• Η Πόλη Ζει
  • Εμείς
  • Γράφουν
  • Επικοινωνία
Η Πόλη Ζει
No Result
View All Result

Έντυπο που διαβάζεται

Site που δεν βομβαρδίζει

  • Pov
    • Όλα
    • #Breaktime
    • Editorial
    • Άποψη
    • Θέμα
    Να το βράσω το μέτρον άριστον

    Να το βράσω το μέτρον άριστον

    Το ντόμινο της ακρότητας

    Το ντόμινο της ακρότητας

    Μη χτυπάτε τα πόδια

    Μη χτυπάτε τα πόδια

    Νισάφι πια

    Νισάφι πια

    Η μπασκιναρία του διαδικτύου

    Η μπασκιναρία του διαδικτύου

    Λογοκρισία δευτερολέπτου

    Λογοκρισία δευτερολέπτου

    Μία ερεύνα από το 1959: 9 τρόποι να κρατάς το τσιγάρο και το νόημά τους

    Μία ερεύνα από το 1959: 9 τρόποι να κρατάς το τσιγάρο και το νόημά τους

    Μόνο νο αγουάρε, sakura, γουάμπι σάμπι και κιντσούγκι, ή ένα κείμενο που αξίζει να διαβαστεί

    Μόνο νο αγουάρε, sakura, γουάμπι σάμπι και κιντσούγκι, ή ένα κείμενο που αξίζει να διαβαστεί

    Είναι μια (fake) φωτογραφία χίλιες λέξεις; | Editorial τ.106

    Είναι μια (fake) φωτογραφία χίλιες λέξεις; | Editorial τ.106

    Trending Tags

    • Πολιτισμoς
      • Όλα
      • Βιβλίο
      • Εικαστικά
      • Θέατρο
      • Κινηματογράφος
      • Μικρή φόρμα
      • Μουσική
      • Φεστιβάλ
      Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια | Χρίστος Γ. Παπαδόπουλος

      Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια | Χρίστος Γ. Παπαδόπουλος

      Μουσείο Μαρία Κάλλας: Εορταστικές δράσεις και ελεύθερη είσοδος για τα 100 χρόνια από την γέννησή της

      Μουσείο Μαρία Κάλλας: Εορταστικές δράσεις και ελεύθερη είσοδος για τα 100 χρόνια από την γέννησή της

      ΜΑΡΘΑ ΦΡΙΝΤΖΗΛΑ Τhe KUBARA PROJECT στο ΚΥΤΤΑΡΟ!

      ΜΑΡΘΑ ΦΡΙΝΤΖΗΛΑ Τhe KUBARA PROJECT στο ΚΥΤΤΑΡΟ!

      Tα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια | Θανάσης Γιώγλου

      Tα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια | Θανάσης Γιώγλου

      Το πλήρες πρόγραμμα του 7ου ΦΕΣΤΙΒΑΛ WIFT GR: 50/50 Ισότητα και στον Κινηματογράφο

      Το πλήρες πρόγραμμα του 7ου ΦΕΣΤΙΒΑΛ WIFT GR: 50/50 Ισότητα και στον Κινηματογράφο

      «Αντίο Μπάτμαν» του Τάσου Θεοφίλου

      «Αντίο Μπάτμαν» του Τάσου Θεοφίλου

      Selina Takeover – HER x shesaid.so Athens

      Selina Takeover – HER x shesaid.so Athens

      Το Σφάλμα ζωντανά στο Κύτταρο

      Το Σφάλμα ζωντανά στο Κύτταρο

      Party για τον ένα χρόνο του Tap 27

      Party για τον ένα χρόνο του Tap 27

      Το τηλεφώνημα του Θανάση Τριαρίδη στο Faust

      Το τηλεφώνημα του Θανάση Τριαρίδη στο Faust

      Η παράσταση «Θέλμα και Ίρις» για δεύτερη χρονιά

      Η παράσταση «Θέλμα και Ίρις» για δεύτερη χρονιά

      YES WE CAN’T της Μαριλένας Κατρανίδου στην Πειραματική Σκηνή Νέων Δημιουργών, Θέατρο REX

      YES WE CAN’T της Μαριλένας Κατρανίδου στην Πειραματική Σκηνή Νέων Δημιουργών, Θέατρο REX

      Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια | Ιωάννης Κουλλιάς

      Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια | Ιωάννης Κουλλιάς

      Μικρόφωνο για τρεις στη Μουσική Σκηνή Σφίγγα

      Μικρόφωνο για τρεις στη Μουσική Σκηνή Σφίγγα

      Ο Άνθρωπος απ’ το Παντόλσκ | Κριτική παράστασης

      Ο Άνθρωπος απ’ το Παντόλσκ | Κριτική παράστασης

    • ανθρωποι
      Γκύζη: Μέσα από τα μάτια των κατοίκων του

      Γκύζη: Μέσα από τα μάτια των κατοίκων του

      ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Γεωργία Κυριαζή – Πλατεία Κουμουνδούρου

      ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Γεωργία Κυριαζή – Πλατεία Κουμουνδούρου

      Το τρυφερό σύμπαν του Γιώργου Γαλίτη

      Το τρυφερό σύμπαν του Γιώργου Γαλίτη

      ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Νίκος Βέννερ – Πολυκατοικία Παπαλεονάρδου

      ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Νίκος Βέννερ – Πολυκατοικία Παπαλεονάρδου

      Μάνος Τσιλιμίδης: «H ζωή δεν είναι αγώνας δρόμου»

      Μάνος Τσιλιμίδης: «H ζωή δεν είναι αγώνας δρόμου»

      Νέος κύκλος παραστάσεων για τη «Ζάχαρη» του Δημήτρη Αγαρτζίδη σε σκηνοθεσία Elephas Tiliensis

      Είναι όλα… «Ζάχαρη»; | Νέος κύκλος παραστάσεων στο Bios

      To ημερολόγιο μιας αεικίνητης πόλης | Συνέντευξη με τον κύριο Athensville

      To ημερολόγιο μιας αεικίνητης πόλης | Συνέντευξη με τον κύριο Athensville

      Λίτσα Βασιλική & Αριστείδης Βασιλόπουλος: Μαθαίνοντας τα γράμματα σ’ ένα ακριτικό νησί

      Λίτσα Βασιλική & Αριστείδης Βασιλόπουλος: Μαθαίνοντας τα γράμματα σ’ ένα ακριτικό νησί

      Ο Βασίλης Καραμητσάνης είναι ο εμπνευστής του AnimaSyros

      Ο Βασίλης Καραμητσάνης είναι ο εμπνευστής του AnimaSyros

      Ο Ramiro Torres de Miguel και η “Ελευθερία κινήσεων”

      Ο Ramiro Torres de Miguel και η “Ελευθερία κινήσεων”

      Μία διαφορετική στάση στην Κυψέλη, μέσα από τα μάτια του Χρήστου Χριστόπουλου

      Μία διαφορετική στάση στην Κυψέλη, μέσα από τα μάτια του Χρήστου Χριστόπουλου

      Ο Νίκος Βέννερ: «Οι όμορφες ιδέες μάς έρχονται από τα όνειρα που κάνουμε!»

      Ο Νίκος Βέννερ: «Οι όμορφες ιδέες μάς έρχονται από τα όνειρα που κάνουμε!»

