• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

    Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

    Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

    Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

    Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

    Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

    Ο κανών των ανικάνων | Η ψυχή της πόλης

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Κάτια Σπερελάκη

    Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

    Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

    Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

    Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

    Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

    Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

    Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

    Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

    Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

    Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

    Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

    ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

    Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

    ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

    Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

    ΜΠΛΕ – BLUE | Ομαδική Εικαστική Έκθεση στον Ελληνογαλλικό Σύνδεσμο

    Κοίταξε πίσω / Look back | Ψηφιακή φωτογραφική έκθεση του Νίκου Ζαφειρόπουλου

    Ναπάλμ Χάσταγκ Φάμιλι. Μια οικογενειακή ιλαροτραγωδία σε κείμενο και σκηνοθεσία Πάνου Κούγια | Κριτική

    «Viva la Muerte» του Γιάννη Παπάζογλου, σε σκηνοθεσία Τάσου Ράπτη στο Θέατρο Βαφείο – Λάκης Καραλής

    Ο Αργύρης Μπακιρτζής τραγουδά Γιώργο Κωστογιώργη

    IANOS | Σεμινάρια | Εικονογράφηση με τον Σβετλίν

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

    Φrίdda με άρωμα κρασιού

    Ατμοσφαιρικά Χριστούγεννα σε στυλ… «de Grèce», στον πεζόδρομο της Ηπίτου

    Booking Hill: Μία ξεχωριστή περίπτωση βιβλιοκαφέ στην πόλη

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

    «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

    H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

    Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

    Πας μαγειρεύοντας

    Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

    Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

    Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

    To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

    Η γοητεία του άντρα μένει αναλλοίωτη στον χρόνο χάρη στο The Barber Man

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

      Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

      Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

      Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

      Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

      Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

      Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

      Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

      Ο κανών των ανικάνων | Η ψυχή της πόλης

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

      Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

      Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

      Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

      Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

      Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

      Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

      Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

      Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

      ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

      Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

      ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

      Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

      ΜΠΛΕ – BLUE | Ομαδική Εικαστική Έκθεση στον Ελληνογαλλικό Σύνδεσμο

      Κοίταξε πίσω / Look back | Ψηφιακή φωτογραφική έκθεση του Νίκου Ζαφειρόπουλου

      Ναπάλμ Χάσταγκ Φάμιλι. Μια οικογενειακή ιλαροτραγωδία σε κείμενο και σκηνοθεσία Πάνου Κούγια | Κριτική

      «Viva la Muerte» του Γιάννη Παπάζογλου, σε σκηνοθεσία Τάσου Ράπτη στο Θέατρο Βαφείο – Λάκης Καραλής

      Ο Αργύρης Μπακιρτζής τραγουδά Γιώργο Κωστογιώργη

      IANOS | Σεμινάρια | Εικονογράφηση με τον Σβετλίν

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

      Φrίdda με άρωμα κρασιού

      Ατμοσφαιρικά Χριστούγεννα σε στυλ… «de Grèce», στον πεζόδρομο της Ηπίτου

      Booking Hill: Μία ξεχωριστή περίπτωση βιβλιοκαφέ στην πόλη

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

      Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

      «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

      H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

      Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

      Πας μαγειρεύοντας

      Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

      Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

      Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

      To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

      Η γοητεία του άντρα μένει αναλλοίωτη στον χρόνο χάρη στο The Barber Man

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result
      mystakidis

      Ο Δημήτρης Μυστακίδης και τα “Εδώ&Εκεί” του έρωτα|

      από Στεφανία Τσολάκη
      15/11/2019
      στην κατηγορία Main Slider, Μιλήσαμε
      Reading Time: 2 mins read
      Share on FacebookShare on Twitter

