• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result
  • Σύνδεση

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

    Αποχαιρετώντας τον Κώστα

    Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

    Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

    Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

    Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

    Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

    Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

    Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

    Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

    Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Κάτια Σπερελάκη

    Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

    Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

    Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

    Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

    Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

    Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

    Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

    Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

    Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

    Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

    «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

    Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

    Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

    Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

    «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

    Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

    Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

    IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

    Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

    Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

    Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

    Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

    ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

    Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

    Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

    Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

    ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

    Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

    ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

    Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

    Winter spirits με υπογραφή

    Φrίdda με άρωμα κρασιού

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

    Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

    Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

    Η Σειρά

    Απολογισμός;

    Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

    Let the creepy Xmas begin

    5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

    Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

    «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

    H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

    Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

    Πας μαγειρεύοντας

    Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

    Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

    Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

    To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

      Αλλάζουν τα φώτα του πολιτισμού

      Αποχαιρετώντας τον Κώστα

      Ένα βιβλίο είναι λίγο πολύ λίγο, διάβασε τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

      Κάθε 6 Δεκέμβρη, ένα πλάκωμα στο στήθος

      Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ: μια γιορτή των συνόλων

      Πολυτεχνείο, μία μέρα μετά

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Τριήρης Επί Χάρτου Πλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα | τ.101

      Συνέργειες: Μια άλλη μορφή ύπαρξης

      Η Σαρακοστή και πού θα τη γευτούμε

      Τα γράφαμε εμείς | Επιτύμβιο των Κορινθίων πεσόντων στη ναυμαχία της Σαλαμίνας

      Αποκρυφισμός και Έλληνες Πολιτικοί | Αλλόκοσμος

      Τα εις «-άλα» θηλυκά | Η άχρηστη πληροφορία του μήνα | τ.101

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Θεόδωρος Παπακώστας: «Αν δεν έχεις haters δεν υπάρχεις στο διαδίκτυο»

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Συραΐνα Κούτρα, γιατί οι πρόβες σου είναι σκέτη καταστροφή;

      Mήπως τελικά δεν είναι θέμα τύχης; | “Πάππας” & “Λούης” – Γραφεία Συνοικεσίων

      Drakopoulos Dating | Oι πετυχημένες γνωριμίες έχουν υπογραφή

      Ο Μάριος Δημητρόπουλος και «Τα Δικά σου Παιδιά»

      Κωνσταντίνος Δρίτσουλας

      Η «Ψυχόπλευση» εξετάζει το τραύμα της κακοποίησης

      Όλγα Δούρου: «Η πολιτική για μένα είναι τρόπος ζωής»

      Για τον Νίκο Χριστόπουλο, τα πιο ωραία είναι τα πίσω μπαλκόνια

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

      «Πίστη, ελπίδα και πόνος», των Nick Cave – Seán O΄Hagan | Εκδόσεις Κλειδάριθμος

      «Τρία δεκαοκτώ» του Θράσου Καμινάκη | Eκδόσεις Καστανιώτηs

      Oι προτάσεις της “Σύγχρονης Εποχής” για τα Χριστούγεννα

      Εκδόσεις ΠΕΚ | Τέχνη, ιστορία και φιλοσοφία για τα δώρα των Χριστουγέννων!

      Έρωτας, περιπέτειες και… χημεία! Όλα συνδυάζονται στους νέους τίτλους των εκδόσεων Bell.

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Έκθεση της Χριστίνας Κάλμπαρη “Η εκδρομή” | Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων

      «Κόκκινο» με πολύ μαύρο κι ελάχιστο (λερωμένο) άσπρο στο Θέατρο Αλκμήνη

      Δήμος Αθηναίων: 10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

      Παράταση περιοδικών εκθέσεων του Επιγραφικού Μουσείου

      IANOΣ | Παρουσίαση του νέου βιβλίου της Λένας Διβάνη με τίτλο «Εργαζόμενο αγόρι»

