• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Άποψη

    «Φοβογλώσσα» | Ασ’ τους να λένε

    «Η ομορφιά του θεάτρου θα σώσει τον κόσμο»

    Μέλλον χωρίς μόδα: Πιο αναγκαίο από ποτέ!

    Τα σινεμά μας, η πόλη μας!

    Είπα ξείπα | Σκέψεις για τους κινηματογράφους ΙΝΤΕΑΛ, ΑΣΤΟΡ, Ίριδα

    Το πορτραίτο μιας πόλης που φλέγεται

    Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

    Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

    Οδηγίες προς ναυτιλομένους

    Ένα εχθρικό κράτος

    Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

    ©Reuters

    Πολλές κακιές ώρες μαζί

    Φως και σκοτάδι

    Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

    Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

    Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

    Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

  • Χαρτί
    • Όλα
    • Editorial
    • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
    • Αλλόκοσμος
    • Ανεξήγητη πόλη
    • Αφιερώματα
    • Διάφορα
    • Έγκλημα στην κουζίνα
    • Η ψυχή της Πόλης
    • Καυστική ποτάσα
    • ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι
    • ΣΟΦΙΟλογίες
    • Στη Διαπασών
    • Συνεντεύξεις
    • Συνέργια Θηλέων
    • Τεύχη
    • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
    • Φώντας Λάδης

    ΟΛΑ ΕΞΩ | Η πόλη ζει την άνοιξη, σε πλατείες, πεζόδρομους, αυλές & ταράτσες

    Στη Διαπασών… | Μάιος 2021

    ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Άρης Αλεξανδρής – Βίλα Κλωναρίδη

    Μετεκλογικός οδηγός πολλά βαρύς και όχι | Editorial τ.103

    Τεύχος #103

    Τι απογίνονται οι «βιαστές» και οι «δολοφόνοι» όταν αθωώνονται; | Ασ’ τους να λένε

  • Θέμα

    “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

    Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

    Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

    Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

    Θαλασσάκι μου!

    Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

    HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

    Μπορούμε να το κάνουμε

    Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

    Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

    Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

    Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

    Η επανάσταση του Τουίστ

    Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

  • Μιλήσαμε

    Μιλήσαμε με τον Φίλιππο Κυρκίτσο από την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης

    Οι Spiral Trio τζαζάρουν σαν μονάδα!

    10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου: Η διευθύντρια του ΒΜΦ, Μαρία Φλώρου, μιλά στην ΗΠΖ

    Η Βάσια Ατταριάν μάς παρουσιάζει τη Nostalgia Generation

    Δημοτική Αγορά Κυψέλης: Ένας ζωηρός και φρέσκος κύκλος ανοίγει

    Ο Σταύρος Άλλος είναι ένας «αναλογικός» άνθρωπος, στην Αθήνα του μέλλοντος

    Σημείο Συνάντησης Κινηματογραφόφιλων – Μία μικρή περιήγηση στην ΙΡΙΔΑ

    Ο Ιούνιος θα μπει σε ρυθμούς flamenco

    To TEDx Mavili Square αναζητά την εὖtopia

    Θεοδώρα Σιάρκου: «Tο θέατρο έχει τεράστια δύναμη και προσπαθούν με όλους τους τρόπους να το φιμώσουν»

    Μια κτηνοτρόφος με τακούνια μάς υποδέχεται στη στάνη της

    Νικολέττα Τσιτσανούδη – Μαλλίδη: «Αν δεν εμπλέξουμε τους νέους στα όμορφα, αυτά δεν θα γίνουν ομορφότερα»

    Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

    Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

    Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

  • Βιβλίο
    • Όλα
    • Άνθρωποι του βιβλίου
    • Αφιερώματα στο Βιβλίο
    • Βιβλιοκριτικές
    • Νέες εκδόσεις

    Εβδομάδα Μικρών Βιβλιοπωλείων 2023 | Έρχεται η μεγάλη ανοιξιάτικη γιορτή στα μικρά βιβλιοπωλεία της κάθε γειτονιάς!

    IANOS | Παρουσίαση του νέου βιβλίου του Γιώργου Σκαμπαρδώνη «Ήλιος με ξιφολόγχες»

    Audre Lorde – Sister Outsider, εκδόσεις ΚΕΙΜΕΝΑ

    Σύγχρονη Εποχή: 1000 (νέες) σελίδες ιστορίας

    Παρουσίαση βιβλίου στο JUKEBOX / Ζωρζ Πιλαλί, ΟΧΛΟΔΟΞΙΑ

    Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

    Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

    Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

    Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

    Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

    Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

    Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

  • Πολιτισμός
    • Όλα
    • TV & Movies
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Πίνακες
    • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

    Το official pre-Pride Party του Athens Pride επιστρέφει δυναμικά μετά από 4 χρόνια

    «Όλη η Αθήνα μια Σκηνή» | Ανοιχτή Πρόσκληση για το καλοκαιρινό πρόγραμμα του Δήμου Αθηναίων

    Athens Music Week Connecting Cultures – Inspiring Innovation | Πλήρες πρόγραμμα

    Μουσική Τεχνόπολη 2023 | Πρόγραμμα – Α’ Μέρος

    2023 Ελευσίς: Μυστήριο 43 – Το σχολείο των κυμάτων και των ζιζανίων

    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ του Νικολάι Τσερνισέφσκι στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης

    Επόμενη Στάση: Κυψέλη! Η Αγορά επιστρέφει στη γειτονιά με μια ξεχωριστή θεατρική διαδρομή

    Οι Dub Pistols Live στο Arch

    “Στατική κινητικότητα στον χρόνο” | Αναδρομική Έκθεση Φωτογραφίας του Αντώνη Γιακουμάκη