      Ο Δημήτρης Μυστακίδης ολοκλήρωσε την τριλογία με τα ρεμπέτικα για κιθάρα και παρουσιάζει μία νέα, ξεχωριστή δουλειά που δεν έχει καμία-σχεδόν- σχέση με ό,τι έχουμε ακούσει πριν. Πιο συναισθηματικός, ώριμος κι αποφασισμένος να κάνει τις δικές του υπερβάσεις, περνάει από το Εδώ στο Εκεί, αποδεσμεύοντας  το από την έννοια της αέναης γύρας. Το “εδώ & εκεί” ορίζει κατά μία έννοια την  μεταβλητότητα των καταστάσεων αλλά και των θέσεων μας σε αυτές. Εξάλλου γι’αυτό μιλά. Για την πορεία μίας ερωτικής σχέσης και τα στάδια της μέσα στο «Εδώ & Εκεί». Ο Δημήτρης Μυστακίδης σημειώνει: Εδώ κι εκεί. Δύο σημεία στον χώρο και τον χρόνο. Απόσταση. Κίνηση. Ζωή. Ό,τι κουβαλάμε κι όπου θέλουμε να φτάσουμε. Όνειρο, απογοήτευση.Απογοήτευση, όνειρο. Οι αναγκαίες αντιθέσεις. Οι απαραίτητες υπερβάσεις. Η ζωογόνος κίνηση.Η συνάντησή τους, τυχαία ή μη, δημιουργεί κάτι καινούργιο. Καλό ή κακό λίγη σημασία έχει. Καινούργιο. Ό,τι και να σημαίνει αυτό για τον καθένα. 

      «Εδώ & εκεί». Ποιο είναι το «εδώ» και ποιο το «εκεί»;

      Το εδώ είναι το μέρος που κάθομαι εγώ και το εκεί είναι το μέρος που κάθεσαι εσύ. Για να ανταμώσουμε εμείς και να γίνουμε ένα, πρέπει κι οι δύο να κάνουμε κάτι. Μία κίνηση, μία υπέρβαση. Πρέπει να υπερβούμε κάτι που μας εμποδίζει να φτάσουμε στο κοινό σημείο. Εάν, για καλή μας τύχη, φτάσουμε να γίνουμε ένα, μπορεί για διάφορους λόγους- που προφανώς είναι πολύ σημαντικοί- να χωρίσουμε σε δύο σημεία. Οπότε, ξαναγινόμαστε δύο. Ξανάρχομαι εγώ εδώ κι εσύ εκεί.

      Είναι όμως η Ανατολή κι η Δύση

      Στο μουσικό κομμάτι, ναι. Όλος ο δίσκος -μουσικά- είναι ένα παιχνίδι. Κράτησα την ουσία των τραγουδιών, που για ‘μένα είναι ο στίχος, τα τραγούδια που με βοηθούσαν να αφηγηθώ αυτή την ιστορία, τη μελωδία τους αυτούσια, θεωρώντας ότι αυτή είναι η ουσία και προσπάθησα να αποδώσω την αίσθηση που αφήνει το πρωτότυπο με έναν άλλον τρόπο. Παίζοντας διαφορετικά και με διάφορα στιλ, με μουσικές και μουσικούς που με έχουν συγκινήσει κατά καιρούς. Έτσι προέκυψε το Εδώ &Εκεί.

      Ποιους μουσικούς είχες στο μυαλό σου για την υλοποίηση του δίσκου;

      Οι μουσικοί που παίζουν είναι αυτοί που φανταζόμουν. Οπότε, τα κομμάτια προσαρμόστηκαν στους μουσικούς που ήθελα να παίξουν κι είναι αυτοί που εκτιμώ κι αγαπώ. Από εξωτερικές επιρροές είναι προφανής η επιρροή του Τζόνι Κας.

      Ξεχώρισα ένα κομμάτι με τίτλο «Γυναίκες», μάλιστα στην εισαγωγή του ακούμε και αγγλόφωνο στίχο.