      Το ζεϊμπέκικο της Τζοκόντας στο Θέατρο της Ημέρας

      Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου | Κριτική παράστασης

      Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης 2023 στον ΙΑΝΟ

      Το TEDxMavili Square by Deloitte επιστρέφει δυναμικά για 6η συνεχόμενη χρονιά

      ΙΑΝΟS | Διαγωνισμός Διηγήματος & Διαγωνισμός Φωτογραφίας 2023

      Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία με τον Καρπό παρουσιάζει την ταινία της Μαρίας Λεωνίδα «Το Στοίχημα»

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Positively Different Short Film Festival ‘Αντιστάσεις | Resistances x PDSFF23’

      ΟΠΑΝΔΑ | Η Μαίρη Ζυγούρη, ο Βασίλης Σκυλάκος και η Χριστίνα Κάλμπαρη ανοίγουν τη νέα εικαστική περίοδο

      Art-istic OR Art-ificial? To 4o Athens Fashion Film Festival επιστρέφει 14 – 16 Μαρτίου 2023 στο Ωδείο Αθηνών !

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

      ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

      FRAU: Νύχτες με παλμό, σε αστικό φόντο

      Βολτάροντας (σ)την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς

      Winter spirits με υπογραφή

      Φrίdda με άρωμα κρασιού

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

      Ο Γιάννης Αγγελάκας, όπως πάντα, «είχε κέφια»

      Πάνω κάτω η Σοφοκλέους

      Ο Παύλος Παυλίδης και οι Hotel Alaska σε ένα υπαίθριο rock party στην Τεχνόπολη

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

      Η Σειρά

      Απολογισμός;

      Ποιος θυμάται τον αντικαπνιστικό νόμο;

      Let the creepy Xmas begin

      5 Δρόμοι, φάσματα αισθήσεων

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

      Μία στάση στο Terra Fresh… ή τρεις;

      «Μουσίτσα μου», Κουκλίτσα μου, Γεμάτη ευωδιά

      H ποιότητα στις πίτες έχει όνομα: MARIE & ANTOINETTE

      Το coaching βοηθά επιχειρηματίες και στελέχη HR να φέρουν τα αποτελέσματα που θέλουν! Δες πώς!

      Πας μαγειρεύοντας

      Τα barbershops που δεν αλλάζεις με τίποτα

      Κατευθυνόμαστε νότια για περιποίηση στο Two Clippers barbershop

      Το Flow Hair Art ακολουθεί τη φυσική ροή της κομμωτικής τέχνης και μας ανανεώνει

      To Barberia Atenes «κακομαθαίνει» τον άντρα

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result
      afganistan-cover

      Αφγανιστάν: Μια ιστορία που επαναλαμβάνεται

      Ο Ρεζά Γκολαμί μας εξηγεί τις πολύ γνώριμες σε αυτόν τωρινές εικόνες του Αφγανιστάν

      από Σοφία Αργύρη
      02/10/2021
      στην κατηγορία Main Slider, Μιλήσαμε
      Reading Time: 1 min read
      Share on FacebookShare on Twitter
      Ένας μήνας έχει περάσει από τότε που ο τελευταίος Αμερικανός αποχώρησε από το Αφγανιστάν. Πώς βίωσαν οι Αφγανοί τα τελευταία γεγονότα;

      Συνάντησα στο εστιατόριό του, το Folia Restaurant στα Εξάρχεια, τον Ρεζά Γκολαμί. Πρώτη φορά που έφυγε από το Αφγανιστάν ήταν σε ηλικία 10 ετών, υπό το καθεστώς των Ταλιμπάν, με προορισμό το Πακιστάν. Με την εισβολή των Αμερικανών στο Αφγανιστάν το 2001, ξαναγύρισε στην πατρίδα του με την ελπίδα ότι η ειρήνη θα επανέλθει, όπως έπραξαν και οι περισσότεροι συμπατριώτες του, που κατέφυγαν αρχικά σε γειτονικές χώρες με σκοπό να επιστρέψουν. Όμως κατάλαβε ότι τίποτα δεν είχε αλλάξει.

      Στα 17 του έφτασε στην Ελλάδα ως Αφγανός πρόσφυγας. Έκτοτε ζει και εργάζεται στο κέντρο της Αθήνας.