    Blend opening με τον θρύλο της ηλεκτρονικής σκηνής Marco Carola στο Bolivar

    Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια: Μαρία Κουγιουμτζή

    Τα ανατριχιαστικά για τη σκληρότητά τους ΟΡΦΑΝΑ τού Dennis Kelly στο θέατρο Γκλόρια Μικρό

    Lang Lang: Ο σούπερ σταρ του πιάνου για πρώτη φορά στο Ηρώδειο

    Athens Music Week | Live Main Stage | Πέμπτη 1 Ιουνίου | Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

    Στον παράδεισο, το καινούργιο έργο του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη στο Θέατρο Arroyo

  • Έξοδος
    • Όλα
    • Explore Athens
    • Βολτάροντας στην Αθήνα
    • Δρομο-Λόγια
    • Πόλη Αφιέρωμα
    • Πρόταση Εβδομάδας

    Coucou Family Cafe: Εδώ παίζουμε και χαλαρώνουμε ενώ μαθαίνουμε

    Pismo: Η California ταιριάζει στην Κυψέλη

    Το λαΐνι: Πασχαλινές μέρες με μπόλικη Κρήτη στους δρόμους του Κεραμεικού

    Βολτάροντας στους 20ºC

    Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

    ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

    Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

    Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

    Τι παίζει στο Jukebox;

    Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

    Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

    Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

    Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

    Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

    Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

    Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

  • Άνθρωποι
    • Όλα
    • Faces
    • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
    • Άλφα
    • Και όμως συνέβη
    • Κλίκ
    • Σλάλομ
    • Στιγμές
    • Συναντηθήκαμε
    • Σύνθημα
    • Τι 'πες τώρα!

    Υλικά σημάδια Άνοιξης στην πόλη

    SYN•YPARXiS | Είναι αυτό το “συν-” που δίνει στην ύπαρξη την ευκαιρία του “μαζί”

    Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Contrust Collective

    Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

    Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

    Bonsai – Memories | 11. Eπτά

    Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

    Το παράδοξο της Αχιλλέως

    Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

  • Εκδόσεις Λογότυπο

    Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

    Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

    Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

    Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

    rodos_cover_book

    Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

    1821_book_cover

    1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

    mesaiwnas-cover

    Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

    ekklisakia-parousiasi

    Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

    nestoraskanonas

    Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

  • #Breaktime

    Τελικός Κυπέλλου: Το ξέσπασμα μιας σαλεμένης μειοψηφίας

    Η ζωή δεν είναι το σύνολο των κανόνων της, ευτυχώς!

    Η Άνοιξή μου

    Γιατί ο λαγός κρατάει αυγά ενώ είναι θηλαστικό;

    Μιθριδάτη, ποιος έχει το πρόβλημα;

    Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

    Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

    Ο λόγος (και) στις κερκίδες

    Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

    7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

    Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

    Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

    Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

    Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

    Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

    Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

    Πλοϊκό Εξπρές

  • Well Being
    • Όλα
    • Shopping
    • Γεύση
    • Κατοικίδια
    • Μαγείρεψε το!
    • Ομορφιά-Περιποίηση
    • Σπίτι
    • Ταξίδια
    • Υγεία

    Casa d’Ottico: Ποιότητα στην όραση για κάθε ηλικία

    Baby Beauty | Η επί-κεφαλής μόδα

    3 χρόνια Tapfield | NOCTUA x STRANGE BREW Tap Takeover

    Mία σημαντική ιατρική πρωτοβουλία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση ασθενών με καρκίνο του θυρεοειδούς

    Ανοιξιάτικη διάθεση με τη Lazy Suricata!

    H Vans ζωντανεύει τον κόσμο της Haribo με μια ‘’γλυκιά’’ συλλογή για μικρούς και μεγάλους

    Τυροκομία Νάξου: Mοναδικές αυθεντικές γεύσεις

    Κάνε τις φετινές πασχαλινές διακοπές με τα παιδιά, αξέχαστες!

    Η Vans παρουσιάζει την παγκόσμια καμπάνια «This is Off The Wall» που προωθεί την προσωπική δημιουργικότητα και την αυτό-εξερεύνηση

    Pap Liber: Aπό το 1974 γλυκαίνει τις ζωές μας!

    Trending Tags

    • 10 χρόνια ΗΠΖ
    • ΔΙΑΝΟΜΗ
    No Result
    View All Result
    • Άποψη

      «Φοβογλώσσα» | Ασ’ τους να λένε

      «Η ομορφιά του θεάτρου θα σώσει τον κόσμο»

      Μέλλον χωρίς μόδα: Πιο αναγκαίο από ποτέ!

      Τα σινεμά μας, η πόλη μας!

      Είπα ξείπα | Σκέψεις για τους κινηματογράφους ΙΝΤΕΑΛ, ΑΣΤΟΡ, Ίριδα

      Το πορτραίτο μιας πόλης που φλέγεται

      Νικόλας Άσιμος: ένας αναρχικός λαϊκός μουσικός

      Ζήτω η ελευθερία του λόγου!