      Το κομμάτι αυτό το έπαιζα πολλά χρόνια στην κανονική του εκτέλεση. Είναι ένα τραγούδι που μου αρέσει πάρα πολύ γιατί είναι λίγο εξομολογητικό. Είναι η ειλικρίνεια μετά τη φουρτούνα. Όταν γίνεται μία μεγάλη έκρηξη σε μία σχέση μετά ακολουθεί ένα κομμάτι ειλικρίνειας, που ο καθένας λέει αυτό που πραγματικά πιστεύει και που τόσο καιρό δεν το έλεγε. Μου αρέσει στιχουργικά πολύ και γι’ αυτόν τον λόγο το έκανα και μπλουζ. Αυτή την αίσθηση μου δίνει το κομμάτι. Αυτός που τραγούδησε τον ξενόγλωσσο στίχο είναι ο Κρίστιαν Ρόνιγκ– ένας Γερμανός δημοσιογράφος και καταπληκτικός τραγουδιστής με πάρα πολύ ωραία φωνή. Με τον Κρίστιαν γνωριστήκαμε τυχαία στην Γερμανία, που είχα πάει για μία συναυλία, μετά ήρθε στην Ελλάδα σαν ερωτικός μετανάστης, ανταμώσαμε εδώ κι έκτοτε ακολουθούμε μια συνεργασία που θα συνεχιστεί και τον χειμώνα.

      ronink-mystakidis

      Κλείνει το κεφάλαιο των διασκευών, αν και είναι πρώιμο το στάδιο, θέλω να σε ρωτήσω τι θα ακολουθήσει. Έχεις κάτι στο μυαλό σου;

      Ασχολήθηκα με την λαϊκή κιθάρα και τις εκφάνσεις της σε όλες τις περιόδους του ρεμπέτικου. Είναι μια ιστορία που κράτησε πολλά χρόνια. Αν σκεφτείς ότι ο πρώτος δίσκος έγινε το 2006 -κι είχε προηγηθεί μια δουλειά τουλάχιστον πέντε χρόνων για την προετοιμασία- μιλάμε για μια εικοσαετία που ασχολήθηκα αποκλειστικά με αυτό. Μουσικά έχει ήδη κλείσει ο κύκλος γιατί κι αυτός ο δίσκος δεν έχει καμία σχέση με αυτά που έκανα, απλά έχει σαν βασικό άξονα τραγουδιών το ρεμπέτικο και το παραδοσιακό τραγούδι. Αυτό που θα κάνω από εδώ κι εμπρός είναι καινούρια τραγούδια, νέες συνθέσεις καινούριων τραγουδοποιών, που μου εμπιστεύονται τα τραγούδια τους για να τα φτιάξουμε μουσικά και να τα πω. Όμως, δυστυχώς, για να κρατήσεις μια παράσταση πρέπει να τραγουδάς κιόλας. Δεν είναι το καλύτερό μου, αλλά το κάνω. Επίσης, έχω ξεκινήσει και γράφω δικά μου πράγματα.

      Γράφεις λόγια, εκτός από μουσική;

      Στίχο και μουσική. Είναι πολύ δύσκολο να γράψεις όταν είσαι τόσα χρόνια στο δημιουργικό κομμάτι. Όταν γράφονται οι δίσκοι πέφτει πολύ δημιουργική ιδέα από όλους όσοι συμμετέχουν, έτσι είναι πολύ δύσκολο να κάνεις κάτι που δεν σου θυμίζει όλα αυτά. Θα μου πεις παρθενογένεση δεν υπάρχει, αυτό με κράτησε πάρα πολλά χρόνια πίσω, αλλά πια αποδέχθηκα ότι δεν με νοιάζει. Θα γράψω αυτό που θέλω να γράψω και αν μοιάζουν και με κάποια που έχουν ήδη γραφτεί δεν πειράζει, δεν χάθηκε ο κόσμος.

      mistaki

      Σχετικά με τα πνευματικά δικαιώματα… Υπήρχε κάποιο μέλος οικογένειας ή δημιουργός που σου προκάλεσε κώλυμα;

      Από όλους αυτούς τους δίσκους που έχω κάνει δεν έχω κανένα πνευματικό δικαίωμα. Δεν μου έχει παραχωρήσει κανείς ποτέ δικαίωμα. Μου έχουν δώσει όλοι την άδεια για να τα διασκευάσω, αλλά κανείς δεν μου δίνει ποσοστό σαν διασκευαστή αυτών των τραγουδιών. Στο Εσπεράντο είχε βρεθεί κομμάτι που είχε γύρω στους 25 δικαιούχους στο στίχο κι άλλοι πόσοι στην μουσική. Άρνηση αντιμετώπισα μόνο από τον Έρικ Κλάπτον γιατί το “Tears of Heaven” το έχει γράψει για πολύ προσωπική του στιγμή και δεν θέλει να το πειράξει κανένας. Με κάποιους πιο δύσκολα, με κάποιους πιο εύκολα, όλοι έδωσαν άδεια.

