που αποκαλούμε καλό λαϊκό τραγούδι. Στην Καρδίτσα,όπου σπούδαζα, άρχισα να τραγουδάω με τις παρέες ρεμπέτικα,θυμάμαι ότι πρωτοάκουσα τη φωνή της Μαρίκας Νίνου και έπαθα σχεδόν σοκ. Μου άνοιξε παράθυρο στον κόσμο. Είχαμε στέκι το “καφωδείο” του Διονύση Τσακνή, που ζούσε τότε στην Καρδίτσα.  Η Καρδίτσα ήταν μια πόλη που είχε μεγάλη πολιτιστική κίνηση. Κινηματογραφικές λέσχες, λέσχη τζαζ, ρεμπέτικα και ο χώρος του Διονύση και της παρέας του, διανοούμενοι αριστεροί. Με καθόρισαν όλα αυτά,τα οποία ρουφούσα. Έτσι κάναμε και την πρώτη μας συναυλία με τους Αχαρνείς του Σαββόπουλου και έτσι θυμήθηκα κι εγώ την αγάπη μου για το τραγούδι, την οποία είχα από τότε που γεννήθηκα, εκπληρώνοντας και ένα όνειρο μου έτσι…

       

      • Οπότε, όλο αυτό συνεχίστηκε στην Θεσσαλονίκη, στα ρεμπετάδικα της πόλης, ενώ συγχρόνως, δούλευα σε ιδιωτικό σχολείο ως νηπιαγωγός. Έζησα στη Σάμο τρία υπέροχα ξέγνοιαστα χρόνια όπου διορίστηκα και βρέθηκα για μεταπτυχιακό στην Αθήνα, η οποία δεν ήταν στα σχέδια μου, καθόλου.

       

      • Εκεί, συνέχισα να τραγουδώ, ήρθε τελείως φυσικά αυτό,στα ρεμπετάδικα της εποχής, το “Ταξίμι” στα Εξάρχεια με τον Μπίνη, τον Γκολέ, τον Κώστα Παπαδόπουλο,τον Μανώλη Πάππο και άλλους…
      • Οι μεταπτυχιακές σπουδές μου ήταν στην παιδοψυχολογία. Για δύο χρόνια που διήρκησαν, είχα άδεια από το νηπιαγωγείο όπου ήδη εργαζόμουν. Μετά τις σπουδές, ξαναγύρισα στο σχολείο, εν τω μεταξύ είχαν προκύψει πολύ καλές συνεργασίες και άρχισα να σκέφτομαι να παραιτηθώ από το Δημόσιο και να αφιερωθώ μόνο στο τραγούδι που ήταν και η μεγάλη μου αγάπη. Αν και το σχολείο, τα παιδιά δηλαδή, ήταν επίσης αγάπη, τελικώς παραιτήθηκα για να ασχοληθώ με το τραγούδι μόνο. Δεν δέχτηκα ακριβώς κριτική,απλώς ενόσω το κουβέντιαζα με φίλους,άλλοι έλεγαν μην το κάνεις, άλλοι κάντο. Οι συγγενείς και οι γονείς δεν το ήξεραν. Το ανακοίνωσα ένα χρόνο μετά και αφού το έκανα. Η απόφαση ήταν δική μου,δεν ήθελα να με επηρεάσει κανείς.

       

      • Παραιτήθηκα, έκανα δέκα χρόνια τραγούδι, αλλά άλλαξαν πολλά στη νύχτα, εν τω μεταξύ είχα ένα παιδί, ήμουν διαζευγμένη και μετά από πολλή σκέψη, έκανα τα χαρτιά μου και ξαναδιορίστηκα. Ήθελα να έχω ένα σταθερό σημείο αναφοράς. Έτσι, βρήκα τη χρυσή ισορροπία και από τότε τα συνδυάζω, έκανα το τραγούδι επιλογή πολυτελείας, μιας και δεν ζω από αυτό και δεν επήλθε και φθορά…