      Η curator του Eye’s Walk Digital Festival σε μια εκ βαθέων συνέντευξη

      Η curator του Eye’s Walk Digital Festival σε μια εκ βαθέων συνέντευξη

      Χρήστο Μαρκογιαννάκη, πόση αστυνομική ιστορία αντέχουμε, σε σχέση με αυτή που παράγεται;

      Χρήστο Μαρκογιαννάκη, πόση αστυνομική ιστορία αντέχουμε, σε σχέση με αυτή που παράγεται;

      Στο μουσικό σύμπαν του Roni Iron, δεν υπάρχουν ταμπού

      Στο μουσικό σύμπαν του Roni Iron, δεν υπάρχουν ταμπού

    • Street Life
      • Όλα
      • Γειτονιές
      • Θέματα
      • Καταστάσεις
      Στάσεις Ζωής | Γραμμή 1: Βικτώρια

      Στάσεις Ζωής | Γραμμή 1: Βικτώρια

      Ποταμός Ληθαίος. Η μεγάλη πλημμύρα του 1907 με τους εκατοντάδες νεκρούς

      Ποταμός Ληθαίος. Η μεγάλη πλημμύρα του 1907 με τους εκατοντάδες νεκρούς

      Millo | A sea tale (Ένα θαλασσινό παραμύθι)

      Millo | A sea tale (Ένα θαλασσινό παραμύθι)

      Το πανηγύρι είναι σοβαρή υπόθεση

      Το πανηγύρι είναι σοβαρή υπόθεση

      Athens

      Γειτονιές της πρωτεύουσας που αγαπούν ντόπιοι και τουρίστες διαχρονικά

      Άγιος Ελευθέριος | Πόσα είναι τα Πατήσια τελικά;

      Άγιος Ελευθέριος | Πόσα είναι τα Πατήσια τελικά;

      Οι κλασικοί των Πατησίων

      Οι κλασικοί των Πατησίων

      Τα τοπωνύμια δεν πρέπει να χάνονται | Πόσα είναι τα Πατήσια τελικά;

      Τα τοπωνύμια δεν πρέπει να χάνονται | Πόσα είναι τα Πατήσια τελικά;

      Πατήσια: στοιχειώδη ιστορικά στοιχεία

      Πατήσια: στοιχειώδη ιστορικά στοιχεία

      Trending Tags

      • City going out
        • Όλα
        • Shopping
        • Taste & Booze
        • Βολτάροντας στην Αθήνα
        • Πρόταση Εβδομάδας
        Γκύζη: Μια γειτονιά που κρατά τον χαρακτήρα της

        Γκύζη: Μια γειτονιά που κρατά τον χαρακτήρα της

        Ρομαντικές βραδιές με άρωμα Αθήνας. Πώς να τις απολαύσετε στο μέγιστο

        Ρομαντικές βραδιές με άρωμα Αθήνας. Πώς να τις απολαύσετε στο μέγιστο

        Kαστέλλο | Η Κάρπαθος σε 35 τετραγωνικά

        Kαστέλλο | Η Κάρπαθος σε 35 τετραγωνικά

        Ο Μουργόλυκος μασάει… Δάφνη

        Ο Μουργόλυκος μασάει… Δάφνη

        Το Λαΐνι – Ένα γνήσιο κρητικό καφενείο

        Το Λαΐνι – Ένα γνήσιο κρητικό καφενείο

        Εναλλακτικός καφενές Βασίλη | Έχει έναν καφενέ…

        Εναλλακτικός καφενές Βασίλη | Έχει έναν καφενέ…

        Κυψελάκι – Νεοκαφενείου & παρέας γωνία 

        Κυψελάκι – Νεοκαφενείου & παρέας γωνία 

        Τα παιδιά της γειτονιάς σου

        Τα παιδιά της γειτονιάς σου

        Μπύρα η ελληνική

        Μπύρα η ελληνική

        Trending Tags

        • Well Being
          • Όλα
          • Αποδράσεις
          • Κατοικίδια
          • Ομορφιά-Περιποίηση
          • Σπίτι
          • Υγεία
          Self-care: 6+1 τρόποι να φροντίσεις αποτελεσματικά τον εαυτό σου

          Self-care: 6+1 τρόποι να φροντίσεις αποτελεσματικά τον εαυτό σου

          Το επιτυχημένο σύστημα για να βάζεις όρια στη σχέση σου

          Το επιτυχημένο σύστημα για να βάζεις όρια στη σχέση σου

          Η σχολή «ΧΟΡΟΣ» προσφέρει μια μοναδική εμπειρία χορευτικής εκπαίδευσης

          Η σχολή «ΧΟΡΟΣ» προσφέρει μια μοναδική εμπειρία χορευτικής εκπαίδευσης

          Νιώθεις μοναξιά; Δες πώς θα απαλλαγείς από αυτό!

          Νιώθεις μοναξιά; Δες πώς θα απαλλαγείς από αυτό!

          Χαιρετίσματα από τη Λέσβο

          Χαιρετίσματα από τη Λέσβο

          Πρώτη φορά στο Δημοτικό. Και τώρα τι;

          Πρώτη φορά στο Δημοτικό. Και τώρα τι;

          Το κατάστημα Τέντες Γκίνης Παναγιώτης ξέρει πώς να διατηρήσει το σπίτι μας δροσερό κι εμάς ξέγνοιαστους

          Το κατάστημα Τέντες Γκίνης Παναγιώτης ξέρει πώς να διατηρήσει το σπίτι μας δροσερό κι εμάς ξέγνοιαστους

          Το φετινό καλοκαίρι ζήσε τον απόλυτο έρωτα!

          Το φετινό καλοκαίρι ζήσε τον απόλυτο έρωτα!

          Pawsome: Για σκυλιά στην τρίχα!

          Pawsome: Για σκυλιά στην τρίχα!

          ΠΗΛΙΟ: Παντός καιρού

          ΠΗΛΙΟ: Παντός καιρού

          Trending Tags

          • Αυτοδιοικηση
            • Όλα
            • Αθήνα
            • ΑΛΛΟΙ ΔΗΜΟΙ
            • Διάφορα
            • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
            Ελένη Ζωντήρου: «Ακόμα και αν κάτι φαίνεται αδύνατο ή γραφειοκρατικό, πάντα υπάρχει μία σχισμή που θα βρεις τη λύση»

            Ελένη Ζωντήρου: «Ακόμα και αν κάτι φαίνεται αδύνατο ή γραφειοκρατικό, πάντα υπάρχει μία σχισμή που θα βρεις τη λύση»

            ΔΡΟΥΛΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ΤΕΤΑ): Υποψήφια Σύμβουλος 6ης Δημοτικής Κοινότητας Δήμου Αθηναίων με την Παράταξη «Αθήνα ΤΩΡΑ»

            ΔΡΟΥΛΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ΤΕΤΑ): Υποψήφια Σύμβουλος 6ης Δημοτικής Κοινότητας Δήμου Αθηναίων με την Παράταξη «Αθήνα ΤΩΡΑ»

            Κώστας Παπαδάκης: «Υπάρχουν φορές που η ελπίδα γεννιέται ακόμα και μέσα στις στάχτες και στα αποκαΐδια»

            Κώστας Παπαδάκης: «Υπάρχουν φορές που η ελπίδα γεννιέται ακόμα και μέσα στις στάχτες και στα αποκαΐδια»

            Χρήστος Γιατρουδάκης: Συνέντευξη με τον υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο Δήμου Βύρωνα

            Χρήστος Γιατρουδάκης: Συνέντευξη με τον υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο Δήμου Βύρωνα

            Συνέντευξη με τον Δήμαρχο Καισαριανής Χρήστο Βοσκόπουλο

            Συνέντευξη με τον Δήμαρχο Καισαριανής Χρήστο Βοσκόπουλο

            Ανατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα: Αλήθειες και ψέματα για τον προϋπολογισμό του Δήμου Αθηναίων

            Ανατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα: Η σχολική στέγη δεν είναι πολυτέλεια, είναι πρώτιστη ανάγκη

            Νέλλη Παπαχελά: «Η ενασχόληση με την Αυτοδιοίκηση έπειτα από 30 χρόνια δικηγορίας, ανέδειξε πλευρές που δεν φανταζόμουν ότι είχα»

