• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

    Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

    Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

    Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

    Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

    Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

    Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Κάτια Σπερελάκη

    Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

    Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

    Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

    Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

    Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

    Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

    Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

    Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

    Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

    IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

    Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

    Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

    Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

    Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

    ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

    Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

    ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

    Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

    ΜΠΛΕ – BLUE | Ομαδική Εικαστική Έκθεση στον Ελληνογαλλικό Σύνδεσμο

    Κοίταξε πίσω / Look back | Ψηφιακή φωτογραφική έκθεση του Νίκου Ζαφειρόπουλου

    Ναπάλμ Χάσταγκ Φάμιλι. Μια οικογενειακή ιλαροτραγωδία σε κείμενο και σκηνοθεσία Πάνου Κούγια | Κριτική

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

    Φrίdda με άρωμα κρασιού

    Ατμοσφαιρικά Χριστούγεννα σε στυλ… «de Grèce», στον πεζόδρομο της Ηπίτου

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

    Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

    «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

    H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

    Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

    Πας μαγειρεύοντας

    Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

    Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

    Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

    To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

      Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

      Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

      Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

      Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

      Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

      Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

      Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

      Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

      Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

      Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

      Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

      Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

      Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

      Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

      IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

      Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

      Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

      Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

      Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

      ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

      Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

      ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

      Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

      ΜΠΛΕ – BLUE | Ομαδική Εικαστική Έκθεση στον Ελληνογαλλικό Σύνδεσμο

      Κοίταξε πίσω / Look back | Ψηφιακή φωτογραφική έκθεση του Νίκου Ζαφειρόπουλου

      Ναπάλμ Χάσταγκ Φάμιλι. Μια οικογενειακή ιλαροτραγωδία σε κείμενο και σκηνοθεσία Πάνου Κούγια | Κριτική

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

      Φrίdda με άρωμα κρασιού

      Ατμοσφαιρικά Χριστούγεννα σε στυλ… «de Grèce», στον πεζόδρομο της Ηπίτου

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

      Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

      Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

      «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

      H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

      Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

      Πας μαγειρεύοντας

      Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

      Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

      Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

      To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result

      Δημήτρης Μαραμής: Δεν εφευρίσκουμε την μουσική, την αποκωδικοποιούμε!

      από Στεφανία Τσολάκη
      11/02/2019
      στην κατηγορία Main Slider, Μιλήσαμε
      Reading Time: 3 mins read
      Share on FacebookShare on Twitter

      Ο Δημήτρης Μαραμής είναι ένας ευρηματικός μουσουργός, με σπινθηροβόλο βλέμμα και μία απίστευτη ποιότητα να συνοδεύει τις μουσικές που γράφει αλλά και τον λόγο του.

      Ένας σύγχρονος δημιουργός, που κινείται στα πλαίσια της κλασικής μουσικής χωρίς να αποκλείει από τα έργα του τα jazz ή και rock στοιχεία. Ο ίδιος, διέγειρε το ενδιαφέρον των περισσότερων με την τεράστια επιτυχία που είχε το μιούζικαλ «Ερωτόκριτος», για το οποίο υπέγραψε την μουσική, το λιμπρέτο αλλά είχε και την τεράστια ευθύνη της διεύθυνσης ορχήστρας. Ο Δημήτρης Μαραμής επανέρχεται με ένα υπέροχο έργο «Οι Στοιχειωμένοι» του οποίου υπογράφει την μουσική, σε σκηνοθεσία του Θ. Παπακωνσταντίνου. Η συνέντευξη έγινε με αφορμή το μιούζικαλ, αλλά μας έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουμε λίγο καλύτερα αυτή την εξαίσια προσωπικότητα.

      κ. Μαραμή, έχω την αίσθηση ότι δεν έχετε ερωτηθεί για πράγματα για τα οποία θα θέλατε να μιλήσετε.

      Δεν ξέρω τι σας κάνει να το πιστεύετε αυτό. Ξέρετε, ακολουθώ μία δική μου πορεία και χάραξη. Δεν ακολουθώ συνταγές άλλων. Όταν ξεκίνησα, είχα και εγώ τις φοβίες μου. Αυτά πάντα υπάρχουν, απλά αρχίζουν και περιορίζονται. Μπορεί να μηδενιστούν, μπορεί και όχι. Καλό είναι να μηδενιστούν, γιατί απελευθερώνεται ο καλλιτέχνης και κάνει αυτό που πιστεύει. Και για μένα καλλιτέχνης είναι αυτός που κάνει ό,τι θέλει. Που χαράζει τον δρόμο και τον ακολουθεί ο κόσμος. Δυστυχώς, οι περισσότεροι κάνουν το λάθος να πηγαίνουν εκεί που θέλει ο κόσμος. Αυτό δεν είναι τέχνη και εκείνος που το κάνει  δεν είναι καλλιτέχνης.