      Οδηγίες προς ναυτιλομένους

      Ένα εχθρικό κράτος

      Και η Μάνα άπλωνε τα άσπρα

      ©Reuters

      Πολλές κακιές ώρες μαζί

      Φως και σκοτάδι

      Οι φυσικές καταστροφές – Ο φυσικός άνθρωπος

      Να εξηγήσουμε τι συμβαίνει με τους καλλιτέχνες;

      Ποιος θα μας σώσει από τους σώστες;

      Oι πολύπλευρες απαγορεύσεις (και) στο θέατρο

    • Χαρτί
      • Όλα
      • Editorial
      • Eδώ θα διαβάσεις ένα σχετικά δύσκολο κείμενο
      • Αλλόκοσμος
      • Ανεξήγητη πόλη
      • Αφιερώματα
      • Διάφορα
      • Έγκλημα στην κουζίνα
      • Η ψυχή της Πόλης
      • Καυστική ποτάσα
      • ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι
      • ΣΟΦΙΟλογίες
      • Στη Διαπασών
      • Συνεντεύξεις
      • Συνέργια Θηλέων
      • Τεύχη
      • Τριήρης Επί Χάρτου Επιπλέουσα
      • Φώντας Λάδης

      ΟΛΑ ΕΞΩ | Η πόλη ζει την άνοιξη, σε πλατείες, πεζόδρομους, αυλές & ταράτσες

      Στη Διαπασών… | Μάιος 2021

      ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Άρης Αλεξανδρής – Βίλα Κλωναρίδη

      Μετεκλογικός οδηγός πολλά βαρύς και όχι | Editorial τ.103

      Τεύχος #103

      Τι απογίνονται οι «βιαστές» και οι «δολοφόνοι» όταν αθωώνονται; | Ασ’ τους να λένε

    • Θέμα

      “Ηχογραφώντας το βουητό της πόλης” μαζί με το Fragile

      Παγκόσμιο Κύπελλο και δύσκολες αποφάσεις

      Well-being ή αλλιώς, ο δρόμος προς την ευδαιμονία

      Παιδικότητα και Δημόσιος Χώρος

      Θαλασσάκι μου!

      Παιδί: Ένας ολόκληρος κόσμος

      HYGGE | Η τέχνη του «Ευ Ζην» αλά δανέζικα

      Μπορούμε να το κάνουμε

      Πότε θα πιούμε εκείνον τον καφέ;

      Η σκληρότητα και η ανθρωπιά

      Ένα «Rafale» από την Κύπρο…

      Η “Ελπίδα” πίσω από το τζάμι

      Η επανάσταση του Τουίστ

      Κοινωνικό Κομμωτήριο Δήμου Αθηναίων

    • Μιλήσαμε

      Μιλήσαμε με τον Φίλιππο Κυρκίτσο από την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης

      Οι Spiral Trio τζαζάρουν σαν μονάδα!

      10 χρόνια Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου: Η διευθύντρια του ΒΜΦ, Μαρία Φλώρου, μιλά στην ΗΠΖ

      Η Βάσια Ατταριάν μάς παρουσιάζει τη Nostalgia Generation

      Δημοτική Αγορά Κυψέλης: Ένας ζωηρός και φρέσκος κύκλος ανοίγει

      Ο Σταύρος Άλλος είναι ένας «αναλογικός» άνθρωπος, στην Αθήνα του μέλλοντος

      Σημείο Συνάντησης Κινηματογραφόφιλων – Μία μικρή περιήγηση στην ΙΡΙΔΑ

      Ο Ιούνιος θα μπει σε ρυθμούς flamenco

      To TEDx Mavili Square αναζητά την εὖtopia

      Θεοδώρα Σιάρκου: «Tο θέατρο έχει τεράστια δύναμη και προσπαθούν με όλους τους τρόπους να το φιμώσουν»

      Μια κτηνοτρόφος με τακούνια μάς υποδέχεται στη στάνη της

      Νικολέττα Τσιτσανούδη – Μαλλίδη: «Αν δεν εμπλέξουμε τους νέους στα όμορφα, αυτά δεν θα γίνουν ομορφότερα»

      Νίκος Ζούδιαρης, Αλεξάνδρα Γκουντούλια, Αριστείδης Χατζησταύρου | Ένας σεμνός θρίαμβος

      Τζούλη Σούμα, πόσο «Έντα Γκάμπλερ» αισθάνεσαι;

      Γεράσιμος Σκιαδαρέσης: «Θα διαμαρτύρομαι από τη στιγμή που δεν βλέπω τα πράγματα να είναι δίκαια»

    • Βιβλίο
      • Όλα
      • Άνθρωποι του βιβλίου
      • Αφιερώματα στο Βιβλίο
      • Βιβλιοκριτικές
      • Νέες εκδόσεις

      Εβδομάδα Μικρών Βιβλιοπωλείων 2023 | Έρχεται η μεγάλη ανοιξιάτικη γιορτή στα μικρά βιβλιοπωλεία της κάθε γειτονιάς!

      IANOS | Παρουσίαση του νέου βιβλίου του Γιώργου Σκαμπαρδώνη «Ήλιος με ξιφολόγχες»

      Audre Lorde – Sister Outsider, εκδόσεις ΚΕΙΜΕΝΑ

      Σύγχρονη Εποχή: 1000 (νέες) σελίδες ιστορίας

      Παρουσίαση βιβλίου στο JUKEBOX / Ζωρζ Πιλαλί, ΟΧΛΟΔΟΞΙΑ

      Παρουσίαση βιβλίου στο JukeBox: «Παύλος Σιδηρόπουλος και Σπυριδούλα: Φλου»

      Η Αλεξάνδρα Μητσιάλη ξεκλειδώνει τα μυστικά της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας

      Εκδόσεις Σύγχρονη Εποχή | Ζητήματα ψυχικής υγείας. Σύγχρονες προσεγγίσεις-απαντήσεις στα αδιέξοδα που δημιουργεί ένα σύστημα που σαπίζει

      Χάρης Νικολακάκης: «Οι Εκδόσεις BELL δίνουν τη σημασία που αξίζει στην αισθηματική και ερωτική λογοτεχνία»