            Νέλλη Παπαχελά: «Η ενασχόληση με την Αυτοδιοίκηση έπειτα από 30 χρόνια δικηγορίας, ανέδειξε πλευρές που δεν φανταζόμουν ότι είχα»

            Ανατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα: Αλήθειες και ψέματα για τον προϋπολογισμό του Δήμου Αθηναίων

            Ανατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα: Αλήθειες και ψέματα για τον προϋπολογισμό του Δήμου Αθηναίων

            Συνέντευξη Κώστα Ζαχαριάδη στο athenea.gr: Να μετατρέψουμε την Αθήνα σε μια πόλη ανθεκτική, λειτουργική και ελκυστική

            Συνέντευξη Κώστα Ζαχαριάδη στο athenea.gr: Να μετατρέψουμε την Αθήνα σε μια πόλη ανθεκτική, λειτουργική και ελκυστική

            Trending Tags

            • ΤΕΥΧΗ
            • ΔΙΑΝΟΜΗ
            No Result
            View All Result
            • Pov
              • Όλα
              • #Breaktime
              • Editorial
              • Άποψη
              • Θέμα
              Να το βράσω το μέτρον άριστον

              Να το βράσω το μέτρον άριστον

              Το ντόμινο της ακρότητας

              Το ντόμινο της ακρότητας

              Μη χτυπάτε τα πόδια

              Μη χτυπάτε τα πόδια

              Νισάφι πια

              Νισάφι πια

              Η μπασκιναρία του διαδικτύου

              Η μπασκιναρία του διαδικτύου

              Λογοκρισία δευτερολέπτου

              Λογοκρισία δευτερολέπτου

              Μία ερεύνα από το 1959: 9 τρόποι να κρατάς το τσιγάρο και το νόημά τους

              Μία ερεύνα από το 1959: 9 τρόποι να κρατάς το τσιγάρο και το νόημά τους

              Μόνο νο αγουάρε, sakura, γουάμπι σάμπι και κιντσούγκι, ή ένα κείμενο που αξίζει να διαβαστεί

              Μόνο νο αγουάρε, sakura, γουάμπι σάμπι και κιντσούγκι, ή ένα κείμενο που αξίζει να διαβαστεί

              Είναι μια (fake) φωτογραφία χίλιες λέξεις; | Editorial τ.106

              Είναι μια (fake) φωτογραφία χίλιες λέξεις; | Editorial τ.106

              Trending Tags

              • Πολιτισμoς
                • Όλα
                • Βιβλίο
                • Εικαστικά
                • Θέατρο
                • Κινηματογράφος
                • Μικρή φόρμα
                • Μουσική
                • Φεστιβάλ
                Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια | Χρίστος Γ. Παπαδόπουλος

                Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια | Χρίστος Γ. Παπαδόπουλος

                Μουσείο Μαρία Κάλλας: Εορταστικές δράσεις και ελεύθερη είσοδος για τα 100 χρόνια από την γέννησή της

                Μουσείο Μαρία Κάλλας: Εορταστικές δράσεις και ελεύθερη είσοδος για τα 100 χρόνια από την γέννησή της

                ΜΑΡΘΑ ΦΡΙΝΤΖΗΛΑ Τhe KUBARA PROJECT στο ΚΥΤΤΑΡΟ!

                ΜΑΡΘΑ ΦΡΙΝΤΖΗΛΑ Τhe KUBARA PROJECT στο ΚΥΤΤΑΡΟ!

                Tα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια | Θανάσης Γιώγλου

                Tα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια | Θανάσης Γιώγλου

                Το πλήρες πρόγραμμα του 7ου ΦΕΣΤΙΒΑΛ WIFT GR: 50/50 Ισότητα και στον Κινηματογράφο

                Το πλήρες πρόγραμμα του 7ου ΦΕΣΤΙΒΑΛ WIFT GR: 50/50 Ισότητα και στον Κινηματογράφο

                «Αντίο Μπάτμαν» του Τάσου Θεοφίλου

                «Αντίο Μπάτμαν» του Τάσου Θεοφίλου

                Selina Takeover – HER x shesaid.so Athens

                Selina Takeover – HER x shesaid.so Athens

                Το Σφάλμα ζωντανά στο Κύτταρο

                Το Σφάλμα ζωντανά στο Κύτταρο

                Party για τον ένα χρόνο του Tap 27

                Party για τον ένα χρόνο του Tap 27

                Το τηλεφώνημα του Θανάση Τριαρίδη στο Faust

                Το τηλεφώνημα του Θανάση Τριαρίδη στο Faust

                Η παράσταση «Θέλμα και Ίρις» για δεύτερη χρονιά

                Η παράσταση «Θέλμα και Ίρις» για δεύτερη χρονιά

                YES WE CAN’T της Μαριλένας Κατρανίδου στην Πειραματική Σκηνή Νέων Δημιουργών, Θέατρο REX

                YES WE CAN’T της Μαριλένας Κατρανίδου στην Πειραματική Σκηνή Νέων Δημιουργών, Θέατρο REX

                Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια | Ιωάννης Κουλλιάς

                Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια | Ιωάννης Κουλλιάς

                Μικρόφωνο για τρεις στη Μουσική Σκηνή Σφίγγα

                Μικρόφωνο για τρεις στη Μουσική Σκηνή Σφίγγα

                Ο Άνθρωπος απ’ το Παντόλσκ | Κριτική παράστασης

                Ο Άνθρωπος απ’ το Παντόλσκ | Κριτική παράστασης

              • ανθρωποι
                Γκύζη: Μέσα από τα μάτια των κατοίκων του

                Γκύζη: Μέσα από τα μάτια των κατοίκων του

                ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Γεωργία Κυριαζή – Πλατεία Κουμουνδούρου

                ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Γεωργία Κυριαζή – Πλατεία Κουμουνδούρου

                Το τρυφερό σύμπαν του Γιώργου Γαλίτη

                Το τρυφερό σύμπαν του Γιώργου Γαλίτη

                ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Νίκος Βέννερ – Πολυκατοικία Παπαλεονάρδου

                ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Νίκος Βέννερ – Πολυκατοικία Παπαλεονάρδου

                Μάνος Τσιλιμίδης: «H ζωή δεν είναι αγώνας δρόμου»

                Μάνος Τσιλιμίδης: «H ζωή δεν είναι αγώνας δρόμου»

                Νέος κύκλος παραστάσεων για τη «Ζάχαρη» του Δημήτρη Αγαρτζίδη σε σκηνοθεσία Elephas Tiliensis

                Είναι όλα… «Ζάχαρη»; | Νέος κύκλος παραστάσεων στο Bios

                To ημερολόγιο μιας αεικίνητης πόλης | Συνέντευξη με τον κύριο Athensville

                To ημερολόγιο μιας αεικίνητης πόλης | Συνέντευξη με τον κύριο Athensville

                Λίτσα Βασιλική & Αριστείδης Βασιλόπουλος: Μαθαίνοντας τα γράμματα σ’ ένα ακριτικό νησί

                Λίτσα Βασιλική & Αριστείδης Βασιλόπουλος: Μαθαίνοντας τα γράμματα σ’ ένα ακριτικό νησί

                Ο Βασίλης Καραμητσάνης είναι ο εμπνευστής του AnimaSyros

                Ο Βασίλης Καραμητσάνης είναι ο εμπνευστής του AnimaSyros

                Ο Ramiro Torres de Miguel και η “Ελευθερία κινήσεων”

                Ο Ramiro Torres de Miguel και η “Ελευθερία κινήσεων”

                Μία διαφορετική στάση στην Κυψέλη, μέσα από τα μάτια του Χρήστου Χριστόπουλου

                Μία διαφορετική στάση στην Κυψέλη, μέσα από τα μάτια του Χρήστου Χριστόπουλου

                Ο Νίκος Βέννερ: «Οι όμορφες ιδέες μάς έρχονται από τα όνειρα που κάνουμε!»