      Στο παρελθόν δεν είναι λίγοι οι σπουδαίοι συνθέτες που επηρεάστηκαν από την λαϊκή παράδοση όπως για παράδειγμα ο Μ. Χατζιδάκις στον Μεγάλο Ερωτικό με τα Λιανοτράγουδα…

      Θα ήθελα να σας ξεκαθαρίσω κάτι. Μεγάλο συνθέτη θεωρώ το Νίκο Σκαλκώτα, όχι τον Χατζιδάκι. Ο Χατζιδάκις, είναι μια μορφή γιγαντιαία αλλά πολύπλευρη με πολλές διαστάσεις. Στην κλασική μουσική, ο μεγάλος συνθέτης είναι ο Νίκος Σκαλκώτας, ο οποίος δεν πρόλαβε να αναπτυχθεί όσο θα ‘πρεπε. Στον «Μεγάλο Ερωτικό», λοιπόν, που είναι μία τεράστια δεξαμενή πολιτισμού και αναφοράς, όντως ο Χατζιδάκις επιλέγει από όλη την ιστορία της ελληνικής γραμματείας και δίνει το στίγμα της λογοτεχνικής περιόδου της χώρας. Με ένα θέμα. Τον έρωτα. Και φυσικά βάζει τα καλύτερα δίστιχα από τα λιανοτράγουδα.

      Ποιο ήταν, λοιπόν, το δικό σας ερέθισμα για να συνθέσετε  μουσική για τους Στοιχειωμένους που βασίζεται στα δύο δημοτικά τραγούδια «Το γιοφύρι της Άρτας», «Του νεκρού αδερφού» και στον αστικό μύθο της Άμφισσας, «Το στοιχειό της Χάρμαινας»;

      Ξεκίνησε με το μεγάλο ερωτηματικό. Τι κάνω μετά τον Ερωτόκριτο; Αυτή ήταν η αφετηρία. «Οι στοιχειωμένοι» είναι κάτι διαφορετικό, θα έχει μία άλλη εξέλιξη αλλά θα είναι από τον ίδιο μπαμπά και θα μπορεί να μιλάει στην ίδια ποιητική ρίμα. Έτσι, οδηγήθηκα σε αυτό το κείμενο το οποίο είχε το εξής πράγμα: Στον Ερωτόκριτο έπρεπε να πάρω 10.000 στίχους και να καταφέρω να τους συμπυκνώσω με μία μουσικοθεατρική φόρμα και μέσα σε δύο ώρες να βγάλω ένα απόσταγμα χωρίς να προδοθεί το κείμενο και η ροή της ιστορίας. Εδώ έπρεπε να κάνω το αντίθετο. Να πάρω ένα ποίημα που είναι μόνο μία- δύο σελίδες και να αναπτυχθεί.

      Μιλάμε για ποιήματα τα οποία «γεννούν» έντονα συναισθήματα αλλά απαιτούν και πολύ μελέτη.

      Εγώ συνήθως δουλεύω με τον εξής τρόπο. Πρώτα ερευνώ, ψάχνω, σπουδάζω και ύστερα γράφω. Πάντα με ένα δεδομένο• ότι δεν θα ξεπέσουν σε τίποτα το αναμενόμενο. Το θέμα είναι, πως θα δώσω αυτόν τον λόγο με έναν απροσδόκητο τρόπο. Αυτά τα τρία δημοτικά τραγούδια μπορεί να έχουν έντονες συγκινησιακές καταστάσεις, να φαίνονται πολύ σκοτεινά αλλά δεν έχουν ίχνος θλίψης. Αυτό σημαίνει ότι δε μπορεί να ακουστεί εκεί ένα είδος θλιβερής ή μελαγχολικής μουσικής.