      Σήμερα, στα 33 του χρόνια, παρακολουθεί μια πολύ γνώριμη σε αυτόν ιστορία να επαναλαμβάνεται στη μακρινή πατρίδα του.

      Η τωρινή κατάσταση στο Αφγανιστάν σου είναι γνώριμη;

      Είναι ένα καθεστώς το οποίο έζησα. Οι σκηνές τους, η πολιτική τους, τα πάντα. Από την πρώτη στιγμή, στις 15 Αυγούστου, που μπήκαν οι Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν, οι ίδιοι, αλλά και πολύς κόσμος, έλεγαν ότι έχουν αλλάξει και δεν είναι πια αυτοί που ήταν. Εγώ δεν είχα αυτή την αυταπάτη. Το πόσο βάρβαροι είναι αυτοί οι άνθρωποι το βλέπουμε από μέρα σε μέρα. Μαστιγώματα, βασανισμοί, καταστροφές μνημείων, απαγορεύσεις στην παιδεία. Είναι όλα αυτά που ζήσαμε από το 1996 έως το 2000.

      Για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό; Δεν θα μπορούσε να υπάρξει στο Αφγανιστάν μια ειρηνική διακυβέρνηση;

      Είναι εφικτό. Όλα είναι εφικτά. Το ζήτημα εδώ είναι τι ρόλο παίζουν οι ξένες δυνάμεις. Η γεωγραφική θέση του Αφγανιστάν παίζει σημαντικό ρόλο, γιατί δίνει τον έλεγχο της περιοχής σε όποιον το κατέχει. Οι δύο δυνάμεις -ΗΠΑ και Ρωσία- θέλουν να κυριαρχήσουν σε ένα μεγάλο παιχνίδι και το Αφγανιστάν είναι το γήπεδό τους. Ο πόλεμος είναι μεταξύ αυτών των δύο χωρών. Αν γνωρίζαμε ότι θα είχαμε ειρήνη με μια αμερικανική κυβέρνηση, η Ρωσία δεν θα συμφωνούσε προφανώς. Γι’ αυτό θα στηρίζονται πάντα ακραίες ομάδες, ώστε να μην πετύχει καμία συμφωνία στο Αφγανιστάν.

      Τον Αύγουστο, με τη φυγή των Αμερικανών από το Αφγανιστάν, κυκλοφορούσαν στα social media εικόνες γυναικών με μοντέρνο ντύσιμο από τις δεκαετίες του ’50, του ’60 και του ’70. Γιατί τέτοια διαφορά από το Αφγανιστάν του 2000;

      Η διαφορά είναι τεράστια και δεν υπάρχει σημείο σύγκρισης ανάμεσα στο τότε και το τώρα. Εκείνη την περίοδο ήταν μια χώρα ανεξάρτητη, στεκόταν στα πόδια της χωρίς ξένες δυνάμεις από πάνω της. Υπήρχε παιδεία, πανεπιστήμια. Παρόλο που είχαμε βασιλιάδες, τα πολιτικά κόμματα μπορούσαν να εκφράζονται και να έχουν άποψη. Όταν άρχισε η επιρροή της Σοβιετικής Ένωσης το 1979, που ήθελε να περάσει τα δικά της πολιτικά παιχνίδια, ο βασιλιάς του Αφγανιστάν δεν συμφωνούσε με την πολιτική της και ο πόλεμος ξεκίνησε. Ήρθαν οι ξένες δυνάμεις για 10 χρόνια -που δεν είναι λίγα- και προσπάθησαν να περάσουν μια ξένη ιδεολογία, στην οποία δεν ήταν συνηθισμένοι οι Αφγανοί, στην ίδια τους την πατρίδα. Πολλές φορές ήρθαν σε αντιπαράθεση με τους ισλαμικούς νόμους και με όσους ήταν θρησκευόμενοι. Ήταν αυτονόητο να ξεσηκωθεί αυτός ο κόσμος.