                Ο Νίκος Βέννερ: «Οι όμορφες ιδέες μάς έρχονται από τα όνειρα που κάνουμε!»

                Η curator του Eye’s Walk Digital Festival σε μια εκ βαθέων συνέντευξη

                Η curator του Eye’s Walk Digital Festival σε μια εκ βαθέων συνέντευξη

                Χρήστο Μαρκογιαννάκη, πόση αστυνομική ιστορία αντέχουμε, σε σχέση με αυτή που παράγεται;

                Χρήστο Μαρκογιαννάκη, πόση αστυνομική ιστορία αντέχουμε, σε σχέση με αυτή που παράγεται;

                Στο μουσικό σύμπαν του Roni Iron, δεν υπάρχουν ταμπού

                Στο μουσικό σύμπαν του Roni Iron, δεν υπάρχουν ταμπού

              • Street Life
                • Όλα
                • Γειτονιές
                • Θέματα
                • Καταστάσεις
                Στάσεις Ζωής | Γραμμή 1: Βικτώρια

                Στάσεις Ζωής | Γραμμή 1: Βικτώρια

                Ποταμός Ληθαίος. Η μεγάλη πλημμύρα του 1907 με τους εκατοντάδες νεκρούς

                Ποταμός Ληθαίος. Η μεγάλη πλημμύρα του 1907 με τους εκατοντάδες νεκρούς

                Millo | A sea tale (Ένα θαλασσινό παραμύθι)

                Millo | A sea tale (Ένα θαλασσινό παραμύθι)

                Το πανηγύρι είναι σοβαρή υπόθεση

                Το πανηγύρι είναι σοβαρή υπόθεση

                Athens

                Γειτονιές της πρωτεύουσας που αγαπούν ντόπιοι και τουρίστες διαχρονικά

                Άγιος Ελευθέριος | Πόσα είναι τα Πατήσια τελικά;

                Άγιος Ελευθέριος | Πόσα είναι τα Πατήσια τελικά;

                Οι κλασικοί των Πατησίων

                Οι κλασικοί των Πατησίων

                Τα τοπωνύμια δεν πρέπει να χάνονται | Πόσα είναι τα Πατήσια τελικά;

                Τα τοπωνύμια δεν πρέπει να χάνονται | Πόσα είναι τα Πατήσια τελικά;

                Πατήσια: στοιχειώδη ιστορικά στοιχεία

                Πατήσια: στοιχειώδη ιστορικά στοιχεία

                Trending Tags

                • City going out
                  • Όλα
                  • Shopping
                  • Taste & Booze
                  • Βολτάροντας στην Αθήνα
                  • Πρόταση Εβδομάδας
                  Γκύζη: Μια γειτονιά που κρατά τον χαρακτήρα της

                  Γκύζη: Μια γειτονιά που κρατά τον χαρακτήρα της

                  Ρομαντικές βραδιές με άρωμα Αθήνας. Πώς να τις απολαύσετε στο μέγιστο

                  Ρομαντικές βραδιές με άρωμα Αθήνας. Πώς να τις απολαύσετε στο μέγιστο

                  Kαστέλλο | Η Κάρπαθος σε 35 τετραγωνικά

                  Kαστέλλο | Η Κάρπαθος σε 35 τετραγωνικά

                  Ο Μουργόλυκος μασάει… Δάφνη

                  Ο Μουργόλυκος μασάει… Δάφνη

                  Το Λαΐνι – Ένα γνήσιο κρητικό καφενείο

                  Το Λαΐνι – Ένα γνήσιο κρητικό καφενείο

                  Εναλλακτικός καφενές Βασίλη | Έχει έναν καφενέ…

                  Εναλλακτικός καφενές Βασίλη | Έχει έναν καφενέ…

                  Κυψελάκι – Νεοκαφενείου & παρέας γωνία 

                  Κυψελάκι – Νεοκαφενείου & παρέας γωνία 

                  Τα παιδιά της γειτονιάς σου

                  Τα παιδιά της γειτονιάς σου

                  Μπύρα η ελληνική

                  Μπύρα η ελληνική

                  Trending Tags

                  • Well Being
                    • Όλα
                    • Αποδράσεις
                    • Κατοικίδια
                    • Ομορφιά-Περιποίηση
                    • Σπίτι
                    • Υγεία
                    Self-care: 6+1 τρόποι να φροντίσεις αποτελεσματικά τον εαυτό σου

                    Self-care: 6+1 τρόποι να φροντίσεις αποτελεσματικά τον εαυτό σου

                    Το επιτυχημένο σύστημα για να βάζεις όρια στη σχέση σου

                    Το επιτυχημένο σύστημα για να βάζεις όρια στη σχέση σου

                    Η σχολή «ΧΟΡΟΣ» προσφέρει μια μοναδική εμπειρία χορευτικής εκπαίδευσης

                    Η σχολή «ΧΟΡΟΣ» προσφέρει μια μοναδική εμπειρία χορευτικής εκπαίδευσης

                    Νιώθεις μοναξιά; Δες πώς θα απαλλαγείς από αυτό!

                    Νιώθεις μοναξιά; Δες πώς θα απαλλαγείς από αυτό!

                    Χαιρετίσματα από τη Λέσβο

                    Χαιρετίσματα από τη Λέσβο

                    Πρώτη φορά στο Δημοτικό. Και τώρα τι;

                    Πρώτη φορά στο Δημοτικό. Και τώρα τι;

                    Το κατάστημα Τέντες Γκίνης Παναγιώτης ξέρει πώς να διατηρήσει το σπίτι μας δροσερό κι εμάς ξέγνοιαστους

                    Το κατάστημα Τέντες Γκίνης Παναγιώτης ξέρει πώς να διατηρήσει το σπίτι μας δροσερό κι εμάς ξέγνοιαστους

                    Το φετινό καλοκαίρι ζήσε τον απόλυτο έρωτα!

                    Το φετινό καλοκαίρι ζήσε τον απόλυτο έρωτα!

                    Pawsome: Για σκυλιά στην τρίχα!

                    Pawsome: Για σκυλιά στην τρίχα!

                    ΠΗΛΙΟ: Παντός καιρού

                    ΠΗΛΙΟ: Παντός καιρού

                    Trending Tags

                    • Αυτοδιοικηση
                      • Όλα
                      • Αθήνα
                      • ΑΛΛΟΙ ΔΗΜΟΙ
                      • Διάφορα
                      • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
                      Ελένη Ζωντήρου: «Ακόμα και αν κάτι φαίνεται αδύνατο ή γραφειοκρατικό, πάντα υπάρχει μία σχισμή που θα βρεις τη λύση»

                      Ελένη Ζωντήρου: «Ακόμα και αν κάτι φαίνεται αδύνατο ή γραφειοκρατικό, πάντα υπάρχει μία σχισμή που θα βρεις τη λύση»

                      ΔΡΟΥΛΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ΤΕΤΑ): Υποψήφια Σύμβουλος 6ης Δημοτικής Κοινότητας Δήμου Αθηναίων με την Παράταξη «Αθήνα ΤΩΡΑ»

                      ΔΡΟΥΛΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ΤΕΤΑ): Υποψήφια Σύμβουλος 6ης Δημοτικής Κοινότητας Δήμου Αθηναίων με την Παράταξη «Αθήνα ΤΩΡΑ»

                      Κώστας Παπαδάκης: «Υπάρχουν φορές που η ελπίδα γεννιέται ακόμα και μέσα στις στάχτες και στα αποκαΐδια»

                      Κώστας Παπαδάκης: «Υπάρχουν φορές που η ελπίδα γεννιέται ακόμα και μέσα στις στάχτες και στα αποκαΐδια»

                      Χρήστος Γιατρουδάκης: Συνέντευξη με τον υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο Δήμου Βύρωνα