      Τις προηγούμενες δουλειές τις παρουσίαζες στο κοινό με οπτικοακουστικό υλικό μετά από ενδελεχή έρευνα, που αφορούσε γεγονότα ή αποκωδικοποιώντας λέξεις κ. α. Ποια από τις ιστορίες αυτές θυμάσαι να μοιραστείς με τους αναγνώστες;

      Θυμάμαι μία ιστορία από την περσινή παράσταση «Τα εγκλήματα». Με αφορμή το τραγούδι «Οι  αδικοπνιγμένοι » αναζήτησα κάποια στοιχεία που με οδήγησαν στον Μανώλη Παρλαμά. Αυτός έσωσε τους επιζήσαντες του ναυαγίου που έγινε στη μπούκα του λιμανιού του Πειραιά. Η ταβέρνα του Μανώλη Παρλαμά… Μπήκαν οι Γερμανοί, επιτάξαν την ταβέρνα του, που ήταν σε κομβικό σημείο στη μπούκα του λιμανιού, κι εκείνος άνοιξε σε ένα άλλο σημείο. Ο Παρλαμάς μπήκε στο ΕΑΜ και λειτουργούσε σαν μέλος της οργάνωσης Απόλλων, που δρούσε στον Πειραιά, δίνοντας πληροφορίες για τις κινήσεις των γερμανικών πλοίων στο λιμάνι. Όταν γίνονταν βομβαρδισμοί ενημέρωνε τους συμμάχους με ασύρματο που είχε στο υπόγειο της ταβέρνας του. Κάποια στιγμή συνελήφθη. Ψάχνοντας, λοιπόν, στο διαδίκτυο βρήκα τη φωτογραφία μετά την εκτέλεση του. Ήταν κρατούμενος στο Δαφνί για περίπου οκτώ μήνες, χωρίς να προδώσει κανέναν. Ο τύπος εκτελέστηκε την εποχή που οι Γερμανοί έφευγαν από την Αθήνα.

      Πώς σου φαίνεται η πολιτική κατάσταση, όλα αυτά που συμβαίνουν τόσο μακριά μας και τόσο κοντά και μιλάω για τον πόλεμο στη Συρία.

      Δεν σταμάτησαν να συμβαίνουν αηδιαστικά πράγματα, τουλάχιστον τα τελευταία δέκα χρόνια. Είναι πια προφανές ότι αυτά τα παιχνίδια, που παίζονται στις πλάτες των λαών, που καταστρέφονται ολόκληροι πολιτισμοί και χώρες «αφανίζονται», είναι αποτέλεσμα του καπιταλισμού, του συστήματος που ζούμε. Σε όλα τα επίπεδα έχει αποτύχει! Αντί να είναι η ανθρώπινη ζωή η υπέρτατη αξία, έχουν γίνει τα funds και τα κεφάλαια. Αυτές είναι οι προτεραιότητές μας σαν κοινωνία αυτή τη στιγμή. Γι΄ αυτό και λουζόμαστε όλα αυτά που λουζόμαστε. Αν δεν διορθωθεί το σύστημα δεν θα σταματήσουμε να ζούμε αυτή την αηδία.

      Η νέα κυβέρνηση της χώρας πώς σου φαίνεται;

      Δεν ξέρω πώς μπορεί να λειτουργήσει στο οργανωτικό κομμάτι της ανάπτυξης της οικονομίας που – από αίσθηση το λέω, δεν παρακολουθώ- φαίνεται να τα πηγαίνει καλά. Σε ό,τι αφορά το κοινωνικό κομμάτι, την προτεραιότητα που έχει ο άνθρωπος στο να ζει σαν άνθρωπος ή την αστυνομοκρατία, θεωρώ ότι έχει πέσει κάτω από τη βάση, πριν καν ξεκινήσει. Δεν είναι κοινωνικό το πρόσωπο που δείχνει.