      Θάνος Μικρούτσικος – Κυνηγώντας την ουτοπία | 16 αναγνώσεις του έργου του

      Ο έρωτας μέσα από τα μάτια τεσσάρων συγγραφέων ρομαντικών μυθιστορημάτων των εκδόσεων BELL

      Δηλώστε συμμετοχή με το διήγημά σας στη σειρά «Συνευρέσεις» των Εκδόσεων Λογότυπο

    • Πολιτισμός
      • Όλα
      • TV & Movies
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Μουσική
      • Πίνακες
      • Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια

      Το official pre-Pride Party του Athens Pride επιστρέφει δυναμικά μετά από 4 χρόνια

      «Όλη η Αθήνα μια Σκηνή» | Ανοιχτή Πρόσκληση για το καλοκαιρινό πρόγραμμα του Δήμου Αθηναίων

      Athens Music Week Connecting Cultures – Inspiring Innovation | Πλήρες πρόγραμμα

      Μουσική Τεχνόπολη 2023 | Πρόγραμμα – Α’ Μέρος

      2023 Ελευσίς: Μυστήριο 43 – Το σχολείο των κυμάτων και των ζιζανίων

      ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ του Νικολάι Τσερνισέφσκι στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης

      Επόμενη Στάση: Κυψέλη! Η Αγορά επιστρέφει στη γειτονιά με μια ξεχωριστή θεατρική διαδρομή

      Οι Dub Pistols Live στο Arch

      “Στατική κινητικότητα στον χρόνο” | Αναδρομική Έκθεση Φωτογραφίας του Αντώνη Γιακουμάκη

      Blend opening με τον θρύλο της ηλεκτρονικής σκηνής Marco Carola στο Bolivar

      Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια: Μαρία Κουγιουμτζή

      Τα ανατριχιαστικά για τη σκληρότητά τους ΟΡΦΑΝΑ τού Dennis Kelly στο θέατρο Γκλόρια Μικρό

      Lang Lang: Ο σούπερ σταρ του πιάνου για πρώτη φορά στο Ηρώδειο

      Athens Music Week | Live Main Stage | Πέμπτη 1 Ιουνίου | Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

      Στον παράδεισο, το καινούργιο έργο του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη στο Θέατρο Arroyo

    • Έξοδος
      • Όλα
      • Explore Athens
      • Βολτάροντας στην Αθήνα
      • Δρομο-Λόγια
      • Πόλη Αφιέρωμα
      • Πρόταση Εβδομάδας

      Coucou Family Cafe: Εδώ παίζουμε και χαλαρώνουμε ενώ μαθαίνουμε

      Pismo: Η California ταιριάζει στην Κυψέλη

      Το λαΐνι: Πασχαλινές μέρες με μπόλικη Κρήτη στους δρόμους του Κεραμεικού

      Βολτάροντας στους 20ºC

      Σα να μπαίνει, βολτάροντας, η Άνοιξη…

      ANÄNA: Το «μόνιμο» και το «περαστικό» σε ένα τοπόσημο

      Red Lion: Mια παμπ σταθερά σε κίνηση

      Ψητοπωλείο ο Γιώργος: Σαράντα χρόνια γεύση και ποιότητα

      Τι παίζει στο Jukebox;

      Για «ψάρι μεζέ» στην «Αυλή» της πόλης

      Όλα βγάζουν νόημα: Είναι ο Καπετάν Παναγής, είναι μέσα στη Βαρβάκειο και είναι Καθαρά Δευτέρα

      Έρως εστί… σουβλάκι | Μια βόλτα από το πιο ερωτικό σουβλατζίδικο της Καλλιθέας!

      Από το Μετς στο Παγκράτι και τούμπαλιν

      Τσικνοπέμπτη θα σε δω στην «Αυλή» της πόλης

      Γεύσεις στην Αθήνα: Τα μεθυστικά αρώματα του ολόφρεσκου «Πεΐνιρλί Ιωνίας»

      Η μπάρα του «Λογιότατου» (και η Τζένη Βάνου) μας ενώνει όλους

    • Άνθρωποι
      • Όλα
      • Faces
      • Αθήνα: μία / σε υπέρχρονη κίνηση
      • Άλφα
      • Και όμως συνέβη
      • Κλίκ
      • Σλάλομ
      • Στιγμές
      • Συναντηθήκαμε
      • Σύνθημα
      • Τι 'πες τώρα!

      Υλικά σημάδια Άνοιξης στην πόλη

      SYN•YPARXiS | Είναι αυτό το “συν-” που δίνει στην ύπαρξη την ευκαιρία του “μαζί”

      Συνέργειες: μια άλλη μορφή ύπαρξης | Contrust Collective

      Οργάνωση στα φορολογικά με την JS Accounting

      Στο καρναβάλι του Μεταξουργείου

      Bonsai – Memories | 11. Eπτά

      Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – Ο σταρ της ασπρόμαυρης εποχής

      Το παράδοξο της Αχιλλέως

      Bonsai – Memories | 7. Η λύπη

    • Εκδόσεις Λογότυπο

      Με την πένα του Παντελή Καψή (1880-1963) – Μικρασιατικαί Αναμνήσεις

      Ω, γλυκιά μου ορχιδέα | Αναστασία Τσαγκάρη | Εκδόσεις Λογότυπο

      Σαν Περγαμόντο | Όλγα Κωστούρου | Εκδόσεις Λογότυπο

      Μικρά λατινικά ποιήματα | Νίκος Γ. Μοσχονάς | Εκδόσεις Λογότυπο

      rodos_cover_book

      Ευτό το παραμύτι που είπα ήτο του… | Χρυσάνθη Κόζα | Εκδόσεις Λογότυπο

      1821_book_cover

      1821: Από το καριοφίλι στην πένα | Γιάννη Βλαχογιάννη Μνήμη | Εκδόσεις Λογότυπο

      mesaiwnas-cover

      Ο Μεσαίωνας στα μάτια μας | Chiara Frugoni | Εκδόσεις Λογότυπο

      ekklisakia-parousiasi

      Δώδεκα εκκλησάκια των Αθηνών | Ιωάννης Μ. Μιχαλακόπουλος | Εκδόσεις Λογότυπο

      nestoraskanonas

      Νέστορας Φανάρας – Κανόνας Ερωτικός / Στο Άγιο Όρος | Εκδόσεις Λογότυπο

    • #Breaktime

      Τελικός Κυπέλλου: Το ξέσπασμα μιας σαλεμένης μειοψηφίας

      Η ζωή δεν είναι το σύνολο των κανόνων της, ευτυχώς!