                      Χρήστος Γιατρουδάκης: Συνέντευξη με τον υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο Δήμου Βύρωνα

                      Συνέντευξη με τον Δήμαρχο Καισαριανής Χρήστο Βοσκόπουλο

                      Συνέντευξη με τον Δήμαρχο Καισαριανής Χρήστο Βοσκόπουλο

                      Ανατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα: Αλήθειες και ψέματα για τον προϋπολογισμό του Δήμου Αθηναίων

                      Ανατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα: Η σχολική στέγη δεν είναι πολυτέλεια, είναι πρώτιστη ανάγκη

                      Νέλλη Παπαχελά: «Η ενασχόληση με την Αυτοδιοίκηση έπειτα από 30 χρόνια δικηγορίας, ανέδειξε πλευρές που δεν φανταζόμουν ότι είχα»

                      Νέλλη Παπαχελά: «Η ενασχόληση με την Αυτοδιοίκηση έπειτα από 30 χρόνια δικηγορίας, ανέδειξε πλευρές που δεν φανταζόμουν ότι είχα»

                      Ανατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα: Αλήθειες και ψέματα για τον προϋπολογισμό του Δήμου Αθηναίων

                      Ανατρεπτική Συμμαχία για την Αθήνα: Αλήθειες και ψέματα για τον προϋπολογισμό του Δήμου Αθηναίων

                      Συνέντευξη Κώστα Ζαχαριάδη στο athenea.gr: Να μετατρέψουμε την Αθήνα σε μια πόλη ανθεκτική, λειτουργική και ελκυστική

                      Συνέντευξη Κώστα Ζαχαριάδη στο athenea.gr: Να μετατρέψουμε την Αθήνα σε μια πόλη ανθεκτική, λειτουργική και ελκυστική

                      Trending Tags

                      • ΤΕΥΧΗ
                      • ΔΙΑΝΟΜΗ
                      No Result
                      View All Result
                      No Result
                      View All Result
                      Μελαχρινός

                      Μελαχρινός Βελέντζας, Click: Γιώργος Καπλανίδης

                      Ανάμεσα στη στεριά και τη θάλασσα, λίγο πριν ή λίγο μετά την έκρηξη! | Μιλήσαμε με τον Μελαχρινό Βελέτζα

                      Μιλήσαμε με τον Μελαχρινό Βελέντζα, πρωταγωνιστή της παράστασης Lemon

                      από Άντα Κουγιά
                      24/09/2019
                      στην κατηγορία Άνθρωποι
                      Reading Time: 2 mins read
                      Share on FacebookShare on Twitter

                      Όντας «εραστής» της θεατρικής τέχνης, πάντα με απασχολούν ζητήματα με βασικό πυρήνα το θέατρο. Κάπως έτσι είχα ασχοληθεί και με τα θεατρικά μπουλούκια.

                      Η ιδέα του μπουλουκιού και ό,τι αυτή έφερε μαζί της, πάντα με συγκλόνιζε. Ένα θέατρο που μπορεί να στηθεί οπουδήποτε, αρκεί να υπάρχει η συμφωνία μεταξύ σκηνής και πλατείας!

                      Με αυτήν την αφορμή λοιπόν, ανακάλυψα την παράσταση «Lemon». Τι έχει αυτή η παράσταση που την κάνει ξεχωριστή; Γιατί μου θύμισε τα μπουλούκια;

                      Γιατί το Lemon είναι:

                      Α) Μια παράσταση … εν εξελίξει

                      Β) Μια παράσταση…site specific

                      Γ) Μια παράσταση που αφήνει το στίγμα της… αφού τελειώσει.

                       

                      Μια παράσταση που δεν έχει τόπο, ούτε χρόνο. Συμβαίνει ανάμεσα στη στεριά και στη θάλασσα, λίγο πριν ή λίγο μετά την έκρηξη!

                       

                      Αλλά καλύτερα για όλα αυτά ήταν να μας μιλήσει ένας εκ των ηθοποιών, με ξεχωριστό ταλέντο και όνομα: ο Μελαχρινός Βελέντζας, μέλος της ομάδας Experimento, «κάνει ένα διάλειμμα» από τις πρόβες στο Μπάγκειον, για να μας μιλήσει για αυτήν την ιδιαίτερη παράσταση!

                       

                      Ο Μελαχρινός Βελέντζας
                      Κλικ: Yorgos Kaplanidis

                      «Στον ποιητικό θεατρικό μονόλογο Novecento που έγραψε ο Alessandro Baricco στις αρχές της δεκαετίας του ‘90. Είναι ο μονόλογος του τρομπετίστα Τιμ Τούνυ, ο οποίος αφηγείται την απίστευτη ιστορία του σπουδαιότερου πιανίστα του Ωκεανού, του 1900. Η ιστορία είναι γνωστή από τη μεταφορά της στον κινηματογράφο σε σκηνοθεσία του Guiseppe Tornatore το 1998 με τον Tim Roth στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Εμείς διασκευάσαμε το έργο για δύο ηθοποιούς (διασκευή: Γεωργία Τσαγκαράκη) μετατρέποντας το μονόλογο σε διάλογο και δημιουργώντας μία παράσταση όπου δύο ηθοποιοί υποδύονται όλους τους ρόλους των ανθρώπων που συνάντησε ο 1900 πάνω στο ατμόπλοιο Βιρτζίνιαν.

                      Ο Τούνυ παροτρύνει τον 1900 να κατέβει στη στεριά. Με τέτοιο απίστευτο ταλέντο θα μπορούσε να αποκτήσει χρήματα, δόξα και τόσα άλλα. Ο 1900 παραμένει πάντα πάνω στο Βιρτζίνιαν και στο πιάνο του, το ζωτικό του χώρο, τη δική του συμβολική μήτρα.

                      Παράλληλα, αυτή η επιλογή σχετίζεται με την ίδια τη δομή της θεατρικής συνθήκης. Το θέατρο υπάρχει από τη στιγμή που κάποιος παρακολουθεί κάποιον που δρα. Που κάνει κάτι. Που αφηγείται. Βάσει της δραματουργίας, αυτοί οι δύο χαρακτήρες επιστρέφουν για να αφηγηθούν αυτή την ιστορία. Να υποδυθούν τους εαυτούς τους, να θυμηθούν όλα όσα έζησαν πάνω στο καράβι».

                       

                      Novecento
                      Το Novecento του Alessandro Baricco παρουσιάζεται για πρώτη φορά στη χώρα μας σε διασκευή για 2 ηθοποιούς | Διασκευή: Γεωργία Τσαγκαράκη | Photo: @Haris Germanidis

                      Γιατί επιλέξατε τη συγκεκριμένη ιστορία; Και ποια είναι αυτή η ιστορία ακριβώς;

                      Ένα νεογέννητο μωρό εγκαταλείπεται από τους μετανάστες γονείς του μέσα μία κούτα από λεμόνια πάνω στο πιάνο με την ουρά, στην αίθουσα χορού της πρώτης θέσης του ατμόπλοιου Βιρτζίνιαν -ένα από εκείνα τα καράβια που έκαναν το ταξίδι από την Ευρώπη στην Αμερική και πίσω στις αρχές του προηγούμενου αιώνα.

                      Ένας ναύτης ονόματι Ντάννυ Μπούντμαν το βρίσκει μέσα στην κούτα και για όνομα του δίνει το δικό του. Προσθέτει ως παρατσούκλι την επιγραφή της κούτας Τι Ντι Λέμον και αποφασίζει να του προσθέσει στο τέλος το 1900 -η χρονιά που τον βρήκε. Ντάννυ Μπούντμαν Τι Ντι Λέμον Χιλιαεννιακόσια.

                      Το θέατρο υπάρχει από τη στιγμή που κάποιος παρακολουθεί κάποιον που δρα. Που κάνει κάτι. Που αφηγείται.