       

      • Ζω συναισθηματικά,ψυχολογικά, ενεργειακά από το τραγούδι και με κάποιες απολαβές, εννοείται, αλλά κυρίως ζω από τον μισθό μου. Δεν τα παράτησα ποτέ,ούτε για μια στιγμή δεν το σκέφτηκα αυτό, είμαι πάντα ενεργή, θεωρώ τον εαυτό μου τραγουδίστρια πρωτίστως, περνώ δύο φορές το χρόνο, κάθε καλοκαίρι και φθινόπωρο, την αγωνία του πού θα βρω χώρο για να μπορώ να τραγουδάω, δηλαδή έχω και τα βάσανα του ελεύθερου επαγγελματία. Αυτό, ομολογώ, με έχει κουράσει, αλλά δεν το βάζω κάτω.

       

      • Τις φωνητικές μου σπουδές τις έκανα στο Εθνικό ωδείο με την καταπληκτική δασκάλα και άνθρωπο κυρία Άννα Διαμαντοπούλου. Ήθελα να κατέχω το εργαλείο της φωνής μου,με βοήθησε να ξετυλίξω τη γκάμα της φωνής μου και σε άλλα είδη,σ αυτό που αποκαλούμε “έντεχνο”, κυρίως για να συννενοούμαστε. Η φωνητική με βοήθησε να τραγουδώ χωρίς να κουράζομαι, μου έδωσε τεχνική. Ακόμα κάνω φωνητική -διέκοψα για κάποια χρόνια- γιατί έτσι γυμνάζω τις φωνητικές μου χορδές. Όπως και το σώμα μας χρειάζεται την γυμναστική του, έτσι και η φωνή.

       

      • Ο συνδυασμός ταλέντου, αισθήματος και τεχνικής είναι ιδανικός. Υπάρχουν και σήμερα καλοί δάσκαλοι, εγώ ας πούμε ήμουν τυχερή στο θέμα αυτό. Πρέπει να υπάρχει χημεία καλή με τον δάσκαλο, να σου ταιριάζει. Θέλω να πω όμως ότι αν δεν υπάρχει το χάρισμα,το αίσθημα,το ταλέντο,η αγάπη γι’ αυτό που κάνεις, η τεχνική και ο καλός δάσκαλος δεν θα κάνει πολλά πράγματα. Αν δε, υπάρχει και μία αναγνωρίσιμη χροιά, τότε υπάρχουν εχέγγυα για να κάνει κανείς κάτι και να ξεχωρίσει.
      Αφεντούλα Ραζέλη
      ©dkoilalous2008
      • Στον Βαγγέλη Κορακάκη χρωστώ δύο από τα πολύ όμορφα τραγούδια που έχω πει. “Το ποτηράκι της καρδιάς” και την “Μαγεμένη αγκαλιά”. Είναι ένας αυθεντικός συνθέτης και πολύ ευαίσθητος άνθρωπος και για μένα ήταν πολύ σημαντικό που στο ξεκίνημα μου με σύστησε ο Βαγγέλης στον κόσμο. Όλα ξεκίνησαν από την συνεργασία μας στο πάλκο, από μία παρέα,με την οποία είχα την ευλογία να ζήσω πολύ όμορφες και δυνατές στιγμές. Δημιουργήθηκαν φιλίες που κρατάνε μέχρι και σήμερα.

       

      • Δεν έχω μάνατζερ για να κλείνω δουλειές, αν και δεν υποτιμώ, καθόλου, τη δουλειά που κάνει ένας μάνατζερ, ειδικά ως προς την διαχείριση των οικονομικών. Συνήθως, μέσα από φιλικές μας σχέσεις με καλλιτέχνες που επίσης δεν έχουν μάνατζερ γίνονται οι συνεργασίες μας. Έχω πει όχι σε δουλειές γιατί δεν μου άρεσε η ομάδα των ανθρώπων. Είναι σημαντικά στοιχεία για μένα η χημεία και η καλή παρέα..