      Η Άνοιξή μου

      Γιατί ο λαγός κρατάει αυγά ενώ είναι θηλαστικό;

      Μιθριδάτη, ποιος έχει το πρόβλημα;

      Ία-ία-ία, η τζαμπατζαρία!

      Η νουγκατίνα αντεπιτίθεται

      Ο λόγος (και) στις κερκίδες

      Στραβός είν’ ο γιαλός ή στραβά εμείς αρμενίζουμε; | Πλευρώτους

      7 Τραγούδια για την ημέρα του Καψούρη Αγίου Βαλεντίνου

      Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου θυμάται την Στέλλα Βλαχογιάννη

      Κλανιά, μαγκιά και γκράφιτι

      Nitro: Μπροστά σε δεύτερη χρεωκοπία;

      Καταργήστε τον Χειμώνα να τελειώνουμε!

      Και το όνομα αυτής «Μπάρμπαρα»

      Ζήτω η Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Βασιλεία

      Πλοϊκό Εξπρές

    • Well Being
      • Όλα
      • Shopping
      • Γεύση
      • Κατοικίδια
      • Μαγείρεψε το!
      • Ομορφιά-Περιποίηση
      • Σπίτι
      • Ταξίδια
      • Υγεία

      Casa d’Ottico: Ποιότητα στην όραση για κάθε ηλικία

      Baby Beauty | Η επί-κεφαλής μόδα

      3 χρόνια Tapfield | NOCTUA x STRANGE BREW Tap Takeover

      Mία σημαντική ιατρική πρωτοβουλία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση ασθενών με καρκίνο του θυρεοειδούς

      Ανοιξιάτικη διάθεση με τη Lazy Suricata!

      H Vans ζωντανεύει τον κόσμο της Haribo με μια ‘’γλυκιά’’ συλλογή για μικρούς και μεγάλους

      Τυροκομία Νάξου: Mοναδικές αυθεντικές γεύσεις

      Κάνε τις φετινές πασχαλινές διακοπές με τα παιδιά, αξέχαστες!

      Η Vans παρουσιάζει την παγκόσμια καμπάνια «This is Off The Wall» που προωθεί την προσωπική δημιουργικότητα και την αυτό-εξερεύνηση

      Pap Liber: Aπό το 1974 γλυκαίνει τις ζωές μας!

      Trending Tags

      • 10 χρόνια ΗΠΖ
      • ΔΙΑΝΟΜΗ
      No Result
      View All Result
      No Result
      View All Result

      Δημήτρης Πουλικάκος: «Από μικρός έχω ένα σεμνό θράσος»

      από ΗΠΖ
      05/04/2018
      στην κατηγορία Συνεντεύξεις, Χαρτί
      Reading Time: 1 min read
      Share on FacebookShare on Twitter

      Τον συναντήσαμε στο σπίτι του στην οδό Πατησίων. Μας υποδέχτηκε μαζί με τη Σίβα τη σκυλίτσα του. Μιλήσαμε αρκετή ώρα μαζί του, τόσο που πια είχε βραδιάσει. Η κουβέντα γεννούσε συνεχώς και άλλες ερωτήσεις. Εκείνος ευχάριστος και συγκρατημένος. Δεν είναι καλλιτέχνης ή τραγουδιστής όπως λέει, ούτε κάνει καριέρα. Είναι ένας τύπος που απλώς του αρέσει να τραγουδάει.

      Που μεγάλωσες;

      Μεγάλωσα στην πλατεία Αμερικής. Όσο κρατούσε ο εμφύλιος έφυγα από την Πατησίων και έμεινα στον παππού και τη γιαγιά. Έπειτα στην εφηβεία μου έμεινα με τους γονείς μου στο Κολωνάκι. Εκεί λοιπόν κάτω από το σπίτι μου είχε ένα καφενείο ημιυπόγειο και μεταξύ άλλων καθόταν και ο Βάρναλης. Έπαιζε τάβλι και τον άκουγα που βλαστήμαγε. Είχα και τον πατέρα μου που ήταν και αυτός βλάστημος και έχω και εγώ το αθυρόστομο του πράγματος.

      Στο εξωτερικό πότε έφυγες;

      Με στείλανε μικρό έξω να μάθω τη γλώσσα. Να πάρω δήθεν μια ευρωπαϊκής φύσεως καλλιέργεια. Μόνος μου έφυγα μόλις τελείωσα το σχολείο. Για πολλά χρόνια πηγαινοερχόμουν. Τελικά όμως κατέληξα στις ρίζες μου στην Πατησίων. Πλέον βέβαια δεν έχει καμία σχέση με το περιβάλλον που είχε κάποτε η περιοχή εδώ.