                      Ο μικρός μένει ορφανός για δεύτερη φορά, όταν σε ηλικία οκτώ χρονών μία τεράστια αλυσίδα έπεσε πάνω στο γέρικο σώμα του Ντάννυ.

                      Ο 1900 παίζει πιάνο και η φήμη του αρχίζει να απλώνεται στο καράβι, στον Ωκεανό και στη στεριά ως ένα παιδί που δεν είναι δηλωμένο πουθενά και παίζει εξαιρετικό πιάνο. Στα μέσα της δεκαετίας του ’20 ο τρομπετίστας Τιμ Τούνυ επιβιβάζεται στο Βιρτζίνιαν για να παίξει με την Atlantic Jazz Band. Γίνονται αχώριστοι φίλοι με τον 1900. Είναι ο μοναδικός φίλος του πιανίστα.

                      Ο Τούνυ παροτρύνει τον 1900 να κατέβει στη στεριά. Με τέτοιο απίστευτο ταλέντο θα μπορούσε να αποκτήσει χρήματα, δόξα και τόσα άλλα. Ο 1900 παραμένει πάντα πάνω στο Βιρτζίνιαν και στο πιάνο του, το ζωτικό του χώρο, τη δική του συμβολική μήτρα.

                      Ο Τιμ Τούνυ κατεβαίνει από το Βιρτζίνιαν. Μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, το Βιρτζίνιαν έχει καταντήσει τέτοιο χάλι που ετοιμάζονται να το ανατινάξουν. Ο Τούνυ μαθαίνει τα νέα και αποφασίζει να επιστρέψει στο Βιρτζίνιαν και ν’ ανέβει ξανά πάνω στο πλοίο για να βρει το φίλο του.

                      Λίγο πριν την έκρηξη. Οι δύο τους βρίσκονται πάνω στο δυναμίτη, μόνοι μέσα σ’ εκείνο το καράβι. Η αφήγησή μας ξεκινά ακριβώς από εκείνο το σημείο.

                      Δύο φίλοι
                      Οι δύο φίλοι στην αίθουσα χορού | @Yiorgos Kaplanidis | “Το τελευταίο βράδυ καθόμασταν και παίζαμε για τους γνωστούς άγνωστους της πρώτης θέσης”

                      Ο λόγος που επέλεξα αυτή την ιστορία είναι γιατί πραγματεύεται το ζήτημα της ευτυχίας και το τι τελικά χρειαζόμαστε για να ζήσουμε ευτυχισμένοι. Με γοήτευσε η απλότητα αυτού του ανθρώπου και η επιλογή του να ζήσει αφαιρετικά.

                      Επίσης, η δυνατότητα αυτής της παράστασης να παρουσιάζεται πότε στη στεριά, πότε στη θάλασσα και πότε κάπου ανάμεσα βγάζει το έργο από τη σκηνή κυριολεκτικά και μεταφορικά παράγοντας ένα νέο έργο: αυτό του ταξιδιού μιας ανεξάρτητης παραγωγής συναντώντας εκ νέου τον πυρήνα του έργου: «Κανείς δεν είναι ξεγραμμένος άμα έχει έτοιμη μια καλή ιστορία και κάποιον για να του τη διηγηθεί.»

                      Αυτά χρειάζεται κανείς για να κάνει θέατρο. Αρκεί να το πιστέψει και να επιμείνει.

                       

                      Τι «κουμπί» πατάει στην ψυχοσύνθεσή σας η ιστορία αυτού του πιανίστα;

                      Δημιουργώ ως καλλιτέχνης όταν έχω έναν ισχυρό λόγο που με κινητοποιεί. Έτσι, λειτουργώ και ως ηθοποιός. Συνδέομαι βαθιά με την ιστορία, το ρόλο. Ο 1900 είναι ένας άνθρωπος που λειτουργεί με τη φαντασία του. Αυτή είναι που τροφοδοτεί τη μουσική του. Δημιουργεί έναν ολόκληρο δικό του κόσμο. Και μέσα σε αυτόν ζει ευτυχισμένος. Καταπληκτικός για τους υπόλοιπους. Για τον εαυτό του, είναι ο τρόπος του να υπάρχει.

                      Επίσης, η δυνατότητα αυτής της παράστασης να παρουσιάζεται πότε στη στεριά, πότε στη θάλασσα και πότε κάπου ανάμεσα βγάζει το έργο από τη σκηνή κυριολεκτικά και μεταφορικά παράγοντας ένα νέο έργο: αυτό του ταξιδιού μιας ανεξάρτητης παραγωγής συναντώντας εκ νέου τον πυρήνα του έργου: «Κανείς δεν είναι ξεγραμμένος άμα έχει έτοιμη μια καλή ιστορία και κάποιον για να του τη διηγηθεί.»

                       

                      Ανήκει στις παραστάσεις site-specific; Αλλάζει δηλαδή το στήσιμο ανάλογα με το χώρο στον οποίο παίζεται;

                      Η παράσταση προσαρμόζεται στον χώρο όπου παρουσιάζεται. Η επιλογή δε των χώρων γίνεται με βάση τη θεματική του έργου και την πρόθεσή μου να εξερευνήσουμε μη αμιγώς θεατρικούς χώρους. Έτσι, προκύπτει μία διαδικασία διαλόγου ανάμεσα στον τόπο και το έργο. Και φυσικά ανάμεσα στον καλλιτέχνη, το έργο και τον τόπο.

                      Εν Πλω
                      H πρωτότυπη εν πλω παράσταση των Experimento υπό φυσικό φως κάπου ανάμεσα στη Σαντορίνη και τη Θηρασιά τον Ιούλιο του 2018

                       

                      Στον Πόρο
                      Στον Πόρο, σε αγκυροβολημένο πλοίο

                       

                      Πόσο ταιριάζει η παράσταση στο Μπάγκειον;

                      Το Μπάγκειον οικοδομήθηκε μεταξύ του 1890-1894 από τον Ερνστ Τσίλλερ. Ο 1900 γεννήθηκε όπως προδίδει και το όνομά του στα 1900. Τις δεκαετίες του ’20 και του ’30, το κεντρικό αίθριο του Μπάγκειον λειτουργούσε ως αίθουσα χορού.

                      Είναι η περίοδος άνθησης της jazz μουσικής και στην αίθουσα χορού της πρώτης θέσης στο ατμόπλοιο Βιρτζίνιαν άνθρωποι διαφορετικών ηλικιών και εθνικοτήτων συναντιούνται. Υπό τους ήχους της ζωντανής μουσικής που ξεπηδά από το μαγικό πιάνο του 1900, οι θεατές γίνονται μέτοχοι της απίστευτης ιστορίας αυτού του χαρισματικού πιανίστα συναντώντας παράλληλα τη δική τους προσωπική ιστορία, τους φόβους και τις επιθυμίες για όσα τόλμησαν ή δεν τόλμησαν να κάνουν στην πορεία της ζωής τους.

                      Η αίθουσα χορού του Μπάγκειον είναι η αίθουσα χορού της πρώτης θέσης του ατμόπλοιου Βιρτζίνιαν. Μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου τόσο το Βιρτζίνιαν παρακμάζει και ετοιμάζονται να το ανατινάξουν. Το Μπάγκειον παρακμάζει επίσης και λειτουργεί μέχρι το 1969 ως ξενοδοχείο Γ’ Κατηγορίας.

                      Η φυσική φθορά που υπάρχει σήμερα στο χώρο έρχεται σε διάλογο με την εξέλιξη της δικής μας ιστορίας και τη δραματουργία του έργου τοποθετώντας χωροχρονικά το Lemon λίγο πριν ή λίγο μετά την έκρηξη.