      Είναι χορευτική μουσική. Παίζουν μόνο κρουστά και πνευστά, δεν υπάρχουν έγχορδα. Κρουστά, πιάνο ένα κοντραμπάσο και πνευστά, που δείχνει αυτό το πράγμα: ότι εδώ ερχόμαστε να χορέψουμε τον θάνατο, την προδοσία, τα δίσεκτα χρόνια, την ανθρωποθυσία. Άκουσα πολύ Πολωνική, Σέρβικη και Εβραϊκή μουσική. Έψαξα όλη την περιοχή της Ανατολικής Ευρώπης, μέχρι και το Ισραήλ. Μη ξεχνάμε, ότι «Του Νεκρού αδερφού» υπάρχει σε πέντε χώρες επισήμως (Αλβανία, Σερβία, Βουλγαρία, Τουρκία, Ρουμανία). Ήθελα να υπάρχουν αυτές οι ρίζες.

      ‘Εχετε αγωνία;

      Κοιτάξτε, το έργο έχει παρουσιαστεί στην Άμφισσα και στην Λάρισα. Το θέμα είναι, ότι το κοινό που δεν βλέπει κάθε μέρα αυτό το είδος μουσικής -κακά τα ψέματα όσο καλές προθέσεις και να έχουν λόγω της χώρας που ζουν αυτοί οι άνθρωποι που έχει παραμελημένη την επαρχία- είναι αμύητο. Όταν, λοιπόν, παρουσιάζεις ένα πρωτάκουστο έργο σε ένα αμύητο κοινό 1η εκτέλεση και τους βλέπεις να συγκινούνται και να κλαίνε, δεν φοβάσαι πλέον.

      Η αγωνία μου είναι, να εκτελεστεί πάρα πολύ καλά.Να αποδώσουν την σκηνοθεσία που κάνει ο Θ. Παπακωνσταντίνου, να το ευχαριστηθούν οι ερμηνευτές και οι μουσικοί εκείνη την στιγμή και να μπορέσουμε να το αποδώσουμε στο 100%. Αυτή είναι η αγωνία. Υπάρχουν άνθρωποι που θα πουν αν τους αρέσει ή δεν τους αρέσει αλλά δεν θα υπάρξει κανείς που να πει, αυτός ο συνθέτης μας κορόϊδεψε. Γιατί γνωρίζουν όλοι πως οτιδήποτε τους δίνω προέρχεται από πολλή δουλειά.

      Υπάρχουν συνθέτες που αναμασούν τα έργα τους ή δανείζονται από άλλους;

      Το σωστό είναι να ζυμώνεται κάτι για να παράγεις από κάποια άλλη αφετηρία κάτι άλλο. Αυτό που λέμε «δεν υπάρχει παρθενογένεση». Μα δεν πρέπει να υπάρχει! Ακόμα και ο πρωτόγονος άνθρωπος, κάτι άκουσε για να πατήσει. Η μουσική υπάρχει, μες στο σύμπαν, είναι δεδομένη. Υπάρχει! Δεν εφεύρουμε την μουσική, την αποκωδικοποιούμε. Μέσα από τον άνεμο, την θάλασσα, τους χτύπους, τα πουλιά.

      Όλα αυτά, είναι συγκεκριμένες παλμικές κινήσεις στους πλανήτες. Από την κίνηση των πλανητών παράγεται μουσική! Παντού υπάρχει μουσική και παράγεται με συγκεκριμένες συχνότητες• είναι φυσική. Άρα αυτό υπάρχει. Εμείς απλά ερχόμαστε και πιάνουμε στοιχεία από το χάος της μουσικής και τα αποκωδικοποιούμε, τα μεταφράζουμε σε εφτά νότες, σε συγκεκριμένες αρμονίες, με συγκεκριμένες επιλογές. Και έτσι παράγεται η μουσική.

      Αισθάνεστε να έχετε αδικηθεί κάπου;

      Θεωρώ ότι η τραγουδοποιία μου έχει αδικηθεί από το σύστημα. Υπάρχουν ραδιοφωνικοί παραγωγοί που ακούν τα τραγούδια μου στο αυτοκίνητο τους, τα αγαπούν και δεν τολμούν να τα παίξουν στο ραδιόφωνο. Φοβούνται, ότι θα διώξουν τον κόσμο. Εγώ νομίζω ότι με θεωρούν ανθρωποδιώχτη! (γέλια) Για παράδειγμα, παραγωγοί με αγκαλιάζουν, με φιλούν, μου λεν τι ωραίο τραγούδι και δεν παίζεται πουθενά! Όπως το τραγούδι της Ελεονώρας Ζουγανέλη. Δεν τόλμησαν! Φοβούνται την διαφορετικότητα. Είμαστε συντηρητικός λαός. Δυστυχώς. Ο συντηρητισμός, σε κάποιες περιπτώσεις δεν είναι κακός… την Αγγλία ιστορικά την έχει σώσει αλλά η Ελλάδα δεν θα έπρεπε να είναι τόσο συντηρητική.