      Ο κόσμος που ξεσηκώθηκε ανήκε στον ακραίο χώρο ή μιλάμε για τον απλό λαό;

      Στην αρχή ήταν κάποιοι φανατικοί, αλλά ύστερα συσπειρώθηκε κι άλλος κόσμος, γιατί δεν ήθελαν τη Σοβιετική Ένωση και καμία ξένη δύναμη να κυβερνά τη δική τους χώρα και να προσβάλει τα πιστεύω τους. Μετά την αποχώρηση της Σοβιετικής Ένωσης το 1990, είχαμε έναν Πρωθυπουργό, ο οποίος συμμετείχε στην προηγούμενη αριστερή κυβέρνηση και είχε εκπαιδευτεί στη Ρωσία για να κάνει τα χειρότερα βασανιστήρια. Ο αφγανικός λαός δεν δέχθηκε ποτέ αυτόν τον άνθρωπο ως Πρωθυπουργό, γιατί τον θεωρούσαν χαφιέ της Ρωσίας. Αυτός ο άνθρωπος ήθελε να κάνει πράγματα, αλλά δεν τα κατάφερε. Έμεινε στην κυβέρνηση μέχρι το 1992 που ξεκίνησε ο εμφύλιος πόλεμος με τους αντάρτες. Αυτός ο τυφλός πόλεμος ήταν ο χειρότερος για το Αφγανιστάν. Το 1995, μετά τον εμφύλιο πόλεμο, ήρθαν οι Ταλιμπάν και μέχρι το 1996 είχαν καταλάβει ολόκληρο το Αφγανιστάν.

      Όπως κατέλαβαν και τώρα την εξουσία;

      Οι Ταλιμπάν τότε είχαν δύναμη. Αυτό που έγινε τώρα μου φαίνεται αστείο, γιατί δεν είχαν δυνάμεις, δεν είχαν στρατό, δεν είχαν τίποτα. Απλά η κυβέρνηση παρέδωσε τα πάντα χωρίς να αντισταθεί. Αφού έφυγαν οι Αμερικάνοι, είχαμε 300.000 Αφγανούς στρατιώτες. Οι Ταλιμπάν έλεγαν ότι είναι 75.000. Ούτε τόσοι δεν ήταν. Ζήτημα να ήταν 50.000.

      Και οι Αφγανοί γιατί παραδόθηκαν αμαχητί;

      Ένα τεράστιο πρόβλημα που έχουμε είναι οι φυλετικές διαφορές. Το πρόβλημα υπάρχει επί χρόνια και είναι δύσκολο να το λύσουμε. Η φυλή Παστούν και οι Τατζίκοι είναι οι δύο μεγαλύτερες φυλές στο Αφγανιστάν. Οι κυβερνώντες των προηγούμενων χρόνων ήταν από την φυλή των Παστούν και οι Ταλιμπάν στο 99% είναι Παστούν.

      Οπότε τους υποστηρίζουν;

      Αυτό τα τελευταία χρόνια βγήκε πολύ στην επιφάνεια. Ακόμα και στελέχη της κυβέρνησης έλεγαν ότι οι Τατζίκοι δεν ανήκουν στο Αφγανιστάν, να πάνε στο Τατζικιστάν. Σε επαρχίες του Αφγανιστάν, όπου τα τελευταία χρόνια κάποιοι περιφερειάρχες αντιστέκονταν στους Ταλιμπάν, τους έδιωξαν κι έβαλαν κάποιον δικό τους στη θέση τους από τη φυλή Παστούν, για να είναι σίγουροι ότι δεν θα πολεμήσει. Κι αυτό έγινε. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η πόλη Μαζάρι Σαρίφ, η οποία ήταν και η τελευταία να πέσει. Εκεί κατέφυγαν φύλαρχοι για να οργανωθούν κατά των Ταλιμπάν και μέσα σε τρεις μέρες παραδόθηκε όλος ο στρατός με εντολή του Πρωθυπουργού, χωρίς να το ξέρουν αυτοί. Οι φύλαρχοι είπαν ότι προδόθηκαν. Ο Πρωθυπουργός έδινε απευθείας αυτές τις εντολές, παραβλέποντας τους υπόλοιπους.

