ΤΟ ΑΞΙΩΜΑ. Προκειμένου να αντιμετωπίσεις μια δύσκολη κατάσταση (το λένε και ¨παλούκι¨) υπάρχουν δυο βασικοί τρόποι. Δυο μόνο κατευθύνσεις – όλα τ` άλλα είναι παραλλαγές.
Η ΠΡΩΤΗ. Δεν σκέφτεσαι ιδιαίτερα την κατάσταση. Ας πούμε δεν μιλάς γι` αυτήν παρά μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο. Αποφεύγεις τις αχρείαστες λεπτομέρειες. Κάνεις άσχετα. Αν έχεις χωρίσει και τραβάς ζόρι το τελευταίο που θα δεις είναι μια ταινία για την χαμένη αγάπη.
Η ΔΕΥΤΕΡΗ. Το πιάνεις από παντού και το ξετινάζεις. Το κοιτάς κατάματα. Καταπίνεις όση λάσπη αντέχεις προκειμένου η στάθμη να κατέβει και να αναπνεύσεις. Λατρεύεις κάθε αναφορά στο πρόβλημα. Περιμένεις τι και πως τον Τσιόρδα τα απογεύματα όπως η γιαγιά σου περίμενε τον Ρίτζ κάθε μεσημέρι. Ίσως ακόμα πιο λάγνα από τη γιαγιά σου. Γράφεις ποιήματα εμπνευσμένα από το ¨παλούκι¨.
ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ. Οι λογοτεχνικές σελίδες ανακοινώνουν διαρκώς διαγωνισμούς με θέματα όπως «Πανδημία», «Ιος», «Καραντίνα» κτλ. Κατά την ταπεινή μου άποψη -εμένα της Barbecho της Κοσοβάρας- είναι το χειρότερο που μπορούν να προτείνουν. Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν παίζεις «κρεμάλα» – προτιμάς το trivial pursuit. Θα μου πεις η λογοτεχνία είναι λογοτεχνία. Να όμως που το ίδιο γίνεται και αλλού…
Παράδειγμα : η διαδικτυακή σειρά EGGlovismenes.
EGGLOVISMENES. Αν σας θυμίζει Singles είναι επειδή το σενάριο υπογράφει ο Γιώργος Φειδάς. Επίσης οι ηρωίδες μοιάζουν με χαρακτήρες των Singles, άσε που το μαλλί της Μαρίας Σολωμού είναι καταδικασμένο να μένει ίδιο εις τους αιώνες των αιώνων. Βγάζει γέλιο και διαρκεί τόσο-όσο. Από τις ηρωίδες θα ακούσεις πολλά που λες κι εσύ στην παρέα σου για τον κορονοιό. Σκέψεις, ατάκες, προβληματισμούς, τρολαρίσματα.
Οι ηθοποιοί παίζουν από τον υπολογιστή τους. Ο Φειδάς στέλνει τα κείμενα και οργανώνει το τελικό αποτέλεσμα μέσω μιας εφαρμογής τύπου Skype. Οι 4 πρωταγωνίστριες στην ουσία αυτό-σκηνοθετούνται. Θα δούμε μάλλον κι άλλα τέτοια εγχειρήματα στο μέλλον.
ΜΑΡΙΑ ΣΟΛΩΜΟΥ. Κέλλυ. Έξω καρδιά και «θέλω να ζήσω τη ζωή μου».
ΣΥΛΒΙΑ ΔΕΛΗΚΟΥΡΑ. Ζωή. Το βούρλο της υπόθεσης.
ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗ. Ασημίνα. Υποχόνδρια σε βαθμό κακουργήματος. Τρομοκρατημένη από την επέλαση της ασθένειας. Αποφασισμένη να το παλέψει μέχρι τέλους αν και … «θα πεθάνουμε όλοι».
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΘΕΟΧΑΡΗ. Γωγώ. Η πιο νορμάλ της ιστορίας. Είναι και παντρεμένη, τίποτα δεν είναι τυχαίο.
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ. Βλέπε παραπάνω. Καταδικασμένοι να ατενίζουμε ένα διαδικτυακό και τηλεοπτικό σύμπαν τιγκαρισμένο με πληροφορίες/γνώμες/fake news/real news/διαψεύσεις/ελπίδες/συζητήσεις/προκλήσεις/μονολόγους/διαλόγους/εκπομπές/ρεπορτάζ/προβλέψεις/και ό,τι άλλο θες για τον κορονοιό/ίσως δεν χρειαζόμαστε κάτι τέτοιο.
Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ. Ακριβώς επειδή μέσα από το γέλιο όλα τα παραπάνω απομυθοποιούνται. Λέμε τώρα.
Πού θα το δείτε: Τρεις φορές τη `βδομάδα στο Υoutube. Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή. Επίσης στη διαδικτυακή υπηρεσία ΙPTV και στους λογαριασμούς Ιnstagram των κοριτσιών.