      Να επανέλθω στους “Στοιχειωμένους“. Σε αυτά τα έργα μιλάμε για πόνο, απώλεια, θυσία…

      Η πηγή των θεμάτων που πραγματεύονται είναι οι μύθοι. Οι μύθοι, γεννήθηκαν από τους πρωτόγονους ανθρώπους. Ο άνθρωπος, είχε την ανάγκη να βάλει νόμους για να μπορέσει να σώσει τον αλληλοσπαραγμό. Ο πρωτόγονος ψυχισμός, έπρεπε να γεννήσει μέσα από την φαντασία του νόμους και κανόνες του πολιτισμού. Να γεννηθεί ο πολιτισμός και από την κτηνώδη του πλευρά, να περάσει στην ανθρώπινη. Όλα αυτά, έχουν απόλυτα βαθιές ρίζες και δεν έχει να κάνει με τίποτα το θλιβερό.

      Έχει να κάνει με μία αναγκαιότητα. Εξηγεί ο πρωτόγονος άνθρωπος, ότι ο βαρύς χειμώνας θα οδηγήσει σε μία άνοιξη, ο θάνατος θα οδηγήσει σε μία γέννηση• σε μία Ανάσταση. Μα και οι ιστορίες των θρησκειών οδηγούν σε μία ανάσταση. Ο άνθρωπος δεν αποδέχεται τον θάνατο! Μέσα στον θάνατο να είσαι, μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο, δεν μπορείς να αποδεχθείς το τέλος.

      Η ανθρωπότητα συνεχώς ελπίζει στην αναγέννηση, στη άνοιξη που εκ των πραγμάτων είναι και η ανάσταση. Όλο αυτό λοιπόν λέει το εξής: Για να μείνεις αθάνατος πρέπει να πεθάνεις και να γεννηθεί το καινούριο. Είναι μια μύηση που περνά από το σκοτάδι στο φως. Από τον θάνατο στην ζωή. Από τον χειμώνα στην άνοιξη. Για έναν χειμώνα με μία άνοιξη μιλάμε, αλλά είναι τόσο σημαντικό! Αυτό είναι όλο το concept της θεματικής των Στοιχειωμένων και πάνω σε αυτό πατάει και ο Θάνος Παπακωνσταντίνου. Θα περάσουμε από όλo αυτό σκηνοθετικά με σαρκασμό, με χιούμορ και με πολύ φως.

      Εσείς έχετε βιώσει  απώλεια;

      Έχω βιώσει απώλεια. Έχω χάσει τον πατέρα μου. Το να σε φέρουν σε επαφή με τον νεκρό πατέρα σου ή να θυμηθείς… Έχεις ένα έργο που σε συμπονά και συμπάσχει μαζί σου, που σκύβει πάνω σου και όταν ολοκληρώνεται φεύγεις πιο ελαφρύς. Η ελπίδα είναι να πιάνεις την αλήθεια και να την λες.

      κ. Μαραμή έχετε αναφερθεί στο μπούλινγκ, λέγοντας ότι και εσείς ως παιδί το έχετε εισπράξει. Θα θέλατε να μας μιλήσετε γι’αυτό;

      Μεγάλωσα στην Χαλκίδα τα πρώτα χρόνια, στα Άσπρα Σπίτια (Δίστομο)έχω κάνει γυμνάσιο- λύκειο εκεί, γιατί ο πατέρας μου ήταν μηχανολόγος και δούλευε στα μεταλλεία. Οπότε όλα μου τα παιδικά χρόνια, ήταν σε επαρχιακές πόλεις και χωριά. Όταν ζεις σε ένα χωριό και παίζεις πιάνο ή όταν είσαι ένα διαφορετικό παιδί, λίγο πιο ευαίσθητο και απόμακρο, είναι φυσιολογικό.