      Τον γαμπρό μου, που είναι στρατιωτικός, τον πήραν τηλέφωνο πριν ακόμα μπουν οι Ταλιμπάν στην Καμπούλ και του είπαν να μην πάει για δουλειά. Ο Πρωθυπουργός, που είναι Παστούν, εγκατέλειψε τη χώρα πριν μπουν οι Ταλιμπάν με 1,5 εκατομμύριο. Εάν δεν ήθελε ο ίδιος, δεν υπήρχε ούτε 1% πιθανότητα να καταλάβουν οι Ταλιμπάν την εξουσία. Στην επαρχία της Κοιλάδας Πανσίρ στο Βόρειο Αφγανιστάν υπάρχουν άνθρωποι που εδώ κι ένα μήνα αντιστέκονται παρά τη έλλειψη τροφίμων, νερού και πυρομαχικών. Οι Ταλιμπάν παρόλο που είχαν πάρει όλο τον εξοπλισμό του ΝΑΤΟ δεν είναι ικανοί, γιατί δεν έχουν στρατηγική. Αν δεν τους δώσεις απλόχερα, δεν θα τα καταφέρουν. Δεν είναι πολλοί. Λέγαμε ότι εάν είχε βγει κόσμος στους δρόμους, θα είχαν φύγει οι Ταλιμπάν. Είναι προδοσία του Πρωθυπουργού.

      Το όνειρό τους είναι το Παστουνιστάν. Ακόμα δεν έχουν συμφωνήσει το όνομα του κράτους. Η μοναδική λύση είναι να δημιουργηθούν πολιτείες. Σίγουρα θα πρέπει να υπάρξουν και μετακινήσεις ανθρώπων ανάλογα με τις ρίζες που έχουν με κάθε φυλή. Αν δεν γίνει αυτό, το Αφγανιστάν δεν θα ηρεμήσει. 

      Πολλοί θεωρούν τον Ισλαμισμό μια βάρβαρη θρησκεία. Πόσο επηρεάζει τελικά την άσκηση εξουσίας στο Αφγανιστάν;

      Θα σου πω ένα παράδειγμα. Αν σήμερα στην Ελλάδα βγει ο Αρχιεπίσκοπος και πει “Βγείτε στους δρόμους!”, πόσος κόσμος θα βγει; Τουλάχιστον το 50% του πληθυσμού θα βγει στους δρόμους χωρίς να υπάρχει αιτιολόγηση. Ακόμα κι αν είναι λιγότεροι, μιλάμε για μια χώρα της Ευρώπης. Το Ισλάμ όλα αυτά τα θεωρεί αμαρτία. Καταρχάς απαγορεύεται μουσουλμάνος να σκοτώνει μουσουλμάνο. Καλείσαι να κάνεις τζιχάντ, δηλαδή ιερό πόλεμο, εφόσον εισβάλλουν στο σπίτι σου κυριολεκτικά. Η θρησκεία δεν έχει σχέση με όλα αυτά. Στη Σταυροφορία στην Κωνσταντινούπολη τι έγινε; Πόσος κόσμος πέθανε; Ακόμα και τώρα οι άνθρωποι θα έβγαιναν στους δρόμους γιατί πιστεύουν, χωρίς όμως να έχουν την ώριμη σκέψη και να αναζητήσουν το γιατί.

      Τι ευθύνες έχει η Δύση για την κατάσταση που επικρατεί στο Αφγανιστάν;

      Όλη η ευθύνη είναι της Δύσης. Έδωσαν ελπίδα στους ανθρώπους που ζουν εκεί και πίστεψαν ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει. Όμως τίποτα δεν άλλαξε με την εισβολή των Αμερικανών. Κάποιοι άνθρωποι απλά άφησαν τα όπλα τους και πήραν τα στυλό. Με μούσι οι Ταλιμπάν, χωρίς μούσι οι Δημοκράτες. Ο φανατισμός, ο τρόμος, η κλειστή κοινωνία, όλα είχαν παραμείνει. Δεν υπήρξε ποτέ ριζική βελτίωση στην κοινωνία. Όλα ήταν επιφανειακά. Πρόκειται για μια ταινία στην οποία ο αφγανικός λαός ήταν οι ηθοποιοί. Ο σκηνοθέτης ήταν άλλος. Δεν λέω πως σαν λαός δεν έχουμε ευθύνη. Σαφέστατα πρώτα εμείς κι έπειτα οι άλλες χώρες.