      Καταλαβαίνω ότι αναφέρεσαι και στις συλλήψεις- προσαγωγές που έγιναν στα Εξάρχεια

      Κι όχι μόνο. Πριν από λίγο καιρό διάβασα ότι με εισαγγελέα μπήκαν οι αστυνομικοί σε κινηματογράφο, σταμάτησαν την προβολή και μάζευαν τα ανήλικα να τα πάνε στο τμήμα για εξακρίβωση στοιχείων. Που έβλεπαν, όχι τσόντα, το Joker. Έχει ξεφύγει το πράγμα τελείως.

      Διαπιστώνουμε, λοιπόν, ότι η ιστορία κάνει κύκλους.

      Η ιστορία κάνει πάντα κύκλους, αν δεν διδαχθούμε από αυτήν και δεν φαίνεται να μαθαίνουμε. Αυτό που λένε ότι «επαναλαμβάνεται σαν φάρσα» είναι πολύ μεγάλο λάθος. Δεν επαναλαμβάνεται καθόλου σα φάρσα, επαναλαμβάνεται κάθε φορά πολύ πιο σοβαρά. Μην ξεχνάς τι γινόταν πριν από λίγο καιρό. Είχαμε Ναζί στη βουλή, ένα κόμμα που κόντευε να αγγίξει το 15- 17% και γενικότερη αύξηση του Ναζισμού στην Ευρώπη. Πόσο δύσκολο είναι να ξανακυλήσουμε σ’ αυτά που συνέβησαν πριν από εξήντα χρόνια περίπου;

      Ποιο τραγούδι συσχετίζεις με τη εποχή;

      «Της κοινωνίας η διαφορά φέρνει στον κόσμο μεγάλη συμφορά».

      Τα ερεθίσματα που έχεις για να γράψεις στίχους απορρέουν από την προσωπική σου ζωή, από την πολιτική;

      Από την προσωπική ζωή, σίγουρα, αλλά κι από όσα βλέπω να συμβαίνουν τριγύρω μου σε κοινωνικό επίπεδο. Αυτά που συμβαίνουν γύρω μας. Από την προσφυγική ροή, από τη βία, τη βία που βιώνουμε όλοι μας με τη μορφή της αγένειας.

      Ποια είναι η εικόνα που σε έχει συγκλονίσει;

      Η εικόνα του ξυλοδαρμού του Ζακ. Εκεί είπα ότι σαν κοινωνία πιάσαμε πάτο. Δεν ξέρω αν έχει παρακάτω από αυτό.

      Με αφορμή την προηγούμενη παράσταση «Εγκλήματα» ρωτάω τον Δ. Μυστακίδη αν έχει «δικαιολογήσει» κάποιον θύτη των ιστοριών που παρουσίασε…

      Είχαμε πάει με φοιτητές του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και Κέρκυρας στις φυλακές Κέρκυρας που είναι για εγκλήματα β΄ τύπου, βαριά. Εκεί θα κάναμε μία παράσταση με κείμενα γραμμένα από τους φυλακισμένους, τα οποία έπρεπε να επενδύσω με ρεμπέτικα, που θεωρώ ότι ταιριάζουν σε κάθε ιστορία.Κανείς δεν ήξερε ποιος έχει γράψει ποιο κείμενο και, τουλάχιστον εμείς, δεν ξέραμε ποιος είχε κάνει τι. Ήταν περίπου 17 άτομα. Μέσα σε αυτούς ήταν και κάποιοι παιδεραστές. Δεν ξέρω αν ήξερα ποιοι είναι, πώς θα τους αντιμετώπιζα.

      Μερικές  φορές καλύτερα να μην ξέρεις. Είναι η μοναδική περίπτωση στην οποία θα μπορούσα να δικαιολογήσω βία. Το έγκλημα δεν έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, είναι αποτέλεσμα ενός χαρακτηρισμού που δίνουν οι ίδιοι άνθρωποι, το κοινωνικό σύνολο.Ο νομοθέτης λέει ότι όποιος κάνει «αυτό» είναι έναντι στο νόμο, άρα αυτή η πράξη θεωρείται έγκλημα. Σαφώς η ανθρωποκτονία ήταν έγκλημα πάντα, αλλά η φοροδιαφυγή δεν ήταν πάντα. Η παιδεραστία είναι ένα θέμα το οποίο σηκώνει μεγάλη συζήτηση για το πώς πρέπει να τιμωρείται.