       

      • Είμαι τραγουδίστρια έξω από το σύστημα, γιατί θέλω να διατηρήσω την αυτονομία μου και την ελευθερία επιλογών, πράγμα το οποίο “πληρώνω” ως προς την ευρεία αναγνωρισιμότητα και προώθηση της δουλειά και του ονόματός μου. Αν τα βάλω σε ζυγαριά, προτιμώ την ελευθερία. Αδικημένη δεν αισθάνομαι σε καμία περίπτωση, δεν έκανα παραχωρήσεις τις οποίες ένιωθα ότι δεν θα άντεχα.

       

      • Δεν έχω βιώσει ανταγωνισμό, δεν είναι στη φύση μου, μου αρέσει η συλλογική εργασία, χαίρομαι πολύ και επιδιώκω να έχω δίπλα μου ταλαντούχους συνεργάτες, τους δίνω χώρο να εκφραστούν, χαίρομαι να έχω συνεργασίες ισότιμες… Δεν φοβάμαι, ο καθένας, αυτό που είναι, στην σκηνή απάνω το δείχνει, είμαστε τελείως γυμνοί όταν τραγουδάμε. Δεν μπορούμε να κρύψουμε τίποτα! Το κοινό μου έχει νοημοσύνη και πολιτισμό και καταλαβαίνει και τις πιο λεπτές αποχρώσεις της αλήθειας μου. Νιώθω ευγνώμων γι’αυτό. Γενικά νιώθω ευγνωμοσύνη για ό,τι μου έχει δοθεί, αισθάνομαι ευλογημένη. Έτσι ξεπερνώ και τα κάθε είδους εμπόδια, με τέτοια φιλοσοφία ζωής.

       

      • Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι και εταιρείες που δίνουν μάχη για το καλό ελληνικό τραγούδι: Μετρονόμος, Όγδοο, Καθρέφτης. Επειδή γνωρίζω και προσωπικά τους ανθρώπους που είναι στις εταιρείες αυτές, ξέρω και τον αγώνα που δίνουν για να προωθούν την καλή μουσική. Μόνο μπράβο και ευχαριστώ μπορώ να πω στον Θανάση Συλιβό του Μετρονόμου,στον Μωυσή Ασέρ του Καθρέφτη,στον Κώστα Μπαλαχούτη του Όγδοου. Εκεί που οι μεγάλες εταιρείες την “κάνανε”, γιατί δεν υπήρχε το τεράστιο κέρδος που βγάζανε, οι άνθρωποι αυτοί έμειναν και με αγωνία και τιμιότητα κρατούν ανοιχτή την πόρτα των εταιρειών τους… Στον Μετρονόμο θα εκδώσω δύο καινούργια μου τραγούδια σε στίχους του φίλου μου Δημήτρη Λέντζου και μουσική του Νεοκλή Νεοφυτίδη. Αισθάνομαι πολύ ευτυχής γι’ αυτό.
      • Εκτός από την ονειρεμένη ζωή που έζησα και ζω με την μουσική, αυτά που μετράν για μένα είναι σταθερές αξίες. Η κόρη μου και ο τρόπος που την μεγάλωσα, η οικογένειά μου,οι φίλοι μου, τα ταξίδια. Επιπλέον, η ενασχόλησή μου με τα παιδιά στο σχολείο. Μεγάλη και ευλογημένη εμπειρία. Εκεί έχω δώσει, αλλά και έχω πάρει πολλή αγάπη από αγνές ψυχές, ανιδιοτελώς. Επίσης, αυτό που μετράει πολύ για μένα,είναι ο ελεύθερος χρόνος που διαθέτει κάποιος για τον εαυτό του.