      Η παιδική ηλικία είναι πολύ σκληρή ηλικία. Γι’ αυτό και βλέπουμε όλα αυτά σήμερα στις ειδήσεις. Οι οικογένειες δεν αντιλαμβάνονται τι συμβαίνει στα παιδιά τους στο σχολείο. Είμαι ευαισθητοποιημένος με αυτό το θέμα και το βλέπω με τον ανεψιό μου. Με ενδιαφέρει να είναι καλά με τους συμμαθητές του. Πιστεύω, ότι το 90% των γονέων δεν το αντιλαμβάνονται,. Πηγαίνουν τα παιδιά τους σχολείο και εκείνοι είναι ήσυχοι. Δεν είναι έτσι.

      Τα παιδιά μπορεί να πάνε στο σχολείο και να είναι μία κόλαση για αυτά. Ένα κολαστήριο. Οι γονείς οφείλουν κάποια στιγμή να ξυπνήσουν και να το καταλάβουν. Το τι παντελονάκι, τι πουκαμισάκι θα φορέσουν στο παιδί τους – γιατί αυτοί επιλέγουν – μπορεί για το παιδί, να είναι μία κόλαση. Η ελληνική οικογένεια δεν έχει κάνει καλό.

      Αν υπάρχει λόγος να επισκεφτούμε ψυχαναλυτή, είναι λόγω του μπαμπά και της μαμάς μας. Εγώ το πιστεύω ακράδαντα. Και το δηλώνω. Αυτό που θα πω και στον ανεψιό μου είναι: «Μην ακούς τους γονείς σου! Ναι. Τους αγαπάμε, τους σεβόμαστε αλλά επ’ ουδενί δεν πρέπει να τους ακούμε.» Το ότι έχουμε επιβιώσει ως λαός και ως άνθρωποι είναι ένα θαύμα! Είμαστε ένα θαύμα στη γη -δεν το λέω εθνικιστικά- αλλά φυσικά και κουβαλάμε προβλήματα και ακόμα αυτά πρέπει να αντιμετωπίζουμε. Γι’ αυτό χρειάζεται παιδεία.

      Να μιλήσουμε για τον έρωτα; 

      Ο έρωτας έχει ισοπεδωθεί μέσω του internet, της αρπαχτής και του one night stand. Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα. Εγώ έχω πολλές πληγές από το θέμα του έρωτα.(γέλια) Ο Έρωτας είναι σκοτεινός. Ο έρωτας είναι αμείλικτος. Κάποιος που ερωτεύεται, πονάει πάρα πολύ. Στον έρωτα πάντα ο ένας από τους δύο αγαπάει λιγότερο. Αυτή η έλλειψη ισορροπίας στη ζυγαριά είναι το βάσανο του έρωτα. Ακόμα και στον Ερωτόκριτο, πρέπει να φτάσει το τελευταίο λεπτό για να καταλάβουμε ότι και οι δύο είναι ερωτευμένοι.

      Για εμένα, το συγκλονιστικό στον Ερωτόκριτο είναι αυτές οι τελευταίες σκηνές. Ακόμα κι εκεί δεν βλέπουμε να ξέρουν πόσο πιστός είναι ο ένας στον άλλο. Δεν το ξέρουνε, στο τέλος θα το μάθουν. Άρα, ο έρωτας δεν είναι – δυστυχώς- κάτι τόσο ευχάριστο. Είναι έντονο! Πετάς, δημιουργείς, γεννάς, νιώθεις ότι είσαι ο πιο δυνατός από όλους, αλλά από την άλλη έχει μια πολύ σκοτεινή πλευρά.

      Μια ερωτική ιστορία και το Στοιχειό της Χάρμαινας, εδώ που πλέον τους στίχους γράφει ο Σωτήρης Τριβιζάς…

      Έχουμε δύο δημοτικά τραγούδια και ξαφνικά γεννιέται ένα τρίτο το οποίο όμως γράφεται από έναν σύγχρονο ποιητή που ζει εδώ. Ποιητικά, πάρα πολλοί έχουν δουλέψει πάνω σε αυτό. Ο Σωτήρης εμπνεόμενος και επηρεασμένος από το δημοτικό τραγούδι γεννά ένα νέο. Σκηνοθετικά το έργο ξεκινά από τους δυο εραστές. Και αμέσως γίνεται το λάθος. Δίνεται ένας όρκος αγάπης. «Αν σε αρνηθώ να μην βρεθεί τόπος να ηρεμήσω.» Ο Κωνσταντής στοιχειώνει, γιατί έχει δώσει τον όρκο ότι δεν θα αρνηθεί ποτέ το Λενιώ• ούτε στον θάνατο. Αυτό τον ακολουθεί. Αυτή είναι η παρέμβαση του ποιήματος και εδώ συνδέονται ο πρωτόγονος μύθος και η δημοτική παράδοση  με το σήμερα.