                      Μπάγκειον
                      Το Lemon στο Μπάγκειον | @Yiorgos Kaplanidis
                      -Απέραντος ο χάρτης του κόσμου

                      Η παράσταση προσαρμόζεται στον χώρο όπου παρουσιάζεται. Η επιλογή δε των χώρων γίνεται με βάση τη θεματική του έργου και την πρόθεσή μου να εξερευνήσουμε μη αμιγώς θεατρικούς χώρους. Έτσι, προκύπτει μία διαδικασία διαλόγου ανάμεσα στον τόπο και το έργο. Και φυσικά ανάμεσα στον καλλιτέχνη, το έργο και τον τόπο.

                       

                      Εσείς φοβάστε να κατεβείτε από το πλοίο που γεννηθήκατε;

                      Νομίζω πως είναι σημαντικό να ορίσουμε τι ακριβώς είναι αυτό το πλοίο. Να το καταλάβουμε. Αυτό απαιτεί χρόνο. Να συνειδητοποιήσεις πώς μεγάλωσες, τι σε έχει διαμορφώσει και κατόπιν εφόσον το επιθυμείς να κατέβεις απ’ αυτό το πλοίο.

                      Ένα πολύ δυνατό στοιχείο της ιστορίας του Baricco είναι το παιχνίδι αντιθέσεων που στήνει ανάμεσα στη στεριά και τη θάλασσα. Λέει ο 1900: «Μετά από 32 ολόκληρα χρόνια στη θάλασσα θα κατέβαινα στη στεριά. Για να δω τη θάλασσα.»

                      Επίσης, στο τέλος του έργου, ο Τιμ Τούνυ, που είχε κατέβει από το Βιρτζίνιαν, επιστρέφει σε αυτό. Ανεβαίνει πάνω στο πλοίο για να βρει το φίλο του. Οπότε, ίσως έχει ενδιαφέρον να αντιστρέψουμε την ερώτηση: Εσείς τολμάτε να ανεβείτε στο πλοίο που γεννηθήκατε;

                      Το πλοίο
                      Αν δεν ανέβεις τώρα δε θ’ ανέβεις ποτέ!

                      Επικοινωνούμε το έργο με το ίδιο το έργο. Είναι ένας εναλλακτικός τρόπος να μιλήσουμε γι’ αυτό το ταξίδι. Μια ιδέα που προέκυψε από τη μελέτη του ίδιου του έργου. Τον ήρωά μας τον εγκατέλειψαν σε μία κούτα από λεμόνια.

                      Έτσι, εγκαταλείπουμε με τη σειρά μας λεμόνια με φράσεις του έργου δεμένες σε καρτελάκια πάνω τους.

                       

                      Πιστεύετε ότι το θέατρο εν γένει έχει νομαδικό χαρακτήρα;

                      Έχει σημασία να βουτάμε στην ιστορία και να ερευνούμε τι έχει προηγηθεί του χρόνου στον οποίο εμείς βρισκόμαστε. Έτσι, μπορούμε να καταλάβουμε πώς κατασκευάζεται η αντίληψή μας για το τώρα. Με αυτό τον τρόπο, γίνεται το παρελθόν χρήσιμο σ’ εμάς. Νομάς είναι ο μη έχων σταθερή κατοικία. Αυτός που μετακινείται διαρκώς.

                      Αν σκεφτούμε πως μετά το τέλος μιας θεατρικής παράστασης αυτή μένει μόνο στη μνήμη των ανθρώπων που την παρακολούθησαν και σ’ εκείνη που τη δημιούργησαν, τότε το θέατρο έχει φύσει θνησιγενή χαρακτήρα. Μια παράσταση γεννιέται για να πεθάνει. Υπό αυτή την έννοια, ο προορισμός είναι το ταξίδι και η μετακίνηση προς τα κάπου.

                      Για μένα προσωπικά λοιπόν, το θέατρο δεν έχει βάση μήτε σταθερά. Επίσης, μου αρέσει ένας όρος που αρχίζουμε να συζητάμε στη χώρα μας: πολιτιστική αποκέντρωση. Για να επιτύχουμε σε αυτό, ο νομαδικός χαρακτήρας, η μετακίνηση, το ταρακούνημα των σταθερών και των πεπατημένων μας είναι αναπόσπαστα στοιχεία. Δε γίνεται αλλιώς. Και ίσως κερδίσουμε από αυτό. Την ανάπτυξη μιας κουλτούρας όπου το θέατρο είναι εντός της καθημερινότητάς μας. Και όχι ένα διάλειμμα από αυτήν.

                      Ύδρα
                      Το πλήρωμα του Lemon μεταφέρει το πιάνο και στα σκηνικά της παράστασης με βάρκα για την παράσταση στο Hydrama Theatre & Arts Centre | Αύγουστος 2018

                      Γιατί αφήνεται λεμόνια στα μέρη που παίζετε;

                      Επικοινωνούμε το έργο με το ίδιο το έργο. Είναι ένας εναλλακτικός τρόπος να μιλήσουμε γι’ αυτό το ταξίδι. Μια ιδέα που προέκυψε από τη μελέτη του ίδιου του έργου. Τον ήρωά μας τον εγκατέλειψαν σε μία κούτα από λεμόνια.

                      Έτσι, εγκαταλείπουμε με τη σειρά μας λεμόνια με φράσεις του έργου δεμένες σε καρτελάκια πάνω τους.

                      Ο χαρακτήρας της ανεξάρτητης παραγωγής απλώνεται σε όλους τους τομείς. Είναι ένας ανθρωποκεντρικός τρόπος που απομακρύνεται από το marketing και την in your face διαφήμιση. Αφήνω το ίδιο το έργο να μιλήσει. Εν προκειμένω, το λεμόνι έχει υφή, μυρωδιά και οπτικά προκαλεί το μάτι. Προσωποποιούμε τον ήρωα εκτός σκηνής και το αντικείμενο αναζητά κάποιον να το περιμαζέψει. Όπως συνέβη και με τον 1900 μέσα στο έργο όταν εγκαταλείφθηκε από τους μετανάστες γονείς του. Όλα αυτά όμως αξιοποιούνται γιατί υπάρχει λόγος να αξιοποιηθούν. Όχι για το εφέ. Αυτή είναι μία σημαντική διαφορά και μία διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στην ειλικρινή επικοινωνία και το marketing. Ως κίνηση, σχετίζεται με τη γενικότερη φιλοσοφία των Experimento.

                       

                      Ισθμός
                      Ένα λεμόνι κι ο Ισθμός της Κορίνθου
                      ΛΙΜΑΝΙ ΒΟΛΟΥ
                      ΛΙΜΑΝΙ ΒΟΛΟΥ- «Με είχαν παρατήσει στην αίθουσα χορού της πρώτης θέσης. Πάνω στο πιάνο.»
                      Επικοινωνώντας το έργο με το ίδιο το έργο. Επικοινωνώντας το Lemon μ’ ένα λεμόνι.

                       

                      Μια παράσταση ανάμεσα στη στεριά και στη θάλασσα. Τι βρίσκεται στο ανάμεσα;

                      Ο φόβος και η επιθυμία μας να πάμε πότε στη στεριά και πότε στη θάλασσα. Η αμφιθυμία της ύπαρξής μας.

                      Ανάμεσα

                      Ποιο είναι το πιο «διαφορετικό» στοιχείο σε αυτήν την παράσταση;

                      Η δυνατότητά της να εξελίσσεται ως αποτέλεσμα διαρκούς έρευνας. Θέατρο πριν απ’ όλα τα υπόλοιπα σημαίνει έρευνα. Επίσης, το γεγονός πως μιλάμε για μία συνολική καλλιτεχνική πρόταση εντός και εκτός σκηνής. Είναι ένα ταξίδι κυριολεκτικά και μεταφορικά, που κάνει το Lemon κάτι παραπάνω από μία παράσταση.