       

      • Είναι και θα είναι ένα πολύ δύσκολο διάστημα για συναδέλφους μουσικούς και τραγουδίστριες-τραγουδιστές. Πρέπει να είμαστε όλοι δίπλα τους στον αγώνα για την διεκδίκηση του επιδόματος τουλάχιστον, από ένα κράτος που δεν ενδιαφέρεται για τον πολιτισμό και τους ανθρώπους που τον εκπροσωπούν. Το κράτος τους αγνοεί επιδεικτικά. Αυτοί οι άνθρωποι δεν ξέρουν πότε θα ξαναδουλέψουν. Τουλάχιστον, να γίνει η άρση των μέτρων για όλες τις περιπτώσεις δίκαια. Συναυλίες θα μπορούσαν να γίνουν σε ανοιχτούς χώρους και με μέτρα προφύλαξης. Θα πληγεί πολύς κόσμος οικονομικά,όλους μας αφορά αυτό και πρέπει να μας βρει ενωμένους και αλληλέγγυους.

       

      • Το τελευταίο που θα ήθελα να πω είναι ότι εκπαιδευόμαστε στο να έχουμε εμπιστοσύνη στο άγνωστο και στο χάος που τώρα δημιουργούνται. Πολύ σύντομα θα γεννηθούν μέσα από αυτό καινούργιοι τρόποι έκφρασης και ζωής. Ας έχουμε τα μάτια και τον νου μας ανοιχτά στο Φως.

      Ευχαριστώ για την φιλοξενία!

      Tags: αφεντούλα ραζέληΓεωργία ΔρακάκηκαλλιτέχνιςΜιλήσαμεΜουσικήμουσικόςσυνέντευξητραγουδίστρια

      Γεωργία Δρακάκη

      Απόφοιτη Νομικής. Δημοσιογραφεί γιατί το είχε όνειρο από παιδί: ραδιόφωνο, γράψιμο, ρεπορτάζ και πολύ διάβασμα γεμίζουν τις μέρες της. Δύο θεατρικά έργα και μια συλλογή διηγημάτων έχουν δια χειρός της κυκλοφορήσει. Παρακολουθεί την πραγματική ζωή και τους ανθρώπους της πόλης και καταγράφει τραγουδώντας σε ρε μινόρε.

      Σχετικά άρθρα

      Μιλήσαμε

      Μιλήσαμε με τον Φίλιππο Κυρκίτσο από την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης

      Μιλήσαμε

      Οι Spiral Trio τζαζάρουν σαν μονάδα!

      Μιλήσαμε

      10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου: Η διευθύντρια του ΒΜΦ, Μαρία Φλώρου, μιλά στην ΗΠΖ

      Μιλήσαμε

      Η Βάσια Ατταριάν μάς παρουσιάζει τη Nostalgia Generation

      Μιλήσαμε

      Δημοτική Αγορά Κυψέλης: Ένας ζωηρός και φρέσκος κύκλος ανοίγει

      Μιλήσαμε

      Ο Σταύρος Άλλος είναι ένας «αναλογικός» άνθρωπος, στην Αθήνα του μέλλοντος

      Next Post
      Βίκυ Σταυροπούλου

      "Μένουμε Ασφαλείς" το νέο σποτ με την Βίκυ Σταυροπούλου

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • Επόμενη Στάση: Κυψέλη! Η Αγορά επιστρέφει στη γειτονιά με μια ξεχωριστή θεατρική διαδρομή

        330 shares
        Share 132 Tweet 83
      • Τι είναι η χοληστερόλη και τα τριγλυκερίδια τελικά;

        3904 shares
        Share 1565 Tweet 975
      • ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Άρης Αλεξανδρής – Βίλα Κλωναρίδη

        329 shares
        Share 132 Tweet 82
      • Τελικός Κυπέλλου: Το ξέσπασμα μιας σαλεμένης μειοψηφίας

        328 shares
        Share 131 Tweet 82
      • Ν. Αλεβιζόπουλος: Το “μένουμε σπίτι” αποτελεί πράξη ωριμότητας και αγάπης

        3021 shares
        Share 2332 Tweet 287