      Νιώθετε περήφανος για τον εαυτό σας;

      Θα σας πω τι λέω για τον εαυτό μου και τι θέλω να λένε όλα τα παιδιά. Σκέφτομαι τον Δημήτρη όταν ήταν πιτσιρικάκι. Τον Δημήτρη, όταν πήγαινε στο δημοτικό και άκουγε το βινύλιο. Μετά πήρε cd στο γυμνάσιο, διάβαζε τα βιβλία του, είχε τα όνειρα του. Δε μπορώ να προδώσω τα όνειρα αυτού του παιδιού! Το όνειρο της παιδικής ηλικίας, της αισθηματικής ηλικίας… Κανένα δεδομένο δεν εμπόδισε την πραγματοποίηση των ονείρων μου. Κι αυτό προτρέπω να κάνουν όλα τα παιδιά. Να μην προδώσουν ποτέ τα παιδικά τους όνειρα!

      http://www.megaron.gr/default.asp?pid=5&la=1&evID=4252
      Facebook: https://www.facebook.com/Dimitris.Maramis.gr/?rc=p
      Tags: Δημήτρης ΜαραμήςΗ πόλη ζειΜιλήσαμεΌπεραΠιάνοΣτοιχειωμένοισυνέντευξηΣυνθέτης

      Στεφανία Τσολάκη

      Μικρή θα γινόταν τα πάντα. Ακόμα το πιστεύει. Σπούδασε δημοσιογραφία ...συνεχίζει ακάθεκτη να μελετά για τον Ελληνικό πολιτισμό, να γράφει, να ρωτάει, να αφουγκράζεται και να ονειρεύεται. Χάνεται στον χρόνο, ξεχνά πανεύκολα, γελά δυνατά και ψάχνει του κόσμου τα τάλαντα.

      Σχετικά άρθρα

      Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Μιλήσαμε

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Μιλήσαμε

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Μιλήσαμε

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη
      Μιλήσαμε

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Μιλήσαμε

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Next Post

      Εργαστήρια Βιβλίου | Σεμινάρια | IANOS

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

        410 shares
        Share 164 Tweet 103
      • «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

        408 shares
        Share 163 Tweet 102
      • Πας μαγειρεύοντας

        404 shares
        Share 162 Tweet 101
      • Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

        360 shares
        Share 144 Tweet 90
      • Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

        368 shares
        Share 147 Tweet 92

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • > > Η σοφία της ημέρας...
 πιο συμβατή με την πραγματικότητα

#ολαθαπανεκαλα #ισωςκαιοχι
#ηποληζει #ισωςκαιοχι
      • .
>> Το νέο μας τεύχος κυκλοφορεί από σήμερα στους δρόμους και αισθάνεται περίεργα.
Ένας δύσκολος Μάρτης, σε μια δύσκολη χώρα.
Ένα τεύχος, που δε ξέρει πως να συστηθεί.

Μπορείτε να μας ξεφυλλίσετε και ηλεκτρονικά στο ISSUU:
Link στο bio.

#ipolizei #februaryissue #freepress #streetpress
      • 🎁GIVEAWAY |  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ🎁

Σε συνεργασία με το @holywoodstage.athens (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 289) προσφέρουμε μια φιάλη κρασί & ελεύθερη είσοδο για εσένα και 3 ακόμα φίλες-ους σου, για την βραδιά παρουσίασης του δίσκου
      • Η σοφία της ημέρας
#patisionmood #ipolizei_gr #ipolizei
      • >> Λόγω... βάρβαρων καιρικών συνθηκών, η διανομή του τελευταίου μας τεύχους ενδεχομένως να καθυστερήσει σε κάποια σημεία της Πόλης.
Μέχρι τότε μας ξεφυλλίζετε ολόστεγνους, στο link που θα βρείτε στο bio
ή κάνετε μια βόλτα στο site μας:
www.ipolizei.gr
 
#ipolizei #februaryissue
      • #ipolizei #streetpress #patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.