      Η πρώτη εικόνα που σου έρχεται από τη δική σου Πατησίων;

      Το σταυροδρόμι εκεί που μέναμε και παίζαμε τα παιδιά της γειτονιάς ήτανε χωματόδρομος, δεν υπήρχαν αμάξια. Το πολύ 3-4 αμάξια να κυκλοφορούσαν. Ήταν όλοι χωματόδρομοι και όλα τα σπίτια ανοιχτά. Δίψαγες έμπαινες σε ένα σπίτι και έπινες νερό. Οι γυναίκες έβγαζαν τις καρέκλες στις γειτονιές μιλούσαν και τραγουδούσαν. Αυτό που θυμάμαι πολύ είναι ότι είχα δει γυρίσματα από το “Στέλλα”. Θυμάμαι τον Φούντα. Και ένα άλλο “Το παιδί και το δελφίνι” με την Σοφία Λόρεν.

      Ζούμε σε μια δύσκολη εποχή, ειδικά οι νεότεροι δεν έχουν ζήσει κάτι αντίστοιχο.

      Ούτε και οι παλιότεροι έχουν ζήσει κάτι αντίστοιχο. Κοίταξε είναι πόλεμος χωρίς να γίνεται πόλεμος. Πιο εύκολα θα το αντιλαμβανόμασταν ή θα ξέραμε πως θα αντιδράσουμε αν μας βομβάρδιζαν, παρά αυτός ο πόλεμος φθοράς. Το σύνθημα τους σήμερα είναι “ψόφα και μην βγάλεις άχνα” δεν μπορείς να το πεις αλλιώς αυτό που συμβαίνει. Κατά τα άλλα γίνεται πάρτυ. Σε ένα χρόνο μέσα αποκτήσαμε 15% παραπάνω  εκατομυριούχους. Αεριτζίδες στην ουσία.

      Το δικό σου σύνθημα ποιο είναι;

      Να πάτε να γ@μ… Δεν μπορώ εδώ να είμαι ψύχραιμος και συνετός. Όταν σε έχουν με τη θηλιά στο λαιμό δε γίνεται. Το ότι η αριστερά οπισθοχώρησε και χρησιμοποιεί έναν συστημικό λόγο, πιθανόν για να μαζέψει και κάποιες ψήφους από νοικοκυραίους, είναι λάθος.

      Αυτοί που μας κυβερνάνε είναι προδότες. Κανονικά αυτοί έπρεπε να περάσουν από το δικαστήριο εγκλημάτων πολέμου εν καιρώ ειρήνης. Μεγαλύτερη βία με το να πτωχεύσεις ένα λαό σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα δεν υπάρχει. Τι άλλο χρειάζεται για να σε πουν εγκληματία; Αυτοί σκοτώνουν κανονικά.

      Στον Πρετεντέρη πήγα ορμώμενος από δύο πράγματα πρώτον περιέργεια για τον Βορίδη κι έπειτα για τον Πρετεντέρη που δεν τους είχα δει από κοντά.

      Χρυσή Αυγή.

      Εγώ την λέω πολιτισμικό έκτρωμα της τηλεοπτικής κοινωνίας-εποχής. Φυσικό είναι να υπάρχει, στατιστικά αν θέλεις, ένα ποσοστό φασιστών. Εφόσον σκέφτεται και έτσι ο άνθρωπος. Ο ναζισμός σου επιβάλλει, όπως και άλλα συστήματα, το τρόπο που θέλει ο άλλος να ζεις για να σε εκμεταλλεύεται. Αλλά κυρίως να σου επιβάλλει τον τρόπο ζωής σου. Εξού και η ομοφοβία τους. Εδώ στην Πατησίων είναι πρόσφορο έδαφος για εκείνους. Δουλειά της Αριστεράς είναι να στηρίζει τους αδύναμους κι όχι ν’αφήνει τους χρυσαυγουαλήτες ν’αλωνίζουνε.

      Τα τελευταία γεγονότα έπρεπε να είχαν γίνει πριν πολύ καιρό και όχι με αυτόν το τρόπο. Ξαφνικά είδαμε το φως μας; Δεν τα ήξεραν δηλαδή; Το θέμα είναι ποιοι τους κυνηγάνε τώρα; Αυτοί που ο λαός φωνάζει: Προδότες! Ο Μιχαλολιάκος, ο Κασιδιάρης, ο Άδωνις και κάτι άλλοι, είναι άρρωστοι. Θα έπρεπε να είναι σε άσυλο.

      Μοιάζει με την χούντα η σημερινή κατάσταση;

      Μπορώ να σου πω ότι είναι χειρότερο. Αυτή η χούντα είναι ύπουλη γιατί έχει μια επίφαση δήθεν δημοκρατίας, κράτους δικαίου. Το δίκαιο ποιανού; Η δημοκρατία έχει κλήρο, όχι ψήφο.

      Ο ΣΥΡΙΖΑ αποτελεί ελπίδα;

      Δεν ξέρω αν αποτελεί ο ΣΥΡΙΖΑ ελπίδα. Αν ήταν πάντως να φέρουν την ανατροπή θα το είχαν κάνει. Ο κόσμος τραβιέται άσχημα, η μισή Ελλάδα είναι άνεργη. Κανονικά θα έπρεπε να είχε πάνω από 40% στις δημοσκοπήσεις όσο φτιαχτές και αν είναι.