      Πώς θα αντιμετωπίσεις τον αντικαπνιστικό νόμο, που δε θα μπορείς να καπνίσεις στην
      σκηνή;

      Οποιαδήποτε απαγόρευση μου είναι αντιπαθής, κι ειδικά όταν λειτουργεί οριζόντια τη θεωρώ φασιστική. Καταλαβαίνω το πάθος που έχουν οι αντικαπνιστές για την εφαρμογή του μέτρου, ξέρω ότι πολλοί από αυτούς υποφέρουν με το τσιγάρο.Αυτό που θεωρώ σωστό είναι να μπορούν όλοι να έχουν την επιλογή να πάνε κάπου, που δεν θα τους στερείται η ελευθερία τους. Ο αντικαπνιστής ή ο μη καπνιστής να πάει κάπου που δεν θα καπνίζουν αλλά και ο καπνιστής δεν είναι ζώο, για να τον έχεις μες στη βροχή και μες στο κρύο και να μην μπορεί να παρακολουθήσει ένα θέαμα από την ώρα που ξεκινάει μέχρι το τέλος.Αν έχεις παρακολουθήσει τι γίνεται, όλα τα μαγαζιά έχουν γίνει σα σταθμοί του ΚΤΕΛ, όλη την ώρα μπαινοβγαίνει κόσμος. Δεν υπάρχει περίπτωση να πετύχει παράσταση με αυτό το μέτρο. Οπότε θεωρώ ότι οι χώροι θα πρέπει να επιλέξουν τι θα είναι. Για να κάνουν όλοι τη δουλειά τους.

      Επιμένεις να ζεις στη Θεσσαλονίκη.

      Είχα περάσει την «ασθένεια» εκεί γύρω στα 23, αλλά τελικά με κράτησε στη Θεσσαλονίκη ο Νικόλας (σ.σ Παπάζογλου), που λειτουργούσε σα φάρος. Σκεφτόμουν: «Αφού αυτός ο άνθρωπος τα έχει καταφέρει ζώντας εδώ, μπορούμε κι εμείς να μην παρατήσουμε τα σπίτια μας και να σηκωθούμε να φύγουμε». Έτυχε και δούλεψα μαζί του δεκατέσσερα χρόνια κι έτσι μου πέρασε. Τώρα πια είναι και πρακτικοί οι λόγοι. Όταν μεγαλώσουν τα παιδιά μου και πάρουν τον δρόμο τους, βλέπουμε.

      Τι θυμάσαι από την συνεργασία σου με τον Παπάζογλου. Τι σου λείπει;

      Ο Νίκος ήταν πολύ οργανωτικός και ήξερε πάρα πολύ καλά τι ήθελε να ακούσει κι ήθελε να ακούει πάντα αυτό. Δεν του άρεσαν οι εκπλήξεις πάνω στο πάλκο, ήταν πολύ συγκεκριμένα αυτά που παίζαμε. Το γέλιο όμως που έπεφτε πριν την συναυλία και μετά ήταν ανεκδιήγητο. Γενικά πέφτει γέλιο. Είμαστε πολύ τυχεροί άνθρωποι. Διασκεδάζουμε πάρα πολύ μ’ αυτό που κάνουμε κι έχουμε παραμείνει παιδιά παρά τα πενήντα μας.

      Αλλάζει η σύσταση της ομάδας για τις εμφανίσεις στον Σταυρό του Νότου…

      Όλα αυτά τα χρόνια, με τις εμφανίσεις με τις κιθάρες, μου έλειψε πολύ το να συνυπάρχω με παλιούς μου συναδέλφους που παίζαμε, που ζήσαμε πράγματα. Στη φετινή παράσταση θα παίξω με μουσικούς που έχω πεθυμήσει. Είμαστε μια μεγάλη μπάντα, ωραία με: Φ. Σιώτα (βιολί), Δ. Λάππα (κιθάρες), Στ. Άνινο (πιάνο), Θ. Κοέλη (κοντραμπάσο), Κ. Καλατζή (κρουστά) και ο Πρ. Μυστακίδη (στα τύμπανα).