      Πρόσφατα κυκλοφόρησε το βιβλίο σου με τίτλο “Χαμένες Ταυτότητες”. Μπορεί ένας πρόσφυγας να ανακτήσει την ταυτότητά του και να ξαναβρεί τον εαυτό του στη χώρα που ζητά καταφύγιο;

      Εγώ είμαι πολίτης της Ελλάδας, είμαι Έλληνας. Είναι όμως δύσκολο να μας αποδεχθούν ως ισότιμους πολίτες. Αντιλαμβανόμαστε από την καθημερινότητα ότι είμαστε πολίτες δεύτερης κατηγορίας.

      Είναι μια ταυτότητα που χτίζεις εδώ και μία που έχεις χάσει. Όμως, και οι πατρίδες και οι ταυτότητες είναι χαμένες. Ποιος μας καθορίζει ποια είναι η πατρίδα μας; Επειδή την κληρονομήσαμε από τους παππούδες μας; Η πατρίδα μας είναι εκεί που είναι η καρδιά μας, εκεί που μας αγαπούν και αγαπάμε. Στο εξώφυλλο του βιβλίου γράφω ότι ονειρεύομαι έναν κόσμο χωρίς σύνορα. Είναι εφικτό αυτό; Να έχουν οι πολίτες όλων των χωρών ίσα δικαιώματα;

      Το βιβλίο σου γνώρισε αποδοχή από το ελληνικό αναγνωστικό κοινό;

      Τεράστια, κάτι το οποίο δεν το περίμενα. Στην παρουσίαση του βιβλίου η προσέλευση του κοινού ήταν απίστευτη. Άνθρωποι από διαφορετικούς χώρους, άνθρωποι που είχαν επαφή με το προσφυγικό και άνθρωποι που δεν είχαν επαφή, μαζεύτηκαν κάτω από μια ομπρέλα, έχοντας έναν κοινό παρονομαστή, τον άνθρωπο. Στο βιβλίο περιγράφω την πικρή αλήθεια που περνάει ένας πρόσφυγας στη χώρα του και στη διαδρομή που ακολουθεί μετά. Τα πρώτα του αντίτυπα εξαντλήθηκαν ήδη. Είναι ένα βήμα για να καταλάβει ο μέσος Έλληνας τι σημαίνει προσφυγιά.

      Πώς ξεκίνησε η όλη σκέψη για να γράψεις το βιβλίο σου;

      Οι πρόσφυγες είναι άνθρωποι της κοινωνίας. Άνθρωποι που προσφέρουν στην κοινωνία. Πρέπει να περάσουμε σε ένα άλλο επίπεδο. Να αναθεωρήσουμε το στερεότυπο ότι οι πρόσφυγες είναι αγράμματοι. Ήθελα να δώσω ώθηση σε άλλους πρόσφυγες που έχουν κάποιο ταλέντο να βγουν μπροστά.

      Θα ξαναγύριζες στην πατρίδα σου;

      Για μένα πατρίδα δεν είναι το χώμα. Δεν είναι η εθνικότητα. Δεν μου λέει κάτι η χώρα. Αυτό που μετράει είναι οι άνθρωποί μας, οι αναμνήσεις μας. Έχω αδέρφια στο Αφγανιστάν. Προφανώς τους σκέφτομαι. Θα ήθελα να έρθουν εδώ ή να πάω εγώ εκεί. Δεν με νοιάζει. Από τα 17 μου ζω στην Ελλάδα. Αυτά τα χρόνια τα θεωρώ τα καλύτερα στη ζωή ενός ανθρώπου. Ίσως το να γυρίσω στο Αφγανιστάν να είναι κάτι άγνωστο για μένα. Μπορεί αν πάω εκεί να αισθάνομαι ξένος.