      Όταν πήγαινες στον Πρετεντέρη ήσουν προετοιμασμένος για αυτά που θα έλεγες;

      Στον Πρετεντέρη πήγα ορμώμενος από δύο πράγματα. Πρώτον περιέργεια για τον Βορίδη κι έπειτα για τον Πρετεντέρη που δεν τους είχα δει από κοντά. Από εκεί και πέρα δεν είχα προγραμματίσει τίποτα κι ούτε περίμενα τέτοια αντίδραση γι΄ αυτά που είπα στο διαδίκτυο. Μίλησα αυθόρμητα. Αυτόν που πρότεινε να με φωνάξουν εκ των υστέρων, μπορεί να τον απέλυσαν κιόλας. Πρώτη φορά τον είδα τόσο αμήχανο τον Βορίδη. Ο Πρετεντέρης έχει την φωλιά του χεσμένη και αυτό το ξέρει όλος ο κόσμος.

      Ήσουν εκνευρισμένος όταν μιλούσες;

      Μπα δεν ήμουν. Δεν είναι καλό να είσαι εκνευρισμένος. Από μικρός έχω ένα σεμνό θράσος. Αν έχω να πω κάτι θα το πω.

      Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του νεοέλληνα σήμερα. Διαφορετικά χαρακτηριστικά είχε το ΄80, διαφορετικά το ΄90, διαφορετικά το 2000.

      Υπάρχουν λογιών λογιών νεοέλληνες. Υπάρχει ο τύπος του Ελληναρά που μπορεί να εξελιχθεί και σε χρυσαυγίτη. Έχουν την ίδια νοοτροπία. Γενικά έχουμε μια ροπή προς την οπαδοποίηση. Η πολιτική ζωή έχει γίνει σαν ΠΑΟΚ- ΑΡΗΣ.

      Οι νέοι σήμερα είναι αυτοί που θα φέρουν την αλλαγή;

      Για μένα η πολιτική είναι μια δουλειά με την οποία δεν θα έπρεπε να ασχολείται ο κόσμος, γι αυτό έχουμε τους πολιτικούς για να διαχειρίζονται το ευ ζην της πόλης ή της δημοκρατίας. Ακριβώς για μην ασχολούνται οι υπόλοιποι. Εδώ μας έχουν καταντήσει να ασχολούμαστε μόνο με αυτά και αυτό είναι κακό. Το πνεύμα πρέπει να είναι πάνω από αυτά. Να πετάει. Γιατί να είμαι υποχρεωμένος εγώ να ασχολούμαι με τον Βενιζέλο;

      Ποιο θα ήταν όμως το ιδανικό μοντέλο σε μια κοινωνία;

      Που να ξέρω;Αν ήταν ο καθένας κύριος του εαυτού του και μπορούσαμε να συνεννοηθούμε σαν κύριοι. Δεν σου αρέσω, μην με κάνεις παρέα, δεν θα έρθω να σε σφάξω κιόλας. Σήμερα δεν υπάρχει προοπτική, οι νεότεροι μεγαλώνουν χωρίς προοπτική. Εμείς οι παλαιότεροι μετά από τον εμφύλιο και την Κατοχή μεγαλώσαμε με την προοπτική ότι υπάρχει ειρήνη, αλλά τώρα είναι όλα παραμύθι. Δηλαδή ένα γλάσο υπάρχει από πάνω και από κάτω είναι ερείπια.

      Κάτι ελπιδοφόρο βλέπεις;

      Στους νέους ανθρώπους βλέπω ελπίδα. Το ελπιδοφόρο είναι ότι έστω αυτή η κατάσταση να γίνει η αφορμή να αλλάξουν οι σχέσεις μεταξύ μας. Να γίνουν πιο ουσιαστικές. Είναι δυστυχώς αργές οι διαδικασίες και επώδυνες. Είναι μια δύσκολη γέννα. Για όλα υπάρχει ένα ποίημα. Οι απολύσεις γίνανε διαθεσιμότητα κ.ο.κ.

      Πόσο διαφορετικός είναι σήμερα ο κόσμος;

      Είναι πιο έντονη η μιζέρια του σήμερα. Και στο δρόμο να περπατήσεις το αντιλαμβάνεσαι αυτό. Βλέπεις μεγάλη διαφορά. Ακόμα και από την κίνηση στην Αθήνα που κάποτε δεν σταματούσε ποτέ. Τώρα στις 2 το βράδυ δεν κυκλοφορεί τίποτα, δεν υπάρχει ψυχή.

      Η μουσική;

      Η μουσική είναι η γλώσσα που ενώνει όλους τους λαούς. Εδώ έχει καταντήσει στα σχολεία η ώρα για καζούρα, δηλαδή πλήρης απαξίωση. Η μουσική είναι από τα κυριότερα θεμέλια του ανθρώπινου πολιτισμού. Το πρόβλημα εκεί είναι. Δεν είναι το οικονομίστικο. Γι αυτό μας φλομώνουν στα νούμερα όλη μέρα από το πρωί μέχρι το βράδυ. Δεν έχουμε δημιουργήσει μετά την επανάσταση έναν κοινό πολιτισμό. Και οι Ισπανοί πέρασαν εμφύλιο και ίσως και πιο άγριο, αλλά τους βλέπεις έχουν μια κοινωνική συνοχή.

      Η σχέση σου με το χρήμα ποια είναι;

      Δεν έχω μία. Ότι βγάζω είναι από τη δουλειά μου. Πάντα έτσι ήμουν. Υπήρχαν βέβαια και εποχές που ήταν σαφώς καλύτερες.

      Ραδιόφωνο κάνεις;

      Ναι κάθε Δευτέρα βράδυ 11-12 στο Κόκκινο. Μου αρέσει το ραδιόφωνο. Σε βάζει σε μία διάθεση που μπορείς να φύγεις και να φανταστείς πράγματα. Η τηλεόραση αντιθέτως σου δίνει την εικόνα έτοιμη και αυτό είναι πολύ επικίνδυνο για αυτό έχει κάνει και τόση ζημιά και όσο αφορά την αισθητική, αλλά και την απομόνωση του ανθρώπου. Όσο προοδεύει η τεχνολογία της επικοινωνίας, τόσο λιγότερο επικοινωνούν οι άνθρωποι.