      Πώς αισθάνεσαι που θα παίξεις  πρώτη φορά με τον γιο σου, τον Πρόδρομο;

      Τον Πρόδρομο τον επέλεξα επειδή είναι καλός ντράμερ κι όχι επειδή είναι γιος μου. Τίμια. Δεν αισθάνομαι περίεργα, είναι σα να είναι ένας συνάδελφος ακόμα.

      Αναβιώνετε στιγμές του παρελθόντος με τους φίλους- συνεργάτες;

      Η χημεία που αναπτύσσεται με κάποιους ανθρώπους πάνω στο πάλκο δεν αλλάζει. Όταν συμβεί μια φορά ξέρεις ότι θα υπάρξει κι άλλη, οπότε δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα τσουλήσει το πράγμα πολύ καλά. Η δυσκολία είναι στο να οργανωθεί όλο αυτό, επειδή είμαστε πολλοί και δραστήριοι μουσικοί, με πολλές υποχρεώσεις. Ο προγραμματισμός είναι αγχωτικός.

      Θανάσης Παπακωνσταντίνου,  Σωκράτης Μάλαμας… Με τον Παπακωνσταντίνου έχεις συνεργαστεί με τον Μάλαμα έχεις συναντηθεί…

      Θα στο πω όσο πιο συνοπτικά μπορώ. Ο Μάλαμας θεωρώ ότι είναι ο λαϊκός δημιουργός της εποχής μας και ο Θανάσης είναι ο ποιητής της μουσικής. Γράφει με ιδέες, νοήματα, δημιουργεί εικόνες.

      Δημήτρη δεδομένου του ότι η δουλειά σου έχει να κάνει με εμβάθυνση, πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι αυτό σε συναισθηματικό επίπεδο;

      Πολύ δύσκολο! Μπορεί να στο κάνει αφόρητο. Λειτουργούν όλα στον υπερθετικό βαθμό. Το πώς αντιλαμβάνεσαι ένα τραγούδι την ώρα που βρίσκεσαι σε μία συναισθηματική εγρήγορση, αλλά και η εκτόνωση που παίρνεις παίζοντας και συνυπάρχοντας με άλλους μουσικούς εξισορροπεί λίγο την κατάσταση… Αλλιώς θα ήμασταν όλοι στο τρελοκομείο. Δεν αντέχεται αυτό που βιώνει το μυαλό σου την ώρα που παίζεις. Είναι σαν να μιλάς γι’ αυτή τη στιγμή με τις συνθήκες ενός άλλου ανθρώπου. Λειτουργεί σε μεγάλο βαθμό η συναισθηματική νοημοσύνη. Μπορεί η λογική να είναι τελείως απούσα αλλά λειτουργούν
      άλλα πράγματα.

      Ποιο κομμάτι σου έχει κάνει αφόρητη την κατάσταση;

      Είχα τότε την Πριγκιπέσα (σ.σ μουσική σκηνή στην Θεσσαλονίκη)  κι ήρθε τραγούδι που τραγουδούσε η μάνα μου: «Φτώχεια που με κουρέλιασες». Δεν άντεξα να το παίξω, σταμάτησα κι έφυγα. Με την δουλειά που έκανε ο χρόνος μπόρεσα να το ξαναπαίξω κάποια χρόνια μετά στο Ηρώδειο. Το «Καημό μεγάλο απόκτησα» δεν πρόκειται να το επαναλάβω. Η συγκίνηση είναι κάτι που έρχεται πολύ εύκολα σε μένα τουλάχιστον. Κάθε χρόνο πηγαίνω σ΄ ένα πανηγύρι στους Λαγκάδες. Στο μισό πανηγύρι κλαίω. Αυτή η μέθεξη από τους μερακλήδες που παίζουν, από τους μερακλήδες που συμμετέχουν στο πανηγύρι και που παίρνουν ενεργά μέρος με τον χορό κι όλο αυτό το πράγμα, μου σκίζει την ψυχή. Στο μισό πανηγύρι κλαίω, στο άλλο μισό χορεύω, σε όλο πίνω (σ.σ γέλια).