      Πόσο εύκολο είναι για έναν Αφγανό να ενσωματωθεί στα δυτικά στοιχεία;

      Σε κάποιες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης υπάρχει πολιτική βούληση για την ένταξη των προσφύγων. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει αυτό.

      Η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα υποδοχής προσφύγων λόγω της γεωγραφικής της θέσης. Τελικά πόσοι χωράνε στην Ελλάδα;

      Εάν όλες οι χώρες ήταν ίσες γιατί να φύγει όλος ο κόσμος σε μία χώρα; Οι Έλληνες θέλουν να φύγουν για τη Γερμανία. Αν η Γερμανία και η Ελλάδα ήταν ίσες θα γινόταν αυτό;

      Η επίσκεψη της προσφυγοπούλας κούκλας Αμάλ στην Ελλάδα άφησε μια πικρή επίγευση μετά την αρνητική αντιμετώπιση που είχε. Τι αίσθηση σου άφησαν τα γεγονότα αυτά;

      Μερικές φορές λυπάμαι, μερικές φορές γελάω. Η κούκλα έχει ένα συμβολικό ρόλο. Λυπάμαι που ο κόσμος φοβάται μια κούκλα. Δηλαδή εάν πέρναγαν 10 πρόσφυγες από εκεί τι θα τους είχαν κάνει; Θα τους είχαν σφάξει;

      Έχουν κοινά Έλληνες και Αφγανοί;

      Ναι έχουν κάποια κοινά. Δεν μιλάω για τις συνθήκες που υπάρχουν τώρα. Εάν το Αφγανιστάν ήταν μια χώρα ελεύθερη θα είχαν περισσότερα. ‘Ενας Αφγανός τραγουδιστής τραγούδησε Θεοδωράκη τη δεκαετία του ’80. Ταξίδεψε το 2014 στην Ελλάδα για να δει τον Μίκυ. Μάλιστα ένα από τα τραγούδια του Θεοδωράκη ήταν υπό συζήτηση να γίνει εθνικός ύμνος του Αφγανιστάν. Ακόμα, πόσοι Ευρωπαίοι και Αμερικανοί είχαν εγκατασταθεί με τις οικογένειές τους στο Αφγανιστάν για δουλειά! Οι Αφγανοί έβλεπαν τους εαυτούς τους και αυτούς σε έναν κοινό καθρέπτη.

       

      Tags: ΑφγανιστάνπόλεμοςΡεζά ΓκολαμίΤαλιμπάν

      Σοφία Αργύρη

      Από μικρή αγαπούσε το γράψιμο και λάτρευε να γεμίζει σελίδες με φανταστικές ιστορίες. Μεγαλώνοντας οδηγήθηκε ενστικτωδώς στην αρθρογραφία και τη δημοσιογραφία. Λατρεύει τις βόλτες στο κέντρο της Αθήνας, όπου μεγάλωσε, αν και πάντα τριγυρνά με την ίδια περιέργεια και συνάμα τον ενθουσιασμό της τουρίστριας.

      Σχετικά άρθρα

      Μιλήσαμε

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Μιλήσαμε

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Μιλήσαμε

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

      Μιλήσαμε

      Ο Μανώλης Φάμελλος αναζητά κάποια ροή στην ασυναρτησία του γίγνεσθαι

      Κάτια Σπερελάκη
      Μιλήσαμε

      Η Κάτια Σπερελάκη βάζει στο μικροσκόπιο «Μικρά Συζυγικά Εγκλήματα»

      Μιλήσαμε

      Κρατώντας την αναπνοή μας με τους Glass Rebel

      Next Post
      black-duck-cover

      Φθινοπωρινό Ραντεβού στο Black Duck Garden!