      Στην γη ή στον αέρα; Που προτιμάς να είσαι;

      Το όνειρο του ανθρώπου είναι να πετάει. Να ίπτασαι είναι ωραία!

      Το τραγούδι “Υπάρχω” το πήρες και του άλλαξες τα φώτα. Πως ήρθε η ιδέα;

      Είναι τόσο χαρακτηριστικό το στοιχείο του Ελληναρά στο τραγούδι αυτό που ήθελα να το αποδομήσω. Να το κάνω λίγο βλαχο-gothic. Η πρώτη σκέψη ήταν αυτή. Παρόλα αυτά μου αρέσει. Είναι κομμάτι που με εκφράζει. Ο Καζατζίδης είχε ωραία φωνή αλλά πολύ κλάψας ρε παιδί μου.

      Γι αυτό και έχω πρόβλημα με τους έντεχνους και τους λόγιους. Κάντε μας να κλάψουμε, αλλά μην κλαίτε και εσείς. Όπως δεν μου αρέσει και η άλλη πλευρά. Αυτό το καταγγελτικό, το εύκολο στα τραγούδια τα σημερινά. Τουλάχιστον τα σκυλάδικα ξέρουν τον κόσμο τους, ξέρουν που απευθύνονται. Ενώ οι έντεχνοι έχουν αυτό το δήθεν που δεν το μπορώ. Αυτή τη θολοκουλτούρα.

      Σε ενοχλεί που σε λένε πρωτεργάτη του ροκ στην Ελλάδα;

      Το θεωρώ λίγο υπερβολικό. Η αναγνωρισιμότητα είναι ευχή και κατάρα. Εμένα η δουλειά μου είναι να παρατηρώ. Αν παρατηρούν οι άλλοι εσένα δεν μπορείς να το κάνεις.

      Θέατρο βλέπεις;

      Αποφεύγω να σου πω την αλήθεια. Φοβάμαι την ήττα. Αυτή η κλασική διδαχή της αποστασιοποίησης, το υπερπάθος, με ξενίζουν. Λένε για τους Αμερικάνους ότι είναι βλάκες και όμως έχουνε από τους πιο ταλαντούχους ηθοποιούς. Ξεπεράσανε και τους μέντορές τους. Σε πείθει ο άλλος.

      Βαριέσαι στις συναυλίες;

      Όχι ποτέ. Το βαριέμαι είναι μια έννοια που δεν την έχω αισθανθεί ποτέ. Στις συναυλίες το μόνο κουραστικό είναι όταν δεν υπάρχει καλό παίξιμο. Είναι πολύ δύσκολο τότε. Από την άλλη, όταν ρολάρει το πράγμα είναι σαν να είσαι στον παράδεισο.

      Τι οφείλει να κάνει ο λαός από εδώ και πέρα;

      Είναι θέμα στρατηγικής φιλοσοφίας. Καταρχήν να βγει από αυτό το λούκι που τον έχουνε βάλει, δηλαδή να σκέφτεται μόνο νούμερα. Γιατί είτε ο μισθός είναι 400, είτε 500 δεν έχει σημασία. Χρειάζεται ριζική αλλαγή!

      Tags: Δημήτρης ΠουλικάκοςΗ πόλη ζειΘείος ΝώνταςΜήτσοςπατησίωνΥπάρχω

      ΗΠΖ

      Η Πόλη Ζει. Η αναθεώρηση της αστικής εμπειρίας, η αφήγηση της πραγματικής ζωής. Πάνω από όλα όμως να ανακαλύπτεις και να δημιουργείς ενδιαφέροντα εγχειρήματα για την ίδια την Πόλη και τους ανθρώπους της, σε όλες τις κοινωνικές εκφράσεις. Στον Πολιτισμό, στο Εμπόριο, στην Επικοινωνία.

      Σχετικά άρθρα

      Αφιερώματα

      ΟΛΑ ΕΞΩ | Η πόλη ζει την άνοιξη, σε πλατείες, πεζόδρομους, αυλές & ταράτσες

      Στη Διαπασών

      Στη Διαπασών… | Μάιος 2021

      ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι

      ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Άρης Αλεξανδρής – Βίλα Κλωναρίδη

      Editorial

      Μετεκλογικός οδηγός πολλά βαρύς και όχι | Editorial τ.103

      Τεύχη

      Τεύχος #103

      Διάφορα

      Τι απογίνονται οι «βιαστές» και οι «δολοφόνοι» όταν αθωώνονται; | Ασ’ τους να λένε

      Next Post

      H Ντίνα Κώνστα μιλά για την Σωτηρία Μπέλου

      Discussion about this post

      No Result
      View All Result

      Δημοφιλή

      • Επόμενη Στάση: Κυψέλη! Η Αγορά επιστρέφει στη γειτονιά με μια ξεχωριστή θεατρική διαδρομή

        330 shares
        Share 132 Tweet 83
      • Τι είναι η χοληστερόλη και τα τριγλυκερίδια τελικά;

        3904 shares
        Share 1565 Tweet 975
      • ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Άρης Αλεξανδρής – Βίλα Κλωναρίδη

        329 shares
        Share 132 Tweet 82
      • Τελικός Κυπέλλου: Το ξέσπασμα μιας σαλεμένης μειοψηφίας

        328 shares
        Share 131 Tweet 82
      • Athens Music Week Connecting Cultures – Inspiring Innovation | Πλήρες πρόγραμμα

        328 shares
        Share 131 Tweet 82