       Ποιο κομμάτι ξεχωρίζεις από το «Εδώ & Εκεί»;

      Το «Ψέματα ήταν». Ο τύπος παραδέχεται ότι ήταν ψέματα όλα όσα έλεγε. Στα πιο πολλά τραγούδια, ειδικά στο λαϊκό, είσαι το θύμα, αυτό είναι το μοναδικό που μιλά ειλικρινά. Έχει και μία ευαισθησία,  σου λέει «Πήγαινε αλλού να γλιτώσεις»

      Ο δίσκος «Εδώ & Εκεί» είναι ο τέταρτος προσωπικός δίσκος του Δημήτρη Μυστακίδη, μετά τον «16 Ρεμπέτικα Τραγούδια με Κιθάρα» (2006), τον «Εσπεράντο» (2015) και τον «Amerika» (2017). *Τον Δημήτρη Μυστακίδη θα τον απολαμβάνουμε στον  Σταυρό του Νότου ( club) τις Δευτέρες του
      Δεκέμβρη!
      official page:https://www.dimitrismystakidis.gr/en/
      fb: Μυστακίδης 
      Y-tube
      Καλοτάξιδος!
      Tags: Fishbowl Music TankΔημήτρης ΜυστακίδηςΕδώ & ΕκείΗ πόλη ζειΣτεφανία Τσολάκη

      Στεφανία Τσολάκη

      Μικρή θα γινόταν τα πάντα. Ακόμα το πιστεύει. Σπούδασε δημοσιογραφία ...συνεχίζει ακάθεκτη να μελετά για τον Ελληνικό πολιτισμό, να γράφει, να ρωτάει, να αφουγκράζεται και να ονειρεύεται. Χάνεται στον χρόνο, ξεχνά πανεύκολα, γελά δυνατά και ψάχνει του κόσμου τα τάλαντα.

      Σχετικά άρθρα

      Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Μιλήσαμε

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Μιλήσαμε

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Μιλήσαμε

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη
      Μιλήσαμε

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Μιλήσαμε

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Next Post
      Φωτoγραφία από protothema.gr

      Η πορεία του Πολυτεχνείου το 1980

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

        406 shares
        Share 162 Tweet 102
      • Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

        399 shares
        Share 160 Tweet 100
      • Πας μαγειρεύοντας

        382 shares
        Share 153 Tweet 96
      • Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

        358 shares
        Share 143 Tweet 90
      • Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

        390 shares
        Share 156 Tweet 98

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • .
>> Το νέο μας τεύχος κυκλοφορεί από σήμερα στους δρόμους και αισθάνεται περίεργα.
Ένας δύσκολος Μάρτης, σε μια δύσκολη χώρα.
Ένα τεύχος, που δε ξέρει πως να συστηθεί.

Μπορείτε να μας ξεφυλλίσετε και ηλεκτρονικά στο ISSUU:
Link στο bio.

#ipolizei #februaryissue #freepress #streetpress
      • 🎁GIVEAWAY |  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ🎁

Σε συνεργασία με το @holywoodstage.athens (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 289) προσφέρουμε μια φιάλη κρασί & ελεύθερη είσοδο για εσένα και 3 ακόμα φίλες-ους σου, για την βραδιά παρουσίασης του δίσκου
      • Η σοφία της ημέρας
#patisionmood #ipolizei_gr #ipolizei
      • >> Λόγω... βάρβαρων καιρικών συνθηκών, η διανομή του τελευταίου μας τεύχους ενδεχομένως να καθυστερήσει σε κάποια σημεία της Πόλης.
Μέχρι τότε μας ξεφυλλίζετε ολόστεγνους, στο link που θα βρείτε στο bio
ή κάνετε μια βόλτα στο site μας:
www.ipolizei.gr
 
#ipolizei #februaryissue
      • #ipolizei #streetpress #patisionmood
      • cheek to cheek 
Ζήτω τα οπωροφόρα της Αθήνας!

#patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.