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • Πας μαγειρεύοντας

        416 shares
        Share 166 Tweet 104
      • ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

        361 shares
        Share 144 Tweet 90
      • Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

        594 shares
        Share 238 Tweet 149
      • Το καλό φαγητό στην Κυψέλη έχει την υπογραφή Tasis

        354 shares
        Share 142 Tweet 89
      • Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

        418 shares
        Share 167 Tweet 105

      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

      • Άποψη
      • Χαρτί
      • Editorial
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • Συνεντεύξεις
      • Φώντας Λάδης
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις
      • Πολιτισμός
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κλίκ
      • Μουσική
      • Έξοδος
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Explore Athens
      • Πρόταση Εβδομάδας
      • #Breaktime
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Υγεία
      • Free Athens
      • Articles
      • Explore Athens
      • Άνθρωποι
      • Faces
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι ‘πες τώρα!
      • Μαγείρεψε το!
      • The Saucha Life
      • Γεύσεις Κατοχής
      • Η ψυχολογική διάσταση του μαγειρέματος
      • Ζώδια
      • Κατοικίδια
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Ακολούθησε μας

      • > > Η σοφία της ημέρας...
 πιο συμβατή με την πραγματικότητα

#ολαθαπανεκαλα #ισωςκαιοχι
#ηποληζει #ισωςκαιοχι
      • .
>> Το νέο μας τεύχος κυκλοφορεί από σήμερα στους δρόμους και αισθάνεται περίεργα.
Ένας δύσκολος Μάρτης, σε μια δύσκολη χώρα.
Ένα τεύχος, που δε ξέρει πως να συστηθεί.

Μπορείτε να μας ξεφυλλίσετε και ηλεκτρονικά στο ISSUU:
Link στο bio.

#ipolizei #februaryissue #freepress #streetpress
      • 🎁GIVEAWAY |  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ🎁

Σε συνεργασία με το @holywoodstage.athens (Λεωφόρος Βουλιαγμένης 289) προσφέρουμε μια φιάλη κρασί & ελεύθερη είσοδο για εσένα και 3 ακόμα φίλες-ους σου, για την βραδιά παρουσίασης του δίσκου
      • Η σοφία της ημέρας
#patisionmood #ipolizei_gr #ipolizei
      • >> Λόγω... βάρβαρων καιρικών συνθηκών, η διανομή του τελευταίου μας τεύχους ενδεχομένως να καθυστερήσει σε κάποια σημεία της Πόλης.
Μέχρι τότε μας ξεφυλλίζετε ολόστεγνους, στο link που θα βρείτε στο bio
ή κάνετε μια βόλτα στο site μας:
www.ipolizei.gr
 
#ipolizei #februaryissue
      • #ipolizei #streetpress #patisionmood
      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
      No Result
      View All Result
      • Αρχική
      • Άποψη
      • Χαρτί
        • Editorial
        • Ανεξήγητη πόλη
        • Αφιερώματα
        • Διάφορα
        • Η ψυχή της Πόλης
        • Καυστική ποτάσα
        • Παράξενες ιστορίες
        • Συνεντεύξεις
      • Θέμα
      • Μιλήσαμε
      • Βιβλίο
        • Βιβλιοκριτικές
        • Νέες εκδόσεις
        • Άνθρωποι του βιβλίου
        • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Πολιτισμός
        • TV & Movies
        • Εικαστικά
        • Θέατρο
        • Κλίκ
        • Μουσική
        • Πίνακες
        • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια
      • Έξοδος
        • Δρομο-Λόγια
        • Πόλη Αφιέρωμα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        • Explore Athens
      • ΑΝΘΡΩΠΟΙ
      • #Breaktime
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      • Άνθρωποι
        • Faces
        • Συναντηθήκαμε
        • Σύνθημα
        • Τι ‘πες τώρα!
        • Και όμως συνέβη
      • Well Being
        • Shopping
        • Υγεία
        • Μαγείρεψε το!
        • Κατοικίδια
      • Ζώδια
      • Εκδόσεις Λογότυπο
      • Για τον Δήμο Αθηναίων
      • Τα δωρεάν της Πόλης
      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • Τεύχη

      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

      Welcome Back!

      Login to your account below

      Forgotten Password?

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.

      Log In

      Add New Playlist

      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.