                      Ποια είναι τα επόμενα σχέδια; Πού θα ταξιδέψει το Lemon;

                      Στις 28 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιήσουμε το πρώτο μας ταξίδι στο εξωτερικό προσκεκλημένοι στο Φεστιβάλ Θέατρου Comic 7b στην πόλη Μπουζάου της Ρουμανίας. Μετά το τέλος των παραστάσεων στο Μπάγκειον, θα οργανώσουμε την παραγωγή για το μεγάλο μας ταξίδι εκτός Αθήνας σε μικρές πόλεις και χωριά με το βανάκι των Experimento. Παράλληλα, οργανώνονται και οι προορισμοί εκτός Ελλάδος με επόμενο σταθμό τη Γερμανία.

                      This is not the legend of 1900 | @Loukia Batsi

                      Τι επιλέγει αλήθεια στο τέλος ο 1900; Να μείνει στο ανάμεσα ή εκεί που γεννήθηκε;

                      Στο τέλος του έργου, ο 1900 ανατινάζεται μαζί με το γέρικο σκαρί του Βιρτζίνιαν. Χάνεται και επιστρέφει εκεί που ανήκει. Στον Ωκεανό και τη μαμά-θάλασσα.

                       

                      1900
                      Photo: Ο 1900 | @Yiorgos Kaplanidis | Εξακόσια πενήντα κιλά δυναμίτης! Μπουμ!

                      Ευχόμαστε το ταξίδι του Lemon να μην τελειώσει ποτέ! Να κινείται αέναα, ανάμεσα σε τόπους και χρόνους, για να μας θυμίζει ότι το θέατρο είναι εδώ για να φωτίσει πλευρές της ζωής που υπάρχουν γύρω μας, αλλά δεν τους δίνουμε ιδιαίτερη σημασία.

                      Είναι όμορφο που υπάρχουν τέτοιοι καλλιτέχνες και τέτοιες ιδέες, που εισχωρούν στα άδυτα των ανθρώπινων ψυχών και ιστοριών. Στην περιοδεία με το βαν τους, θα μάθουν κι άλλες ιστορίες που θα τις μοιραστούν μαζί μας. Όπως Εδώ, όπου θα δείτε τη συνέντευξη που πήραν από έναν ψαρά που έχει μείνει όλα του τα χρόνια στο λιμενοβραχίονα, όπου έπαιξαν στο Λουτράκι. Είναι κι αυτός ένας 1900. Αυτό το στυλ δημοσιογραφικής έννοιας στα όρια του ντοκιμαντέρ, θα τους ακολουθεί και στη μεγάλη περιοδεία τους περιοδεία, που θα αρχίσει μετά το πέρας των παραστάσεων στο Μπάγκειον!

                       

                      Πληροφορίες για την παράσταση που ξεκινάει στις 4/10 στο ξενοδοχείο Μπάγκειον, θα βρείτε εδώ

                       

                       

                       

                      Tags: LemonΜελαχρινός ΒελέντζαςΞενοδοχείο Μπάγκειον

                      Άντα Κουγιά

                      Παιδί του κέντρου, παιδί της πόλης που ζει ακόμη! Σπούδασε δημοσιογραφία και θέατρο, χάνεται σε βιβλιοπωλεία και σε μουσικές του ελληνικού κινηματογράφου, σκέφτεται με αυτόνομο τρόπο για το τι άλλο θα μπορούσε να γίνει...

                      Σχετικά άρθρα

                      Γκύζη: Μέσα από τα μάτια των κατοίκων του
                      Άνθρωποι

                      Γκύζη: Μέσα από τα μάτια των κατοίκων του

                      ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Γεωργία Κυριαζή – Πλατεία Κουμουνδούρου
                      Άνθρωποι

                      ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Γεωργία Κυριαζή – Πλατεία Κουμουνδούρου

                      Το τρυφερό σύμπαν του Γιώργου Γαλίτη
                      Άνθρωποι

                      Το τρυφερό σύμπαν του Γιώργου Γαλίτη

                      ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Νίκος Βέννερ – Πολυκατοικία Παπαλεονάρδου
                      Άνθρωποι

                      ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Νίκος Βέννερ – Πολυκατοικία Παπαλεονάρδου

                      Μάνος Τσιλιμίδης: «H ζωή δεν είναι αγώνας δρόμου»
                      Άνθρωποι

                      Μάνος Τσιλιμίδης: «H ζωή δεν είναι αγώνας δρόμου»

                      Νέος κύκλος παραστάσεων για τη «Ζάχαρη» του Δημήτρη Αγαρτζίδη σε σκηνοθεσία Elephas Tiliensis
                      Άνθρωποι

                      Είναι όλα… «Ζάχαρη»; | Νέος κύκλος παραστάσεων στο Bios

                      Next Post
                      Bacon Francis, Three Studies for Self-Portrait

                      Van Gogh, Δομήνικος Θεοτοκόπουλος, Francis Bacon... Στο Παγκράτι

                      No Result
                      View All Result
                      • Γκύζη: Μια γειτονιά που κρατά τον χαρακτήρα της

                        Γκύζη: Μια γειτονιά που κρατά τον χαρακτήρα της

                        383 shares
                        Share 153 Tweet 96
                      • Όταν η Πατησίων ζούσε διδάσκοντας

                        1737 shares
                        Share 1228 Tweet 212
                      • ΝΗΣΙΔΕΣ: Άνθρωποι & Τόποι | Γεωργία Κυριαζή – Πλατεία Κουμουνδούρου

                        358 shares
                        Share 143 Tweet 90
                      • Γκύζη: Μέσα από τα μάτια των κατοίκων του

                        338 shares
                        Share 135 Tweet 85
                      • Έλενα Χατζή είναι δύσκολο μια πορνοστάρ να ερωτευτεί;

                        4203 shares
                        Share 2438 Tweet 735

                      Πόλεις μέσα στην Πόλη | Άνθρωποι, γεγονότα, καταστάσεις | Street Press ΗΠΖ | Χαρτί - διαδίκτυο

                      • Άποψη
                      • Editorial
                      • Ανεξήγητη πόλη
                      • Άνθρωποι
                      • Βιβλίο
                      • Πολιτισμός
                      • Κινηματογράφος
                      • Εικαστικά
                      • Θέατρο
                      • Μουσική
                      • Πρόταση Εβδομάδας
                      • #Breaktime
                      • Αυτοδιοίκηση
                      • Υγεία
                      • Καταστάσεις
                      • Κατοικίδια
                      • Τεύχη
                        Please install/update and activate JNews Instagram plugin.
                      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"
                      No Result
                      View All Result
                      • Αρχική
                      • Pov
                        • Editorial
                        • Άποψη
                        • #Breaktime
                      • Πολιτισμός
                        • Βιβλίο
                        • Εικαστικά
                        • Θέατρο
                        • Κινηματογράφος
                        • Μουσική
                      • Άνθρωποι
                      • Street Life
                        • Γειτονιές
                        • Θέματα
                        • Καταστάσεις
                      • City going out
                        • Taste & Booze
                        • Shopping
                        • Πρόταση Εβδομάδας
                        • Βολταροντας στην Αθηνα
                        • Διάφορα
                      • Well Being
                        • Ομορφιά-Περιποίηση
                        • Αποδράσεις
                        • Κατοικίδια
                        • Σπίτι
                      • Αυτοδιοίκηση
                        • Αθήνα
                        • Άλλοι Δήμοι
                        • Περιφέρεια
                        • Διάφορα
                      • Τεύχη
                      • Διανομή

                      Copyright – Η Πόλη Ζει | Street Press "ΗΠΖ"

                      Welcome Back!

                      Login to your account below

                      Forgotten Password?

                      Retrieve your password

                      Please enter your username or email address to reset your password.

                      Log In

                      Add New Playlist

                      Αυτό το Website χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.Πολιτική Απορρήτου.